TICO i czary-mary.
1 | Data: Styczen 23 2012 11:35:14 |
Temat: TICO i czary-mary. | |
Autor: marsel | Jest sobie Tico, wymienione kable wysokiego napiÄ™cia, kopułka i rozdzielacz, także akumulator. Wymieniony filtr paliwa, pompa paliwa sprawna, paliwo lane z różnych stacji. 2 |
Data: Styczen 23 2012 12:00:29 | Temat: Re: TICO i czary-mary. | Autor: AZ | On 01/23/2012 11:35 AM, marsel wrote: Jest sobie Tico, wymienione kable wysokiego napiÄ™cia, kopułka i> SprawdĽ akumulator a najlepiej na innym akumulatorze, albo zostaw na prostowniku przez noc. Może zdycha i nie ma prÄ…du na iskrÄ™ a po odpaleniu dostaje pobudki od alternatora i dlatego normalnie chodzi. -- Artur ZZR 1200 3 |
Data: Styczen 23 2012 12:09:17 | Temat: Re: TICO i czary-mary. | Autor: ...::QRT::... | Dnia Mon, 23 Jan 2012 11:35:14 +0100, marsel napisał(a): Jest sobie Tico, wymienione kable wysokiego napięcia, kopułka i ja dokładnie tak miałem we fiacie 126p, jakie¶ 20 lat temu, Ale to była pompa paliwa - miała dziuraw± membrane i układ paliwa sie zapowietrzał. Może zapowietrza ci sie układ w jakim¶ innym miejscu. 4 |
Data: Styczen 23 2012 13:23:16 | Temat: Re: TICO i czary-mary. | Autor: Filip | W dniu 2012-01-23 11:35, marsel pisze: Jest sobie Tico, wymienione kable wysokiego napiÄ™cia, kopułka i Zapowietrzony układ paliwowy, a kretynów którzy nie majÄ… pojÄ™cia o życiu siÄ™ nie słuchaj. Nie wolno zostawiać samochodu na zapłonie. 5 |
Data: Styczen 23 2012 19:36:28 | Temat: Re: TICO i czary-mary. | Autor: Kazimierz Uromski | On 23.01.2012 11:35, marsel wrote: Jest sobie Tico, wymienione kable wysokiego napiÄ™cia, kopułka i ZałÄ…cz elektrykÄ™ (kluczyk na ON) i wciĹ›nij gaz do koĹ„ca 1-2 razy. Odpali? W poldku z zapowietrzajÄ…cym siÄ™ przewodem paliwowym pomagało - dwa wciĹ›niÄ™cia i po 2s krÄ™cenia odpalał. Paliwo do gaĽnika i wciĹ›niÄ™cie gazu w 0,0001s po pierwszych charkniÄ™ciach zresztÄ… też. 6 |
Data: Styczen 23 2012 19:53:28 | Temat: Re: TICO i czary-mary. | Autor: AZ | On 01/23/2012 07:36 PM, Kazimierz Uromski wrote: > Masz refleks chłopie! -- Artur ZZR 1200 7 |
Data: Styczen 23 2012 22:34:16 | Temat: Re: TICO i czary-mary. | Autor: Kazimierz Uromski | On 23.01.2012 19:53, AZ wrote: On 01/23/2012 07:36 PM, Kazimierz Uromski wrote: Nie spytałeĹ› o błÄ…d pomiaru (-; 8 |
Data: Styczen 24 2012 09:03:31 | Temat: Re: TICO i czary-mary. | Autor: Mamba | Ssanie automatyczne nie działa. 9 |
Data: Styczen 24 2012 20:57:21 | Temat: Re: TICO i czary-mary. | Autor: Heinzkalter | Co to może być, bo mi siÄ™ już pomysły skoĹ„czyły? Sami eksperci siÄ™ wypowiadajÄ… - a nie majÄ… pojÄ™cia że w Tico jest gaĽnik, a nie wtrysk - żadnego sterowania elektronicznego tam nie ma - a wiÄ™c rady sÄ… Ĺ›mieszne. Mamba napisał - wyjąć gaĽnik, wyczyĹ›cić, wyregulować, naprawić ssanie i to jest sluszna droga. Niestety gaĽnik jest doć skomplikowany wiÄ™c sugerujÄ™ poszukać fachowca (sÄ… na wymarciu). W DC na chwile obecnÄ… jest jeden sprawdzony. Na Szarych Szeregow już nie ma. hk 10 |
Data: Styczen 26 2012 10:31:48 | Temat: Re: TICO i czary-mary. | Autor: marsel | Sami eksperci siÄ™ wypowiadajÄ… - a nie majÄ… pojÄ™cia że w Tico jest No właĹ›nie przez tÄ… iloć rurek, wÄ™żyków i czujników nie chcÄ™ siÄ™ zabierać za gaĽnik samodzielnie, a w mojej okolicy nie ma nikogo kto by siÄ™ na tym znał. Zastanawia mnie tylko co tam może być uszkodzone, skoro po jednym, krótkim zaciÄ…gniÄ™ciu silnik już odpala bez problemów? Temperatura ta sama, paliwo też. 11 |
Data: Styczen 26 2012 12:41:35 | Temat: Re: TICO i czary-mary. | Autor: yabba | Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomoĹ›ci Sami eksperci siÄ™ wypowiadajÄ… - a nie majÄ… pojÄ™cia że w Tico jest JakiĹ› zaworek od podciĹ›nienia w gaĽniku jest nieszczelny i rozrusznik nie może wytworzyć podciĹ›nienia, żeby gaĽnik prawidłowo zadziałał? -- Pozdrawiam, yabba 12 |
Data: Styczen 26 2012 10:58:34 | Temat: Re: TICO i czary-mary. | Autor: kogutek | marsel <marcin@pl> napisał(a): Jest sobie Tico, wymienione kable wysokiego napiÄ™cia, kopułka iKażdy silnik ma bardzo ważny parametr. Jest nim minimalna prędko¶ć obrotowa przy której odpali. Prędko¶ć ta w miarę zużywania silnika musi być większa. Jak wymieniłe¶ wszystko co ma wpływ na możliwo¶ć uruchomienia i dalej nie odpala to zrób pomiar ci¶nienia sprężania. Jak będzie niższa o 10-15% od nominalnego to trzeba wymienić takie metalowe uszczelki zakładane na tłoki. Najlepiej z tłokami. Remont ¶redni to się nazywa jak nie trzeba wtaczać cylindrów. A jak trzeba to remont kapitalny. Jaki ten silnik ma przebieg? Jak ze 150 tysięcy to jest do u¶pienia. Wiem ze to zła informacja, bo wujek Zdzisiek zrobił na takim silniku pół miliona i dalej jest igiełka. Ale to farciarz albo gawędziarz. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ |