TOYOTA COROLLA VIII Edycja
1 | Data: Marzec 21 2008 03:47:28 |
Temat: TOYOTA COROLLA VIII Edycja | |
Autor: lukasz.kovalski@gmail.com | Witam wszystkich.... 2 |
Data: Marzec 21 2008 11:23:38 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA VIII Edycja | Autor: | Przymierzam sie do zakupu corolli z roku 2000 a najlepiej 2001, wrównież może pochodzić z anglii czym mi bardzo zalezy, mam takie pytanie, na co trzeba zwrocicposzukaj na corollaclub.org -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 3 |
Data: Marzec 21 2008 13:07:20 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA VIII Edycja | Autor: Scyzoryk |
Przymierzam sie do zakupu corolli z roku 2000 a najlepiej 2001, w tylko na to czy nie jest powypadkowa. Przy takim przebiegu u mnie wszystko jest w oryginale (zawieszenie, wydech) raz robiony rozrzad. Jesli przebieg bedzie prawdziwy to nie masz sie czego obawiac i przez dluzszy czas nic ci nie grozi. -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 1.6 GSX 550 4 |
Data: Marzec 21 2008 14:32:49 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA VIII Edycja | Autor: rafikx |
Robiłeś rozrząd w VVTi? R. 5 |
Data: Marzec 21 2008 15:30:29 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA VIII Edycja | Autor: Scyzoryk |
Robiłeś rozrząd w VVTi? niet. Mam zwykle 1,6 4a-fe -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 GSX 550 6 |
Data: Marzec 21 2008 15:54:29 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA VIII Edycja | Autor: rafikx |
Witam wszystkich.... Jeżeli VVTi to koniecznie zwróć uwagę na zużycie oleju - szczególnie rocznik 2000. Generalnie wszystkie tego typu silniki z tamtego okresu biorą olej, jednak są egzemplarze w których 1 litr/1000 km to "norma". Ja w swoim musialem robic dolewki litrowe na około 2500 - 3000 km. Koniecznie sprawdź łączniki stabilizatorów przód i tył. W zasadzie jest to jedyny element zawieszenia w liftingowanej E11, który ulega awarii. W tym wypadku polecam naprawę na oryginalnych, dość kosztownych częściach. W refloktorach po FL są żarówki HB4 w mijania i HB3 w długich. Nie są to akcesoria dostępne na każdej stacji, więc radzę zakup dwóch - tak na wszelki wypadek. Wydatek c.a. 30 - 35 zł/szt. I jeszcze jedno: jak donoszą plotki, VVTi nie lubia gazu. Może i tak, ja przejeździłem swoją 70 tys. na instalacji IV generacji i z całą stanowczością stwierdzam, że nic złego z silnikiem przez ten okres się nie działo. Po 50 tys. z LPG dalem do sprawdzenia i regulacji zaworów. R. 7 |
Data: Marzec 22 2008 03:49:32 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA VIII Edycja | Autor: lukasz.kovalski@gmail.com | On 21 Mar, 15:54, "rafikx" Użytkownik napisał w Przeraza mnie to zuzycie oleju, czy to jest regula, czy to zalezy po prostu od zuzycia silnika. Odpalac zimny motor jesli zacznie wydobywac z siebie niebieskie opary z rury wydechowej to bede wiedzial ze silnik juz jest dosc wyeksploatowany, trzeba bedzie pewnie ingerowac w wymiene pierscieni. Majac teraz fiata z silnikiem 1.1 - przebiek 90kkm jezdze od wyminy do wymiany bez wykazania zuzycia oleju, a ten silnik ma przypadlosc taka ze potrafi jesc olej ale to jest norma, ale jak widze duzo zalezy od stylu jazdy, nigdy nie katowalem silnika niedogrzanego i nigdy go nie zagotowalem-przegrzaelm. Co pewnie jest wynikiem niezauwazalnego zuzycie oleju na bagnecie. Jezdze na Mobilu 5W50 i teraz jakbym mial na 1kkm jeden litr to kurcze koszty eksploatacji rosna:(. Ogolnie gazu nie popieram i na pewno nie bede go zakladal, takze nie chce egzemplarza z gazem, myslalem o tym silniku 1.4 VVTi - 98KM, wiec to jest ta corollka po facelinftingu. Jaki twoim zdniem jest dosc bezpieczny maksymalny przebieg aby przejezdzic nia ok 5 lat robie rocznie ok 15 kkm. Pozdrawiam 8 |
Data: Marzec 22 2008 12:46:13 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA VIII Edycja | Autor: flex | mam 1.6 4A-FE 98" czyli bez VVTi - i nawet w ksiażce jest napisane ze moze 9 |
Data: Marzec 23 2008 00:01:24 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA VIII Edycja | Autor: rafikx | flex pisze: mam 1.6 4A-FE 98" czyli bez VVTi - i nawet w ksiażce jest napisane ze moze ci brac do 1l/1000km wiec chyba raczej nie jest to wina zuzycia silnika. To nie jest normalne, aby w miarę nowoczesny silnikbrał 1 litr oleju na każde 1000 km. To tzw. dupochron dla producenta, aby klient nie pultał się z reklamacją silnika. Dziś mój kolega odebrał z naprawy gwarancyjnej Avensisa 2.0 D4D rocznik 2007, przebieg 16.000 km po wymianie tłoków, pierścieni i tulei, właśnie z uwagi na zużycie oleju, które sięgało 0.8 l/1000 km. (pomiar robiony przez ASO na zaplombowanym silniku. I choć na początku Toyota robiła problemy, to na skutek upierdliwości kolegi dokonali naprawy. tak pozatym potwierdze teze ze przy spokojnej jezdzie nie ubywa tego oleju, no ale jak sie jezdzi bardzo dynamicznie do 6200obrotow przeciaganie ;) to sie nie dziw ze po paru takich sprintach olej ginie. normalna rzecz a jaka fajna cisnac do czerwonego pola :) Czy uważasz,że jazda autostradą z prędkością 120 - 140 km/h to jest pałowanie silnika, powodujące nadmierne zużycie oleju? Wg mnie zdecydowanie nie. A po takiej jeździe na odległośc 1700 - 1900 km musiałem dolać do silnika 0,8 - 1 litra oleju. Za to nie lubiłem silników VVTi. Za olejożerność wynikającą z błędów konstrukcyjnych. R. 10 |
Data: Marzec 27 2008 00:27:03 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA VIII Edycja | Autor: lukasz.kovalski@gmail.com | Brnąc dalej w tym temacie, jestem juz coraz bliższy zakupu Toyoty 11 |
Data: Marzec 27 2008 09:59:06 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA VIII Edycja | Autor: user |
warto inwestować w silnik 1.6 110KM, wiadomo moc i osiagi, ale co za www.autocentrum.pl Tutaj poszperaj - masz raporty spalania i oceny uzytkownikow. -- Pozdrawiam, -- -- -- -- -- -- -- -- teraz -- > Civic '97 5D 1,6 iLS (113 KM) + LPG kiedys -- > Focus '99 1,6 zetec-s + LPG |