Grupy dyskusyjne   »   TOYOTA COROLLA E11

TOYOTA COROLLA E11



1 Data: Kwiecien 07 2008 01:32:23
Temat: TOYOTA COROLLA E11
Autor: lukasz.kovalski@gmail.com 

Witam Wszytkich...

Od jakiegoś czasu poluje na Corolle E11 po FL w 3dr. wersji,
zakupionej u nas w kraju.
Stąd moje pytanie, przy jakim max. przebiegu jest sens kupowac bez
obaw to auto.

Przy roczniku 2001-2002 - zakładam sobie realny przebieg ok 150kkm,
czy przebieg 200kkm jest  powinien dawać poczucie $ - wydatkow co do
napraw i wymian.

Mam poczucie stylu jazdy własciciela samochodu - niewspółmierne jest
100kkm w trasach a 100kkm tylko miasto i krotkie odcinki.

Pytam bardziej uzytkownikow tych aut co przy tym przebiegu "wychodzi"
przy tych autach jestli wogole "wychodzi":))

Z gory dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam
Łukasz Kowalski



2 Data: Kwiecien 07 2008 11:31:17
Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11
Autor: rafikx 


Użytkownik  napisał w wiadomości


Od jakiegoś czasu poluje na Corolle E11 po FL w 3dr. wersji,
zakupionej u nas w kraju.
Stąd moje pytanie, przy jakim max. przebiegu jest sens kupowac bez
obaw to auto.



Wybór dobry, trzydrzwiowy hatchback był produkowany w Japonii.
Rocznik 2001 powinien mieć już silnik vvti z usuniętą wadą - oloejożerność.
Po 2000 roku montowali już moduły komputera ze zmodyfikowaną mapą zapłonów -
poprzednie cierpiały na przypadłość zwaną spalaniem stukowym.
Poza tym, w zasadzie silnik bezawaryjny, na łańcuchu, dość ekonomiczny,
jednak w przypadku 1.4 nie liczyłbym na to, ze w mieście zejdziesz poniżej
8,5 l/100 km.
Sprawdzić zawieszenie (łączniki stabilizatorów).
Po resztę informacji zapraszam: http://www.forum.corollaclub.org/


R.

3 Data: Kwiecien 07 2008 11:49:10
Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11
Autor: rafikx 


Użytkownik  napisał w wiadomości


A co do spalania, czy jazda - "studencka" 2,5k-3,5k Rpm Nie daje rady
zejsc ponizej 8l./ miasto??


Nie wiem, spróbuj. Mnie się nie udawało, może dlatego, że preferowałem styl
jazdy, cos pomiędzy studenckim, a ułańskim.



O tych łacznikach stabilizatorów słyszałem już kilka razy, jak mozna
to psrzwdzić w codziennej jeżdzie- > jazda testowa przy zakupie??


Zużyte łączniki będą pukac przy przejeżdżaniu szerszych, poprzecznych
nierówności np. kolein - na krótkich typu szyna tramwajowa nie słychać.
Najprościej: podnieść samochód, złapac za stabilizator i ruszać - objawią
się wówczas luzy na łączniku i ewentualnie zużyte gumy stabilizatora.
Wymiana trwa kilkanaście minut i ok. 250 złotych na oryginałach (100 na
zamiennikach, czego nie polecam) - efekt bezcenny.

Oczywiście szukaj takiej bez LPG.


R.

4 Data: Kwiecien 07 2008 12:00:09
Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11
Autor: Gabriel'Varius' 


Jakoś ustrzegam się zakupu z importu, chce dostać w Polsce kupioną, z
przebiegem do 150kkm, czy na coś jeszcze warto zwracać uwagę przy
takim przebiegu??
Zobacz na www.toyota.pl + zakladka uzywane samochody/pewne auto
pozdrawiam


--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
       Oskar Wilde

6 Data: Kwiecien 07 2008 12:45:28
Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11
Autor: Tomasz Pyra 

 pisze:

A co do spalania, czy jazda - "studencka" 2,5k-3,5k Rpm Nie daje rady
zejsc ponizej 8l./ miasto??

Ja daję radę zejść do 6.5l/100km w mieście, ale ja mam starszy silnik 4efe, one chyba mniej paliły.

--
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- w- CB++
http://free.of.pl/h/hellfire/

7 Data: Kwiecien 07 2008 07:01:41
Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11
Autor: lukasz.kovalski@gmail.com 

On 7 Kwi, 12:45, Tomasz Pyra  wrote:

 pisze:

> A co do spalania, czy jazda - "studencka" 2,5k-3,5k Rpm Nie daje rady
> zejsc ponizej 8l./ miasto??

Ja daję radę zejść do 6.5l/100km w mieście, ale ja mam starszy silnik
4efe, one chyba mniej paliły.

--
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- w- CB++http://free.of.pl/h/hellfire/



Ciekaw jestem jak faktycznie te silniki VVTi sobie roadza z paliwem,
czy faktycznie są tak średnio ekonomiczne, w sumie silnik 14. blisko
100KM, jak na mieście spala 8,5l to wydaje mi się nie wygórowanym
poziomem spalania paliwa, ale nie ulkrywam że nie jest to zapewne
niskie spalanie, coś za coś.

Wole silnik 1.4 100KM niż 1.4 60KM, który nie jeździ a spoala
podobne:))

Moze ktoś z VVTI się wypowie  jak jest rzeczywiście z tym paliwem.

Pozdraiwma

8 Data: Kwiecien 07 2008 17:04:45
Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11
Autor: FROST 


Ciekaw jestem jak faktycznie te silniki VVTi sobie roadza z paliwem,
czy faktycznie są tak średnio ekonomiczne, w sumie silnik 14. blisko
100KM, jak na mieście spala 8,5l to wydaje mi się nie wygórowanym
poziomem spalania paliwa, ale nie ulkrywam że nie jest to zapewne
niskie spalanie, coś za coś.

Wole silnik 1.4 100KM niż 1.4 60KM, który nie jeździ a spoala
podobne:))

Moze ktoś z VVTI się wypowie  jak jest rzeczywiście z tym paliwem.


Ja mogę tylko potwierdzić:stare 4EFE nigdy nie przekrocza 8 l. 1,4 VVTi łyka
między 8 a 9 ale prędzej 9 niż osiem - styl jazdy dość dynamiczny + korki.
Na trasie przy podróżnej 140-170 km/h też wychodzi 8. Oszczędna jazda mojej
żony na trasie to 6.5l.  Nawet nie myśl o gazie do tego auta bo je
zniszczysz. Pomyśl jeszcze o 1,6-niezła zapierdalawka. Po całoksztacie auto
polecam, bardzo dobra konstrukcja z niezłym dynamicznym (lubi wysokie
obroty) silnikiem i porzadnym zawieszeniem - mam 120 tys km i w zaiweszeniu
nie robiłem nic.Jedyne co weź japonkę, jeśli masz wybór - różnice jednak są
co widać chociażby po spasowaniu wnętrza.

12 Data: Kwiecien 07 2008 19:27:09
Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11
Autor: Artur 'futrzak' Maślą 

FROST napisał(a):
(...)

Moze ktoś z VVTI się wypowie  jak jest rzeczywiście z tym paliwem.

Różnie :)

Ja mogę tylko potwierdzić:stare 4EFE nigdy nie przekrocza 8 l.

Tak? Chyba wtedy jak nie jeździ :)

1,4 VVTi łyka
między 8 a 9 ale prędzej 9 niż osiem - styl jazdy doć dynamiczny + korki.

Zależy od korków i stylu jazdy :)

Na trasie przy podróżnej 140-170 km/h też wychodzi 8.

8? Rozumiem, ze to reklama? Przy takich prędkościach
to kotłuje aż miło, ale nie jest wcale dziwne.

Oszczędna jazda mojej żony na trasie to 6.5l. 

Bardzo oszczędna (spokojna) i zależy na jakiej trasie.

Nawet nie myśl o gazie do tego auta bo je zniszczysz.

Masz w niej LPG, że tak piszesz? Ja tylko czytałem, że
jest szkodliwy (gniazda zaworowe ceramiczne) ale ile w tym
prawdy - znam takich, co mają LPG. Pewnie i tak się nie
przyznają, ze coś jest nie tak :)

Pomyśl jeszcze o 1,6-niezła zapierdalawka.

Ładnie lata - tylko w porównaniu do czego? :)

Po całoksztacie auto
polecam, bardzo dobra konstrukcja z niezłym dynamicznym (lubi wysokie
obroty) silnikiem i porzadnym zawieszeniem - mam 120 tys km i w zaiweszeniu
nie robiłem nic.

A ja nie polecam :) Polecają sprzedawcy i ślepi właściciele :).
Rolka jest przyzwoitym samochodem - fakt, silnik doć dynamiczny,
ale czy aby cichy (tym bardziej że lubi obroty?) Co do
spalania - czy ja wiem, czy ona taka oszczędna? Co do
zawieszenia - 120kkm nic nie trzeba robić, ale czy to
prawda i czy jest ono wystarczająco komfortowe?

Jedyne co weź japonkę, jeśli masz wybór - różnice jednak są
co widać chociażby po spasowaniu wnętrza. 

ZałożÄ™ się, że gdybyś miał do obejrzenia 10 - 5 z Anglii(albo bóg
wie gdzie), 5 z Japonii, to byś się 7 razy pomylił. Różnic nie
widać.

Sam samochód - pytanie czego od niego oczekujemy :) Brzydki,
niewygodny w dłuższych trasach, czuły na wiatr boczny, głośny
przy wyższych obrotach (i prędkościach), niemniej mało awaryjny
i jakiś taki przewidywalny - bez niespodzianek. Tyle, że to
też jest dyskusyjne, jeżeli pojazd jest kupowany z drugiej
ręki. W sumie - da się lubić. Wsiadać, lać benzynę i jeździć.




 


--
Jutro to dziś tyle, że jutro...

13 Data: Kwiecien 07 2008 20:41:33
Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11
Autor: FROST 

Na wstępie: mam HB 4EFE' JT do niedawna z gazem oraz E12 z VVTi HB



1,4 VVTi łyka
między 8 a 9 ale prędzej 9 niż osiem - styl jazdy dość dynamiczny +
korki.

Stary nie no dziewiątki mi nie przekroczyła dużo jeżdzę i licze paliwo


8? Rozumiem, ze to reklama? Przy takich prędkościach
to kotłuje aż miło, ale nie jest wcale dziwne.

Co znaczy "kotłuje aż miło" 8 na trasie to dużo ale najoszczedniejsze
prędkości to do 120.


Oszczędna jazda mojej żony na trasie to 6.5l.

Bardzo oszczędna (spokojna) i zależy na jakiej trasie.

Na trasie to jest nie w mieście.Poza terenem zabudowanym ;-)


Nawet nie myśl o gazie do tego auta bo je zniszczysz.

Masz w niej LPG, że tak piszesz? Ja tylko czytałem, że
jest szkodliwy (gniazda zaworowe ceramiczne) ale ile w tym
prawdy - znam takich, co mają LPG. Pewnie i tak się nie
przyznają, ze coś jest nie tak :)

Patrz wstęp! Poprzednio jeździłem włoszczyzną, która mi się idealnie
zagazowała.Z 4EFE miałem same problemy mimo że instalacja z górnej półki.
One palą tak mało że nie ma sensu ich gazować ale człowiek mądry po szkodzie
:-)

Pomyśl jeszcze o 1,6-niezła zapierdalawka.

Ładnie lata - tylko w porównaniu do czego? :)

W porównaniu do 1,4 bo chyba o tym wczesniej pisaliśmy. Jest jeszcze fajna
wersja E11 TTE albo G6, ale to przed liftem.


A ja nie polecam :) Polecają sprzedawcy i ślepi właściciele :).
Rolka jest przyzwoitym samochodem - fakt, silnik dość dynamiczny,
ale czy aby cichy (tym bardziej że lubi obroty?) Co do
spalania - czy ja wiem, czy ona taka oszczędna? Co do
zawieszenia - 120kkm nic nie trzeba robić, ale czy to
prawda i czy jest ono wystarczająco komfortowe?

IMO  E11 jest bardziej komfortowa ale głośniejsza. Jeśli chodzi o ekonomikę
to Vtec-i są z całą pewnością lepsze ale też rzadsze i ciężko dostać nie
zarypany.Ja np. nie polecam Peugotów, Fiatów, Opli bo miałem i nie byłem
zadowolony. Może napisz co Ty polecasz a kolega zmieni zdanie.


Jedyne co weź japonkę, jeśli masz wybór - różnice jednak są
co widać chociażby po spasowaniu wnętrza.

Założę się, że gdybyś miał do obejrzenia 10 - 5 z Anglii(albo bóg
wie gdzie), 5 z Japonii, to byś się 7 razy pomylił. Różnic nie
widać.

No to zakład stoi!!! Z zewnątrz już Ci powiem , która japonka ;-) A tak na
poważnie to widać różnice i to bardzo.

Sam samochód - pytanie czego od niego oczekujemy :) Brzydki,
niewygodny w dłuższych trasach, czuły na wiatr boczny, głośny
przy wyższych obrotach (i prędkościach), niemniej mało awaryjny
i jakiś taki przewidywalny - bez niespodzianek. Tyle, że to
też jest dyskusyjne, jeżeli pojazd jest kupowany z drugiej
ręki. W sumie - da się lubić. Wsiadać, lać benzynę i jeździć.

W części się zgadzam - No nie jest to linia Astona to prawda ale dla mnie
ładne auta to właśnie klasa Astona wszystkei inne są takie same jak lodówki
w sklepie.Nie zgodzę się z tezą że niewygodna: sporo nią tras zrobiłem i nie
podzielam zdania bardzo dobrze się prowadzi czuły i pewny układ kierowniczy
( przeciwieństwo Golfa) . Z forum corollaclub dowiesz się że jakość
zamienników jest różna a oryginały dość drogie ale to chyba wszystkie auta
tak mają. Wszystkie filtry i duperelki na razie kupuje oryginalne bo E11 ma
u mnie dożywocie.

14 Data: Kwiecien 07 2008 21:24:57
Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11
Autor: Artur 'futrzak' Maślą 

FROST napisał(a):

Na wstępie: mam HB 4EFE' JT do niedawna z gazem oraz E12 z VVTi HB

Podobnie :)
(...)
Stary nie no dziewiątki mi nie przekroczyła dużo jeżdzę i licze paliwo

W mieście, w trasie?

BTW - ja liczę okazjonalnie, ale wcale nie chce wychodzić lepiej :)

Co znaczy "kotłuje aż miło" 8 na trasie to dużo ale najoszczedniejsze
prędkości to do 120.

Pisałeś 140-170. Przy tym silniku to masz wir jak 150 w baku :)
Pewnie z piętnastaka spali - tylko trzeba jeździć, a nie pisać :)

Na trasie to jest nie w mieście.Poza terenem zabudowanym ;-)

Trasa trasie nierówna.

Patrz wstęp! Poprzednio jeździłem włoszczyzną, która mi się idealnie
zagazowała.Z 4EFE miałem same problemy mimo że instalacja z górnej półki.
One palą tak mało że nie ma sensu ich gazować ale człowiek mądry po szkodzie
:-)

Mało? Palą normalnie, a LPG nie zakładam z innych przyczyn.

W porównaniu do 1,4 bo chyba o tym wczesniej pisaliśmy. Jest jeszcze fajna
wersja E11 TTE albo G6, ale to przed liftem.

W porównaniu do 1,4? Zgodnie z tym co napisał autor wątku - niech
zostanie
przy 1.4.

IMO  E11 jest bardziej komfortowa ale głośniejsza.

Od czego?

Jeśli chodzi o ekonomikę
to Vtec-i są z całÄ… pewnością lepsze ale też rzadsze i ciężko dostać nie
zarypany.

Vtec to Honda.

Ja np. nie polecam Peugotów, Fiatów, Opli bo miałem i nie byłem
zadowolony.

No patrz Pan - ja nie nie polecam, niemniej całkiem dobrze mi się
jeździło pugami, czy też oplami. 

Może napisz co Ty polecasz a kolega zmieni zdanie.

W zakresie pojazdów domowych niczego nie polecam. Każdy ma swoje
zdanie, doświadczenia itd. Mogę się tylko podzielić wrażeniami
z eksploatacji...

No to zakład stoi!!! Z zewnątrz już Ci powiem , która japonka ;-) A tak na
poważnie to widać różnice i to bardzo.

Nic nie widać. Dopiero dogłÄ™bna analiza pozwala na wyciągnięcie
pewnych
wniosków.

W części się zgadzam - No nie jest to linia Astona to prawda ale dla mnie
ładne auta to właśnie klasa Astona wszystkei inne są takie same jak lodówki
w sklepie.

No bez jaj - omawiany pojazd jest brzydki jak ciemna gradowa noc
listopadowa. Wiem co piszę, a Scyzoryk(?) pewnie będzie lepiej
zorientowany :)

Nie zgodzę się z tezą że niewygodna: sporo nią tras zrobiłem i nie
podzielam zdania bardzo dobrze się prowadzi czuły i pewny układ kierowniczy
( przeciwieństwo Golfa) .

O czym Ty piszesz? Co mnie Golf obchodzi?  Jest głośna, niewygodna
i taka sobie. Wychodzi to po trasach 300-500km. W sumie nic dziwnego
- w końcu to kompakt. Dobry na miasto i okolice. Jednak wygrywa taką
prawdziwą bezawaryjnością...

Z forum corollaclub dowiesz się że jakoć
zamienników jest różna a oryginały doć drogie ale to chyba wszystkie auta
tak mają. Wszystkie filtry i duperelki na razie kupuje oryginalne bo E11 ma
u mnie dożywocie.

'O czym Ty do mnie rozmawiasz'? :) corollaclub to się nadaje do
pchania karuzeli.


 
 


--
Jutro to dziś tyle, że jutro...

15 Data: Kwiecien 08 2008 09:49:19
Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11
Autor: FROST 


Nic nie widać. Dopiero dogłębna analiza pozwala na wyciągnięcie
pewnych
wniosków.


Jeśli dogłębna analiza to rzut okiem na  przednią szybę (mocowanie
lusterka). Jest jeszcze parę różnic które widać nawet na zdjęciach w
ogłoszeniach nie trzeba otwierać auta ;-)))

16 Data: Kwiecien 08 2008 12:20:17
Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11
Autor: Tomasz Pyra 

FROST pisze:

Jeśli dogłębna analiza to rzut okiem na  przednią szybę (mocowanie lusterka).

Dokładnie - japońskie Corolle majš lusterko mocowane do sufitu, a europejskie klejem do szyby.

--
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- w- CB++
http://free.of.pl/h/hellfire/

17 Data: Kwiecien 08 2008 11:07:44
Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11
Autor:

FROST pisze:

> Jeśli dogłębna analiza to rzut okiem na  przednią szybę (mocowanie
> lusterka).

Dokładnie - japońskie Corolle majš lusterko mocowane do sufitu, a
europejskie klejem do szyby.

do tego inny licznik, włącznik ogrzewania i klimy...

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

TOYOTA COROLLA E11



Grupy dyskusyjne