TOYOTA COROLLA E11
1 | Data: Kwiecien 07 2008 01:32:23 |
Temat: TOYOTA COROLLA E11 | |
Autor: lukasz.kovalski@gmail.com | Witam Wszytkich... 2 |
Data: Kwiecien 07 2008 11:31:17 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11 | Autor: rafikx |
Wybór dobry, trzydrzwiowy hatchback był produkowany w Japonii. Rocznik 2001 powinien mieć już silnik vvti z usuniętą wadą - oloejożerność. Po 2000 roku montowali już moduły komputera ze zmodyfikowaną mapą zapłonów - poprzednie cierpiały na przypadłość zwaną spalaniem stukowym. Poza tym, w zasadzie silnik bezawaryjny, na łańcuchu, dość ekonomiczny, jednak w przypadku 1.4 nie liczyłbym na to, ze w mieście zejdziesz poniżej 8,5 l/100 km. Sprawdzić zawieszenie (łączniki stabilizatorów). Po resztę informacji zapraszam: http://www.forum.corollaclub.org/ R. 3 |
Data: Kwiecien 07 2008 11:49:10 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11 | Autor: rafikx |
A co do spalania, czy jazda - "studencka" 2,5k-3,5k Rpm Nie daje rady Nie wiem, spróbuj. Mnie się nie udawało, może dlatego, że preferowałem styl jazdy, cos pomiędzy studenckim, a ułańskim.
Zużyte łączniki będą pukac przy przejeżdżaniu szerszych, poprzecznych nierówności np. kolein - na krótkich typu szyna tramwajowa nie słychać. Najprościej: podnieść samochód, złapac za stabilizator i ruszać - objawią się wówczas luzy na łączniku i ewentualnie zużyte gumy stabilizatora. Wymiana trwa kilkanaście minut i ok. 250 złotych na oryginałach (100 na zamiennikach, czego nie polecam) - efekt bezcenny. Oczywiście szukaj takiej bez LPG. R. 4 |
Data: Kwiecien 07 2008 12:00:09 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11 | Autor: Gabriel'Varius' |
Jakoś ustrzegam się zakupu z importu, chce dostać w Polsce kupioną, zZobacz na www.toyota.pl + zakladka uzywane samochody/pewne auto pozdrawiam -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 6 |
Data: Kwiecien 07 2008 12:45:28 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11 | Autor: Tomasz Pyra | pisze: A co do spalania, czy jazda - "studencka" 2,5k-3,5k Rpm Nie daje rady Ja daję radę zejść do 6.5l/100km w mieście, ale ja mam starszy silnik 4efe, one chyba mniej paliły. -- PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- w- CB++ http://free.of.pl/h/hellfire/ 7 |
Data: Kwiecien 07 2008 07:01:41 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11 | Autor: lukasz.kovalski@gmail.com | On 7 Kwi, 12:45, Tomasz Pyra wrote: pisze: Ciekaw jestem jak faktycznie te silniki VVTi sobie roadza z paliwem, czy faktycznie są tak średnio ekonomiczne, w sumie silnik 14. blisko 100KM, jak na mieście spala 8,5l to wydaje mi się nie wygórowanym poziomem spalania paliwa, ale nie ulkrywam że nie jest to zapewne niskie spalanie, coś za coś. Wole silnik 1.4 100KM niż 1.4 60KM, który nie jeździ a spoala podobne:)) Moze ktoś z VVTI się wypowie jak jest rzeczywiście z tym paliwem. Pozdraiwma 8 |
Data: Kwiecien 07 2008 17:04:45 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11 | Autor: FROST |
12 |
Data: Kwiecien 07 2008 19:27:09 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11 | Autor: Artur 'futrzak' MaĹlÄ
| FROST napisał(a): Moze ktoĹ z VVTI siÄ wypowie jak jest rzeczywiĹcie z tym paliwem. Różnie :) Ja mogÄ tylko potwierdziÄ:stare 4EFE nigdy nie przekrocza 8 l. Tak? Chyba wtedy jak nie jeździ :) 1,4 VVTi łyka Zależy od korków i stylu jazdy :) Na trasie przy podróżnej 140-170 km/h też wychodzi 8. 8? Rozumiem, ze to reklama? Przy takich prÄdkoĹciach to kotłuje aż miło, ale nie jest wcale dziwne. OszczÄdna jazda mojej żony na trasie to 6.5l. Bardzo oszczÄdna (spokojna) i zależy na jakiej trasie. Nawet nie myĹl o gazie do tego auta bo je zniszczysz. Masz w niej LPG, że tak piszesz? Ja tylko czytałem, że jest szkodliwy (gniazda zaworowe ceramiczne) ale ile w tym prawdy - znam takich, co majÄ LPG. Pewnie i tak siÄ nie przyznajÄ , ze coĹ jest nie tak :) PomyĹl jeszcze o 1,6-niezła zapierdalawka. Ĺadnie lata - tylko w porównaniu do czego? :) Po całoksztacie auto A ja nie polecam :) PolecajÄ sprzedawcy i Ĺlepi właĹciciele :). Rolka jest przyzwoitym samochodem - fakt, silnik doć dynamiczny, ale czy aby cichy (tym bardziej że lubi obroty?) Co do spalania - czy ja wiem, czy ona taka oszczÄdna? Co do zawieszenia - 120kkm nic nie trzeba robiÄ, ale czy to prawda i czy jest ono wystarczajÄ co komfortowe? Jedyne co weź japonkÄ, jeĹli masz wybór - różnice jednak sÄ ZałożÄ siÄ, że gdybyĹ miał do obejrzenia 10 - 5 z Anglii(albo bóg wie gdzie), 5 z Japonii, to byĹ siÄ 7 razy pomylił. Różnic nie widaÄ. Sam samochód - pytanie czego od niego oczekujemy :) Brzydki, niewygodny w dłuższych trasach, czuły na wiatr boczny, głoĹny przy wyższych obrotach (i prÄdkoĹciach), niemniej mało awaryjny i jakiĹ taki przewidywalny - bez niespodzianek. Tyle, że to też jest dyskusyjne, jeżeli pojazd jest kupowany z drugiej rÄki. W sumie - da siÄ lubiÄ. WsiadaÄ, laÄ benzynÄ i jeździÄ. -- Jutro to dziĹ tyle, że jutro... 13 |
Data: Kwiecien 07 2008 20:41:33 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11 | Autor: FROST | Na wstępie: mam HB 4EFE' JT do niedawna z gazem oraz E12 z VVTi HB
Stary nie no dziewiątki mi nie przekroczyła dużo jeżdzę i licze paliwo
Co znaczy "kotłuje aż miło" 8 na trasie to dużo ale najoszczedniejsze prędkości to do 120.
Na trasie to jest nie w mieście.Poza terenem zabudowanym ;-)
Patrz wstęp! Poprzednio jeździłem włoszczyzną, która mi się idealnie zagazowała.Z 4EFE miałem same problemy mimo że instalacja z górnej półki. One palą tak mało że nie ma sensu ich gazować ale człowiek mądry po szkodzie :-)
W porównaniu do 1,4 bo chyba o tym wczesniej pisaliśmy. Jest jeszcze fajna wersja E11 TTE albo G6, ale to przed liftem. A ja nie polecam :) Polecają sprzedawcy i ślepi właściciele :). IMO E11 jest bardziej komfortowa ale głośniejsza. Jeśli chodzi o ekonomikę to Vtec-i są z całą pewnością lepsze ale też rzadsze i ciężko dostać nie zarypany.Ja np. nie polecam Peugotów, Fiatów, Opli bo miałem i nie byłem zadowolony. Może napisz co Ty polecasz a kolega zmieni zdanie. Jedyne co weź japonkę, jeśli masz wybór - różnice jednak są No to zakład stoi!!! Z zewnątrz już Ci powiem , która japonka ;-) A tak na poważnie to widać różnice i to bardzo. Sam samochód - pytanie czego od niego oczekujemy :) Brzydki, W części się zgadzam - No nie jest to linia Astona to prawda ale dla mnie ładne auta to właśnie klasa Astona wszystkei inne są takie same jak lodówki w sklepie.Nie zgodzę się z tezą że niewygodna: sporo nią tras zrobiłem i nie podzielam zdania bardzo dobrze się prowadzi czuły i pewny układ kierowniczy ( przeciwieństwo Golfa) . Z forum corollaclub dowiesz się że jakość zamienników jest różna a oryginały dość drogie ale to chyba wszystkie auta tak mają. Wszystkie filtry i duperelki na razie kupuje oryginalne bo E11 ma u mnie dożywocie. 14 |
Data: Kwiecien 07 2008 21:24:57 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11 | Autor: Artur 'futrzak' MaĹlÄ
| FROST napisał(a): Na wstÄpie: mam HB 4EFE' JT do niedawna z gazem oraz E12 z VVTi HB Podobnie :) (...) Stary nie no dziewiÄ tki mi nie przekroczyła dużo jeżdzÄ i licze paliwo W mieĹcie, w trasie? BTW - ja liczÄ okazjonalnie, ale wcale nie chce wychodziÄ lepiej :) Co znaczy "kotłuje aż miło" 8 na trasie to dużo ale najoszczedniejsze PisałeĹ 140-170. Przy tym silniku to masz wir jak 150 w baku :) Pewnie z piÄtnastaka spali - tylko trzeba jeździÄ, a nie pisaÄ :) Na trasie to jest nie w mieĹcie.Poza terenem zabudowanym ;-) Trasa trasie nierówna. Patrz wstÄp! Poprzednio jeździłem włoszczyznÄ , która mi siÄ idealnie Mało? PalÄ normalnie, a LPG nie zakładam z innych przyczyn. W porównaniu do 1,4 bo chyba o tym wczesniej pisaliĹmy. Jest jeszcze fajna W porównaniu do 1,4? Zgodnie z tym co napisał autor wÄ tku - niech zostanie przy 1.4. IMO E11 jest bardziej komfortowa ale głoĹniejsza. Od czego? JeĹli chodzi o ekonomikÄ Vtec to Honda. Ja np. nie polecam Peugotów, Fiatów, Opli bo miałem i nie byłem No patrz Pan - ja nie nie polecam, niemniej całkiem dobrze mi siÄ jeździło pugami, czy też oplami. Może napisz co Ty polecasz a kolega zmieni zdanie. W zakresie pojazdów domowych niczego nie polecam. Każdy ma swoje zdanie, doĹwiadczenia itd. MogÄ siÄ tylko podzieliÄ wrażeniami z eksploatacji... No to zakład stoi!!! Z zewnÄ trz już Ci powiem , która japonka ;-) A tak na Nic nie widaÄ. Dopiero dogłÄbna analiza pozwala na wyciÄ gniÄcie pewnych wniosków. W czÄĹci siÄ zgadzam - No nie jest to linia Astona to prawda ale dla mnie No bez jaj - omawiany pojazd jest brzydki jak ciemna gradowa noc listopadowa. Wiem co piszÄ, a Scyzoryk(?) pewnie bÄdzie lepiej zorientowany :) Nie zgodzÄ siÄ z tezÄ że niewygodna: sporo niÄ tras zrobiłem i nie O czym Ty piszesz? Co mnie Golf obchodzi? Jest głoĹna, niewygodna i taka sobie. Wychodzi to po trasach 300-500km. W sumie nic dziwnego - w koĹcu to kompakt. Dobry na miasto i okolice. Jednak wygrywa takÄ prawdziwÄ bezawaryjnoĹciÄ ... Z forum corollaclub dowiesz siÄ że jakoć 'O czym Ty do mnie rozmawiasz'? :) corollaclub to siÄ nadaje do pchania karuzeli. -- Jutro to dziĹ tyle, że jutro... 15 |
Data: Kwiecien 08 2008 09:49:19 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11 | Autor: FROST |
Nic nie widać. Dopiero dogłębna analiza pozwala na wyciągnięcie Jeśli dogłębna analiza to rzut okiem na przednią szybę (mocowanie lusterka). Jest jeszcze parę różnic które widać nawet na zdjęciach w ogłoszeniach nie trzeba otwierać auta ;-))) 16 |
Data: Kwiecien 08 2008 12:20:17 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11 | Autor: Tomasz Pyra | FROST pisze: Jeśli dogłębna analiza to rzut okiem na przednią szybę (mocowanie lusterka). Dokładnie - japońskie Corolle majš lusterko mocowane do sufitu, a europejskie klejem do szyby. -- PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- w- CB++ http://free.of.pl/h/hellfire/ 17 |
Data: Kwiecien 08 2008 11:07:44 | Temat: Re: TOYOTA COROLLA E11 | Autor: | FROST pisze: do tego inny licznik, włącznik ogrzewania i klimy... -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl |