Grupy dyskusyjne   »   Trzeba długo kręcić

Trzeba długo kręcić



1 Data: Grudzien 20 2009 11:40:20
Temat: Trzeba długo kręcić
Autor: Agent 

Witam,
Od kilku dni moja furka lekko niedomaga. Mianowicie trzeba ją zawsze kręcić kilka sekund (mniej więcej 5-8) i to niezaleznie czy auto jest ciepłe czy zimne. Dotyczas "palił od kopa" a zaczęło się to już kilka dni temu zanim jeszcze przyszły mocniejsze mrozy. Po odpaleniu chodzi od razu równo, bez telepania i kopcenia także świec nie obstawiam zwłaszcza że na ciepłym to samo. Auto to Honda Civic 1.7 CTDi - podobny silnik występuje w oplu.
Dzięki za rady.



2 Data: Grudzien 20 2009 14:59:36
Temat: Re: Trzeba długo kręcić
Autor: identifikator: 20040501 

to może spróbuj włączyć stacyjkę, odczekać 10 sekund i dopiero palić?

3 Data: Grudzien 20 2009 18:00:57
Temat: Re: Trzeba długo kręcić
Autor: Adampio 

identifikator: 20040501 pisze:

to może spróbuj włączyć stacyjkę, odczekać 10 sekund i dopiero palić?

Dobra rada. Pompa podciagnie paliwa i bedzie OK

4 Data: Grudzien 20 2009 19:01:27
Temat: Re: Trzeba długo kręcić
Autor: Agent 


Użytkownik "Adampio"  napisał w wiadomości

identifikator: 20040501 pisze:
to może spróbuj włączyć stacyjkę, odczekać 10 sekund i dopiero palić?

Dobra rada. Pompa podciagnie paliwa i bedzie OK

Zła rada. Nie ma pompy paliwa. Tylko gruszka.

5 Data: Grudzien 20 2009 22:05:13
Temat: Re: Trzeba długo kręcić
Autor: Czarek Daniluk 

Użytkownik Agent napisał:


Użytkownik "Adampio"  napisał w wiadomości
identifikator: 20040501 pisze:

to może spróbuj włączyć stacyjkę, odczekać 10 sekund i dopiero palić?


Dobra rada. Pompa podciagnie paliwa i bedzie OK


Zła rada. Nie ma pompy paliwa. Tylko gruszka.

Złe wiadomości odnośnie pojazdu jakim Kolega się porusza.
Tec Common Rail to może sobie sam paliwo zasysa ??
To nie stara rotacyjna pompa wtryskowa że nie miała pompy tylko sama ciągneła paliwo ;)
W CR najczęściej są dwie - wysokociśnieniowa przy silniku i niskociśnieniowa w baku ;P

Pozdrawiam !!

6 Data: Grudzien 20 2009 22:22:58
Temat: Re: Trzeba długo kręcić
Autor: Agent 


Użytkownik "Czarek Daniluk"  napisał w wiadomości

Użytkownik Agent napisał:

Użytkownik "Adampio"  napisał w wiadomości
identifikator: 20040501 pisze:

to może spróbuj włączyć stacyjkę, odczekać 10 sekund i dopiero palić?


Dobra rada. Pompa podciagnie paliwa i bedzie OK


Zła rada. Nie ma pompy paliwa. Tylko gruszka.

Złe wiadomości odnośnie pojazdu jakim Kolega się porusza.
Tec Common Rail to może sobie sam paliwo zasysa ??
To nie stara rotacyjna pompa wtryskowa że nie miała pompy tylko sama ciągneła paliwo ;)
W CR najczęściej są dwie - wysokociśnieniowa przy silniku i niskociśnieniowa w baku ;P

Chce się Kolega założyć? Lepiej być pewnym swojej wiedzy jeśli się czemuś zaprzecza.

7 Data: Grudzien 20 2009 23:27:27
Temat: Re: Trzeba długo kręcić
Autor: The_EaGle 

Czarek Daniluk pisze:

Złe wiadomości odnośnie pojazdu jakim Kolega się porusza.
Tec Common Rail to może sobie sam paliwo zasysa ??
To nie stara rotacyjna pompa wtryskowa że nie miała pompy tylko sama ciągneła paliwo ;)
W CR najczęściej są dwie - wysokociśnieniowa przy silniku i niskociśnieniowa w baku ;P

U mnie nie ma pompy niskociśnieniowej w baku  a mam CR.


Pozdrawiam
Rafał
focus tdci

8 Data: Grudzien 21 2009 18:29:46
Temat: Re: Trzeba długo kręcić
Autor: Czarek Daniluk 

Użytkownik The_EaGle napisał:

Czarek Daniluk pisze:

Złe wiadomości odnośnie pojazdu jakim Kolega się porusza.
Tec Common Rail to może sobie sam paliwo zasysa ??
To nie stara rotacyjna pompa wtryskowa że nie miała pompy tylko sama ciągneła paliwo ;)
W CR najczęściej są dwie - wysokociśnieniowa przy silniku i niskociśnieniowa w baku ;P


U mnie nie ma pompy niskociśnieniowej w baku  a mam CR.


Pozdrawiam
Rafał
focus tdci

Za to jest druga która zasysa z baku.
Większość CR ma jednak dwie pompy - to że wysokociśnieniowa zasysa nie świadczy o braku pompy.

Pozdrawiam !!

9 Data: Grudzien 21 2009 19:36:15
Temat: Re: Trzeba długo kręcić
Autor: Karolek 

Czarek Daniluk pisze:

Złe wiadomości odnośnie pojazdu jakim Kolega się porusza.
Tec Common Rail to może sobie sam paliwo zasysa ??
To nie stara rotacyjna pompa wtryskowa że nie miała pompy tylko sama ciągneła paliwo ;)
W CR najczęściej są dwie - wysokociśnieniowa przy silniku i niskociśnieniowa w baku ;P

Niskocisnieniowa moze byc mechaniczna, zaraz przy wysokocisnieniowej (a w takim przypadku w baku zbedna).

--
Karolek

10 Data: Grudzien 20 2009 19:13:41
Temat: Re: Trzeba długo kręcić
Autor: MM 

Dnia 20-12-2009 o 11:40:20 Agent  napisał(a):

Witam,
Od kilku dni moja furka lekko niedomaga. Mianowicie trzeba ją zawsze  kręcić kilka sekund (mniej więcej 5-8) i to niezaleznie czy auto jest  ciepłe czy zimne.  Auto to Honda Civic 1.7 CTDi - podobny silnik  występuje w oplu.

Przy takich mrozach to mi się zapala kontrolka grzania świec i trzeba  zapalać jak zgaśnie.
Czasem świeci się 2 sekundy czasem 5.
Zapewne jest i tak u ciebie, sprawdź czy nie świeci się u ciebie "spirala"  ;)

11 Data: Grudzien 20 2009 22:25:25
Temat: Re: Trzeba długo kręcić
Autor: Agent 


Użytkownik "MM"  napisał w wiadomości

Dnia 20-12-2009 o 11:40:20 Agent  napisał(a):

Witam,
Od kilku dni moja furka lekko niedomaga. Mianowicie trzeba ją zawsze kręcić kilka sekund (mniej więcej 5-8) i to niezaleznie czy auto jest ciepłe czy zimne.  Auto to Honda Civic 1.7 CTDi - podobny silnik występuje w oplu.

Przy takich mrozach to mi się zapala kontrolka grzania świec i trzeba zapalać jak zgaśnie.
Czasem świeci się 2 sekundy czasem 5.
Zapewne jest i tak u ciebie, sprawdź czy nie świeci się u ciebie "spirala"

Nic sie nie świeci a świece sprawne, po prostu samo z siebie coś mu sie odmieniło. Najgorsze jest to że nie mam pomysłu od czego by zacząć. W kompie błędów brak choć sprawdzę jeszcze za jakiś czas.

12 Data: Grudzien 20 2009 23:30:33
Temat: Re: Trzeba długo kręcić
Autor: The_EaGle 

Agent pisze:


Użytkownik "MM"  napisał w wiadomości
Dnia 20-12-2009 o 11:40:20 Agent  napisał(a):

Witam,
Od kilku dni moja furka lekko niedomaga. Mianowicie trzeba ją zawsze kręcić kilka sekund (mniej więcej 5-8) i to niezaleznie czy auto jest ciepłe czy zimne.  Auto to Honda Civic 1.7 CTDi - podobny silnik występuje w oplu.

Przy takich mrozach to mi się zapala kontrolka grzania świec i trzeba zapalać jak zgaśnie.
Czasem świeci się 2 sekundy czasem 5.
Zapewne jest i tak u ciebie, sprawdź czy nie świeci się u ciebie "spirala"

Nic sie nie świeci a świece sprawne, po prostu samo z siebie coś mu sie odmieniło. Najgorsze jest to że nie mam pomysłu od czego by zacząć. W kompie błędów brak choć sprawdzę jeszcze za jakiś czas.

Ja moze przewrażliwiony jestem ale ty weź sprawdź albo wymień filtr paliwa... Co do świec to twoja teza o ich sprawności może być całkowicie błędna. CR jest w stanie odpalić przy -10 bez sprawnych świec żarowych.

Pozdrawiam
Rafał

Trzeba długo kręcić



Grupy dyskusyjne