Do Garbowego silnika mozesz zalozyc oblachowanie od typ 3 i wtedy nie bedzie
nawet potrzeby tak kombinowac. To sa z grubsza rzecz biorac takie same silniki,
roznia sie oblachowaniem (z osprzetem) i innym umiejscowieniem wyjscia na
bagnet. Wiele blokow i tak ma zreszta oba wyjscia, jedno do zaslepienia. 
--  
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
| 4 | 
Data: Kwiecien 09 2007 13:42:14 | 
| Temat: Re: Typ3 - fastback | 
| Autor: Luke  | 
Mam okazje do wziecia Typ3 fastback ale bez motora. 
Stad moje pytanie - czy silnik garbowy do niego podejdzie? Pojecia nie mam  
jakie tam byly silniki 
 
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - 
Mozesz też kupić silnik serii CT z kanciaka 
Pozdrawiam 
Luke
 | 5 | 
Data: Kwiecien 16 2007 09:37:37 |  | Temat: Re: Typ3 - fastback |  | Autor: filip z Parmy Itlia  |  
z kanta nie podejdzie przez nagrzewnice i obudowe za duza i nie kompatybilna z  
typem 3 
wal pedny z typa 3 sie rozni od typa 1 jakie sa w garbach,  
jednym slowem do typa 3 naprawde pasuje slnik typ 3 
moznaby jedynie zalozyc silniki z typa 4 cwyli 411 lub 412 a te sa fajne 1700  
nawet na wtrysku,,, 
 
pozdro  
 
 
--   
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 
 
 | 6 | 
Data: Kwiecien 18 2007 11:08:04 |  | Temat: i tu sie mylilem |  | Autor: filip z pqrmy  |  
iec dzieki czarkowi za sprostowanie,  
pomylilem silniki z silnikiem z kanta ktory tez ma taki wiatrak jak w typie 3 
a oto link ktory mnie ostatecznie przekonal o mojej pomylce,  
dzieki Czarek i przepraszam jezeli kogos moglem wprowadzic w blad,  
http://home.clara.net/hallvw/type3/T3pbo/T3pb1-14.htm 
 
pozdrawiam 
Filip 
 
 
 
--   
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 
 
  |  |  |