Grupy dyskusyjne   »   UWAGA PIRAT

UWAGA PIRAT



1 Data: Kwiecien 26 2012 14:38:53
Temat: UWAGA PIRAT
Autor: anacron 

W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularnoć tego
programu? Piratów drogowych tam jak na lekarstwo, a i komentarze
niestety tendencyjne (kto te teksty pisze?). Mało tego widać, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,
widać jak wyprzedza z prawej w zabudowanym, czy w końcu nie zachowuje
bezpiecznej odległości od poprzedzającego pojazdu. Jakoś "głos" nie
zwraca uwagi także na fakt, że ograniczenie do 50 na prostej
trzypasmowej drodze bez przejć i skrzyżowań w zasięgu wzroku to jakiś
absurd rodem jeszcze z PRL, kiedy auta na Polskich drogach nie miały ani
systemów wspomagających kierowce, ani porządnych hamulców. Nie wspomina
też o pseudo zabudowanych obszarach, które takimi są tylko z nazwy. Więc
skąd taka popularnoć tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda
rodaka?



2 Data: Kwiecien 26 2012 14:45:42
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor:

W dniu 2012-04-26 14:38, anacron pisze:

W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularność tego
programu?

Jaka popularność? Obejrzałem ze 3 razy i zawsze omijam szerokim łukiem.
nie pasi mi konwencja. Żałosny prymitywizm. Za to uwielbiam Fanów czterech kółek :-)

z

3 Data: Kwiecien 26 2012 12:45:57
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: to 

begin anacron

Jakoś "głos" nie
zwraca uwagi także na fakt, że ograniczenie do 50 na prostej
trzypasmowej drodze bez przejć i skrzyżowań w zasięgu wzroku to jakiś
absurd rodem jeszcze z PRL, kiedy auta na Polskich drogach nie miały ani
systemów wspomagających kierowce, ani porządnych hamulców.

Wtedy to akurat w takich miejscach było 70/80. To akurat efekt
odmóżdżenia ostatnich lat.

Więc
skąd taka popularnoć tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda
rodaka?

Zaraz Ci PMS-owi trolle napiszą, że "twarde prawo ale prawo" i Ty nie
jesteś od oceniania czy ograniczenie do 30 km/h w lesie ma sens czy nie,
natomiast polucjanci nie muszą się stosować do żadnych przepisów za
sprawą "kontratypu podstawowego".

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

4 Data: Kwiecien 26 2012 15:12:27
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Miroo 

W dniu 2012-04-26 14:38, anacron pisze:

W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularnoć tego
programu? Piratów drogowych tam jak na lekarstwo, a i komentarze
niestety tendencyjne (kto te teksty pisze?). Mało tego widać, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,
widać jak wyprzedza z prawej w zabudowanym, czy w końcu nie zachowuje
bezpiecznej odległości od poprzedzającego pojazdu. Jakoś "głos" nie
zwraca uwagi także na fakt, że ograniczenie do 50 na prostej
trzypasmowej drodze bez przejć i skrzyżowań w zasięgu wzroku to jakiś
absurd rodem jeszcze z PRL, kiedy auta na Polskich drogach nie miały ani
systemów wspomagających kierowce, ani porządnych hamulców. Nie wspomina
też o pseudo zabudowanych obszarach, które takimi są tylko z nazwy. Więc
skąd taka popularnoć tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda
rodaka?

A mnie wkurza w tym programie jak policjanci się płaszczą i wręcz przepraszają gościa, który jechał 130/50 (w terenie zabudowanym), że nie mogą mu dać mandatu 400zł tylko 500zł. Już nie mówię, że mają go rzucać o ziemię (chociaż czasem przydałoby się), ale trochę szorstkości i twardej stanowczości by nie zaszkodziło.

A z tych programów to zdecydowanie bym wolał obejrzeć zatrzymania, które nie zostały (i nie zostaną) pokazane :) Na pewno trafiają się im jakieś gwiazdy, lokalni bonzowie tfu, biznesmeni, władza, a nawet szeregowi mundurowi, a w programie jakoś ich nie widać.

Pozdrawiam
Miroo

5 Data: Kwiecien 26 2012 15:53:41
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Miroo 

Jeszcze jedno - czy jest taki przepis, który pozwala im łamać przepisy ruchu drogowego, gdy samochód policyjny nie jest pojazdem uprzywilejowanym? Czy jest taki przepis, który pozwala kamerzyście TVN Turbo nie zapinać pasów?

Pozdrawiam
Miroo

6 Data: Kwiecien 26 2012 17:53:29
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: anacron 

W dniu 2012-04-26 15:12, Miroo pisze:

A mnie wkurza w tym programie jak policjanci się płaszczą i wręcz
przepraszają gościa, który jechał 130/50 (w terenie zabudowanym), że nie
mogą mu dać mandatu 400zł tylko 500zł. Już nie mówię, że mają go rzucać
o ziemię (chociaż czasem przydałoby się), ale trochę szorstkości i
twardej stanowczości by nie zaszkodziło.

Widzisz ja znam przypadek z drugiej strony, po tym jak udowodniłem
policjantowi, że nie czytał instrukcji urządzenia, które trzyma w ręku
zostałem nazwany gówniarzem. Poinformował mnie również, że żaden
gówniarz nie będzie go uczył jak ma wykonywać swoje obowiązki.

7 Data: Kwiecien 26 2012 17:26:02
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: kogutek 

anacron  napisał(a):

W dniu 2012-04-26 15:12, Miroo pisze:
> A mnie wkurza w tym programie jak policjanci się płaszczą i wręcz
> przepraszają gościa, który jechał 130/50 (w terenie zabudowanym), że nie
> mogą mu dać mandatu 400zł tylko 500zł. Już nie mówię, że mają go rzu
cać
> o ziemię (chociaż czasem przydałoby się), ale trochę szorstkości i
> twardej stanowczości by nie zaszkodziło.

Widzisz ja znam przypadek z drugiej strony, po tym jak udowodniłem
policjantowi, że nie czytał instrukcji urządzenia, które trzyma w ręku
zostałem nazwany gówniarzem. Poinformował mnie również, że żaden
gówniarz nie będzie go uczył jak ma wykonywać swoje obowiązki.


Po czym policjant korzystając z przysługującego mu prawa zaproponował górną
stawkę z widełek. Następnie sprawdził datę ważności gaśnicy i uznał że gaśnicy
nie masz. Za to uznał że są źle ustawione światła i zabrał dowód
rejestracyjny. W sumie pyskowanie kosztowało Cie 500 i zabrany dowód. Ale
ważne że lepszy byłeś. Ja zaś pewnego razu się popłakałem i zaoszczędziłem
cztery stówy. 

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

8 Data: Kwiecien 26 2012 19:46:55
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor:

W dniu 2012-04-26 19:26, kogutek pisze:
  Ja zaś pewnego razu się popłakałem i zaoszczędziłem

cztery stówy.

Do pracodawcy też po podwyżkę chodzić z płaczem?
Trzeba mieć chociaż odrobinę godności.
"- Przekroczyłem to przekroczyłem wiedziałem co robię nie jestem idiotą. Nie robisz mi gościu łaski. Pół roku pracuję na podatki i twoją pensję. Rusz tyłek, wyleź z krzaków i przejedź się ze dwa razy wkoło osiedla przynajmniej na postrach szczeniakom.
- Ale to komendant mi kazał tu suszyć bo jeszcze znaków budowlańcy nie poprawili. Ja nic nie mogę.
- Tym gorzej dla komendanta"

No może nie dokładnie ale taki był mniej więcej dialog. :-)

Nie zapadnie w pamięci, nie da do myślenia

A może jednak

z

9 Data: Kwiecien 28 2012 14:33:28
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: jerzu 

On Thu, 26 Apr 2012 19:46:55 +0200, z  wrote:

Trzeba mieć chociaż odrobinę godności.
"- Przekroczyłem to przekroczyłem wiedziałem co robię nie jestem idiotą.
Nie robisz mi gościu łaski. Pół roku pracuję na podatki i twoją pensję.
Rusz tyłek, wyleź z krzaków i przejedź się ze dwa razy wkoło osiedla
przynajmniej na postrach szczeniakom.
- Ale to komendant mi kazał tu suszyć bo jeszcze znaków budowlańcy nie
poprawili. Ja nic nie mogę.
- Tym gorzej dla komendanta"

Ja miałem ostatnio podobną rozmowę w drogówką. W rezultacie się
dowiedziałem, że komendant _kazał_ im wystawiać jak najwięcej mandatów
za przekroczenie prędkości. A że akurat to było na DK1 to mają spore
pole do popisu.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

10 Data: Kwiecien 26 2012 20:07:08
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: anacron 

W dniu 2012-04-26 19:26, kogutek pisze:

Po czym policjant korzystając z przysługującego mu prawa zaproponował górną
stawkę z widełek. Następnie sprawdził datę ważności gaśnicy i uznał że gaśnicy
nie masz. Za to uznał że są źle ustawione światła i zabrał dowód
rejestracyjny. W sumie pyskowanie kosztowało Cie 500 i zabrany dowód. Ale
ważne że lepszy byłeś. Ja zaś pewnego razu się popłakałem i zaoszczędziłem
cztery stówy. 

Nie, wytoczono mi sprawę o grożenie policjantowi możliwością złożenia
skargi na niego do przełożonych i prokuratury. :) Niestety nie żartuję.
Samochód mogli sobie trzepać do bólu, nic by nie znaleźli.

11 Data: Kwiecien 26 2012 20:28:05
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Artur Maśląg 

W dniu 2012-04-26 20:07, anacron pisze:
(...)

Nie, wytoczono mi sprawę o grożenie policjantowi możliwością złożenia
skargi na niego do przełożonych i prokuratury. :) Niestety nie żartuję.
Samochód mogli sobie trzepać do bólu, nic by nie znaleźli.

Znajomy komendant nie pomógł?

12 Data: Kwiecien 26 2012 22:12:22
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Buba 

W dniu 2012-04-26 20:28, Artur Maśląg pisze:

W dniu 2012-04-26 20:07, anacron pisze:
(...)
Nie, wytoczono mi sprawę o grożenie policjantowi możliwością złożenia
skargi na niego do przełożonych i prokuratury. :) Niestety nie żartuję.
Samochód mogli sobie trzepać do bólu, nic by nie znaleźli.

Znajomy komendant nie pomógł?


N A R E S Z C I E :)

--
Buba

13 Data: Kwiecien 27 2012 07:49:17
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Artur Maśląg 

W dniu 2012-04-26 22:12, Buba pisze:

W dniu 2012-04-26 20:28, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2012-04-26 20:07, anacron pisze:
(...)
Nie, wytoczono mi sprawę o grożenie policjantowi możliwością złożenia
skargi na niego do przełożonych i prokuratury. :) Niestety nie żartuję.
Samochód mogli sobie trzepać do bólu, nic by nie znaleźli.

Znajomy komendant nie pomógł?


N A R E S Z C I E :)

Co nareszcie? Zorientowani doskonale wiedzą kto to :)

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

14 Data: Kwiecien 27 2012 22:28:58
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Buba 

W dniu 2012-04-27 07:49, Artur Maśląg pisze:

Znajomy komendant nie pomógł?


N A R E S Z C I E :)

Co nareszcie? Zorientowani doskonale wiedzą kto to :)

Ale coś mało tych //zorientowanych// ;)

--
Buba

15 Data: Kwiecien 27 2012 23:12:03
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Artur Maśląg 

W dniu 2012-04-27 22:28, Buba pisze:

W dniu 2012-04-27 07:49, Artur Maśląg pisze:

Znajomy komendant nie pomógł?


N A R E S Z C I E :)

Co nareszcie? Zorientowani doskonale wiedzą kto to :)

Ale coś mało tych //zorientowanych// ;)

A czego innego się spodziewałeś?

16 Data: Kwiecien 27 2012 22:54:42
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Artur Maśląg 

W dniu 2012-04-27 22:28, Buba pisze:

W dniu 2012-04-27 07:49, Artur Maśląg pisze:

Znajomy komendant nie pomógł?

N A R E S Z C I E :)

Co nareszcie? Zorientowani doskonale wiedzą kto to :)

Ale coś mało tych //zorientowanych// ;)

A czego innego się spodziewałeś?

17 Data: Kwiecien 28 2012 14:29:21
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: jerzu 

On Thu, 26 Apr 2012 20:07:08 +0200, anacron
wrote:

Samochód mogli sobie trzepać do bólu, nic by nie znaleźli.

Zadziwia mnie Twoja wiara w takie rzeczy.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

18 Data: Maj 01 2012 21:06:42
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: anacron 

W dniu 2012-04-28 14:29, jerzu pisze:

On Thu, 26 Apr 2012 20:07:08 +0200, anacron
wrote:

Samochód mogli sobie trzepać do bólu, nic by nie znaleźli.

Zadziwia mnie Twoja wiara w takie rzeczy.

w ciągu ubiegłego roku 3 razy próbowali coś znaleźć. Ostatnio po tym,
jak powiedziałem przy policjancie do kolegi "...widzisz Michał, jakby
się człowiek fizyki uczył w gimnazjum  to by w drogówce nie
pracował...". Policjant poczuł się urażony i postanowił coś jednak
znaleźć. Nawet po raz pierwszy w życiu poziom hałasu miałem sprawdzany.
No i nie znalazł, a później sprawę w sądzie za rzekome przekroczenie
prędkości też wygrałem, bo policjant nie przeczytał jednak instrukcji na
którą się powoływałem i własnymi zeznaniami strzelił sobie sam w kolano,
do tego stopnia, że bez eksperymentu procesowego się obeszło.

19 Data: Kwiecien 27 2012 08:35:32
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: 4CX250 

Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomości

Widzisz ja znam przypadek z drugiej strony, po tym jak udowodniłem
policjantowi, że nie czytał instrukcji urządzenia, które trzyma w ręku
zostałem nazwany gówniarzem. Poinformował mnie również, że żaden
gówniarz nie będzie go uczył jak ma wykonywać swoje obowiązki.

A jak byś zobaczył jak ten doświadczony policdupa pisze swoje wypociny na klawiaturze. Dwa palce wskazujące obu rąk walą po klawiaturze jak byś na szczudłach chodził. Miałem okazję widzieć. Już nie mogłem wytrzymać i zapytałem czy robi to specjalnie czy nie nie mógłby pisać wszystkimi palcami bo mi się śpieszy.


Marek

20 Data: Maj 22 2012 02:35:37
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: anacron 

W dniu 2012-04-27 08:35, 4CX250 pisze:

A jak byś zobaczył jak ten doświadczony policdupa pisze swoje wypociny
na klawiaturze. Dwa palce wskazujące obu rąk walą po klawiaturze jak byś
na szczudłach chodził. Miałem okazję widzieć. Już nie mogłem wytrzymać i
zapytałem czy robi to specjalnie czy nie nie mógłby pisać wszystkimi
palcami bo mi się śpieszy.

Tak jak opisujesz to pisało się na starych maszynach do pisania,
sekretarki oprócz obowiązkowego kursu szybkiego pisania wysyłane były na
siłownie ;)

21 Data: Maj 22 2012 09:59:23
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Budzik 

Użytkownik anacron  ...

A jak byś zobaczył jak ten doświadczony policdupa pisze swoje wypociny
na klawiaturze. Dwa palce wskazujące obu rąk walą po klawiaturze jak byś
na szczudłach chodził. Miałem okazję widzieć. Już nie mogłem wytrzymać i
zapytałem czy robi to specjalnie czy nie nie mógłby pisać wszystkimi
palcami bo mi się śpieszy.

Tak jak opisujesz to pisało się na starych maszynach do pisania,
sekretarki oprócz obowiązkowego kursu szybkiego pisania wysyłane były na
siłownie ;)

pamietasz scenę, jak Gajos przyjmował zgłoszenie włamania?

22 Data: Maj 22 2012 22:01:46
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

W dniu 2012-05-22 11:59, Budzik pisze:

Użytkownik anacron  ...

A jak byś zobaczył jak ten doświadczony policdupa pisze swoje wypociny
na klawiaturze. Dwa palce wskazujące obu rąk walą po klawiaturze jak byś
na szczudłach chodził. Miałem okazję widzieć. Już nie mogłem wytrzymać i
zapytałem czy robi to specjalnie czy nie nie mógłby pisać wszystkimi
palcami bo mi się śpieszy.

Tak jak opisujesz to pisało się na starych maszynach do pisania,
sekretarki oprócz obowiązkowego kursu szybkiego pisania wysyłane były na
siłownie ;)

pamietasz scenę, jak Gajos przyjmował zgłoszenie włamania?

Kradzieży. I nawet do tego specjalnie marynarkę włożył. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

23 Data: Maj 22 2012 22:15:02
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Grejon 

W dniu 2012-05-22 22:01, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

pamietasz scenę, jak Gajos przyjmował zgłoszenie włamania?

Kradzieży. I nawet do tego specjalnie marynarkę włożył. ;)

No co? Przecież auto się znalazło, tylko jakieś gnoje radio rąbnęły :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Green Trafic 140 dCi
Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

24 Data: Maj 22 2012 23:21:08
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak 

W dniu 2012-05-22 22:15, Grejon pisze:

W dniu 2012-05-22 22:01, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

pamietasz scenę, jak Gajos przyjmował zgłoszenie włamania?

Kradzieży. I nawet do tego specjalnie marynarkę włożył. ;)

No co? Przecież auto się znalazło, tylko jakieś gnoje radio rąbnęły :)


Ale, że _jemu_ rąbnęli? A miał być z niego taki, co to złodziej by mu auto pod dom odstawił i jeszcze by szyby umył. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

25 Data: Maj 23 2012 11:39:31
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Grejon 

W dniu 2012-05-22 23:21, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:


Ale, że _jemu_ rąbnęli? A miał być z niego taki, co to złodziej by mu
auto pod dom odstawił i jeszcze by szyby umył. :)

Widać to nie byli zawodowcy...

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Green Trafic 140 dCi
Mazda 6 2.0 "parafinka" kombi

26 Data: Maj 22 2012 14:53:03
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Tue, 22 May 2012 02:35:37 +0200, anacron napisał(a):

Tak jak opisujesz to pisało się na starych maszynach do pisania,
sekretarki oprócz obowiązkowego kursu szybkiego pisania wysyłane były na
siłownie ;)

Jakoś wtedy można było pisac po 200zn.min...

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

27 Data: Kwiecien 26 2012 15:30:21
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Barcio 


Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomości


W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT ...


Obejrzałem kilka odcinków i napisałem do nich z propozycją dokonania pomiarów szybkości samochodów prywatnych którymi policjanci wracają z pracy do domu. Niestety nie otrzymałem odpowiedzi.

Pzdr

28 Data: Kwiecien 26 2012 15:54:55
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: BaX 

W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT ...


Obejrzałem kilka odcinków i napisałem do nich z propozycją dokonania pomiarów szybkości samochodów prywatnych którymi policjanci wracają z pracy do domu. Niestety nie otrzymałem odpowiedzi.

No jak, przecież oni są ciągle na służbie więc im wolno nie tylko przekraczać ale i jeździć bez PJ. /dziś było w tvn24 o pani aspirant co od dwóch lat nie potrafi zdać egzaminów, a komendant nie widzi w sumie w tym problemu bo przecież jak zda to będzie miala/

29 Data: Kwiecien 26 2012 16:29:03
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: mister 

W dniu 2012-04-26 14:38, anacron pisze:

 Więc skąd taka popularność tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda
rodaka?

tez sie dziwie, o wiele ciekawsza i znacznie bardziej merytoryczna jest stop drogowka na tv 4.
http://www.youtube.com/watch?v=KJhheiF9IgQ

30 Data: Kwiecien 26 2012 16:34:26
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Tomasz Pyra 

On Thu, 26 Apr 2012 14:38:53 +0200, anacron wrote:

W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularność tego
programu?

Z moich obserwacji dyskutujących na temat tego programu wychodzi że ludzie
to oglądają tylko po to żeby się podenerwować na policjantów i narratora.

Ten program naprawdę możnaby prowadzić bardziej rzeczowo i obiektywnie, ale
sądzę że włąśnie wtedy straciłby swoich widzów :)

Coś jak te polsatowskie programy co to opowiadają o jakiś ludzkich
"dramatach" na wakacjach czy coś...

31 Data: Kwiecien 26 2012 19:22:04
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor:

W dniu 2012-04-26 16:34, Tomasz Pyra pisze:

Coś jak te polsatowskie programy co to opowiadają o jakiś ludzkich
"dramatach" na wakacjach czy coś...

Albo W11. :-)
"Jak country to wychodzę" Kurde nie pamiętam z kąt ten cytat :-)

z

32 Data: Kwiecien 26 2012 20:43:56
Temat: Odp: UWAGA PIRAT
Autor: Cavallino 


Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomości grup

W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularnoć tego
programu?

Skąd wniosek że jest popularny?
Bo zdebilali kapelusznicy z pms to oglądają i się tym jarają?

33 Data: Kwiecien 27 2012 08:28:50
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: 4CX250 

Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomości

Więc skąd taka popularnoć tak tendencyjnego programu? Cieszy polaka krzywda
rodaka?

Myślę że tak, że głównie o to chodzi. Czasem zdarzy mi się oglądnąć fragment jakiegoś odcinka. Wkurwiają komentarze lektora w stylu "no i dojechał" "no i zaoszczędził" "no to się pośpieszył". Policdupy też rozmawiają jak ostatnie cioty.

Marek

34 Data: Kwiecien 28 2012 18:29:39
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Bydlę 

On 2012-04-26 14:38:53 +0200, anacron  said:

W sumie mało TV oglądam, a takie program jak UWAGA PIRAT widzę
sporadycznie. Zastanawiam się jednak, skąd taka popularność tego
programu?


OK.
Skąd czerpiesz wieszę o popularności programu?


 Piratów drogowych tam jak na lekarstwo, a i komentarze
niestety tendencyjne (kto te teksty pisze?).

Gimnazjalista  - to jego druga praca po pisaniu tekstów do Gazeta.pl, Onet.pl czy innego, przepraszam za wyrażenie, portalu.


 Mało tego widać, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,

Nie znasz przepisów, prawda?


widać jak wyprzedza z prawej w zabudowanym,

Z pewnością nie znasz.

 Więc
skąd taka popularność tak tendencyjnego programu?


No właśnie, skąd ta informacja?

--
Bydlę

35 Data: Maj 01 2012 21:13:39
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: anacron 

W dniu 2012-04-28 18:29, Bydlę pisze:

 Mało tego widać, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,

Nie znasz przepisów, prawda?

No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
kogutami/bombami)?

widać jak wyprzedza z prawej w zabudowanym,
Z pewnością nie znasz.

Oświeć mnie mistrzu... Konkretnym cytatem z przepisów nie pogardzę.

36 Data: Maj 01 2012 21:27:33
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: J.F. 

Dnia Tue, 01 May 2012 21:13:39 +0200, anacron napisał(a):

W dniu 2012-04-28 18:29, Bydlę pisze:
 Mało tego widać, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,

Nie znasz przepisów, prawda?

No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
kogutami/bombami)?

Odkad sa we dwoch lub maja radio, a kto wie - moze to nawet nie sa warunki
konieczne :-)

J.

37 Data: Maj 02 2012 08:59:00
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: jerzu 

On Tue, 01 May 2012 21:13:39 +0200, anacron
wrote:

No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
kogutami/bombami)?

Od zawsze.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

38 Data: Maj 02 2012 09:09:26
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: anacron 

W dniu 2012-05-02 08:59, jerzu pisze:

On Tue, 01 May 2012 21:13:39 +0200, anacron
wrote:

No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
kogutami/bombami)?

Od zawsze.

No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd), wiuęc zweryfikuj
swoją wiedzę na temat przepisów.

39 Data: Maj 02 2012 10:22:31
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello anacron,

Wednesday, May 2, 2012, 9:09:26 AM, you wrote:

No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
kogutami/bombami)?
Od zawsze.
No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd), wiuęc zweryfikuj
swoją wiedzę na temat przepisów.

Bajki opowiadasz.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

40 Data: Maj 02 2012 17:52:00
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Gotfryd Smolik news 

On Wed, 2 May 2012, anacron wrote:

No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd)

  Cos mi tu nie pasuje.
  Niewykluczone, że wszystkie podane przez Ciebie fakty sa prawdziwe,
ale zapomniałes o jakims szczególe, w rodzaju tego że np. wystawali
na pas, stali tak że kierujacy "nie mógł" ich widzieć itede.
  Z tego, że kogos "nie powinno" być tylko dlatego że obszar jest wyłaczony
z ruchu nie wynika jeszcze nic (a w szczególnosci, że ktos nie może
dostac zgody na przebywanie w obszarze wyłaczonym, remonty dróg bys
uniemozliwił).

  Cos mi wyjasnij - co tam robił koles który w nich wjechał, w tym
obszarze w którym "nie powinno" go być, i czy zakaz dotyczy
(zasadniczo) przebywania czy raczej "wjazdu"?
  ;)

pzdr, Gotfryd

41 Data: Maj 02 2012 18:31:17
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: anacron 

W dniu 2012-05-02 17:52, Gotfryd Smolik news pisze:

 Cos mi wyjasnij - co tam robił koles który w nich wjechał, w tym
obszarze w którym "nie powinno" go być, i czy zakaz dotyczy
(zasadniczo) przebywania czy raczej "wjazdu"?
 ;)

Nie wiem dokładnie, być może coś przekręcę, w każdym razie radiowóz na
polu wyłączonym z ruchu (zwężenie z dwóch pasów do jednego) i chyba
pieszy tam wyszedł do policjantów, albo kierowca zatrzymanego pojazdu
nie wiem, w każdym razie sąsiad próbował go minąć i uciekł na lewo i
prawie się mu udało, zahaczył o radiowóz. Sąd orzekł współudział, bo
radiowozu nie powinno tam być (nie mieli włączonych świateł błyskowych i
nie mogli kłamać, że mieli bo w aucie był DVR).

42 Data: Maj 02 2012 19:16:57
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Gotfryd Smolik news 

On Wed, 2 May 2012, anacron wrote:

Nie wiem dokładnie, być może coś przekręcę, w każdym razie radiowóz na
polu wyłączonym z ruchu (zwężenie z dwóch pasów do jednego) i chyba
pieszy tam wyszedł do policjantów,

  A to predzej.
  Ale formalnie rzecz biorac, mi wychodzi że policmajstrzy spowodowali
wypadek nie przez to że stali gdzie stali, tylko że zawołali owego
pieszego (lub kierowcę) tak że przechodził w miejscu niedozwolonym.

pzdr, Gotfryd

43 Data: Maj 02 2012 18:53:33
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: jerzu 

On Wed, 02 May 2012 09:09:26 +0200, anacron
wrote:

No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd), wiuęc zweryfikuj
swoją wiedzę na temat przepisów.

Więc pokaż mi przepis, który im tego zabrania.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

44 Data: Maj 02 2012 19:52:18
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello jerzu,

Wednesday, May 2, 2012, 6:53:33 PM, you wrote:

No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd), wiuęc zweryfikuj
swoją wiedzę na temat przepisów.
Więc pokaż mi przepis, który im tego zabrania.

Art. 3 zawsze da sie zastosować. Ale to nie ma nic wpólnego z
kogutami. Bardziej bym się spodziewał, że sąd mógł stwierdzić, że
powinien awaryjne włączyć.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

45 Data: Maj 02 2012 20:26:40
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Wed, 02 May 2012 18:53:33 +0200, jerzu napisał(a):

No to się mylisz, swojego czasu stali na takim obszarze i koleś w nich
wjechał i wyobraź sobie, że był współudział w kolizji, mimo, że oni
stali, bo ich tam być nie powinno (tak orzekł sąd), wiuęc zweryfikuj
swoją wiedzę na temat przepisów.

Więc pokaż mi przepis, który im tego zabrania.

Pokaz który zezwala, bo zabrania PoRD.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

46 Data: Maj 02 2012 23:31:52
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: jerzu 

On Wed, 2 May 2012 20:26:40 +0200, Adam Płaszczyca
 wrote:

Pokaz który zezwala, bo zabrania PoRD.

Konkretnie.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

47 Data: Maj 03 2012 01:33:49
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Wed, 02 May 2012 23:31:52 +0200, jerzu napisał(a):

On Wed, 2 May 2012 20:26:40 +0200, Adam Płaszczyca
 wrote:

Pokaz który zezwala, bo zabrania PoRD.

Konkretnie.

Rozporzadzenie o znakach i sygnałach drogowych wydane na podstawie
delegacji ustawowej z PoRD:

§ 90. u. 5. Znak P-21 „powierzchnia wyłÄ…czona” oznacza
powierzchni´ drogi, na którą wjazd i zatrzymanie są zabronione.


--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

48 Data: Maj 03 2012 03:19:36
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: anacron 

W dniu 2012-05-03 01:33, Adam Płaszczyca pisze:

Rozporzadzenie o znakach i sygnałach drogowych wydane na podstawie
delegacji ustawowej z PoRD:

§ 90. u. 5. Znak P-21 „powierzchnia wyłÄ…czona” oznacza
powierzchni´ drogi, na którą wjazd i zatrzymanie są zabronione.

Przecież ja zdał na PJ, to powinien to znać, więc po co podajesz. Mnie
ciekawi, który przepis konkretnie im pozwala tam stać _bez_ _włÄ…czonych_
_sygnałów_ _błyskowych_

49 Data: Maj 03 2012 18:22:41
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Thu, 03 May 2012 03:19:36 +0200, anacron napisał(a):

§ 90. u. 5. Znak P-21 „powierzchnia wyłÄ…czona” oznacza
powierzchni´ drogi, na którą wjazd i zatrzymanie są zabronione.

Przecież ja zdał na PJ, to powinien to znać, więc po co podajesz. Mnie
ciekawi, który przepis konkretnie im pozwala tam stać _bez_ _włÄ…czonych_
_sygnałów_ _błyskowych_

Przecież ja twierdzę, że nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, że maja prawo kiedy prowadzą 'działania'...

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

50 Data: Maj 03 2012 20:34:48
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: anacron 

W dniu 2012-05-03 18:22, Adam Płaszczyca pisze:

Dnia Thu, 03 May 2012 03:19:36 +0200, anacron napisał(a):

§ 90. u. 5. Znak P-21 „powierzchnia wyłÄ…czona” oznacza
powierzchni´ drogi, na którą wjazd i zatrzymanie są zabronione.

Przecież ja zdał na PJ, to powinien to znać, więc po co podajesz. Mnie
ciekawi, który przepis konkretnie im pozwala tam stać _bez_ _włÄ…czonych_
_sygnałów_ _błyskowych_

Przecież ja twierdzę, że nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, że maja prawo kiedy prowadzą 'działania'...

Tak, ale muszą wtedy mieć włÄ…czone światła niebieskie błyskowe wtedy, to
jest ten mały drobiazg.

51 Data: Maj 03 2012 21:48:50
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Thu, 03 May 2012 20:34:48 +0200, anacron napisał(a):

Przecież ja twierdzę, że nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, że maja prawo kiedy prowadzą 'działania'...

Tak, ale muszą wtedy mieć włączone światła niebieskie błyskowe wtedy, to
jest ten mały drobiazg.

Owszem, nie muszą.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

52 Data: Maj 04 2012 10:38:39
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: jerzu 

On Thu, 03 May 2012 20:34:48 +0200, anacron
wrote:

Tak, ale muszą wtedy mieć włączone światła niebieskie błyskowe wtedy, to
jest ten mały drobiazg.

Niestety, nie masz racji.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

53 Data: Maj 04 2012 23:42:04
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Fri, 04 May 2012 10:38:39 +0200, jerzu napisał(a):

Tak, ale muszą wtedy mieć włączone światła niebieskie błyskowe wtedy, to
jest ten mały drobiazg.

Niestety, nie masz racji.

Podstawa prawna?

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

54 Data: Maj 05 2012 00:08:06
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: jerzu 

On Fri, 4 May 2012 23:42:04 +0200, Adam Płaszczyca
 wrote:

Dnia Fri, 04 May 2012 10:38:39 +0200, jerzu napisał(a):

Tak, ale muszą wtedy mieć włączone światła niebieskie błyskowe wtedy, to
jest ten mały drobiazg.

Niestety, nie masz racji.

Podstawa prawna?

Niech Motyliński pierwszy poda podstawę do "błyskania". On zaczął,
więc...

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

55 Data: Maj 09 2012 02:54:50
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Sat, 05 May 2012 00:08:06 +0200, jerzu napisał(a):

Niestety, nie masz racji.

Podstawa prawna?

Niech Motyliński pierwszy poda podstawę do "błyskania". On zaczął,
więc...
....pisząc, że nie mam racji poszedłes w maliny. Niestety, nie musza.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

56 Data: Maj 04 2012 10:38:23
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: jerzu 

On Thu, 3 May 2012 18:22:41 +0200, Adam Płaszczyca
 wrote:


Przecież ja twierdzę, że nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, że maja prawo kiedy prowadzą 'działania'...

Więc wolno im czy nie wolno?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

57 Data: Maj 04 2012 23:43:20
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Fri, 04 May 2012 10:38:23 +0200, jerzu napisał(a):


Przecież ja twierdzę, że nei wolno. Niestety., jest zapis w ustawie o
policji, że maja prawo kiedy prowadzą 'działania'...

Więc wolno im czy nie wolno?

Sytuacja jest taka, że im w zasadzie nie wolno, ale jakbyś poszedł z tym na
policję i zgłosił, to się okaże, że jednak własnie takie działania
prowadzili. Skala kłamstwa, fałszywych zeznań jaką policja stosuje, żeby
chronić własna dupe jest wielka.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

58 Data: Maj 05 2012 00:07:29
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: jerzu 

On Fri, 4 May 2012 23:43:20 +0200, Adam Płaszczyca
 wrote:


Sytuacja jest taka, że im w zasadzie nie wolno, ale jakbyś poszedł z tym na
policję i zgłosił, to się okaże, że jednak własnie takie działania
prowadzili. Skala kłamstwa, fałszywych zeznań jaką policja stosuje, żeby
chronić własna dupe jest wielka.

Policja stojąca na powierzchni wyłączonej z ruchu, łapiąca na radar,
prowadzi "działania"? Czy nie?

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

59 Data: Maj 09 2012 02:55:24
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Adam Płaszczyca 

Dnia Sat, 05 May 2012 00:07:29 +0200, jerzu napisał(a):

Sytuacja jest taka, że im w zasadzie nie wolno, ale jakbyś poszedł z tym na
policję i zgłosił, to się okaże, że jednak własnie takie działania
prowadzili. Skala kłamstwa, fałszywych zeznań jaką policja stosuje, żeby
chronić własna dupe jest wielka.

Policja stojąca na powierzchni wyłączonej z ruchu, łapiąca na radar,
prowadzi "działania"? Czy nie?

Nie do końca. Ale tutaj przepisy nieprzypadkowo nie są precyzyjne...

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
 _______/ /_     Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

60 Data: Maj 03 2012 18:10:53
Temat: Re: UWAGA PIRAT
Autor: Bydlę 

On 2012-05-01 21:13:39 +0200, anacron  said:

W dniu 2012-04-28 18:29, Bydlę pisze:
Mało tego widać, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,

Nie znasz przepisów, prawda?

No to powiedz mi od kiedy policja może zatrzymywać się na obszarze
wyłączonym z ruchu (popularnie zwanym azylem) lub zatoczce autobusowej
bez włączonych niebieskich świateł błyskowych (popularnie zwanych
kogutami/bombami)?

Od powstania pord.
Nie czytałeś nigdy?
Pozwolisz, że powtórzę cytat?
Mało tego widać, jak
policja zatrzymuje inne pojazdy w miejscach, w których stawać nie można,

Otóż - właśnie oni mają takie prawo.


widać jak wyprzedza z prawej w zabudowanym,
Z pewnością nie znasz.

Oświeć mnie mistrzu... Konkretnym cytatem z przepisów nie pogardzę.

Najpierw będziesz musiał wskazać rzekomo istniejący zakaz wyprzedzania z prawej strony w terenie zabudowanym.
(hint: nie znajdziesz w polskim prawie _takiego_ zakazu)


--
Bydlę

UWAGA PIRAT



Grupy dyskusyjne