Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
1 | Data: Styczen 13 2009 11:23:36 |
Temat: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | |
Autor: de Fresz | Bążur 2 |
Data: Styczen 13 2009 11:45:50 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: moonraker | de Fresz pisze:
Praktycznie masz jedno i to samo podejście bo pod ***Coil i tak gwintujesz gwintownikiem o tym samym skoku ale o większej średnicy( w twoim wypadku 14x1,5) -- Pozdrawiam moonraker Stara CZ i DRZ http://bikepics.com/members/moonraker/ 3 |
Data: Styczen 13 2009 11:58:46 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: de Fresz | On 2009-01-13 11:45:50 +0100, moonraker said: To co mnie martwi, to fakt że mam tylko jedno podejście - albo V-C,albo Może to tylko marketing, ale z guglowania wychodzi, że pod *Coile są niby specjalne gwintowniki. W każdym razie w zestawie jest wiertło 12.4, rozmiar gwintownika jest przemilczany. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 4 |
Data: Styczen 13 2009 12:30:46 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: moonraker | de Fresz pisze: On 2009-01-13 11:45:50 +0100, moonraker said:Wyprodukować gwintownik np 12,4x1,5 to taka prosta sprawa? Niby tak ale po co, skoro gwintownik już "wymyślono" wystarczy wyprodukować "sprężynki" pod istniejące gwintowniki. Osobiście nie raz naprawiałem gwinty tym systemem. Kupowałem na sztuki "sprężynki" i wystarczyło odpowiednio dobrać gwintownik (o numer większy ale o tym samym skoku) i dorobić sobie sprzęt do wkręcania "sprężynek" (pręt nacięty na końcu o średnicy takiej żeby mieścił się w "sprężynce") -- Pozdrawiam moonraker Stara CZ i DRZ http://bikepics.com/members/moonraker/ 5 |
Data: Styczen 13 2009 12:07:19 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Jasio |
Bążur Bon żurek. 2. przegwintować na 14x1.5 i dobrać inny korek, koszty i czas - nieokreślone. [ciach]
To dopiszę - są też korki na imbus, jeśli się boisz, że Ci coś z tym zagłębieniem nie będzie zgrywało. Wstań od kompa i idź do sklepu z częściami samochodowymi. Pamiętam, jak się kiedyś naszukałem smaru silikonowego do tłoczków hamulcowych. No, w całym internecie nie było - w sklepie pod domem pan się tylko od kasy odwrócił, żeby mi to sięgnąć z półki. Życie to nie tylko klawiatura, o czym czasem zapominamy. O tych koilach to się celowo nie wypowiadam, bo pojęcia nie mam. -- Jasio vfr vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. 6 |
Data: Styczen 13 2009 13:24:01 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Kuczu | Jasio pisze: To dopiszę - są też korki na imbus, jeśli się boisz, że Ci coś z tym zagłębieniem nie będzie zgrywało. Jak sie nie bedzie zgrywalo to po prostu da inna podkladke, o mniejszej srednicy. Sa takie rurkowe miedzialne. Splaszczaja sie podczas skrecania. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 7 |
Data: Styczen 13 2009 13:21:48 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Kuczu | de Fresz pisze: 1. HeliCoil zwany też V-Coil (polska podróba, ponoć nie ustępuje oryginałowi) - 140 zł, czas oczekiwania - tydzień. Drogo a efekt ten sam. I tak powinienes raczej kupic nowy korek bo nie wiadomo czy gwint na istniejacym nie jest przeciagniety. 2. przegwintować na 14x1.5 i dobrać inny korek, koszty i czas - nieokreślone. Gwintownik mozna kupic za kilkanascie zlotych. Czas krotszy niz Helicoil, roboty mniej. Korewk kupisz od czegokolwiek..
No i Ci bedzie sprezynka wystawac 2 mm ponad miske. A to oznacza ze nie spuscisz oleju do konca ;)
Honda, Kawasaki, Yamaha, wlasciwie dowolna, w Lousie za 5 Euro : HONDA CB 250 N/ND (CB250N) HONDA CB 250 N,EUROSP (CB250T) HONDA CB 400 N,EUROSP (CB400T) HONDA CM 400 T (NC01) HONDA CB 400 N (CB400N) HONDA CB 450 N (PC14) HONDA VT 500 C (PC08) HONDA VT 500 E KARDAN (PC11) HONDA CX 500 T TURBO (PC03) HONDA CB 500 T (CB500T) HONDA CB 500 (PC32) HONDA CB 500 (PC26) HONDA CB 500 /S/CUP (CB500S) HONDA CB 500 FOUR (CB500F) HONDA CBF 500 (PC39) HONDA VT 600 C (PC21) HONDA XL 600 V TRANS. (PD10) HONDA XL 600 V TRANS. (PD06/94) HONDA XL 600 V TRANS. (PD06) HONDA NT 650 HAWK GT (RC31) HONDA NT 650 V DEAUV. (RC47A) HONDA NT 650 V DEAUV. (NTV650V) HONDA NTV 650 (RC33) HONDA XL650V TRANSALP (RD10) HONDA XL650V TRANSALP (RD10/04) HONDA XRV 650 (RD03) HONDA CX 650 E (RC12) HONDA CX 650 C (RC11) HONDA CX 650 T (RC16) HONDA XRV 750 (RD04) HONDA XRV 750 (RD07) HONDA CB 750 C (RC06) HONDA VT 750 C SHADOW (RC50) HONDA VT 750 C2 (RC44) HONDA VT 750 DC BL.W. (RC48) HONDA CB 750 FA/B/C/2 (RC04) HONDA CB 750 KZ,KA,KB (RC01) HONDA VT 750 C (RC29) HONDA CB 900 FC/FIIC (SC09) HONDA CB 900 FB (SC01/81) HONDA CB 900 FZ/FA (SC01) HONDA CB 1000 BIG (SC30) HONDA CBR 1000 F (SC21) HONDA CBR 1000 F (SC24) HONDA CBR 1000 F DUAL (SC24/94) HONDA CBR 1000 F/DUAL (SC24/96) HONDA GL 1000 K0-K2 (GL1) HONDA GL 1000 K3 (GL2) HONDA CB 1100 F (SC11) HONDA CB 1100 R /SC08 (SC05) HONDA GL 1100/D (SC02) HONDA VT 1100 C (SC23) HONDA VT 1100 C/C2 (SC32) HONDA VT 1100 C3 (VT1100C3) HONDA CBR 1100 XX (SC35/99) HONDA CBR 1100XX SC35 (CBR1100XX) HONDA X-ELEVEN (SC42) HONDA GL 1200 DX (SC14) HONDA CB 1300 (SC54) HONDA CB 1300 / ABS (SC54/05) HONDA CB 1300 S ABS (CB1300S) HONDA CB 1300 X4 (SC38) HONDA F6C VALKYRIE (SC34) HONDA GL 1500 /SE (SC22) HONDA GL 1800 (SC47/04) HONDA GL 1800 (SC47A) HONDA GL 1800 /AIRBAG (GL1800/06) KAWASAKI Z 400 (KZ400) KAWASAKI Z 900/A/B/A4 (Z1F) KAWASAKI Z 1000 LTD (KZT00J-K) KAWASAKI Z 1000 J (KZT00J-J) KAWASAKI Z 1000 (A1) (Z1F-A) KAWASAKI Z 1000 MK II (KZT00A-A) KAWASAKI Z 1000 ST (KZT00E) KAWASAKI GPZ 1100 (GP) (KZT10B-B) KAWASAKI Z 1300 (KZT30A) KAWASAKI Z 1300 DFI (ZGT30A) TRIUMPH TT 600 (TT600) YAMAHA XV 125 VIR. 5AJ (XV125) YAMAHA XVS 125 DRAG ST (VE01) YAMAHA SR 250 SE (3Y8) YAMAHA DT 250 (512) YAMAHA DT 250 MX (1R7) YAMAHA RD 250 (522) YAMAHA RD 250 DX (1A2) YAMAHA RD 250 LC (4L1) YAMAHA XS 250 (1U5) YAMAHA XS 250 (1U5) (3N6) YAMAHA XV 250/S (3LS) (3LW) YAMAHA XT 350 (59Y) YAMAHA XT 350 (3YT) YAMAHA XT 350 (1WM) YAMAHA XT 350 (55V) YAMAHA RD 350 (521) YAMAHA RD 350 F,N,YPVS (1WW) YAMAHA RD 350 F,N,YPVS (1WX) YAMAHA RD 350 LC (4L0) YAMAHA RD 350 LC YPVS (31K) YAMAHA XS 360 (1U4) YAMAHA XS 400 SE (4G5) YAMAHA XS 400 (2A2) YAMAHA DT 400 (513) YAMAHA DT 400 MX (1R6) YAMAHA RD 400 (1A3) YAMAHA FZR 400 (4DX) YAMAHA XS 400 DOHC (12E) YAMAHA XV 500 SE (26R) YAMAHA XS 500 (1H2) YAMAHA RD 500 LC (47X) YAMAHA RD 500 YPVS LC (1GE) YAMAHA SR 500 (2J4) YAMAHA SR 500 (48T/91) YAMAHA SR 500 (48T) YAMAHA XT 500 (1U6) YAMAHA XT 500 (1N5) YAMAHA XJ 550 (4V8) YAMAHA XJ 550 (27A) YAMAHA XV 535 /S (2YL) (3BT) YAMAHA XV 535 /S (2YL) (3BR) YAMAHA XV 535/S (4KU) (4MC) YAMAHA XZ 550 (11U) YAMAHA XT 550 (28E) YAMAHA XT 550 (5Y3) YAMAHA TT 600 (4LW) YAMAHA TT 600 (36A) YAMAHA TT 600 E (4LW) (TT600/96) YAMAHA TT 600 N (59X) YAMAHA TT 600 R (TT600R) YAMAHA TT 600 RE (DJ012) YAMAHA TT 600 S (TT600S) YAMAHA XT 600 (2KF) YAMAHA XT 600 (43F) YAMAHA XT 600 E (3TB/96) YAMAHA XT 600 E/K (3TB) YAMAHA XT 600 E/K (3UW) YAMAHA XT 600 (2NF) YAMAHA XJ 600 (3KM) YAMAHA XJ 600 S/N (4EB) YAMAHA XJ 600 S/N (RJ01) YAMAHA FZ6 (FZ6/07) YAMAHA FZ6 FAZER (FZ6F/07) YAMAHA FZR 600 (3RG) YAMAHA FZR 600 (3HE) YAMAHA FZR 600 (3RH) YAMAHA FZR 600 R (4JH) YAMAHA FZR 600 R (4MH) YAMAHA FZS 600 FAZER (RJ02) YAMAHA FZS 600 FAZER (5DM) YAMAHA FZS 600 FAZER (FZS600) YAMAHA XJ 600 (51J) YAMAHA XJ 600 (3KN) YAMAHA XJ 600 S/N (4LX) YAMAHA XJ 600 S/N (4BR) YAMAHA YZF 600 R (4WD) YAMAHA YZF-R6 (RJ031) YAMAHA YZF-R6 (RJ111) YAMAHA YZF-R6 (RJ031/01) YAMAHA YZF-R6 (YZFR6) YAMAHA YZF-R6/S (RJ031/RJ09) YAMAHA FZ6 (FZ6) YAMAHA FZ6 FAZER (FZ6-FAZER) YAMAHA YZF-R6 (RJ031/RJ05) YAMAHA SRX 600 (1XM) YAMAHA SRX 600 (1XL) YAMAHA XVS 650 CLASSIC (XVS650A) YAMAHA XVS 650 DRAG ST (4VR) YAMAHA XJ 650 (4K0) YAMAHA XJ 650 (4K0/83) YAMAHA XJ 650 TURBO (11T) YAMAHA XS 650 (447) YAMAHA XS 650 SE (3L1) YAMAHA XT 660 R (DM014) YAMAHA XT 660 X (DM01) YAMAHA XTZ 660 (3YF) YAMAHA XTZ 660 (4MD) YAMAHA XTZ 660 TÉNÉRÉ (4MY) YAMAHA MT-03 (RM02) YAMAHA SZR 660 (4SU) YAMAHA XJ 750 SECA (11M) YAMAHA XS 750 (1T5) YAMAHA XS 750 SE (3L3) YAMAHA XV 750 VIRAGO (4PW) YAMAHA XV 750 VIRAGO (4FY) YAMAHA FZ 750 (2KK) YAMAHA FZ 750 (1FN) YAMAHA FZR 750 R (OW01) YAMAHA FZX 750 (2JE) YAMAHA XJ 750 (41Y) YAMAHA XTZ 750 TÉNÉRÉ (3LD) YAMAHA XTZ 750 TÉNÉRÉ (3WM) YAMAHA XV 750 SE (5G5) YAMAHA YZF 750 R (4HN) YAMAHA YZF 750 SP (4HT) YAMAHA YZF-R7 (OW02) YAMAHA XS 850 (4E2) YAMAHA TDM 850 (3VD) YAMAHA TDM 850 (4CM) YAMAHA TDM 850 (4TX) YAMAHA TRX 850 (4UN) YAMAHA XJ 900 (31A) YAMAHA XJ 900 / F (58L) YAMAHA XJ 900 F (4BB) YAMAHA XJ 900 S (4KM) YAMAHA TDM 900 (RN08) YAMAHA TDM 900 (TDM900/04) YAMAHA TDM 900 A (TDM900A) YAMAHA TR1 (5A8) YAMAHA XV 1000 (19T) YAMAHA XV 1000 SE MS (23W) YAMAHA XV 1000 VIRAGO (2AE) YAMAHA FZR 1000 (2LA) YAMAHA FZS 1000 FAZER (RN06) YAMAHA YZF-R1 (RN04) YAMAHA YZF-R1 (RN12) YAMAHA YZF-R1 (RN09) YAMAHA YZF-R1 (RN01) YAMAHA YZF-R1 (RN012) YAMAHA YZF-R1 (RN042) YAMAHA YZF-R1 (RN19) YAMAHA FZR 1000 (3LE) YAMAHA FZR 1000 (3LF) (3LE/94) YAMAHA GTS 1000 / A (4BH) YAMAHA YZF 1000 R (4VD) YAMAHA BT 1100 BULLDOG (RP052) YAMAHA BT 1100 BULLDOG (RP051) [AB BJ 03-] YAMAHA XV 1100 VIRAGO (3LP) YAMAHA XVS 1100 D.STAR (VP05) YAMAHA XVS1100 D.S.CL. (VP16) YAMAHA FJ 1100 (47E) YAMAHA XS 1100 (3X0) YAMAHA XS 1100 (2H9) YAMAHA XS 1100 S (5K7) YAMAHA FJ 1200 (1XJ) YAMAHA FJ 1200 (3CW) YAMAHA FJ 1200/A (3YA) YAMAHA XJR 1200 (4PU) YAMAHA XJR 1200 SP (XJR1200SP) YAMAHA VMAX (2WE) (2EN) YAMAHA XVZ 12 T (47G) YAMAHA XJR 1300 (RP02) YAMAHA XJR 1300 (RP06) YAMAHA XJR 1300 (RP10) YAMAHA XVZ 13 TD (3JS) YAMAHA XVZ 1300A ROYAL (4NK) YAMAHA FJR 1300 (RP04) YAMAHA FJR 1300 A (RP13) YAMAHA FJR 1300 ABS (RP08) YAMAHA FJR 1300 AS (RP13AS) YAMAHA XV 1600 WILD ST (VP08) YAMAHA MT-01 (RP12) No właśnie, ile może taki korek kosztować (allegro przejżałem, nie znalazłem tam nic odpowiedniego), pewnie nowy, w jakimś salunie? M14 bedzie mocniejszy od M12 Znaleziona w necie tabela rozmiarów gwintów, twierdzi że: Ja bym nawet zbytnio nie rozwiercal tylko od razu gwintowal w otworze po M12. W aluminium pojdzie bez problemu. No chyba zeby dla pewnosci przeleciec wiertlem 12,5 (do kupienia w kazdym sklepie z wiertlami). -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 8 |
Data: Styczen 13 2009 14:50:58 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Ireneusz Dyła |
HONDA CB 250 N/ND (CB250N) Dobre, przeczytałem jednym tchem, tylko pod koniec troche nie załapałem czy od wersji amerykańskiej też podpasuje ;-) PS. I tak powinien wyglądać post o mtocyklach: sama treść, bez żadnej ściemy tylko żywy konkret. Post miesiąca ;-) Pozdrawiam Irek i ktm-y 9 |
Data: Styczen 13 2009 15:19:53 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Kuczu | Ireneusz Dyła pisze: Dobre, przeczytałem jednym tchem, Podpasuje :) PS. I tak powinien wyglądać post o mtocyklach: A bo w koncu jakis normalny temat. A nie tylko kocyk, Owsiak i takie tam... Kiedys to sie tu dyskutowalo. A teraz ? Zenada jakas :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 10 |
Data: Styczen 13 2009 17:21:00 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: de Fresz | On 2009-01-13 13:21:48 +0100, Kuczu said: 1. HeliCoil zwany też V-Coil (polska podróba, ponoć nie ustępuje oryginałowi) - 140 zł, czas oczekiwania - tydzień. A to też cenna uwaga. Niby wygląda ok, ale raz że pewnie nie wiem na co dokładnie patrzeć, a dwa - niekoniecznie musi być widać gołym okiem. Dylematy ad 1. - grubość dna miski to ok. 8 mm, najkrótsze sprężyny V-Coila w tym rozmiarze - D10. Bardziej zastanawiało mnie, czy takie płytsze osadzenie może mieć jakiś znaczący wpływ na wytrzymałość połączenia. Niby raptem tylko 20%, a korek powinien być dociągany z momentem 20 Nm. Dylematy ad 2. - od czego można dopasować korek, o takim skoku, wysokości, najchętniej z magnesem (zgaduję że konstruktor wiedział po co umieszcza ten gadżet) - nie chcę się chrzanić z polowaniem na używkę (chyba że ktoś przypadkiem ma do sprzedania?), wolę poprostu iść i kupić. Lepiej było napisać jak to będzie po niemieckiemu ;-) Dobra, znalazłem: MAGNET-OELABLASSSCHRAUBE. Prawda że ładnie? ;-) Znaleziona w necie tabela rozmiarów gwintów, twierdzi że: Ciekawe czy dostanę gdzieś poradnik "Gwintowanie dla opornych"? ;-) Dzięki za rady. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 11 |
Data: Styczen 14 2009 10:47:32 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Jasio |
On 2009-01-13 13:21:48 +0100, Kuczu said: Dylematy ad 1. - grubość dna miski to ok. 8 mm, najkrótsze sprężyny V-Coila w tym rozmiarze - D10. No nie, nie wyczymam, czymajcie mnie! Wiem z Twojego bloga na preclu, że chciałeś sobie kupić klucz dynamometryczny. Widzę, że zapewne kupiłeś. Jak sobie zerwałem gwint w aluminiowym koszu sprzęgłowym to nie zwalałem tego na klucz dynamometryczny [bo go nie mam] tylko na samego siebie. I bynajmniej na to, że nie kupiłem klucza, tylko na to, że nie pomyślałem w trakcie pracy o łatwości zerwania gwintu w aluminium. Pisz, czy by mnie ten klucz nie pomógł. No i pisz, co Cipo mogło zerwać gwint dokręcany z momentem 2 razy większym niż potrzebny do dokręcenia śrub kosza sprzęgłowego, który zniszczyłem bez pomocy jakichś skomplikowanych narzędzi. (: Powtórzę - życie to nie tylko klawiatura. O ten sklep pod moim domem dowiadywałem się w sieci. Wszystko co znalazłem, to to, że "prowadzi sprzedaż części i akcesoriów samochodowcyh w szerokim asortymencie do samochodów wszelkich typów". Rusz więc Ikarusem w miasto, i nie mów mi, że w Wwie w soboty wszystkie motoryzacyjne zamknięte - bo nie wierzę. -- Jasio vfr vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. 12 |
Data: Styczen 14 2009 12:10:06 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: de Fresz | On 2009-01-14 11:47:32 +0100, "Jasio" said: No nie, nie wyczymam, czymajcie mnie! Za co? Pisz, czy by mnie ten klucz nie pomógł. Zaraz, zaraz, tylko znajdę szklaną kulę... No i pisz, co Cipo mogło zerwać gwint dokręcany z momentem 2 razy większym niż potrzebny do dokręcenia śrub kosza sprzęgłowego, Nie czytałeś uważnie mojego bloga :-P - nic mi nie pomogło, gwint poszedł w piiiii w trakcie ODKRĘCANIA. Się zapiekł i się rozpękł. Ponoć czasem tak bywa. który zniszczyłem bez pomocy jakichś skomplikowanych narzędzi. (: Słyszałem że ze specjalistycznych narzędzi, czasem się przydaje takie nazywające się "pomyślunek", ale też cholera nie wiem, gdzie to kupić ;-) Widział ktoś w internecie? Wziąłbym ze dwa na zapas... Rusz więc Ikarusem w miasto, i nie mów mi, że w Wwie w soboty wszystkie motoryzacyjne zamknięte - bo nie wierzę. Pierwotny plan zakładał, że jakby pogoda dopisała, to w sobotę miałem pojechał potarzać się w krzakach. Ale spoko i tak ma być zimno ;-) Dobram, starczy tych offtopicznych wpisów na dzisiaj ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 13 |
Data: Styczen 14 2009 16:27:17 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: grzech | gwint poszedł w piiiii w trakcie ODKRĘCANIA. Się zapiekł i się rozpękł. Ponoć czasem tak bywa. Aha - a myślałem, że tylko mi po 4 pifku strony odkręcania/dokręcania się zajączkują;) Grzech vl800 14 |
Data: Styczen 13 2009 15:02:00 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Kefir | Elou! Bążur No offence Sebastianu, znamy sie nieco, wiec pozwole sobie, tak z sympatii bys sie nie zadreczyl: niniejszy "case" nieodparcie nasuwa mi sie wrazenie ze spodnie to musi nosic Twoja kobieta a Ty jestes w domu od tego by, pykajac fajeczke, pomartwic i pogadac lub poczytac/popisac w Internecie. Dysponujac suwmiarka, sklepem z zelastwem i odrobina checi prawie kazdy facet poradzi sobie z Twoim problemem w jedno popoludnie. Jesli nie super elegancko to na tyle sprawnie by dojechac do Demczuka i tam dac upust "helicoilowaniu czy tez napawaniu a moze nawet tulejowaniu.Odwagi, to nie jest rocket science ;) Od roku jezdze ze srubskiem ze sklepu metalowego w roli korka. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli? 15 |
Data: Styczen 13 2009 15:53:36 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [ot] | Autor: lesor | Kefir wrote:
Tywes, bo sie kolega zamknie w sobie. I znowu na preclu bedzie tylko o enduro. Albo o wloszczyznie. Poczytalbym o awarjnym hamowaniu w zakrecie z ABSem, kufrach, szybach i nowych michalkach albo nawet o wyscigach na wyspie Man. :) -- pozdrawiam, lesor CB1300 Misiek Złoty Felkowski Braincap'07, Srebrny Bobrowy Dyplom'08 16 |
Data: Styczen 13 2009 16:28:30 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [ot] | Autor: Kefir | Elou! Kefir wrote: Nie podzielam tej obawy. Raczej przypomni mi Wujka Staszka wiec lec po paluszki i piwo ;) I znowu na preclu bedzie tylko o Jajcarzu ;) Naucz sie jezykow i poczytaj w Internecie. Jesli znajdziesz cos ciekawego to wrzucaj linki. Jedziesz, kufraszybaABSbridzestone? PS Pablo kupil nowe moto: GSX1400. Cza miec fantazje na kryzys ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli? 17 |
Data: Styczen 15 2009 08:35:53 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [ot] | Autor: Don Pedro | Kefir pisze: PS Pablo kupil nowe moto: GSX1400. Cza miec fantazje na kryzys ;) Ten Pablo? :-O pozdr DP TL-S 18 |
Data: Styczen 13 2009 17:00:53 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: de Fresz | On 2009-01-13 15:02:00 +0100, "Kefir" said: A co, se sequel zrobie - zakładam nowy wontek, bo mi koledzy Precle namieszali i tera mam dylematy ;-) Kef, maj friend, nie obraź się - ale przynajmniej jakąś mam i jej się nie wstydzę :-P A skoro już jest, to może leżeć... eeee nosić co jej się podoba ;-) a Ty jestes w domu od tego by, pykajac fajeczke, pomartwic i pogadac lub poczytac/popisac w Internecie. Dysponujac suwmiarka, sklepem z zelastwem i odrobina checi prawie kazdy facet poradzi sobie z Twoim problemem w jedno popoludnie. Ekhm, tak zbiorczo odpowiem Tobie i Jasiowi. Wszystko ładnie piknie, aż się wczoraj urwałem pół godzinki wcześniej z tyrki, coby, popędzając kierowcę autobusu jak tylko potrafię najuprzejmiej (nie kurwa, proszę, nie rozwijajmy tego tematu), dotrzeć szybciutko do znanego mi sklepiku ze szpejem samochodowo-metalowym (potrzebuję jeszcze jakichś oringów i silikonu). I okazało się, że tylko po to, aby pocałować klameczkę. Są otwarci w jakże przystępnych dla klasy pracującej godzinach 9-17 i co im pan zrobi? Nie no, luz, wezmę urlop żeby się poszwędać po sklepach, bo tak, to do wiosny nie dam rady dotrzeć do żadnego szanującego się przybytku tego rodzaju :-/ Odwagi, to nie jest rocket science ;) Luzik, wiem że to nie technologia kosmiczna, ale wiesz, nigdy nie miałem: Junaka, MZ-y, Malucha, Trabanta ani żadnego tego typu ustrojstwa, którę rozwija przydatne czasem zdolności napraw drutem i taśmą klejącą, poprawiania fabryki, czy radzenia sobie w otoczeniu gdzie potrzebne części w naturze nie występują. Dotychczas wystarczała mi wiedza, że coś jest (np. helicoil, tulejowanie itepe), a samą robotę zlecałem fachowcom. A że od niedawna zabrałem się za własnoręczne psu... eee serwisowanie ;-) swoich sprzętów to i czasem rozbijam się o proste drobiazgi "jak to zrobić" i "gdzie się kupuje nakrętki". No. A ten gwint to chyba za duży jak na pierwszy... ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 19 |
Data: Styczen 13 2009 22:19:49 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Kefir | Elou! On 2009-01-13 15:02:00 +0100, "Kefir" said: Twoj wybor, za co mialbym sie obrazac, maj friendu?
Napisz wiec czego Ci trzeba. Kupie, zapakuje, wysle. Sugerowane: korek spustowy o wiekszej srednicy zwlaszcza jesli, jak mowi Kuczu, wiekszy jest typowy i wystepuje masowo w innych maszynach i gwintownik , np taki: http://www.allegro.pl/item493337757_493337757.html + uchwyt (poszukac?). Gratis doloze kawalek aluminiowego zlomu do pocwiczenia "na sucho" plus okragly pilnik do doraznego dopasowania podkladki miedzianej. Jako uchwyt mozesz zaadoptowac wspomniane wczesniej imadelko modelarskie. Jak przegwintowac chetnie opowiem telefonicznie, pocwiczysz na wspomnianym zlomie. Zobaczysz jaki bedziesz z siebie dumny. Dodam ze, choc to chamowa, wbicie wstepnie ostruganego na lekki stozek twardego drewna (sorry Lisciaty) czyli liscistego, np debiny takze pozwoli Ci ze spokojem dojechac do warsztatu ktory wykona wlasciwa robote.
Drutem, power tape, trytytkami mozna naprawde sporo zdzialac gdy sie, po prostu, chce lub musi dojechac. Uczy potrzeba, przydaje znajomosc mechanizmow. Wazne tez by pozniej przywrocic maszynie dawna swietnoc. Nadal nie bardzo potrafie sobie wyobrazic motocyklisty bez takich umiejetnosci. Pewnie to nieprzystosowanie do 21-go wieku. A ten gwint to chyba za duży jak na pierwszy... ;-)To nie ja zaczalem temat. Moze zatem wrocmy do poczatku: szukasz pomocy czy tak sobie piszesz :^) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli? 20 |
Data: Styczen 14 2009 00:13:50 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: de Fresz | On 2009-01-13 22:19:49 +0100, Kefir said: Napisz wiec czego Ci trzeba. Kupie, zapakuje, wysle. Dzięki za troskę, ale myślę, że jakoś sobie poradzę. Z tym urlopem to tak serio-serio, wezmę i pojeżdżę. Ot, liczyłbym może na jakieś konkretniejsze namiary na miejsce, gdzie mogą mieć wybór korków, bo ściąganie z Louisa duperelki za 5 ojro, przy cenie transportu ~15 jest raczej mało sensowne. Sugerowane: korek spustowy o wiekszej srednicy zwlaszcza jesli, jak mowi Kuczu, wiekszy jest typowy i wystepuje masowo w innych maszynach i gwintownik , np taki: To akurat wiem gdzie mogę kupić, ino mam tam daleko (zwłaszcza komunikacją miejską, brrr). Ale damy radę. Gratis doloze kawalek aluminiowego zlomu do pocwiczenia "na sucho" O! A to by się nawet przydało, bo też o tym pomyślałem, a w szafie nic raczej nie znajdę. Zobaczysz jaki bedziesz z siebie dumny. No! I o to chodzi ;-) Dodam ze, choc to chamowa, wbicie wstepnie ostruganego na lekki stozek twardego drewna (sorry Lisciaty) czyli liscistego, np debiny takze pozwoli Ci ze spokojem dojechac do warsztatu ktory wykona wlasciwa robote. Jak sobie poradzić metodami na McGyvera wiem, ale najzwyczajniej chcę to zrobić porządnie. Prowizorki mają brzydką tendencję do trwania dłuuugi czas ;-) Drutem, power tape, trytytkami mozna naprawde sporo zdzialac gdy sie, po prostu, chce lub musi dojechac. Uczy potrzeba, przydaje znajomosc mechanizmow. Wazne tez by pozniej przywrocic maszynie dawna swietnoc. Wiesz, wszystko zależy jak kto zaczynał. Jedni lata temu, gdy nic nie było, demoludowe sprzęty potrafiły być wadliwe od wyjazdu z fabryki, reszta o długiej i burzliwej przeszłości - samodzielne opanowanie metod napraw, czy to doraźnych, czy poważniejszych remontów było codzienną koniecznością dla mniej zamożnych (czyli większości) amatorów 2 kółek. Dzisiaj niby wszystko jest, przeciętny motocyklista ciut zamożniejszy i bardziej zalatany, powszechna znajomość mechaniki jakby niższa (a i technika bardziej skomplikowana) - ot, inne czasy. Zresztą jak pewnie pamiętasz, po wdepnięciu na mine pt. Kawa, sam też zostawiłem niezły kawałek grosza w serwisach - bo nie umiałem, nie miałem fizycznych możliwości czy czasu. Ale jak ktoś chce się naumieć, to od czegoś trzeba zacząć, nie? IMHO lepiej pobyć trochę upierdliwym i popytać, niż spier$%^&* a na końcu i tak zostawić kupę kasy w serwisie. A ten gwint to chyba za duży jak na pierwszy... ;-)To nie ja zaczalem temat. No po kim jak po kim, ale po Tobie bym się nie spodziewał nieskumania sztandarowego hasła precla... ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 21 |
Data: Styczen 14 2009 09:19:18 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Kefir | Elou! On 2009-01-13 22:19:49 +0100, Kefir said: Sztandarowe nie znaczy ze pasuje zawsze i wszedzie. Tym razem zabrzmialo jak proba odwrocenia kota ogonem. Sporo juz wiemy lecz jednego nadal nie: problem czy pogaducha? -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli? 22 |
Data: Styczen 14 2009 11:37:24 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: de Fresz | On 2009-01-14 09:19:18 +0100, "Kefir" said: A ten gwint to chyba za duży jak na pierwszy... ;-)To nie ja zaczalem temat. Odpowiedź na to filozoficzne pytanie pozostawię Twojej domyślności. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 23 |
Data: Styczen 14 2009 14:29:36 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | de Fresz napisał(a): 24 |
Data: Styczen 14 2009 14:57:49 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: de Fresz | On 2009-01-14 14:29:36 +0100, Kamil Nowak 'Amil' said: de Fresz napisał(a): Ale kto, no kto Cię biedaczku zmuszał do czytania? Daj mi jego mejla, to go zaraz zanudzę na śmierć. wez napisz jakiej klawiatury uzywasz, bo normalna chyba nie dalaby rady. NTG -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 25 |
Data: Styczen 14 2009 15:47:29 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | de Fresz napisał(a): Ale kto, no kto Cię biedaczku zmuszał do czytania? Daj mi jego mejla, to go zaraz zanudzę na śmierć. Swiat nie opiera sie tylko na mejlach. Powaznie. Nic nie sciemniam! -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf 26 |
Data: Styczen 14 2009 15:53:12 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Kuczu | Kamil Nowak 'Amil' pisze: Swiat nie opiera sie tylko na mejlach. Powaznie. Nic nie sciemniam! Swiat sie na niczym nie opiera, wisi se w kosmosie. Juz dawno to odkryto. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 27 |
Data: Styczen 15 2009 08:37:42 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: BartekGSXF |
Kamil Nowak 'Amil' pisze:Sorki, ze sie wtracam ale jak on wisi to musi na czyms! Inaczej by spad. A tak serio to on lezy na 4 sloniach a te stoja na zolwiu i jest plaski. Naukowcy juz tego dowiedli, z Krulla znaczy. ;) -- BartekGSX6F Ave1,8 EL 28 |
Data: Styczen 15 2009 09:01:46 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Kuczu | BartekGSXF pisze: Sorki, ze sie wtracam ale jak on wisi to musi na czyms! Inaczej by spad. Gupis. On jest zawieszony we w kosmosie na niczym. Cud taki. Jakby byl sznurek to by sie mogl w niego prom kosmiczny zaplatac a sie nie zaplatuje. Albo satelita GPS by sie zaplatal i zboczyl i niektorzy motocyklisci co wierza slepo nawigacji za 3 tysiace wpadli by do rzeki albo na drzewo. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 29 |
Data: Styczen 15 2009 09:17:45 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Don Pedro | BartekGSXF pisze: Sorki, ze sie wtracam ale jak on wisi to musi na czyms! Inaczej by spad.Swiat nie opiera sie tylko na mejlach. Powaznie. Nic nie sciemniam!Swiat sie na niczym nie opiera, wisi se w kosmosie. Juz dawno to odkryto. A na czym stoi ten płaski żółw? pozdr DP TL-S 30 |
Data: Styczen 15 2009 09:22:59 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Monster |
A na czym stoi ten płaski żółw? Chyba ma cztery nogi:-) Monster BMW R1100S 31 |
Data: Styczen 15 2009 09:37:35 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Eskimos | On Thu, 15 Jan 2009 09:17:45 +0100, Don Pedro wrote: A na czym stoi ten płaski żółw? No jak? Na całej stercie Australijczykow, co pospadali. Darz bór, Eskimos FJ1200 Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!! Poznań 32 |
Data: Styczen 15 2009 09:56:58 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Don Pedro | Eskimos pisze: On Thu, 15 Jan 2009 09:17:45 +0100, Don Pedro wrote: Na co pospadali? pozdr DP TL-S 33 |
Data: Styczen 15 2009 10:07:16 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Krzysztof "Mad Max" Laska | Don Pedro pisze: Eskimos pisze: Na łeb, na szyję. -- Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \ http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( | \___|_| ____| _| _|\__/\__/ All work and no play makes Bart a dull boy. 34 |
Data: Styczen 15 2009 10:38:39 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Don Pedro | Krzysztof "Mad Max" Laska pisze: Na łeb, na szyję.Na co pospadali?A na czym stoi ten płaski żółw?No jak? Na całej stercie Australijczykow, co pospadali. A ten łeb i szyja to skąd tam się wzięły i na czym stoją? :) BTW: ile taki Australijczyk poleci? pozdr DP TL-S 35 |
Data: Styczen 15 2009 10:43:46 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Kefir | Elou! Krzysztof "Mad Max" Laska pisze: A na dupy nie leca? Geje znaczy. PS Ad GSX14: tak TEN Pablo ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli? 36 |
Data: Styczen 15 2009 10:47:48 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Don Pedro | Kefir pisze: PS Ad GSX14: tak TEN Pablo ;) Woow, to tak w temacie Truxtona chyba? pozdr DP TL-S 37 |
Data: Styczen 15 2009 10:42:14 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | Don Pedro napisał(a): A na czym stoi ten płaski żółw? na HeliCoil -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf 38 |
Data: Styczen 15 2009 12:48:26 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Jacot | "BartekGSXF" wrote: A tak serio to on lezy na 4 sloniach a te stoja na zolwiu i jest plaski. No kurde, jak na nim stoja 4slonie i jeszcze jakis swiat, to jak ten zolf ma nie byc plaski? -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.jacot.ath.cx/ 39 |
Data: Styczen 15 2009 13:35:56 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: BartekGSXF |
"BartekGSXF" wrote:Eeeetam, nic nie zrozumiales. Swiat jest plaski, bo jak by nie byl tobywszyscy pospadali, nawet ci australijczycy. ;) pozdr -- BartekGSX6F Ave1,8 EL 40 |
Data: Styczen 15 2009 16:33:39 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT] | Autor: marider | BartekGSXF pisze: Uzytkownik "Jacot" napisal w wiadomosci Chcecie pobic rekord postow w topicu czy jak? Ile mozna pisac o jednym glupim zerwanym gwincie... Przez tyle czasu pisania bzdetow to takich srubek i gwintow troche by sie juz zrobio i na wynos ;P Pzdr -- marider Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;) http://tinyurl.com/yvjtdk 41 |
Data: Styczen 15 2009 16:42:28 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT] | Autor: de Fresz | On 2009-01-15 16:33:39 +0100, marider said: Chcecie pobic rekord postow w topicu czy jak? Ile mozna pisac o jednym glupim zerwanym gwincie... Przez tyle czasu pisania bzdetow to takich srubek i gwintow troche by sie juz zrobio i na wynos ;P Tey, kryzys masz? To ić polataj... Aluzju paniał? ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 42 |
Data: Styczen 15 2009 19:54:09 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT] | Autor: Kuczu | marider pisze: Chcecie pobic rekord postow w topicu czy jak? Ja wiem ze Ty bys wolal o kocyku pogadac. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 43 |
Data: Styczen 15 2009 20:07:24 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT] | Autor: lesor | Kuczu wrote: marider pisze: A co? kupil nowa drynde? -- pozdrawiam, lesor CB1300 Misiek Złoty Felkowski Braincap'07, Srebrny Bobrowy Dyplom'08 44 |
Data: Styczen 15 2009 20:11:42 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT] | Autor: Kuczu | lesor pisze: A co? kupil nowa drynde? A ch.. go tam wie. Ale niedawno wrzucal tu jakis test kocykow wiec pewnie jest na bierzaco. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 45 |
Data: Styczen 15 2009 20:34:38 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT] | Autor: lesor | Kuczu wrote: lesor pisze: Etwas pojebalos diś. Kocyk by takiego gowna nie wrzucal. -- pozdrawiam, lesor CB1300 Misiek Złoty Felkowski Braincap'07, Srebrny Bobrowy Dyplom'08 46 |
Data: Styczen 15 2009 21:21:45 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT] | Autor: Kuczu | lesor pisze: Etwas pojebalos diś. Chyba dis. Kocyk by takiego gowna nie wrzucal. Pisali na preclach o kocykach do skuterow. Gupku... -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 47 |
Data: Styczen 16 2009 14:13:30 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT] | Autor: Kefir | Elou! lesor pisze:To nie Marider. On tylko R! sprzedaje. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli? 48 |
Data: Styczen 16 2009 14:30:50 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT] | Autor: BartekGSXF |
Elou!To jakis nowy typ ten R! ??? pozdr -- BartekGSX6F Ave1,8 EL 49 |
Data: Styczen 16 2009 14:35:54 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT] | Autor: Kefir | BartekGSXF wrote: Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości Naprawde nie wiedziales? Biedaczek ;) juz tlumacze: to taka lepsza R1. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli? 50 |
Data: Styczen 16 2009 16:10:27 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT] | Autor: Don Pedro | Kefir pisze: Naprawde nie wiedziales? Biedaczek ;) juz tlumacze: to taka lepsza R1. R! to R1 z głośnym wydechem :) pozdr DP TL-S 51 |
Data: Styczen 15 2009 23:21:26 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT] | Autor: marider | lesor pisze: Kuczu wrote: E-tam. A co? kupil nowa drynde? A nie, jakos do "starej" przyroslem i chyba tak jeszcze zostanie, nie spieszy mi sie. Pzdr PS: na powaznie, ile mozna pisac o jednym zerwanym gwincie? Bez przesady, wiecej pisania niz dzialania. Czekam na relacje z wypiekami na twarzy jak juz problem bedzie rozwiazany i KONIECZNIE jak ;) -- marider Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;) http://tinyurl.com/yvjtdk 52 |
Data: Styczen 16 2009 18:28:22 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: de Fresz | On 2009-01-16 16:59:45 +0100, WS said: zadzwon do najblizszego larssona... O kurwa... Nie wpadłem, że mogą mieć. A byłem dzisiaj :-/ -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 53 |
Data: Styczen 17 2009 10:11:38 | Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. | Autor: Jasio |
On 2009-01-16 16:59:45 +0100, WS said: O kurwa... Nie wpadłem, że mogą mieć. A byłem dzisiaj :-/ No bo gdzie, jak nie w sklepie z częściami do motocykli? W mięsnym spróbuj. MSPANC -- Jasio vfr vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. |