Grupy dyskusyjne   »   Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.

Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.



1 Data: Styczen 13 2009 11:23:36
Temat: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: de Fresz 

Bążur

A co, se sequel zrobie - zakładam nowy wontek, bo mi koledzy Precle namieszali i tera mam dylematy ;-)

Jak pisałem w poście o HeliCoilu, się mi urwał gwint korka spustowego oleju (się-sam). Zrobiłem małą dokumentację fotograficzno-pomiarową:

http://picasaweb.google.com/deFresz/LC4SpustOleju#

W skrócie: muszę połatać gwint 12x1.5.

Opcje połatania:
1. HeliCoil zwany też V-Coil (polska podróba, ponoć nie ustępuje oryginałowi) - 140 zł, czas oczekiwania - tydzień.
2. przegwintować na 14x1.5 i dobrać inny korek, koszty i czas - nieokreślone.

Dylematy ad 1. - grubość dna miski to ok. 8 mm, najkrótsze sprężyny V-Coila w tym rozmiarze - D10.

Dylematy ad 2. - od czego można dopasować korek, o takim skoku, wysokości, najchętniej z magnesem (zgaduję że konstruktor wiedział po co umieszcza ten gadżet) - nie chcę się chrzanić z polowaniem na używkę (chyba że ktoś przypadkiem ma do sprzedania?), wolę poprostu iść i kupić.
No właśnie, ile może taki korek kosztować (allegro przejżałem, nie znalazłem tam nic odpowiedniego), pewnie nowy, w jakimś salunie?
Inna kwestia - czy taki gwint, z 12 na 14 będzie wystarczająco mocny? Znaleziona w necie tabela rozmiarów gwintów, twierdzi że:
12x1.5 fi zew.: 11.6-11.9, fi wew.: 10.2-10.6, 14x1.5 fi zew.: 13.6-13.9, fi wew.: 12.2-12.6,
czyli chyba powinno być ok, ale nie znam się na praktycznej wytrzymałości połączeń gwintowanych i może o czymś nie wiem?

To co mnie martwi, to fakt że mam tylko jedno podejście - albo V-C, albo gwintowanie. Jak w którymś wypadku coś pójdzie nie tak, to będę w głebokiej dupie.

Założenie:
- Po pierwsze ma to być zrobione _dobrze_ - nowe połączenie ma być wytrzymałe i działać przez następne parę latek (biorąc pod uwagę, że olej się czasem zmienia, więc będzie to to używane).
- Po drugie - w umiarkowanych pieniądzach i czasie, ale nie kosztem pierwszego.

Droga Pszyjaciułko, co robić?

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco



2 Data: Styczen 13 2009 11:45:50
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: moonraker 

de Fresz pisze:


To co mnie martwi, to fakt że mam tylko jedno podejście - albo V-C, albo gwintowanie. Jak w którymś wypadku coś pójdzie nie tak, to będę w głebokiej dupie.


Praktycznie masz jedno i to samo podejście bo pod ***Coil i tak gwintujesz gwintownikiem o tym samym skoku ale o większej średnicy( w twoim wypadku 14x1,5)


--
Pozdrawiam
moonraker
Stara CZ i DRZ
http://bikepics.com/members/moonraker/

3 Data: Styczen 13 2009 11:58:46
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: de Fresz 

On 2009-01-13 11:45:50 +0100, moonraker  said:

To co mnie martwi, to fakt że mam tylko jedno podejście - albo V-C,
 albo
gwintowanie. Jak w którymś wypadku coś pójdzie nie tak, to bę
dę w
głebokiej dupie.


Praktycznie masz jedno i to samo podejście bo pod ***Coil i tak gwintujesz gwintownikiem o tym samym skoku ale o większej średnicy( w  twoim wypadku 14x1,5)

Może to tylko marketing, ale z guglowania wychodzi, że pod *Coile są niby specjalne gwintowniki. W każdym razie w zestawie jest wiertło 12.4, rozmiar gwintownika jest przemilczany.



--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

4 Data: Styczen 13 2009 12:30:46
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: moonraker 

de Fresz pisze:

On 2009-01-13 11:45:50 +0100, moonraker  said:

To co mnie martwi, to fakt że mam tylko jedno podejście - albo V-C,
 albo
gwintowanie. Jak w którymś wypadku coś pójdzie nie tak, to bę
dę w
głebokiej dupie.


Praktycznie masz jedno i to samo podejście bo pod ***Coil i tak gwintujesz gwintownikiem o tym samym skoku ale o większej średnicy( w  twoim wypadku 14x1,5)

Może to tylko marketing, ale z guglowania wychodzi, że pod *Coile są niby specjalne gwintowniki. W każdym razie w zestawie jest wiertło 12.4, rozmiar gwintownika jest przemilczany.



Wyprodukować gwintownik np 12,4x1,5 to taka prosta sprawa? Niby tak ale po co, skoro gwintownik już "wymyślono" wystarczy wyprodukować "sprężynki"  pod istniejące gwintowniki. Osobiście nie raz naprawiałem gwinty tym systemem. Kupowałem na sztuki "sprężynki" i wystarczyło odpowiednio dobrać gwintownik (o numer większy ale o tym samym skoku) i dorobić sobie sprzęt do wkręcania "sprężynek" (pręt nacięty na końcu o średnicy takiej żeby mieścił się w "sprężynce")

--
Pozdrawiam
moonraker
Stara CZ i DRZ
http://bikepics.com/members/moonraker/

5 Data: Styczen 13 2009 12:07:19
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Jasio 


Użytkownik "de Fresz"  napisał w wiadomości

Bążur

Bon żurek.

2. przegwintować na 14x1.5 i dobrać inny korek, koszty i czas - nieokreślone.

[ciach]


Dylematy ad 2. - od czego można dopasować korek, o takim skoku, wysokości, najchętniej z magnesem (zgaduję że konstruktor wiedział po co umieszcza ten gadżet) - nie chcę się chrzanić z polowaniem na używkę (chyba że ktoś przypadkiem ma do sprzedania?), wolę poprostu iść i kupić.

To dopiszę - są też korki na imbus, jeśli się boisz, że Ci coś z tym zagłębieniem nie będzie zgrywało.
Wstań od kompa i idź do sklepu z częściami samochodowymi. Pamiętam, jak się kiedyś naszukałem smaru silikonowego do tłoczków hamulcowych. No, w całym internecie nie było - w sklepie pod domem pan się tylko od kasy odwrócił, żeby mi to sięgnąć z półki.
Życie to nie tylko klawiatura, o czym czasem zapominamy.

O tych koilach to się celowo nie wypowiadam, bo pojęcia nie mam.

--
Jasio
vfr vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.

6 Data: Styczen 13 2009 13:24:01
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Kuczu 

Jasio pisze:



To dopiszę - są też korki na imbus, jeśli się boisz, że Ci coś z tym zagłębieniem nie będzie zgrywało.

Jak sie nie bedzie zgrywalo to po prostu da inna podkladke, o mniejszej srednicy. Sa takie rurkowe miedzialne. Splaszczaja sie podczas skrecania.

--
  Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

7 Data: Styczen 13 2009 13:21:48
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Kuczu 

de Fresz pisze:

1. HeliCoil zwany też V-Coil (polska podróba, ponoć nie ustępuje oryginałowi) - 140 zł, czas oczekiwania - tydzień.

Drogo a efekt ten sam. I tak powinienes raczej kupic nowy korek bo nie wiadomo czy gwint na istniejacym nie jest przeciagniety.

2. przegwintować na 14x1.5 i dobrać inny korek, koszty i czas - nieokreślone.

Gwintownik mozna kupic za kilkanascie zlotych. Czas krotszy niz Helicoil, roboty mniej. Korewk kupisz od czegokolwiek..


Dylematy ad 1. - grubość dna miski to ok. 8 mm, najkrótsze sprężyny V-Coila w tym rozmiarze - D10.

No i Ci bedzie sprezynka wystawac 2 mm ponad miske. A to oznacza ze nie spuscisz oleju do konca ;)


Dylematy ad 2. - od czego można dopasować korek, o takim skoku, wysokości, najchętniej z magnesem (zgaduję że konstruktor wiedział po co umieszcza ten gadżet) - nie chcę się chrzanić z polowaniem na używkę (chyba że ktoś przypadkiem ma do sprzedania?), wolę poprostu iść i kupić.

Honda, Kawasaki, Yamaha, wlasciwie dowolna, w Lousie za 5 Euro :

HONDA CB 250 N/ND (CB250N)
HONDA CB 250 N,EUROSP (CB250T)
HONDA CB 400 N,EUROSP (CB400T)
HONDA CM 400 T (NC01)
HONDA CB 400 N (CB400N)
HONDA CB 450 N (PC14)
HONDA VT 500 C (PC08)
HONDA VT 500 E KARDAN (PC11)
HONDA CX 500 T TURBO (PC03)
HONDA CB 500 T (CB500T)
HONDA CB 500 (PC32)
HONDA CB 500 (PC26)
HONDA CB 500 /S/CUP (CB500S)
HONDA CB 500 FOUR (CB500F)
HONDA CBF 500 (PC39)
HONDA VT 600 C (PC21)
HONDA XL 600 V TRANS. (PD10)
HONDA XL 600 V TRANS. (PD06/94)
HONDA XL 600 V TRANS. (PD06)
HONDA NT 650 HAWK GT (RC31)
HONDA NT 650 V DEAUV. (RC47A)
HONDA NT 650 V DEAUV. (NTV650V)
HONDA NTV 650 (RC33)
HONDA XL650V TRANSALP (RD10)
HONDA XL650V TRANSALP (RD10/04)
HONDA XRV 650 (RD03)
HONDA CX 650 E (RC12)
HONDA CX 650 C (RC11)
HONDA CX 650 T (RC16)
HONDA XRV 750 (RD04)
HONDA XRV 750 (RD07)
HONDA CB 750 C (RC06)
HONDA VT 750 C SHADOW (RC50)
HONDA VT 750 C2 (RC44)
HONDA VT 750 DC BL.W. (RC48)
HONDA CB 750 FA/B/C/2 (RC04)
HONDA CB 750 KZ,KA,KB (RC01)
HONDA VT 750 C (RC29)
HONDA CB 900 FC/FIIC (SC09)
HONDA CB 900 FB (SC01/81)
HONDA CB 900 FZ/FA (SC01)
HONDA CB 1000 BIG (SC30)
HONDA CBR 1000 F (SC21)
HONDA CBR 1000 F (SC24)
HONDA CBR 1000 F DUAL (SC24/94)
HONDA CBR 1000 F/DUAL (SC24/96)
HONDA GL 1000 K0-K2 (GL1)
HONDA GL 1000 K3 (GL2)
HONDA CB 1100 F (SC11)
HONDA CB 1100 R /SC08 (SC05)
HONDA GL 1100/D (SC02)
HONDA VT 1100 C (SC23)
HONDA VT 1100 C/C2 (SC32)
HONDA VT 1100 C3 (VT1100C3)
HONDA CBR 1100 XX (SC35/99)
HONDA CBR 1100XX SC35 (CBR1100XX)
HONDA X-ELEVEN (SC42)
HONDA GL 1200 DX (SC14)
HONDA CB 1300 (SC54)
HONDA CB 1300 / ABS (SC54/05)
HONDA CB 1300 S ABS (CB1300S)
HONDA CB 1300 X4 (SC38)
HONDA F6C VALKYRIE (SC34)
HONDA GL 1500 /SE (SC22)
HONDA GL 1800 (SC47/04)
HONDA GL 1800 (SC47A)
HONDA GL 1800 /AIRBAG (GL1800/06)
KAWASAKI Z 400 (KZ400)
KAWASAKI Z 900/A/B/A4 (Z1F)
KAWASAKI Z 1000 LTD (KZT00J-K)
KAWASAKI Z 1000 J (KZT00J-J)
KAWASAKI Z 1000 (A1) (Z1F-A)
KAWASAKI Z 1000 MK II (KZT00A-A)
KAWASAKI Z 1000 ST (KZT00E)
KAWASAKI GPZ 1100 (GP) (KZT10B-B)
KAWASAKI Z 1300 (KZT30A)
KAWASAKI Z 1300 DFI (ZGT30A)
TRIUMPH TT 600 (TT600)
YAMAHA XV 125 VIR. 5AJ (XV125)
YAMAHA XVS 125 DRAG ST (VE01)
YAMAHA SR 250 SE (3Y8)
YAMAHA DT 250 (512)
YAMAHA DT 250 MX (1R7)
YAMAHA RD 250 (522)
YAMAHA RD 250 DX (1A2)
YAMAHA RD 250 LC (4L1)
YAMAHA XS 250 (1U5)
YAMAHA XS 250 (1U5) (3N6)
YAMAHA XV 250/S (3LS) (3LW)
YAMAHA XT 350 (59Y)
YAMAHA XT 350 (3YT)
YAMAHA XT 350 (1WM)
YAMAHA XT 350 (55V)
YAMAHA RD 350 (521)
YAMAHA RD 350 F,N,YPVS (1WW)
YAMAHA RD 350 F,N,YPVS (1WX)
YAMAHA RD 350 LC (4L0)
YAMAHA RD 350 LC YPVS (31K)
YAMAHA XS 360 (1U4)
YAMAHA XS 400 SE (4G5)
YAMAHA XS 400 (2A2)
YAMAHA DT 400 (513)
YAMAHA DT 400 MX (1R6)
YAMAHA RD 400 (1A3)
YAMAHA FZR 400 (4DX)
YAMAHA XS 400 DOHC (12E)
YAMAHA XV 500 SE (26R)
YAMAHA XS 500 (1H2)
YAMAHA RD 500 LC (47X)
YAMAHA RD 500 YPVS LC (1GE)
YAMAHA SR 500 (2J4)
YAMAHA SR 500 (48T/91)
YAMAHA SR 500 (48T)
YAMAHA XT 500 (1U6)
YAMAHA XT 500 (1N5)
YAMAHA XJ 550 (4V8)
YAMAHA XJ 550 (27A)
YAMAHA XV 535 /S (2YL) (3BT)
YAMAHA XV 535 /S (2YL) (3BR)
YAMAHA XV 535/S (4KU) (4MC)
YAMAHA XZ 550 (11U)
YAMAHA XT 550 (28E)
YAMAHA XT 550 (5Y3)
YAMAHA TT 600 (4LW)
YAMAHA TT 600 (36A)
YAMAHA TT 600 E (4LW) (TT600/96)
YAMAHA TT 600 N (59X)
YAMAHA TT 600 R (TT600R)
YAMAHA TT 600 RE (DJ012)
YAMAHA TT 600 S (TT600S)
YAMAHA XT 600 (2KF)
YAMAHA XT 600 (43F)
YAMAHA XT 600 E (3TB/96)
YAMAHA XT 600 E/K (3TB)
YAMAHA XT 600 E/K (3UW)
YAMAHA XT 600 (2NF)
YAMAHA XJ 600 (3KM)
YAMAHA XJ 600 S/N (4EB)
YAMAHA XJ 600 S/N (RJ01)
YAMAHA FZ6 (FZ6/07)
YAMAHA FZ6 FAZER (FZ6F/07)
YAMAHA FZR 600 (3RG)
YAMAHA FZR 600 (3HE)
YAMAHA FZR 600 (3RH)
YAMAHA FZR 600 R (4JH)
YAMAHA FZR 600 R (4MH)
YAMAHA FZS 600 FAZER (RJ02)
YAMAHA FZS 600 FAZER (5DM)
YAMAHA FZS 600 FAZER (FZS600)
YAMAHA XJ 600 (51J)
YAMAHA XJ 600 (3KN)
YAMAHA XJ 600 S/N (4LX)
YAMAHA XJ 600 S/N (4BR)
YAMAHA YZF 600 R (4WD)
YAMAHA YZF-R6 (RJ031)
YAMAHA YZF-R6 (RJ111)
YAMAHA YZF-R6 (RJ031/01)
YAMAHA YZF-R6 (YZFR6)
YAMAHA YZF-R6/S (RJ031/RJ09)
YAMAHA FZ6 (FZ6)
YAMAHA FZ6 FAZER (FZ6-FAZER)
YAMAHA YZF-R6 (RJ031/RJ05)
YAMAHA SRX 600 (1XM)
YAMAHA SRX 600 (1XL)
YAMAHA XVS 650 CLASSIC (XVS650A)
YAMAHA XVS 650 DRAG ST (4VR)
YAMAHA XJ 650 (4K0)
YAMAHA XJ 650 (4K0/83)
YAMAHA XJ 650 TURBO (11T)
YAMAHA XS 650 (447)
YAMAHA XS 650 SE (3L1)
YAMAHA XT 660 R (DM014)
YAMAHA XT 660 X (DM01)
YAMAHA XTZ 660 (3YF)
YAMAHA XTZ 660 (4MD)
YAMAHA XTZ 660 TÉNÉRÉ (4MY)
YAMAHA MT-03 (RM02)
YAMAHA SZR 660 (4SU)
YAMAHA XJ 750 SECA (11M)
YAMAHA XS 750 (1T5)
YAMAHA XS 750 SE (3L3)
YAMAHA XV 750 VIRAGO (4PW)
YAMAHA XV 750 VIRAGO (4FY)
YAMAHA FZ 750 (2KK)
YAMAHA FZ 750 (1FN)
YAMAHA FZR 750 R (OW01)
YAMAHA FZX 750 (2JE)
YAMAHA XJ 750 (41Y)
YAMAHA XTZ 750 TÉNÉRÉ (3LD)
YAMAHA XTZ 750 TÉNÉRÉ (3WM)
YAMAHA XV 750 SE (5G5)
YAMAHA YZF 750 R (4HN)
YAMAHA YZF 750 SP (4HT)
YAMAHA YZF-R7 (OW02)
YAMAHA XS 850 (4E2)
YAMAHA TDM 850 (3VD)
YAMAHA TDM 850 (4CM)
YAMAHA TDM 850 (4TX)
YAMAHA TRX 850 (4UN)
YAMAHA XJ 900 (31A)
YAMAHA XJ 900 / F (58L)
YAMAHA XJ 900 F (4BB)
YAMAHA XJ 900 S (4KM)
YAMAHA TDM 900 (RN08)
YAMAHA TDM 900 (TDM900/04)
YAMAHA TDM 900 A (TDM900A)
YAMAHA TR1 (5A8)
YAMAHA XV 1000 (19T)
YAMAHA XV 1000 SE MS (23W)
YAMAHA XV 1000 VIRAGO (2AE)
YAMAHA FZR 1000 (2LA)
YAMAHA FZS 1000 FAZER (RN06)
YAMAHA YZF-R1 (RN04)
YAMAHA YZF-R1 (RN12)
YAMAHA YZF-R1 (RN09)
YAMAHA YZF-R1 (RN01)
YAMAHA YZF-R1 (RN012)
YAMAHA YZF-R1 (RN042)
YAMAHA YZF-R1 (RN19)
YAMAHA FZR 1000 (3LE)
YAMAHA FZR 1000 (3LF) (3LE/94)
YAMAHA GTS 1000 / A (4BH)
YAMAHA YZF 1000 R (4VD)
YAMAHA BT 1100 BULLDOG (RP052)
YAMAHA BT 1100 BULLDOG (RP051) [AB BJ 03-]
YAMAHA XV 1100 VIRAGO (3LP)
YAMAHA XVS 1100 D.STAR (VP05)
YAMAHA XVS1100 D.S.CL. (VP16)
YAMAHA FJ 1100 (47E)
YAMAHA XS 1100 (3X0)
YAMAHA XS 1100 (2H9)
YAMAHA XS 1100 S (5K7)
YAMAHA FJ 1200 (1XJ)
YAMAHA FJ 1200 (3CW)
YAMAHA FJ 1200/A (3YA)
YAMAHA XJR 1200 (4PU)
YAMAHA XJR 1200 SP (XJR1200SP)
YAMAHA VMAX (2WE) (2EN)
YAMAHA XVZ 12 T (47G)
YAMAHA XJR 1300 (RP02)
YAMAHA XJR 1300 (RP06)
YAMAHA XJR 1300 (RP10)
YAMAHA XVZ 13 TD (3JS)
YAMAHA XVZ 1300A ROYAL (4NK)
YAMAHA FJR 1300 (RP04)
YAMAHA FJR 1300 A (RP13)
YAMAHA FJR 1300 ABS (RP08)
YAMAHA FJR 1300 AS (RP13AS)
YAMAHA XV 1600 WILD ST (VP08)
YAMAHA MT-01 (RP12)


No właśnie, ile może taki korek kosztować (allegro przejżałem, nie znalazłem tam nic odpowiedniego), pewnie nowy, w jakimś salunie?
Inna kwestia - czy taki gwint, z 12 na 14 będzie wystarczająco mocny?

M14 bedzie mocniejszy od M12

Znaleziona w necie tabela rozmiarów gwintów, twierdzi że:
12x1.5 fi zew.: 11.6-11.9, fi wew.: 10.2-10.6, 14x1.5 fi zew.: 13.6-13.9, fi wew.: 12.2-12.6,

Ja bym nawet zbytnio nie rozwiercal tylko od razu gwintowal w otworze po M12. W aluminium pojdzie bez problemu. No chyba zeby dla pewnosci przeleciec wiertlem 12,5 (do kupienia w kazdym sklepie z wiertlami).

--
  Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

8 Data: Styczen 13 2009 14:50:58
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Ireneusz Dyła 


Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości

HONDA CB 250 N/ND (CB250N)
HONDA CB 250 N,EUROSP (CB250T)
HONDA CB 400 N,EUROSP (CB400T)
HONDA CM 400 T (NC01)
HONDA CB 400 N (CB400N)
HONDA CB 450 N (PC14)
HONDA VT 500 C (PC08)
HONDA VT 500 E KARDAN (PC11)
HONDA CX 500 T TURBO (PC03)
HONDA CB 500 T (CB500T)
HONDA CB 500 (PC32)
HONDA CB 500 (PC26)
HONDA CB 500 /S/CUP (CB500S)
HONDA CB 500 FOUR (CB500F)
HONDA CBF 500 (PC39)
HONDA VT 600 C (PC21)
HONDA XL 600 V TRANS. (PD10)
HONDA XL 600 V TRANS. (PD06/94)
HONDA XL 600 V TRANS. (PD06)
HONDA NT 650 HAWK GT (RC31)
HONDA NT 650 V DEAUV. (RC47A)
HONDA NT 650 V DEAUV. (NTV650V)
HONDA NTV 650 (RC33)
HONDA XL650V TRANSALP (RD10)
HONDA XL650V TRANSALP (RD10/04)
HONDA XRV 650 (RD03)
HONDA CX 650 E (RC12)
HONDA CX 650 C (RC11)
HONDA CX 650 T (RC16)
HONDA XRV 750 (RD04)
HONDA XRV 750 (RD07)
HONDA CB 750 C (RC06)
HONDA VT 750 C SHADOW (RC50)
HONDA VT 750 C2 (RC44)
HONDA VT 750 DC BL.W. (RC48)
HONDA CB 750 FA/B/C/2 (RC04)
HONDA CB 750 KZ,KA,KB (RC01)
HONDA VT 750 C (RC29)
HONDA CB 900 FC/FIIC (SC09)
HONDA CB 900 FB (SC01/81)
HONDA CB 900 FZ/FA (SC01)
HONDA CB 1000 BIG (SC30)
HONDA CBR 1000 F (SC21)
HONDA CBR 1000 F (SC24)
HONDA CBR 1000 F DUAL (SC24/94)
HONDA CBR 1000 F/DUAL (SC24/96)
HONDA GL 1000 K0-K2 (GL1)
HONDA GL 1000 K3 (GL2)
HONDA CB 1100 F (SC11)
HONDA CB 1100 R /SC08 (SC05)
HONDA GL 1100/D (SC02)
HONDA VT 1100 C (SC23)
HONDA VT 1100 C/C2 (SC32)
HONDA VT 1100 C3 (VT1100C3)
HONDA CBR 1100 XX (SC35/99)
HONDA CBR 1100XX SC35 (CBR1100XX)
HONDA X-ELEVEN (SC42)
HONDA GL 1200 DX (SC14)
HONDA CB 1300 (SC54)
HONDA CB 1300 / ABS (SC54/05)
HONDA CB 1300 S ABS (CB1300S)
HONDA CB 1300 X4 (SC38)
HONDA F6C VALKYRIE (SC34)
HONDA GL 1500 /SE (SC22)
HONDA GL 1800 (SC47/04)
HONDA GL 1800 (SC47A)
HONDA GL 1800 /AIRBAG (GL1800/06)
KAWASAKI Z 400 (KZ400)
KAWASAKI Z 900/A/B/A4 (Z1F)
KAWASAKI Z 1000 LTD (KZT00J-K)
KAWASAKI Z 1000 J (KZT00J-J)
KAWASAKI Z 1000 (A1) (Z1F-A)
KAWASAKI Z 1000 MK II (KZT00A-A)
KAWASAKI Z 1000 ST (KZT00E)
KAWASAKI GPZ 1100 (GP) (KZT10B-B)
KAWASAKI Z 1300 (KZT30A)
KAWASAKI Z 1300 DFI (ZGT30A)
TRIUMPH TT 600 (TT600)
YAMAHA XV 125 VIR. 5AJ (XV125)
YAMAHA XVS 125 DRAG ST (VE01)
YAMAHA SR 250 SE (3Y8)
YAMAHA DT 250 (512)
YAMAHA DT 250 MX (1R7)
YAMAHA RD 250 (522)
YAMAHA RD 250 DX (1A2)
YAMAHA RD 250 LC (4L1)
YAMAHA XS 250 (1U5)
YAMAHA XS 250 (1U5) (3N6)
YAMAHA XV 250/S (3LS) (3LW)
YAMAHA XT 350 (59Y)
YAMAHA XT 350 (3YT)
YAMAHA XT 350 (1WM)
YAMAHA XT 350 (55V)
YAMAHA RD 350 (521)
YAMAHA RD 350 F,N,YPVS (1WW)
YAMAHA RD 350 F,N,YPVS (1WX)
YAMAHA RD 350 LC (4L0)
YAMAHA RD 350 LC YPVS (31K)
YAMAHA XS 360 (1U4)
YAMAHA XS 400 SE (4G5)
YAMAHA XS 400 (2A2)
YAMAHA DT 400 (513)
YAMAHA DT 400 MX (1R6)
YAMAHA RD 400 (1A3)
YAMAHA FZR 400 (4DX)
YAMAHA XS 400 DOHC (12E)
YAMAHA XV 500 SE (26R)
YAMAHA XS 500 (1H2)
YAMAHA RD 500 LC (47X)
YAMAHA RD 500 YPVS LC (1GE)
YAMAHA SR 500 (2J4)
YAMAHA SR 500 (48T/91)
YAMAHA SR 500 (48T)
YAMAHA XT 500 (1U6)
YAMAHA XT 500 (1N5)
YAMAHA XJ 550 (4V8)
YAMAHA XJ 550 (27A)
YAMAHA XV 535 /S (2YL) (3BT)
YAMAHA XV 535 /S (2YL) (3BR)
YAMAHA XV 535/S (4KU) (4MC)
YAMAHA XZ 550 (11U)
YAMAHA XT 550 (28E)
YAMAHA XT 550 (5Y3)
YAMAHA TT 600 (4LW)
YAMAHA TT 600 (36A)
YAMAHA TT 600 E (4LW) (TT600/96)
YAMAHA TT 600 N (59X)
YAMAHA TT 600 R (TT600R)
YAMAHA TT 600 RE (DJ012)
YAMAHA TT 600 S (TT600S)
YAMAHA XT 600 (2KF)
YAMAHA XT 600 (43F)
YAMAHA XT 600 E (3TB/96)
YAMAHA XT 600 E/K (3TB)
YAMAHA XT 600 E/K (3UW)
YAMAHA XT 600 (2NF)
YAMAHA XJ 600 (3KM)
YAMAHA XJ 600 S/N (4EB)
YAMAHA XJ 600 S/N (RJ01)
YAMAHA FZ6 (FZ6/07)
YAMAHA FZ6 FAZER (FZ6F/07)
YAMAHA FZR 600 (3RG)
YAMAHA FZR 600 (3HE)
YAMAHA FZR 600 (3RH)
YAMAHA FZR 600 R (4JH)
YAMAHA FZR 600 R (4MH)
YAMAHA FZS 600 FAZER (RJ02)
YAMAHA FZS 600 FAZER (5DM)
YAMAHA FZS 600 FAZER (FZS600)
YAMAHA XJ 600 (51J)
YAMAHA XJ 600 (3KN)
YAMAHA XJ 600 S/N (4LX)
YAMAHA XJ 600 S/N (4BR)
YAMAHA YZF 600 R (4WD)
YAMAHA YZF-R6 (RJ031)
YAMAHA YZF-R6 (RJ111)
YAMAHA YZF-R6 (RJ031/01)
YAMAHA YZF-R6 (YZFR6)
YAMAHA YZF-R6/S (RJ031/RJ09)
YAMAHA FZ6 (FZ6)
YAMAHA FZ6 FAZER (FZ6-FAZER)
YAMAHA YZF-R6 (RJ031/RJ05)
YAMAHA SRX 600 (1XM)
YAMAHA SRX 600 (1XL)
YAMAHA XVS 650 CLASSIC (XVS650A)
YAMAHA XVS 650 DRAG ST (4VR)
YAMAHA XJ 650 (4K0)
YAMAHA XJ 650 (4K0/83)
YAMAHA XJ 650 TURBO (11T)
YAMAHA XS 650 (447)
YAMAHA XS 650 SE (3L1)
YAMAHA XT 660 R (DM014)
YAMAHA XT 660 X (DM01)
YAMAHA XTZ 660 (3YF)
YAMAHA XTZ 660 (4MD)
YAMAHA XTZ 660 TÉNÉRÉ (4MY)
YAMAHA MT-03 (RM02)
YAMAHA SZR 660 (4SU)
YAMAHA XJ 750 SECA (11M)
YAMAHA XS 750 (1T5)
YAMAHA XS 750 SE (3L3)
YAMAHA XV 750 VIRAGO (4PW)
YAMAHA XV 750 VIRAGO (4FY)
YAMAHA FZ 750 (2KK)
YAMAHA FZ 750 (1FN)
YAMAHA FZR 750 R (OW01)
YAMAHA FZX 750 (2JE)
YAMAHA XJ 750 (41Y)
YAMAHA XTZ 750 TÉNÉRÉ (3LD)
YAMAHA XTZ 750 TÉNÉRÉ (3WM)
YAMAHA XV 750 SE (5G5)
YAMAHA YZF 750 R (4HN)
YAMAHA YZF 750 SP (4HT)
YAMAHA YZF-R7 (OW02)
YAMAHA XS 850 (4E2)
YAMAHA TDM 850 (3VD)
YAMAHA TDM 850 (4CM)
YAMAHA TDM 850 (4TX)
YAMAHA TRX 850 (4UN)
YAMAHA XJ 900 (31A)
YAMAHA XJ 900 / F (58L)
YAMAHA XJ 900 F (4BB)
YAMAHA XJ 900 S (4KM)
YAMAHA TDM 900 (RN08)
YAMAHA TDM 900 (TDM900/04)
YAMAHA TDM 900 A (TDM900A)
YAMAHA TR1 (5A8)
YAMAHA XV 1000 (19T)
YAMAHA XV 1000 SE MS (23W)
YAMAHA XV 1000 VIRAGO (2AE)
YAMAHA FZR 1000 (2LA)
YAMAHA FZS 1000 FAZER (RN06)
YAMAHA YZF-R1 (RN04)
YAMAHA YZF-R1 (RN12)
YAMAHA YZF-R1 (RN09)
YAMAHA YZF-R1 (RN01)
YAMAHA YZF-R1 (RN012)
YAMAHA YZF-R1 (RN042)
YAMAHA YZF-R1 (RN19)
YAMAHA FZR 1000 (3LE)
YAMAHA FZR 1000 (3LF) (3LE/94)
YAMAHA GTS 1000 / A (4BH)
YAMAHA YZF 1000 R (4VD)
YAMAHA BT 1100 BULLDOG (RP052)
YAMAHA BT 1100 BULLDOG (RP051) [AB BJ 03-]
YAMAHA XV 1100 VIRAGO (3LP)
YAMAHA XVS 1100 D.STAR (VP05)
YAMAHA XVS1100 D.S.CL. (VP16)
YAMAHA FJ 1100 (47E)
YAMAHA XS 1100 (3X0)
YAMAHA XS 1100 (2H9)
YAMAHA XS 1100 S (5K7)
YAMAHA FJ 1200 (1XJ)
YAMAHA FJ 1200 (3CW)
YAMAHA FJ 1200/A (3YA)
YAMAHA XJR 1200 (4PU)
YAMAHA XJR 1200 SP (XJR1200SP)
YAMAHA VMAX (2WE) (2EN)
YAMAHA XVZ 12 T (47G)
YAMAHA XJR 1300 (RP02)
YAMAHA XJR 1300 (RP06)
YAMAHA XJR 1300 (RP10)
YAMAHA XVZ 13 TD (3JS)
YAMAHA XVZ 1300A ROYAL (4NK)
YAMAHA FJR 1300 (RP04)
YAMAHA FJR 1300 A (RP13)
YAMAHA FJR 1300 ABS (RP08)
YAMAHA FJR 1300 AS (RP13AS)
YAMAHA XV 1600 WILD ST (VP08)
YAMAHA MT-01 (RP12)

Dobre, przeczytałem jednym tchem,
tylko pod koniec troche nie załapałem
czy od wersji amerykańskiej też podpasuje ;-)

PS. I tak powinien wyglądać post o mtocyklach:
sama treść, bez żadnej ściemy tylko żywy konkret.
Post miesiąca ;-)

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

9 Data: Styczen 13 2009 15:19:53
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Kuczu 

Ireneusz Dyła pisze:

Dobre, przeczytałem jednym tchem,
tylko pod koniec troche nie załapałem
czy od wersji amerykańskiej też podpasuje ;-)

Podpasuje :)

PS. I tak powinien wyglądać post o mtocyklach:
sama treść, bez żadnej ściemy tylko żywy konkret.
Post miesiąca ;-)

A bo w koncu jakis normalny temat. A nie tylko kocyk, Owsiak i takie tam...

Kiedys to sie tu dyskutowalo. A teraz ? Zenada jakas :)

--
  Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

10 Data: Styczen 13 2009 17:21:00
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: de Fresz 

On 2009-01-13 13:21:48 +0100, Kuczu  said:

1. HeliCoil zwany też V-Coil (polska podróba, ponoć nie ustępuje oryginałowi) - 140 zł, czas oczekiwania - tydzień.

Drogo a efekt ten sam. I tak powinienes raczej kupic nowy korek bo nie wiadomo czy gwint na istniejacym nie jest przeciagniety.

A to też cenna uwaga. Niby wygląda ok, ale raz że pewnie nie wiem na co dokładnie patrzeć, a dwa - niekoniecznie musi być widać gołym okiem.


Dylematy ad 1. - grubość dna miski to ok. 8 mm, najkrótsze sprężyny V-Coila w tym rozmiarze - D10.

No i Ci bedzie sprezynka wystawac 2 mm ponad miske. A to oznacza ze nie spuscisz oleju do konca ;)

Bardziej zastanawiało mnie, czy takie płytsze osadzenie może mieć jakiś znaczący wpływ na wytrzymałość połączenia. Niby raptem tylko 20%, a korek powinien być dociągany z momentem 20 Nm.


Dylematy ad 2. - od czego można dopasować korek, o takim skoku, wysokości, najchętniej z magnesem (zgaduję że konstruktor wiedział po co umieszcza ten gadżet) - nie chcę się chrzanić z polowaniem na używkę (chyba że ktoś przypadkiem ma do sprzedania?), wolę poprostu iść i kupić.

Honda, Kawasaki, Yamaha, wlasciwie dowolna, w Lousie za 5 Euro :

Lepiej było napisać jak to będzie po niemieckiemu ;-)
Dobra, znalazłem: MAGNET-OELABLASSSCHRAUBE. Prawda że ładnie? ;-)


Znaleziona w necie tabela rozmiarów gwintów, twierdzi że:
12x1.5 fi zew.: 11.6-11.9, fi wew.: 10.2-10.6, 14x1.5 fi zew.: 13.6-13.9, fi wew.: 12.2-12.6,

Ja bym nawet zbytnio nie rozwiercal tylko od razu gwintowal w otworze po M12. W aluminium pojdzie bez problemu. No chyba zeby dla pewnosci przeleciec wiertlem 12,5 (do kupienia w kazdym sklepie z wiertlami).

Ciekawe czy dostanę gdzieś poradnik "Gwintowanie dla opornych"? ;-)
Dzięki za rady.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

11 Data: Styczen 14 2009 10:47:32
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Jasio 


Użytkownik "de Fresz"  napisał w wiadomości

On 2009-01-13 13:21:48 +0100, Kuczu  said:

Dylematy ad 1. - grubość dna miski to ok. 8 mm, najkrótsze sprężyny V-Coila w tym rozmiarze - D10.

No i Ci bedzie sprezynka wystawac 2 mm ponad miske. A to oznacza ze nie spuscisz oleju do konca ;)

Bardziej zastanawiało mnie, czy takie płytsze osadzenie może mieć jakiś znaczący wpływ na wytrzymałość połączenia. Niby raptem tylko 20%, a korek powinien być dociągany z momentem 20 Nm.


No nie, nie wyczymam, czymajcie mnie!
Wiem z Twojego bloga na preclu, że chciałeś sobie kupić klucz dynamometryczny. Widzę, że zapewne kupiłeś.
Jak sobie zerwałem gwint w aluminiowym koszu sprzęgłowym to nie zwalałem tego na klucz dynamometryczny [bo go nie mam] tylko na samego siebie. I bynajmniej na to, że nie kupiłem klucza, tylko na to, że nie pomyślałem w trakcie pracy o łatwości zerwania gwintu w aluminium.
Pisz, czy by mnie ten klucz nie pomógł.
No i pisz, co Cipo mogło zerwać gwint dokręcany z momentem 2 razy większym niż potrzebny do dokręcenia śrub kosza sprzęgłowego, który zniszczyłem bez pomocy jakichś skomplikowanych narzędzi. (:
Powtórzę - życie to nie tylko klawiatura.
O ten sklep pod moim domem dowiadywałem się w sieci. Wszystko co znalazłem, to to, że "prowadzi sprzedaż części i akcesoriów samochodowcyh w szerokim asortymencie do samochodów wszelkich typów".
Rusz więc Ikarusem w miasto, i nie mów mi, że w Wwie w soboty wszystkie motoryzacyjne zamknięte - bo nie wierzę.

--
Jasio
vfr vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.

12 Data: Styczen 14 2009 12:10:06
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: de Fresz 

On 2009-01-14 11:47:32 +0100, "Jasio"  said:

No nie, nie wyczymam, czymajcie mnie!

Za co?


Pisz, czy by mnie ten klucz nie pomógł.

Zaraz, zaraz, tylko znajdę szklaną kulę...


No i pisz, co Cipo mogło zerwać gwint dokręcany z momentem 2 razy większym niż potrzebny do dokręcenia śrub kosza sprzęgłowego,

Nie czytałeś uważnie mojego bloga :-P - nic mi nie pomogło, gwint poszedł w piiiii w trakcie ODKRĘCANIA. Się zapiekł i się rozpękł. Ponoć czasem tak bywa.

który zniszczyłem bez pomocy jakichś skomplikowanych narzędzi. (:

Słyszałem że ze specjalistycznych narzędzi, czasem się przydaje takie nazywające się "pomyślunek", ale też cholera nie wiem, gdzie to kupić ;-) Widział ktoś w internecie? Wziąłbym ze dwa na zapas...


Rusz więc Ikarusem w miasto, i nie mów mi, że w Wwie w soboty wszystkie motoryzacyjne zamknięte - bo nie wierzę.

Pierwotny plan zakładał, że jakby pogoda dopisała, to w sobotę miałem pojechał potarzać się w krzakach. Ale spoko i tak ma być zimno ;-)
Dobram, starczy tych offtopicznych wpisów na dzisiaj ;-)

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

13 Data: Styczen 14 2009 16:27:17
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: grzech 

gwint poszedł w piiiii w trakcie ODKRĘCANIA. Się zapiekł i się rozpękł. Ponoć czasem tak bywa.


Aha - a myślałem, że tylko mi po 4 pifku strony odkręcania/dokręcania się zajączkują;)


Grzech
vl800

14 Data: Styczen 13 2009 15:02:00
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Kefir 

Elou!
"de Fresz"  wrote in message

Bążur

A co, se sequel zrobie - zakładam nowy wontek, bo mi koledzy Precle namieszali i tera mam dylematy ;-)

No offence Sebastianu, znamy sie nieco, wiec pozwole sobie, tak z sympatii bys sie nie zadreczyl: niniejszy "case" nieodparcie nasuwa mi sie wrazenie ze spodnie to musi nosic Twoja kobieta a Ty jestes w domu od tego by, pykajac fajeczke, pomartwic i pogadac lub poczytac/popisac w Internecie. Dysponujac suwmiarka, sklepem z zelastwem i odrobina checi prawie kazdy facet poradzi sobie z Twoim problemem w jedno popoludnie. Jesli nie super elegancko to na tyle sprawnie by dojechac do Demczuka i tam dac upust "helicoilowaniu czy tez napawaniu a moze nawet tulejowaniu.Odwagi, to nie jest rocket science ;)
Od roku jezdze ze srubskiem ze sklepu metalowego w roli korka.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

15 Data: Styczen 13 2009 15:53:36
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [ot]
Autor: lesor 

Kefir wrote:


[ciach]

Tywes, bo sie kolega zamknie w sobie. I znowu na preclu bedzie tylko o
enduro. Albo o wloszczyznie. Poczytalbym o awarjnym hamowaniu w zakrecie z
ABSem, kufrach, szybach i nowych michalkach albo nawet o wyscigach na wyspie
Man.
:)

--
pozdrawiam, lesor
CB1300 Misiek
Złoty Felkowski Braincap'07, Srebrny Bobrowy Dyplom'08

16 Data: Styczen 13 2009 16:28:30
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [ot]
Autor: Kefir 

Elou!
"lesor"  wrote in message

Kefir wrote:

[ciach]

Tywes, bo sie kolega zamknie w sobie.

Nie podzielam tej obawy. Raczej przypomni mi Wujka Staszka wiec lec po paluszki i piwo ;)

I znowu na preclu bedzie tylko o
enduro. Albo o wloszczyznie. Poczytalbym o awarjnym hamowaniu w zakrecie z
ABSem, kufrach, szybach i nowych michalkach albo nawet o wyscigach na wyspie
Man.
:)

Jajcarzu  ;) Naucz sie jezykow i poczytaj w Internecie. Jesli znajdziesz cos ciekawego to wrzucaj linki.
Jedziesz, kufraszybaABSbridzestone?

PS Pablo kupil nowe moto: GSX1400. Cza miec fantazje na kryzys ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

17 Data: Styczen 15 2009 08:35:53
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [ot]
Autor: Don Pedro 

Kefir pisze:

PS Pablo kupil nowe moto: GSX1400. Cza miec fantazje na kryzys ;)

Ten Pablo? :-O

pozdr
DP
TL-S

18 Data: Styczen 13 2009 17:00:53
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: de Fresz 

On 2009-01-13 15:02:00 +0100, "Kefir"  said:

A co, se sequel zrobie - zakładam nowy wontek, bo mi koledzy Precle namieszali i tera mam dylematy ;-)

No offence Sebastianu, znamy sie nieco, wiec pozwole sobie, tak z sympatii bys sie nie zadreczyl: niniejszy "case" nieodparcie nasuwa mi sie wrazenie ze spodnie to musi nosic Twoja kobieta

Kef, maj friend, nie obraź się - ale przynajmniej jakąś mam i jej się nie wstydzę :-P A skoro już jest, to może leżeć... eeee nosić co jej się podoba ;-)


a Ty jestes w domu od tego by, pykajac fajeczke, pomartwic i pogadac lub poczytac/popisac w Internecie. Dysponujac suwmiarka, sklepem z zelastwem i odrobina checi prawie kazdy facet poradzi sobie z Twoim problemem w jedno popoludnie.

Ekhm, tak zbiorczo odpowiem Tobie i Jasiowi. Wszystko ładnie piknie, aż się wczoraj urwałem pół godzinki wcześniej z tyrki, coby, popędzając kierowcę autobusu jak tylko potrafię najuprzejmiej (nie kurwa, proszę, nie rozwijajmy tego tematu), dotrzeć szybciutko do znanego mi sklepiku ze szpejem samochodowo-metalowym (potrzebuję jeszcze jakichś oringów i silikonu). I okazało się, że tylko po to, aby pocałować klameczkę. Są otwarci w jakże przystępnych dla klasy pracującej godzinach 9-17 i co im pan zrobi? Nie no, luz, wezmę urlop żeby się poszwędać po sklepach, bo tak, to do wiosny nie dam rady dotrzeć do żadnego szanującego się przybytku tego rodzaju :-/


Odwagi, to nie jest rocket science ;)

Luzik, wiem że to nie technologia kosmiczna, ale wiesz, nigdy nie miałem: Junaka, MZ-y, Malucha, Trabanta ani żadnego tego typu ustrojstwa, którę rozwija przydatne czasem zdolności napraw drutem i taśmą klejącą, poprawiania fabryki, czy radzenia sobie w otoczeniu gdzie potrzebne części w naturze nie występują. Dotychczas wystarczała mi wiedza, że coś jest (np. helicoil, tulejowanie itepe), a samą robotę zlecałem fachowcom. A że od niedawna zabrałem się za własnoręczne psu... eee serwisowanie ;-) swoich sprzętów to i czasem rozbijam się o proste drobiazgi "jak to zrobić" i "gdzie się kupuje nakrętki". No.

A ten gwint to chyba za duży jak na pierwszy... ;-)


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

19 Data: Styczen 13 2009 22:19:49
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Kefir 

Elou!
de Fresz wrote:

On 2009-01-13 15:02:00 +0100, "Kefir"  said:

Kef, maj friend, nie obraź się - ale przynajmniej jakąś mam i jej się nie wstydzę :-P A skoro już jest, to może leżeć... eeee nosić co jej się podoba ;-)

Twoj wybor, za co mialbym sie obrazac, maj friendu?

Ekhm, tak zbiorczo odpowiem Tobie i Jasiowi. Wszystko ładnie piknie, aż się wczoraj urwałem pół godzinki wcześniej z tyrki, coby, popędzając kierowcę autobusu jak tylko potrafię najuprzejmiej (nie kurwa, proszę, nie rozwijajmy tego tematu), dotrzeć szybciutko do znanego mi sklepiku ze szpejem samochodowo-metalowym (potrzebuję jeszcze jakichś oringów i silikonu). I okazało się, że tylko po to, aby pocałować klameczkę. Są otwarci w jakże przystępnych dla klasy pracującej godzinach 9-17 i co im pan zrobi? Nie no, luz, wezmę urlop żeby się poszwędać po sklepach, bo tak, to do wiosny nie dam rady dotrzeć do żadnego szanującego się przybytku tego rodzaju :-/

Napisz wiec czego Ci trzeba. Kupie, zapakuje, wysle. Sugerowane: korek spustowy o wiekszej srednicy zwlaszcza jesli, jak mowi Kuczu, wiekszy jest typowy i wystepuje masowo w innych maszynach i gwintownik , np taki:
http://www.allegro.pl/item493337757_493337757.html
+ uchwyt (poszukac?). Gratis doloze kawalek aluminiowego zlomu do pocwiczenia "na sucho" plus okragly pilnik do doraznego dopasowania podkladki miedzianej. Jako uchwyt mozesz zaadoptowac wspomniane wczesniej imadelko modelarskie. Jak przegwintowac chetnie opowiem telefonicznie, pocwiczysz na wspomnianym zlomie. Zobaczysz jaki bedziesz z siebie dumny.
Dodam ze, choc to chamowa, wbicie wstepnie ostruganego na lekki stozek twardego drewna (sorry Lisciaty) czyli liscistego, np debiny takze pozwoli Ci ze spokojem dojechac do warsztatu ktory wykona wlasciwa robote.


Odwagi, to nie jest rocket science ;)

Luzik, wiem że to nie technologia kosmiczna, ale wiesz, nigdy nie miałem: Junaka, MZ-y, Malucha, Trabanta ani żadnego tego typu ustrojstwa, którę rozwija przydatne czasem zdolności napraw drutem i taśmą klejącą, poprawiania fabryki, czy radzenia sobie w otoczeniu gdzie potrzebne części w naturze nie występują. Dotychczas wystarczała mi wiedza, że coś jest (np. helicoil, tulejowanie itepe), a samą robotę zlecałem fachowcom. A że od niedawna zabrałem się za własnoręczne psu... eee serwisowanie ;-) swoich sprzętów to i czasem rozbijam się o proste drobiazgi "jak to zrobić" i "gdzie się kupuje nakrętki". No.

Drutem, power tape, trytytkami mozna naprawde sporo zdzialac gdy sie, po prostu, chce lub musi dojechac. Uczy potrzeba, przydaje znajomosc mechanizmow. Wazne tez by pozniej przywrocic maszynie dawna swietnoc.
Nadal nie bardzo potrafie sobie wyobrazic motocyklisty bez takich umiejetnosci. Pewnie to nieprzystosowanie do 21-go wieku.

A ten gwint to chyba za duży jak na pierwszy... ;-)

To nie ja zaczalem temat. Moze zatem wrocmy do poczatku: szukasz pomocy czy tak sobie piszesz :^)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

20 Data: Styczen 14 2009 00:13:50
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: de Fresz 

On 2009-01-13 22:19:49 +0100, Kefir  said:

Napisz wiec czego Ci trzeba. Kupie, zapakuje, wysle.

Dzięki za troskę, ale myślę, że jakoś sobie poradzę. Z tym urlopem to tak serio-serio, wezmę i pojeżdżę.
Ot, liczyłbym może na jakieś konkretniejsze namiary na miejsce, gdzie mogą mieć wybór korków, bo ściąganie z Louisa duperelki za 5 ojro, przy cenie transportu ~15 jest raczej mało sensowne.


Sugerowane: korek spustowy o wiekszej srednicy zwlaszcza jesli, jak mowi Kuczu, wiekszy jest typowy i wystepuje masowo w innych maszynach i gwintownik , np taki:
http://www.allegro.pl/item493337757_493337757.html
+ uchwyt (poszukac?).

To akurat wiem gdzie mogę kupić, ino mam tam daleko (zwłaszcza komunikacją miejską, brrr). Ale damy radę.


Gratis doloze kawalek aluminiowego zlomu do pocwiczenia "na sucho"

O! A to by się nawet przydało, bo też o tym pomyślałem, a w szafie nic raczej nie znajdę.


Zobaczysz jaki bedziesz z siebie dumny.

No! I o to chodzi ;-)


Dodam ze, choc to chamowa, wbicie wstepnie ostruganego na lekki stozek twardego drewna (sorry Lisciaty) czyli liscistego, np debiny takze pozwoli Ci ze spokojem dojechac do warsztatu ktory wykona wlasciwa robote.

Jak sobie poradzić metodami na McGyvera wiem, ale najzwyczajniej chcę to zrobić porządnie. Prowizorki mają brzydką tendencję do trwania dłuuugi czas ;-)


Drutem, power tape, trytytkami mozna naprawde sporo zdzialac gdy sie, po prostu, chce lub musi dojechac. Uczy potrzeba, przydaje znajomosc mechanizmow. Wazne tez by pozniej przywrocic maszynie dawna swietnoc.
Nadal nie bardzo potrafie sobie wyobrazic motocyklisty bez takich umiejetnosci. Pewnie to nieprzystosowanie do 21-go wieku.

Wiesz, wszystko zależy jak kto zaczynał. Jedni lata temu, gdy nic nie było, demoludowe sprzęty potrafiły być wadliwe od wyjazdu z fabryki, reszta o długiej i burzliwej przeszłości - samodzielne opanowanie metod napraw, czy to doraźnych, czy poważniejszych remontów było codzienną koniecznością dla mniej zamożnych (czyli większości) amatorów 2 kółek. Dzisiaj niby wszystko jest, przeciętny motocyklista ciut zamożniejszy i bardziej zalatany, powszechna znajomość mechaniki jakby niższa (a i technika bardziej skomplikowana) - ot, inne czasy. Zresztą jak pewnie pamiętasz, po wdepnięciu na mine pt. Kawa, sam też zostawiłem niezły kawałek grosza w serwisach - bo nie umiałem, nie miałem fizycznych możliwości czy czasu. Ale jak ktoś chce się naumieć, to od czegoś trzeba zacząć, nie? IMHO lepiej pobyć trochę upierdliwym i popytać, niż spier$%^&* a na końcu i tak zostawić kupę kasy w serwisie.


A ten gwint to chyba za duży jak na pierwszy... ;-)

To nie ja zaczalem temat.

No po kim jak po kim, ale po Tobie bym się nie spodziewał nieskumania sztandarowego hasła precla... ;-)


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

21 Data: Styczen 14 2009 09:19:18
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Kefir 

Elou!
"de Fresz"  wrote in message

On 2009-01-13 22:19:49 +0100, Kefir  said:

A ten gwint to chyba za duży jak na pierwszy... ;-)

To nie ja zaczalem temat.

No po kim jak po kim, ale po Tobie bym się nie spodziewał nieskumania sztandarowego hasła precla... ;-)

Sztandarowe nie znaczy ze pasuje zawsze i wszedzie. Tym razem zabrzmialo jak proba odwrocenia kota ogonem. Sporo juz wiemy lecz jednego nadal nie: problem czy pogaducha?

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

22 Data: Styczen 14 2009 11:37:24
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: de Fresz 

On 2009-01-14 09:19:18 +0100, "Kefir"  said:

A ten gwint to chyba za duży jak na pierwszy... ;-)

To nie ja zaczalem temat.

No po kim jak po kim, ale po Tobie bym się nie spodziewał nieskumania sztandarowego hasła precla... ;-)

Sztandarowe nie znaczy ze pasuje zawsze i wszedzie. Tym razem zabrzmialo jak proba odwrocenia kota ogonem. Sporo juz wiemy lecz jednego nadal nie: problem czy pogaducha?

Odpowiedź na to filozoficzne pytanie pozostawię Twojej domyślności.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

23 Data: Styczen 14 2009 14:29:36
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

de Fresz napisał(a):

(duzo)

Ja piernicze, ile mozna sie naklepac o jednym gwincie... wez napisz jakiej klawiatury uzywasz, bo normalna chyba nie dalaby rady.



--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

24 Data: Styczen 14 2009 14:57:49
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: de Fresz 

On 2009-01-14 14:29:36 +0100, Kamil Nowak 'Amil'  said:

de Fresz napisał(a):

(duzo)

Ja piernicze, ile mozna sie naklepac o jednym gwincie...

Ale kto, no kto Cię biedaczku zmuszał do czytania? Daj mi jego mejla, to go zaraz zanudzę na śmierć.


wez napisz jakiej klawiatury uzywasz, bo normalna chyba nie dalaby rady.

NTG


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

25 Data: Styczen 14 2009 15:47:29
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

de Fresz napisał(a):

Ale kto, no kto Cię biedaczku zmuszał do czytania? Daj mi jego mejla, to go zaraz zanudzę na śmierć.

Swiat nie opiera sie tylko na mejlach. Powaznie. Nic nie sciemniam!

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

26 Data: Styczen 14 2009 15:53:12
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Kuczu 

Kamil Nowak 'Amil' pisze:

Swiat nie opiera sie tylko na mejlach. Powaznie. Nic nie sciemniam!

Swiat sie na niczym nie opiera, wisi se w kosmosie. Juz dawno to odkryto.


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

27 Data: Styczen 15 2009 08:37:42
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: BartekGSXF 


Użytkownik "Kuczu"  napisał w wiadomości

Kamil Nowak 'Amil' pisze:

Swiat nie opiera sie tylko na mejlach. Powaznie. Nic nie sciemniam!

Swiat sie na niczym nie opiera, wisi se w kosmosie. Juz dawno to odkryto.
Sorki, ze sie wtracam ale jak on wisi to musi na czyms! Inaczej by spad.
A tak serio to on lezy na 4 sloniach a te stoja na zolwiu i jest plaski.
Naukowcy juz tego dowiedli, z Krulla znaczy. ;)


--
BartekGSX6F
Ave1,8
EL

28 Data: Styczen 15 2009 09:01:46
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Kuczu 

BartekGSXF pisze:


Sorki, ze sie wtracam ale jak on wisi to musi na czyms! Inaczej by spad.

Gupis. On jest zawieszony we w kosmosie na niczym. Cud taki. Jakby byl sznurek to by sie mogl w niego prom kosmiczny zaplatac a sie nie zaplatuje. Albo satelita GPS by sie zaplatal i zboczyl i niektorzy motocyklisci co wierza slepo nawigacji za 3 tysiace wpadli by do rzeki albo na drzewo.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

29 Data: Styczen 15 2009 09:17:45
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Don Pedro 

BartekGSXF pisze:

Swiat nie opiera sie tylko na mejlach. Powaznie. Nic nie sciemniam!
Swiat sie na niczym nie opiera, wisi se w kosmosie. Juz dawno to odkryto.
Sorki, ze sie wtracam ale jak on wisi to musi na czyms! Inaczej by spad.
A tak serio to on lezy na 4 sloniach a te stoja na zolwiu i jest plaski.

A na czym stoi ten płaski żółw?

pozdr
DP
TL-S

30 Data: Styczen 15 2009 09:22:59
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Monster 



Użytkownik "Don Pedro"  napisał w wiadomości

A na czym stoi ten płaski żółw?

Chyba ma cztery nogi:-)

Monster
BMW R1100S

31 Data: Styczen 15 2009 09:37:35
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Eskimos 

On Thu, 15 Jan 2009 09:17:45 +0100, Don Pedro  wrote:


A na czym stoi ten płaski żółw?

No jak? Na całej stercie Australijczykow, co pospadali.

Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

32 Data: Styczen 15 2009 09:56:58
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Don Pedro 

Eskimos pisze:

On Thu, 15 Jan 2009 09:17:45 +0100, Don Pedro  wrote:


A na czym stoi ten płaski żółw?

No jak? Na całej stercie Australijczykow, co pospadali.

Na co pospadali?

pozdr
DP
TL-S

33 Data: Styczen 15 2009 10:07:16
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Krzysztof "Mad Max" Laska 

Don Pedro pisze:

Eskimos pisze:
On Thu, 15 Jan 2009 09:17:45 +0100, Don Pedro  wrote:


A na czym stoi ten płaski żółw?

No jak? Na całej stercie Australijczykow, co pospadali.

Na co pospadali?

Na łeb, na szyję.

--
Krzysztof 'Mad Max' Laska                      __| _ \__  /_ |_ |   \   \
http://www.madmax.riders.pl                   (_ | __/   /   |  | (  |(  |
                             \___|_|  ____| _| _|\__/\__/
All work and no play makes Bart a dull boy.

34 Data: Styczen 15 2009 10:38:39
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Don Pedro 

Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

A na czym stoi ten płaski żółw?
No jak? Na całej stercie Australijczykow, co pospadali.
Na co pospadali?
Na łeb, na szyję.

A ten łeb i szyja to skąd tam się wzięły i na czym stoją? :)

BTW: ile taki Australijczyk poleci?

pozdr
DP
TL-S

35 Data: Styczen 15 2009 10:43:46
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Kefir 

Elou!
"Don Pedro"  wrote in message

Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
A na czym stoi ten płaski żółw?
No jak? Na całej stercie Australijczykow, co pospadali.
Na co pospadali?
Na łeb, na szyję.

A ten łeb i szyja to skąd tam się wzięły i na czym stoją? :)

BTW: ile taki Australijczyk poleci?

A na dupy nie leca? Geje znaczy.

PS Ad GSX14: tak TEN Pablo ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

36 Data: Styczen 15 2009 10:47:48
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Don Pedro 

Kefir pisze:

PS Ad GSX14: tak TEN Pablo ;)

Woow, to tak w temacie Truxtona chyba?

pozdr
DP
TL-S

37 Data: Styczen 15 2009 10:42:14
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

Don Pedro napisał(a):

A na czym stoi ten płaski żółw?

na HeliCoil

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

38 Data: Styczen 15 2009 12:48:26
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Jacot 

"BartekGSXF"  wrote:

A tak serio to on lezy na 4 sloniach a te stoja na zolwiu i jest plaski.

No kurde, jak na nim  stoja 4slonie i jeszcze jakis swiat, to jak ten
zolf ma nie byc plaski?

--
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/

39 Data: Styczen 15 2009 13:35:56
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: BartekGSXF 


Uzytkownik "Jacot"  napisal w wiadomosci

"BartekGSXF"  wrote:

A tak serio to on lezy na 4 sloniach a te stoja na zolwiu i jest plaski.

No kurde, jak na nim  stoja 4slonie i jeszcze jakis swiat, to jak ten
zolf ma nie byc plaski?
Eeeetam, nic nie zrozumiales. Swiat jest plaski, bo jak by nie byl
tobywszyscy pospadali, nawet ci australijczycy.
  ;)
pozdr
--
BartekGSX6F
Ave1,8
EL

40 Data: Styczen 15 2009 16:33:39
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT]
Autor: marider 

BartekGSXF pisze:

Uzytkownik "Jacot"  napisal w wiadomosci
"BartekGSXF"  wrote:

A tak serio to on lezy na 4 sloniach a te stoja na zolwiu i jest plaski.
No kurde, jak na nim  stoja 4slonie i jeszcze jakis swiat, to jak ten
zolf ma nie byc plaski?
Eeeetam, nic nie zrozumiales. Swiat jest plaski, bo jak by nie byl tobywszyscy pospadali, nawet ci australijczycy.
  ;)
pozdr

Chcecie pobic rekord postow w topicu czy jak? Ile mozna pisac o jednym glupim zerwanym gwincie... Przez tyle czasu pisania bzdetow to takich srubek i gwintow troche by sie juz zrobio i na wynos ;P

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)
http://tinyurl.com/yvjtdk

41 Data: Styczen 15 2009 16:42:28
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT]
Autor: de Fresz 

On 2009-01-15 16:33:39 +0100, marider  said:

Chcecie pobic rekord postow w topicu czy jak? Ile mozna pisac o jednym glupim zerwanym gwincie... Przez tyle czasu pisania bzdetow to takich srubek i gwintow troche by sie juz zrobio i na wynos ;P

Tey, kryzys masz? To ić polataj...

Aluzju paniał? ;-)

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

42 Data: Styczen 15 2009 19:54:09
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT]
Autor: Kuczu 

marider pisze:

Chcecie pobic rekord postow w topicu czy jak?

Ja wiem ze Ty bys wolal o kocyku pogadac.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

43 Data: Styczen 15 2009 20:07:24
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT]
Autor: lesor 

Kuczu wrote:

marider pisze:

Chcecie pobic rekord postow w topicu czy jak?

Ja wiem ze Ty bys wolal o kocyku pogadac.

A co? kupil nowa drynde?


--
pozdrawiam, lesor
CB1300 Misiek
Złoty Felkowski Braincap'07, Srebrny Bobrowy Dyplom'08

44 Data: Styczen 15 2009 20:11:42
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT]
Autor: Kuczu 

lesor pisze:

A co? kupil nowa drynde?

A ch.. go tam wie. Ale niedawno wrzucal tu jakis test kocykow wiec pewnie jest na bierzaco.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

45 Data: Styczen 15 2009 20:34:38
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT]
Autor: lesor 

Kuczu wrote:

lesor pisze:

A co? kupil nowa drynde?

A ch.. go tam wie. Ale niedawno wrzucal tu jakis test kocykow wiec
pewnie jest na bierzaco.

Etwas pojebalos diś.
Kocyk by takiego gowna nie wrzucal.


--
pozdrawiam, lesor
CB1300 Misiek
Złoty Felkowski Braincap'07, Srebrny Bobrowy Dyplom'08

46 Data: Styczen 15 2009 21:21:45
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT]
Autor: Kuczu 

lesor pisze:

Etwas pojebalos diś.

Chyba dis.

Kocyk by takiego gowna nie wrzucal.

Pisali na preclach o kocykach do skuterow. Gupku...


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

47 Data: Styczen 16 2009 14:13:30
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT]
Autor: Kefir 

Elou!
Kuczu wrote:

lesor pisze:

Etwas pojebalos diś.

Chyba dis.

Kocyk by takiego gowna nie wrzucal.

Pisali na preclach o kocykach do skuterow. Gupku...


To nie Marider. On tylko R! sprzedaje.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

48 Data: Styczen 16 2009 14:30:50
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT]
Autor: BartekGSXF 


Użytkownik "Kefir"  napisał w wiadomości

Elou!
Kuczu wrote:
lesor pisze:

Etwas pojebalos diś.

Chyba dis.

Kocyk by takiego gowna nie wrzucal.

Pisali na preclach o kocykach do skuterow. Gupku...


To nie Marider. On tylko R! sprzedaje.

To jakis nowy typ ten R! ???

pozdr

--
BartekGSX6F
Ave1,8
EL

49 Data: Styczen 16 2009 14:35:54
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT]
Autor: Kefir 

BartekGSXF wrote:

Użytkownik "Kefir"  napisał w wiadomości
Elou!
Kuczu wrote:
lesor pisze:

Etwas pojebalos diś.
Chyba dis.

Kocyk by takiego gowna nie wrzucal.
Pisali na preclach o kocykach do skuterow. Gupku...


To nie Marider. On tylko R! sprzedaje.

To jakis nowy typ ten R! ???

Naprawde nie wiedziales? Biedaczek ;) juz tlumacze: to taka lepsza R1.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

50 Data: Styczen 16 2009 16:10:27
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT]
Autor: Don Pedro 

Kefir pisze:

Naprawde nie wiedziales? Biedaczek ;) juz tlumacze: to taka lepsza R1.

R! to R1 z głośnym wydechem :)

pozdr
DP
TL-S

51 Data: Styczen 15 2009 23:21:26
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd. [OT]
Autor: marider 

lesor pisze:

Kuczu wrote:
marider pisze:

Chcecie pobic rekord postow w topicu czy jak?
Ja wiem ze Ty bys wolal o kocyku pogadac.

E-tam.

A co? kupil nowa drynde?

A nie, jakos do "starej" przyroslem i chyba tak jeszcze zostanie, nie spieszy mi sie.

Pzdr
PS: na powaznie, ile mozna pisac o jednym zerwanym gwincie? Bez przesady, wiecej pisania niz dzialania. Czekam na relacje z wypiekami na twarzy jak juz problem bedzie rozwiazany i KONIECZNIE jak ;)
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)
http://tinyurl.com/yvjtdk

52 Data: Styczen 16 2009 18:28:22
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: de Fresz 

On 2009-01-16 16:59:45 +0100, WS  said:

zadzwon do najblizszego larssona...

http://tinyurl.com/SrubaSpustuOleju

http://www.sklep1.larsson.pl/Towar.aspx?TowId=180641&View=Multi

O kurwa... Nie wpadłem, że mogą mieć. A byłem dzisiaj :-/


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

53 Data: Styczen 17 2009 10:11:38
Temat: Re: Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.
Autor: Jasio 


Użytkownik "de Fresz"  napisał w wiadomości

On 2009-01-16 16:59:45 +0100, WS  said:

zadzwon do najblizszego larssona...

O kurwa... Nie wpadłem, że mogą mieć. A byłem dzisiaj :-/


No bo gdzie, jak nie w sklepie z częściami do motocykli?
W mięsnym spróbuj.

MSPANC

--
Jasio
vfr vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.

Urwany korek spustowy oleju - sposób naprawy? cd.



Grupy dyskusyjne