Grupy dyskusyjne   »   Ustawienie zbieznosci w starym VW ?

Ustawienie zbieznosci w starym VW ?



1 Data: Grudzien 24 2009 17:33:03
Temat: Ustawienie zbieznosci w starym VW ?
Autor: Adam Szewczak 

Czesc.

Co prawda ten watek juz na forum klubowym rozpoczalem ale kto pyta nie bladzi.


pojechalem ustawic zbieznosc na jakims tam hiper ultra czyms tam co mierzy laserowo wszystko, nic sie na kola nie zaklada itp.

Nie wazne.

Najpierw Panowie doszli do wniosku ze w moim samochodzie nie da sie ustawic katow a jedynie zbieznosc. Potem ze o dziwo jest tylko jeden drazek z regulacja. No w starym VW tak bylo ze regulowaany byl tylko drazek prawy, lewy na sztywno byl.
A na koniec powiedzieli ze lewa strona sie nie zmienila a tylko prawa.

Podlaczam wydruk z pomiaru, ktos tu zorientowany jest o co w tym chodzi ?
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4fbea34a8c71c94d


I teraz pytanie, na forum padlo stwierdzenie ze...
kat lewego kola ustawia sie poprostu krecac kierownica, po ustawieniu lewego do odpowiedniej wartosci dopiero ustawia sie drazkiem prawym. Czy tak jest ?

PZDr
Adam



2 Data: Grudzien 25 2009 07:10:20
Temat: Re: Ustawienie zbieznosci w starym VW ?
Autor: MarcinJM 

Adam Szewczak pisze:

I teraz pytanie, na forum padlo stwierdzenie ze...
kat lewego kola ustawia sie poprostu krecac kierownica, po ustawieniu lewego do odpowiedniej wartosci dopiero ustawia sie drazkiem prawym. Czy tak jest ?

Zbieznosc NIE jest wartoscia podzielona na lewa i prawa strone.
Przy jednym drazku regulowanym ustawia sie po prostu zbieznosc jako taka, a ew. przesuniecie kola kierownicy koryguje sie przekladajac ja na wieloklinie.
Pzy dwoch regulowanych ustawia sie kolo kierownicy do jazdy "na wprost"    i drazkami doregulowuje wartosci polowkowe zbieznosci.

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Ustawienie zbieznosci w starym VW ?



Grupy dyskusyjne