Uwaga! oszyst na Allegro.pl
1 | Data: Sierpien 14 2008 16:15:43 |
Temat: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | |
Autor: Bobroy | Witam, 2 |
Data: Sierpien 14 2008 16:21:40 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Jakub Witkowski | Bobroy pisze: Co zrobić z tym nieuczciwym sprzedawcą? Do prokuratury go. Niestety przestępstwo jest dopiero od iluśtam złotych (chyba 200) więc jeśli nabrał więcej osób, powinno być łatwiej -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. 3 |
Data: Sierpien 14 2008 16:37:26 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Rafal | Bobroy pisze: Niestety :( Ale jest spora szansa ż oszukał więcej osób i łacznie na wyższą kwotę niż 200zł, a wtedy można go już ścigać z KK Idź z tym do prawnika, on ci powie dokładnie co z tym fantem zrobić, bo choć to nie przestępstwo, to jednak jest co najmniej wykroczeniem, a za to jużdo sądu można go zatargać 9i nalezy tak zrobić coby nie myślał że jest bezkarny) -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 4 |
Data: Sierpien 14 2008 22:45:22 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: P_ablo |
A prawnik wciagnie za porade 150 zl... Picasso 5 |
Data: Sierpien 14 2008 14:41:05 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: bzdura. W sprawie o oszustwo nie ma minimalnej wartosci.Co zrobić z tym nieuczciwym sprzedawcą? -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran 6 |
Data: Sierpien 14 2008 07:47:32 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Arek ;-) | Szczerze? g... mu zrobią. 7 |
Data: Sierpien 14 2008 17:39:18 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Bobroy | Thu, 14 Aug 2008 07:47:32 -0700 (PDT), na pl.misc.samochody, Arek ;-) Szczerze? g... mu zrobią. Domyślam się, że gra nie warta świeczki. Chodzi mi o zasadę. Mam nadzieję, że po moim ostrzeżeniu baczniej będziecie się przyglądać od kogo kupujecie na Allegro.pl Pozdr Robert 8 |
Data: Sierpien 14 2008 18:25:39 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Bobroy pisze: Domyślam się, że gra nie warta świeczki. Chodzi mi o zasadę.Ciekawe, czy i jak TWOJĄ wpłatę zaksięgował? - Może zamiast napuścić na niego Prokuraturę lepiej by było Urząd Skarbowy? Bo ich nie interesują kwoty - a sposób działania i rzetelność prowadzenia księgowości... Choć mogą być problemy z wytłumaczeniem kontrolerkom z US co to jest "sklep internetowy" oraz "allegro" ponieważ one jeszcze nie rozumieją XXIw. i żyją bliżej XIXw. - to z własnego doświadczenia :) Przeczytałem jeszcze kilka ciekawych zapisów na stronie "o mnie" tej firmy - nadają się natychmiast do PIH-u ponieważ są JAWNIE sprzeczne z Kodeksem Cywilnym. -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 9 |
Data: Sierpien 14 2008 20:04:45 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Bobroy | Thu, 14 Aug 2008 18:25:39 +0200, na pl.misc.samochody, Wojciech Smagowicz Bobroy pisze: Też myślałem żeby zgłosić to do US. Co wg Ciebie jest niezgodne z KC? Nie jestem prawnikiem, więc trudno mi znaleźć niezgodności. Robert 10 |
Data: Sierpien 14 2008 21:22:36 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Bobroy pisze: Też myślałem żeby zgłosić to do US. Co wg Ciebie jest niezgodne z KC? NieTak na szybkiego: 5. Wszystkie części sprzedawane na aukcjach firmy DEXX objęte są 12 miesięczną gwarancją. 10. W przypadku towarów fabrycznie uszkodzonych firma DEXX wymienia towar na wolny od wad, po warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Odbierając przesyłkę należy otworzyć ją w obecności kuriera i w przypadku uszkodzenia spisać protokół szkody. Jest to warunek konieczny do wymiany towaru. 7. Gwarancja obowiązuje tylko na części montowane w zarejestrowanych warsztatach samochodowych. -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 11 |
Data: Sierpien 14 2008 22:48:15 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: freewolny |
Bobroy pisze: A co nielegalnego jest w tych zapisach? Damian 12 |
Data: Sierpien 14 2008 23:27:00 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | 1) Nielegalne - nie istnieje pojęcie gwarancji, jest tylko niezgodność towaru z umowa - poza tym wynosi 24 miesiące. 13 |
Data: Sierpien 14 2008 23:33:17 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Cavallino |
1) Nielegalne - nie istnieje pojęcie gwarancji, jest tylko niezgodność towaru z umowa - poza tym wynosi 24 miesiące. Bzdura. To dwa zupełnie różne tematy. 2) Kupuję filtr powietrza do swojego samochodu - i MUSZĘ go zainstalować w warsztacie ZAREJESTROWANYM (gdzie? przez kogo?); pomimo, że założenie tego wkładu trwa 2 minuty licząc od zatrzymania silnika :) To gwarant ustala warunki gwarancji, jak się klientowi nie podobają, nie musi korzystać, ani kupować. 14 |
Data: Sierpien 14 2008 22:56:50 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: P_ablo |
A jak mial zaksiegowac? Wyslal paczke i wlozyl paragon do przesylki a jesli sprzedaje tylko wysylkowo z wplata na konto to i paragonu wkladac nie musial! Picasso 15 |
Data: Sierpien 15 2008 20:38:29 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Piotr Wojcicki | P_ablo pisze: A jak mial zaksiegowac? Bzdura, kasa fiskalna jest obowiazkowa niezaleznie czy wysylkowo czy nie wysylkowo. Sa inne mozliwosci zwolnienia, ale nie fakt wysylania poczta. 16 |
Data: Sierpien 15 2008 21:01:22 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Piotr, A jak mial zaksiegowac?Bzdura, kasa fiskalna jest obowiazkowa niezaleznie czy wysylkowo czy nie Mylisz się - jedną z możliwości zwolnienia z kasy fiskalnej jest właśnie sprzedaż wysyłkowa. Polecam lekturę rozporządzenia o kasach fiskalnych. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 17 |
Data: Sierpien 15 2008 10:13:11 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: | Przeczytałem jeszcze kilka ciekawych zapisów na stronie "o mnie" tej firmy - nadają się natychmiast do PIH-u ponieważ są JAWNIE sprzeczne z Kodeksem Cywilnym. I co PIH (lub IH) - Jak naprawdę się postarają, udowodnią że coś jest nie tak, to nałożą mandat max. 500zł i tyle. 18 |
Data: Sierpien 14 2008 17:48:30 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Budzik | Użytkownik Bobroy "bez adresu" ... nie słuchaj takich rad, zgłaszaj!Szczerze? g... mu zrobią. w wiekszosci przypadków nie bedzie problemu zarówno ze znalezieniem sprzedajacego jak i z jego ukaraniem. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie" 19 |
Data: Sierpien 15 2008 10:11:30 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: | Co zrobić z tym nieuczciwym sprzedawcą? Jesli rzeczywiście oszukał (z opisu można różne wnioski wyciągnąć), można potraktować to jako oszustwo. A oszustwo jest przestępstwem od złotówki. Kilka lat temu ścigałęm gości za 16,50zł. Okazało się, że wywijali numery pod róznymi nickami od dawna, a zakończyli kilka dni przez ukończeniem 17 lat przez jednego z grupy... 20 |
Data: Sierpien 14 2008 17:43:49 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Paweł W. |
Co zrobić z tym nieuczciwym sprzedawcą? Daj tego posta na alt.pl.allegro, tamtą grupę podobno pracownicy Allegro czytają. Pozdrawiam Pozdrawiam p. 21 |
Data: Sierpien 14 2008 17:47:58 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Bobroy | Thu, 14 Aug 2008 17:43:49 +0200, na pl.misc.samochody, Paweł W. napisał(a): Co zrobić z tym nieuczciwym sprzedawcą? Poszło :-) dzięki za pomysł Pozdrawiam Robert 22 |
Data: Sierpien 14 2008 16:48:47 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Marynarz |
Witam, I straszyłeś go negatywnym komentarzem ??? hehehe dobre, trzeba bylo sie spytac czy US ma wporząku, idź na policje potem do US czy taki ktos ma jakakolwiek DG. 23 |
Data: Sierpien 14 2008 17:48:30 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Budzik | Osobnik posiadający mail napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: potem do US czy taki ktos maw US raczej mu tego nie powiedza. Co innego w UM badz UG. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO 24 |
Data: Sierpien 14 2008 18:28:56 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Rabbit McCroolick |
Witam, No po to masz Program Ochrony Kupujacych: http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/education/pok/index.php?page=2 Kiedys byly ograniczenia, nie wiem czy teraz tez, ze kwota musiala byc wyzsza niz 40 zl, sprzedajacy musial byc zarejestrowany od jakiegos czasu i nie mogl miec przewagi komentarzy negatywnych nad pozytywnymi. Pare razy odzyskalem pieniadze od Allegro, niemniej faktycznie zglaszanie sprawy na Policje jest uciazliwe (policjant spisujacy protokol jednym palcem na starej maszynie, zastatanawianie sie, co w pisac w rubryce dotyczacej miejsca popelnienia oszustwa itd.), policjanci moga do domu przejsc po kolejne zeznania, niemniej mam zasade, ze oszustom nie popuszczam. W jednej sprawie okazalo, ze gosc dopuscil sie znacznie wiecej oszust i przez trzy lata przychodzily do mnie listy polecone informujace o przesluchaniu kolejnych swiadkow i rozprawach a i mnie samego wezwano na swiadka do sadu oddalonego o 500 km od miejsca zamieszkania, ale wyslalem pismo o przesluchanie mnie w miejscowym sadzie na podstawie pomocy miedzysadowej. 25 |
Data: Sierpien 14 2008 21:51:15 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: huri_khan |
26 |
Data: Sierpien 14 2008 22:29:17 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: InSouth | Użytkownik "Bobroy" <"bez adresu"> napisał w wiadomości Witam, Panowie, ochłoncie. Widzę, że w Polsce działają sądy 5-minutowe. Wystarczy, że jedna strona oskarży i już jest wyrok. Znacie sprawę tylko z jednego postu - osoby rzekomo pokrzywdzonej i wydajecie wyroki. Zanim to nastąpi to może należałoby posłuchać co sprzedawca ma do powiedzenia? Pewnie się tu nie udziela, więc dajcie spokój... IS 27 |
Data: Sierpien 14 2008 22:51:51 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: freewolny |
Użytkownik "Bobroy" <"bez adresu"> napisał w wiadomości Dziwne, bo właśnie u DEXX-a kupiłem filtr kabinowy w marcu tego roku przez Allegro i transakcja przebiegła wzorowo. Damian 28 |
Data: Sierpien 14 2008 22:55:39 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: InSouth | Użytkownik "freewolny" napisał w wiadomości Ja róznież kilkakrotnie i bez problemów. Ale zasada zawsze jedna: płacę przy odbiorze. Wystarczy spojrzeć na ilość jego transakcji i pozytywnych komentarzy. Te kilkadziesiąt negatywów to można przyjąć, że ich nie ma w stosunku do takiej ilości pozytywów. Nie ma sensu wydawać wyroków... IS 29 |
Data: Sierpien 15 2008 10:46:56 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Bobroy | Thu, 14 Aug 2008 22:55:39 +0200, na pl.misc.samochody, InSouth napisał(a): Użytkownik "freewolny" napisał w wiadomości dwa late temu też od niego kupowałem filtr i wszystko było ok, więc sądziłem, że i teraz będzie ok mimo tylu negatywów. Uważasz, że po co są komentarze neutralne i negatywne? Jeśli Twoim zdaniem można założyć, żeby nie patrzeć na negatywy, to trzeba wystąpić do Allegro, żeby skasowali możliwość dawania takich komentarzy, bo po co bruździć "sprzedawcy", który ma dużo pozytywów, a czasem przyczepi się do niego jakiś palant i chce nie wiadomo czego, a to jakiś towar by chciał, a to zwrot pieniędzy. Nienormanly jakiś chyba :-P Robert 30 |
Data: Sierpien 14 2008 22:59:53 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: P_ablo |
Prawda! Te tysiace pozytywnych komentarzy to pewnie na aukcjach tapet na pulpit zdobyl... "To jest pijak i zlodziej bo kazdy pijak to zlodziej." Picasso 31 |
Data: Sierpien 14 2008 22:55:02 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: P_ablo |
A ja uwazam, ze jestes zwyklym pieniaczem! Idz na policje i zglos oszustwo, on zostanie wezwany i pokaze dowod wysylki a Tobie przysla, ze nie bylo znamion przestepstwa ... Przekoloryzowales i na dodatek pieniles sie pewnie od pierwszego maila do niego co spowodowalo u niego blokade i olewanie Ciebie. Gosc ma supersprzedawce a allegro to wyroznienie cofa po kilku sygnalach od takich pieniaczy jak Ty ! Wez na wstrzymanie i odpusc sobie, byc moze musisz wymienic ten filtr bo Ci grzyby do glowy uderzaja! Picasso 32 |
Data: Sierpien 14 2008 22:57:51 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: InSouth | Użytkownik "P_ablo" napisał w wiadomości Heh, nic dodać, nic ująć. Tacy kupcy są najgorsi... IS 33 |
Data: Sierpien 15 2008 10:42:03 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Bobroy | Thu, 14 Aug 2008 22:55:02 +0200, na pl.misc.samochody, P_ablo napisał(a): Użytkownik "Bobroy" <"bez adresu"> napisał w wiadomości mam w d.. twoje zdanie o mnie! Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia, to siedź cicho, dobrze? Idz na policje i zglos oszustwo, on zostanie wezwany i pokaze dowod wysylki A co ty możesz o tym wiedzieć? Czytałeś moją i jego korespondencję? Jak nie ci się wydaje, że przekoloryzowałem, to idź szczekać gdzie indziej. Co z tego, że ma supersprzedawcę, to ma monopol na wszystko? Jeśli mu Allegro cofnie supersprzedwacę, to dobrze, zasłużył sobie. Nikt nie ma prawa nikogo oszukiwać i byle oszust nie stoi ponad prawem. Wez na wstrzymanie i odpusc sobie, byc moze musisz wymienic ten filtr bo Ci To podam ci numer mojego konta i przelejesz mi te pieniądze, ok? Ciekawe jak ty byś się pienił, jakby to ciebie ktoś oszukał. To ty teraz jesteś większym pieniaczem i jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to się nie odzywaj. Tobie nie tylko grzyby uderzyły, ale i palma urosła pod kopułą. Robert 34 |
Data: Sierpien 15 2008 13:14:36 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: P_ablo |
Thu, 14 Aug 2008 22:55:02 +0200, na pl.misc.samochody, P_ablo napisał(a):Utwierdzasz mnie w tym przekonaniu ...
Wlasnie nie czytalem - zeby byc w pelni obiektywnym w takich sprawach trzeba znac wszystkie szczegoly. Wiekszosc wypowiadajacych w tym watku ocenila sprzedajacego na podstawie Twoich wypocin - ja postapilem odwrotnie. A tak swoja droga, dluuuugo bylem "po drugiej stronie barykady" i takich jak Ty znam na wylot! Uwierz mi jesli placisz Allegro rachunki w granicach kilku do nawet kilkunastu tysiecy to na wiele pozwola ale przy skargach kupujacych nie masz co liczyc na utrzymanie statusu supersprzedwacy. Jesli bys zglosil sprawe na policje to pacjent juz by zalowal, ze nie wyslal Ci skanu listu. Za to, ze byl troche zlosliwy bedzie musial sie pofatygowac na komisariat zlozyc zeznania i stracic kilka godzin...
No to podaj ten nr konta, imie i nazwisko, przeleje Ci te zawszone 46 zl... Picasso 35 |
Data: Sierpien 15 2008 13:16:13 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Stolat |
Thu, 14 Aug 2008 22:55:02 +0200, na pl.misc.samochody, P_ablo napisał(a): JA mam jedną zasadę jak kupuje na allegro. Przeglądam wszystkie negatywy wystawione przez sprzedawcę i kupujących. I szukam jakiś podobieństw tzn. jeżeli większość negatywów informuje o braku kontaktu to wiadomo, że koleś ma w d.... wszytko . Bo czasami są głupie negatywy ale to trzeba wyczuć. Jednak najistotniejsze jest styl i forma odpowiedzi na negatywny komentarz. Mam zasadę, że z chamami i prostakami nie handluje. A to po odpowiedziach widać. To tyle, jak na razie się nie naciąłem a już kilkanaście rzeczy kupiłem. Pozdrawiam Michał 36 |
Data: Sierpien 15 2008 14:49:56 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Bobroy, A ja uwazam, ze jestes zwyklym pieniaczem!mam w d.. twoje zdanie o mnie! Jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia, Znaczy jak nie ma nic do powiedzenia po twojej myśli, to ma siedzieć cicho? Myślę, że najlepszym wyjściem z sytuacji będzie zawiadomienie opluwanego tutaj sprzedawcę, że jest publicznie szargane jego dobre imię. Jak listonosz z pozwem do sądu zapuka do twoich drzwi, to ci rura zmięknie. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 37 |
Data: Sierpien 15 2008 16:25:46 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Pawel Tanski |
[...] że jest publicznie szargane jego dobre imię. Tego nie wiesz. Może gość faktycznie nie wywiązał się z umowy przez te cztery miesiące. Dzisiaj trudno jest spotkać kogoś kto nie ma konta w serwisie Allegro i kto by się z podobnym traktowaniem sprzedającego nie spotkał. Jak listonosz z pozwem do sądu zapuka do twoich drzwi, to ci Odwagi drogi Kolego. PT 38 |
Data: Sierpien 15 2008 17:06:32 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Pawel, [...] że jest publicznie szargane jego dobre imię.Tego nie wiesz. Czego nie wiem? Istnieje jakiś wyrok sądu? Na razie mamy relację jednej strony konfliktu. Może gość faktycznie nie wywiązał się z umowy przez te cztery Mam dwa konta na Allegro. Na pierwszym przez lata kupowałem. Bez większych problemów ze strony sprzedających. Teraz sprzedaję z drugiego konta. Bez większych problemów z kupującymi (łatwo sprawdzić oba konta). Najwięcej hałasu robią początkujący użytkownicy Allegro - nie znają regulaminu, kupują nie to, co chca kupić, nie wiedzą, jak wpłacić pieniądze, nie podają zmian adresu przesyłki mailem, tylko na przyklad w przelewie itd. I najwięcej wrzeszczą "oszust!". Zazwyczaj bez pokrycia w rzeczywistości. Wystarczy poczytać negatywne komentarze, żeby się nieźle pośmiać... Tutaj przykre jest to, że awanturuje się uzytkownik z długim stażem w Allegro. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) 39 |
Data: Sierpien 16 2008 13:21:27 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Paweł W. |
Wez na wstrzymanie i odpusc sobie, byc moze musisz wymienic ten filtr boDokładnie oszołomów kupujących na allegro jest masa, a koleś, który chciał się ze mną umawiac na sprawdzanie dysku, który wylicytował odemnie za 15 zł już mnie rozwalil., ale ostatnio miałem jazdę kupując klucz pneumatyczny do kól i zobaczyłem, że sprzedający ma kilka negów na prawie 10000 pozytywów, ale nega dostał na przykład za: w opisie aukcji jest, że szlifierka ma 9200 obrotów, a na 123 stronie instrukcji jest napisane, że ma 9100. I za to koleś nega dostał. zenada.... p. 40 |
Data: Sierpien 15 2008 10:38:29 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Paweł | 1 program ochrony kupujących na allegro - przeczytaj dokładnie czy łapiesz 41 |
Data: Sierpien 15 2008 18:53:32 | Temat: odpowiedź | Autor: DEXX | Szanowny Panie Robercie 42 |
Data: Sierpien 15 2008 21:22:11 | Temat: Re: odpowiedź | Autor: | Witam serdecznie. 43 |
Data: Sierpien 16 2008 08:37:10 | Temat: Re: odpowiedź | Autor: Agent |
Witam serdecznie. A skąd wiesz jak dokładnie było. Jak jedna strona mówi: "oszukałeś mnie" a druga "wcale nie" to już wierzysz drugiemu i na tym koniec? Poza tym reklamowane paczki po 4 miesiącach jest dla mnie śmieszne. 44 |
Data: Sierpien 16 2008 11:20:18 | Temat: Re: odpowiedź | Autor: | Witam serdecznie. A skąd wiesz jak dokładnie było.Nie mam zielonego pojęcia, dlatego nie próbuję oceniać ludzi. Jak jedna strona mówi: "oszukałeś mnie" aTo za ciężkie słowa w obliczu pozostałych faktów. Trzeba być albo silnie wzburzonym albo być po prostu zwykłym awanturnikiem aby ich użyć. To widać już z opisu. Jak jest nie wiem. Poza tym reklamowane paczki po 4 miesiącach jest dla mnie śmieszne.To zaniedbanie i nie ma w tym nic śmiesznego. Na pewno nie jest warte nazywania oszustem. Te słowa świadczą o piszącym a nie o firmie. Bo nie sądzę aby to był motyw. Fakty temu przeczą. Wystarczy rozsądnie się zastanowić. Niezależnie od stopnia zaniedbania i sposobu zakończenia sprawy firmie należą się publiczne przeprosiny. Tak samo jak i w drugą stronę ale już niekoniecznie publiczne. Jak się to skończy to już zupełnie inna historia. Wydaje mi się, że firma teraz zajmie się skutecznie reklamacją? To niesolidne postępowanie i na pewno nie pozostanie bez wpływu na wizerunek. Pozdrawiam. Sebastian -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 45 |
Data: Sierpien 16 2008 15:18:39 | Temat: NIE KARMIĆ TROLLA : było Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: ABC | Bobroy napisał(a): 46 |
Data: Sierpien 18 2008 22:41:57 | Temat: Re: Uwaga! oszyst na Allegro.pl | Autor: Adam Płaszczyca | On Thu, 14 Aug 2008 16:15:43 +0200, Bobroy <"bez adresu"> wrote: Co zrobić z tym nieuczciwym sprzedawcą? Banalne - wysłac mu wezwanie do zapłaty, a potem pozew do sądu. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ |