Grupy dyskusyjne   »   V-strom DL1000

V-strom DL1000



1 Data: Pa?dziernik 19 2008 06:31:51
Temat: V-strom DL1000
Autor: cornmencita 

WItam wszystkiech!Mam pytanko moze ktos sie spotkal albo bedzie wiedzial..Moje moto w tytule 2002 rok po rozgrzaniu co 20-30 sekund gubi zaplon w jednym cylindrze i wtedy potrafi nawet zgasnac.Zawory ustawione,swiece nowe irydowe,filtr powietrza nowy,przy pelnym obciazeniu pelna moc bez problemu.TAkze przy jezdzie z tzw neutralnym gazem potrafi zgubic zaplaon..Co to moze byc??W sumie dwie mozliwosci tyle sie zdazylem zorientowac-synchronizacja przepustnic oraz wadliwy ECM.Mile widziane sugestie oraz namiar na dobry warsztat w 3miescie.Pozdrawiam!

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/



2 Data: Pa?dziernik 20 2008 09:04:45
Temat: Re: V-strom DL1000
Autor: zonda 


Użytkownik "cornmencita"  napisał w wiadomości

WItam wszystkiech!Mam pytanko moze ktos sie spotkal albo bedzie
wiedzial..Moje moto w tytule 2002 rok po rozgrzaniu co 20-30 sekund gubi
zaplon w jednym cylindrze i wtedy potrafi nawet zgasnac.Zawory
ustawione,swiece nowe irydowe,filtr powietrza nowy,przy pelnym obciazeniu
pelna moc bez problemu.TAkze przy jezdzie z tzw neutralnym gazem potrafi
zgubic zaplaon..Co to moze byc??W sumie dwie mozliwosci tyle sie zdazylem
zorientowac-synchronizacja przepustnic oraz wadliwy ECM.Mile widziane
sugestie oraz namiar na dobry warsztat w 3miescie.Pozdrawiam!


tu popytaj http://www.moto3miasto.pl/portal.php

3 Data: Pa?dziernik 20 2008 10:30:03
Temat: Re: V-strom DL1000
Autor: Watson 

cornmencita wrote:

WItam wszystkiech!Mam pytanko moze ktos sie spotkal albo bedzie
wiedzial..Moje moto w tytule 2002 rok po rozgrzaniu co 20-30 sekund
gubi zaplon w jednym cylindrze i wtedy potrafi nawet zgasnac.Zawory
ustawione,swiece nowe irydowe,filtr powietrza nowy,przy pelnym
obciazeniu pelna moc bez problemu.TAkze przy jezdzie z tzw neutralnym
gazem potrafi zgubic zaplaon..Co to moze byc??W sumie dwie mozliwosci
tyle sie zdazylem zorientowac-synchronizacja przepustnic oraz wadliwy
ECM.Mile widziane sugestie oraz namiar na dobry warsztat w
3miescie.Pozdrawiam!

Jak masz jałowe obroty ustawione?
Kiedyś w TLu miałem za nisko i mi gasł.

Tam musi być prawie 1200 obr.
Oczywiscie ustawiaj na gorącym silniku
--
FJR 1300,
Wyscigowa licencja A
Złoty Felkowski Braincap '06

4 Data: Pa?dziernik 20 2008 11:35:51
Temat: Re: V-strom DL1000
Autor: Wieca 

Watson napisał(a) :

cornmencita wrote:
WItam wszystkiech!Mam pytanko moze ktos sie spotkal albo bedzie
wiedzial..Moje moto w tytule 2002 rok po rozgrzaniu co 20-30 sekund
gubi zaplon w jednym cylindrze i wtedy potrafi nawet zgasnac.Zawory
ustawione,swiece nowe irydowe,filtr powietrza nowy,przy pelnym
obciazeniu pelna moc bez problemu.TAkze przy jezdzie z tzw neutralnym
gazem potrafi zgubic zaplaon..Co to moze byc??W sumie dwie mozliwosci
tyle sie zdazylem zorientowac-synchronizacja przepustnic oraz wadliwy
ECM.Mile widziane sugestie oraz namiar na dobry warsztat w
3miescie.Pozdrawiam!
Jak masz jałowe obroty ustawione?
Kiedyś w TLu miałem za nisko i mi gasł.
Tam musi być prawie 1200 obr.
Oczywiscie ustawiaj na gorącym silniku

Dokładnie to 1100. Ale ja ustawiłem na jakieś 950 i czasem mu się zdaży
zgasnąć przy dohamowaniu- ale baaaardzo rzadko. Za to spalanie w mieście
spadło. Albo wzrosło. Ale nie wiem czy to nie zasługa/wina K&Na. Za wiele na
raz rzeczy pozmieniałem.


--
pozdr
Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wróbli

5 Data: Pa?dziernik 20 2008 01:44:33
Temat: Re: V-strom DL1000
Autor: Nikanor 

On 19 Paź, 08:31, cornmencita  wrote:

Zawory ustawione,swiece nowe irydowe,filtr powietrza nowy,przy pelnym obciazeniu
pelna moc bez problemu.TAkze przy jezdzie z tzw neutralnym gazem potrafi
zgubic zaplaon..Co to moze byc??W sumie dwie mozliwosci tyle sie zdazylem
zorientowac-synchronizacja przepustnic oraz wadliwy ECM.Mile widziane
sugestie oraz namiar na dobry warsztat w 3miescie.Pozdrawiam!

Zdaje się walnięta cewka może dać podobne objawy.

Nikanor
DL650

V-strom DL1000



Grupy dyskusyjne