K.M.C. napisał(a):
Witam, serdecznie,
mam na oku VFR http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M841071 te
wlasnie, sprzedajacy uczciwie powiedzial ze moto ma 90 tys przebiegu.
Jakie sa Wasze doswiadczenia z tym modelem o takim przebiegu.
Moze ktos moglby rzucic okiemna to, bo ja mam kawalek.
Czolem,
Ja mam u siebie 60 kkm z malym hakiem i moto jest jak najbardziej ok. Tyle
ze rocznik 99. Przebieg spory w tej z ogloszenia, ale wiesz, kwestia
obejrzenia na miejscu. Jakby ogolnie wygladala na zadbana, to czemu nie?
Z drugiej strony - moto ma 17 lat, a ewentualne grzebanie w V4 bedzie
drozsze niz w R4 i przede wszystkim bedzie wymagalo kumatego mechanika do
tego.
Z trzeciej strony - nie smigalem gsxf-em, ale nie wiem, czy przyrost osiagow
GSXF -- > VFR bedzie dla Ciebie satysfakcjonujacy?
Z czwartej - nie obejrze, bo tez mam daleko :)
Pozdrowki!
Radek
VFR '99 WROC
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/
3 |
Data: Lipiec 21 2008 12:47:25 |
Temat: Re: VFR i 90 tys km Dolna Grupa a moze co innego |
Autor: notofru |
K.M.C. napisał(a):
sprzedajacy uczciwie powiedzial ze moto ma 90 tys przebiegu.
Jakie sa Wasze doswiadczenia z tym modelem o takim przebiegu.
Witam,
1,5 roku temu podobnie zrobił mój kolega, tzn. przesiadł się z GS 500 na VFR z
dużym przebiegiem (100k +).
Na początku miał jakieś dziwne pomysły (CBF 600 itp.), ale chyba przekonaliśmy
go, że przebieg nie jest taki ważny.
Dziś jest bardzo zadowolony z tego wyboru. Jeździmy w średniodaleką turystykę
(rundka 3000 km) bez żadnych przymusowych postojów. W czerwcu VFR-ce stuknęło
120k km, podobnie w mojej Yamaszce XJ 900 F.
Po prostu musisz naprawdę sumiennie moto serwisować (tak samo jak nówkę), a
nie zawiedzie Cię w potrzebie.
Pozdrowiania,
Notofru
TS 350 '89, XJ 900 F '93, XT 600 '95
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
4 |
Data: Lipiec 21 2008 16:07:28 | Temat: Re: VFR i 90 tys km Dolna Grupa a moze co innego | Autor: Magic |
K.M.C. pisze:
Witam, serdecznie,
mam na oku VFR http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M841071 te
wlasnie, sprzedajacy uczciwie powiedzial ze moto ma 90 tys przebiegu.
Jakie sa Wasze doswiadczenia z tym modelem o takim przebiegu.
Rekord przebiegu do naprawy głownej należy do takiego silnika - oidp 492 tys km.
VFR prędzej sie znudzi niż zepsuje, przy wykonywaniu podstawowych czynnosci serwisowych. Jeśli z silnika nie dochodza dziwne dźwięki (pomijam miauczenie kół zębatych), a spaliny nie pachną olejem, sprawdź to co zwykle - prostoliniowość, łożyska łówki ramy (lecą co ca 30tys), tarcze hamulcowe, tarcze sprzegła. Ten konkretny był prawdopodobnie malowany z czerwonego, bo ma białe felgi. "Złamana dźwigienka" to brak klamki sprzęgła.
Powinieneś być mile zaskoczony kulturą pracy silnika i chęcią do wchodzenia na obroty. Ciągnie bez protestów od 2k, ale lubi też wyżej. W ciasnych nawrotach na małej prędkości leci do wewnątrz. W trasy świetna.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
| |