Grupy dyskusyjne   »   VW Passat 1.8T 20V Benzyna 1998

VW Passat 1.8T 20V Benzyna 1998



1 Data: Luty 01 2007 17:18:12
Temat: VW Passat 1.8T 20V Benzyna 1998
Autor:

Mam problem ze swoim samochodem. Po zapaleniu chodzi jakby nie palil
na jeden cylinder, nie wiem jak to sprawdzic prawdopodobnie bedzie to
modol ktory jest montowany na kazdej swiecy osobno. czy jest jakis
sposob zeby to tanio sprawdzic za pomoca miernika w warunkach domowych
czy musze jechac na stacje by go podlaczyc do komutera? z gory
dziekuje Pozdrawiam



2 Data: Luty 01 2007 18:28:03
Temat: Re: VW Passat 1.8T 20V Benzyna 1998
Autor: Blyskacz 


Mam problem ze swoim samochodem. Po zapaleniu chodzi jakby nie palil
na jeden cylinder, nie wiem jak to sprawdzic prawdopodobnie bedzie to
modol ktory jest montowany na kazdej swiecy osobno. czy jest jakis
sposob zeby to tanio sprawdzic za pomoca miernika w warunkach domowych
ten modul to cewka WN, sprawdzic mozna bardzo prosto - odkrecasz sruby mocujace ja, zdejmujesz ze swiecy, wstawiasz jakas swieczke, przkladasz ja tak ,zeby miala mase, zapalasz auto, patrzysz - jak jest _dobra_ iskra tzn ze cewka dziala, jak nie ma lub jest bardzo slaba tzn ze z cewka cos nie tak...

czy musze jechac na stacje by go podlaczyc do komutera? z gory
wystarczy oscyloskop z wlasciwa sonda...

pozdrawiam Blyskacz
--
....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale...
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)

3 Data: Luty 01 2007 18:28:32
Temat: Re: VW Passat 1.8T 20V Benzyna 1998
Autor:

On Feb 1, 12:28 pm, Blyskacz  wrote:

> Mam problem ze swoim samochodem. Po zapaleniu chodzi jakby nie palil
> na jeden cylinder, nie wiem jak to sprawdzic prawdopodobnie bedzie to
> modol ktory jest montowany na kazdej swiecy osobno. czy jest jakis
> sposob zeby to tanio sprawdzic za pomoca miernika w warunkach domowych

ten modul to cewka WN, sprawdzic mozna bardzo prosto - odkrecasz sruby
mocujace ja, zdejmujesz ze swiecy, wstawiasz jakas swieczke, przkladasz
ja tak ,zeby miala mase, zapalasz auto, patrzysz - jak jest _dobra_
iskra tzn ze cewka dziala, jak nie ma lub jest bardzo slaba tzn ze z
cewka cos nie tak...

> czy musze jechac na stacje by go podlaczyc do komutera? z gory

wystarczy oscyloskop z wlasciwa sonda...

pozdrawiam Blyskacz
--
...samochody dziela sie na VOLVO i pozostale...
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)

z gory dzieki napewno sprawdze!!!!

4 Data: Luty 01 2007 21:14:46
Temat: Re: VW Passat 1.8T 20V Benzyna 1998
Autor:

OK sprawdzilem cewki i wychodzi na to ze cewki sa dobre ale nie mam
iskry na 2 cylindrze, z poczatku myslalem ze to cewka ale jak
zmienilem z 1 cyl. na drugi to tez nie bylo wychodzi na to ze cos moze
byc albo z przewodami lub z komputerem chyba??? Poradzcie co robic??

Dzieki dla BLYSKACZA  za wskazowki!!!!!!

5 Data: Luty 01 2007 17:28:08
Temat: Re: VW Passat 1.8T 20V Benzyna 1998
Autor:

On Feb 1, 12:18 pm,  wrote:

Mam problem ze swoim samochodem. Po zapaleniu chodzi jakby nie palil
na jeden cylinder, nie wiem jak to sprawdzic prawdopodobnie bedzie to
modol ktory jest montowany na kazdej swiecy osobno. czy jest jakis
sposob zeby to tanio sprawdzic za pomoca miernika w warunkach domowych
czy musze jechac na stacje by go podlaczyc do komutera? z gory
dziekuje Pozdrawiam

Sprawdzalem juz swiece i nic specjalnego nie bylo wszystkie wygladaja
prawie jak nowe ( przejechalem na nich ok 7tys km ), byly tylko troche
okopcone mialy nagar

6 Data: Luty 01 2007 17:30:32
Temat: Re: VW Passat 1.8T 20V Benzyna 1998
Autor:

On Feb 1, 12:18 pm,  wrote:

Mam problem ze swoim samochodem. Po zapaleniu chodzi jakby nie palil
na jeden cylinder, nie wiem jak to sprawdzic prawdopodobnie bedzie to
modol ktory jest montowany na kazdej swiecy osobno. czy jest jakis
sposob zeby to tanio sprawdzic za pomoca miernika w warunkach domowych
czy musze jechac na stacje by go podlaczyc do komutera? z gory
dziekuje Pozdrawiam

zastanawiam sie takrze nad mozliwoscia taka jak zawieszenie sie zaworu
poniewaz w przeszlosci w samochodzie mojego taty takie rzeczy sie
zdarzaly, a na to to chyba tylko test na kompresje??

7 Data: Luty 01 2007 12:36:32
Temat: Re: VW Passat 1.8T 20V Benzyna 1998
Autor: Pete 


Użytkownik  wrote

zastanawiam sie takrze nad mozliwoscia taka jak zawieszenie sie zaworu
poniewaz w przeszlosci w samochodzie mojego taty takie rzeczy sie
zdarzaly, a na to to chyba tylko test na kompresje??

W pierwszej kolejności sprawdź, czy to nie cewka, tak jak Ci Blyskacz
radził.  Cewki lubią padać w tych silnikach.

Pozdr.
Pete

VW Passat 1.8T 20V Benzyna 1998



Grupy dyskusyjne