Grupy dyskusyjne   »   Vectra C 2005, 1.9cdti 150KM - stuki przy odjęciu gazu

Vectra C 2005, 1.9cdti 150KM - stuki przy odjęciu gazu



1 Data: Luty 23 2009 00:21:21
Temat: Vectra C 2005, 1.9cdti 150KM - stuki przy odjęciu gazu
Autor: qqq666 

Oglądałem sobie jedną vikiC i wszystko byłoby ładnie gdyby nie dziwny
metaliczny stuk trwający około sekundy a wydobywający się po zdjęciu nogi z
gazu w w okolicach 1600-1800 obr/min Po przewertowaniu z grubsza forum VKP
nie mam odpowiedzi. Nie ma żadnych typowych objawów padniętej dwumasy czy
poduszki pod silnikiem, dość popularnych usterek w tym silniku: żadnych
stuków przy przyspieszaniu, przyspiesza płynnie bez skoków, telepania autem,

aha, przebieg 135kkm, nie kręcony



2 Data: Luty 23 2009 08:00:57
Temat: Re: Vectra C 2005, 1.9cdti 150KM - stuki przy odjęciu gazu
Autor: dziadekJacek 

Użytkownik "qqq666"  napisał w wiadomości

Oglądałem sobie jedną vikiC i wszystko byłoby ładnie gdyby nie dziwny
metaliczny stuk trwający około sekundy a wydobywający się po zdjęciu nogi
z gazu w w okolicach 1600-1800 obr/min Po przewertowaniu z grubsza forum
VKP nie mam odpowiedzi. Nie ma żadnych typowych objawów padniętej dwumasy
czy poduszki pod silnikiem, dość popularnych usterek w tym silniku:
żadnych stuków przy przyspieszaniu, przyspiesza płynnie bez skoków,
telepania autem,

aha, przebieg 135kkm, nie kręcony


Mimo wszystko sprawdź tą dwumasę. Moze dopiero pierwsze objawy się pokazują?
Ja w każdym razie miałem to samo, tyle że u mnie były jeszcze i inne objawy.
Przebieg 146.000 [to samo auto] przy wymianie koła :-/
--

dziadekJacek

www.bezwypadkowe.net

3 Data: Luty 23 2009 08:10:16
Temat: Re: Vectra C 2005, 1.9cdti 150KM - stuki przy odjęciu gazu
Autor: moje_przedmioty 


Użytkownik "qqq666"  napisał w wiadomości

Oglądałem sobie jedną vikiC i wszystko byłoby ładnie gdyby nie dziwny
metaliczny stuk trwający około sekundy a wydobywający się po zdjęciu nogi
z gazu w w okolicach 1600-1800 obr/min Po przewertowaniu z grubsza forum
VKP nie mam odpowiedzi. Nie ma żadnych typowych objawów padniętej dwumasy
czy poduszki pod silnikiem, dość popularnych usterek w tym silniku:
żadnych stuków przy przyspieszaniu, przyspiesza płynnie bez skoków,
telepania autem,

aha, przebieg 135kkm, nie kręcony
Nie wiem jak w Vectrze ale w Omedze po szybkim przyspieszaniu i przy
chamowaniu
głuchy stuk dochodził z uszkodzonej tulei wahacza
Foti

5 Data: Luty 24 2009 07:25:38
Temat: Re: Vectra C 2005, 1.9cdti 150KM - stuki przy odjęciu gazu
Autor: qqq666 


"moje_przedmioty"  wrote in message


Użytkownik "qqq666"  napisał w wiadomości

Oglądałem sobie jedną vikiC i wszystko byłoby ładnie gdyby nie dziwny
metaliczny stuk trwający około sekundy a wydobywający się po zdjęciu nogi
z gazu w w okolicach 1600-1800 obr/min Po przewertowaniu z grubsza forum
VKP nie mam odpowiedzi. Nie ma żadnych typowych objawów padniętej dwumasy
czy poduszki pod silnikiem, dość popularnych usterek w tym silniku:
żadnych stuków przy przyspieszaniu, przyspiesza płynnie bez skoków,
telepania autem,

aha, przebieg 135kkm, nie kręcony
Nie wiem jak w Vectrze ale w Omedze po szybkim przyspieszaniu i przy
chamowaniu
głuchy stuk dochodził z uszkodzonej tulei wahacza
Foti



W tym przypadku ten stuk słychać tylko gdy auto stoi a przegazujesz, tylko
gdy obroty spadają - nic nie słychać w czasie jazdy. Jednak właściciel
jeździ lekko brutalnie więc nie zdziwił bym się gdyby to jednak był dwumas.

6 Data: Luty 23 2009 10:41:22
Temat: Re: Vectra C 2005, 1.9cdti 150KM - stuki przy odjęciu gazu
Autor: JG 

qqq666 pisze:

Oglądałem sobie jedną vikiC i wszystko byłoby ładnie gdyby nie dziwny metaliczny stuk trwający około sekundy a wydobywający się po zdjęciu nogi z gazu w w okolicach 1600-1800 obr/min Po przewertowaniu z grubsza forum VKP nie mam odpowiedzi. Nie ma żadnych typowych objawów padniętej dwumasy czy poduszki pod silnikiem, dość popularnych usterek w tym silniku: żadnych stuków przy przyspieszaniu, przyspiesza płynnie bez skoków, telepania autem,

aha, przebieg 135kkm, nie kręcony
W Fordzie S-Max 2.0 TDCi przy gwałtownym odpuszczaniu gazu (a na samym końcu chyba i przy przyspieszaniu) było słychać rzężenie, trwające podobnie, ok. sekundy. Okazało się, że była to dwumasówka, która padła po ok. 80000 km, na szczęście auto było jeszcze na gwarancji.
Facet w ASO pocieszył mnie, że kolejnej awarii tegoż elementu mogę się spodziewać za 60-200 tys. km w zależności od stylu jazdy.

Więc wcale bym się nie zdziwił, gdyby przy 135 tys. padała dwumasówka.

pozdrawiam,
JG

Vectra C 2005, 1.9cdti 150KM - stuki przy odjęciu gazu



Grupy dyskusyjne