Grupy dyskusyjne   »   Warszawa 55-letni kierowca miejskiego aut obusu zmarÅ‚ tuż po wyjechaniu w trasÄ™.

Warszawa 55-letni kierowca miejskiego aut obusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.



1 Data: Marzec 11 2013 16:37:52
Temat: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego aut obusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/tragedia-w-warszawie-zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadomosc.html

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badaÅ„ to co bÄ™dzie robi³?



2 Data: Marzec 11 2013 16:43:35
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: J.F 

U¿ytkownik "hisjusz"  napisa³ w wiadomoÅ›ci grup

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/tragedia-w-warszawie-zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadomosc.html

No no ... takie dwie awarie naraz ?
Hamulce byly tylko pretekstem, czy ich awaria byla powiazana np z zatruciem wnetrza CO, czy tak sie zdenerwowal po awarii ?

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badaÅ„ to co bÄ™dzie robi³?

zawsze moze autobusy w zajezdni sprzatac.

J.

3 Data: Marzec 11 2013 16:49:44
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 



zawsze moze autobusy w zajezdni sprzatac.

J.



Tak! Pó³ za³ogi, co do¿y³a do 65r ¿ycia bÄ™dzie sprzÄ…tać zajezdnie. Mo¿e zostać równie¿ bezdomnym i ¿ywic siÄ™ w Caritasie.

4 Data: Marzec 11 2013 16:58:10
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: J.F 

U¿ytkownik "hisjusz"  napisa³ w wiadomoÅ›ci

zawsze moze autobusy w zajezdni sprzatac.
Tak! Pó³ za³ogi, co do¿y³a do 65r ¿ycia bÄ™dzie sprzÄ…tać zajezdnie.

Tylko przez dwa lata. Jeszcze zabraknie, chyba ze niektorzy wczesniej przejda.

Poza tym ... zakladam ze on badania lekarskie wazne mial.


J.

5 Data: Marzec 11 2013 17:13:22
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 

W dniu 2013-03-11 16:58, J.F pisze:

U¿ytkownik "hisjusz"  napisa³ w wiadomoÅ›ci
zawsze moze autobusy w zajezdni sprzatac.
Tak! Pó³ za³ogi, co do¿y³a do 65r ¿ycia bÄ™dzie sprzÄ…tać zajezdnie.

Tylko przez dwa lata. Jeszcze zabraknie, chyba ze niektorzy wczesniej
przejda.

Poza tym ... zakladam ze on badania lekarskie wazne mial.


J.


Czyta³eÅ› komentarze? Kilka z³otych i zawsze siÄ™ ktoÅ› znajdzie co badania lekarskie podpisze. Jak robi³em prawo jazdy wp³aca³o siÄ™ po 30 z³ i przechodzi³o siÄ™ badania lekarskie zaocznie;] Lekarza na oczy nie widzia³em;] O co zadyma teraz jest z przeglÄ…dami rejestracyjnymi, w wiÄ™kszoÅ›ci to pic na wodÄ™ Pan da Pan ma.Co mia³ ch³op robić jak ca³e ¿ycie je¼dzi³?

6 Data: Marzec 11 2013 17:18:33
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: Maciek 

W dniu 2013-03-11 16:49, hisjusz pisze:

Tak! Pó³ za³ogi, co do¿y³a do 65r ¿ycia bÄ™dzie sprzÄ…tać zajezdnie. Mo¿e
zostać równie¿ bezdomnym i ¿ywic siÄ™ w Caritasie.
Caritas?? Mo¿e w zimie. Przecie¿ jest szczaw i mirabelki :->

--
Pozdrawiam
Maciek

7 Data: Marzec 11 2013 17:35:08
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 

W dniu 2013-03-11 17:18, Maciek pisze:

W dniu 2013-03-11 16:49, hisjusz pisze:
Tak! Pó³ za³ogi, co do¿y³a do 65r ¿ycia bÄ™dzie sprzÄ…tać zajezdnie. Mo¿e
zostać równie¿ bezdomnym i ¿ywic siÄ™ w Caritasie.
Caritas?? Mo¿e w zimie. Przecie¿ jest szczaw i mirabelki :->

o!

8 Data: Marzec 11 2013 16:44:37
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 

W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/tragedia-w-warszawie-zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadomosc.html


praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badaÅ„ to co
bÄ™dzie robi³?

Pora siÄ™ zacząć rozglÄ…dać w oko³o czy coÅ› nie jest na auto pilocie.Dobre komentarze poni¿ej:

" Jestem kierowcÄ… tira i mam zamiar pracować do 67 jak do¿yjÄ™. Mia³em ju¿ dwa lekkie zawa³y ale dalej pracujÄ™. W moim wieku ciÄ™¿ko siÄ™ przebran¿owić. A przecie¿ jeæ trzeba. A ¿e kiedyÅ› przewo¿Ä…c gaz dostanÄ™ zawa³ rozwalÄ™ pó³ dzielnicy.... Pewnie pojawi siÄ™ zajawka na onecie i bÄ™dzie o czym gadać. "


" ciekawe ¿e ledwo wyjecha³ i hamulce siÄ™ popsu³y i jeszcze ch³opina zas³ab³ z tego faktu, pewnie by³o tak jak wczeÅ›niej wspomniano kierowca pok³óci³ siÄ™ o stan autobusu, nastÄ™pnie wyjecha³ w trasÄ™ i widzÄ…c ¿e nie da siÄ™ jechać wezwa³ autobus zastÄ™pczy lecz dyspozytor od serca powiedzia³ mu kilka s³ów i facet dosta³ zawa³u z nerwów, taka wersja jest najbardziej prawdopodobna a nie ¿e autobus prawie nówka wyjecha³ i siÄ™ zepsu³ a potem kierowca umiera."



" Raczej powinno siÄ™ pomyÅ›leć o ochronie pracowników. Powinien być zakaz pracy powy¿ej 8 godzin dla kierowców przewozów zbiorowych w ruchum miejskim. Mój mÄ…¿ jest kierowcÄ… autobusu w Warszawie. Jak iÄ™ popatrzy na jego grafik to ma co najmniej 5 razy w miesiÄ…cu 9-10 godzin. Do tego dochodzi dojazd do pracy, oraz praca w systemie zmianowym. Ludzie sÄ… przemÄ™czeni. Jak ma siÄ™ znajomoÅ›ci to mo¿na dostać fajne linie na których sÄ… d³ugie postoje. SÄ… linie na których praktycznie nie ma postoi d³u¿szych ni¿ 2-5 minut, bo to co w teorii powinno być traci siÄ™ w korkach. Do tego wozy nigdy nie sÄ… sprawne w 100%. Zawsze jakaÅ› usterka siÄ™ znajdzie. Przy zg³aszaniu s³yszy ¿e "ten typ tak ma". Jak nie chce wyjechać niesprawnym wozem to s³yszy ¿e jest to odmowa wykonania obowiÄ…zków s³u¿bowych i ju¿ mo¿e sobie szukać nowej pracy. Na zwolnieniu nie by³ od 3 lat. Je¼dzi nawet z gorÄ…czkÄ…, bo szef mu powiedzia³ ¿e "jeszcze jedno zwolnienie to siÄ™ po¿egnamy". Chocia¿ sÄ… oczywiÅ›cie tacy "swoi" którzy nie majÄ… z tym problemów. Mo¿e wart spradzić czy ten cz³owiek na coÅ› siÄ™ nie leczy³ i nie zrezygnowa³ z dalszego leczenia ze wzglÄ™du na pracÄ™ (wizyty u lekarzy trzeba jakoÅ› po³Ä…czyć z pracÄ…, a pobyty w szitalu nie sÄ… mile widziane)
"

"rawda jest taka ¿e ka¿dy boi siÄ™ iæ do lekarza bo leki drogie a L4 nie wchodzi w grÄ™ bo zaraz zwalniajÄ…. Ludzie coraz częściej bÄ™dÄ… umierać z tak zwanych przyczyn naturalnych bo po prostu nie bÄ™dzie ich stać na leczenie. WszÄ™dobylskie umowy Å›mieciowe ma³o tego ¿e za minimalne stawki 1500z³ to jeszcze nie p³acÄ… od pracownika ¿adnych sk³adek. Jak siÄ™ komuÅ› coÅ› nie podoba to ... tam sÄ… drzwi. Ceny za leki kosmiczne np. Keppra lek na padaczkÄ™ fakt dobry ale co z tego skoro ludzi chorych na niÄ… nie stać kosztuje po zni¿ce 240z³ to jest prawie po³owa najni¿szej renty. SÄ… leki jak Zavesca (choroba Niemanna Picka typ C.) którymi leczenie tygodniowe kosztuje po 12tyÅ› z³ i jest nie refundowane w Polsce. Nie podanie takiego leku dziecku przez miesiÄ…c skutkuje ca³kowitym inwalidztwem a w rezultacie Å›mierciÄ… . Tak to wyglÄ…da ludzie bÄ™dÄ… coraz częściej umierać na ulicy i w pracy. "

9 Data: Marzec 11 2013 15:46:00
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: masti 

Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 16:44:37 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/tragedia-w-warszawie-
zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadomosc.html


praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia,

a jak ma 65 to siÄ™ to jakoÅ› znaczÄ…co ró¿ni?

jak nie przejdzie badaÅ„ to co bÄ™dzie robi³?

a jak nie przejdzie majÄ…c 40 to co bÄ™dzie robi³?

--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

10 Data: Marzec 11 2013 16:56:32
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 

W dniu 2013-03-11 16:46, masti pisze:

Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 16:44:37 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/tragedia-w-warszawie-
zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadomosc.html


praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia,

a jak ma 65 to siÄ™ to jakoÅ› znaczÄ…co ró¿ni?

jak nie przejdzie badaÅ„ to co bÄ™dzie robi³?

a jak nie przejdzie majÄ…c 40 to co bÄ™dzie robi³?


Czy ty masz takie same mo¿liwoÅ›ci cia³a jak 15 latek? Zrobisz tyle pompek? Pobijesz szpilkÄ™?Zapytaj Go³oty czemu ju¿ nie boksuje jak za dawnych lat;]

MajÄ…c 40 lat mo¿na wiele zmienić. MajÄ…c 60 lat i zrytÄ… banie przez stresujÄ…cÄ… pracÄ™ ka¿dego dnia ju¿ nie wiele.

Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twojÄ… rodzinÄ… na pok³adzie?;] najlepiej w d³ugÄ… trasÄ™;]

11 Data: Marzec 11 2013 17:09:35
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: szufela 


Czy ty masz takie same mo¿liwoÅ›ci cia³a jak 15 latek? Zrobisz tyle
pompek? Pobijesz szpilkÄ™?Zapytaj Go³oty czemu ju¿ nie boksuje jak za dawnych lat;]

MajÄ…c 40 lat mo¿na wiele zmienić. MajÄ…c 60 lat i zrytÄ… banie przez stresujÄ…cÄ… pracÄ™ ka¿dego dnia ju¿ nie wiele.

Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twojÄ… rodzinÄ… na pok³adzie?;] najlepiej w d³ugÄ… trasÄ™;]

Nie wytlumaczysz, to malo kumaty gosc :/

sz.

12 Data: Marzec 11 2013 17:34:30
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: Artur MaÅ›lÄ…g 

W dniu 2013-03-11 16:56, hisjusz pisze:

Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twojÄ…
rodzinÄ… na pok³adzie?;] najlepiej w d³ugÄ… trasÄ™;]

Có¿, mój dziadek czy ojciec to ju¿ dawno w lepszym Å›wiecie, ale
teæ jak najbardziej je¼dzi i ma wiÄ™cej lat ni¿ 67. Mistrzem kierownicy
nie jest, ale spokojnie - daje radÄ™.

13 Data: Marzec 11 2013 17:41:16
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: szufela 


Có¿, mój dziadek czy ojciec to ju¿ dawno w lepszym Å›wiecie, ale
teæ jak najbardziej je¼dzi i ma wiÄ™cej lat ni¿ 67. Mistrzem kierownicy
nie jest, ale spokojnie - daje radÄ™.

Stryj mojej zony ma 83 i tez jeszcze wsiada do auta, ale nie wozi 100 osob w autobusie.

sz.

14 Data: Marzec 11 2013 18:02:44
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 

W dniu 2013-03-11 17:41, szufela pisze:


Có¿, mój dziadek czy ojciec to ju¿ dawno w lepszym Å›wiecie, ale
teæ jak najbardziej je¼dzi i ma wiÄ™cej lat ni¿ 67. Mistrzem kierownicy
nie jest, ale spokojnie - daje radÄ™.

Stryj mojej zony ma 83 i tez jeszcze wsiada do auta, ale nie wozi 100
osob w autobusie.

sz.

Ko³o mnie tez jest facet który ma powy¿ej 70 lat, prawo jazdy z z uprawnieniami do jazdy autobusami i wsiada za kierownicÄ™ osobówki. Widzia³em go ju¿ w akcji jak skrÄ™cajÄ… w prawo z lewego pasa lÄ…dowa³ na prawym, i tylko refleks kierowcy jadÄ…cego na prawym powstrzyma³ od wypadku. Gdy zapala swojego Poloneza zawsze siÄ™ dziwie jak to siÄ™ jeszcze nie rozpad³o. Odpala wóz i daje od razu na max obroty. Ledwo chodzi ale je¼dzi. WiÄ™c siÄ™ da, pewnie!

15 Data: Marzec 11 2013 20:03:33
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca (polityka+ekonomia)
Autor: ToMasz 

W dniu 11.03.2013 18:02, hisjusz pisze:
Stra¿ak godzÄ…c siÄ™ być stra¿akiem, wie co mu grozi. Górnik tak samo. Ka¿dy zawód ma jakieÅ› obciÄ…¿enia fizyczne i psychiczne. Niektórzy jednak sÄ… bardziej uprzywilejowani ni¿ reszta spo³eczeÅ„stwa. kto ich ¿ywi na wczeÅ›niejszej emeryturce? No Wy panowie. Podobnie jest z tym kierowcÄ…. Praca do 67 roku zycia bo co? Bo PaÅ„stwo nie da emeryturki? A mo¿e by siÄ™ PaÅ„stwo wypcha³o emeryturkÄ… i pozwoli³o samemu zdecydować kiedy skoÅ„czÄ™ prace zawodowÄ… i zacznÄ™ dozgonne wakacje? No nie, dlaczego? Bo PaÅ„stwo musi miec naszÄ… frosÄ™, na nasze zachcianki, typu darmowe(teoretycznie) lecznictwo, szkolnictwo, zasi³ki, dodatki....

Nikt z Was tego nie kuma? 67 rok, to wynik ekonomi, jedyna realna szansa na finansowanie emerytur z zusu. to nie kaprysik tego czy innego polityka. Jak chcecie to zmienić, to zróbcie wszystko aby zniknÄ…³ zus, dla dobra swoich dzieci. aby Wasze emertury wyp³aca³y prywatne firmy

ToMasz

16 Data: Marzec 11 2013 16:35:45
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: masti 

Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 16:56:32 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

W dniu 2013-03-11 16:46, masti pisze:
Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 16:44:37 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/tragedia-w-warszawie-
zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadomosc.html


praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia,

a jak ma 65 to siÄ™ to jakoÅ› znaczÄ…co ró¿ni?

jak nie przejdzie badaÅ„ to co bÄ™dzie robi³?

a jak nie przejdzie majÄ…c 40 to co bÄ™dzie robi³?


Czy ty masz takie same mo¿liwoÅ›ci cia³a jak 15 latek? Zrobisz tyle
pompek? Pobijesz szpilkÄ™?Zapytaj Go³oty czemu ju¿ nie boksuje jak za
dawnych lat;]

pyta³em CiÄ™ o porównanie miÄ™dzy 65 a 67. bo teraz majÄ…c 65 mogÄ…. A od
odsiewania sÄ… badania okresowe


MajÄ…c 40 lat mo¿na wiele zmienić. MajÄ…c 60 lat i zrytÄ… banie przez
stresujÄ…cÄ… pracÄ™ ka¿dego dnia ju¿ nie wiele.

Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twojÄ…
rodzinÄ… na pok³adzie?;] najlepiej w d³ugÄ… trasÄ™;]


tak, moja matka ma trochÄ™ wiÄ™cej i je¼dzi z moimi dziećmi


--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

17 Data: Marzec 11 2013 17:43:22
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 

W dniu 2013-03-11 17:35, masti pisze:

Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 16:56:32 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

W dniu 2013-03-11 16:46, masti pisze:
Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 16:44:37 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/tragedia-w-warszawie-
zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadomosc.html


praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia,

a jak ma 65 to siÄ™ to jakoÅ› znaczÄ…co ró¿ni?

jak nie przejdzie badaÅ„ to co bÄ™dzie robi³?

a jak nie przejdzie majÄ…c 40 to co bÄ™dzie robi³?


Czy ty masz takie same mo¿liwoÅ›ci cia³a jak 15 latek? Zrobisz tyle
pompek? Pobijesz szpilkÄ™?Zapytaj Go³oty czemu ju¿ nie boksuje jak za
dawnych lat;]

pyta³em CiÄ™ o porównanie miÄ™dzy 65 a 67. bo teraz majÄ…c 65 mogÄ…. A od
odsiewania sÄ… badania okresowe


MajÄ…c 40 lat mo¿na wiele zmienić. MajÄ…c 60 lat i zrytÄ… banie przez
stresujÄ…cÄ… pracÄ™ ka¿dego dnia ju¿ nie wiele.

Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twojÄ…
rodzinÄ… na pok³adzie?;] najlepiej w d³ugÄ… trasÄ™;]


tak, moja matka ma trochÄ™ wiÄ™cej i je¼dzi z moimi dziećmi


Tak w 600 km trasy zapewne je¼dzi z tymi dziećmi a z rana robi 50 pompek na lewej rÄ™ce i 50 na prawej.

18 Data: Marzec 11 2013 16:45:22
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: masti 

Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 17:43:22 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

W dniu 2013-03-11 17:35, masti pisze:
Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 16:56:32 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

W dniu 2013-03-11 16:46, masti pisze:
Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 16:44:37 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/tragedia-w-warszawie-
zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadomosc.html


praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia,

a jak ma 65 to siÄ™ to jakoÅ› znaczÄ…co ró¿ni?

jak nie przejdzie badaÅ„ to co bÄ™dzie robi³?

a jak nie przejdzie majÄ…c 40 to co bÄ™dzie robi³?


Czy ty masz takie same mo¿liwoÅ›ci cia³a jak 15 latek? Zrobisz tyle
pompek? Pobijesz szpilkÄ™?Zapytaj Go³oty czemu ju¿ nie boksuje jak za
dawnych lat;]

pyta³em CiÄ™ o porównanie miÄ™dzy 65 a 67. bo teraz majÄ…c 65 mogÄ…. A od
odsiewania sÄ… badania okresowe


MajÄ…c 40 lat mo¿na wiele zmienić. MajÄ…c 60 lat i zrytÄ… banie przez
stresujÄ…cÄ… pracÄ™ ka¿dego dnia ju¿ nie wiele.

Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twojÄ…
rodzinÄ… na pok³adzie?;] najlepiej w d³ugÄ… trasÄ™;]


tak, moja matka ma trochÄ™ wiÄ™cej i je¼dzi z moimi dziećmi


Tak w 600 km trasy zapewne je¼dzi z tymi dziećmi

tak.

a z rana robi 50 pompek
na lewej ręce i 50 na prawej.

nie i nigdy nie robi³a

a odniesiesz siÄ™ do 65/67? Czy bÄ™dziesz konsekwentnie unika³ bo to
niewygodne?



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

19 Data: Marzec 11 2013 17:54:57
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: szufela 

Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twojÄ…
rodzinÄ… na pok³adzie?;] najlepiej w d³ugÄ… trasÄ™;]


tak, moja matka ma trochÄ™ wiÄ™cej i je¼dzi z moimi dziećmi


Tak w 600 km trasy zapewne je¼dzi z tymi dziećmi

tak.

Hehe, do odwaznych swiat nalezy :)



praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia,

a jak ma 65 to siÄ™ to jakoÅ› znaczÄ…co ró¿ni?

a odniesiesz siÄ™ do 65/67? Czy bÄ™dziesz konsekwentnie unika³ bo to
niewygodne?



ROTFL Uwazasz, ze roznica w wydolnosci organizmu miedzy 50 a 52 latkiem jest taka sama jak miedzy 65 a 67 latkiem ?

sz.

20 Data: Marzec 11 2013 17:41:40
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: masti 

Dnia pięknego Mon, 11 Mar 2013 17:54:57 +0100 osobnik zwany szufela
napisa³:

Czy dajesz swojemu 67 letniemu dziadkowi prowadzić samochód z twojÄ…
rodzinÄ… na pok³adzie?;] najlepiej w d³ugÄ… trasÄ™;]


tak, moja matka ma trochÄ™ wiÄ™cej i je¼dzi z moimi dziećmi


Tak w 600 km trasy zapewne je¼dzi z tymi dziećmi

tak.

Hehe, do odwaznych swiat nalezy :)

to, ¿e sam nie umiesz to nie znaczy, ¿e nie ma takich co umiejÄ…




praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia,

a jak ma 65 to siÄ™ to jakoÅ› znaczÄ…co ró¿ni?

a odniesiesz siÄ™ do 65/67? Czy bÄ™dziesz konsekwentnie unika³ bo to
niewygodne?



ROTFL Uwazasz, ze roznica w wydolnosci organizmu miedzy 50 a 52 latkiem
jest taka sama jak miedzy 65 a 67 latkiem ?

a skÄ…d wziÄ…³eÅ› 50-52? bo dyskusja zaczÄ™³a sie od jeczenia jak to kiepsko
będzie jak kierowcy będą mieć 67.



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

21 Data: Marzec 12 2013 20:58:54
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: ZIWK 

W dniu 2013-03-11 17:45, masti pisze:

a odniesiesz siê do 65/67? Czy bêdziesz konsekwentnie unika³ bo to
niewygodne?

Nie odpowie bo brak rzeczowych argumentów oraz instrukcji poza oczywistym "fszystko pszes Tusku i pe³o"


--
/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

22 Data: Marzec 12 2013 21:34:24
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: szufela 

a odniesiesz siê do 65/67? Czy bêdziesz konsekwentnie unika³ bo to
niewygodne?

Nie odpowie bo brak rzeczowych argumentów oraz instrukcji poza oczywistym "fszystko pszes Tusku i pe³o"

Czego nie zrozumiales, ze starsi ludzie nie sa stworzeni do wykonywania odpowiedzialnych, wymagajacych precyzji, doskona³ego refleksu i podatnych na duzy stres zawodów ?
Za 5 czy 10  lat jak podnios± wiek em do 70  to bedziesz pierdolil, ze 67 - 70 to zadna roznica, jak teraz 65-67.

sz

23 Data: Marzec 13 2013 00:19:58
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: ZIWK 

W dniu 2013-03-12 21:34, szufela pisze:

a odniesiesz siê do 65/67? Czy bêdziesz konsekwentnie unika³ bo to
niewygodne?

Nie odpowie bo brak rzeczowych argumentów oraz instrukcji poza
oczywistym "fszystko pszes Tusku i pe³o"

Czego nie zrozumiales, ze starsi ludzie nie sa stworzeni do wykonywania
odpowiedzialnych, wymagajacych precyzji, doskona³ego refleksu i
podatnych na duzy stres zawodów ?
Za 5 czy 10  lat jak podnios± wiek em do 70  to bedziesz pierdolil, ze
67 - 70 to zadna roznica, jak teraz 65-67.


Ja próbuje dyskutowaæ - a twój brak argumentów i wulgaryzmy powoduj± ¿e jedyne co potrafisz to "a u was murzynów bij±"...

Dzisiaj formalny wiek emerytalny dla kierowców zawodowych wynosi u nas 65 lat.
W Szwecji bez specjalnych protestów w³a¶nie podnosz± do 75...

Tak wiem, zimno konserwuje a u tych wyzyskiwaczy po 70 to siê ju¿ m³odnieje...

--
/\    Wojciech Smagowicz - Kraków      /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

24 Data: Marzec 13 2013 01:32:51
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: szufela 

Dzisiaj formalny wiek emerytalny dla kierowców zawodowych wynosi u nas 65 lat.
W Szwecji bez specjalnych protestów w³a¶nie podnosz± do 75...

ROTFL.
Szwecja posiada elastyczny wiek emerytalny. Moga przechodzic po 61 i pracowac do 67 jesli chca
Szwedow ktorzy pracuja po 65 roku jest 7,8%.
Tak wiec nie sadze, zeby w stresujacych zawodach szedzi pracowali dluzej niz do 65 roku zycia.

Co do 75 lat to palnal ich premier po czym szybko sie z tego wycofal, gdy zrobiono sondaze i rozne konsultacje.
81% kobiet bylo przeciwnych i 65% mezczyzn
86% prac fizycznych bylo przeciwnych i 72% umyslowych
Tylko 7% badanych uwazalo, ze wiek em. powinien byc podniesiony do 75 lat, to faktycznie bez specjalnych protestow. :)

W dodatku Polska to nie Szwecja, tu w wiekszosci zycie to walka i stres a tam wysoki socjal i malo zmartwien co ma wplyw na psyche i zdrowie. Miedzy innymi stad srednia zycia wyzsza o kilka lat.

To tyle jesli chodzi o moj brak argumentow, wiec pozwol odpowiem ci jednak wugarnie:
Skoncz pier....c.

sz.

25 Data: Marzec 13 2013 12:01:04
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 01:32:51 +0100 osobnik zwany szufela
napisa³:

To tyle jesli chodzi o moj brak argumentow, wiec pozwol odpowiem ci
jednak wugarnie: Skoncz pier....c.

i to są Twoje jedyne argumenty. Odpowiesz w końcu na pytanie?



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

26 Data: Marzec 13 2013 13:58:38
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: szufela 

i to sÄ… Twoje jedyne argumenty.

 LOL

Odpowiesz w końcu na pytanie?

Jakie sieroto pytanie ?
Dlaczego jazda z predkoscia 50km/h na autostradzie grozi mandatem ?

sz.

27 Data: Marzec 13 2013 14:29:39
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 13:58:38 +0100 osobnik zwany szufela
napisa³:

i to sÄ… Twoje jedyne argumenty.

 LOL

Odpowiesz w końcu na pytanie?

Jakie sieroto pytanie ?
Dlaczego jazda z predkoscia 50km/h na autostradzie grozi mandatem ?

"a skÄ…d wziÄ…³eÅ› 50-52? bo dyskusja zaczÄ™³a sie od jeczenia jak to kiepsko
będzie jak kierowcy będą mieć 67."




--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

28 Data: Marzec 13 2013 15:43:51
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 

W dniu 2013-03-13 15:29, masti pisze:

Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 13:58:38 +0100 osobnik zwany szufela
napisa³:

i to sÄ… Twoje jedyne argumenty.

  LOL

Odpowiesz w końcu na pytanie?

Jakie sieroto pytanie ?
Dlaczego jazda z predkoscia 50km/h na autostradzie grozi mandatem ?

"a skÄ…d wziÄ…³eÅ› 50-52? bo dyskusja zaczÄ™³a sie od jeczenia jak to kiepsko
będzie jak kierowcy będą mieć 67."




KtoÅ› na Policje i Stra¿ po¿arnÄ… zaczÄ…³ mendzić ¿e tak szybko odchodzÄ… na emeryturÄ™.

29 Data: Marzec 13 2013 14:54:24
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 15:43:51 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

W dniu 2013-03-13 15:29, masti pisze:
Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 13:58:38 +0100 osobnik zwany szufela
napisa³:

i to sÄ… Twoje jedyne argumenty.

  LOL

Odpowiesz w końcu na pytanie?

Jakie sieroto pytanie ?
Dlaczego jazda z predkoscia 50km/h na autostradzie grozi mandatem ?

"a skÄ…d wziÄ…³eÅ› 50-52? bo dyskusja zaczÄ™³a sie od jeczenia jak to
kiepsko będzie jak kierowcy będą mieć 67."




KtoÅ› na Policje i Stra¿ po¿arnÄ… zaczÄ…³ mendzić ¿e tak szybko odchodzÄ… na
emeryturÄ™.

znowu uciekasz. typowe



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

30 Data: Marzec 13 2013 16:25:04
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 



KtoÅ› na Policje i Stra¿ po¿arnÄ… zaczÄ…³ mendzić ¿e tak szybko odchodzÄ… na
emeryturÄ™.

znowu uciekasz. typowe


Od czego?

31 Data: Marzec 13 2013 19:05:09
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: szufela 

"a skÄ…d wziÄ…³eÅ› 50-52? bo dyskusja zaczÄ™³a sie od jeczenia jak to kiepsko
będzie jak kierowcy będą mieć 67."

Nie wazne skad. Nie musial byc akurat taki przedzial. Mogl byc inny ale nie kazdy !
Pomysl troche.
Chodzi o niestwarzanie precedensu do podwyzszania stale wieku dla specyficznych zawodow. Niestety jest ich duzo i to jest problem.
Tu masz bardzo prosty i znany przyklad jak do tego podchodzi sie w naszym kraju:
http://lotniczapolska.pl/Samolot-LOT-u-zatrzymany-na-Heathrow-- Bo-piloci-byli-za-starzy,23592

sz.

32 Data: Marzec 13 2013 18:38:57
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 19:05:09 +0100 osobnik zwany szufela
napisa³:

"a skÄ…d wziÄ…³eÅ› 50-52? bo dyskusja zaczÄ™³a sie od jeczenia jak to
kiepsko będzie jak kierowcy będą mieć 67."

Nie wazne skad. Nie musial byc akurat taki przedzial. Mogl byc inny ale
nie kazdy ! Pomysl troche.

nie rozmawialiśmy o innym

Chodzi o niestwarzanie precedensu do podwyzszania stale wieku dla
specyficznych zawodow. Niestety jest ich duzo i to jest problem. Tu masz
bardzo prosty i znany przyklad jak do tego podchodzi sie w naszym kraju:
http://lotniczapolska.pl/Samolot-LOT-u-zatrzymany-na-Heathrow-- Bo-
piloci-byli-za-starzy,23592

jest przymus pracy w zawodzie do koÅ„ca ¿ycia?
(sprawdzić czy nie Papie¿)




--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

33 Data: Marzec 13 2013 16:02:41
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: hisjusz 

W dniu 2013-03-13 00:19, ZIWK pisze:

W dniu 2013-03-12 21:34, szufela pisze:
a odniesiesz siê do 65/67? Czy bêdziesz konsekwentnie unika³ bo to
niewygodne?

Nie odpowie bo brak rzeczowych argumentów oraz instrukcji poza
oczywistym "fszystko pszes Tusku i pe³o"

Czego nie zrozumiales, ze starsi ludzie nie sa stworzeni do wykonywania
odpowiedzialnych, wymagajacych precyzji, doskona³ego refleksu i
podatnych na duzy stres zawodów ?
Za 5 czy 10  lat jak podnios± wiek em do 70  to bedziesz pierdolil, ze
67 - 70 to zadna roznica, jak teraz 65-67.


Ja próbuje dyskutowaæ - a twój brak argumentów i wulgaryzmy powoduj± ¿e
jedyne co potrafisz to "a u was murzynów bij±"...

Dzisiaj formalny wiek emerytalny dla kierowców zawodowych wynosi u nas
65 lat.
W Szwecji bez specjalnych protestów w³a¶nie podnosz± do 75...

Tak wiem, zimno konserwuje a u tych wyzyskiwaczy po 70 to siê ju¿
m³odnieje...


Hitler te¿ powiedzia³ ¿e ¿ydzi ¼li i nikt nie dyskutowa³;/

34 Data: Marzec 11 2013 21:18:18
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: ZIWK 

W dniu 2013-03-11 16:46, masti pisze:

Dnia piêknego Mon, 11 Mar 2013 16:44:37 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/tragedia-w-warszawie-
zmarl-za-kierownica-autobusu,1,5441630,region-wiadomosc.html


praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia,

a jak ma 65 to siê to jako¶ znacz±co ró¿ni?
Politycznie - TAK
Fizycznie - nie - ka¿dy organizm starzeje siê inaczej..

jak nie przejdzie badañ to co bêdzie robi³?

a jak nie przejdzie maj±c 40 to co bêdzie robi³?

No to obni¿my wiek emerytalny do 25 lat... albo i mniej -
syn znajomej dosta³ zawa³u maj±c 16-lat.

35 Data: Marzec 12 2013 00:26:45
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: PlaMa 

W dniu 2013-03-11 21:18, ZIWK pisze:

No to obni¿my wiek emerytalny do 25 lat... albo i mniej -
syn znajomej dosta³ zawa³u maj±c 16-lat.

ja dostajê k***cy w swojej pracy w wieku 30 lat - proszê o wcze¶niejsz± emeryturê!

36 Data: Marzec 11 2013 17:14:46
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: J.F 

U¿ytkownik "hisjusz"  napisa³ w wiadomoÅ›ci

Pora siÄ™ zacząć rozglÄ…dać w oko³o czy coÅ› nie jest na auto pilocie.Dobre komentarze poni¿ej:
" Jestem kierowcÄ… tira i mam zamiar pracować do 67 jak do¿yjÄ™. Mia³em ju¿ dwa lekkie zawa³y ale dalej pracujÄ™. W moim wieku ciÄ™¿ko siÄ™ przebran¿owić. A przecie¿ jeæ trzeba. A ¿e kiedyÅ› przewo¿Ä…c gaz dostanÄ™ zawa³ rozwalÄ™ pó³ dzielnicy.... Pewnie pojawi siÄ™ zajawka na onecie i bÄ™dzie o czym gadać. "

Akurat znam taki jeden przypadek ... zaslabniecie za kierownica, potem rak, chemioterapia, czlowiek tak slaby ze spacerkiem boi sie chodzic .... lekarz w ZUS mu zaswiadczenia ze sie nie nadaje do pracy nie chce wydac, a lekarz MP zaswiadczenia ze sie nadaje tez nie chce wydac.
No i pieniedzy nie ma.
Nic tylko miedzy Wiejska a ministerstwami jezdzic.

Obysmy zdrowi i bogaci byli ..

" ciekawe ¿e ledwo wyjecha³ i hamulce siÄ™ popsu³y i jeszcze ch³opina zas³ab³ z tego faktu, pewnie by³o tak jak wczeÅ›niej wspomniano kierowca pok³óci³ siÄ™ o stan autobusu, nastÄ™pnie wyjecha³ w trasÄ™ i widzÄ…c ¿e nie da siÄ™ jechać wezwa³ autobus zastÄ™pczy lecz dyspozytor od serca powiedzia³ mu kilka s³ów i facet dosta³ zawa³u z nerwów, taka wersja jest najbardziej prawdopodobna a nie ¿e autobus prawie nówka wyjecha³ i siÄ™ zepsu³ a potem kierowca umiera."

Kto wie ...


J.

37 Data: Marzec 11 2013 18:10:38
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: Artur MaÅ›lÄ…g 

W dniu 2013-03-11 17:14, J.F pisze:

U¿ytkownik "hisjusz"  napisa³ w wiadomoÅ›ci
(...)
" ciekawe ¿e ledwo wyjecha³ i hamulce siÄ™ popsu³y i jeszcze ch³opina
zas³ab³ z tego faktu, pewnie by³o tak jak wczeÅ›niej wspomniano
kierowca pok³óci³ siÄ™ o stan autobusu, nastÄ™pnie wyjecha³ w trasÄ™ i
widzÄ…c ¿e nie da siÄ™ jechać wezwa³ autobus zastÄ™pczy lecz dyspozytor
od serca powiedzia³ mu kilka s³ów i facet dosta³ zawa³u z nerwów, taka
wersja jest najbardziej prawdopodobna a nie ¿e autobus prawie nówka
wyjecha³ i siÄ™ zepsu³ a potem kierowca umiera."

Kto wie ...

Mog³o tak być.

Poni¿ej linki do wypadku bardziej spektakularnego (o tym na grupie
nie by³o, przecie¿ to nie sensacja):
http://www.tvsierpc.pl/36,187-dramat_w_studziencu.______________zmarla_druga_dziewczynka..html
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/studzieniec-paulinki-zginey-jadac-na-konkurs_311217.html

Kto zna miejsce to wie, ¿e oznakowanie stosowane jest, a ludzie
je¿d¿Ä… ró¿nie (mimo tego, ¿e widać jak na d³oni, ¿e zwolnić warto).
Szkoda mi dzieciaków i rodziców.

38 Data: Marzec 12 2013 00:24:00
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: PlaMa 

W dniu 2013-03-11 16:44, hisjusz pisze:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badaÅ„ to co
bÄ™dzie robi³?
Pora siÄ™ zacząć rozglÄ…dać w oko³o czy coÅ› nie jest na auto pilocie.Dobre
komentarze poni¿ej:

o co Ty cz³owieku lobbujesz? O wczeÅ›niejsze emerytury dla kierowców? Chyba Was wszystkich ju¿ pogiÄ™³o... Moim zdaniem to powinni odebrać te emerytury nauczycielom i innym grupom. Wszyscy równo 62-65 lat.

Po prostu a¿ mnie mierzi jak s³yszÄ™ sugestie "zróbmy wczeÅ›niejsze emerytury dla kierowców, oni majÄ… takÄ… trudnÄ… pracÄ™" - a kto kurde nie ma trudnej pracy?!

39 Data: Marzec 12 2013 10:59:35
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello PlaMa,

Tuesday, March 12, 2013, 12:24:00 AM, you wrote:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badañ to co
bêdzie robi³?
Pora siê zacz±æ rozgl±daæ w oko³o czy co¶ nie jest na auto pilocie.Dobre
komentarze poni¿ej:
o co Ty cz³owieku lobbujesz? O wcze¶niejsze emerytury dla kierowców?
Chyba Was wszystkich ju¿ pogiê³o... Moim zdaniem to powinni odebraæ te
emerytury nauczycielom i innym grupom. Wszyscy równo 62-65 lat.
Po prostu a¿ mnie mierzi jak s³yszê sugestie "zróbmy wcze¶niejsze
emerytury dla kierowców, oni maj± tak± trudn± pracê" - a kto kurde nie
ma trudnej pracy?!

Tu nie chodzi o trudn± pracê tylko o bezpo¶rednie zagro¿enie dla
zdrowia i ¿ycia ludzi.


--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

40 Data: Marzec 12 2013 10:06:40
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: masti 

Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 10:59:35 +0100 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisa³:

Hello PlaMa,

Tuesday, March 12, 2013, 12:24:00 AM, you wrote:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badaÅ„ to co
bÄ™dzie robi³?
Pora siÄ™ zacząć rozglÄ…dać w oko³o czy coÅ› nie jest na auto
pilocie.Dobre komentarze poni¿ej:
o co Ty cz³owieku lobbujesz? O wczeÅ›niejsze emerytury dla kierowców?
Chyba Was wszystkich ju¿ pogiÄ™³o... Moim zdaniem to powinni odebrać te
emerytury nauczycielom i innym grupom. Wszyscy równo 62-65 lat. Po
prostu a¿ mnie mierzi jak s³yszÄ™ sugestie "zróbmy wczeÅ›niejsze
emerytury dla kierowców, oni majÄ… takÄ… trudnÄ… pracÄ™" - a kto kurde nie
ma trudnej pracy?!

Tu nie chodzi o trudnÄ… pracÄ™ tylko o bezpoÅ›rednie zagro¿enie dla zdrowia
i ¿ycia ludzi.

ale co ma do tego wiek? Od sprawdzenia czy siÄ™ nadaje sÄ… badania
okresowe. JeÅ›li nie dzia³ajÄ… to trzeba je poprawić a nie robić
wcześniejsze emerytury.

To dla programistów te¿ zróbmy wczeÅ›niejsze emerytury. bo jak siÄ™ pomyli
to mo¿e ¼le zaprogramować system kontroli lotów albo komputer w samolocie.
To jeszcze wiÄ™ksze bezpoÅ›rednie zagro¿enie dla zdrowia i ¿ycia ludzi



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

41 Data: Marzec 12 2013 11:29:39
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: szufela 

ale co ma do tego wiek? Od sprawdzenia czy siÄ™ nadaje sÄ… badania
okresowe. JeÅ›li nie dzia³ajÄ… to trzeba je poprawić a nie robić
wcześniejsze emerytury.

To dla programistów te¿ zróbmy wczeÅ›niejsze emerytury. bo jak siÄ™ pomyli
to mo¿e ¼le zaprogramować system kontroli lotów albo komputer w samolocie.
To jeszcze wiÄ™ksze bezpoÅ›rednie zagro¿enie dla zdrowia i ¿ycia ludzi


InteligencjÄ… to ty nie grzeszysz w dalszym ciÄ…gu ch³opie :)
Systemy w samolotach to nie gry java na telefon, potrafia byc testowane latami.

sz.

42 Data: Marzec 12 2013 10:41:59
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: masti 

Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 11:29:39 +0100 osobnik zwany szufela
napisa³:

ale co ma do tego wiek? Od sprawdzenia czy siÄ™ nadaje sÄ… badania
okresowe. JeÅ›li nie dzia³ajÄ… to trzeba je poprawić a nie robić
wcześniejsze emerytury.

To dla programistów te¿ zróbmy wczeÅ›niejsze emerytury. bo jak siÄ™
pomyli to mo¿e ¼le zaprogramować system kontroli lotów albo komputer w
samolocie. To jeszcze wiÄ™ksze bezpoÅ›rednie zagro¿enie dla zdrowia i
¿ycia ludzi


InteligencjÄ… to ty nie grzeszysz w dalszym ciÄ…gu ch³opie :) Systemy w
samolotach to nie gry java na telefon, potrafia byc testowane latami.

a wiesz co to jest to w³ochate co CiÄ™ gryzie w dupÄ™?



--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

43 Data: Marzec 12 2013 13:20:59
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 


InteligencjÄ… to ty nie grzeszysz w dalszym ciÄ…gu ch³opie :) Systemy w
samolotach to nie gry java na telefon, potrafia byc testowane latami.

a wiesz co to jest to w³ochate co CiÄ™ gryzie w dupÄ™?



To siÄ™ Pan ³adnie przedstawi³ przed milionami s³uchaczy.

44 Data: Marzec 12 2013 13:21:49
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: masti 

Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 13:20:59 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

InteligencjÄ… to ty nie grzeszysz w dalszym ciÄ…gu ch³opie :) Systemy w
samolotach to nie gry java na telefon, potrafia byc testowane latami.

a wiesz co to jest to w³ochate co CiÄ™ gryzie w dupÄ™?



To siÄ™ Pan ³adnie przedstawi³ przed milionami s³uchaczy.

powiedzia³ ktoÅ› nieznajÄ…cy jednego z najstarszych memów usenetu.




--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

45 Data: Marzec 12 2013 13:20:03
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 

W dniu 2013-03-12 11:06, masti pisze:

Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 10:59:35 +0100 osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz napisa³:

Hello PlaMa,

Tuesday, March 12, 2013, 12:24:00 AM, you wrote:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badaÅ„ to co
bÄ™dzie robi³?
Pora siÄ™ zacząć rozglÄ…dać w oko³o czy coÅ› nie jest na auto
pilocie.Dobre komentarze poni¿ej:
o co Ty cz³owieku lobbujesz? O wczeÅ›niejsze emerytury dla kierowców?
Chyba Was wszystkich ju¿ pogiÄ™³o... Moim zdaniem to powinni odebrać te
emerytury nauczycielom i innym grupom. Wszyscy równo 62-65 lat. Po
prostu a¿ mnie mierzi jak s³yszÄ™ sugestie "zróbmy wczeÅ›niejsze
emerytury dla kierowców, oni majÄ… takÄ… trudnÄ… pracÄ™" - a kto kurde nie
ma trudnej pracy?!

Tu nie chodzi o trudnÄ… pracÄ™ tylko o bezpoÅ›rednie zagro¿enie dla zdrowia
i ¿ycia ludzi.

ale co ma do tego wiek? Od sprawdzenia czy siÄ™ nadaje sÄ… badania
okresowe. JeÅ›li nie dzia³ajÄ… to trzeba je poprawić a nie robić
wcześniejsze emerytury.

Te mądrala. Patrz jak mięso badają co je jesz http://finanse.wp.pl/kat,104128,title,Wynik-prowokacji-dziennikarskiej-weterynarz-przyjal-prezent-od-zakladow-Viola,wid,15404658,wiadomosc.html?ticaid=110375
dziÅ› PINIÄ„DZ kochany rzÄ…dzi kilka z³otych i wiele kupisz. Widzia³ ja ostatnio ¿e nawet dowód osobisty z wpisami w systemy mo¿na kupić za przystÄ™pnÄ… cenÄ™ 10 000 pln wiÄ™c o czym ty mówisz?!

To dla programistów te¿ zróbmy wczeÅ›niejsze emerytury. bo jak siÄ™ pomyli
to mo¿e ¼le zaprogramować system kontroli lotów albo komputer w samolocie.
To jeszcze wiÄ™ksze bezpoÅ›rednie zagro¿enie dla zdrowia i ¿ycia ludzi

Tacy co to robiÄ… zarabiajÄ… taki hajs ¿e pier#$# emeryturÄ™ w "" rozejrzyj siÄ™ po og³oszeniach prasowych CHOPAK!

46 Data: Marzec 13 2013 02:00:07
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: J.F. 

Dnia Tue, 12 Mar 2013 10:06:40 +0000 (UTC), masti napisa³(a):

To dla programistów te¿ zróbmy wcze¶niejsze emerytury. bo jak siê pomyli
to mo¿e ¼le zaprogramowaæ system kontroli lotów albo komputer w samolocie.
To jeszcze wiêksze bezpo¶rednie zagro¿enie dla zdrowia i ¿ycia ludzi

Jak programista zaslabnie na stanowisku pracy, to program bedzie musial
dokonczyc inny programista, i ryzyka tu nie ma.
Jak kontroler zaslabnie, to do czasy zastapienia nikt nie kieruje
samolotami, i jest zle ..
J.

47 Data: Marzec 13 2013 18:33:58
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: John Ko³alsky 


U¿ytkownik "J.F."

To dla programistów te¿ zróbmy wcze¶niejsze emerytury. bo jak siê pomyli
to mo¿e ¼le zaprogramowaæ system kontroli lotów albo komputer w samolocie.
To jeszcze wiêksze bezpo¶rednie zagro¿enie dla zdrowia i ¿ycia ludzi

Jak programista zaslabnie na stanowisku pracy, to program bedzie musial
dokonczyc inny programista, i ryzyka tu nie ma.
Jak kontroler zaslabnie, to do czasy zastapienia nikt nie kieruje
samolotami, i jest zle ..

Je¶li wystarczy jeden kontroler na wszystkie l±duj±ce samoloty a pilotów na ka¿dy samolot potrzeba dwóch to widaæ nie ma problemu zas³abniêcia kontrolera

48 Data: Marzec 12 2013 13:17:14
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 

W dniu 2013-03-12 00:24, PlaMa pisze:

W dniu 2013-03-11 16:44, hisjusz pisze:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badaÅ„ to co
bÄ™dzie robi³?
Pora siÄ™ zacząć rozglÄ…dać w oko³o czy coÅ› nie jest na auto pilocie.Dobre
komentarze poni¿ej:

o co Ty cz³owieku lobbujesz? O wczeÅ›niejsze emerytury dla kierowców?
Chyba Was wszystkich ju¿ pogiÄ™³o... Moim zdaniem to powinni odebrać te
emerytury nauczycielom i innym grupom. Wszyscy równo 62-65 lat.

Po prostu a¿ mnie mierzi jak s³yszÄ™ sugestie "zróbmy wczeÅ›niejsze
emerytury dla kierowców, oni majÄ… takÄ… trudnÄ… pracÄ™" - a kto kurde nie
ma trudnej pracy?!



Zginąć chcesz w swojej osobówce? Wyobra¿asz sobie stra¿aka bez si³ co w wieku 60 lat wyciÄ…ga Cie z 10 piÄ™tra p³onÄ…cego mieszkania? Wyobra¿asz sobie Policjanta z prewencji który za szmaty wyciÄ…ga z twego mieszkania 20 letniego z³odzieja co robi dziennie 200 pompek i ok³ada szpilkÄ™?

Ta! nauczyciele do 67 r pewnie ju¿ totalnie durnota bÄ™dzie wychodzić z stamtÄ…d, mo¿e najlepiej zamknąć szko³y, ¿adnych kosztów na szkolnictwo jak w afryce.Czym ziarnko za m³odu nasiÄ…knie... wystarczy popatrzeć co siÄ™ teraz dzieje w szko³ach gdzie ka¿dy co ma wiÄ™cej oleju w g³owie i si³ spierdala od zawodu bo gówniano p³acÄ… i nie ma ¿adnego pos³uchu w spo³eczeÅ„stwie bo gówniane ciuchy noszÄ… za swojÄ… gównianÄ… p³acÄ™.

49 Data: Marzec 12 2013 13:22:51
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: masti 

Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 13:17:14 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

W dniu 2013-03-12 00:24, PlaMa pisze:
W dniu 2013-03-11 16:44, hisjusz pisze:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badaÅ„ to co
bÄ™dzie robi³?
Pora siÄ™ zacząć rozglÄ…dać w oko³o czy coÅ› nie jest na auto
pilocie.Dobre komentarze poni¿ej:

o co Ty cz³owieku lobbujesz? O wczeÅ›niejsze emerytury dla kierowców?
Chyba Was wszystkich ju¿ pogiÄ™³o... Moim zdaniem to powinni odebrać te
emerytury nauczycielom i innym grupom. Wszyscy równo 62-65 lat.

Po prostu a¿ mnie mierzi jak s³yszÄ™ sugestie "zróbmy wczeÅ›niejsze
emerytury dla kierowców, oni majÄ… takÄ… trudnÄ… pracÄ™" - a kto kurde nie
ma trudnej pracy?!



Zginąć chcesz w swojej osobówce? Wyobra¿asz sobie stra¿aka bez si³ co w
wieku 60 lat wyciÄ…ga Cie z 10 piÄ™tra p³onÄ…cego mieszkania?

czy gdzieÅ› istnieje nakaz pracy w jednym zawodzie do koÅ„ca ¿ycia?
A chcia³byÅ› oglÄ…dać na ok³adce playboya 60 letnia modelkÄ™? Przecie¿ nie
jest jeszcze na emeryturze.

--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

50 Data: Marzec 12 2013 16:42:25
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: hisjusz 



Zginąć chcesz w swojej osobówce? Wyobra¿asz sobie stra¿aka bez si³ co w
wieku 60 lat wyciÄ…ga Cie z 10 piÄ™tra p³onÄ…cego mieszkania?





Masz tu ch³opinÄ™ http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019381,title,Policjant-zastrzelony-w-czasie-kontroli-drogowej,wid,15406355,wiadomosc.html?ticaid=110379&_ticrsn=3
co dopiero w wieku 60 lat mia³ by siÄ™ szarpać z 25 letnim lekko atletÄ….

> czy gdzieÅ› istnieje nakaz pracy w jednym zawodzie do koÅ„ca ¿ycia?
> A chcia³byÅ› oglÄ…dać na ok³adce playboya 60 letnia modelkÄ™? Przecie¿ nie
> jest jeszcze na emeryturze.

Pó³ ¿ycia by³ Policjantem a teraz pójdzie do piekarni na praktykÄ™ i bÄ™dzie piek³ chleb.

51 Data: Marzec 12 2013 15:49:11
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: masti 

Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2013 16:42:25 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:


Zginąć chcesz w swojej osobówce? Wyobra¿asz sobie stra¿aka bez si³ co
w wieku 60 lat wyciÄ…ga Cie z 10 piÄ™tra p³onÄ…cego mieszkania?





Masz tu ch³opinÄ™
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019381,title,Policjant-zastrzelony-w-
czasie-kontroli-drogowej,wid,15406355,wiadomosc.html?
ticaid=110379&_ticrsn=3
co dopiero w wieku 60 lat mia³ by siÄ™ szarpać z 25 letnim lekko atletÄ….

no i co z tego wynika? Jaki to ma zwiÄ…zek z 65 kontra 67 letnim kierowcÄ…?


 > czy gdzieÅ› istnieje nakaz pracy w jednym zawodzie do koÅ„ca ¿ycia? A
 > chcia³byÅ› oglÄ…dać na ok³adce playboya 60 letnia modelkÄ™? Przecie¿ nie
 > jest jeszcze na emeryturze.

Pó³ ¿ycia by³ Policjantem a teraz pójdzie do piekarni na praktykÄ™ i
bÄ™dzie piek³ chleb.

a czemu nie?


--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett

52 Data: Marzec 13 2013 00:20:29
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: Gotfryd Smolik news 

On Tue, 12 Mar 2013, masti wrote:

Dnia piêknego Tue, 12 Mar 2013 16:42:25 +0100 osobnik zwany hisjusz
napisa³:

Pó³ ¿ycia by³ Policjantem a teraz pójdzie do piekarni na praktykê
i bêdzie piek³ chleb.

a czemu nie?

  Zupe³nie ju¿ abstrahuj±c od faktu, i¿ w tej¿e policji jest ca³kiem
sporo roboty o innym charakterze, "papierkowej" nie wy³±czaj±c,
a do której do¶wiadczenie ze sposobu "sk±d te papierki siê bior±"
nie zawadzi, a przeciwnie.

pzdr, Gotfryd

53 Data: Marzec 11 2013 19:52:47
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: Tomasz Finke 

W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badañ to co
bêdzie robi³?

Za kilka lat autobusy miejskie mog± ju¿ nie potrzebowaæ kierowców:

http://www.spidersweb.pl/2013/03/jurek-samochod-autonomiczny.html

Taksówki - mo¿e dopiero za >10.

T.

54 Data: Marzec 11 2013 20:08:24
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2013-03-11 19:52, Tomasz Finke pisze:

W dniu 2013-03-11 16:37, hisjusz pisze:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badañ to co
bêdzie robi³?

Za kilka lat autobusy miejskie mog± ju¿ nie potrzebowaæ kierowców:

To ju¿ dzisiaj bez problemu by siê da³o wprowadziæ - kwestia ceny.

http://www.spidersweb.pl/2013/03/jurek-samochod-autonomiczny.html

Taksówki - mo¿e dopiero za >10.

Ach- >10? Tak, to zapewne prawda :>

55 Data: Marzec 11 2013 20:07:21
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego aut obusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: Gotfryd Smolik news 

On Mon, 11 Mar 2013, hisjusz wrote:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badañ
to co bêdzie robi³?

  Przecie¿ to jest ¼le zadane pytanie.
  Wiesz od czego "projekt 67" (maj± ju¿ parê lat) zacz±³ rz±d niemiecki?

pzdr, Gotfryd

56 Data: Marzec 11 2013 21:20:20
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: hisjusz 

W dniu 2013-03-11 20:07, Gotfryd Smolik news pisze:

On Mon, 11 Mar 2013, hisjusz wrote:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badañ
to co bêdzie robi³?

  Przecie¿ to jest ¼le zadane pytanie.
  Wiesz od czego "projekt 67" (maj± ju¿ parê lat) zacz±³ rz±d niemiecki?

pzdr, Gotfryd
od?

57 Data: Marzec 11 2013 23:24:27
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: Gotfryd Smolik news 

On Mon, 11 Mar 2013, hisjusz wrote:

W dniu 2013-03-11 20:07, Gotfryd Smolik news pisze:
  Wiesz od czego "projekt 67" (maj± ju¿ parê lat) zacz±³ rz±d niemiecki?

od?

....ustalenia listy stanowisk na których nie wolno zatrudniaæ
ludzi bodaj <55 lat (dok³adnie nie pamiêtam)
  Powa¿nie, maj± takie ograniczenie.
  Jasne ¿e nie zapewnia to 100% miejsc pracy dla tych, którzy
z ró¿nych przyczyn nie mog± tego robiæ co przez poprzednie
30 lat, ale przynajmniej *czê¶æ* problemu zdejmuje.
  Tak, owszem, w ten sposób pozbawieni zostaj± ma³o wymagaj±cych
stanowisk "m³odzi prosto po szkole", ale wygl±da to logicznie.

  A mechanizmy z postaci "¶wiadczeñ wyrównawczych" znane by³y
przed wojn±. Zak³ad mia³ interes w dotowaniu swoich pracowników
(a nie u konkurencji) ;)

pzdr, Gotfryd

58 Data: Marzec 12 2013 12:27:06
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego aut obusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasÄ™.
Autor: Marek 'marcus075' Karweta 

hisjusz, Mon, 11 Mar 2013 16:37:52 +0100, pl.misc.samochody:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badañ to co
bêdzie robi³?

No patrz. A ja bym chêtnie komu¶ zap³aci³ za wykoszenie trawnika przed moim
domem, tylko chêtnych do pracy brak.


--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.
GG:3585538 | JID:    | Najpierw jeden
Tuwima c(z)ytujê z przyjemno¶ci±         | A potem kilkana¶cie drugich.

59 Data: Marzec 12 2013 13:34:00
Temat: Re: Warszawa 55-letni kierowca miejskiego autobusu zmar³ tu¿ po wyjechaniu w trasê.
Autor: hisjusz 

W dniu 2013-03-12 12:27, Marek 'marcus075' Karweta pisze:

hisjusz, Mon, 11 Mar 2013 16:37:52 +0100, pl.misc.samochody:

praca kierowcy autobusu do 67 r ¿ycia, jak nie przejdzie badañ to co
bêdzie robi³?

No patrz. A ja bym chêtnie komu¶ zap³aci³ za wykoszenie trawnika przed moim
domem, tylko chêtnych do pracy brak.


Daj og³oszenie na gumetree zobaczysz ilu chêtnych zg³osi siê do strzy¿enia trawnika. Wiem bo dawa³em og³oszenia do pracy, na 10 dzwoni±cych (w ci±gu 30 minut od pojawienia sie og³oszenia) do pracy przychodzi³o 8 -2 zwykle marudy.80% skuteczno¶ci uwa¿am za niez³y wynik.

Warszawa 55-letni kierowca miejskiego aut obusu zmarł tuż po wyjechaniu w trasę.



Grupy dyskusyjne