Wplyw komorki na kierowanie samochodem ...
1 | Data: Styczen 04 2012 16:06:44 |
Temat: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | |
Autor: AZ | .... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu: 2 |
Data: Styczen 04 2012 17:18:22 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: JKmok |
... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu:To nie komórka tylko jej uzytkownik odpowiada za zachowanie na drodze. W takiej na przyklad glupiej szwecji mozesz sie zagadac na smierc z komórka przy uchu podczas jazdy, a na drogach wkurwy bezpieczniej. 3 |
Data: Styczen 04 2012 17:25:30 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Marcin N | W dniu 2012-01-04 17:06, AZ pisze: ... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu: NaciÄ gane. Tu nie chodzi przecież o brak trzeciej rÄki (choÄ w automacie dwie rÄce to nadmiar). Problemem jest poĹwiÄcenie 90% uwagi na rozmowÄ przez telefon. Bez różnicy, czy w rÄce czy w uchu. KierujÄ c lewÄ rÄkÄ nie mam problemu ani z kierunkowskazami ani z kierownicÄ . Wiadomo, że pewniej jest mieÄ obie rÄce na kierownicy, ale gdy zdarza mi siÄ kierowaÄ jednÄ rÄkÄ w mieĹcie - nie czujÄ żadnego dyskomfortu. Warunkiem jest oczywiĹcie automatyczna skrzynia biegów. 4 |
Data: Styczen 04 2012 19:05:21 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: jerry | Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomoĹci Sam naciÄ gasz. Zwłaszcza przez automat.http://www.youtube.com/watch?v=BgHstrHug_0 Tu nie chodzi przecież o brak trzeciej rÄki (choÄ w automacie dwie rÄce Jest problemem kiedy kierowca na zakrÄcie MUSI trzymaÄ komórkÄ przy uchu bo inaczej Ĺwiat siÄ skoĹczy. A przecież KAĹťDY współczesny telefon ma opcjÄ "głoĹnomówiÄ cÄ " i nawet słuchawki BT nie potrzeba. Sam czÄsto z tej opcji korzystam. gdy zdarza mi siÄ kierowaÄ jednÄ rÄkÄ w mieĹcie - nie czujÄ żadnegoi tÄ samÄ rÄkÄ kierujesz i zmieniasz biegi? A pełno takich na rondach. 5 |
Data: Styczen 06 2012 17:22:35 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: HeniekMogiłko | Dnia Wed, 4 Jan 2012 19:05:21 +0100, jerry napisał(a): Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości A próbowałeś? Tu nie chodzi przecież o brak trzeciej ręki (choć w automacie dwie ręce E tam. Trzeba się drzeć, a ja z natury cicho mówię. gdy zdarza mi się kierować jedną ręką w mieście - nie czuję żadnegoi tą samą ręką kierujesz i zmieniasz biegi? A pełno takich na rondach. Napisał, że warunek to automatyczna skrzynia. Gdy masz takie coś na pokładzie to biegów nie zmieniasz bo same się zmieniają i masz jedną rękę wolną. -- Heniek 6 |
Data: Styczen 06 2012 17:45:05 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello jerry, Naciągane.Sam naciągasz. Zwłaszcza przez automat. Gdzie Ty mieszkasz, że masz takie zakręty, że jedną ręka nie poradzisz? Czy tak jest zakaz wjazdu dla inwalidów, którzy prowadzą jedną ręka albo - o zgrozo - nogą? A przecież KAŻDY współczesny telefon ma opcję "głośnomówiącą" PDaj spokój - gadżet przydatny jak chcesz żeby towarzystwo w pokoju słyszało rozmowę ale nie w samochodzie. gdy zdarza mi się kierować jedną ręką w mieście - nie czuję żadnegoi tą samą ręką kierujesz i zmieniasz biegi? A pełno takich na rondach. Ale dlaczego tak? Ja zmieniam bieg ręką, która trzymam też telefon. Ty tak nie potrafisz? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 7 |
Data: Styczen 06 2012 18:00:36 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Fri, 6 Jan 2012 17:45:05 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a): Gdzie Ty mieszkasz, że masz takie zakręty, że jedną ręka nie Poradzisz, ale gorzej. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 8 |
Data: Styczen 05 2012 14:43:39 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-01-04 17:25, Marcin N wrote: W dniu 2012-01-04 17:06, AZ pisze: Moim zdaniem różnica jest. Mając obie ręce wolne - ZAWSZE - możesz błyskawicznie przestać gadać/słuchać gdy sytuacja tego wymaga :-) Kierując lewą ręką nie mam problemu ani z kierunkowskazami ani z Zależy od samochodu. W moich wspomaganie nie jest zbyt silne i nie pomydełkujesz jak w przysłowiowej skodzinie :-) Warunkiem jest oczywiście automatyczna skrzynia biegów. Zauważ jak mało samochodów ją posiada. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 9 |
Data: Styczen 05 2012 13:57:00 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: kamil | On 05/01/2012 13:43, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: On 2012-01-04 17:25, Marcin N wrote: W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę sytuację za późno. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net 10 |
Data: Styczen 05 2012 15:03:11 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Grejon | W dniu 2012-01-05 14:57, kamil pisze: W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę sytuację za Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy. -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Green Trafic 140 dCi 11 |
Data: Styczen 05 2012 15:11:48 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-01-05 15:03, Grejon wrote: W dniu 2012-01-05 14:57, kamil pisze: Tak naprawdę, to możesz je mieć na kierownicy cały czas. Zatem jesteś w o wiele lepszej sytuacji niż ktoś trzymający telefon przy uchu. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 12 |
Data: Styczen 05 2012 16:14:08 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Grejon, W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę sytuację zaAle i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy. Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 13 |
Data: Styczen 05 2012 18:38:24 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: jerry | Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji? Jedna ręka na kierownicy, druga na gałce biegów to i tak o 100% więcej niż gdy jedna ręka na gałce biegów, a druga przy uchu. A takich sporo. Chyba że jesteś ufo z trzecią ręką na kółku 14 |
Data: Styczen 05 2012 18:47:31 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello jerry, Jedna ręka na kierownicy, druga na gałce biegów to i tak o 100% więcejAle i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji? A kto powiedział, ze telefon należy trzymac akurat w lewej ręce? Bo Ty tak robisz? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 15 |
Data: Styczen 06 2012 13:45:11 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-01-05 16:14, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello Grejon, Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteś w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić kierownicą jak dwoma ? :-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 16 |
Data: Styczen 06 2012 12:55:33 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: AZ | On 2012-01-06, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-) -- Artur ZZR 1200 17 |
Data: Styczen 06 2012 14:08:08 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-01-06 13:55, AZ wrote: On 2012-01-06, Marcin 'Yans' wrote: To fakt :-) A z tym śniegiem to będę musial zrobić test w rajdówce :-) Jak to było ? 40km/h i 4-ry metry ? PS2: Tylko narazie śniegu brak :-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 18 |
Data: Styczen 06 2012 14:11:25 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello AZ, W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-)Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteśAle i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy.Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji? A ja pytam po raz kolejny - co ma czas rreakcji do tego, czy będę miał jedną rękę na kierownicy czy dwie? -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 19 |
Data: Styczen 06 2012 14:48:49 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-01-06 14:11, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello AZ, Uparciuszek :-) A ja myślałem, że to dość oczywiste, iż chodzi o czynność dokonaną - jak najszybsze wykonanie (w pełni) wymaganego w danej sytuacji manewru. Pewnym osobom wystarczy jednak to, że _rozpoczną_ daną czynność.. cóż z tego, że nie zdążą wykonać jej w pełni, przez co radośnie przydzwonią w przeszkodę :-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 20 |
Data: Styczen 06 2012 15:40:28 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Marcin, Przywracam kontekst:Uparciuszek :-) A ja myślałem, że to dość oczywiste, iż chodzi o Jest oczywiste, że pytanie zostało zadane w konkretnym kontekście. Wycinanie kontekstu i wyciąganie na podstawie pociętej wypowiedzi daleko idących wniosków, majacych za cel wykpienie adwersarza jest manipulacją. [...] -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 21 |
Data: Styczen 06 2012 17:09:14 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-01-06 15:40, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello Marcin, Primo: Najpierw udowodnij, że _JA_ cokolwiek wyciąłem, a następnie przygtuj do odszczekiwania. Chyba, że za grosz nie masz honoru ? Secundo: Zadajesz pytanie na, które odpowiedź jest dla wszystkich od początku oczywista. W jakim celu zatem je zadajesz ? Czyżby dla Ciebie nie była oczywista ? Tertio: Skutecznie ignorujesz sedno dyskusji - wpływ trzymania telefonu w łapie i rozmawiania przezeń na uniknięcie wypadku w sytuacji zagrożenia. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 22 |
Data: Styczen 06 2012 17:40:18 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Marcin, Primo: Najpierw udowodnij, że _JA_ cokolwiek wyciąłem, a następnieJest oczywiste, że pytanie zostało zadane w konkretnym kontekście.Przywracam kontekst:Uparciuszek :-) A ja myślałem, że to dość oczywiste, iż chodzi o Przywrócilem kontekst w odpowiedzi temu, kto ten kontekst usunął i ze mnie zacząć kpić, wypisując cos o 4 metrach. Czy poczuwasz się do kpienia ze mnie? Masz coś do odszczekania? Secundo: Zadajesz pytanie na, które odpowiedź jest dla wszystkich od Czasem zadaje się pytania retoryczne - czy to nie jest oczywiste dla Ciebie? Tertio: Skutecznie ignorujesz sedno dyskusji - wpływ trzymania telefonu Na to odpowiedziałem tu: i odpowiadałem wielokrotnie i stale tak samo - bez względu na to, czy trzymam telefon w ręce, czy uzywam zestawu głośnomówiacego czy tez walczę z wypadającą słuchawką BT, zawsze największym problemem jest sama rozmowa jako taka a nie metoda jej przeprowadzania. Telefon trzymam w prawej ręce i ta sama ręką zmieniam biegi. Nie stanowi to dla mnie najmniejszego problemu. Problemem pozostaje koncentracja na rozmowie zamiast na drodze - dlatego za wszelką cene unikam rozmawiania w samochodzie. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 23 |
Data: Styczen 06 2012 20:49:55 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-01-06 17:40, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello Marcin, Czyli zakładasz, że TA SAMA osoba "usunęła kontekst" i zaczęła kpić ? Ponadto zakładasz, że tę osobą jestem ja, tak ? Pozwolę sobie zatem zacytować bo jak widać nie byłeś skłonny zadać sobie tego trudu, natomiast zacząłeś wysuwać oskarżenia. Cytat 1 - usuwanie kontekstu: -- -- -- -- -- -- -- -- - Hello Grejon, Thursday, January 5, 2012, 3:03:11 PM, you wrote: >> >> W tym właśnie cały ambaras, że rozmawiając zareagujesz na tę sytuację za >> >> późno. > > Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy. Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji? -- - Best regards, RoMan -- -- -- -- -- -- -- -- - Komu odpowiedziałeś ? Wiesz w której gałęzi wątku ? Zauważyłeś, że _NIE_ odpowiadano _TOBIE_ ? Cytat 2: -- -- -- -- -- -- -- -- - On 2012-01-06, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: >>> >>> >>> >>> Ale i tak szybciej jak będziesz miał OBIE ręce na kierownicy. >> >> >> >> Co ma wspólnego ilość rąk na kierownicy z czasem reakcji? > > > > Kto powiedział, że chodzi wyłącznie o czas reakcji ? Uważasz, że jesteś > > w stanie jedną ręką tak samo _SZYBKO_ i _PRECYZYJNIE_ kręcić kierownicą > > jak dwoma ? :-) > > Tu jest PMS, tu sie hamuje w sniegu na 4 metrach ;-) -- - Artur ZZR 1200 -- -- -- -- -- -- -- -- - Umiesz przeczytać powyższy cytat ze zrozumieniem ? Czy mam Ci pomóc ? Zatem czekam aż zaczniesz szczekać i ładnie przepraszać za bezpodstawne oskarżenia. Secundo: Zadajesz pytanie na, które odpowiedź jest dla wszystkich od Na pytanie retoryczne z założenia nie oczekuje się odpowiedzi - czy też może o tym nie wiedziałeś ? Ty natomiast to samo pytanie (niby _retoryczne_, tak?) zadałeś po raz kolejny. Czyżbyś oczekiwał na nie odpowiedzi ? Ciekawe. Tertio: Skutecznie ignorujesz sedno dyskusji - wpływ trzymania telefonu Spróbuj zatem wykonać test łosia przy znaczącej, wywołującej poślizg prędkości. Raz rozpoczynając z telefonem w ręcę i przy uchu a następnie używając telefonu z zestawem głośnomówiącym. Powinieneś dojść do prawidłowych wniosków, tych które były sednem dyskusji w tej gałęzi wątku. Zwłaszcza, że konwersacja w _TEJ GAŁĘZI_ w żaden sposób nie dotyczyła tego co zacytowałes powyżej, ponieważ Twój post pozostał bez odpowiedzi. Racz zatem zweryfikować do kogo i z czym się "przypieprzasz. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 24 |
Data: Styczen 06 2012 21:21:56 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Marcin, Czyli zakładasz, że TA SAMA osoba "usunęła kontekst" i zaczęła kpić ?Przywrócilem kontekst w odpowiedzi temu, kto ten kontekst usunął i zePrimo: Najpierw udowodnij, że _JA_ cokolwiek wyciąłem, a następnieJest oczywiste, że pytanie zostało zadane w konkretnym kontekście.Przywracam kontekst:Uparciuszek :-) A ja myślałem, że to dość oczywiste, iż chodzi o Tak. Zronił to AZ tu: Ponadto zakładasz, że tę osobą jestem ja, tak ? A to juz sobie sam dopowiedziałeś. [...] Na pytanie retoryczne z założenia nie oczekuje się odpowiedzi - czy teżSecundo: Zadajesz pytanie na, które odpowiedź jest dla wszystkich odCzasem zadaje się pytania retoryczne - czy to nie jest oczywiste dla Wzmacniam prosbę o przemyslenie rzeczy oczywistej. Spróbuj zatem wykonać test łosia przy znaczącej, wywołującej poślizgTertio: Skutecznie ignorujesz sedno dyskusji - wpływ trzymania telefonuNa to odpowiedziałem i W sytuacji, w której moge byc zmuszony do testu łosia nie rozmawiam w ogóle przez telefon. Zwłaszcza, że konwersacja w _TEJ GAŁĘZI_ w żaden sposób nie dotyczyła Przecież stale nad nim dyskutujemy. Racz zatem zweryfikować do kogo i z czym się "przypieprzasz. Włącz sobie podgląd drzewka i przestań się pienić bez sensu. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 25 |
Data: Styczen 06 2012 23:13:11 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-01-06 21:21, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello Marcin,> A to juz sobie sam dopowiedziałeś. Tak teraz juz wiem, że odpowiadając na czyjś post tak naprawdę odpowiadasz na post kogoś innego. W niczymi nie przeszkadza Ci to jednak we wrzucaniu obu tych osób do jednego wora. Gratuluje osiągnięć w dziedzinie mętności wypowiedzi. Na pytanie retoryczne z założenia nie oczekuje się odpowiedzi - czy teżSecundo: Zadajesz pytanie na, które odpowiedź jest dla wszystkich odCzasem zadaje się pytania retoryczne - czy to nie jest oczywiste dla Chyba jednak nie mam ochoty wnikać w Twoje mętne wynurzenia. Zdecydowanie wystarczy mi to, co przeczytałem do tej pory. Spróbuj zatem wykonać test łosia przy znaczącej, wywołującej poślizgTertio: Skutecznie ignorujesz sedno dyskusji - wpływ trzymania telefonuNa to odpowiedziałem i Czyli jeżeli zdarzy Ci się, że np. ktoś wlezie Ci nagle przed samochód w trakcie gdy rozmawiasz przez telefon lub ktoś nagle zajedzie Ci drogę włączając się do ruchu lub zjedzie z przeciwnego pasa ruch wymuszając pierwszeństwo, to.... aaa zapomniałem. Tobie przecież nie może się to przydarzyć, ponieważ nie rozmawiasz wtedy przez telefon. Skoro tak, to po co w tym wątku próbujesz się wypowiadać ? Jak dla mnie EOT w rozmowie z Tobą. Zwłaszcza, że konwersacja w _TEJ GAŁĘZI_ w żaden sposób nie dotyczyła Idealnie pasuje tutaj: "In your dreams" Czytaj ze zrozumieniem. Dyskusja z Tobą i _na temat_ jeszcze się nie rozpoczęła, ponieważ z prawdziwą wytrwałością ignorujesz sens wypowiedzi przedpisców. Racz zatem zweryfikować do kogo i z czym się "przypieprzasz. Zgadza się. Najwyraźniej powinieneś to uczynić. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 26 |
Data: Styczen 06 2012 15:05:05 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Adam Płaszczyca | Dnia Fri, 6 Jan 2012 14:11:25 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a): A ja pytam po raz kolejny - co ma czas rreakcji do tego, czy będę miał Czas reakcji będzie podobny. Natomiast już wykonanie manewru przy jednej ręce o wiele dłuższe. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/ ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 27 |
Data: Styczen 04 2012 19:21:16 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Jacek | W dniu 2012-01-04 17:06, AZ pisze: ... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu:Filmik, jak filmik, ale naprawdÄ gadanie podczas jazdy absorbuje uwagÄ w znacznym stopniu. CzÄsto widzÄ goĹci, jadÄ cych jak najgorszy kapelusznik, a przy wyprzedzaniu widoczna komóreczka przy uszku. Sam siÄ łapiÄ na tym, że gadajÄ c zwalniam. Teraz nie ma problemu, bo odkÄ d wprowadzili 5 punktów za gadanie, to nie bÄdÄ rydzykował i gadam przez głoĹnomówiÄ cy. - - Jacek 28 |
Data: Styczen 04 2012 20:29:20 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: J.F. | Dnia Wed, 04 Jan 2012 19:21:16 +0100, Jacek napisał(a): W dniu 2012-01-04 17:06, AZ pisze: No to w koncu co przeszkadza - gadanie, czy trzymanie przy uchu ? J. 29 |
Data: Styczen 04 2012 20:32:58 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Grejon | W dniu 2012-01-04 20:29, J.F. pisze: No to w koncu co przeszkadza - gadanie, czy trzymanie przy uchu ? Zaraz ci napiszą, że nawet jak sobie rękę do skroni przykleisz to i tak nie będzie to miało wpływu na prowadzenie samochodu. -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 Green Trafic 140 dCi 30 |
Data: Styczen 04 2012 19:46:51 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: to | begin Grejon Zaraz ci napiszÄ , że nawet jak sobie rÄkÄ do skroni przykleisz to i tak Problem w tym, że mnóstwo rzeczy ma na to wpływ, tymczasem ustawodawca wybiera sobie dwie rzeczy z brzegu i ustala za nie niewspółmiernie wysokie kary. Można jeździÄ po nieprzespanej nocy, z gorÄ czkÄ , można żreÄ i paliÄ podczas jazdy, można kłóciÄ siÄ z pasażerami, można słuchaÄ bardzo głoĹno muzyki, można gadaÄ przez CB, ale nie można wypiÄ jednego piwa albo trzymaÄ telefonu z rÄce, bo jakiĹ mÄ dry inaczej tak sobie wymyĹlił. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway 31 |
Data: Styczen 05 2012 02:59:20 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Jacek | W dniu 2012-01-04 20:29, J.F. pisze: No to w koncu co przeszkadza - gadanie, czy trzymanie przy uchu ?Tu jest chyba tak, że składa się gadanie + trzymanie + stress, czy jakiś misiek nie wypatrzy. Mniej więcej podobnie jak ze słodzeniem herbaty, czyli sypanie cukru + mieszanie. Prawodawca uznał, że samo gadanie jest dozwolone, podobnie, jak Żyd w poniższym kawale: Icek pyta Mosze: od czego herbata robi się słodka, od mieszania, czy od sypania cukru? Od mieszania.' To po co sypać ten cukier? Żeby było wiadomo, jak długo mieszać. - - Jacek 32 |
Data: Styczen 05 2012 08:21:15 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2012-01-04 20:29, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: No to w koncu co przeszkadza - gadanie, czy trzymanie przy uchu ? I jedno i drugie :) U nas w firmie jest zakaz rozmawiania przez telefon w samochodzie - nie mamy zestawów i musimy telefony wyłączać przed jazdą, mimo że większość z nas to handlowcy. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 33 |
Data: Styczen 05 2012 14:39:12 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-01-04 17:06, AZ wrote: ... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu: Moje obserwacje pokrywają się w pełni z Twoimi :-) PS: Całkiem ładny obraz z rejestratora - nawet brak wibracji jak na moto. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 34 |
Data: Styczen 05 2012 13:58:27 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: AZ | On 2012-01-05, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: To nie moje :-) Wbrew pozorom na moto nie ma wielkich problemow z... z punktu widzenia innego uczestnika ruchu: wibracjami ale z moich doswiadczen wynika, ze najlepiej zamontowac na owiewce, bo zbiornik jest mocowany do ramy i dodatkowo jest amortyzowany na gumkach - u mnie to powoduje spore wibracje obrazu z ktorymi nawet deshaker sobie rady nie daje. -- Artur ZZR 1200 35 |
Data: Styczen 05 2012 15:10:15 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-01-05 14:58, AZ wrote: On 2012-01-05, Marcin 'Yans' wrote: Ups :-) Wbrew pozorom na moto nie ma wielkich problemow z Widziałem sporo filmów gdzie trzęsło niemiłosiernie, cześciowo odpowiedzialne napewno jest opływające powietrze lub kiepski uchwyt. Ale bedąć moto-laikiem nie wypowiem się na temat miejsca. Choć patrząć na inne doświadczenia, celowałbym za owiewką, solidnie/sztywno do konstrukcji kierownicy/ramy. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 36 |
Data: Styczen 05 2012 14:28:24 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: AZ | On 2012-01-05, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: Tu masz aparat na wysiegniku z kawalka plaskownika zmontowanego z podstawka pod aparat na zbiorniku, za szyba: http://www.youtube.com/watch?v=EJmgX1GIeN4 A tu chinski rejestratorek przyczepiony na rzep na samym przodzie: http://www.youtube.com/watch?v=Cg8TgZnAcC8 Tutaj Contour mocowany do owiewki na rzep: http://www.youtube.com/watch?v=NoJP7l63da4 Sztywno do kierownicy/ramy nie ma szans, za duzo drgan od silnika. -- Artur ZZR 1200 37 |
Data: Styczen 06 2012 21:01:32 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-01-05 15:28, AZ wrote: On 2012-01-05, Marcin 'Yans' wrote: Tragedia. Ten płaskownik nie był zbyt wiotki ? A tu chinski rejestratorek przyczepiony na rzep na samym przodzie: Lepiej. Ale obraz rozmydlony i nadal nieco trzęsie. Tutaj Contour mocowany do owiewki na rzep: Jak na prędkości to dość sensownie. Nie da się wyeliminować tych delikatnych wibracji ? Sztywno do kierownicy/ramy nie ma szans, za duzo drgan od silnika. Hmm.. cięzko ocenić... nie jeżdżę na moto. Na rowerze, służącym do zapitalania po kamerdolach się da ;-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 38 |
Data: Styczen 06 2012 21:43:43 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: AZ | On 2012-01-06, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote: Sam plaskownik byl sztywny ale zbiornik jest mocowany w dwoch punktachTu masz aparat na wysiegniku z kawalka plaskownika zmontowanego z (przod/tyl) i oba mocowania sa na gumowych tulejach i podejrzewam, ze to przez to. Akurat z tego bylem w miare zadowolony Pewnie trzeba by pokombinowac, akurat tutaj zauwazylem dziwne "falowanie obrazu" od tych drgan. A predkosci tutaj sa do OIDP 250-260 km/h i nieoslonieta niczym kamera. Najlepszym stabilizatorem jest cialo ;-) -- Artur ZZR 1200 39 |
Data: Styczen 06 2012 23:40:23 | Temat: Re: Wplyw komorki na kierowanie samochodem ... | Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | On 2012-01-06 22:43, AZ wrote: On 2012-01-06, Marcin 'Yans' wrote: Może tak być, niestety nie pomogę Ci w tej kwestii. Akurat z tego bylem w miare zadowolonyA tu chinski rejestratorek przyczepiony na rzep na samym przodzie: Źle nie jest, ale jak dla mnie, to obraz jest bardzo miękki. Orginał też był w tak niskiej rozdzielczości ? Pewnie trzeba by pokombinowac, akurat tutaj zauwazylem dziwne "falowanieTutaj Contour mocowany do owiewki na rzep: Myslałem, że bliżej 150 - zupełnie jej nie widać :-) To falowania to napewno wibracje które są bliskie częstotliwości nagrywania obrazu. Najlepszym stabilizatorem jest cialo ;-) Kask :-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |