Grupy dyskusyjne   »   Wskażcie najlepszy wg Was wybór

Wskażcie najlepszy wg Was wybór



1 Data: Czerwiec 25 2007 23:45:05
Temat: Wskażcie najlepszy wg Was wybór
Autor: Przemolo 

Mam prośbę, abyście się wypowiedzieli które auto z poniższych ma szansę jak najdłużej od chwili obecnej cieszyć właściciela maksymalną bezawaryjnością i niskimi kosztami eksploatacji (przy założeniu, że każde do tej pory było przyzwoicie eksploatowane):
- Fiat Punto II 1,2 8v - rocznik 2003-05 (przebieg ok. 30-60tyś km),
- Opel Corsa C 1,2 16v - rocznik jak wyżej i przebieg podobnie,
- Opel Astra II 1,4 16v - rocznik jak wyżej, przebieg podobnie,
- Hyundai Accent 1,3 lub 1,5 - rocznik 2003-04 (przebieg ok. 50-70tyś km)
- Honda Civic 1,4iS - rocznik 1999-2000 (przebieg ok. 90-140tyś km)

Proszę o uszeregowanie listy od tego, który wydaje się najlepiej spełnićkryterium niezawodności w najbliższych 5-6 latach.

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"



2 Data: Czerwiec 26 2007 00:20:02
Temat: Re: Wskażcie najlepszy wg Was wybór
Autor: [konio] 

- Opel Corsa C 1,2 16v - rocznik jak wyżej i przebieg
 - Honda Civic 1,4iS - rocznik 1999-2000 (przebieg ok. 90-140tyś km)

w/g kolejności,
Astra i Hundai małe silniki są mułowate a Punto 8V pomyłka

3 Data: Czerwiec 26 2007 07:45:58
Temat: Re: Wskażcie najlepszy wg Was wybór
Autor: Agent 



w/g kolejności,
Astra i Hundai małe silniki są mułowate a Punto 8V pomyłka
No Astra 1,4 16V ma chyba 90 KM więc owszem do ferrari mu daleko ale tragicznie nie jest. Uznajesz auta tylko ponad 150 KM ?

4 Data: Czerwiec 26 2007 08:55:28
Temat: Re: Wskażcie najlepszy wg Was wybór
Autor: Tomek 

Przemolo pisze:
> - Opel Astra II 1,4 16v - rocznik jak wyżej, przebieg podobnie,

- Opel Corsa C 1,2 16v - rocznik jak wyżej i przebieg podobnie,
- Honda Civic 1,4iS - rocznik 1999-2000 (przebieg ok. 90-140tyś km)


Ja to bym polecał w kolejności jak wyżej, ale to jeszcze zależy po co ci te samochód potrzebny.

5 Data: Czerwiec 26 2007 22:13:48
Temat: Re: Wskażcie najlepszy wg Was wybór
Autor: Przemolo 


Użytkownik "Tomek"  napisał w wiadomości news:f5qct6

Ja to bym polecał w kolejności jak wyżej, ale to jeszcze zależy po co ci te samochód potrzebny.

Żonie na dojazdy do pracy no i jako takie małe auto rodzinne na wszelkie okazje.

6 Data: Czerwiec 27 2007 09:33:17
Temat: Re: Wskażcie najlepszy wg Was wybór
Autor: Grejon 

Przemolo pisze:

Żonie na dojazdy do pracy no i jako takie małe auto rodzinne na wszelkie okazje.

Małe auto rodzinne? :) Weź coś co ma bagażnik, a nie wnękę za tylną kanapą ;) Pod tym względem w Punto i Corsie może być słabo.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)

7 Data: Czerwiec 26 2007 10:31:32
Temat: Re: Wskażcie najlepszy wg Was wybór
Autor: Scyzoryk 

Astra -> Corsa -> Cif


--
Pozdr Scyzoryk

Corolla E11 1.6  P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550

8 Data: Czerwiec 26 2007 22:34:48
Temat: Re: Wskażcie najlepszy wg Was wybór
Autor: cataztrof 

Przemolo pisze:

Mam prośbę, abyście się wypowiedzieli które auto z poniższych ma szansę jak najdłużej od chwili obecnej cieszyć właściciela maksymalną bezawaryjnością i niskimi kosztami eksploatacji (przy założeniu, że każde do tej pory było przyzwoicie eksploatowane):
- Fiat Punto II 1,2 8v - rocznik 2003-05 (przebieg ok. 30-60tyś km),
- Opel Corsa C 1,2 16v - rocznik jak wyżej i przebieg podobnie,
- Opel Astra II 1,4 16v - rocznik jak wyżej, przebieg podobnie,
- Hyundai Accent 1,3 lub 1,5 - rocznik 2003-04 (przebieg ok. 50-70tyś km)
- Honda Civic 1,4iS - rocznik 1999-2000 (przebieg ok. 90-140tyś km)

Proszę o uszeregowanie listy od tego, który wydaje się najlepiej spełnićkryterium niezawodności w najbliższych 5-6 latach.


same awarie moze poza Honda - ale ta z kolei niemloda.
punto II - porazka z elektryka i elektronika
Astra z tym silnikiem - kolizyjny silnik co 50/60k km zmiana rozrzadu,
gazuje sie tak sobie, jakbys chcial brac Astre to 1.6 8V
hyunday - nie wiem - ze slyszenia ruda go wpieprza
Corsa - znow silnik kolizyjny - szukaj 1.4 8V




--
"Nie strzelajcie do orkiestry, jesli oni zgina przyjda lepsi" (C) GC

9 Data: Czerwiec 26 2007 22:57:41
Temat: Re: Wska?cie najlepszy wg Was wybór
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

Dnia 26.06.2007 cataztrof  napisał/a:

same awarie moze poza Honda - ale ta z kolei niemloda.
punto II - porazka z elektryka i elektronika
Astra z tym silnikiem - kolizyjny silnik co 50/60k km zmiana rozrzadu,
gazuje sie tak sobie, jakbys chcial brac Astre to 1.6 8V
hyunday - nie wiem - ze slyszenia ruda go wpieprza
Corsa - znow silnik kolizyjny - szukaj 1.4 8V


I co z tego, ze silnik jest kolizyjny ? Rozrzad sie wymienia zazwyczaj
po zakupie oraz zawsze kiedy wskazuja na to zalecenia
producenta/serwisu. Kiepski argument...

--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

10 Data: Czerwiec 26 2007 23:13:37
Temat: Re: Wska?cie najlepszy wg Was wybór
Autor: cataztrof 

Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

Dnia 26.06.2007 cataztrof  napisał/a:
same awarie moze poza Honda - ale ta z kolei niemloda.
punto II - porazka z elektryka i elektronika
Astra z tym silnikiem - kolizyjny silnik co 50/60k km zmiana rozrzadu,
gazuje sie tak sobie, jakbys chcial brac Astre to 1.6 8V
hyunday - nie wiem - ze slyszenia ruda go wpieprza
Corsa - znow silnik kolizyjny - szukaj 1.4 8V


I co z tego, ze silnik jest kolizyjny ? Rozrzad sie wymienia zazwyczaj
po zakupie oraz zawsze kiedy wskazuja na to zalecenia
producenta/serwisu. Kiepski argument...

pytanie dotyczylo kosztow napraw i bezawaryjnosci.
jak strzela pasek w bezkolizyjnym to jest to usterka
jak w kolizyjnym to remont glowicy.

--
"Nie strzelajcie do orkiestry, jesli oni zgina przyjda lepsi" (C) GC

11 Data: Czerwiec 27 2007 08:35:08
Temat: Re: Wska?cie najlepszy wg Was wybór
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

Dnia 26.06.2007 cataztrof  napisał/a:

I co z tego, ze silnik jest kolizyjny ? Rozrzad sie wymienia zazwyczaj
po zakupie oraz zawsze kiedy wskazuja na to zalecenia
producenta/serwisu. Kiepski argument...

pytanie dotyczylo kosztow napraw i bezawaryjnosci.
jak strzela pasek w bezkolizyjnym to jest to usterka
jak w kolizyjnym to remont glowicy.

No i co z tego ? Jezdzisz autem dopoki pasek nie strzeli czy jednak go
wymieniasz kiedy trzeba ?


--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

12 Data: Czerwiec 27 2007 13:03:00
Temat: Re: Wska?cie najlepszy wg Was wybór
Autor: cataztrof 

Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

Dnia 26.06.2007 cataztrof  napisał/a:
I co z tego, ze silnik jest kolizyjny ? Rozrzad sie wymienia zazwyczaj
po zakupie oraz zawsze kiedy wskazuja na to zalecenia
producenta/serwisu. Kiepski argument...

pytanie dotyczylo kosztow napraw i bezawaryjnosci.
jak strzela pasek w bezkolizyjnym to jest to usterka
jak w kolizyjnym to remont glowicy.

No i co z tego ? Jezdzisz autem dopoki pasek nie strzeli czy jednak go
wymieniasz kiedy trzeba ?

Imie zobowiazuje.

Jaki procent Opli Astra 1.6/1.4 16V moze przejeżdzac bez zmiany
paska tyle ile przewidzial producent?
(hint - producent przewidzial co 120 k km _kontrole_ rozrzadu,
ASO _wymieniaja_ _bezwarunkowo_ caly rozrzad lacznie z popmą wody
co 60 k km)

w 1.6 8v jedyne co musze to... miec drugi pasek w bagazniku.

--
"Nie strzelajcie do orkiestry, jesli oni zgina przyjda lepsi" (C) GC

13 Data: Czerwiec 27 2007 14:01:37
Temat: Re: Wska?cie najlepszy wg Was wybór
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

Dnia 27.06.2007 cataztrof  napisał/a:

No i co z tego ? Jezdzisz autem dopoki pasek nie strzeli czy jednak go
wymieniasz kiedy trzeba ?


Imie zobowiazuje.

Jaki procent Opli Astra 1.6/1.4 16V moze przeje?dzac bez zmiany
paska tyle ile przewidzial producent?
(hint - producent przewidzial co 120 k km _kontrole_ rozrzadu,
ASO _wymieniaja_ _bezwarunkowo_ caly rozrzad lacznie z popm? wody
co 60 k km)

No to ile tych paskow pęka przed 60 kkm ? Skoro wiadomo, ze nie
wytrzymaja 120 kkm to sie nie jezdzi 120 kkm na jednym pasku. Napisz
jeszcze, ze ten motor jest be bo ma 16 zaworow ktore moga sie pogiac...

w 1.6 8v jedyne co musze to... miec drugi pasek w bagazniku.

I linke holownicza... :->

--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

14 Data: Czerwiec 27 2007 16:28:42
Temat: Re: Wska?cie najlepszy wg Was wybór
Autor: cataztrof 

Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

Dnia 27.06.2007 cataztrof  napisał/a:
No i co z tego ? Jezdzisz autem dopoki pasek nie strzeli czy jednak go
wymieniasz kiedy trzeba ?
Imie zobowiazuje.

Jaki procent Opli Astra 1.6/1.4 16V moze przeje?dzac bez zmiany
paska tyle ile przewidzial producent?
(hint - producent przewidzial co 120 k km _kontrole_ rozrzadu,
ASO _wymieniaja_ _bezwarunkowo_ caly rozrzad lacznie z popm? wody
co 60 k km)

No to ile tych paskow pęka przed 60 kkm ? Skoro wiadomo, ze nie
wytrzymaja 120 kkm


no zaraz zaraz - mowiles o zaleceniach producenta...

a wymiana rozrzadu darmo nie jest - jak ktos jezdzi
srednio duzo to co 2 lata ma od 600(pryw.mechanik) do 1300 (ASO) do wydania

to sie nie jezdzi 120 kkm na jednym pasku. Napisz
jeszcze, ze ten motor jest be bo ma 16 zaworow ktore moga sie pogiac...

sam motor jest be bo jest gowniany, przekombinowany a jego
kolizyjnosc to tylko jeden z wielu minusow.

w 1.6 8v jedyne co musze to... miec drugi pasek w bagazniku.

I linke holownicza... :->

w 1.6 8v na miejscu mozna pasek zmienic. Nawet taki laik
jak ja.


--
"Nie strzelajcie do orkiestry, jesli oni zgina przyjda lepsi" (C) GC

15 Data: Czerwiec 27 2007 16:51:42
Temat: Re: Wska?cie najlepszy wg Was wybór
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki 

Dnia 27.06.2007 cataztrof  napisał/a:

No to ile tych paskow p?ka przed 60 kkm ? Skoro wiadomo, ze nie
wytrzymaja 120 kkm


no zaraz zaraz - mowiles o zaleceniach producenta...

Pozwole siebie zacytowac... "Rozrzad sie wymienia zazwyczaj
po zakupie oraz zawsze kiedy wskazuja na to zalecenia
producenta/serwisu.".

a wymiana rozrzadu darmo nie jest - jak ktos jezdzi
srednio duzo to co 2 lata ma od 600(pryw.mechanik) do 1300 (ASO) do wydania

Jak ktos jezdzi odpowiednio duzo to pewnie potrzebuje auta i nie pozwoli
sobie na strzelenie paska np. w trasie w nocy.

to sie nie jezdzi 120 kkm na jednym pasku. Napisz
jeszcze, ze ten motor jest be bo ma 16 zaworow ktore moga sie pogiac...

sam motor jest be bo jest gowniany, przekombinowany a jego
kolizyjnosc to tylko jeden z wielu minusow.

Kolizyjnosc w normalnym uzytkowaniu nie wystepuje. Jezeli ktos zjezdza
tarcze do grubosci zyletek a paski dopoki nie strzela to jest druciarz i
techniczna fleja.

w 1.6 8v jedyne co musze to... miec drugi pasek w bagazniku.

I linke holownicza... :->


w 1.6 8v na miejscu mozna pasek zmienic. Nawet taki laik
jak ja.

I pewnie ktos kto nigdy nie zmienial rozrzadu zrobi to. Brak kluczy tez
nie bedzie przeszkoda w szczerym polu... :->

--
___________________________________________
Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

Wskażcie najlepszy wg Was wybór



Grupy dyskusyjne