Grupy dyskusyjne   »   Wspomaganie kierownicy a obroty silnika

Wspomaganie kierownicy a obroty silnika



1 Data: Grudzien 09 2007 01:34:49
Temat: Wspomaganie kierownicy a obroty silnika
Autor: Mariuszo 

Gdy stoję na biegu jałowym z zapalonym silnikiem mam obroty ok. 1000. Gdy
poruszę kierownicą obroty silnika rosną do 1500-2000. Czy to normalne?



2 Data: Grudzien 09 2007 01:57:02
Temat: Re: Wspomaganie kierownicy a obroty silnika
Autor: Filip 

Użytkownik Mariuszo napisał:

Gdy stoję na biegu jałowym z zapalonym silnikiem mam obroty ok. 1000. Gdy poruszę kierownicą obroty silnika rosną do 1500-2000. Czy to normalne?
Latwiej byloby udzielic odpowiedzi, gdyby pytajacy uzyl choc odrobiny wyobrazni i mozgu, zadajac pytanie na grupe.


--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com | http://www.brianmoss.com/home.htm
Moj klub, moje miejsce: http://www.wikings.pl/~kafar/portowiec/
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

3 Data: Grudzien 09 2007 11:27:15
Temat: Re: Wspomaganie kierownicy a obroty silnika
Autor: wharton 

On 9 Dez., 01:57, Filip  wrote:

Użytkownik Mariuszo napisał:

> Gdy stoję na biegu jałowym z zapalonym silnikiem mam obroty ok. 1000.. Gdy
> poruszę kierownicą obroty silnika rosną do 1500-2000. Czy to normalne?

Latwiej byloby udzielic odpowiedzi, gdyby pytajacy uzyl choc odrobiny
wyobrazni i mozgu, zadajac pytanie na grupe.

--
/Pozdrawiam, Filip/www.c3cars.com|http://www.brianmoss.com/home.htm
Moj klub, moje miejsce:http://www.wikings.pl/~kafar/portowiec/
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++

No przecie na grupie je...

4 Data: Grudzien 09 2007 13:00:35
Temat: Re: Wspomaganie kierownicy a obroty silnika
Autor: nom 


Użytkownik "Mariuszo"  napisał w wiadomości

Gdy stoję na biegu jałowym z zapalonym silnikiem mam obroty ok. 1000.
Gdy
poruszę kierownicą obroty silnika rosną do 1500-2000. Czy to normalne?

To zależy. :-)
U mnie w fabii jest wspomaganie elektrohydrauliczne (pompa wspomagania
jest elektryczna) i obroty silnika samochodu nie mają żadnego znaczenia
jak ruszam kierownicą, co najwyżej światła przygasają leciutko. :-)

5 Data: Grudzien 09 2007 11:26:20
Temat: Re: Wspomaganie kierownicy a obroty silnika
Autor: wharton 

On 9 Dez., 01:34, "Mariuszo"  wrote:

Gdy stoję na biegu jałowym z zapalonym silnikiem mam obroty ok. 1000. Gdy
poruszę kierownicą obroty silnika rosną do 1500-2000. Czy to normalne?

Zależy jaki rodzaj wspomagania, w elektrycznym jak w moim Clio II jest
to rzecz naturalna, że obroty wzrastają. Silnik musi wytworzyć
dodatkową energię do zasilenia wspomagacza...

Wspomaganie kierownicy a obroty silnika



Grupy dyskusyjne