Grupy dyskusyjne   »   Wyścigi ślimaków na autostradach

Wyścigi ślimakw na autostradach



1 Data: Marzec 03 2017 07:59:57
Temat: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Shrek 

https://www.youtube.com/watch?v=7_Oob97-jq4

Tak, wiem. Gdyby akurat w tym momencie nie wyprzedzi, to by mu czas wyszed i musia czekać 6 godzin 15 metrw od bramy, nie zdąy wziąć następnego kursu, spędzi weekend na jakimś parkingu a na końcu wyjebaliby go z roboty. Ale na szczęście się udao.

Shrek



2 Data: Marzec 02 2017 23:32:48
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Bolko 

W dniu piątek, 3 marca 2017 07:59:57 UTC+1 uytkownik Shrek napisa:

https://www.youtube.com/watch?v=7_Oob97-jq4

Tak, wiem. Gdyby akurat w tym momencie nie wyprzedzi, to by mu czas
wyszed i musia czekać 6 godzin 15 metrw od bramy, nie zdąy wziąć
następnego kursu, spędzi weekend na jakimś parkingu a na końcu
wyjebaliby go z roboty. Ale na szczęście się udao.

Shrek

Wiesz co generalnie to jak jede to kierowcy sie ostrzegają e jedzie
karetka "na bombach".

A dwa kiedyś przeczytaem napis na cięarwce
"jeśli Ty nie widzisz moich lusterek to ja nie widzę ciebie"

go na pewno spieprzy sprawę i mandat mu się naley
i tyle....


btw
Akcja trwaa 32 sekundy.
Jeśli TIR jecha 90 a osobwka moe max 150 km/h
to rnica jest 60 km/h czy 1km/minute.

czyli w ciągu tych 32 sekund mogeś przejechać dodatkowo
520 metrw 

i w takich sytuacjach mi sie przypomina opowiadanie:
"
Indyjski sufii poprosi angielskiego kierowce o podwiezienie.
Ten się zgodzi.
Angielski kierowca ostro ruszy.
Wyprzedza na zakrętach, trąbi, wymusza itd.
Dojedzają do końca:
Anglik: 5 minut szybciej ni ostatnio.
Sufi: I co zrobisz z tym czasem?
"

3 Data: Marzec 03 2017 08:50:55
Temat: Re: Wycigi limakw na autostradach
Autor: Jacek Maciejewski 

Dnia Thu, 2 Mar 2017 23:32:48 -0800 (PST), Bolko napisa(a):

Anglik: 5 minut szybciej ni ostatnio.
Sufi: I co zrobisz z tym czasem?
"

I dlatego Anglicy zaoyli imperium, zrobili rewolucj przemysow,
polecieli w kosmos i wszystkich nauczyli angielskiego. A kto dzi wie co
to sufi, zwaszcza hinduski i co on robi z czasem? I jeli Indie
ostatnio wystrzeliy na orbit ponad 100 satelitw to jedynie dlatego e
kiedy byy angielsk koloni.
Co nie znaczy e nie naley nieustpowa karetce :)
--
Jacek
I hate haters.

4 Data: Marzec 03 2017 17:11:08
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Maurycy Poszepszyński 

W dniu 2017-03-03 o 08:50, Jacek Maciejewski pisze:

Dnia Thu, 2 Mar 2017 23:32:48 -0800 (PST), Bolko napisa(a):

Anglik: 5 minut szybciej ni ostatnio.
Sufi: I co zrobisz z tym czasem?
"

I dlatego Anglicy zaoyli imperium, zrobili rewolucję przemysową,
polecieli w kosmos i wszystkich nauczyli angielskiego. A kto dziś wie co
to sufi, zwaszcza hinduski i co on robi z czasem? I jeśli Indie
ostatnio wystrzeliy na orbitę ponad 100 satelitw to jedynie dlatego e
kiedyś byy angielską kolonią.
Co nie znaczy e nie naley nieustępować karetce :)

10/10! :-)

5 Data: Marzec 04 2017 01:39:09
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Akarm 

W dniu 2017-03-03 o 08:50, Jacek Maciejewski pisze:

Co nie znaczy e nie naley nieustpowa karetce :)

W bardzo pokrtny sposb to napisae.
Ale wyjanisz, dlaczego uwaasz, e to znaczy e nie naley ustpowa karetce?

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl
Nie trawi chamstwa, nieuctwa, byda wszelakiego

6 Data: Marzec 04 2017 06:00:45
Temat: Re: Wycigi limakw na autostradach
Autor: Budzik 

Uytkownik Akarm  ...

Co nie znaczy e nie naley nieustpowa karetce :)

W bardzo pokrtny sposb to napisae.
Ale wyjanisz, dlaczego uwaasz, e to znaczy e nie naley ustpowa
karetce?

he? Kolega nic takiego nie napisa...

Tak mi si skojarzyo:
Profesor filologii polskiej na wykadzie:
- Jak Pastwo wiecie w jzykach sowiaskich jest nie tylko pojedyncze
zaprzeczenie. Jest te podwjne zaprzeczenie. A nawet podwjne zaprzeczenie
jako potwierdzenie. Nie ma natomiast podwjnego potwierdzenia jako
zaprzeczenia.
Na to student z ostatniej awki:
- Dobra, dobra.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa si myl,
 e dla uniknicia publicznego zgorszenia trzeba unika prawdy"

7 Data: Marzec 04 2017 13:06:31
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Akarm 

W dniu 2017-03-04 o 07:00, Budzik pisze:

Uytkownik Akarm  ...

Co nie znaczy e nie naley nieustpowa karetce :)

W bardzo pokrtny sposb to napisae.
Ale wyjanisz, dlaczego uwaasz, e to znaczy e nie naley ustpowa
karetce?

he? Kolega nic takiego nie napisa...

Przeczytaj zatem jeszcze raz. :)

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl
Nie trawi chamstwa, nieuctwa, byda wszelakiego

8 Data: Marzec 04 2017 16:00:40
Temat: Re: Wycigi limakw na autostradach
Autor: Budzik 

Uytkownik Akarm  ...

Co nie znaczy e nie naley nieustpowa karetce :)

W bardzo pokrtny sposb to napisae.
Ale wyjanisz, dlaczego uwaasz, e to znaczy e nie naley ustpowa
karetce?

he? Kolega nic takiego nie napisa...

Przeczytaj zatem jeszcze raz. :)

:)
Teraz zauwazyem trzecie nie:)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"ycie jest cierpieniem, pienidze morfin"

9 Data: Marzec 04 2017 09:28:02
Temat: Re: Wycigi limakw na autostradach
Autor: Jacek Maciejewski 

Dnia Sat, 4 Mar 2017 01:39:09 +0100, Akarm napisa(a):

W bardzo pokrtny sposb to napisae.

W rzeczy samej. Kiedy ju napisaem, sam zaczem mie wtpliwoci :) i
mam do tej pory.
Ale, eby prdu nie marnowa, ucil: Jestem zdania e karetce naley
ustpowa :)
--
Jacek
I hate haters.

10 Data: Marzec 04 2017 13:08:31
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Akarm 

W dniu 2017-03-04 o 09:28, Jacek Maciejewski pisze:

Dnia Sat, 4 Mar 2017 01:39:09 +0100, Akarm napisa(a):

W bardzo pokrtny sposb to napisae.

W rzeczy samej. Kiedy ju napisaem, sam zaczem mie wtpliwoci :) i
mam do tej pory.
Ale, eby prdu nie marnowa, ucil: Jestem zdania e karetce naley
ustpowa :)

Domylam si. :D
Jest o jedno "nie" za duo.

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl
Nie trawi chamstwa, nieuctwa, byda wszelakiego

11 Data: Marzec 03 2017 08:58:55
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Shrek 

W dniu 03.03.2017 o 08:32, Bolko pisze:

A dwa kiedyś przeczytaem napis na cięarwce
"jeśli Ty nie widzisz moich lusterek to ja nie widzę ciebie"

No to sorry. Jak ni widzi w lusterku pasa na ktry wjedza, to niech się trzyma swojego. Mi raz się tak tumaczy kierownik autobusu, e w lusterku nie byo widać, bo mu ciearwka zasaniaa. Rnica jest taka, e autobus wcześniej czy pniej musia ten pas zmienić, aczkkolwiek niekoniecznie w tym momencie doprowadzając do kolizji;)

Zasada jest taka, e widzę, e mogę to jadę, a nie, nie widzę przeszkd to jadę;)

go na pewno spieprzy sprawę i mandat mu się naley
i tyle....

Ju nie jestem pewny. Jak poczytaem to wychodzi, e jednak moe to być fejk. Jeśli tak to przepraszam.

btw
Akcja trwaa 32 sekundy.
Jeśli TIR jecha 90 a osobwka moe max 150 km/h
to rnica jest 60 km/h czy 1km/minute.

czyli w ciągu tych 32 sekund mogeś przejechać dodatkowo
520 metrw

Bo jak wiadomo hamowanie i przyspieszanie to się w miejscu robi. A kierownik TIRa to ile więcej przejedzie?

Shrek.

12 Data: Marzec 03 2017 00:18:47
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Bolko 

W dniu piątek, 3 marca 2017 08:58:55 UTC+1 uytkownik Shrek napisa:

W dniu 03.03.2017 o 08:32, Bolko pisze:

> A dwa kiedyś przeczytaem napis na cięarwce
> "jeśli Ty nie widzisz moich lusterek to ja nie widzę ciebie"

No to sorry. Jak ni widzi w lusterku pasa na ktry wjedza, to niech się
trzyma swojego.

Mi nie chodzi o moment zajechania.
Mi chodzi o chwile gdy "karteka" jedzie na tyle blisko
cięarwki e kierowca nie mia szans jej zobaczyć w lusterkach.

Mi te się zdarzyo e ustąpiem karetce dopiero
jak ją w lusterku zobaczyem

13 Data: Marzec 03 2017 11:39:40
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Shrek 

W dniu 03.03.2017 o 09:18, Bolko pisze:

A dwa kiedyś przeczytaem napis na cięarwce
"jeśli Ty nie widzisz moich lusterek to ja nie widzę ciebie"

No to sorry. Jak ni widzi w lusterku pasa na ktry wjedza, to niech się
trzyma swojego.

Mi nie chodzi o moment zajechania.
Mi chodzi o chwile gdy "karteka" jedzie na tyle blisko
cięarwki e kierowca nie mia szans jej zobaczyć w lusterkach.

Ale przecie ta karetka się nie wzięa za nim znikąd, tylko waśnie z tego, e zajecha jej drogę.

Shrek

14 Data: Marzec 03 2017 10:40:27
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Uncle Pete 

Ju nie jestem pewny. Jak poczytaem to wychodzi, e jednak moe to być
fejk. Jeśli tak to przepraszam.

Poczytaeś komentarze na Youtubie? IMHO są typowym szukaniem dziury w caym - zauwa, e praktycznie zawsze znajdują się obrońcy amiących PORD, tych, kto rozjecha pieszego na pasach itp.

15 Data: Marzec 03 2017 11:25:12
Temat: Re: Wycigi limakw na autostradach
Autor: J.F. 

Dnia Fri, 3 Mar 2017 08:58:55 +0100, Shrek napisa(a):

W dniu 03.03.2017 o 08:32, Bolko pisze:
btw
Akcja trwaa 32 sekundy.
Jeli TIR jecha 90 a osobwka moe max 150 km/h
to rnica jest 60 km/h czy 1km/minute.

czyli w cigu tych 32 sekund moge przejecha dodatkowo
520 metrw

Bo jak wiadomo hamowanie i przyspieszanie to si w miejscu robi. A
kierownik TIRa to ile wicej przejedzie?

Przeciez tosmy juz pare razy liczyli.

3km/h wiecej to jednak 24km po 8h jazdy.
20-30 minut codziennie. Czasem 70 godzin.

Oczywiscie nie uzasadnia tamowania karetki, czy zajezdzania drogi
osobowce, ale uzasadnia wyprzedzanie :-)

J.

16 Data: Marzec 03 2017 11:45:31
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Shrek 

W dniu 03.03.2017 o 11:25, J.F. pisze:

Bo jak wiadomo hamowanie i przyspieszanie to si w miejscu robi. A
kierownik TIRa to ile wicej przejedzie?

Przeciez tosmy juz pare razy liczyli.

3km/h wiecej to jednak 24km po 8h jazdy.
20-30 minut codziennie.

Przy zaeniu z dupy, e z kagaca nie schodzi. A moe nie z dupy - ostatnio dojecha mnie jaki tir w zabudowanym i miga dugimi, ze tylko 70 jad. Potem go odstawiaem za kadym razem jak wyjechalimy i w kadym zabudowanym mnie znw dojedza i miga.


Shrek

17 Data: Marzec 03 2017 12:01:53
Temat: Re: Wycigi limakw na autostradach
Autor: J.F. 

Dnia Fri, 3 Mar 2017 11:45:31 +0100, Shrek napisa(a):

W dniu 03.03.2017 o 11:25, J.F. pisze:
Bo jak wiadomo hamowanie i przyspieszanie to si w miejscu robi. A
kierownik TIRa to ile wicej przejedzie?

Przeciez tosmy juz pare razy liczyli.
3km/h wiecej to jednak 24km po 8h jazdy.
20-30 minut codziennie.

Przy zaeniu z dupy, e z kagaca nie schodzi. A moe nie z dupy -

W koncu piszemy o autostradzie :-)

ostatnio dojecha mnie jaki tir w zabudowanym i miga dugimi, ze tylko
70 jad. Potem go odstawiaem za kadym razem jak wyjechalimy i w
kadym zabudowanym mnie znw dojedza i miga.

Mnie tez bys wk* :-)

J.

18 Data: Marzec 03 2017 12:08:42
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Shrek 

W dniu 03.03.2017 o 12:01, J.F. pisze:

Przeciez tosmy juz pare razy liczyli.
3km/h wiecej to jednak 24km po 8h jazdy.
20-30 minut codziennie.

Przy zaeniu z dupy, e z kagaca nie schodzi. A moe nie z dupy -

W koncu piszemy o autostradzie :-)

I ta autostrada prowadzi od drzwi do drzwi, bramek na niej nie ma, korkw i wypadkw, a do kibla na mopie to na kagacu wjedza.

ostatnio dojecha mnie jaki tir w zabudowanym i miga dugimi, ze tylko
70 jad. Potem go odstawiaem za kadym razem jak wyjechalimy i w
kadym zabudowanym mnie znw dojedza i miga.

Mnie tez bys wk* :-)

Te jedzisz tyle co fabryka daa po wioskach? Moe masz racj - trzeba jedzi albo 50 albo 90 - inaczej to zgniy kompromis i wkurwiasz wszystkich ekstremistw;)

Shrek.

19 Data: Marzec 03 2017 12:32:52
Temat: Re: Wycigi limakw na autostradach
Autor: J.F. 

Dnia Fri, 3 Mar 2017 12:08:42 +0100, Shrek napisa(a):

W dniu 03.03.2017 o 12:01, J.F. pisze:
Przeciez tosmy juz pare razy liczyli.
3km/h wiecej to jednak 24km po 8h jazdy.
20-30 minut codziennie.
Przy zaeniu z dupy, e z kagaca nie schodzi. A moe nie z dupy -

W koncu piszemy o autostradzie :-)
I ta autostrada prowadzi od drzwi do drzwi,

Od Amazona do lotniska :-)

bramek na niej nie ma, korkw i wypadkw,

A tu akurat prosta sprawa - czasem 1 wyprzedzony pojazd zaoszczedzi ci
3h stania.

a do kibla na mopie to na kagacu wjedza.

Niedlugo wczesniej zwalnia i to tylko dwa  razy dziennie :-)

ostatnio dojecha mnie jaki tir w zabudowanym i miga dugimi, ze tylko
70 jad. Potem go odstawiaem za kadym razem jak wyjechalimy i w
kadym zabudowanym mnie znw dojedza i miga.

Mnie tez bys wk* :-)

Te jedzisz tyle co fabryka daa po wioskach?

No nie, fabryka mi dala duzo :-)
Co nie znaczy, ze 50 :-)

Moe masz racj - trzeba
jedzi albo 50 albo 90 - inaczej to zgniy kompromis i wkurwiasz
wszystkich ekstremistw;)

J.

20 Data: Marzec 03 2017 12:38:48
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Shrek 

W dniu 03.03.2017 o 12:32, J.F. pisze:

W koncu piszemy o autostradzie :-)
I ta autostrada prowadzi od drzwi do drzwi,

Od Amazona do lotniska :-)

Ajedynk?

bramek na niej nie ma, korkw i wypadkw,

A tu akurat prosta sprawa - czasem 1 wyprzedzony pojazd zaoszczedzi ci
3h stania.

Aha - ju rozumiem. Pewnie dlatego niektrzy wyprzedzaj na pasach. Czasem takie wyprzedzenie zaoszczdzi 3 godziny:P

Te jedzisz tyle co fabryka daa po wioskach?

No nie, fabryka mi dala duzo :-)
Co nie znaczy, ze 50 :-)

Tamtego ewidentnie denerwowao (a w zasadzie wkurwiao) wszystko poniej kagaca. Wiem, bo zgodnie z teori, e furiatw naley trzyma zdala od siebie... pusciem go na pierwszej napotkanej stacji benzynowej. Potem znw go doszedem w niezabudowanym. Na biaych tablicach nie zwolni.

Shrek

21 Data: Marzec 03 2017 11:42:18
Temat: Re: Wycigi limakw na autostradach
Autor: Budzik 

Uytkownik J.F.  ...

ostatnio dojecha mnie jaki tir w zabudowanym i miga dugimi, ze
tylko 70 jad. Potem go odstawiaem za kadym razem jak wyjechalimy
i w kadym zabudowanym mnie znw dojedza i miga.

Mnie tez bys wk* :-)

Ale ze co? 70 to za mao w zabudowanym?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
Dyplomata potrafi powiedzie "id do diaba" w taki sposb,
e waciwie cieszysz si na t wypraw.

22 Data: Marzec 03 2017 13:14:09
Temat: Re: Wycigi limakw na autostradach
Autor: J.F. 

Dnia Fri, 3 Mar 2017 11:42:18 +0000 (UTC), Budzik napisa(a):

Uytkownik J.F.  ...
ostatnio dojecha mnie jaki tir w zabudowanym i miga dugimi, ze
tylko 70 jad. Potem go odstawiaem za kadym razem jak wyjechalimy
i w kadym zabudowanym mnie znw dojedza i miga.

Mnie tez bys wk* :-)

Ale ze co? 70 to za mao w zabudowanym?

Widac za malo, jesli ciezarowka co wioske dochodzila :-)

J.

23 Data: Marzec 03 2017 04:26:56
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor:

W dniu piątek, 3 marca 2017 12:42:19 UTC+1 uytkownik Budzik napisa:

Uytkownik J.F.  ...

>> ostatnio dojecha mnie jakiś tir w zabudowanym i miga dugimi, ze
>> tylko 70 jadę. Potem go odstawiaem za kadym razem jak wyjechaliśmy
>> i w kadym zabudowanym mnie znw dojedza i miga.
>
> Mnie tez bys wk* :-)

Ale ze co? 70 to za mao w zabudowanym?


Trzeba bylo jechac 50. A jak mruga to zadzwonic na 997/112 i zapytac czy to warte zgoszenia.

Czemu wy tyle czasu dyskutujecie o sprawie nie do uzgodnienia?
Bo styl jazdy jest nie do uzgodnienia. Wszyscy placa za wspolna infrastrukture i jak widac nawet zachowanie zgodne z przepisami niektrych denerwuje i chcieli by  pogrzebać w przepisach.

Skonczy sie brakiem pozytku. Bo zamiast wyscigu slimakw bedziecie mieli kapelusznikw w skodzie wyprzedzających  kolumny tirw.

A juz najbardziej mnie smieszy czy bawi jak jeden co nie przestrzega przepisw (jade 70 po wiosce) denerwuje sie na drugiego (chce jechac ile kaganiec daje).


Ja cie rozumiem. Rozumiem tez tego drugiego bo nie raz jade za taka slamazara co by moga jechac ale nie bo sie boi (ostatnio popularne na zwęce za cz-wa). Ale nie mrugam bo to bez sensu.

Ale dla mnie to jest niedyskusyjne. Przepis jest, slamazara jedzie zgodnie z nim. Szybciej nie umie. To tyle. Tego sie bez brnięcia w gupoty zmienić nie da...

Ze swojej strony moge tylko polecic planownaie jazdy na godziny pno wieczorne albo po prostu czilat i poświęcenie czasu na jazde...

24 Data: Marzec 03 2017 14:47:04
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Shrek 

W dniu 03.03.2017 o 13:26,  pisze:

ostatnio dojecha mnie jakiś tir w zabudowanym i miga dugimi, ze
tylko 70 jadę. Potem go odstawiaem za kadym razem jak wyjechaliśmy
i w kadym zabudowanym mnie znw dojedza i miga.

Mnie tez bys wk* :-)

Ale ze co? 70 to za mao w zabudowanym?


Trzeba bylo jechac 50. A jak mruga to zadzwonic na 997/112 i zapytac czy to warte zgoszenia.

Ale to te bez sensu, bo przecie wiadomo, e nie są. A i ja nie jestem zainteresowny, eby oni się nadmiernie +20 interesowali;)

Ja rozumiem, e dla większości urzytkownicy dzielą się na kapeluszy (co jadą wolniej ni my) i pojeb (tych co szybcie, albo chcą szybciej). I te mnie czasem obie grupy denerwują. Ale byskanie dugimi, e ktoś jedzie +20 to mnie po prostu obiektywnie wkurwia.

Shrek.

25 Data: Marzec 03 2017 06:32:33
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor:

W dniu piątek, 3 marca 2017 14:47:04 UTC+1 uytkownik Shrek napisa:

W dniu 03.03.2017 o 13:26,  pisze:

>>>> ostatnio dojecha mnie jakiś tir w zabudowanym i miga dugimi, ze
>>>> tylko 70 jadę. Potem go odstawiaem za kadym razem jak wyjechaliśmy
>>>> i w kadym zabudowanym mnie znw dojedza i miga.
>>>
>>> Mnie tez bys wk* :-)
>>
>> Ale ze co? 70 to za mao w zabudowanym?
>>
>>
> Trzeba bylo jechac 50. A jak mruga to zadzwonic na 997/112 i zapytac czy to warte zgoszenia.

Ale to te bez sensu, bo przecie wiadomo, e nie są. A i ja nie jestem
zainteresowny, eby oni się nadmiernie +20 interesowali;)

Ja rozumiem, e dla większości urzytkownicy dzielą się na kapeluszy (co
jadą wolniej ni my) i pojeb (tych co szybcie, albo chcą szybciej). I
te mnie czasem obie grupy denerwują. Ale byskanie dugimi, e ktoś
jedzie +20 to mnie po prostu obiektywnie wkurwia.



Tylko obiektywnie? ;)

Mnie te by denerwowao :)
Tyle e jakos nie widzę sposobu aby to naprawić bez korzystania z autostrad/ekspreswek.

I nawet na "zachodzie" nie ma lepiej. A za to dzwonią na policje częsciej...
U amerykanw to juz wogle makabra bo mandaty wysokie (w kanadzie droeje coroczna oplata za PJ za otrzymane punkty) a ludki po autostradach jada w szachownice.

Więc w sumie cieszę się e jest jak jest bo mogo by byc gorzej.

26 Data: Marzec 03 2017 15:37:29
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Shrek 

W dniu 03.03.2017 o 15:32,  pisze:

Ale byskanie dugimi, e ktoś
jedzie +20 to mnie po prostu obiektywnie wkurwia.



Tylko obiektywnie? ;)

Subiektywnie te.

Mnie te by denerwowao :)
Tyle e jakos nie widzę sposobu aby to naprawić bez korzystania z autostrad/ekspreswek.

No waśnie widać, e autostrady problemu nie rozwiązują, gdy pan TIRman (czego kretynie jedziesz 70@50) ktremu przeszkadzao +20 nagle nie ma problemu z tym, zeby się wbijać 90@140 na lewy pas (gdzie się kurwa spieszysz, ja tu w pracy jestem).

Shrek.

27 Data: Marzec 03 2017 06:44:42
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor:

W dniu piątek, 3 marca 2017 15:37:30 UTC+1 uytkownik Shrek napisa:

W dniu 03.03.2017 o 15:32,  pisze:

>> Ale byskanie dugimi, e ktoś
>> jedzie +20 to mnie po prostu obiektywnie wkurwia.
>>
>>
>
> Tylko obiektywnie? ;)

Subiektywnie te.

> Mnie te by denerwowao :)
> Tyle e jakos nie widzę sposobu aby to naprawić bez korzystania z autostrad/ekspreswek.

No waśnie widać, e autostrady problemu nie rozwiązują, gdy pan TIRman
(czego kretynie jedziesz 70@50) ktremu przeszkadzao +20 nagle nie ma
problemu z tym, zeby się wbijać 90@140 na lewy pas (gdzie się kurwa
spieszysz, ja tu w pracy jestem).



Ale to raczej przelotne akcje.
Poczekasz 30 sekund i jedziesz dalej.
Bez autostrady byś cierpia 10-20-50km bo jeden (sownie) jeden kapelusz jedzie na szpicy tej kolejki przez wsie i jedzie 42km/h przez wsie (50 licznikowo) a do 83 (licznikowe 90) przyspiesza trzy lata.

To ja juz wole autostrady z tirami.

I mam to szczescie ze robie trasy torun katowice i nie narzekam. Jedzie sie ok. I 90-100-110 i 140 jak mam ochote. Niby od biedy mogl bym jechać przez koniny inowrocawie ale wole nie. Wlasnie z tego powodu ze jedzie sie przez wiochy...

28 Data: Marzec 03 2017 15:59:57
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Shrek 

W dniu 03.03.2017 o 15:44,  pisze:

Ale to raczej przelotne akcje.
Poczekasz 30 sekund i jedziesz dalej.

Przelotne to między Warszawą a Łodzią średnio zdarza się 5 takich akcji (nawet pomimo zakazu). czyli co 20 km. Jadąc 150 - bo tyle zwykle jadę to wychodzi "przelotna 30 sekundowa akcja" co jakieś 10 minut. Jakieś 1/20 czasu.

Bez autostrady byś cierpia 10-20-50km bo jeden (sownie) jeden kapelusz jedzie na szpicy tej kolejki przez wsie i jedzie 42km/h przez wsie (50 licznikowo) a do 83 (licznikowe 90) przyspiesza trzy lata.

To ja juz wole autostrady z tirami.

Ja tam wolę wojewdzkie. Pusto, fotoradarw nie ma, często asfalt zaskakująco dobry. Oczywiście jak jadę tak, e stać mnie na pojechanie fajniejszą droga dla przyjemności. Jak trzeba zrobić 700kilosw to autostrada jest bezkonkurencyjna. Nawet z tirami. Z tego wszystkiego najbardziej nie znoszę krajwek;)

Shrek

29 Data: Marzec 03 2017 15:06:51
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor:

W dniu piątek, 3 marca 2017 15:59:58 UTC+1 uytkownik Shrek napisa:

W dniu 03.03.2017 o 15:44,  pisze:

> Ale to raczej przelotne akcje.
> Poczekasz 30 sekund i jedziesz dalej.

Przelotne to między Warszawą a Łodzią średnio zdarza się 5 takich akcji
(nawet pomimo zakazu). czyli co 20 km. Jadąc 150 - bo tyle zwykle jadę
to wychodzi "przelotna 30 sekundowa akcja" co jakieś 10 minut. Jakieś
1/20 czasu.

No jakoś sie trzeba dzielić infrastrukturą. Ty musisz zwolnić a u mnie woda ma mniejsze cisnienie. A w bloku u znajomego na ostatnim pietrze co tydzien dwa kaloryfer musi se odpowietrzać. No i pingi mojemu dzieciakowi czasem podskakują i sie denerwuje ze mu double split nie wyszed. A no i czasem mi cukinie w tesco wykupią.

Taki urok wspoldzielonych zasobw.
Ale le nie jest. Miejmy nadzieje ze sie pogarszac nie bedzie...

30 Data: Marzec 04 2017 06:57:41
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Shrek 

W dniu 04.03.2017 o 00:06,  pisze:

No jakoś sie trzeba dzielić infrastrukturą.

A tam. Dzielenie się oznacza raz ty raz ja. A nie jak ty jedziesz 70@50 jedynym moliwym pasem to jesteś zawalidroga i będę cię dugimi pogania, a jak ja 90@140 lewym (a tak naprawdę to 90@80) to jest wszystko ok i nie rozumiem czego się wkurwiasz;) To co uprawiają tirmani to wyjątkowy brak kultury i hipokryzja (na dodatek na A2 jest zakaz), więc na moje zrozumienie niech nie liczą.

Taki urok wspoldzielonych zasobw.
Ale le nie jest. Miejmy nadzieje ze sie pogarszac nie bedzie...

Jest le - co widać na filmiku (nawet jeśli to fejk i to nie bya karetka - bo wtedy tak sytuacja jest normalna, a być nie powinna).

Shrek

31 Data: Marzec 04 2017 07:33:13
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor:

W dniu sobota, 4 marca 2017 06:57:40 UTC+1 uytkownik Shrek napisa:

W dniu 04.03.2017 o 00:06,  pisze:

> No jakoś sie trzeba dzielić infrastrukturą.

A tam. Dzielenie się oznacza raz ty raz ja. A nie jak ty jedziesz 70@50
jedynym moliwym pasem to jesteś zawalidroga i będę cię dugimi
pogania, a jak ja 90@140 lewym (a tak naprawdę to 90@80) to jest
wszystko ok i nie rozumiem czego się wkurwiasz;) To co uprawiają tirmani
to wyjątkowy brak kultury i hipokryzja (na dodatek na A2 jest zakaz),
więc na moje zrozumienie niech nie liczą.


Troche krzywa definicja dzielenia.

Ale jak pisaem wyej, tez mi sie nie podoba mruganie przy 70@50. Więc czemu do mnie ta interpelacja?

Poza tym nie mieszaj statystyki z makroskopowymi przypadkami. Jakos nie potwierdzam aby statystycznie często tirmany mi mrugali w zderzak w mieście.

Jedze z nimi relatywnie często i rwniez po odcinkach jednojezdniowych. Jak widzą ze mozna wyprzedzać to mrugają prawym.. Jak sie na obwodnicach wączają to zazwyczaj elegancko to robia i mam czas sie wepchac przed nich jak jest miejsce i nie musze sie za nimi wlec.

Nie generalizuj.
> Taki urok wspoldzielonych zasobw.
> Ale le nie jest. Miejmy nadzieje ze sie pogarszac nie bedzie...

Jest le - co widać na filmiku (nawet jeśli to fejk i to nie bya
karetka - bo wtedy tak sytuacja jest normalna, a być nie powinna).



No widzisz jeden przypadek a prbujesz wyciagać wnioski globalnie..
Ja tam widze rzeczywiście jakaś patologie ale rejestracja ze sowacji tez mi nieco daje do myslenia ale nie uwaam e sowacy to buracy...

Jak juz tu nie raz pisaem, jezdze często za sznurkami cięarwek i relatywnie rzadko widze zeby buraczyli.
Moe raz moe dwa na 800km musze sobie pod nosem pomruczeć w kierunku takiego ze nie za dobrze to se wyliczyl. A czasem wcale przez pare tras takich akcji nie widze...

I ponownie stwierdze: Jak ruch jest gestszy to nie dziwota ze nie da sie szybko jechać. akurat A1 nie jest mocno dobita, szczeglnie wieczorami...

32 Data: Marzec 04 2017 16:45:42
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Shrek 

W dniu 04.03.2017 o 16:33,  pisze:

Poza tym nie mieszaj statystyki z makroskopowymi przypadkami.

Pechowo się zoyo, e akurat jeden tirman wrzuci do neta co myślą tirmani, jak muszą zwlonić poniej ograniczenia. Raczej nie byo zdań przeciwnych;) I wiesz co - mieli raczej rację. Tylko, e mają taką krzywą mentalno, e jak oni muszą zwolnić, to bluzgają na czym świat stoi, a jak tobie się wadują przed maskę, to mwią, e w zasadzie to w czym problem?.

Jedze z nimi relatywnie często i rwniez po odcinkach jednojezdniowych. Jak widzą ze mozna wyprzedzać to mrugają prawym.

Nie - nie mona bezpiecznie wyprzedzać tirem z prędkością ponad 70 w zabudowanym na jednopasmwce, gdzie co chwila jest skrzyowanie, przejście czy inny wyjazd z parkingu. Wiec nie - nie będę burakowi miga prawym - zwaszcza w zabudowanym, bo ktoś pomyśli, e rzeczywiście chcę gdzieś skręcić. Jak juz pisaem potem go puściem po prostu przejedzając przez stację benzynową, bo się przecie z burakiem kopać nie będę.

Nie generalizuj.

Nie generalizuje - 99% kierowcw tirw kurwi na czym świat stoi jak muszą się wypiąc z tempomatu jednocześnie uwaając, e innym korona z gowy nie spadnie jak zahamują ze 160 do 90. Nazwya się to hipokryzja i stwierdzenie, e kierowcy tirw są tu hipokrytami nie jest generalizowaniem, a prostym stwierdzeniem faktu. Dalej mona się tylko bawić w korwinowe "a ma pan dowd?" ale to dziecinada.


Jest le - co widać na filmiku (nawet jeśli to fejk i to nie bya
karetka - bo wtedy tak sytuacja jest normalna, a być nie powinna).



No widzisz jeden przypadek a prbujesz wyciagać wnioski globalnie.

Jak jadę do z Warszawy do Łodzi to co najmniej 5 razy za kadym razem (jest zakaz). Żadne jednostkowe przypadki.

Ja tam widze rzeczywiście jakaś patologie ale rejestracja ze sowacji tez mi nieco daje do myslenia ale nie uwaam e sowacy to buracy...

Wszyscy jak leci. Rejestracje gwnie litweskie i polskie - pewnie tych jest po prostu najwięcej.

Jak juz tu nie raz pisaem, jezdze często za sznurkami cięarwek i relatywnie rzadko widze zeby buraczyli.

No jak jedziesz za nimi nie wyprzedzając, to ... ci nie zajadą drogi przy wyprzedzaniu;)

Shrek

33 Data: Marzec 03 2017 11:23:59
Temat: Re: Wycigi limakw na autostradach
Autor: Budzik 

Uytkownik J.F.  ...

Przeciez tosmy juz pare razy liczyli.

3km/h wiecej to jednak 24km po 8h jazdy.
20-30 minut codziennie. Czasem 70 godzin.

Oczywiscie nie uzasadnia tamowania karetki, czy zajezdzania drogi
osobowce, ale uzasadnia wyprzedzanie :-)

E tam, rozpatrujesz jakies fizycznie zamkniete klatki a to zycie, za chwile 
zjada z autostrady, bedzie czerwone i sie wyrwna.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Stwierdzono, e demokracja jest najgorsz form rzdu, jeli nie
liczy wszystkich innych form, ktrych prbowano od czasu do czasu."
Winston Churchill

34 Data: Marzec 03 2017 04:18:47
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor:

W dniu piątek, 3 marca 2017 12:24:00 UTC+1 uytkownik Budzik napisa:

Uytkownik J.F.  ...

> Przeciez tosmy juz pare razy liczyli.
>
> 3km/h wiecej to jednak 24km po 8h jazdy.
> 20-30 minut codziennie. Czasem 70 godzin.
>
> Oczywiscie nie uzasadnia tamowania karetki, czy zajezdzania drogi
> osobowce, ale uzasadnia wyprzedzanie :-)

E tam, rozpatrujesz jakies fizycznie zamkniete klatki a to zycie, za chwile 
zjada z autostrady, bedzie czerwone i sie wyrwna.


Albo bedzie koncwka zielonego i gostek będzie o minute-poltorej do przodu...

35 Data: Marzec 11 2017 13:13:13
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello J.F.,

Friday, March 3, 2017, 11:25:12 AM, you wrote:

btw
Akcja trwaa 32 sekundy.
Jeśli TIR jecha 90 a osobwka moe max 150 km/h
to rnica jest 60 km/h czy 1km/minute.
czyli w ciągu tych 32 sekund mogeś przejechać dodatkowo
520 metrw
Bo jak wiadomo hamowanie i przyspieszanie to się w miejscu robi. A
kierownik TIRa to ile więcej przejedzie?
Przeciez tosmy juz pare razy liczyli.
3km/h wiecej to jednak 24km po 8h jazdy.

Dlaczego liczysz na 8 godzin? TO policz task samo osobwkę - 60 km/h
mniej to przez 8 godzin 480 km!

20-30 minut codziennie. Czasem 70 godzin.

Oczywiscie nie uzasadnia tamowania karetki, czy zajezdzania drogi
osobowce, ale uzasadnia wyprzedzanie :-)

Tylko, eby ta rnica bya rzeczywiście 3 km/h a nie 0.0000nic

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

36 Data: Marzec 13 2017 10:17:02
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: J.F. 

Uytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisa w wiadomości grup Hello J.F.,

Bo jak wiadomo hamowanie i przyspieszanie to się w miejscu robi. A
kierownik TIRa to ile więcej przejedzie?
Przeciez tosmy juz pare razy liczyli.
3km/h wiecej to jednak 24km po 8h jazdy.

Dlaczego liczysz na 8 godzin?

Bo on 8h pracuje, a nawet 9.

TO policz task samo osobwkę - 60 km/h mniej to przez 8 godzin 480 km!

Ale na autostradzie to ja go jednak wyprzedze. I on mnie spowolni na minute albo i mniej.
A jak on nie wyprzedzi, to bedzie tak 20-200 km jechal.

20-30 minut codziennie. Czasem 70 godzin.
Oczywiscie nie uzasadnia tamowania karetki, czy zajezdzania drogi
osobowce, ale uzasadnia wyprzedzanie :-)
Tylko, eby ta rnica bya rzeczywiście 3 km/h a nie 0.0000nic

A ile widziales wyprzedzen przez tira trwajacych 10 minut ?
Wiekszosc robi to wzglednie krotko ... wiec roznica predkosci jest jednak wieksza.

J.

37 Data: Marzec 03 2017 08:00:38
Temat: Re: Wycigi limakw na autostradach
Autor: Budzik 

Uytkownik Bolko  ...

https://www.youtube.com/watch?v=7_Oob97-jq4

Tak, wiem. Gdyby akurat w tym momencie nie wyprzedzi, to by mu czas
wyszed i musia czeka 6 godzin 15 metrw od bramy, nie zdy wzi
nastpnego kursu, spdzi weekend na jakim parkingu a na kocu
wyjebaliby go z roboty. Ale na szczcie si udao.

Shrek

Wiesz co generalnie to jak jede to kierowcy sie ostrzegaj e jedzie
karetka "na bombach".

A dwa kiedy przeczytaem napis na ciarwce
"jeli Ty nie widzisz moich lusterek to ja nie widz ciebie"

go na pewno spieprzy spraw i mandat mu si naley
i tyle....

Z drugiej strony ten wyprzedzany tez mog przyhamowa - dwa debile i tyle.

btw
Akcja trwaa 32 sekundy.
Jeli TIR jecha 90 a osobwka moe max 150 km/h
to rnica jest 60 km/h czy 1km/minute.

czyli w cigu tych 32 sekund moge przejecha dodatkowo
520 metrw 

i w takich sytuacjach mi sie przypomina opowiadanie:
"
Indyjski sufii poprosi angielskiego kierowce o podwiezienie.
Ten si zgodzi.
Angielski kierowca ostro ruszy.
Wyprzedza na zakrtach, trbi, wymusza itd.
Dojedzaj do koca:
Anglik: 5 minut szybciej ni ostatnio.
Sufi: I co zrobisz z tym czasem?

Ano wasnie.
Obwodnica Poznania - jakies 10km, co chwila sychac na cb - co tak wolno
wszyscy jada. Oczywiscie to narzekania tirowcw ktorzy maja zakaz
wyprzedzania i zamiast jechac 90 musza jechac za kims 80, 85...
Czyli na caej obwodnicy traca... minute...
Ale co sie nagadaj to ich.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Dyplomata to czowiek, ktry pamita o urodzinach kobiety,
ale zapomina o jej wieku."  Anthony Eden

38 Data: Marzec 03 2017 00:16:21
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: Bolko 


Ale co sie nagadają to ich.

No a co mają robić?:)

39 Data: Marzec 03 2017 09:57:46
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: ddddddddddddd 

W dniu 03.03.2017 o 08:32, Bolko pisze:


Wiesz co generalnie to jak jede to kierowcy sie ostrzegają e jedzie
karetka "na bombach".

ja te myślę e to fake

btw
Akcja trwaa 32 sekundy.
Jeśli TIR jecha 90 a osobwka moe max 150 km/h
to rnica jest 60 km/h czy 1km/minute.

czyli w ciągu tych 32 sekund mogeś przejechać dodatkowo
520 metrw

mi nie przeszkadza e się wyprzedzają. Przeszkadza mi e wielmonemu panu nie wolno zdjąć nogi z gazu, bo jedzie 5km/h szybciej ni ten przed nim, a mnie zmusza do hamowania ze 130km/h do 80km/h wjedając przed maskę. Jak wyprzedzają się to nic nie mwię, ale jak zajeda drogę to chętnie bym mu to lusterko upierdoli. Co ciekawe przy >150km/h praktycznie to się nie dzieje, jakoś wtedy jest w stanie stwierdzić e nie warto ryzykować, bo ten szybszy moe nie wyhamować

--
Pozdrawiam
Łukasz

40 Data: Marzec 03 2017 10:18:37
Temat: Re: Wycigi limakw na autostradach
Autor: J.F. 

Dnia Thu, 2 Mar 2017 23:32:48 -0800 (PST), Bolko napisa(a):

btw
Akcja trwaa 32 sekundy.
Jeli TIR jecha 90 a osobwka moe max 150 km/h
to rnica jest 60 km/h czy 1km/minute.
czyli w cigu tych 32 sekund moge przejecha dodatkowo
520 metrw 

A tu karetka - raczej nie przekracza 120.
Wiec stracila 260m lub jak kto woli 15s.


i w takich sytuacjach mi sie przypomina opowiadanie:
"
Indyjski sufii poprosi angielskiego kierowce o podwiezienie.
Ten si zgodzi.
Angielski kierowca ostro ruszy.
Wyprzedza na zakrtach, trbi, wymusza itd.
Dojedzaj do koca:
Anglik: 5 minut szybciej ni ostatnio.
Sufi: I co zrobisz z tym czasem?
"

no jak to co - moge usiasc w ulubionym fotelu, ze szklaneczka
ulubionej whisky ... a nie denerwowac sie na jakies zolwie na drodze
:-)


J.

41 Data: Marzec 03 2017 10:14:36
Temat: Re: Wyścigi ślimakw na autostradach
Autor: J.F. 

Dnia Fri, 3 Mar 2017 07:59:57 +0100, Shrek napisa(a):

https://www.youtube.com/watch?v=7_Oob97-jq4
Tak, wiem. Gdyby akurat w tym momencie nie wyprzedzi, to by mu czas
wyszed i musia czeka 6 godzin 15 metrw od bramy, nie zdy wzi
nastpnego kursu, spdzi weekend na jakim parkingu a na kocu
wyjebaliby go z roboty. Ale na szczcie si udao.

Mleko. Mleko prosze pana ma najszybszy transport :-)

Choc prawde mowiac to chyba nie mleko :-)

Ale skad wiadomo, ze to karetka ?
Moze BOR spieszyl po pizze :-)

J.

42 Data: Marzec 03 2017 11:23:59
Temat: Re: Wycigi limakw na autostradach
Autor: Budzik 

Uytkownik J.F.  ...

Ale skad wiadomo, ze to karetka ?
Moze BOR spieszyl po pizze :-)

BOR nie ma rejestratorw... ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Czy ty jestes normalny, czy tylko listonoszem?"
by Jenka

Wyścigi ślimaków na autostradach



Grupy dyskusyjne