Użytkownik upior napisał:
Autko 1996 Eurovan, 2.4 diesel.
W servisie powiedzieli ze to robota na 8 godznin. To co tam trzeba silnik
wyjmowac, ze tak dlugo? Czy skubance chcą czlowieka naciągnąć?
Slusznie myslisz. Moze beda musieli wyciagnac troche w gore silnik, albo w dol. Nie wiem jak jest w tym Twoim samochodzie z rozrzadem.
Ale na pewno Cie nie chca naciagnac, wymiana rozrzadu schodzi z reguly caly dzien. Ja w swoich autach wymieniam sam rozrzady, wiec wiem z doswiadczenia ze schodzi sporo czasu. Ale oczywiscie na upartego mozna to zrobic np. w godzinke. Jednak z reguly jest to robota na 2-3 godzinki. Ale nikt nie bedzie zapieprzal przy Twoim aucie, zrobia to jak beda mieli chwile wolnego, w miedzy czasie podczas naprawy innych samochodow, dlatego rezerwuja sobie 8 godzin na te czynnosc. Raz klientowi w serwisie powiedzieli, ze auto do odbioru na drugi dzien, wiec sie ciesz ;P :)
--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com |
http://www.brianmoss.com/home.htm
Moj klub, moje miejsce:
http://www.wikings.pl/~kafar/portowiec/
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++
3 |
Data: Grudzien 10 2007 22:40:16 |
Temat: Re: Wymiana paska rozrzadu w VW eurovan |
Autor: golab24 |
Autko 1996 Eurovan, 2.4 diesel.
W servisie powiedzieli ze to robota na 8 godznin. To co tam trzeba silnik
wyjmowac, ze tak dlugo? Czy skubance chcą czlowieka naciągnąć?
Nie wiem jak w twoim aucie ale np. w Audi A4 1.8 aby wymienic rozrzad to
trzeba caly prod zdejmowac, albo chociaz go odchylic bo lapy nie ma gdzie
wlozyc (5 cm miejsca).
Marcin
4 |
Data: Grudzien 10 2007 22:46:43 | Temat: Re: Wymiana paska rozrzadu w VW eurovan | Autor: Filip |
Użytkownik golab24 napisał:
Nie wiem jak w twoim aucie ale np. w Audi A4 1.8 aby wymienic rozrzad to trzeba caly prod zdejmowac, albo chociaz go odchylic bo lapy nie ma gdzie wlozyc (5 cm miejsca).
Jest lepszy sposob. Sciagnac nadkole i opuscic silnik w dol (jesli trzeba).
--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com | http://www.brianmoss.com/home.htm
Moj klub, moje miejsce: http://www.wikings.pl/~kafar/portowiec/
PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++
5 |
Data: Grudzien 10 2007 23:52:20 | Temat: Re: Wymiana paska rozrzadu w VW eurovan | Autor: Popek |
Użytkownik "Filip" napisał w wiadomości
Użytkownik golab24 napisał:
Nie wiem jak w twoim aucie ale np. w Audi A4 1.8 aby wymienic rozrzad to trzeba caly prod zdejmowac, albo chociaz go odchylic bo lapy nie ma gdzie wlozyc (5 cm miejsca).
Jest lepszy sposob. Sciagnac nadkole i opuscic silnik w dol (jesli trzeba).
Niszła teoria... ale w A4??? Po co to nadkole zdejmować i po co silnik w dół skoro silnik masz ułożony wzdłużnie??? Chyba myślałeś o A3 tam nadkole obowiązkowo (+ wszystkie zbiorniczki z prawej strony out) ale silnik do do góry wędruje. W innym przypadku musiałbyś go zdejmować ze wszystkich poduszek...
Pozdrawiam
Popek
6 |
Data: Grudzien 10 2007 23:54:19 | Temat: Re: Wymiana paska rozrzadu w VW eurovan | Autor: Popek |
Użytkownik "Popek" napisał w wiadomości
Użytkownik "Filip" napisał w wiadomości
Użytkownik golab24 napisał:
Nie wiem jak w twoim aucie ale np. w Audi A4 1.8 aby wymienic rozrzad to trzeba caly prod zdejmowac, albo chociaz go odchylic bo lapy nie ma gdzie wlozyc (5 cm miejsca).
Jest lepszy sposob. Sciagnac nadkole i opuscic silnik w dol (jesli trzeba).
Niszła teoria... ale w A4??? Po co to nadkole zdejmować i po co silnik w dół skoro silnik masz ułożony wzdłużnie??? Chyba myślałeś o A3 tam nadkole obowiązkowo (+ wszystkie zbiorniczki z prawej strony out) ale silnik do do góry wędruje. W innym przypadku musiałbyś go zdejmować ze wszystkich poduszek...
Pozdrawiam
Popek
*niezła oczywiście :-)
7 |
Data: Grudzien 11 2007 19:19:59 | Temat: Re: Wymiana paska rozrzadu w VW eurovan | Autor: Hektor |
Użytkownik "Filip" napisał
Jest lepszy sposob. Sciagnac nadkole i opuscic silnik w dol (jesli
trzeba).
Szczególnie jesli jest to automat z napedem na obie osie.
Zbigniew Kordan
8 |
Data: Grudzien 12 2007 13:51:57 | Temat: Re: Wymiana paska rozrzadu w VW eurovan | Autor: upior |
On Tue, 11 Dec 2007 19:19:59 +0100, "Hektor" wrote:
Użytkownik "Filip" napisał
Jest lepszy sposob. Sciagnac nadkole i opuscic silnik w dol (jesli
trzeba).
Szczególnie jesli jest to automat z napedem na obie osie.
Zbigniew Kordan
ten akurat to naped na przod z manualna skrzynia.
No nic, wezme sie za to samemu, najwyzej jakby cos nie tak to przerobie na
kurnik ;-))
| | | | | |