Grupy dyskusyjne   »   Wymiana simeringów w golfie mk2

Wymiana simeringów w golfie mk2



1 Data: Lipiec 18 2009 12:34:27
Temat: Wymiana simeringów w golfie mk2
Autor: zapi 

Czy ktoś z was (kto posiada silnik diesla starszej generacji) wymienial
simeringi we Wrocławiu? Cieknie mi olej w okolicach skrzyni i podejrzewam że
to własnie te nieszczęsne simeringi. Jaki jest koszt takiej wymiany? Możecie
kogoś polecić?



2 Data: Lipiec 20 2009 10:04:16
Temat: Re: Wymiana simeringów w golfie mk2
Autor: Sebastian Sawicki 

zapi said the following on 18.07.2009 12:34:

Czy ktoś z was (kto posiada silnik diesla starszej generacji) wymienial
simeringi we Wrocławiu? Cieknie mi olej w okolicach skrzyni i podejrzewam że
to własnie te nieszczęsne simeringi. Jaki jest koszt takiej wymiany? Możecie

Mniej wiecej taki sam jak robocizna wymiany sprzegla.
S.

3 Data: Lipiec 20 2009 10:54:21
Temat: Re: Wymiana simeringów w golfie mk2
Autor: kogutek 

Czy ktoś z was (kto posiada silnik diesla starszej generacji) wymienial
simeringi we Wrocławiu? Cieknie mi olej w okolicach skrzyni i podejrzewam że
to własnie te nieszczęsne simeringi. Jaki jest koszt takiej wymiany? Możecie
kogoś polecić?



Jaki ma przebieg ten silnik? Jak miał jakiś remont to od remontu albo od nowości.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

4 Data: Lipiec 20 2009 11:20:37
Temat: Re: Wymiana simeringów w golfie mk2
Autor: zapi 


Jaki ma przebieg ten silnik? Jak miał jakiś remont to od remontu albo od
nowości.

auto jest z 1984 roku, więc przebieg ma zapewne olbrzymi, a od ostatniego
remontu to napewno ma z 250-300k km najechane.

5 Data: Lipiec 21 2009 10:16:09
Temat: Re: Wymiana simeringów w golfie mk2
Autor: kogutek 


> Jaki ma przebieg ten silnik? Jak miał jakiś remont to od remontu albo od
> nowości.

auto jest z 1984 roku, więc przebieg ma zapewne olbrzymi, a od ostatniego
remontu to napewno ma z 250-300k km najechane.


Zanim zaczniesz wymieniać uszczelkę zmierz ciśnienie sprężania. Może się okazać
że do kompletu trzeba jeszcze wymienić takie metalowe uszczelki na tłokach.
Najlepiej z tłokami. I takie blaszki na których się wał obraca. Diesle są
długowieczne ale nie wieczne. 300 tysięcy po remoncie to dobry wynik.

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Wymiana simeringów w golfie mk2



Grupy dyskusyjne