Witam wszystkich, co sie znaja...
pojazd nazywajacy sie Tico zagazowany, zaczal ostatnio miec dosyc
wysokie obroty i wiecej spalac
wczesniej silnik uspokajal sie, a teraz po odpaleniu wchodzi na
wysokie obroty i zaczal wiecej palic
drugi objaw, to przy rozpedzeniu powyzej 100 km/h zdarza sie, iz auto
traci moc i trzeba dokonac redukcji
co moze byc przyczyna i jak to mozna skorygowac?
dzieki z gory za uzyteczna pomoc
| 2 | 
Data: Luty 01 2011 06:23:20 | 
| Temat: Re: Wysokie obroty | 
| Autor: Mateusz  | 
Na moje oko to mógłbyś pokombinować z regulacją gaźnika. Znajomy miał 
kiedyś podobny problem i z tego co pamiętam to są tam dwie śrubki, 
jedna odpowiada za obroty na ssaniu a druga podczas normalnej pracy. 
Ogólnie przy gaźniku tam były chyba z 4 śrubki ale już nie pamiętam 
która za ssanie odpowiadała. 
 
 | 3 | 
Data: Luty 01 2011 06:24:32 |  | Temat: Re: Wysokie obroty |  | Autor: VoyteG  |  
On 1 Lut, 15:23, Mateusz  wrote: 
 
 Ogólnie przy gaźniku tam były chyba z 4 śrubki ale już nie pamiętam 
która za ssanie odpowiadała. 
 
Dzieki za sugestie. czyli ewidentnie gaznik?
 | 4 | 
Data: Luty 01 2011 18:57:55 |  | Temat: Re: Wysokie obroty |  | Autor: Michał Gut  |  
albo kreciles przy insalacji lpg 
 
  |  |  |