Wytrzymay silnik
1 | Data: Kwiecien 17 2014 15:03:52 |
Temat: Wytrzymay silnik | |
Autor: Trybun |
2 |
Data: Kwiecien 17 2014 06:38:47 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: WS | W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 15:03:52 UTC+2 uytkownik Trybun napisa: Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwaych Podwyzszenie trwalosci to nie jedyne zastosowanie takich wynalazkow. Jesli cos jest trwalsze, to mozna uzyc znacznie mniej/ciensze itp... Przy okazji naprawa / regeneracja bedzie wiecej kosztowala (badz okaze sie, ze jest wrecz niewykonalna), nie bedzie zamiennikow... czysty zysk dla producentow ;) Np. zamiast stalowych pierscieni za ~30PLN wsadzi sie 20x ciensze grafenowe za ~500 :) WS 3 |
Data: Kwiecien 17 2014 16:46:07 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: zhbick | Uytkownik "Trybun" napisa w wiadomości grup Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwaych silnikw, czy oglnie samochodw.? Tak, coś z tym upadkiem "bloku wschodniego" upado rwnie na świecie.. silniki w Polonezie byy zajebiście trwae... remont kapitalny przy 70kkm 4 |
Data: Kwiecien 17 2014 16:53:01 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: Czesław Wiśniak | silniki w Polonezie byy zajebiście trwae... remont kapitalny przy 70kkm Roznie bywalo. Przejechalem spokojnie na 1.6 140tys i sprzedany w dobrym stanie (silnik) 5 |
Data: Kwiecien 17 2014 16:57:40 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: Jakub Witkowski | W dniu 2014-04-17 16:46, zhbick pisze: Uytkownik "Trybun" napisa w wiadomości grup Myślę, e koledze raczej chodzio o to, e pogorszenie jakości zbiego się w czasie z upadkiem bloku, (moim zdaniem - jednak nieco pniej, i bez związku), a nie, e wytwory bloku byy szczeglnie trwae :) -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepowane, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub caości poglądom ich Autora. 6 |
Data: Kwiecien 17 2014 17:38:45 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: Cavallino |
W dniu 2014-04-17 16:46, zhbick pisze: Nie - to stary komuch i jego intencje zostay odebrane prawidowo. Tyle e jak zwykle walną kulą w pot. 7 |
Data: Kwiecien 17 2014 21:40:48 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: Jaroslaw Postawa | W dniu 2014-04-17 17:38, Cavallino pisze: Nie tak do końca. Poszukaj sobie w necie, co to by "kartel arwkowy". Planowane starzenie wymyślili sobie na zachodzie (gwnie w US) jako receptę na kryzys, a potem akcjonariuszom się spodobao. Tę modę po upadku bloku wschodniego wprowadzili rwnie do nas. Pozdrawiam, Jarek 8 |
Data: Kwiecien 17 2014 23:34:48 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: Cavallino |
W dniu 2014-04-17 17:38, Cavallino pisze: Znaczy jakby u nas komuny nie byo, to by nie wprowadzili? Czy jakby nadal bya to by nie wprowadzili? ;-) 9 |
Data: Kwiecien 18 2014 07:30:44 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: J.F. | Dnia Thu, 17 Apr 2014 21:40:48 +0200, Jaroslaw Postawa napisa(a): Nie tak do koca. Poszukaj sobie w necie, co to by "kartel arwkowy". Akurat niedawno liczylem i wyszlo mi ze obecne zarowki sa zbyt trwale. Czy raczej przy obecnych cenach pradu - bo naprawde obecne zarowki to faktycznie jakis koszmar. Tylko kto przekonal producentow do wprowadzenia swietlowek i LED ... jeszcze przed zakazami zarowek. J. 10 |
Data: Kwiecien 18 2014 13:53:44 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: Jakub Witkowski | W dniu 2014-04-17 21:40, Jaroslaw Postawa pisze: Nie tak do końca. Poszukaj sobie w necie, co to by "kartel arwkowy". Planowane starzenie wymyślili sobie na zachodzie (gwnie w US) jako receptę na kryzys U nas zaś trwao bya rzeczą do przypadkową, bo rachunek ekonomiczny nie by decydujący. Decydujące byo, aby robić co się da, z tego, co jest pod ręką, by jakoś wykonać plan. I raz wychodziy pancerne wyroby (np. narzędzia z pf125 ktre mam do dziś, nie do zdarcia), a raz tragicznie nietrwae (np. silnik tego pf125, ze szczeglnym uwzględnieniem rozrządu, a przynajmniej w roczniku ktry miaem okazję ujedać). -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepowane, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub caości poglądom ich Autora. 11 |
Data: Kwiecien 17 2014 17:19:40 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello zhbick, Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwaychsilniki w Polonezie byy zajebicie trwae... remont kapitalny przy 70kkm Przeginasz - spokojnie 100-120kkm przejeday. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) 12 |
Data: Kwiecien 17 2014 19:14:07 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: giecik | W dniu 2014-04-17 17:19, RoMan Mandziejewicz pisze: Hello zhbick,Zgadzam si Kupiem nwk Poloneza 1.6 na jednopunktowym wtrysku ( przeznaczenie nauka jazdy ) Zrobiem 100 kkm i zaoyem gaz Pniej miaem problem z wypalaniem zaworw ( 3 x wymieniany ) i silniczkiem krokowym ( 2x wymieniany ) ale zrobiem jeszcze 100 kkm i sprzedaem. Z tego co si pniej dowiedziaem to jedzi jeszcze na taryfie. 13 |
Data: Kwiecien 17 2014 20:21:55 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: ToMasz | w tych czasach kupiem ibize (system porshe, nie vokswagen) jak miaa 80ty, sprzedaem jak miaa 380, bez remontu silnika. Potem kupiem citroena c15 jak mia 280 ty i sprzedaem jak dobija do 500. jedyne co siado to wiece arowe. Potem by hdi, ktry dojecha do 203 ty w stanie idealnym, a mu si przytrafi wypadek..... Ale Polak kupi TYLKO auto ktre ma 120-150 ty....Przeginasz - spokojnie 100-120kkm przejeday.Zgadzam si ToMasz 14 |
Data: Kwiecien 17 2014 21:00:43 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: Budzik | Uytkownik ToMasz ... w tych czasach kupiem ibize (system porshe, nie vokswagen) jak miaa Przebijam: Ford Courier 1,9 D, kupowaem jak mia teoretycznie 100kkm, sprzedawaem jak mia 970... Oczywiscie bez remontu silnika. 15 |
Data: Kwiecien 18 2014 14:06:07 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: Jakub Witkowski | W dniu 2014-04-17 19:14, giecik pisze: Kupiem nwk Poloneza 1.6 na jednopunktowym wtrysku ( przeznaczenie nauka jazdy ) I dopiero po taryfie MOE dobi do przebiegu, z jakim ja kupiem primer (circa 280 tys), a jedziem ni nastpne 10 lat, nigdy przy tym nie otwierajc nawet pokrywy zaworw :) Niecae 400 tys - to nie by wielki wyczyn, bo rwnolegle ujedana carina miaa ~500. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mog by niepowane, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiada w czci gts /kropka/ pl | lub caoci pogldom ich Autora. 16 |
Data: Kwiecien 17 2014 19:54:32 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: | Trybun wrote: Tak, coś z tym upadkiem "bloku ROTFL -- ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ 17 |
Data: Kwiecien 18 2014 19:46:25 | Temat: Re: Wytrzymay silnik [OT] najbardziej ni etrway silnik świata - oczywiście od VAG | Autor: megrimsES | W dniu 2014-04-17 15:03, Trybun pisze: Szczytem silnikw nietrwaych to nowe porsche GT3. Teraz to chyba VAG. http://www.youtube.com/watch?v=rXWfUuNfZk0 "Porsche Halts 911 GT3 Sales Due To Fire Risk" Pierwszego (!!) dnia sprzeday pady motoryny w dwch autach. A tam padają tak, jak na powyszym filmie. Urywa się korba i wychodzi bokiem. Olej na wydech i zapalniczka. Porsche zabrao kilkaset aut do fabryki i wymieniają panewki na korbowodach na rajdowe. Planują zwrot za 3-4 miesiące wszystkich aut do waścicieli. Za kady dzień pacą 200 Euro :) BTW: jeśli porsche to 911 z roku max 2007 o pojemności 3.6. 3.8 to padlina. I nieustannie twierdzę, e wszystko od VAG to padlina. Trway jest podobno0 OM642 (MB 320cdi) ma opinie bardzo trwaego. I mam na myśli zesp korbowo-tokowy. Robią po 500.000 km bez problemw, bez brania oleju itp. Osprzęt oczywiście siada. 18 |
Data: Kwiecien 18 2014 19:51:48 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: megrimsES | W dniu 2014-04-17 15:03, Trybun pisze:
W Chinach nie ma chińskich rzeczy. Chińskie lodwki, telewizory, tablety rowery i arwki nie psują się. Nie muszą - i tak rynek zbytu jest. Chińczyk nie kupi drugi raz czegoś, co się zepsuo. Wystarczy pojechać na targi maszynowe do Hannoveru i zobaczyć co Chińczycy wystawiają. 19 |
Data: Kwiecien 19 2014 08:39:58 | Temat: Re: Wytrzymay silnik | Autor: Maciek | Dnia Thu, 17 Apr 2014 15:03:52 +0200, Trybun napisa(a): Tylko jaki producent jest dzisiaj zainteresowany wytwarzaniem trwaych Jakbys spojrzal troche dalej... Amerykanskie klocki V8 nadal standardowo wytrzymuja po 300-400 tys. mil. -- Maciek ******************** * Sygnatura zastpcza * *************************** |