Grupy dyskusyjne   »   XB9S - opinie

XB9S - opinie



1 Data: Pa?dziernik 27 2008 20:34:33
Temat: XB9S - opinie
Autor: pgalos 

Witam wszystkich.

Jako, że sprzęt dosyć oryginalny i opinii niezbyt dużo to proszę osoby, które mają/miały z nim kontakt o parę słów.
Generalnie jak to jeździ, jak się prowadzi, jak z trwałością, serwisem w   Polsce i dostępnością części.

Z góry dziękuję za jakiekolwiek info. W życiu nie miałem do czynienia z Buell'em ani z HD choć jak sądzę z HD to tylko silnik jest wspólny.
Kuczu może skrobniesz parę słów o wolnej chwili?

Z góry dzięki.

--
Pozdrawiam
Pawel



2 Data: Pa?dziernik 27 2008 21:11:18
Temat: Re: XB9S - opinie
Autor: Spider A.J. 


"pgalos"  wrote

Generalnie jak to jeździ, jak się prowadzi, jak z trwałością, serwisem w
Polsce i dostępnością części.

To zalezy do czego bedziesz jej uzywal, na sporta sie nie nadaje ;-)
jako fabryczny streetfighter jak najbardziej.
Pierwsze wrazenie jak sie siadzie to hmmm... gdzie jest przednie kolo?
:-)
Po odpaleniu (bardzo dziwne miejsce na stacyjke!) caly motocykiel zaczyna
napierdalac
jak zepsuty mlynek do kawy ale dzwiek jest boski, po odkreceniu troszke sie
rownowazy
i juz nie klekoczesz zebami. Co do jazdy to na pewno na poczatku trzeba sie
przyzwyczaic do tego ze jest relatywnie dosc krotka, duzy moment i ma spore
inklinacje
do dawania na kolo. Ogolnie do miasta na prawde fajny sprzet, na pewno
orginalny, trzeba sie do niego przyzwyczaic, szczegolnie po przesiadce z r4
ale daje duzo frajdy z jazdy.
Na trasie juz jest nieco gorzej ale jak na kazdym golasie w okolicach 200
km/h
zaczyna sie walka z fizyka. Zastanawiam sie tez jak to to zapakowac i
nie bardzo widze mozliwosc przyczepienia do tego wiekszego bagazu.


W życiu nie miałem do czynienia z Buell'em ani z HD choć jak sądzę z HD to
tylko silnik jest wspólny.

Silnik ma podobne zalozenia konstrukcyjne ale ja wiem czy ma cokolwiek
wspolnego z HD? Nie bede sie wypowiadal bo na HD to sie znam tyle,
ze ich nie lubie ;-)

Osobiscie od siebie jak bym chcial miec dziwny motocykl kupil bym
jakies guzzi czy triumph'a albo zeby bylo jeszcze dziwniej jakas laverde ale
to moje zdanie i nie ma nic wspolnego z tym ze Buell jest taki czy siaki.
Kumpel przesiadl sie na Buell'a z Kawy ZXR 750 (z odkurzaczami) i
jest ogromnie zadowolony.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)
RF900RS2

3 Data: Pa?dziernik 27 2008 21:42:26
Temat: Re: XB9S - opinie
Autor: pgalos 

Spider A.J. pisze:

"pgalos"  wrote
Generalnie jak to jeździ, jak się prowadzi, jak z trwałością, serwisem w Polsce i dostępnością części.

To zalezy do czego bedziesz jej uzywal, na sporta sie nie nadaje ;-)

To nie dla mnie. Ja bym się nie odważył ;-)
Kumpel się zastanawia, bo może kupić w dobrej cenie.
A ja powiem szczerze chętnie bym się przejechał bo duży V to coś co lubię. Odkąd się rozstałem z VTR to ciągle po głowie łazi mi jakieś RSV.

jako fabryczny streetfighter jak najbardziej.
Pierwsze wrazenie jak sie siadzie to hmmm... gdzie jest przednie kolo?
:-)
Po odpaleniu (bardzo dziwne miejsce na stacyjke!) caly motocykiel zaczyna napierdalac
jak zepsuty mlynek do kawy ale dzwiek jest boski, po odkreceniu troszke sie rownowazy

I dźwięk boski i wygląd oryginalny.

i juz nie klekoczesz zebami. Co do jazdy to na pewno na poczatku trzeba sie
przyzwyczaic do tego ze jest relatywnie dosc krotka, duzy moment i ma spore inklinacje
do dawania na kolo. Ogolnie do miasta na prawde fajny sprzet, na pewno
orginalny, trzeba sie do niego przyzwyczaic, szczegolnie po przesiadce z r4
ale daje duzo frajdy z jazdy.

I o to w tym wszytkim chodzi przecież :-)

Na trasie juz jest nieco gorzej ale jak na kazdym golasie w okolicach 200 km/h
zaczyna sie walka z fizyka. Zastanawiam sie tez jak to to zapakowac i
nie bardzo widze mozliwosc przyczepienia do tego wiekszego bagazu.

Zapakować to ani bagażu ani pasażera za bardzo się chyba nie da.

W życiu nie miałem do czynienia z Buell'em ani z HD choć jak sądzę z HD to tylko silnik jest wspólny.

Silnik ma podobne zalozenia konstrukcyjne ale ja wiem czy ma cokolwiek
wspolnego z HD? Nie bede sie wypowiadal bo na HD to sie znam tyle,
ze ich nie lubie ;-)

Czyli silników dla Buell'a nie robi HD?

Osobiscie od siebie jak bym chcial miec dziwny motocykl kupil bym
jakies guzzi czy triumph'a albo zeby bylo jeszcze dziwniej jakas laverde ale
to moje zdanie i nie ma nic wspolnego z tym ze Buell jest taki czy siaki.
Kumpel przesiadl sie na Buell'a z Kawy ZXR 750 (z odkurzaczami) i
jest ogromnie zadowolony.


Kumpel nie czytuje tej grupy? Może by coś napisał?

W każdym razie dzięki za odzew.


--
Pozdrawiam
Pawel
VFR

4 Data: Pa?dziernik 27 2008 22:04:28
Temat: Re: XB9S - opinie
Autor: Spider A.J. 


"pgalos"  wrote

Zapakować to ani bagażu ani pasażera za bardzo się chyba nie da.

O dziwo jego plecaczek sobie te przesiadke chwali.


--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)
RF900RS2

5 Data: Pa?dziernik 27 2008 21:39:41
Temat: Re: XB9S - opinie
Autor: de Fresz 

On 2008-10-27 20:34:33 +0100, pgalos  said:

Z góry dziękuję za jakiekolwiek info.

Tak troche teoretycznie - siedzialem na 3 Buellach - 2 X-costam i Ulyssesie. Przy wzroscie 185 cm tylko ten ostatni jest wygodny, na pozostalych pozycja jest troche dziwna, ale najgorsze jest to, ze wymusza bardzo mocne ugiecie kolan - odczuwalnie bylo mi duzo ciasniej niz np. na Gixxerze 600. Ale to z pewnoscia kwestia upodoban i gabarytow.
Kolega Drutek ma zdaje sie XB12 - bedzie mial informacje z pierwszej reki.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

6 Data: Pa?dziernik 27 2008 21:46:57
Temat: Re: XB9S - opinie
Autor: pgalos 

de Fresz pisze:

On 2008-10-27 20:34:33 +0100, pgalos  said:
Ale to z pewnoscia kwestia upodoban i gabarytow.
Kolega Drutek ma zdaje sie XB12 - bedzie mial informacje z pierwszej reki.

Może się odezwie.


--
Pozdrawiam
Pawel
VFR

7 Data: Pa?dziernik 28 2008 23:43:59
Temat: Re: XB9S - opinie
Autor: Drutek 

pgalos pisze:


Kolega Drutek ma zdaje sie XB12 - bedzie mial informacje z pierwszej reki.

Może się odezwie.

Zrobiłem XB12S jakies 3kmili. Silnik ciągnie od 0, dosłownie. Jak silnik elektryczny. Zawieszenie twarde. Daje sie we znaki po przejechaniu 200km. Duzy promien skretu. Mimo tego, super do jady po Wawce. Mało pali benzynki (5-5,5l). Nie da sie tym jedzic powyzej 150 km na dluzszych odcinkach - walka zabiera cała przyjemnosc z jazdy. Dobre hamulce - bardzo dobre - sprawdzone w realu.
Co tam jeszcze?? Według mnie, nadaje sie na drugie moto :).
Nie jest konstrukcja uniwersalna, ani tym bardziej turystykiem (bak 14 litrów).
Daje duzo fanu z jazdy po asfalcie.
Jak coś to pisz na priva. Trosze go juz poznałem - wiadomo, amerykaniec....
Do do czesci to spoko. Eksploatacja tania, serwis sam sobie zrobisz - to normalne moto. Co do napraw większych w okolicy Waki - słuze pomoca. Odradzam Liberatora.....

pzd

Drutek


--
1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr;
Złoty Felkowski Braincap'07

8 Data: Pa?dziernik 28 2008 08:07:01
Temat: Re: XB9S - opinie
Autor: Kuczu 

pgalos pisze:

Z góry dziękuję za jakiekolwiek info. W życiu nie miałem do czynienia z Buell'em ani z HD choć jak sądzę z HD to tylko silnik jest wspólny.
Kuczu może skrobniesz parę słów o wolnej chwili?

Buelle z serii XB nie maja wiele wspolnego z HD. Tylko zalozenia techniczne silnika sa podobne.


--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

XB9S - opinie



Grupy dyskusyjne