Grupy dyskusyjne   »   XL600 vs K75

XL600 vs K75



1 Data: Sierpien 09 2008 14:55:54
Temat: XL600 vs K75
Autor: Naczelny Filozof 

Co wybrać?
Turystyczne enduro ze stajni Hondy? Transalp 600 V2 200kg.
Turystyk BMW. 750. Trzycylindrowa rzędówka. 250kg (bo mówimy w tym
konkretnym przypadku o wersji full owiewki LT).

Jeżdziec. 174cm/52 kg. Lebioda. 7500pln.

Oczekiwania. Jeżdzenie dookoła komina jak i wypady zagraniczne. Trampkiem
napewno milej dookoła komina. Owiewki BMW - można jezdzić do woli w deszczu
i w zimnicy. Manewrowanie? Honda jest lżejsza ale ma wyższy punkt położenia
ciężkości. Silnik. Dedykowany pod emeryta. U mnie czerwone pole zaczyna się
na 3000obr/min. BMW pewnie lapiej sie nada do emeryckiej jezdy. Motocykl na
asfalt ale musi czasem dać rade przejechać szutrowymi/polnymi drogami. Jazdy
terenowe odpadają. Trapek pewnie lepiej by wypadł. Pytanie jak daleko
zajedzie BMW na oponach asfaltowych? Albo zapodać jakieś uniwersalne z
lekkim zacięciem szutrowym?

K... no nie wiem sam. Dwóch tych motocykli nie kupie bo mnie nie stać. O
innych nie myślę, bo nie spełniają moich oczekiwań.

Jeżdził Ktoś na obydwu takich maszynach może?

Naczelny Filozof



2 Data: Sierpien 10 2008 10:21:24
Temat: Re: XL600 vs K75
Autor: primuss 

"Naczelny Filozof"  napisał(a):

Transalp 600 V2 200kg.

ee, chyba wiecej.

Turystyk BMW. 750. Trzycylindrowa rzędówka. 250kg (bo mówimy w tym
konkretnym przypadku o wersji full owiewki LT).

Jeżdziec. 174cm/52 kg. Lebioda. 7500pln.

Dasz rade Beemie. Chyba ze to ma byc pierwsze moto?

Oczekiwania. Jeżdzenie dookoła komina jak i wypady zagraniczne.

Tu juz musisz uczciwie okreslic ile bedzie tego komina. Jak wiecej komina
bralbym mimo wszystko trampiego.
BMW pewnie lapiej sie nada do emeryckiej jezdy.

Czy ja wiem? Beemka jest mocniejsza.



asfalt ale musi czasem dać rade przejechać szutrowymi/polnymi drogami.

beema da rade

Jazdy
terenowe odpadają. Trapek pewnie lepiej by wypadł.

pewnie tak

Pytanie jak daleko
zajedzie BMW na oponach asfaltowych? Albo zapodać jakieś uniwersalne z
lekkim zacięciem szutrowym?

na ten temat nic ni wiem
chociaz byla kiedys strona o R1 przerobionej na enduro

K... no nie wiem sam. Dwóch tych motocykli nie kupie bo mnie nie stać. O

ja bym bral beeme. Bo zawsze mi sie podobala i bo tak.





--
pozdr.,
primuss

XJ900 - sprzedam http://skocz.pl/myxj
Czerwona Inazuma 750 - sprzedana! :(
Virago 250

3 Data: Sierpien 10 2008 10:37:31
Temat: Re: XL600 vs K75
Autor: Naczelny Filozof 


Użytkownik "primuss"  napisał w wiadomości


ee, chyba wiecej.

Coś koło 200 kg. Może dwieściekilka?

Dasz rade Beemie. Chyba ze to ma byc pierwsze moto?

Drugie moto po trzech sezonach i 20ooo km.

Czy ja wiem? Beemka jest mocniejsza.

No to i wiecej momentu obrotowego. A jak sie ma wiecej momentu to się lepiej
spokojnie jeździ.

ja bym bral beeme. Bo zawsze mi sie podobala i bo tak.

Kupie Transalpa i wprawie wszytskie owiewki od BMW... Bedzie najlepiej ;-)

Naczelny Filozof

4 Data: Sierpien 11 2008 09:18:27
Temat: Re: XL600 vs K75
Autor: Scyzoryk 



Transalp 600 V2 200kg.

ee, chyba wiecej.

na sucho 184kg. Po zalaniu ok 200kg


--
Pozdr
Scyzoryk
Corolla e11
xl 600v

5 Data: Sierpien 11 2008 10:07:33
Temat: Re: XL600 vs K75
Autor:

On Sat, 9 Aug 2008 14:55:54 +0200, "Naczelny Filozof"
 wrote:

Co wybrać?
Turystyczne enduro ze stajni Hondy? Transalp 600 V2 200kg.

ten

Oczekiwania. Jeżdzenie dookoła komina jak i wypady zagraniczne.

Zaraz, zaraz. Czy to aby nie Ty pojechales na wypad zagraniczny
rometem 125 ? ;)

Trampkiem napewno milej dookoła komina.

Szyba turystyczna i jest dobrze.

Jeżdził Ktoś na obydwu takich maszynach może?

Ja nie.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

6 Data: Sierpien 11 2008 12:04:28
Temat: Re: XL600 vs K75
Autor: Naczelny Filozof 


Użytkownik  napisał w wiadomości

On Sat, 9 Aug 2008 14:55:54 +0200, "Naczelny Filozof"
 wrote:

Zaraz, zaraz. Czy to aby nie Ty pojechales na wypad zagraniczny
rometem 125 ? ;)

Nie. Mówisz o Wiliamie Mnichu. Teraz Gość wrócił z giblartaru. 10ooo km ten
Romet przejechał. Dobre te chińskie romety ;-)

Naczelny Filozof ma Cezet 350. Ukraina&Ruskie 2006. Norwegia2007.
Maroko2008. Po kilkunastu tys km europeiskimi drogami na Cezet, brakuje mi
owiewek na deszczowe i zimne trasy. Brakuje jeszcze przelotowej 90km/h na
autostrady. Bo Cezet powyżej 80km/h się męczy...

Szyba turystyczna i jest dobrze.

Nogi w deszczu nie mokną?


Naczelny Filozof

7 Data: Sierpien 11 2008 12:16:37
Temat: Re: XL600 vs K75
Autor: Monster 



Użytkownik "Naczelny Filozof"  napisał w wiadomości

Naczelny Filozof ma Cezet 350. Ukraina&Ruskie 2006. Norwegia2007.
Maroko2008. Po kilkunastu tys km europeiskimi drogami na Cezet, brakuje mi
owiewek na deszczowe i zimne trasy. Brakuje jeszcze przelotowej 90km/h na
autostrady. Bo Cezet powyżej 80km/h się męczy...

Chyba po zmianie sprzętu przelotowa bedzie z 20 większa :-)


Nogi w deszczu nie mokną?

Zawsze trochę mokną-jak nie od dołu to i tak po nogawce woda ścieka

Monster
BMW R1100S

8 Data: Sierpien 11 2008 12:56:03
Temat: Re: XL600 vs K75
Autor:

On Mon, 11 Aug 2008 12:04:28 +0200, "Naczelny Filozof"
 wrote:

Nie. Mówisz o Wiliamie Mnichu. Teraz Gość wrócił z giblartaru. 10ooo km ten
Romet przejechał. Dobre te chińskie romety ;-)

Ano tak, Twoj nick mi sie skojarzyl z gosciem co ma nierowno pod
sufitem itd ;)

Naczelny Filozof ma Cezet 350. Ukraina&Ruskie 2006. Norwegia2007.
Maroko2008.

No wlasnie mowie ze nierowno ;))
Maroka chyba jeszcze nie czytalem, bede musial odswiezyc bukmarki :)

Nogi w deszczu nie mokną?

Mokna, ale ile % jezdzisz w deszczu ? Mnie sie wydaje ze wygoda
podrozowania lzejszym pojazdem, ktorym sie latwo manewruje, przebija
ekstremalna oslone przed deszczem.

Trampki 87 i 88 mialy problem z jedzeniem oleju i uszczelniaczami
(modele, bo u nas czesto masz w paierach date pierwszej rejestracji za
granica) Mialem 89/91 i tego problemu nie bylo.

Co do podnoszenia to przy odrobinie wprawy podniesiesz i trampka i
beemwu. Chociaz mozliwe ze w przypadku trampa trzeba bedzie odpiac
czesc bagazy.

Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

9 Data: Sierpien 11 2008 11:26:06
Temat: Re: XL600 vs K75
Autor: de Fresz 

On 2008-08-09 14:55:54 +0200, "Naczelny Filozof"  said:

Motocykl na
asfalt ale musi czasem dać rade przejechać szutrowymi/polnymi drogami. Jazdy
terenowe odpadają. Trapek pewnie lepiej by wypadł. Pytanie jak daleko
zajedzie BMW na oponach asfaltowych?

Daleko, ale wolno (~30 km/h), a wtedy o glebe nie trudno - pytanie czy utrzymasz sprzeta przy jego i swojej masie? Podniesc sie da przy odpowiedniej technice (52 kg?!), ale co na to owiewki? No i AFAIK na Bumie jadac gdzies dalej musisz wozic olej - wcinanie jest cecha wrodzana tych silnikow (podobnie jak bokserow).

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

10 Data: Sierpien 11 2008 11:56:29
Temat: Re: XL600 vs K75
Autor: Naczelny Filozof 


Użytkownik "de Fresz"  napisał w wiadomości

On 2008-08-09 14:55:54 +0200, "Naczelny Filozof"
 said:

Daleko, ale wolno (~30 km/h), a wtedy o glebe nie trudno - pytanie czy
utrzymasz sprzeta przy jego i swojej masie? Podniesc sie da przy
odpowiedniej technice (52 kg?!), ale co na to owiewki?

Czy to 200kg czy 250 kg to i tak nie podniose. Trzeba bedzie szukać ludzi
albo podnośnika...

No i AFAIK na Bumie jadac gdzies dalej musisz wozic olej - wcinanie jest
cecha wrodzana tych silnikow (podobnie jak bokserow).

Starsze Trampki też (czarne silniki do '89). Ja teraz sie turlam dwusuwem.
Jak jechałem ostatnio do Maroka to 5 litrów zabrałem do kufrów ;-)

Naczelny Filozof

11 Data: Sierpien 11 2008 12:50:58
Temat: Re: XL600 vs K75
Autor: de Fresz 

On 2008-08-11 11:56:29 +0200, "Naczelny Filozof"  said:

Czy to 200kg czy 250 kg to i tak nie podniose. Trzeba bedzie szukać ludzi
albo podnośnika...

200 kg IMHO jest do podniesienia przez kobiete, wiec tez powinienes dac rade ;-)
Hint: zabierasz sie za to od tylu i podnosisz z nog, opierajac sie o motocykl plecami - w necie mozna znalezc filmiki jak to zrobic. Corio, ktory nie wyglada na pakera, po wylozeniu teori i demonstracji, sam dal rade tym sposobem podniesc ~270 kg CBR1000F. Na mokrej trawie.


No i AFAIK na Bumie jadac gdzies dalej musisz wozic olej - wcinanie jest
cecha wrodzana tych silnikow (podobnie jak bokserow).

Starsze Trampki też (czarne silniki do '89).

One to raczej ze wzgledu na zuzycie - kumplowi po wymianie silnika nie bierze nic. Bumy - od nowosci.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

12 Data: Sierpien 11 2008 17:12:43
Temat: Re: XL600 vs K75
Autor: zbigi 

Naczelny Filozof napisał(a):

Co wybrać?
Turystyczne enduro ze stajni Hondy? Transalp 600 V2 200kg.
Turystyk BMW. 750. Trzycylindrowa rzędówka. 250kg (bo mówimy w tym konkretnym przypadku o wersji full owiewki LT).
Jeżdziec. 174cm/52 kg. Lebioda. 7500pln.
[...]
Naczelny Filozof

O ile dobrze kojarze twoja postac, to stawialbym jednak na trampka.
Dlaczego? Bo tak! ;)

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

XL600 vs K75



Grupy dyskusyjne