XV750 i VS800
1 | Data: Sierpien 14 2008 16:33:02 |
Temat: XV750 i VS800 | |
Autor: Andrzej TT | Witam sznownych kolegów ! 2 |
Data: Sierpien 14 2008 18:39:28 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Kuczu | Andrzej TT pisze: Witam sznownych kolegów ! VS 800. Bo tak - bo ma normalna rame przynajmniej i mu silnik w powietrzu nie wisi. Bo co to za chopper co ma silnik mocowany jak ETZ ? Nawet wysunietych podnozkow nie ma jak rozsadnie zamocowac bo japonce z Yamahi nie umieli zrobic podciagow ramy. Zenada :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 3 |
Data: Sierpien 15 2008 10:59:34 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: cpt. Nemo |
To ten co mu trzeba zdejmowac wydechy zeby uzupelnic wode w akumulatorze czy cokolwiek innego z akku zrobic ? :))) 4 |
Data: Sierpien 15 2008 11:01:32 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Kuczu | cpt. Nemo pisze: Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości To ten co mu trzeba zdejmowac wydechy zeby uzupelnic wode w akumulatorze Bzdura. Po pierwsze VS ma aku bezobslugowe wiec sie wody nie dolewa. Po drugie aku wychodzi od dolu po odkreceniu dwoch srubek. Testowane w kilku 750/800 i 1400. Jesli ktos do tego musi demontowac wydech to jest zwyczajna pierdola. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 5 |
Data: Sierpien 16 2008 00:28:22 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: cpt. Nemo |
cpt. Nemo pisze:akumulatorze > czy cokolwiek innego z akku zrobic ?Po drugie aku wychodzi od dolu po odkreceniu dwoch srubek. Testowane w O tak, 1400 to jedyny ladny Intruz :) Nawet warto przecierpiec ta brzydka chlodnice z przodu. pozdrawiam, leszek 6 |
Data: Sierpien 15 2008 11:03:47 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Marecki |
XV750! Bo tak - bo ma silnik chłodzony powietrzem, bo ma lepsze osiągi (np. przyśpieszenie), bo ma podwójny hamulec tarczowy, bo z przodu nie ma koła od roweru :) a tak naprawdę to oba motocykle są do siebie bardzo podobne, wybierz ten który bardziej Ci się podoba i na którym lepiej się czujesz ! -- Pozdrawiam Marek 7 |
Data: Sierpien 15 2008 11:40:53 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Kuczu | Marecki pisze: XV750! Bo tak - bo ma silnik chłodzony powietrzem, Ale jaki, qrwa, brzydki ten silnik. bo ma lepsze osiągi (np. przyśpieszenie), I tu bym polemizowal. Jezdzilem i jednym i drugim. XV to mul. bo ma podwójny hamulec tarczowy, To sie zgadza bo z przodu nie ma koła od roweru :) 21" to klasyka. no i normalnie szprychowane. Wiekszosc XV ma obrzydliwe alusy a te co maja szprychowane to maja odwrotnie zaplatane szprychy :) a tak naprawdę to oba motocykle są do siebie bardzo podobne, Bzdura. Xv to barokowe niewiadomoco. Taki ni pies ni wydra. Intruder jest bardziej klasyczny. Tylko oryginalna kiera jest do wyrzucenia na dzien dobry. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 8 |
Data: Sierpien 15 2008 12:45:37 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Marecki |
Ale jaki, qrwa, brzydki ten silnik. Kwestia gustu , a o tym się nie dyskutuje . bo ma lepsze osiągi (np. przyśpieszenie), Wystarczy spojrzeć w dane techniczne : XV750 - 6 s VS800 - 6,8 s możesz dalej polemizować :) 21" to klasyka. no i normalnie szprychowane. Wiekszosc XV ma obrzydliwe I co z tego że odwrotnie zaplatane - przynajmniej laczki bezdętkowe . Od 94 roku koła szprychowe . a tak naprawdę to oba motocykle są do siebie bardzo podobne, To Twoje zdanie z którym nie każdy chyba musi się zgadzać ?! -- Pozdrawiam Marek 9 |
Data: Sierpien 15 2008 14:52:23 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Kuczu | Marecki pisze: Wystarczy spojrzeć w dane techniczne : Jezdziles i tym i tym ? Suche dane to ja mam gleboko :) a tak naprawdę to oba motocykle są do siebie bardzo podobne,Bzdura. Xv to barokowe niewiadomoco. Taki ni pies ni wydra. Intruder jest bardziej klasyczny. Tylko oryginalna kiera jest do wyrzucenia na dzien dobry. W kwestii ? Bo jesli chodzi o kierownice to podziela je 90% uzytkownikow VS. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 10 |
Data: Sierpien 15 2008 17:42:55 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Marecki |
Jezdziles i tym i tym ? i tym i tym i tamtym też :) Suche dane to ja mam gleboko :) Myślę że dalsza dyskusja nie ma sensu, Ty i tak wszystko wiesz najlepiej . Zapewne ostatnie słowo też zaraz będzie należeć do Ciebie :) Bo jesli chodzi o kierownice to podziela je 90% uzytkownikow VS tu się zgadzam -- Pozdrawiam Marek 11 |
Data: Sierpien 15 2008 21:23:45 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: morghul | Bo jesli chodzi o kierownice to podziela je 90% uzytkownikow VS To jesli koledzy tacy zgodni... to można prosić o obrazek jak wygląda ze zmienioną? Sylwetka mi się podoba ale właśnie widziałem niedawno i wydawało mi się że kierownica jakby inna niż oryginalna była. -- Dawid 12 |
Data: Sierpien 15 2008 21:41:30 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Marecki |
Bo jesli chodzi o kierownice to podziela je 90% uzytkownikow VS Ja się zgadzam ze stwierdzeniem że jak ktoś chce może sobie zmienić na taką co mu pasuje :) -- Pozdrawiam Marek 13 |
Data: Sierpien 17 2008 10:06:00 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Kuczu | Marecki pisze: Jezdziles i tym i tym ? I nadal uwazasz z XV lepiej sie zbiera od Intrudera ? Wolne zarty. Cyferki do setki to jedno, zbieranie sie sprzeta od dolu to drugie. Pokaz mi sytuacje gdy chopperkiem, tym czy innym, rozpedzasz sie od 0 do 100.
Nie wiem wszystkiego. Nie mam pojecia o roznych Varadero, V-sromach, Fazerach i innych nowszych sprzetach bo mnie nie interesuja. Ale w temacie chopperow jezdzilem juz chyba wszystkim co jest dostepne na rynku. Bo mnie to kreci. Rozebralem i zlozylem tez juz kilka. Zapewne ostatnie słowo też zaraz będzie należeć do Ciebie Nie i chetnie sie dowiem czegos nowego. Na przyklad jak sie jezdzi nowym XR1200 bo jeszcze nie mialem okazji. Od kogos kompetentnego kto ma doswiadczenie z takimi motocyklami. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 14 |
Data: Sierpien 18 2008 12:37:46 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: cpt. Nemo |
do 100.Hmm ? Praktycznie to chyba kazde swiatla w miescie ? pozdrawiam, leszek 15 |
Data: Sierpien 18 2008 12:51:55 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Kuczu | cpt. Nemo pisze: Hmm ? Do setki ? Ja tam w miescie setki raczej nie osiagam a do ulicznych 60-80 kmh rozpedzam sie szybciej od plastikowych szejsetek, mimo katalogowo gorszego przyspieszenia do sety. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 16 |
Data: Sierpien 15 2008 12:47:36 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Andrzej TT | Jeszcze jedna prośba, VS-a trochę różni się od enduraka :) 17 |
Data: Sierpien 19 2008 21:48:14 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Piotr Rezmer | Andrzej TT pisze: Jeszcze jedna prośba, VS-a trochę różni się od enduraka :) Skoro jeździsz ttetką to będzie Cię boleć symboliczny skok zawieszenia (zwłaszcza tył). A tak w ogóle to dlaczego chcesz czopera ? -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 18 |
Data: Sierpien 20 2008 13:05:16 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Andrzej TT | Piotr Rezmer pisze:. Skoro jeździsz ttetką to będzie Cię boleć symboliczny skok zawieszenia Nie mam racjonalnego wytłumaczenia, po prostu zawsze marzył mi się intruder, w końcu pojawiły się widoki na kaskę więc się przymierzam. Mam tylko kolejny problem bo mój znajomy mechanik znowu wbił mi klina, powiedział że absolutnie nie 800 tylko brać 1400. Że mała, że mniej żywotny silnik i podstawa to ten moment obrotowy :). I teraz sam już nie wiem czy przy moich 182 cm wzrostu nie będę się czuł jak na Virago 535 :). Przyznam się szczerze że jeszcze nie przymierzałem się na żywca ani do 800 ani do1400 pewnie po moto pojadę do Niemiec dlatego wypytuję na grupie bo gdzież indziej zdobędę tak cenne informacje. I w ogóle dzięki za dyskusje i brak zjeby dla początkującego grupowicza :) Andrzej TT600E 19 |
Data: Sierpien 20 2008 20:30:40 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Kuczu | Andrzej TT pisze: powiedział że absolutnie nie 800 tylko brać 1400. Że mała, że mniej żywotny silnik Jesli masz kase to absolutnie 1400, 800 to rowerek. Tyle ze za cene ladnego VS1400 mozna juz kupic Sportstera a za niewiele wiecej mozna szukac WildStara. A to juz inny swiat w porownaniu z VS. Troche czasu spedzilem w siodle Intrudera, wtedy strasznie bylem na niego napalony. Bo fajnie gada, bo duzy moment. Jednak z perspektywy czasu wiem ze juz bym go nie kupil. VN1500 Classic, XV1600 to jest to :) O HD nie wspominam bo to oczywista oczywistosc. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 20 |
Data: Sierpien 20 2008 21:47:15 | Temat: Re: XV750 i VS800 [OT] | Autor: Piotr Rezmer | Kuczu pisze: Troche czasu spedzilem w siodle Intrudera, wtedy strasznie bylem na niego napalony. Bo fajnie gada, bo duzy moment. Jednak z perspektywy czasu wiem ze juz bym go nie kupil. VN1500 Classic, XV1600 to jest to :) O HD nie wspominam bo to oczywista oczywistosc. Napisz dlaczego ciągnie Cię do chopperów/cruiserów bo dla mnie, na dłuższą metę to dziwne. Jasne, na początku też marzyłem o XV535 przeglądając katalogi motocyklowe i myśląc o pierwszym-jedynym motocyklu. Dlaczego nie chcesz czegoś lepiej jeżdzącego? Nie wiem, może miłość do motocykli mi się zdegenerowała i w minimalnym stopniu oceniam wygląd, dzwięk motocykla. -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar 21 |
Data: Sierpien 20 2008 23:51:12 | Temat: Re: XV750 i VS800 [OT] | Autor: Kuczu | Piotr Rezmer pisze: Napisz dlaczego ciągnie Cię do chopperów/cruiserów bo dla mnie, na dłuższą metę to dziwne. Ale co jest dziwne ? Jasne, na początku też marzyłem o XV535 > przeglądając katalogi motocyklowe i myśląc o pierwszym-jedynym motocyklu. 535 ? To ja rozumiem skad rozczarowanie :) Dlaczego nie chcesz czegoś lepiej jeżdzącego? W jakim sensie lepiej jezdzacego ? Moj motocykl odpala i jezdzi zawsze kiedy chce. I jezdzi tak ze czasami sie go boje. Czego wiecej trzeba ? J Nie wiem, może miłość do motocykli mi się zdegenerowała i w minimalnym stopniu oceniam wygląd, dzwięk motocykla. No wlasnie to nas rozni. Ja czuje ciarki na plecach gdy odpalam swoj motocykl. Moze Ty jestes po prostu uzytkownik ? Bo dla mnie to motocykle sa sensem zycia :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 22 |
Data: Sierpien 21 2008 08:37:37 | Temat: Re: XV750 i VS800 [OT] | Autor: Andrzej TT | Kuczu pisze wygląd, dzwięk motocykla.
I tu się z Tobą zgadzam w 100% choć moja TT-ka jest brzydka, odrapana, umęczona przez jazdę po górach to mam do niej milosny stosunek :). Stan techniczny poza wyglądem jest nienaganny i wydam każde nieracjonalne pieniądze żeby po wyciągnięciu z garażu usłyszeć ten basowy ryk tłumika przelotowego i ciche cykanie samego singla po pierwszym przekręceniu rozrusznika. A co do intrudera to nie jestem w stanie racjonalnie tego wytłumaczyć, po prostu chciałbym mieć drugie moto i nie interesują mnie Yamahy, Hondy i nawet HD ( sorki Kuczu ) po prostu musi byś VS, zajebiście mi się podoba i tyle. Każdy ma inny poziom wrażliwości na piękno a mnie ciągnie do intruder od zawsze :) 23 |
Data: Sierpien 21 2008 00:02:16 | Temat: Re: XV750 i VS800 [OT] | Autor: Kuczu | Piotr Rezmer pisze: Napisz dlaczego ciągnie Cię do chopperów/cruiserów I zeby bylo jasne. Nie ciagnie mnie do chopperow,cruiserow, baggerow, streetfigterow, customow, plastikow, turystykow itd. Ciagnie mnie do motocykli unikalnych i nietuzinkowych. Takich "innych". Nie takich ze sklepu tylko takich w ktore ktos wlozyl sporo serca i umiejetnosci. A ze HD daje w tym temacie sporo mozliwosci to mnie to kreci. No i te ciarki :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 24 |
Data: Sierpien 21 2008 21:09:49 | Temat: Re: XV750 i VS800 [OT] | Autor: zbigi | Kuczu napisał(a): I zeby bylo jasne. Nie ciagnie mnie do chopperow,cruiserow, baggerow, streetfigterow, customow, plastikow, turystykow itd. Ciagnie mnie do motocykli unikalnych i nietuzinkowych. Takich "innych". Nie takich ze sklepu tylko takich w ktore ktos wlozyl sporo serca i umiejetnosci. Uaaa! Kuuuuczu... Naprawde... Wzruszylem sie. Dziekuje - jestes tak zlym rokersem, tak nipotrafisz nad soba panowac! Mrugnieciem okam nie dales po sobie poznac, ze ciagnie cie do Sikorki! ;) Przy nastepnej okazji wysciskam cie i wycaluje! ;) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) 25 |
Data: Sierpien 21 2008 22:54:58 | Temat: Re: XV750 i VS800 [OT] | Autor: Kuczu | zbigi pisze: Uaaa! Kuuuuczu... Naprawde... Wzruszylem sie. Dziekuje - jestes tak zlym rokersem, tak nipotrafisz nad soba panowac! Mrugnieciem okam nie dales po sobie poznac, ze ciagnie cie do Sikorki! ;) Ratbike'i mnie nie kreca, sorry :) Przy nastepnej okazji wysciskam cie i wycaluje! ;) Obejdzie sie :P -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 26 |
Data: Sierpien 20 2008 08:34:58 | Temat: Re: XV750 i VS800 | Autor: Kuczu | Andrzej TT pisze: Jeszcze jedna prośba, VS-a trochę różni się od enduraka :) VS 800 ? Prosze bardzo: rama: - musi byc w identycznym kolorze jak reszta. Wszystkie VS maja ramy w kolorze nadwozia. Jesli kolory sie roznia to moto bylo malowane. - blachy zakrywajace glowke ramy musza byc proste. Jakiekolwiek wgniecenia i/lub inny kolor blach niz ramy oznacza ze moto mialo przejscia :) Srubki przy blachach (szerokie lby na srubokret krzyzakowy) musza byc wszystkie i takie same - rama w VS gnie sie dosyc latwo, najpierw leci w dol glowka a podciagi ida do tylu. Najlatwiej sprawdzic odlegosc miedzy prawym podciagiem a przednim wydechem. Powinno sie dac wlozyc palec. Jesli nie wchodzi to podciag jest krzywy. silnik: - zero stukow, silnik powinien od razu palic na oba cylindry. Czesto tak nie jest ale tylny cylinder powinien zalapac po kilku sekundach pracy na ssaniu. Jesli trwa to dluzej to jest problem ze swiecami i /lub gaznikami - trzeba obejrzec tylny cylinder. Czesto przy sciaganiu tylnej glowicy ludzie wylamuja brzeg najnizszego zeberka (po prawej z tylu). Jesli jest uszkodzone to bankowo byla sciagana glowica - pokrywy zaworow sa oryginalnie uszczelniane jasnoszarym silikonem, bez uszczelki. Tak wiec widok silikonu to nie tragedia :) Zawieszenie: - jak w kazdym moto. Ma dzialac i byc proste. Przod powinien chodzic lekko i nie byc za twardy ani za miekki. Po prostu w sam raz. reszta: - czesto padaja gumy w mocowaniach kierownicy. Jesli kierownica lata to trzeba wymienic gumy lub podlozyc podkladki - chrom jest slaby. Najpierw odpada na polkach przedniego zawieszenie, pokrywach silnika i obreczach kol - oba wydechu powinny byc na identycznej wysokosci. Jesli sa na roznej to moto lezalo To tyle co pamietam z doswiadczen z kilkunastoma intruderami :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |