Grupy dyskusyjne   »   Yamaha dt 125

Yamaha dt 125



1 Data: Luty 05 2011 16:05:27
Temat: Yamaha dt 125
Autor: patryko80 

Chciałem kupić sobie yamahe dt 125 i nie wiem cz dam radę na niej jeździć  Mam 14 lat i 163 cm wzrostu . Doradzi ktoś czy sobie poradzę ? Pozdr.

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/



2 Data: Luty 06 2011 23:29:58
Temat: Re: Yamaha dt 125
Autor: Rafał Tomaszewski 

W dniu 2011-02-05 17:05, patryko80 pisze:

Chciałem kupić sobie yamahe dt 125 i nie wiem cz dam radę na niej
jeździć Mam 14 lat i 163 cm wzrostu . Doradzi ktoś czy sobie poradzę ?
Pozdr.

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


poradzisz sobie......

a tak na poważnie to nie lepiej pojechać wsiąść i sprawdzić czy sięgasz nogami itd no chyba że masz zamiar kupić motocykl jak klient CZ250 od mojego kolegi, przyjechali obejrzeli dookoła......
Kolega dał im próbke mozliwości czeskiej myśli technicznej, klienci spuścili głowy zapakowali na busa, powiedzieli że próbować będą w domu:)

pozdrawiam
rafał

250sxf
450exc

3 Data: Luty 07 2011 01:59:02
Temat: Re: Yamaha dt 125
Autor: zefir 

W dniu 06.02.2011 23:29, Rafał Tomaszewski pisze:

W dniu 2011-02-05 17:05, patryko80 pisze:
Chciałem kupić sobie yamahe dt 125 i nie wiem cz dam radę na niej
jeździć Mam 14 lat i 163 cm wzrostu . Doradzi ktoś czy sobie poradzę ?
Pozdr.

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


poradzisz sobie......

a tak na poważnie to nie lepiej pojechać wsiąść i sprawdzić czy sięgasz
nogami itd no chyba że masz zamiar kupić motocykl jak klient CZ250 od
mojego kolegi, przyjechali obejrzeli dookoła......
Kolega dał im próbke mozliwości czeskiej myśli technicznej, klienci
spuścili głowy zapakowali na busa, powiedzieli że próbować będą w domu:)

O, jest mój ulubiony specjalista od enduro. Potrzebuję zakupić do xr600r oponki. Nie mają być megawyczynowe tylko zapewniać przyzwoitą trakcję i być w miarę trwałe (muszą przeżyć przynajmniej jeden wyjazd po bezdrożach ok. 600km). Jakaś propozycja oferująca kompromis pomiędzy tymi cechami i w ludzkiej cenie? Teraz mam jakieś bridgestone'y i znikają w oczach.

--
pzdr.
zefir
m600/xx/xr600r

4 Data: Luty 07 2011 23:58:33
Temat: Re: Yamaha dt 125
Autor: Rafał Tomaszewski 

W dniu 2011-02-07 01:59, zefir pisze:

O, jest mój ulubiony specjalista od enduro. Potrzebuję zakupić do xr600r
oponki. Nie mają być megawyczynowe tylko zapewniać przyzwoitą trakcję i
być w miarę trwałe (muszą przeżyć przynajmniej jeden wyjazd po
bezdrożach ok. 600km). Jakaś propozycja oferująca kompromis pomiędzy
tymi cechami i w ludzkiej cenie? Teraz mam jakieś bridgestone'y i
znikają w oczach.


latam tylko na mitasach, może z uwagi na zniżkę 32% u kolegi:) 600km to raczej żaden dystans no chyba że zamierzasz lecieć po skalach w Hiszpanii:)
Chyba że 6k km to na tył walisz mitasa e-09 i na przód odpowiednik e-09 z michalina lub pirelli ale chyba michalina, w każdym razie  mitas e-09 z tyłu bedzie bardzo trwały nawet jak będziesz jechał wszystko po czarnym a przód z mitasa znika bardzo szybko.
Kolega testował to na wyjeździe na Krym w ttr600 i po zrobieniu całej trasy tył był bardzo ok a przód mocno znikł.


No chyba że chcesz coś bardziej agresywnego to c-18 na tył jest jak dla mnie bardzo dobra ( warunek założona w dobra stronę bo różnica jest ogromna ) na przód kłade zawsze coś EF

pozdrawiam
rafał
250sxf
450exc

5 Data: Luty 11 2011 10:34:20
Temat: Re: Yamaha dt 125
Autor: zefir 

W dniu 07.02.2011 23:58, Rafał Tomaszewski pisze:

W dniu 2011-02-07 01:59, zefir pisze:

O, jest mój ulubiony specjalista od enduro. Potrzebuję zakupić do xr600r
oponki. Nie mają być megawyczynowe tylko zapewniać przyzwoitą trakcję i
być w miarę trwałe (muszą przeżyć przynajmniej jeden wyjazd po
bezdrożach ok. 600km). Jakaś propozycja oferująca kompromis pomiędzy
tymi cechami i w ludzkiej cenie? Teraz mam jakieś bridgestone'y i
znikają w oczach.


latam tylko na mitasach, może z uwagi na zniżkę 32% u kolegi:) 600km to
raczej żaden dystans no chyba że zamierzasz lecieć po skalach w Hiszpanii:)
Chyba że 6k km to na tył walisz mitasa e-09 i na przód odpowiednik e-09
z michalina lub pirelli ale chyba michalina, w każdym razie mitas e-09 z
tyłu bedzie bardzo trwały nawet jak będziesz jechał wszystko po czarnym
a przód z mitasa znika bardzo szybko.
Kolega testował to na wyjeździe na Krym w ttr600 i po zrobieniu całej
trasy tył był bardzo ok a przód mocno znikł.


No chyba że chcesz coś bardziej agresywnego to c-18 na tył jest jak dla
mnie bardzo dobra ( warunek założona w dobra stronę bo różnica jest
ogromna ) na przód kłade zawsze coś EF

Dzięki.

--
pzdr.
zefir
m600/xx/xr600r

6 Data: Luty 07 2011 12:34:08
Temat: Re: Yamaha dt 125
Autor: patryko80 

Rafał Tomaszewskinapisal

W dniu 2011-02-05 17:05, patryko80 pisze:
Chciałem kupić sobie yamahe dt 125 i nie wiem cz dam radę na niej
jeździć Mam 14 lat i 163 cm wzrostu . Doradzi ktoś czy sobie poradzę ?
Pozdr.

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/


poradzisz sobie......

a tak na poważnie to nie lepiej pojechać wsiąść i sprawdzić czy sięgasz
nogami itd no chyba że masz zamiar kupić motocykl jak klient CZ250 od
mojego kolegi, przyjechali obejrzeli dookoła......
Kolega dał im próbke mozliwości czeskiej myśli technicznej, klienci
spuścili głowy zapakowali na busa, powiedzieli że próbować będą w domu:)

pozdrawiam
rafał

250sxf
450exc

Dzięki za odpowied. A doradzisz na co zwracac uwagę przy zakupie uzywanego sprzętu ? Pozdr.

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

7 Data: Luty 07 2011 15:40:03
Temat: Re: Yamaha dt 125
Autor: KJ Siła Słów 

W dniu 2011-02-07 13:34, patryko80 pisze:


Dzięki za odpowied. A doradzisz na co zwracac uwagę przy zakupie
uzywanego sprzętu ? Pozdr.

W DT 125?

Na wszystko co w dwusuwowym enduro. Obok standardowej listy: rama, silnik, zawias (sprawdz szczegolnie dobrze czy nie jest zameczony tylny amor), elektryka itd.
Popatrz dobrze czy naprawde jest odblokowany (wiekszosc sprzetu na rynku jest kastrowana, metod fabrycznej kastracji yamaha miala kilka). IMO inaczej niz wsiadajac i rozpedzajac sie na biegach do konca albo przynajmniej do tych 120 sie tego nie dowiesz. Sprawdz zawor YVPS.

Tu jest sporo info:
http://dtr125.net/tuningf.htm

Popatrz na polke w garazu jaki tam olej stoi, jak zobaczysz Mixol to uciekaj :) i zajrzyj do dozownika czy tam jest ten sam kolor co tego na polce :-)

Dobrze byłoby zajrzeć na cylinder i pomierzyc tlok, ale to nie na podworku sprzedajacego tylko w warsztacie i bedzie Cie kosztowac.

Dobrze byloby tez sprawdzic srube spustu oleju - czy nie jest przekrecona.

Jesli to do błota to odpusc wyglad zewnetrzny, jesli to sprzet co jezdzil po szosie i ma isc w bloto to olej takze stan opon, lancucha, bo opony zmienisz a naped tez proponowalbym zalozyc ze zwiekszona przekladnia zeby dodac nieco momentu na kolo.

KJ

8 Data: Luty 07 2011 20:36:50
Temat: Re: Yamaha dt 125
Autor: patryko80 

A zablokowana yamaha dt 125 ile ma koni . Bo na allegro te yamahy mają ok 30 km i nie wiem czy one są już odblokowane .
Pozdr.

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

9 Data: Luty 07 2011 22:28:11
Temat: Re: Yamaha dt 125
Autor: KJ Siła Słów 

W dniu 2011-02-07 21:36, patryko80 pisze:

A zablokowana yamaha dt 125 ile ma koni . Bo na allegro te yamahy mają
ok 30 km

Nie uwazasz ze nalezaloby nieco poczytac o motocyklu ktory chcesz kupic?

Mowisz 30 KM z detka, tu np.
http://allegro.pl/yamaha-dt-125-r-potwor-do-negocjacji-okazja-i1440531316.html
?

To jakis padalec, dobry detek po tuningu, na irydowej swiecy zatankowany Vpowerem ma jak nic 50, a w sloneczny czwartek to nawet 52 i pół.
;-)

powaznie to watpie, bardzo watpie, bo mialem odblokowanego DT z 97 (z duzym trybem z tylu) rownolegle z EXC 125 ktory ma te +30 i pamietam roznice.

Ale podjedz i sprawdz ;-) IMO jesli ma +30 KM to gdzies w okolicy 6-7 krpm moto powinno pokazac pazur i pojsc z biegu elegancko i bez wysilku na wysoka gume.

A na powaznie to odblokowany detek ma wystarczajaco mocy w terenie na pierwszy sezon, mniejsza o liczby.

KJ

Yamaha dt 125



Grupy dyskusyjne