Grupy dyskusyjne   »   Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln

Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln



1 Data: Marzec 05 2007 11:59:46
Temat: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: patashnik 

Witam,
Post z cyklu: wybijcie mi z glowy:

Czeka mnie wymiana samochodu, po glowie chodzi mi saab 900 (lub 9.3) z
podstawowym wyposazeniem i silnikiem 2.0. Jakie sa wasze doswiadczenia z
tymi samochodami?

Na allegro w tej cenie kraza roczniki 1997-1999. Co sadzicie np. o:
http://moto.allegro.pl/item168989283_saab_93_99_koniecznie_zobacz_.html
http://moto.allegro.pl/item168983136_saab_900_9_3_2_0_98_org_sekwencyjna_inst_gazowa.html

Wiadomo, ze po zakupie trzeba bedzie zrobic standardowo pare wymian... Ile
moze kosztowac wymiana rozrzadu (czesci/robocizna)? Z tego co widze po
sklepach internetowych koszt czesci zblizony do opla omegi...

Prosze was, doradzcie, czy mam saaba wybic sobie z glowy i szukac jakiejs
astry, czy moze jest szansa nie osiwiec i zbankrutowac przy tym
samochodzie? W sumie w Nexie w tym, roku wladowalem 4 kpln, czy jest
szansa, saaby maja opinie raczej nie psujacych, czy jest choc cien szansy,
ze sie okaze tanszy w serwisowaniu?

--
 stukający na podstawie:
"użyłem niewłaściwego skrótu myślowego"
____________________________________________
Balcerowicz musi wrócić...



2 Data: Marzec 05 2007 13:17:24
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: Blyskacz 

patashnik napisał(a):

Czeka mnie wymiana samochodu, po glowie chodzi mi saab 900 (lub 9.3) z
podstawowym wyposazeniem i silnikiem 2.0.

Na allegro w tej cenie kraza roczniki 1997-1999. Co sadzicie np. o:
http://moto.allegro.pl/item168989283_saab_93_99_koniecznie_zobacz_.html
http://moto.allegro.pl/item168983136_saab_900_9_3_2_0_98_org_sekwencyjna_inst_gazowa.html

Na podstawie tych fotek to nie mozna kompletnie nic sadzic ;-) natomiast ten gosc juz dosc dlugo - od kilku miesiecy - nie moze ich sprzedac, wiem, bo kumpel ktory chcial kupic wlasnie takie auto, podsylal mi linki do nich... wiec sadze, ze jest spore pole do negocjacji ceny ;-)

Wiadomo, ze po zakupie trzeba bedzie zrobic standardowo pare wymian... Ile
moze kosztowac wymiana rozrzadu (czesci/robocizna)? Z tego co widze po
po diabla ? przeciez tam jest lancuch.. o ile znasz historie auta, wiesz, ze olej byl zmieniany na czas itd to nie warto tego dotykac - kupisz pewnie podrobe i  bedzie gorsza niz to co masz...

astry, czy moze jest szansa nie osiwiec i zbankrutowac przy tym
samochodzie?
podstawa , jak zawsze, to dobry zakup, raczej licz sie z 20k za porzadny egzemplarz z tych rocznikow...

W sumie w Nexie w tym, roku wladowalem 4 kpln, czy jest
  to co Ty zrobiles.. druga kupiles ?? czy te 4k to serwis razem z benzyna i olejem ?

szansa, saaby maja opinie raczej nie psujacych, czy jest choc cien szansy,
ze sie okaze tanszy w serwisowaniu?
volvo ponoc jest drogie w serwisie a mnie nie kosztuje nawet 1/10 tego co Ciebie nexia... jak nie wtopisz z zakupem, to bedziesz jezdzil dlugo i wzglednie tanio... acha, polecam jednak 2.0T.

pozdrawiam Blyskacz

--
....samochody dziela sie na VOLVO i pozostale...
Volvo 850 2.5 170KM 96' LPG :-)

3 Data: Marzec 05 2007 12:35:32
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: patashnik 

On Mon, 05 Mar 2007 13:17:24 +0100, Blyskacz wrote:

Na allegro w tej cenie kraza roczniki 1997-1999. Co sadzicie np. o:
http://moto.allegro.pl/item168989283_saab_93_99_koniecznie_zobacz_.html
http://moto.allegro.pl/item168983136_saab_900_9_3_2_0_98_org_sekwencyjna_inst_gazowa.html
 
Na podstawie tych fotek to nie mozna kompletnie nic sadzic ;-) natomiast
ten gosc juz dosc dlugo - od kilku miesiecy - nie moze ich sprzedac,
wiem, bo kumpel ktory chcial kupic wlasnie takie auto, podsylal mi linki
do nich... wiec sadze, ze jest spore pole do negocjacji ceny ;-)

Aha - jasne, dzieki za info, ze dlugawo wisza. W sumie raczej nie bralem
konkretnie tych modeli pod uwage (mysle o 3 drzwiowym i sprowadzanym
ewentualnie... jesli w holandii sa jeszcze jakies samochody do
sprowadzenia). 

astry, czy moze jest szansa nie osiwiec i zbankrutowac przy tym
samochodzie?
podstawa , jak zawsze, to dobry zakup, raczej licz sie z 20k za porzadny
egzemplarz z tych rocznikow...

Ok, rozumiem ze jak sie uda trafic konkretny, niezajechany egzemplaz, to
nie bede sie musial meczyc z "annoyances" i jest szansa, zeby przez kilka
lat normalnie go uzytkowac?

W sumie w Nexie w tym, roku wladowalem 4 kpln, czy jest
  to co Ty zrobiles.. druga kupiles ??

Nie. Za kazdym razem dawalem jej ostatnia szanse, plus doszla wymiana
zawiechy i ukladu hamulcowego. Reszta to naprawianie wiecznie psujacych
sie dupereli.

szansa, saaby maja opinie raczej nie psujacych, czy jest choc cien
szansy, ze sie okaze tanszy w serwisowaniu?
volvo ponoc jest drogie w serwisie a mnie nie kosztuje nawet 1/10 tego
co Ciebie nexia... jak nie wtopisz z zakupem, to bedziesz jezdzil dlugo
i wzglednie tanio... acha, polecam jednak 2.0T.

Ba. Tez sobie polecam. Staram sie byc rozsadny jednak, troche boje sie
kupowania uzywanego samochodu z turbina (jak padnie to 2k na same czesci)
Poza tym, nie butuje za bardzo samochodow a po  nexii to kazdy samochod
bedzie bolidem.

--
 stukający na podstawie:
"użyłem niewłaściwego skrótu myślowego"
____________________________________________ Balcerowicz musi wrócić...

4 Data: Marzec 05 2007 13:20:21
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: Maciej Darocha 

On 5 Mar, 13:17, Blyskacz  wrote:

po diabla ? przeciez tam jest lancuch..

Który wymienia się zwykle po 180-200kkm. Aby to zrobić, trzeba wyjąć
silnik. Koszt takiej operacji zamyka się zwykle w okolicach 2kpln.

Oprócz tego padliwe bywają listwy zapłonowe (da radę kupić nową
~1kpln) oraz rzadziej przepustnice (nowa ~2kpln). Oczywiście co
100kkm, więc nie ma co się martwić na zapas ;-)

Saaby to auta, które trzeba pokochać - nie wszyscy podołają tej
miłości ;-) Oczywiście silniki z turbo są o niebo lepsze, ale to już
przeglądy co 10kkm i koniecznie dobry olej!! Osiągi naprawdę
imponujące . . . nie ma co się bać turbo, regeneracja to około 800pln,
w razie czego nowa turbina ~2kpln. Dobrze eksploatowane turbo potrafi
zrobić i 200kkm, więc nie ma co się bać.

Oczywiście takiego Saaba (nawet z turbo) da się zagazować (tylko
sekwencja!!) jeżeli chce się nim dużo jeździć, to IMHO warto.

I zajrzyj na www.saabklub.pl - tam się dowiesz, dlaczego go kupić ;-)

I przychylam się do opinii, że 9000 to jest to!!

--
pozdrawiam
Maciej 'Qbak' Darocha
9-5 / 601 / neo's

5 Data: Marzec 05 2007 20:21:29
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: patashnik 

On Mon, 05 Mar 2007 05:20:21 -0800, Maciej Darocha wrote:

On 5 Mar, 13:17, Blyskacz  wrote:
po diabla ? przeciez tam jest lancuch..

Który wymienia się zwykle po 180-200kkm. Aby to zrobić, trzeba wyjąć
silnik. Koszt takiej operacji zamyka się zwykle w okolicach 2kpln.

Przerzucam sie na przekopywanie saabklubu, ale jeszcze jedno pytanko -
wymiana rozrzadu wymaga wyjecia silnika zarowno w 2.0 jak i 2.3 czy 2.5?
Rozrzad jest kolizyjny?

Saaby to auta, które trzeba pokochać - nie wszyscy podołają tej
miłości ;-)

Ze wzgledow finansowych, czy okazuje sie ze saab to jednak nie to? Finanse
mnie i owszem spinaja, sam samochod raczej zapowiada sie bardzo
zachecajaco...

Oczywiście takiego Saaba (nawet z turbo) da się zagazować (tylko
sekwencja!!) jeżeli chce się nim dużo jeździć, to IMHO warto.

W dobrym zakladzie w lublinie za 2.0 licza 3kpln, za wersje z turbo
3.5kpln. Nie sa to ceny wygorowane, z drugiej strony czesto pojawia sie
opinia zeby "nie kalac tych silnikow gazem". Z czego wynika ta opinia -
problemy z wysokimi temperaturami w komorze silnika, czy raczej fanatyzm
saabowiczow? 
 
I zajrzyj na www.saabklub.pl - tam się dowiesz, dlaczego go kupić ;-)

Dankę. Wlasnie sie zabieram do kopania po archiwach.
 

--
 stukający na podstawie:
"użyłem niewłaściwego skrótu myślowego"
____________________________________________
Balcerowicz musi wrócić...

6 Data: Marzec 06 2007 08:10:42
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: Maciej Darocha 

On 5 Mar, 21:21, "patashnik"  wrote:

Przerzucam sie na przekopywanie saabklubu, ale jeszcze jedno pytanko -
wymiana rozrzadu wymaga wyjecia silnika zarowno w 2.0 jak i 2.3 czy 2.5?
Rozrzad jest kolizyjny?

2.0 i 2.3 to silniki Saaba. 2,5 v6 to Opel. V6 jest inny, mniej
zaawansowany niż saabowe 2.0T. Ale jest to V6 - co sześć garów, to nie
cztery.

Wracając do rozrządu - często zaczyna się od napinacza, który można
wymienić bez wyjmowania. Niestety jak dochodzi do konieczności wymiany
łańcucha, to trzeba wymienić go razem z kółkami zębatymi - i wtedy
trzeba wyjąć silnik. Ale to musi ocenić fachowiec - na słuch ;-)

Ze wzgledow finansowych, czy okazuje sie ze saab to jednak nie to? Finanse
mnie i owszem spinaja, sam samochod raczej zapowiada sie bardzo
zachecajaco...

Z różnych względów, ale często ludzie nastawiają się, że "Saab to
solidne auto" w rozumieniu takim, jak Mercedes Beczka - czyli robisz
milion kilometrów bez bólu. A tu niestety czasem coś się popsuje. I
czasem potrafi kosztować. Co w większości przypadków nie przyćmiewa
rewelacyjnej przyjemności z eksploatowania ;-) Jeżeli masz mniej kasy
- wybierz 2.0i (bez turbo). Odpada problem turbiny i średnio udanej
odmy.

opinia zeby "nie kalac tych silnikow gazem". Z czego wynika ta opinia -

Wg mnie:
- mity na temat LPG (bo kolega miał i mu się silnik rozwalił)
- kiepskie warsztaty, spartaczone instalacje (szczególnie II gen)
- zakładanie instalacji II gen, "bo jest tanio"
- fanatyzm ;-)

Jeżeli LPG, to tylko dobrze zestrojona sekwencja. Zestrojona podczas
próby drogowej - gazownik z laptopem w ręku w czasie jazdy wprowadza
mapy poprawek. Albo na hamowni. Często zwykła procedura autoadaptacji
nie wystarczy - a potem ludzie jęczą, że "ta sekwencja to do dupy
jest, bo koło 4200rpm mam "dziurę")

--
pozdrawiam
Maciej 'Qbak' Darocha
9-5 / 601 / neo's

7 Data: Marzec 06 2007 11:47:35
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: patashnik 

On Tue, 06 Mar 2007 00:10:42 -0800, Maciej Darocha wrote:

2.0 i 2.3 to silniki Saaba. 2,5 v6 to Opel. V6 jest inny, mniej
zaawansowany niż saabowe 2.0T. Ale jest to V6 - co sześć garów, to nie
cztery.

To prawda, ale w sumie nie maja za dobrych opinii i wystepuja czesciej w
automacie, ja jestem raczej tradycjonalista:)
 
Wracając do rozrządu - często zaczyna się od napinacza, który można
wymienić bez wyjmowania. Niestety jak dochodzi do konieczności wymiany
łańcucha, to trzeba wymienić go razem z kółkami zębatymi - i wtedy
trzeba wyjąć silnik. Ale to musi ocenić fachowiec - na słuch ;-)

Mam jakies namiary na fachowca w Lublinie zajmujacego sie saabami, moj
"domowy" mechanik (bardzo rzetelny) jest gotow podjac wyzwanie... chyba
pozwole sobie na odrobine szweckiego szalenstwa spod znaku GM.

Choc oczywiscie w glowie pojawil sie krokodyl.
 
Z różnych względów, ale często ludzie nastawiają się, że "Saab to
solidne auto" w rozumieniu takim, jak Mercedes Beczka - czyli robisz
milion kilometrów bez bólu. A tu niestety czasem coś się popsuje. I
czasem potrafi kosztować. Co w większości przypadków nie przyćmiewa
rewelacyjnej przyjemności z eksploatowania ;-) Jeżeli masz mniej kasy -
wybierz 2.0i (bez turbo). Odpada problem turbiny i średnio udanej odmy.

Tak mysle - koszta paliwa jakos mnie nie przerazaja (lepiej jezdzic mniej,
ale z klasa;), regeneracja turbo to okolo 600 pln wiec w sumie do
zaakceptowania. Nowka turbiny to koszt okolo 2kpln + wymiana... w sumie da
sie przezyc, wiec kto wie.

Z drugiej strony lista postow o odmie na forum jest __przerazajaca__ :(

Wg mnie:
- mity na temat LPG (bo kolega miał i mu się silnik rozwalił) - kiepskie
warsztaty, spartaczone instalacje (szczególnie II gen) - zakładanie
instalacji II gen, "bo jest tanio" - fanatyzm ;-)
 
Jeżeli LPG, to tylko dobrze zestrojona sekwencja. Zestrojona podczas
próby drogowej - gazownik z laptopem w ręku w czasie jazdy wprowadza
mapy poprawek. Albo na hamowni. Często zwykła procedura autoadaptacji
nie wystarczy - a potem ludzie jęczą, że "ta sekwencja to do dupy jest,
bo koło 4200rpm mam "dziurę")

Dzieki. Ja jestem fanatykiem lpg (ekologia + koszta) wiec mysle na
powaznie o sekwencji. Czesc saabow miala montowana fabrycznie, wiec moze
dolozenie sekwencji do zwyklego silnika nie bedzie az taka zbrodnia.

suma sumarum: umowilem sie na jeszcze jedna jazde probna, jak jeszcze
gdzies wyszukam "klub paradiso" to bedzie jednak 900.

Dzieki wszystkim za pomoc i przekierowanie na forum. Jak dojdzie co do
czego, to dam znac :]

pzdr

--
 stukający na podstawie:
"użyłem niewłaściwego skrótu myślowego"
____________________________________________ Balcerowicz musi wrócić...

8 Data: Marzec 06 2007 13:10:20
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: Maciej Darocha 

On 6 Mar, 12:47, "patashnik"  wrote:

Z drugiej strony lista postow o odmie na forum jest __przerazajaca__ :(

Nie ma co się bać, to dotyczy głównie 9-5. W 900NG były starsze modele
silników, pozbawione tej wady ;-)

--
pozdrawiam
Maciej 'Qbak' Darocha

9 Data: Marzec 06 2007 15:58:15
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: Grzegorz 

Hello patashnik !:
........

Dzieki. Ja jestem fanatykiem lpg (ekologia + koszta) wiec mysle na
powaznie o sekwencji. Czesc saabow miala montowana fabrycznie, wiec moze
dolozenie sekwencji do zwyklego silnika nie bedzie az taka zbrodnia.

Jeśli założysz sekwensję wyliczającą dawkę na podstawie impulsu na wtrysk benzynowy, taką bez zamulacji sondy lambda ;-) to nie będzie problemów. Osobiście mam BRC Sequenta i 0 problemów :-) !

Wszystkie emulacje i własne mapy sterowania silnikiem mają mniejsze lub wiksze wady - szczególnie w zakresie tzw. stanów przejściowych, czyli nagłe depnięcie lub zdjęcie nogi z gazu. W końcu fabryczny komputer był strojony nie godzoinę czy dwie, ale znacznie dłużej .....

Tylko niesttey zubożyć mieszanki się nie da - ale niby nie wolno ...

pzdrw.
--
Grzegorz

maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1

10 Data: Marzec 07 2007 09:26:00
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: Maciej Darocha 

On 6 Mar, 15:58, Grzegorz  wrote:

Wszystkie emulacje i własne mapy sterowania silnikiem mają mniejsze lub
wiksze wady - szczególnie w zakresie tzw. stanów przejściowych, czyli
nagłe depnięcie lub zdjęcie nogi z gazu. W końcu fabryczny komputer był
strojony nie godzoinę czy dwie, ale znacznie dłużej .....

Ale w instalacji IV gen (wtrysk fazy lotnej) masz komputer, który
wprowadza poprawki do dawek generowanych przez ECU zależnie od
prędkości obrotowej i podciśnienia (czy też nadciśnienia w przypadku
turbo) - dawka wtrysku gazu w fazie lotnej nie jest wprost
proporcjonalna do dawki benzyny, bo charakterystyka czas otwarcia/
dawka dla LPG lotnego jest trochę inna.

W 90% przypadków wystarczy standardowa procedura autoadaptacyjna, ale
w przypadku niektórych silników trzeba tę standardową krzywą mapowania
dawek trochę podrasować, żeby było idealnie ;-)

Dopiero w V generacji masz proste przełożenie dawki wtrysku benzyna-
LPG "przez mnożnik", który to mnożnik może być w postaci
elektronicznej lub mechanicznej (dobiera się kaliber zwężki
wtryskiwacza). A to dlatego, że wtrysk fazy ciekłej LPG ma
charakterystykę identyczną z wtryskiem ciekłej benzyny.

--
pozdrawiam
Maciej 'Qbak' Darocha
9-5 / 601 / neo's

11 Data: Marzec 06 2007 08:17:40
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: Maciej Darocha 

Dodam, że Saab jest po prostu dość zaawansowany technicznie. Np. taki
pasek klinowy:

http://pages.infinit.net/mlbriand/saab/shortbelt/page1.html

--
pozdrawiam
Maciej 'Qbak' Darocha

12 Data: Marzec 06 2007 17:37:11
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: patashnik 

On Mon, 05 Mar 2007 05:20:21 -0800, Maciej Darocha wrote:

I zajrzyj na www.saabklub.pl - tam się dowiesz, dlaczego go kupić ;-)

Coz, internetowy romans z saabem nie zaczyna sie dobrze:

"Hey Admin  !!   
your s3curity g0t bypassed .. se3 an0th3r s3rv3r h4ve a t0p s3cure"

Mam nadzieje, ze w realu nie bedzie:

"Hey Driver !!
your s3curity g0t bypassed .. se3 an0th3r s44b h4ve a t0p s3cure"

;)

--
 stukający na podstawie:
"użyłem niewłaściwego skrótu myślowego"
____________________________________________
Balcerowicz musi wrócić...

13 Data: Marzec 05 2007 13:18:46
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: Kamil 

Witaj,

temat SAAB-a nie jest dla mnie obcy. Tez chorowalem i nadal choruje na takie
auto. Jednak balem sie ewentualnych kosztow. Saab 900 ten z rocznika 97-99
to niestety pozbierane czesci z vectry (plya podlogowa) i omegi (taka to
cena przejecia przez GM) i jakosc nie zachwyca. Duzo lepsza inwestycja jest
9000 z konca produkcji (1998r). Bardzo dobrze wykonane auto, przez lata
produkcji doskonalone. 2.0 silnik bez turbo nie do zajechania. Sporo
informacji na forum Saab-a

Kamil

14 Data: Marzec 05 2007 12:39:41
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: patashnik 

On Mon, 05 Mar 2007 13:18:46 +0100, Kamil wrote:

Witaj,

temat SAAB-a nie jest dla mnie obcy. Tez chorowalem i nadal choruje na takie
auto.

HA. "Pacholeciem bedac" sie rozchorowalem. ZArazilem sie przez jakis
gangsterskiego serialu sensacyjny dziejac sie w Londynie, w ktorym
glowny bohater ujezdzal 900;) Po jazdach probnych choroba stala sie
obsesja:(

Jednak balem sie ewentualnych kosztow. Saab 900 ten z rocznika
97-99 to niestety pozbierane czesci z vectry (plya podlogowa) i omegi
(taka to cena przejecia przez GM) i jakosc nie zachwyca. Duzo lepsza
inwestycja jest 9000 z konca produkcji (1998r). Bardzo dobrze wykonane
auto, przez lata produkcji doskonalone.

Wiem, ale 9000 jest juz zdecydowanie za duze i, prawde powiedziawszy,
wizualnie mi niespecjalnie pasi...

2.0 silnik bez turbo nie do
zajechania. Sporo informacji na forum Saab-a

Forum przy stronie www.saabklub.pl? Nie chce sie zapisywac jesli to nie to...

W kazdym razie - dzieki za podpowiedz.


--
 stukający na podstawie:
"użyłem niewłaściwego skrótu myślowego"
____________________________________________
Balcerowicz musi wrócić...

15 Data: Marzec 05 2007 14:30:03
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: elmer radi radisson 

patashnik wrote:

HA. "Pacholeciem bedac" sie rozchorowalem. ZArazilem sie przez jakis
gangsterskiego serialu sensacyjny dziejac sie w Londynie, w ktorym
glowny bohater ujezdzal 900;) Po jazdach probnych choroba stala sie
obsesja:(

'klub paradise' ? z dwoma bracmi, w tym jednym ksiedzem, otrzymujacymi w spadku szemrany klub? swietny serial. do tej pory pamietam jak zywo
spektakularna scene w ktorej ow Saab wylatuje w powietrze :). i model
ze wzgledu na ow serial rowniez zapadl mi pomiedzy zwoje.

http://www.imdb.com/title/tt0101165/

mogliby powtorzyc u nas, albo wypuscic na DVD.


--

posladek koronny.

16 Data: Marzec 05 2007 20:15:23
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: patashnik 

On Mon, 05 Mar 2007 14:30:03 +0100, elmer radi radisson wrote:

'klub paradise' ? z dwoma bracmi, w tym jednym ksiedzem, otrzymujacymi w
spadku szemrany klub? swietny serial. do tej pory pamietam jak zywo
spektakularna scene w ktorej ow Saab wylatuje w powietrze :). i model
ze wzgledu na ow serial rowniez zapadl mi pomiedzy zwoje.
http://www.imdb.com/title/tt0101165/

No ba! Dokladnie ten.


--
 stukający na podstawie:
"użyłem niewłaściwego skrótu myślowego"
____________________________________________
Balcerowicz musi wrócić...

17 Data: Marzec 05 2007 20:59:54
Temat: Re: Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln
Autor: patashnik 

On Mon, 05 Mar 2007 14:30:03 +0100, elmer radi radisson wrote:

mogliby powtorzyc u nas, albo wypuscic na DVD.

W sumie nawet tego w sieciach p2p nie widac, w imdb komentarz zblizony do
Twojego, serial wyglada na zupelnie zapomniany. A szkoda, zapamietalem go
baaardzo dobrze, teraz z checia bym odswiezyl...

--
 stukający na podstawie:
"użyłem niewłaściwego skrótu myślowego"
____________________________________________
Balcerowicz musi wrócić...

Zakup Saaba 900 za 15-20 kpln



Grupy dyskusyjne