On Wed, 26 Sep 2007 21:51:10 +0200, Mr_Os wrote:
Jak sprawdziæ, czy zap³on sie przestawi³?bez wizyty u "szpeca"?
Teraz to juz tylko lampa stroboskopowa niestety.
Ewentualnie obejrzyj silnik - moze masz czujnik przy kole zamachowym -
mala szansa zeby sie przestawil.
Jakie s± mo¿e objawy przestawionego zap³onu
Jak przyspieszy to takie charakterystyczne dzwieczne odglosy sie
pojawiaja. Z reguly przy probie przyspieszania.
i czy silnik od czego¶ takowego mo¿e sie "rozlecieæ"?
Moze.
Czy zmiana ¶wiec i przewodów WN mo¿e na takie przestawienie wp³yn±æ?
Dawniej czujniki byly w aparacie zaplonowym i regulowalo sie przez
obrot jego. Przy wymianie przewodow mozna obrocic.
autko chodzi jak z nut, ale od jakiego¶ czasu pojawiaj± siê lekkie"dziury"
podczas przy¶pieszania, zmulenie i potem dopiero parcie do przodu i jakie¶
dziwne ciuchutkie tyrkotanie z przodu:-)
to niestety moze byc to.
J.
3 |
Data: Wrzesien 27 2007 03:35:14 |
Temat: Re: Zap³on |
Autor: adm |
U¿ytkownik "Mr_Os" napisa³ w wiadomo¶ci
Heja, tak mnie nasz³o , a nie moge wygooglaæ.
Jak sprawdziæ, czy zap³on sie przestawi³?bez wizyty u "szpeca"?
Jakie s± mo¿e objawy przestawionego zap³onu i czy silnik od czego¶
takowego
mo¿e sie "rozlecieæ"?
Mo¿e sam siê przestawiæ?I ewentualnie co mo¿e byæ powodem?
np silnik 1.8 nenz tak¿e z LPG Passat z 95 ?
w tym aucie zap³on ustawia komp wiêc nic nie zmienisz
Czy zmiana ¶wiec i przewodów WN mo¿e na takie przestawienie wp³yn±æ?
nie
autko chodzi jak z nut, ale od jakiego¶ czasu pojawiaj± siê lekkie"dziury"
podczas przy¶pieszania, zmulenie i potem dopiero parcie do przodu i jakie¶
dziwne ciuchutkie tyrkotanie z przodu:-)
sprawd¼ podstawê przepustnicy metalowo gumow±
lubi± siê rwaæ i dostaje siê lewe powietrze
a "tyrkotanie" mo¿e byæ wynikiem tego przy okazji
lub koñczy siê ¶cie¿ka oporowa czujnika po³o¿enia przepustnicy i silnik
krokowy lata w te i wewte.
hii.
4 |
Data: Wrzesien 27 2007 18:25:55 | Temat: Re: Zap³on | Autor: Mr_Os |
np silnik 1.8 nenz tak¿e z LPG Passat z 95 ?
w tym aucie zap³on ustawia komp wiêc nic nie zmienisz
autko chodzi jak z nut, ale od jakiego¶ czasu pojawiaj± siê
lekkie"dziury"
podczas przy¶pieszania, zmulenie i potem dopiero parcie do przodu i
jakie¶
dziwne ciuchutkie tyrkotanie z przodu:-)
sprawd¼ podstawê przepustnicy metalowo gumow±
lubi± siê rwaæ i dostaje siê lewe powietrze
a "tyrkotanie" mo¿e byæ wynikiem tego przy okazji
lub koñczy siê ¶cie¿ka oporowa czujnika po³o¿enia przepustnicy i silnik
krokowy lata w te i wewte.
hii.
Dzieki panom za sugestie. Bogatszy o te info zasuwam w sobote do mechaniora.
Zobaczymy
| |