Grupy dyskusyjne   »   Zmiana silika w Audi 80 B3

Zmiana silika w Audi 80 B3



1 Data: Luty 20 2007 11:27:08
Temat: Zmiana silika w Audi 80 B3
Autor: ipkis 

Witam
Czy do Audi 80 B3 mozna wrzucic silink od A4 jakis mocniejszy (V6) albo z 80 B4 A sa konieczne jeszcze inne przerobki oprocz samego silinka
Jaki silnik proponujecie?
Z gory dzieki za odpowiedz
Pozdrawiam



2 Data: Luty 20 2007 12:46:24
Temat: Re: Zmiana silika w Audi 80 B3
Autor: Pabl 


Użytkownik "ipkis"  napisał w wiadomości

Witam
Czy do Audi 80 B3 mozna wrzucic silink od A4 jakis mocniejszy (V6) albo z
80 B4 A sa konieczne jeszcze inne przerobki oprocz samego silinka
Jaki silnik proponujecie?

Wszystko mozna!!!
Tylko prace jaka bedziesz musial w takiego swapa wlozyc jest niewyobrazalna.
Jesli bedziesz chcial to komus zlecic to koszty moga wyniesc wiecej niz
warte jest to audi. Odpusc sobie ...

Picasso

3 Data: Luty 20 2007 13:19:04
Temat: Re: Zmiana silika w Audi 80 B3
Autor: Lewis 



Jaki silnik proponujecie?

VAG 1.9TDI 90,110,130,150KM lub ile tam zaszczepisz, znajomy elektryk/mechanik chciał się tego podjąć za 1000zł (przełożenia)  :)
raz ze masz niezłą bryke którą złoisz każdego dresa w calibrze czy innym golfie a koszty przeróbki zwrócą sie po roku jazdy na ON w porównaniu do LPG :)

--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400

4 Data: Luty 20 2007 16:50:04
Temat: Re: Zmiana silika w Audi 80 B3
Autor: Maks 

Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości

Jaki silnik proponujecie?
VAG 1.9TDI 90,110,130,150KM lub ile tam zaszczepisz, znajomy
elektryk/mechanik chciał się tego podjąć za 1000zł (przełożenia)  :)
raz ze masz niezłą bryke którą złoisz każdego dresa w calibrze czy innym
golfie a koszty przeróbki zwrócą sie po roku jazdy na ON w porównaniu do
LPG  :)

A co Ty policzyłeś na te koszty przeróbki? Silnik TDi też wymaga obsługi i
ona nie jest tania. Nawet bardzo nie jest.
A przeróbka slinika zawsze wiąże się z późniejszą upierdliwą eksploatacją i
wątpliwym komfortem jazdy.


--
Pozdrawiam
Maks

5 Data: Luty 20 2007 17:07:00
Temat: Re: Zmiana silika w Audi 80 B3
Autor: Lewis 

A co Ty policzyłeś na te koszty przeróbki? Silnik TDi też wymaga obsługi i ona nie jest tania. Nawet bardzo nie jest.
A przeróbka slinika zawsze wiąże się z późniejszą upierdliwą eksploatacją i wątpliwym komfortem jazdy.

przerzucenie silnika, koszt zakupu silnika, skrzyni, półosi, przedniej zawiechy itd... jakieś 5-7tys zł zależy jaka jednostka...
myślę ze jak dobrze ktoś to złoży to nie będzie szczególnie upierdliwe użytkowanie.


--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400

6 Data: Luty 20 2007 19:32:03
Temat: Re: Zmiana silika w Audi 80 B3
Autor: novax 

Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości


przerzucenie silnika, koszt zakupu silnika, skrzyni, półosi, przedniej
zawiechy itd... jakieś 5-7tys zł zależy jaka jednostka...
myślę ze jak dobrze ktoś to złoży to nie będzie szczególnie upierdliwe
użytkowanie.

i uwazasz że to nadpłacone 7 tysięcy się zwróci w porównaniu do jazdy na
LPG? LOL :D

niech klekot pali te optymistyczne 6 litrów powiedzmy, gazu 1.8 pali ~10.
6x3,65 = 21,90zł; 10x1,90=19zł; ale to nie koniec - w klekocie jak coś się
sypne, a pewnie tak się stanie to już zapomnij że kiedykolwiek cokolwiek ci
się zwróci, gaz jest prawie darmowy w naprwach bo tam nic nie ma - samemu
można to sobie naprawić, a pompowtrysków sam raczej nie naprawisz ;) Prosze
wylicz mi jak się doliczyłes że ta nadpłata się szybko zwróci?

7 Data: Luty 21 2007 17:51:19
Temat: Re: Zmiana silika w Audi 80 B3
Autor: Maks 

Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości

przerzucenie silnika, koszt zakupu silnika, skrzyni, półosi, przedniej
zawiechy itd... jakieś 5-7tys zł zależy jaka jednostka...
myślę ze jak dobrze ktoś to złoży to nie będzie szczególnie upierdliwe
użytkowanie.

Ja nie wiem, za ile dostaniesz podłego 1Z-a, ale mój AAT waha się pomiędzy
4,5 - 6,5 tys. PLN, skrzynia biegów (6-ka) - 1,5 - 2,0 tys. PLN. Silnik
oczywiście bez osprzętu i ECU. Do osprzętu, oprócz alternatorów, sprężarek
klimy i innych, w TDi (1Z) mamy np. przepływomierz (600 - 800 PLN), turbina,
vacuum pompa (550 PLN), eeeeech.... nie chce mi się dalej pisać....



--
Pozdrawiam
Maks

8 Data: Luty 21 2007 23:40:23
Temat: Re: Zmiana silika w Audi 80 B3
Autor: Lewis 

Ja nie wiem, za ile dostaniesz podłego 1Z-a, ale mój AAT waha się pomiędzy 4,5 - 6,5 tys. PLN, skrzynia biegów (6-ka) - 1,5 - 2,0 tys. PLN. Silnik oczywiście bez osprzętu i ECU. Do osprzętu, oprócz alternatorów, sprężarek klimy i innych, w TDi (1Z) mamy np. przepływomierz (600 - 800 PLN), turbina, vacuum pompa (550 PLN), eeeeech.... nie chce mi się dalej pisać...

3.5kzł 1.9TDI 130KM z passata B5lift, skrzynia 6 tiptronic 1500zł. Całość z ECU i okablowaniem z półosiami i przegubami :D chyba nie aż tak drogo jak piszecie...

--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400

9 Data: Luty 22 2007 07:27:58
Temat: Re: Zmiana silika w Audi 80 B3
Autor: Maks 

Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości

Ja nie wiem, za ile dostaniesz podłego 1Z-a, ale mój AAT waha się
pomiędzy  4,5 - 6,5 tys. PLN, skrzynia biegów (6-ka) - 1,5 - 2,0 tys.
PLN. Silnik  oczywiście bez osprzętu i ECU. Do osprzętu, oprócz
alternatorów, sprężarek  klimy i innych, w TDi (1Z) mamy np.
przepływomierz (600 - 800 PLN),  turbina, vacuum pompa (550 PLN),
eeeeech.... nie chce mi się dalej  pisać...
3.5kzł 1.9TDI 130KM z passata B5lift, skrzynia 6 tiptronic 1500zł.
Całość z  ECU i okablowaniem z półosiami i przegubami :D chyba nie aż
tak drogo jak  piszecie...

To nie jest cena rynkowa. Ja za tyle nie kupię. I Marian też. Ani nawet
Gajowy Marucha.


--
Pozdrawiam
Maks

Zmiana silika w Audi 80 B3



Grupy dyskusyjne