Mam Toledo '99 1.8 20V. W pewnym zakrsie obrotów (2-3 tyś. obr.)
silnik pracuje nierówno- "faluje". Myślę, że jest to związane ze
zmieniającymi się wówczas fazami rozrządu, które nie działają
poprawnie. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Dzięki
2 |
Data: Styczen 15 2007 23:17:45 |
Temat: Re: Zmienne fazy rozrządu w Toledo 1.8 20V |
Autor: yogi |
og wrote:
Mam Toledo '99 1.8 20V. W pewnym zakrsie obrotów (2-3 tyś. obr.)
silnik pracuje nierówno- "faluje". Myślę, że jest to związane ze
zmieniającymi się wówczas fazami rozrządu, które nie działają
poprawnie. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Dzięki
Od kiedy VW ma w silnikach VVT?
Może coś przegapiłem?
3 |
Data: Styczen 16 2007 00:09:25 | Temat: Re: Zmienne fazy rozrządu w Toledo 1.8 20V | Autor: Pete |
"yogi" wrote
Od kiedy VW ma w silnikach VVT?
Może coś przegapiłem?
Przynajmniej od 2001 roku, ale czy już w 1999 było i czy akurat w tym silniku 1.8 NA to nie wiem.
Pozdr.
Pete
4 |
Data: Styczen 16 2007 09:20:12 | Temat: Re: Zmienne fazy rozrządu w Toledo 1.8 20V | Autor: og |
Pete napisał(a):
"yogi" wrote
> Od kiedy VW ma w silnikach VVT?
> Może coś przegapiłem?
Przynajmniej od 2001 roku, ale czy już w 1999 było i czy akurat w tym
silniku 1.8 NA to nie wiem.
Pozdr.
Pete
Siłownik hydrauliczny (uruchamiany elektromagnetycznie), poprzez
ślizgacz, oddziałowuje na łańcuch rozrządu, który łączy wałek
zaworów ssących z wałkiem wydechowych (w tylnej części silnika)
powodując wzajemny ich obrót do 18 stopni. Stosowane od początku
produkcji tego silnika, tj. '95 lub '96.
Pozdr
| | |