Witam,
może ktoś mi wytłumaczy jak to jest z tymi dwoma śrubami spustowymi w
zygzaku 1200 (w 1100 chyba było podobnie). Zmieniałem poprzednio olej
w serwisie i mechanik spuścił olej używając jednej śruby, tej w
pobliżu filtra oleju, zalał 3.6L jak mówi instrukcja co oczywiście
było z 5mm ponad poziom (zakryte całe okienko). Zauważyłem to dopiero
wczoraj jak następną zmianę robiłem sam, po odkręceniu śruby tej
bliżej skrzyni korbowej wylało się co najmniej 200-300ml oleju.
No i teraz - jakie są konsekwencje:
- nie spuszczania oleju drugą śrubą spustową?
- jazdy z za dużą ilością oleju?
Dzięki za odpowiedzi.
--
Artur
2 |
Data: Sierpien 27 2009 04:06:15 |
Temat: Re: Zygzak 1200 i dwie śruby spustowe oleju |
Autor: frank.castle0407@googlemail.com |
On Aug 27, 11:17 am, Artur Zabroński
wrote:
Witam,
może ktoś mi wytłumaczy jak to jest z tymi dwoma śrubami spustowymi w
zygzaku 1200 (w 1100 chyba było podobnie). Zmieniałem poprzednio olej
w serwisie i mechanik spuścił olej używając jednej śruby, tej w
pobliżu filtra oleju, zalał 3.6L jak mówi instrukcja co oczywiście
było z 5mm ponad poziom (zakryte całe okienko). Zauważyłem to dopiero
wczoraj jak następną zmianę robiłem sam, po odkręceniu śruby tej
bliżej skrzyni korbowej wylało się co najmniej 200-300ml oleju.
No i teraz - jakie są konsekwencje:
- nie spuszczania oleju drugą śrubą spustową?
- jazdy z za dużą ilością oleju?
Dzięki za odpowiedzi.
--
Artur
Tak sobie luzno zgaduje, ale czy moze byc ze jest tak jak w aucie -
osobno olej do silnika i osobno olej do skrzyni biegow? Chyba nie -
nie?
3 |
Data: Sierpien 27 2009 04:16:40 | Temat: Re: Zygzak 1200 i dwie śruby spustowe oleju | Autor: Artur Zabroński |
On 27 Sie, 13:06,
wrote:
Tak sobie luzno zgaduje, ale czy moze byc ze jest tak jak w aucie -
osobno olej do silnika i osobno olej do skrzyni biegow? Chyba nie -
nie?
Niestety nie :-) Jest jeden korek wlewu oleju. Zapewne z drugą śrubą
chodzi o zlanie oleju ze skrzyni korbowej który normalnie odciąga
druga pompa oleju.
--
Artur
| |