Grupy dyskusyjne   »   bedzie automat, wiec potrzebny manual

bedzie automat, wiec potrzebny manual



1 Data: Grudzien 25 2006 07:57:41
Temat: bedzie automat, wiec potrzebny manual
Autor: MarcinJM 

Nie, to nie prezent gwiazdkowy :)
Zaszczepiam w garba jednostke napedowa hondy civic 95 z automatem.
A ze moja wiedza o automatach jest taka, ze sa, wiec potrzebuje instrukcje obslugi w/w.
Lub jakis opis jak tego uzywac, a czego NA PEWNO nie wolno robic.

--
Pozdrawiam
MarcinJM
____________________________
gg: 978510, Skype: marcin.jm



2 Data: Grudzien 25 2006 11:01:36
Temat: Re: bedzie automat, wiec potrzebny manual
Autor: szerszen 


Użytkownik "MarcinJM"  napisał w wiadomo¶ci



Lub jakis opis jak tego uzywac, a czego NA PEWNO nie wolno robic.

polecam automat.pl

a po krotce
d do przodu, r do tylu, n neutral czyli cos na ksztalt luzu, p parking
dbac o olej, sprawdzac odwrotnie niz w silniku, czyli na wlaczonym silniku
cyferki, od 1 do 3 lub 4 to po prostu ograniczenie ilosci biegow, czyli jak
wlaczysz 1 automat wzoca 1 i nic wiecej, 2 do drugiego biegu, 3 do 3 biegu,
przydaje sie wtedy kiedy potrzebujesz duzo mocy, jak w manualu, do tego
dochodza jeszcze w zaleznosci od nowoczsnosci rozne tryby, jak sport czy
winter

3 Data: Grudzien 25 2006 13:08:03
Temat: Re: bedzie automat, wiec potrzebny manual
Autor: masti 

Dnia pięknego 2006-12-25 o 11:01:36 osobnik zwany szerszen
wystukał:


Użytkownik "MarcinJM"  napisał w
wiadomo¶ci


> Lub jakis opis jak tego uzywac, a czego NA PEWNO nie wolno
> robic.

polecam automat.pl

a po krotce
d do przodu, r do tylu, n neutral czyli cos na ksztalt luzu, p
parking dbac o olej, sprawdzac odwrotnie niz w silniku, czyli
na wlaczonym silniku cyferki, od 1 do 3 lub 4 to po prostu
ograniczenie ilosci biegow, czyli jak wlaczysz 1 automat wzoca
1 i nic wiecej, 2 do drugiego biegu, 3 do 3 biegu, przydaje
sie wtedy kiedy potrzebujesz duzo mocy, jak w manualu, do tego
dochodza jeszcze w zaleznosci od nowoczsnosci rozne tryby, jak
sport czy winter

i generalnie nie wachlować skrzyni±. Czyloi jak zapniesz D w
domu wyłaczasz pod koniec podróży, no chyba, że musisz cofn±ć.
Parkujemy na P.

I najważniejsze, przed pierwsz± jazd± lew± nogę przybijamy do
podłogi, żeby nie wcisn±ć "sprzęgła" do podłogi :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
Mercury Villager 3.0 V6 '95, Ford Mondeo 1.8 '05 (DC)
"- Mam lęk gruntu - Chyba wysoko¶ci? - Wiem co mówię. To grunt
zabija!." Terry Pratchett

4 Data: Grudzien 26 2006 22:49:21
Temat: Re: bedzie automat, wiec potrzebny manual
Autor: Marcin Kaniewski 



masti wrote:

i generalnie nie wachlować skrzynią. Czyloi jak zapniesz D w
domu wyłaczasz pod koniec podróży, no chyba, że musisz cofnąć.
Parkujemy na P.

Ale na stoku przed włączeniem P zaciągamy hamulec postojowy i tak
zostawiamy, po czym dopiero włączamy P, bo inaczej jak zapdka na P się
zakleszczy to może być problem.

MK

5 Data: Grudzien 26 2006 23:05:09
Temat: Re: bedzie automat, wiec potrzebny manual
Autor: masti 

Dnia pięknego 2006-12-26 o 22:49:21 osobnik zwany Marcin
Kaniewski wystukał:



masti wrote:

> i generalnie nie wachlować skrzynią. Czyloi jak zapniesz D w
> domu wyłaczasz pod koniec podróży, no chyba, że musisz
> cofnąć.  Parkujemy na P.

Ale na stoku przed włączeniem P zaciągamy hamulec postojowy i
tak zostawiamy, po czym dopiero włączamy P, bo inaczej jak
zapdka na P się zakleszczy to może być problem.

oj może :)


--
mst <at> gazeta <.> pl
Mercury Villager 3.0 V6 '95, Ford Mondeo 1.8 '05 (DC)
"- Mam lęk gruntu - Chyba wysoko¶ci? - Wiem co mówię. To grunt
zabija!." Terry Pratchett

6 Data: Grudzien 25 2006 13:27:39
Temat: Re: bedzie automat, wiec potrzebny manual
Autor: Slv 

A ze moja wiedza o automatach jest taka, ze sa, wiec potrzebuje instrukcje
obslugi w/w.
Lub jakis opis jak tego uzywac, a czego NA PEWNO nie wolno robic.

ASB s± odporne na dziwne pomysły kierowcy, nie wiem jak jest w tym przypadku
ale moja skrzynia ( A3 1.8T `99) jest sterowana elektronicznie i na bierz±co
zmienia swoj± charakterystykę analizuj±c co i jak robi kierowca. W wersji
fabrycznej jest kilka patentów: np. nie można wyj±ć kluczyka ze stacyjki
je¶li nie jest ustawione "P" /logiczne/. Nie uruchomi się samochodu je¶li
nie jest wci¶nięty pedał hamulca /też logiczne/. Z zaleceń w moim manualu
jest napisane  żeby przeł±czać na "P" po zatrzymaniu samochodu i
zaci±gnięciu hamulca ręcznego, w tym położeniu uruchamiane s± hamulce
mechaniczne w skrzyni i podobno tak jest dla nich lepiej. Nauka jazdy z ASB
nie powinna być dłuższa niż godzina i szybko nabiera się nawykow. Używam
dwóch samochodów i je¶li tylko mogę to chętniej jeżdzę "automatem".

Slv

bedzie automat, wiec potrzebny manual



Grupy dyskusyjne