Użytkownik "MarcinJM" napisał w wiadomo¶ci
Lub jakis opis jak tego uzywac, a czego NA PEWNO nie wolno robic.
polecam automat.pl
a po krotce
d do przodu, r do tylu, n neutral czyli cos na ksztalt luzu, p parking
dbac o olej, sprawdzac odwrotnie niz w silniku, czyli na wlaczonym silniku
cyferki, od 1 do 3 lub 4 to po prostu ograniczenie ilosci biegow, czyli jak
wlaczysz 1 automat wzoca 1 i nic wiecej, 2 do drugiego biegu, 3 do 3 biegu,
przydaje sie wtedy kiedy potrzebujesz duzo mocy, jak w manualu, do tego
dochodza jeszcze w zaleznosci od nowoczsnosci rozne tryby, jak sport czy
winter
3 |
Data: Grudzien 25 2006 13:08:03 |
Temat: Re: bedzie automat, wiec potrzebny manual |
Autor: masti |
Dnia pięknego 2006-12-25 o 11:01:36 osobnik zwany szerszen
wystukał:
Użytkownik "MarcinJM" napisał w
wiadomo¶ci
> Lub jakis opis jak tego uzywac, a czego NA PEWNO nie wolno
> robic.
polecam automat.pl
a po krotce
d do przodu, r do tylu, n neutral czyli cos na ksztalt luzu, p
parking dbac o olej, sprawdzac odwrotnie niz w silniku, czyli
na wlaczonym silniku cyferki, od 1 do 3 lub 4 to po prostu
ograniczenie ilosci biegow, czyli jak wlaczysz 1 automat wzoca
1 i nic wiecej, 2 do drugiego biegu, 3 do 3 biegu, przydaje
sie wtedy kiedy potrzebujesz duzo mocy, jak w manualu, do tego
dochodza jeszcze w zaleznosci od nowoczsnosci rozne tryby, jak
sport czy winter
i generalnie nie wachlować skrzyni±. Czyloi jak zapniesz D w
domu wyłaczasz pod koniec podróży, no chyba, że musisz cofn±ć.
Parkujemy na P.
I najważniejsze, przed pierwsz± jazd± lew± nogę przybijamy do
podłogi, żeby nie wcisn±ć "sprzęgła" do podłogi :)
--
mst <at> gazeta <.> pl
Mercury Villager 3.0 V6 '95, Ford Mondeo 1.8 '05 (DC)
"- Mam lęk gruntu - Chyba wysoko¶ci? - Wiem co mówię. To grunt
zabija!." Terry Pratchett
4 |
Data: Grudzien 26 2006 22:49:21 | Temat: Re: bedzie automat, wiec potrzebny manual | Autor: Marcin Kaniewski |
masti wrote:
i generalnie nie wachlować skrzynią. Czyloi jak zapniesz D w
domu wyłaczasz pod koniec podróży, no chyba, że musisz cofnąć.
Parkujemy na P.
Ale na stoku przed włączeniem P zaciągamy hamulec postojowy i tak
zostawiamy, po czym dopiero włączamy P, bo inaczej jak zapdka na P się
zakleszczy to może być problem.
MK
5 |
Data: Grudzien 26 2006 23:05:09 | Temat: Re: bedzie automat, wiec potrzebny manual | Autor: masti |
Dnia pięknego 2006-12-26 o 22:49:21 osobnik zwany Marcin
Kaniewski wystukał:
masti wrote:
> i generalnie nie wachlować skrzynią. Czyloi jak zapniesz D w
> domu wyłaczasz pod koniec podróży, no chyba, że musisz
> cofnąć. Parkujemy na P.
Ale na stoku przed włączeniem P zaciągamy hamulec postojowy i
tak zostawiamy, po czym dopiero włączamy P, bo inaczej jak
zapdka na P się zakleszczy to może być problem.
oj może :)
--
mst <at> gazeta <.> pl
Mercury Villager 3.0 V6 '95, Ford Mondeo 1.8 '05 (DC)
"- Mam lęk gruntu - Chyba wysoko¶ci? - Wiem co mówię. To grunt
zabija!." Terry Pratchett
6 |
Data: Grudzien 25 2006 13:27:39 | Temat: Re: bedzie automat, wiec potrzebny manual | Autor: Slv |
A ze moja wiedza o automatach jest taka, ze sa, wiec potrzebuje instrukcje
obslugi w/w.
Lub jakis opis jak tego uzywac, a czego NA PEWNO nie wolno robic.
ASB s± odporne na dziwne pomysły kierowcy, nie wiem jak jest w tym przypadku
ale moja skrzynia ( A3 1.8T `99) jest sterowana elektronicznie i na bierz±co
zmienia swoj± charakterystykę analizuj±c co i jak robi kierowca. W wersji
fabrycznej jest kilka patentów: np. nie można wyj±ć kluczyka ze stacyjki
je¶li nie jest ustawione "P" /logiczne/. Nie uruchomi się samochodu je¶li
nie jest wci¶nięty pedał hamulca /też logiczne/. Z zaleceń w moim manualu
jest napisane żeby przeł±czać na "P" po zatrzymaniu samochodu i
zaci±gnięciu hamulca ręcznego, w tym położeniu uruchamiane s± hamulce
mechaniczne w skrzyni i podobno tak jest dla nich lepiej. Nauka jazdy z ASB
nie powinna być dłuższa niż godzina i szybko nabiera się nawykow. Używam
dwóch samochodów i je¶li tylko mogę to chętniej jeżdzę "automatem".
Slv
| | | |