Grupy dyskusyjne   »   brak mocy w corsie

brak mocy w corsie



1 Data: Grudzien 28 2006 08:33:27
Temat: brak mocy w corsie
Autor: szymek 

Witam
ja tutaj go¶cinnie bo sam posiadam DU tico chciałem potwierdzić swoje my¶li
na temat braku mocy w oplu corsie z 94 roku disel 1,5
u mojej dziewczyny w corsie silnik nie ma mocy .. praktycznie gaz jest do
końca a zero przyspieszenia .. problem występuje jedynie podczas jazdy ..
kręc±c wyoskie obroty na postoju nic się nie dzieje .. wolne obroty sa ok..
czy to jest brudny lub stary filtr paliwa? czy co¶ innego?
czy pod czas wymiany filtra trzeba się jako¶ specjalnie przygotować
(si¶nienei w układzie paliwowym) i czy mog± być jakie¶ problemy.. czy tylko
wystarczy odkręcić obudowę filtra wyj±ć i włożyć nowy?
aha zapomniałbym .. jak się odpowietrza układ bo kiedy¶ słyszałem ze to
niezbędne przy silnikach disla czy poprostu niech sobie silnik pochodzi
torszke na wolnych obrotach i sam sie odpowietrzy ?
ale się rozpisałem ...
pozdrawiam szymek



2 Data: Grudzien 28 2006 09:24:57
Temat: Re: brak mocy w corsie
Autor: Tomasz Pyra 

szymek napisał(a):

Witam
ja tutaj go¶cinnie bo sam posiadam DU tico chciałem potwierdzić swoje my¶li
na temat braku mocy w oplu corsie z 94 roku disel 1,5
u mojej dziewczyny w corsie silnik nie ma mocy .. praktycznie gaz jest do
końca a zero przyspieszenia .. problem występuje jedynie podczas jazdy ..
kręc±c wyoskie obroty na postoju nic się nie dzieje .. wolne obroty sa ok..
czy to jest brudny lub stary filtr paliwa? czy co¶ innego?

W zasadzie to może być cokolwiek.
Brudny filtr powietrza, wspomniany filtr paliwa, uszkodzenia dolotu powietrza (lewe powietrze), uszkodzony układ mierzenia masy powietrza (przepływomierz, albo czujnik MAP - nie wiem co tam jest).

3 Data: Grudzien 28 2006 09:04:41
Temat: Re: brak mocy w corsie
Autor: szymek 

W zasadzie to może być cokolwiek.
Brudny filtr powietrza, wspomniany filtr paliwa, uszkodzenia dolotu
powietrza (lewe powietrze), uszkodzony układ mierzenia masy powietrza
(przepływomierz, albo czujnik MAP - nie wiem co tam jest).

sprawdze to .. dzieki za odpowiedź .. a jak z wymianą filtra paliwa ..
podobno nie był on wymieniany od 2 lat .. z tego co oglądałem .. to
rzeczywiście na nowy nie wygląda.. można go czyścić (od doły ma coś w
rodzaju korka)

4 Data: Grudzien 28 2006 10:05:08
Temat: Re: brak mocy w corsie
Autor: Robert 

Brudny filtr powietrza, wspomniany filtr paliwa, uszkodzenia dolotu
powietrza (lewe powietrze), uszkodzony układ mierzenia masy powietrza
(przepływomierz, albo czujnik MAP - nie wiem co tam jest).

sprawdze to .. dzieki za odpowiedź .. a jak z wymianą filtra paliwa ..
podobno nie był on wymieniany od 2 lat .. z tego co oglądałem .. to
rzeczywiście na nowy nie wygląda.. można go czyścić (od doły ma coś w
rodzaju korka)

www.corsa.ja.pl/forum jest tam parę takich autek
R.

5 Data: Grudzien 28 2006 09:13:04
Temat: Re: brak mocy w corsie
Autor:


szymek napisał(a):

> W zasadzie to może być cokolwiek.
> Brudny filtr powietrza, wspomniany filtr paliwa, uszkodzenia dolotu
> powietrza (lewe powietrze), uszkodzony układ mierzenia masy powietrza
> (przepływomierz, albo czujnik MAP - nie wiem co tam jest).

sprawdze to .. dzieki za odpowiedź .. a jak z wymianą filtra paliwa ..
podobno nie był on wymieniany od 2 lat .. z tego co oglądałem .. to
rzeczywiście na nowy nie wygląda.. można go czyścić (od doły ma coś w
rodzaju korka)

Korek to jest spust wody z separatora.
Filtra nie czy¶ci się - to nie jest osadnik, filtr się wymienia i
wyrzuca.

Pozdro !!

6 Data: Grudzien 28 2006 09:48:48
Temat: Re: brak mocy w corsie
Autor: szymek 


Korek to jest spust wody z separatora.
Filtra nie czy¶ci się - to nie jest osadnik, filtr się >wymienia i wyrzuca.

Pozdro !!

no to teraz juz prawie wszystko wiem .. dzięki wielkie za o¶wiecenie mnie  w
tej materii do czego ten korek... a jeszcze jakby¶ mnie o¶wiecił jak
odpowietrzyć układ to już byłbym w siudmym niebie.. wystarczy jak samochód
pochodzi sobie normalnie na niskich obrotach albo wysokich czy jest jaki¶
sposób na to ?

7 Data: Grudzien 28 2006 08:35:11
Temat: Re: brak mocy w corsie
Autor:


Tomasz Pyra napisał(a):

W zasadzie to może być cokolwiek.
Brudny filtr powietrza, wspomniany filtr paliwa, uszkodzenia dolotu
powietrza (lewe powietrze), uszkodzony układ mierzenia masy powietrza
(przepływomierz, albo czujnik MAP - nie wiem co tam jest).

W starym dieslu na zwykłej mechanicznie sterowanej, rotacyjnej pompie
wtryskowej, czujniki jakiekolwiek na dolocie - raczysz żartować ??
akutar w dieslu uszkodzenie dolotu może spowodować tylko subiektywny
wzrost mocy ze względu na zmniejszenie oporów na dolocie.
Wtrysk do regulacji- kończąca się pompa wtryskowa, ale zacząłbym
od wymiany filtra ropy.

Pozdro !!

PS:
takie 1,5D to demonem szybkości nie będzie, chociaż i nie powinno
być aż takie ostatnie.
Lepsze jest 1,5TD to już napewno o niebo ładniej gania :)

8 Data: Grudzien 28 2006 10:07:10
Temat: Re: brak mocy w corsie
Autor: Tomasz Pyra 

 napisał(a):

Tomasz Pyra napisał(a):

W zasadzie to może być cokolwiek.
Brudny filtr powietrza, wspomniany filtr paliwa, uszkodzenia dolotu
powietrza (lewe powietrze), uszkodzony układ mierzenia masy powietrza
(przepływomierz, albo czujnik MAP - nie wiem co tam jest).

W starym dieslu na zwykłej mechanicznie sterowanej, rotacyjnej pompie
wtryskowej, czujniki jakiekolwiek na dolocie - raczysz żartować ??

To aż taka staroć?
Nie znam tego silnika, ale myślałem że w 94 to już cuda-komputery były w samochodach ;)

akutar w dieslu uszkodzenie dolotu może spowodować tylko subiektywny
wzrost mocy ze względu na zmniejszenie oporów na dolocie.

No jeżeli tak to masz rację, chyba że to zapchany filtr powietrza.

9 Data: Grudzien 28 2006 09:15:41
Temat: Re: brak mocy w corsie
Autor:


Tomasz Pyra napisał(a):

No jeżeli tak to masz rację, chyba że to zapchany filtr powietrza.

Też może być :)

Pozdro !!

brak mocy w corsie



Grupy dyskusyjne