E11 - silniki
1 | Data: Czerwiec 24 2009 09:29:23 |
Temat: E11 - silniki | |
Autor: Rafaello | Witam 2 |
Data: Czerwiec 24 2009 10:26:45 | Temat: Re: E11 - silniki | Autor: Tadeusz |
Witam 2000/2001 - znaczy się E11 tzw. poliftingowe czyli nie "durszlak" :) benzynowe vvt-i zarówno 1,4 4ZZ-FE jak i 1,6 3ZZ-FE to bardzo dobre, jeśli przyzwoicie traktowane - prawie niezniszczalne silniki :) ropniak był w E11 tylko jeden 2,0D4D 1CD-FTV o mocy 90 KM przyzwoity oszczędny i trwały :) problem to znaleźć dobry egzemplarz... -- pozdrawiam Tadeusz 3 |
Data: Czerwiec 24 2009 10:38:37 | Temat: Re: E11 - silniki | Autor: kurdybanek |
benzynowe vvt-i zarówno 1,4 4ZZ-FE jak i 1,6 3ZZ-FE to bardzo dobre, Niemniej właśnie w E11 był problem z braniem oleju przez 4ZZ-FE. Szczegółów nie pamiętam w tej chwili. 4 |
Data: Czerwiec 24 2009 10:59:21 | Temat: Re: E11 - silniki | Autor: Tadeusz |
we wszystkich vvt-i był taki niuans, że brały mniej lub więcej oleju :) z tym, że w znakomitej większości przypadków mieściło się to w granicach zdrowego rozsądku (0,5-1 l/10 kkm) No i po 9 latach nie ma takiej możliwości aby nadal funkcjonował silnik z wadą uszczelniaczy olejowych - któryś właściciel już to musiał zrobić :) -- pozdrawiam Tadeusz 5 |
Data: Czerwiec 24 2009 12:57:27 | Temat: Re: E11 - silniki | Autor: Yogi(n) | Użytkownik "Tadeusz" napisał w wiadomości
W lutym sprzedałem właśnie taką z 1,4 VVTi. Oleju brała ok. 0,2-0,3 l / 100 km, moim zdaniem całkiem przyzwoicie. -- Yogi(n) 6 |
Data: Czerwiec 24 2009 17:41:39 | Temat: Re: E11 - silniki | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Yogi(n) pisze: Użytkownik "Tadeusz" napisał w wiadomości Nie machnąłeś się w jednostkach? Bo to wychodzi jakieś 20L na 10 tyś. km. Wymiana oleju w takich warunkach jest bez sensu. ;) -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona. GG: 291246, skype: kenickie_PL "W życiu liczą się tylko szybkie wozy, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi." 7 |
Data: Czerwiec 24 2009 16:58:46 | Temat: Re: E11 - silniki | Autor: aro333 | Problem w tym , że wada była w początkowej wersji VVTi. Potem ją 9 |
Data: Czerwiec 25 2009 09:38:52 | Temat: Re: E11 - silniki | Autor: Inead |
1.9 D był z PSA, jednakże dośc szybko Toyota z niego zrezygnowała bo był okrutnie awaryjny. 2.0 D Toyotowski traktorowaty diesel, osiągów żadnych tylko oszczędny i cholernie trwały. Te silniki po milinon km robią i nadal wszystko śmiga.D4D po lifcie 90 km potem to samo tylko zrobili 116 km ale to juz w E12 10 |
Data: Czerwiec 25 2009 11:45:03 | Temat: Re: E11 - silniki | Autor: newsy | 1.9 D był z PSA, jednakże dośc szybko Toyota z niego zrezygnowała bo był Jesteś pewny że 1.9D był aż tak mocno awaryjny? Jakoś nie kojarze że ludzie się na niego skarżyli a w samochodach z grupy PSA też chyba dośc dobrze sie spisywał. 11 |
Data: Czerwiec 26 2009 09:56:00 | Temat: Re: E11 - silniki | Autor: Inead |
Jesteś pewny że 1.9D był aż tak mocno awaryjny? Jakoś nie kojarze że ludzie się na niego skarżyli a w samochodach z grupy PSA też chyba dośc dobrze sie spisywał. zajrzyj na corollaclub tam zjechali tego diesla okrutnie, osobiście nawet nim nie jeździłem. Nie twierdze, że to kiepski silnik, może po prostu nie nadawał sie do tego auta. 12 |
Data: Czerwiec 25 2009 13:02:03 | Temat: Re: E11 - silniki | Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | Inead pisze: 1.9 D był z PSA, jednakże dośc szybko Toyota z niego zrezygnowała bo był okrutnie awaryjny. Pierwsze słyszę by był awaryjny - tak w Toyotach jak i w innych samochodach nim napędzanych. 2.0 D Toyotowski traktorowaty diesel, osiągów żadnych tylko oszczędny i cholernie trwały. Te silniki po milinon km robią i nadal wszystko śmiga. Jeśli to ten sam co w E10 i Carinach E to silnik nie do zajeżdżenia. 13 |
Data: Czerwiec 25 2009 10:58:19 | Temat: Re: E11 - silniki | Autor: Tadeusz |
przecież napisałem że miały, ale nie wierzę żeby któryś z nich nadal funkcjonował po 8-9 latach od wyprodukowania z tą wadą... Nie zapominaj, że ASO na gwarancji wymieniało uszczelniacze a nawet całe silniki - sam miałem Ave 1,6 z wymienionym na gwarancji silnikiem ropniak był w E11 tylko jeden 2,0D4D 1CD-FTV o mocy 90 KM sam się mylisz - francuski 1,9D był krótko w E11 przedliftingowej 2,0D w nielicznych egzemplarzach FL i tylko w wybranych krajach, przyznaję się że nie wiem czy PL zaliczało się do tych wybranych :) -- pozdrawiam Tadeusz 14 |
Data: Czerwiec 25 2009 11:43:48 | Temat: Re: E11 - silniki | Autor: newsy |
przecież napisałem że miały, ale nie wierzę żeby któryś z nich Gratuluję optymizmu ;) i polecam zajrzeć na forum corollaclub.org i poczytac ile tam jest sztuk które olej lubią do tej pory. A nowe raczej nie są :) sam się mylisz - francuski 1,9D był krótko w E11 przedliftingowej Wystarczy sprawdzić choćby na allegro z jakimi dieslami są egzemplarze poliftingowe - no chyba że tam same przeszczepy.... A w Polsce E11 wogóle nie była sprzedawana z dieslami w oficjalnej sieci. |