Grupy dyskusyjne   »   ENDURO 400 >>> WR >> DRZ >> LC4 ???

ENDURO 400 >>> WR >> DRZ >> LC4 ???



1 Data: Lipiec 21 2008 22:22:20
Temat: ENDURO 400 >>> WR >> DRZ >> LC4 ???
Autor: Martin.W 

WITAM !!!!!!
Kolega poszukuje moto o pojemności ok 400 ccm. Zastanawia się głównie nad Yamaha WR 400. Jak jest z serwisem i kosztami eksploatacji ????? Ewentualnie jakie inne i dlaczego ?? Stan konta na taka zabawkę ok 9K zł

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/



2 Data: Lipiec 22 2008 09:57:32
Temat: Re: ENDURO 400 >>> WR >> DRZ >> LC4 ???
Autor: Jarecki [KenLee] 

Użytkownik "Martin.W"  napisał

Kolega poszukuje moto o pojemności ok 400 ccm. Zastanawia się głównie nad
Yamaha WR 400. Jak jest z serwisem i kosztami eksploatacji ?????

*** Od kiedy Pivot Works wypuscil zestaw naprawczy tylnego zawiasu  (ok 300
PLN) to zrobilo sie porownywalnie z innymi sprzetami tej klasy. Szczegolnie
przy zalozeniu samodzielnego serwisowania, bo warsztaty to loteria
cenowo-jakosciowa. WR ma krotsze interwaly serwisowe niz DR-Z i LC4, ale
lepiej jezdzi.


Ewentualnie jakie inne i dlaczego ?? Stan konta na taka zabawkę ok 9K zł


*** WR i LC4 kupi za ta kase, ale musi sie dobrze przygladac. Tylny amor i
silnik jako calosc, to najdrozsze podzespoly w naprawie. Do tego dochodza
uszkodzenia poglebowe ktore moga kosztowac (felgi, widelec itd) DR-Z sa
nieco drozsze na ogol- 12-13kPLN. Za tyle dostanie jeszcze EXC, ktore przy
zalozeniu wlasnej robocizny jest nieco tansze serwisowo od WR (PDS, zawory
na srubkach, tansze graty), ale drozsze niz LC4 (czestotliwosc).
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

3 Data: Lipiec 22 2008 10:12:40
Temat: Re: ENDURO 400 >>> WR >> DRZ >> LC4 ???
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "Jarecki [KenLee]"  napisał w wiadomości

*** Od kiedy Pivot Works wypuscil zestaw naprawczy tylnego zawiasu  (ok
300 PLN) to zrobilo sie porownywalnie z innymi sprzetami tej klasy.
Szczegolnie przy zalozeniu samodzielnego serwisowania, bo warsztaty to
loteria cenowo-jakosciowa. WR ma krotsze interwaly serwisowe niz DR-Z i
LC4, ale lepiej jezdzi.

na minus WR 400 zanotował bym guzik jakże przydatny przy początkach jazdy
na plus DRZ to trwałość,trwałość i jeszcze raz trwałość, pewnie LC4 trzeż
będzie nie do zaje... bo ostatnio miałem LC4 350 w rękach z 93roku i silnik
chodził jak nufka:)
na plus WR 400 dużo niższa masa jak DRZ i LC4 a to wazne przy początkach
jak dla mnie dużo lepszy zawias ma WR niż DRZ i LC4

*** WR i LC4 kupi za ta kase, ale musi sie dobrze przygladac. Tylny amor i
silnik jako calosc, to najdrozsze podzespoly w naprawie. Do tego dochodza
uszkodzenia poglebowe ktore moga kosztowac (felgi, widelec itd) DR-Z sa
nieco drozsze na ogol- 12-13kPLN. Za tyle dostanie jeszcze EXC, ktore przy
zalozeniu wlasnej robocizny jest nieco tansze serwisowo od WR (PDS, zawory
na srubkach, tansze graty), ale drozsze niz LC4 (czestotliwosc).

myśle że koszty serwisu będą bardziej uzależnione od tego w jakim stanie
wyrwie sztuke niż to co dokładnie kupi.
Fak najtaniej kupi yamaha bo sporo sie pojawiło nowych w dobrych cenach z
USA i te starsze mocno potaniały czego nie można powiedzieć o KTM i Suzuki.

Pozdrawiam
Rafał
450exc

4 Data: Lipiec 22 2008 11:09:11
Temat: Re: ENDURO 400 >>> WR >> DRZ >> LC4 ???
Autor: Jarecki [KenLee] 

Użytkownik "Rafał Tomaszewski"  napisał

na minus WR 400 zanotował bym guzik jakże przydatny przy początkach jazdy
na plus DRZ to trwałość,trwałość i jeszcze raz trwałość, pewnie LC4 trzeż
będzie nie do zaje... bo ostatnio miałem LC4 350 w rękach z 93roku i
silnik chodził jak nufka:)
na plus WR 400 dużo niższa masa jak DRZ i LC4 a to wazne przy początkach
jak dla mnie dużo lepszy zawias ma WR niż DRZ i LC4

*** W pelni sie zgadzam.

myśle że koszty serwisu będą bardziej uzależnione od tego w jakim stanie
wyrwie sztuke niż to co dokładnie kupi.

*** Ja oddzielam zawsze serwis w sensie obslugowki (oliwy, luzy zaworowe,
lozyska, linki, uszczelniacze, ogumienie, klocki itp) od napraw (skrzynia,
uklad tlok-korba, glowica, tylny amor, elektryka i elektronika oraz
powazniejsze pozostalosci poglebowe). Koszty obslugowki beda w miare stale
dla danego modelu, natomiast od stanu przy zakupie bedzie zalezalo na ile
poplynie w temacie napraw, ktore z natury sa na ogol duzo drozsze, bardziej
upierdliwe i mniej przewidywalne niz serwis (obslugowy).
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

5 Data: Lipiec 23 2008 13:36:59
Temat: Re: ENDURO 400 >>> WR >> DRZ >> LC4 ???
Autor: Watson 

Martin.W wrote:

Mam do sprzedania mojego KTM EXC 400.
Jeżeli jesteś zainteresowany dzwoń -- > +48 604424122

--
FJR 1300, EXC 400
Wyscigowa licencja A
Złoty Felkowski Braincap '06

6 Data: Lipiec 23 2008 16:52:22
Temat: Re: ENDURO 400 >>> WR >> DRZ >> LC4 ???
Autor: Tomek W 



Mam do sprzedania mojego KTM EXC 400.
Jeżeli jesteś zainteresowany dzwoń -- > +48 604424122

a ja mam KTM 400 SX 2002 zarejestrowany do sprzedania, oddam za 10500zł

pozdrawiam
Tomek W

ENDURO 400 >>> WR >> DRZ >> LC4 ???



Grupy dyskusyjne