Grupy dyskusyjne   »   EURO4, przeróbki a przegląd...

EURO4, przeróbki a przegląd...



1 Data: Sierpien 08 2007 14:25:18
Temat: EURO4, przeróbki a przegląd...
Autor:

Witam serdecznie.

Czy ktoś z Was mógłby mi w prosty sposób wytłumaczyć jak mają się wymogi
polskiego prawa albo raczej stacji diagnostycznych do przeróbek silnika
spełniającego pierwotnie normę EURO4?
Chciałbym troszeczkę go podrasować m.in. inny kolektor dolotowy, bez
recyrkulacji spalin + układ oszukujący egr, większa przepustnica, sportowy
katalizator i oczywiście przeprogramowanie komputera.
Czy autko po takim "tuningu" przejdzie przegląd? Czy zwiększona ilość tlenków
azotu w spalinach, po usunięciu recyrkulacji nie wpłynie negatywnie na katalizator?
Pozdrawiam.

Sebastian

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl



2 Data: Sierpien 08 2007 18:18:42
Temat: Re: EURO4, przeróbki a przegląd...
Autor: J.F. 

On 8 Aug 2007 16:25:18 +0200,   wrote:

Czy ktoś z Was mógłby mi w prosty sposób wytłumaczyć jak mają się wymogi
polskiego prawa albo raczej stacji diagnostycznych do przeróbek silnika
spełniającego pierwotnie normę EURO4?
Chciałbym troszeczkę go podrasować m.in. inny kolektor dolotowy, bez
recyrkulacji spalin + układ oszukujący egr, większa przepustnica, sportowy
katalizator i oczywiście przeprogramowanie komputera.
Czy autko po takim "tuningu" przejdzie przegląd?

W Posce raczej nie bedzie z tym problemu. Jesli nie usuniesz
katalizatora czy jakiegos bledu nie zrobisz, to w normach sie
zmiescisz. Bo one na Euro2, wiecej to chyba stacja diagnostyczna w
krotkim tescie nie jest w stanie sprawdzic.

Czy zwiększona ilość tlenków
azotu w spalinach, po usunięciu recyrkulacji nie wpłynie negatywnie na katalizator?

Hm, wydaje mi sie ze powienien byc na to odporny, przynajmniej przez
pierwsze 100-200 tys km ..

J.

3 Data: Sierpien 09 2007 08:22:54
Temat: Re: EURO4, przeróbki a przegląd...
Autor:

...Jesli nie usuniesz katalizatora czy jakiegoś błedu nie zrobisz...
Zapomniałem dodać, że wszystko miałby robić profesjonalny tuner, jednak na razie
jestem na bardzo wstępnym etapie wyboru: przeróbka i jaka (może kompresor albo
turbina) czy może "swap" na już doładowany silnik?
Dziękuję i pozdrawiam.

Sebastian

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

EURO4, przeróbki a przegląd...



Grupy dyskusyjne