Postawka Jakub wrote:
Można też dopisać adnotacje w stylu- dobrze żeby ten element był tak
wykonany a nie inaczej bo jest to mankament tej wersji itd
może też
stworzyć taka mała baze adresową osób chętnych do bezinteresownej
pomocy i porady?
Cenna inicjatywa, byla kiedys strona pelniaca obowiazki FAQ grupy, ale jakos cos.. padla? Zdaje sie - zabraklo chetnego do przejecia spadku -
za to powstaly platne i kilkanascie innych.. znaczy wszystko o co pytasz jest gdzies w necie, po polsku nawet, tyle, ze mocno rozproszone.
Co do bazy garbosamarytanin, czy cos.. nie jestem nawet pewien, czy to aby nie stad potem sie rozprzestrzenila owa idea na rozne off-roady itp.
Pomysl niezly. Ludzi sie poznaje.
tyle ja.. niech sie odezwa ci co maja u siebie info pt. "Jak kupowac garbusa" i baze chetnych wspierajacych jak cos padnie znienacka.. albo znacka.
PozdrOko i nie zniechecaj sie - zawsze sie ktos znajdzie, kto podjedzie i ci garbusa przed kupnem obejrzy.
Bullioo
[co nie holuje niczego co jest ciezsze niz jego wlasne auto,
czesci zapasowych w drodze uzyczy do naprawy, ale rzada zwrotu po szczesliwym powrocie i piekli sie gdy uslyszy od wlasciciela rozkraczonego garba w konwoju:
"dziwne, ze sie zepsul, od poltora roku nic przy nim nie robilem" /cytat/ - wiec chyba jestem ten zly..]
3 |
Data: Czerwiec 10 2008 00:27:55 |
Temat: Re: check-lista |
Autor: Postawka Jakub |
Tak pisałeś o tych płatnych serwisach- tym bardziej chcicałbym to
stworzyć.
Proste, funkcjonalne i ogólnodostepne.
Ale póki co będe czekał na Wasze porady i wskazówki- szczególnie te
których w książkach nie znajde :)
pozdrawiam
i wierze w Was :)
Kuba Postawka
On 10 Cze, 02:32, Bullioo wrote:
Postawka Jakub wrote:
> Można też dopisać adnotacje w stylu- dobrze żeby ten element był tak
> wykonany a nie inaczej bo jest to mankament tej wersji itd
może też
> stworzyć taka mała baze adresową osób chętnych do bezinteresownej
> pomocy i porady?
Cenna inicjatywa, byla kiedys strona pelniaca obowiazki FAQ grupy, ale
jakos cos.. padla? Zdaje sie - zabraklo chetnego do przejecia spadku -
za to powstaly platne i kilkanascie innych.. znaczy wszystko o co pytasz
jest gdzies w necie, po polsku nawet, tyle, ze mocno rozproszone.
Co do bazy garbosamarytanin, czy cos.. nie jestem nawet pewien, czy to
aby nie stad potem sie rozprzestrzenila owa idea na rozne off-roady itp.
Pomysl niezly. Ludzi sie poznaje.
tyle ja.. niech sie odezwa ci co maja u siebie info pt. "Jak kupowac
garbusa" i baze chetnych wspierajacych jak cos padnie znienacka.. albo
znacka.
PozdrOko i nie zniechecaj sie - zawsze sie ktos znajdzie, kto podjedzie
i ci garbusa przed kupnem obejrzy.
Bullioo
[co nie holuje niczego co jest ciezsze niz jego wlasne auto,
czesci zapasowych w drodze uzyczy do naprawy, ale rzada zwrotu po
szczesliwym powrocie i piekli sie gdy uslyszy od wlasciciela
rozkraczonego garba w konwoju:
"dziwne, ze sie zepsul, od poltora roku nic przy nim nie robilem"
/cytat/ - wiec chyba jestem ten zly..]
4 |
Data: Czerwiec 10 2008 12:20:32 | Temat: Re: check-lista | Autor: Bullioo |
Postawka Jakub wrote:
Tak pisałeś o tych płatnych serwisach- tym bardziej chcicałbym to
stworzyć.
Proste, funkcjonalne i ogólnodostepne.
Ale póki co będe czekał na Wasze porady i wskazówki- szczególnie te
których w książkach nie znajde :)
To moze zainteresuj sie tym co bylo juz: garbusy.org, podobno kolega, ktory tym ostatnio zarzadzal gdzies to jeszcze ma.. kwestia uporzadkowania i wrzucenia na serwer
Powodzenia
B.
5 |
Data: Czerwiec 13 2008 14:51:10 | Temat: Re: check-lista | Autor: |
Myślę, że pomysł nie jest zły, ale (musi być ale) grupa 'nie wytrzyma'
kolejnego pytania z cyklu "na co zwracać uwagę przy kupnie garbusa"
czy "ile pali garbus" bo za dużo razy już padły. Z jednej strony
rozumiem - sam kiedyś takie pytania zadałem ;). Na pewno masa
informacji jest w archiwum grupy a google to przeszukają bez problemu.
Obejrzeć/pokazać garba w trójmieście mogę, ale nie co tydzień ;)
pozdrawiam
michalC
ps a garbus ma jakieś newralgiczne punkty? ;P
6 |
Data: Czerwiec 13 2008 23:24:00 | Temat: Re: check-lista | Autor: kroll |
ps a garbus ma jakieś newralgiczne punkty? ;P
taa... właściciela... ;) (z autopsji wiem;)
7 |
Data: Czerwiec 14 2008 00:30:03 | Temat: Re: check-lista | Autor: Postawka Jakub |
On 13 Cze, 23:51, wrote:
Myślę, że pomysł nie jest zły, ale (musi być ale) grupa 'nie wytrzyma'
kolejnego pytania z cyklu "na co zwracać uwagę przy kupnie garbusa"
czy "ile pali garbus" bo za dużo razy już padły. Z jednej strony
rozumiem - sam kiedyś takie pytania zadałem ;). Na pewno masa
informacji jest w archiwum grupy a google to przeszukają bez problemu.
Obejrzeć/pokazać garba w trójmieście mogę, ale nie co tydzień ;)
pozdrawiam
michalC
ps a garbus ma jakieś newralgiczne punkty? ;P
I własnie o to mi chodzi- można odesłac do takiej strony- jasnej
czytelnej bezpłatnej :)
za tydzień wyjeżdżam- ale może przed wyjazdem spróbuje jeszcze
poszperać i pozerkać za jakimiś konkretami
Z Waszych dyskusji juz teraz mi się pare rzeczy nasunęło:
- mocowanie amortyzatorów z przodu- jeżeli przeszły na wylot to
skuteczna rekonstrukcja chyba już jest bardzo trudna.
= ktoś wspominał o wale w silniku- jeżeli są luzy to lepiej z tego
egzemplarza napędu zrezygnować- możecie sprecyzować sprawdzenie tego?
wiem że zaraz sie na mnie gromy znawców i śmiechy posypią, ale . . .
Wracając do strony to chce to podzielić na dwa działy- buda i napęd
Jeżeli macie jeszcze jakieś sugestie to wciąż w Was wierze!!
pozdrawiam!
8 |
Data: Czerwiec 14 2008 18:06:41 | Temat: Re: check-lista | Autor: Bullioo |
Postawka Jakub wrote:
Wracając do strony to chce to podzielić na dwa działy- buda i napęd
Uwierz w siebie..
Buda naped ok podzial, ale lepiej podziel na modele.
1200/1300/1500 i 1302/1303 oraz specjalne kategorie karmann i porsche };>
O karmanie opowiedzialby kol.Dromader - ciekawe co u niego.
O porsche kol Elka }:>> ( nie pamietam jak sie robi tego fistaszka na gorze..) -
A TAK W OGOLE TO WSZYSTKO JUZ BYLO.
caps niechcacy, ale na miejscu.
Aha - z luzem na wale jezdzilem zawsze i wszystkimi i wyczuwalny, ale mniejszy niz wiekszy nie wplywa negatywnie na wykorzystywanie silnika latami.
Mialem 1,5-2mm i po trzech latach jezdzenia wcale nie zrobil sie wiekszy. A ca 10 tys/rok bylo.
Bullioo
| | | | | |