check-lista
1 | Data: Czerwiec 09 2008 02:19:05 |
Temat: check-lista | |
Autor: Postawka Jakub | Witam Was Drodzy Zapaleńcy i Znawcy =) 2 |
Data: Czerwiec 10 2008 02:32:30 | Temat: Re: check-lista | Autor: Bullioo | Postawka Jakub wrote: może też stworzyć taka mała baze adresową osób chętnych do bezinteresownej Cenna inicjatywa, byla kiedys strona pelniaca obowiazki FAQ grupy, ale jakos cos.. padla? Zdaje sie - zabraklo chetnego do przejecia spadku - za to powstaly platne i kilkanascie innych.. znaczy wszystko o co pytasz jest gdzies w necie, po polsku nawet, tyle, ze mocno rozproszone. Co do bazy garbosamarytanin, czy cos.. nie jestem nawet pewien, czy to aby nie stad potem sie rozprzestrzenila owa idea na rozne off-roady itp. Pomysl niezly. Ludzi sie poznaje. tyle ja.. niech sie odezwa ci co maja u siebie info pt. "Jak kupowac garbusa" i baze chetnych wspierajacych jak cos padnie znienacka.. albo znacka. PozdrOko i nie zniechecaj sie - zawsze sie ktos znajdzie, kto podjedzie i ci garbusa przed kupnem obejrzy. Bullioo [co nie holuje niczego co jest ciezsze niz jego wlasne auto, czesci zapasowych w drodze uzyczy do naprawy, ale rzada zwrotu po szczesliwym powrocie i piekli sie gdy uslyszy od wlasciciela rozkraczonego garba w konwoju: "dziwne, ze sie zepsul, od poltora roku nic przy nim nie robilem" /cytat/ - wiec chyba jestem ten zly..] 3 |
Data: Czerwiec 10 2008 00:27:55 | Temat: Re: check-lista | Autor: Postawka Jakub | Tak pisałeś o tych płatnych serwisach- tym bardziej chcicałbym to Postawka Jakub wrote: 4 |
Data: Czerwiec 10 2008 12:20:32 | Temat: Re: check-lista | Autor: Bullioo | Postawka Jakub wrote: Tak pisałeś o tych płatnych serwisach- tym bardziej chcicałbym to To moze zainteresuj sie tym co bylo juz: garbusy.org, podobno kolega, ktory tym ostatnio zarzadzal gdzies to jeszcze ma.. kwestia uporzadkowania i wrzucenia na serwer Powodzenia B. 5 |
Data: Czerwiec 13 2008 14:51:10 | Temat: Re: check-lista | Autor: | Myślę, że pomysł nie jest zły, ale (musi być ale) grupa 'nie wytrzyma' 6 |
Data: Czerwiec 13 2008 23:24:00 | Temat: Re: check-lista | Autor: kroll |
ps a garbus ma jakieś newralgiczne punkty? ;P taa... właściciela... ;) (z autopsji wiem;) 7 |
Data: Czerwiec 14 2008 00:30:03 | Temat: Re: check-lista | Autor: Postawka Jakub |
Myślę, że pomysł nie jest zły, ale (musi być ale) grupa 'nie wytrzyma' I własnie o to mi chodzi- można odesłac do takiej strony- jasnej czytelnej bezpłatnej :) za tydzień wyjeżdżam- ale może przed wyjazdem spróbuje jeszcze poszperać i pozerkać za jakimiś konkretami Z Waszych dyskusji juz teraz mi się pare rzeczy nasunęło: - mocowanie amortyzatorów z przodu- jeżeli przeszły na wylot to skuteczna rekonstrukcja chyba już jest bardzo trudna. = ktoś wspominał o wale w silniku- jeżeli są luzy to lepiej z tego egzemplarza napędu zrezygnować- możecie sprecyzować sprawdzenie tego? wiem że zaraz sie na mnie gromy znawców i śmiechy posypią, ale . . . Wracając do strony to chce to podzielić na dwa działy- buda i napęd Jeżeli macie jeszcze jakieś sugestie to wciąż w Was wierze!! pozdrawiam! 8 |
Data: Czerwiec 14 2008 18:06:41 | Temat: Re: check-lista | Autor: Bullioo | Postawka Jakub wrote: Wracając do strony to chce to podzielić na dwa działy- buda i napęd Uwierz w siebie.. Buda naped ok podzial, ale lepiej podziel na modele. 1200/1300/1500 i 1302/1303 oraz specjalne kategorie karmann i porsche };> O karmanie opowiedzialby kol.Dromader - ciekawe co u niego. O porsche kol Elka }:>> ( nie pamietam jak sie robi tego fistaszka na gorze..) - A TAK W OGOLE TO WSZYSTKO JUZ BYLO. caps niechcacy, ale na miejscu. Aha - z luzem na wale jezdzilem zawsze i wszystkimi i wyczuwalny, ale mniejszy niz wiekszy nie wplywa negatywnie na wykorzystywanie silnika latami. Mialem 1,5-2mm i po trzech latach jezdzenia wcale nie zrobil sie wiekszy. A ca 10 tys/rok bylo. Bullioo |