Grupy dyskusyjne   »   ciezko pali gdy jest cieply

ciezko pali gdy jest cieply



1 Data: Czerwiec 20 2009 01:33:00
Temat: ciezko pali gdy jest cieply
Autor: PawelUK 

Witam wszystkich grupowiczow, mam problem z passatem 1,9 tdi AWX, gdy
jest cieply ciezko go zapalic tak jak bym mial pusty zbiornik paliwa i
co dopiero go napelnil, musze troche pokrecic rozrusznikiem zeby
wskoczyl na normalny tryb pracy, dzieje sie to tylko na cieplym
silniku, podczas jazdy nie zauwazylem zadnych zmian, czasem na biegu
jalowym sa lekkie szarpniecia silnikiem i wskazowka obrotomierza lekko
drgnie, najgorsze jest to ze jak zgasze silnik to czasem pali od razu
a czasem ciezko go odpalic, a czasami wogole nie chce odpalic dopiero
jak odczekam chwile i wtedy pokrece rozrusznikiem i z mozolem wkreci
sie na normalny tryb pracy, był podlaczony do vag i byl tylko jeden
blad 17564- brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem, filtr paliwa
wymienilem i pompe vacum bo miala pekniety jeden uchwyt i myslalem ze
tam powietrze zaciaga ale nic nie pomoglo,
prosze o jakies wskazowki, z gory dzieki



2 Data: Czerwiec 20 2009 18:01:24
Temat: Re: ciezko pali gdy jest cieply
Autor: Adam Franik 

Dnia Sat, 20 Jun 2009 01:33:00 -0700 (PDT), PawelUK napisał(a):

Witam wszystkich grupowiczow, mam problem z passatem 1,9 tdi AWX, gdy
jest cieply ciezko go zapalic tak jak bym mial pusty zbiornik paliwa i
co dopiero go napelnil, musze troche pokrecic rozrusznikiem zeby
wskoczyl na normalny tryb pracy, dzieje sie to tylko na cieplym
silniku, podczas jazdy nie zauwazylem zadnych zmian, czasem na biegu
jalowym sa lekkie szarpniecia silnikiem i wskazowka obrotomierza lekko
drgnie, najgorsze jest to ze jak zgasze silnik to czasem pali od razu
a czasem ciezko go odpalic, a czasami wogole nie chce odpalic dopiero
jak odczekam chwile i wtedy pokrece rozrusznikiem i z mozolem wkreci
sie na normalny tryb pracy, był podlaczony do vag i byl tylko jeden
blad 17564- brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem, filtr paliwa
wymienilem i pompe vacum bo miala pekniety jeden uchwyt i myslalem ze
tam powietrze zaciaga ale nic nie pomoglo,
prosze o jakies wskazowki, z gory dzieki

Coś mi dzwoni ale nie kojarze dokladnie. Kończy sie chyba pompa wtryskowa.
Jezeli pomoże to początek kąta wtrysku trzeba prestawić. Później mapy
wtrysku poprawic a na sam koniec nowa pompa. Moglem coś namieszać ale wiem
że temat gdzieś tam po forach sie przwijał.
--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]
GG#4423822

3 Data: Czerwiec 20 2009 19:53:36
Temat: Re: ciezko pali gdy jest cieply
Autor: Bugatti 

Użytkownik "Adam Franik" napisał w wiadomości:

Coś mi dzwoni ale nie kojarze dokladnie. Kończy sie chyba pompa wtryskowa.

On ma AWX czyli 130 PD - tam nie ma pompy wtryskowej VP.

Jezeli pomoże to początek kąta wtrysku trzeba prestawić. Później mapy
wtrysku poprawic a na sam koniec nowa pompa. Moglem coś namieszać ale wiem
że temat gdzieś tam po forach sie przwijał.

No troszkę namieszałeś.
Jeśli już coś się kończy to pompowtryskiwacze (choć niekoniecznie)

Pozdr.

--
Bugatti

5 Data: Czerwiec 20 2009 19:49:46
Temat: Re: ciezko pali gdy jest cieply
Autor: Paweł 

Użytkownik "PawelUK" napisał w wiadomości:

Witam wszystkich grupowiczow, mam problem z passatem 1,9 tdi AWX, gdy
jest cieply ciezko go zapalic tak jak bym mial pusty zbiornik paliwa i
co dopiero go napelnil, musze troche pokrecic rozrusznikiem zeby
wskoczyl na normalny tryb pracy, dzieje sie to tylko na cieplym
silniku, podczas jazdy nie zauwazylem zadnych zmian, czasem na biegu
jalowym sa lekkie szarpniecia silnikiem i wskazowka obrotomierza lekko
drgnie, najgorsze jest to ze jak zgasze silnik to czasem pali od razu
a czasem ciezko go odpalic, a czasami wogole nie chce odpalic dopiero
jak odczekam chwile i wtedy pokrece rozrusznikiem i z mozolem wkreci
sie na normalny tryb pracy, był podlaczony do vag i byl tylko jeden
blad 17564- brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem, filtr paliwa
wymienilem i pompe vacum bo miala pekniety jeden uchwyt i myslalem ze
tam powietrze zaciaga ale nic nie pomoglo,
prosze o jakies wskazowki, z gory dzieki

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Przeczyn może być wiele.
Ja bym sprawdził VAGiem dawki paliwa na poszczególnych cylindrach (gdy silnik osiągnie temp. roboczą).
IMO być może trzeba będzie je zwiększyć na mapie zapłonu w sterowniku.
Albo przekaźnik od świec żarowych (chyba numer 103).

Pozdr.

--
Bugatti

ciezko pali gdy jest cieply



Grupy dyskusyjne