Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;)
1 | Data: Wrzesien 04 2008 10:17:00 |
Temat: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | |
Autor: marider | Czesc! 2 |
Data: Wrzesien 04 2008 11:03:14 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Domino, Otwock. |
Czesc! Zapytaj w PolandPosition, jak przerobia glowice i inne pierdoly ktore bedziesz chcial to maja gdzie to wystroic, maja hamownie i pewnie pomiar AFR.
To co opisales to chyba kres mozliwosci. Kolejne etapy to stroker kity, tulejowanie wieksze wtryski i wyskakuje 200+ na kole :) -- Pozdrawiam, Dominik. M900 3 |
Data: Wrzesien 04 2008 11:53:49 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kocur57 |
Czesc! Ze sie wtrace ...rozumiem, ze chcesz poprawic krzywa momentu (wiecej go w srednim zakresie obrotow) i jednoczesnie podniesc moc maksymalna silnika. To jakby nie idzie w parze jak na moj chlopski rozum. Zwykle podnoszenie mocy max powoduje gorsze zachowanie silnika w srednim zakresie obrotow i odwrotnie. Czyli max mocy na tor do zap...nia i troche wiecej z dolu do jezdzenia cywilnego. tak BTW to ludzia to sie nudzi i nie maja co z kasa zrobic ;) ps. a ta R1 to na torze bedzie latac czy ci brakuje ognia na ulicy ?? pozdrawiam 4 |
Data: Wrzesien 04 2008 14:36:15 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: marider | Kocur57 pisze: Ze sie wtrace ...rozumiem, ze chcesz poprawic krzywa momentu (wiecej go w srednim zakresie obrotow) i jednoczesnie podniesc moc maksymalna silnika. To jakby nie idzie w parze jak na moj chlopski rozum. Zwykle podnoszenie mocy max powoduje gorsze zachowanie silnika w srednim zakresie obrotow i odwrotnie. Czyli max mocy na tor do zap...nia i troche wiecej z dolu do jezdzenia cywilnego. Na razie jeszcze mam tylko taki zamiar i rozpoznaje mozliwosci :) Tzn chce glownie poprawic dol i srednie obroty bo z maxa i tak rzadko kiedy sie korzysta. Wiem ze sama zmiana przelozen z 16/43 na 15/45 da sporo i moto jeszcze bardziej odzyje ale.. co mi szkodzi dorzucic reszte "zabawek" do tego? tak BTW to ludzia to sie nudzi i nie maja co z kasa zrobic ;) Nie nudzi ale teraz ceny strasznie pospadaly na akcesoria i dodatki do starszych rocznikow (moja R1 to "juz" '03 ;) ) i mysle coby tu dolozyc zeby jeszcze fajniej sie jezdzilo. Moto sie nie sprzedaje bo wszyscy wola nowsze (czyt. slabsze) egzemplarze to i pomyslalem ze cos jeszcze dorzuce i zostawie ja sobie, a z tymi dodatkami na kilka dobrych lat nie bede musial nic wiecej z motocyklem robic ani narzekac na brak mocy czy odpadac w jezdzie z "mlodzikami". Co do kasy to wbrew pozorom mam co robic bo sa tez inne hobby ;) ale teraz do mnie przemawia niska cena dodatkow (np nowy pelny wydech, tj. sportowe kolektory + mid pipe ok $200 teraz po promocji stoja a tlumik to juz nie problem dopasowac :), slide stops $75, zebatki tuningowe do rozrzadu $45, sprezyny ohlinsa do przedniego zawiasu $120.. )... Wiec mysle ze w 2-3 tys zl bym sie zmiescil ze wszystkimi czesciami. Chyba ze ktos kupi moja R1 tak jak stoi to sie moze pobawie przy nastepnym moto w takie dodatki :) Sprzet i tak jest silniejszy niz nowsze R1 tylko wyglad ma nie ten ;) ps. a ta R1 to na torze bedzie latac czy ci brakuje ognia na ulicy ?? Na ulicy przewaznie bo to trzech pobliskich torow mam troche daleko.. Brak "ognia" rowniez mnie nie meczy bo malo ktore moto w okolicy potrafi podskoczyc ale nic sie nie stanie jak bedzie tego jeszcze troche wiecej. Mam zachcianke zrobic cos niepowtarzalnego na kilka lat do przodu, no ;))) BTW nowa CBR1000'08 na tylnym kole ma 148KM podczas gdy moja R1 w stocku ma ich 138 (nie uwierze w zadne gadki ze ktos wsadzil K&N i sportowy wydech, tj. koncowke, i uzyskal 180 czy 200KM ;))) ). Momentami tez roznia sie tylko o kilka Nm. Nowa R1'08 po dobrych dodatkach lacznie z pelnym wydechem wyciska ok 170-180KM max na tylnym kole bez wchodzenia w zabawy z silnikiem. Swojej R1 na hamownie jeszcze nie wrzucalem (dopiero co zainstalowali tu jedna w Bstoku u znajomego- skusze sie moze kiedy na pomiar w takim stanie jak mi teraz R1 stoi w garazu- cena 150zl). Mysle ze przez zime doloze reszte dodatkow i ponowie pomiar na wiosne.. Popytam chlopakow z DynoTech'u i znajomych zawodnikow co by tu jeszcze mozna ;) Dzieki i pzdr PS: Kef- quick-shiftera nie widze sensu montowac na ulice i w deszczu tez jezdze (mniej odkrecam gazu) choc ostatnio coraz rzadziej sie zdarza bo mi szkoda brudzic moto :) A moze wygodny sie robie z wiekiem? ;] -- marider Wyjatkowa R1 + dodatki = sprzedam ;) http://tinyurl.com/yvjtdk 5 |
Data: Wrzesien 04 2008 12:38:17 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: de Fresz | On 2008-09-04 10:17:00 +0200, marider said: troche sie ostatnio zastanawiam bo R1 jakos nikt nie chce a mi tez szkoda sie pozbywac takiego sprzeta wiec moze bym ja sobie zostawil jeszcze na sezon/dwa i zima pobawilbym sie w wycisniecie z niej jeszcze troche kucy i poprawieniu srednich obrotow jeszcze bardziej w gore. Podstawowy tuning elektroniczny mam zrobiony (PC3r, velocity stacks+K&N oraz YEC AIS block off) teraz mysle o dolozeniu do zestawu nowych przelozen na lancuchu 520 + speedohealer i chip podnoszacy moc - co do chipu mam watpliwosci ale co mi tam, najwyzej go zdejme ;) - oraz slide stops. Do tego jeszcze dojdzie pewnie pare rzeczy dla polepszenia wygladu motocykla :) Ty, ale zapisales sie juz do tych WSBK? ;-) Se lepiej Harleya kup, tam _trzeba_ poprawiac i jakby pole manewru szersze ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 6 |
Data: Wrzesien 04 2008 13:09:22 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kuczu | de Fresz pisze: Se lepiej Harleya kup, tam _trzeba_ poprawiac Ale co poprawiac ? -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 7 |
Data: Wrzesien 04 2008 13:18:48 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Mat S | Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości de Fresz pisze: Uderz w Harley, a Kuczu się odezwie ;-) Nie karm trolla, Kuczu ;-) MS 8 |
Data: Wrzesien 04 2008 13:18:04 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: de Fresz | On 2008-09-04 13:09:22 +0200, Kuczu said: Se lepiej Harleya kup, tam _trzeba_ poprawiac Hamulce, zawias, silnik - kazdemu co tylko mu nie przypasi ;-) Bo patrzac na ilosc dlubnietych Hadecji, to chyba nie ma takich, co im pasuje taka jak salonu ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 9 |
Data: Wrzesien 05 2008 07:46:16 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kuczu | de Fresz pisze: Hamulce, Nie trzeba, dzialaja jak trzeba zawias Tu juz dojebales. Ludzie zmieniaja zawiasy na mniej wygodne ale lepiej wygladajace. To nie znaczy ze trzeba poprawiac. silnik - kazdemu co tylko mu nie przypasi ;-) Ide o zaklad ze na poczatek to Ty bys byl w szoku jak to dziala. O ile bys sprobowal a nie tworzyl lub powtarzal legendy. Ludzie grzebia bo lubia i sa duze mozliwosc. Bo patrzac na ilosc dlubnietych Hadecji, to chyba nie ma takich, co im pasuje taka jak salonu ;-) Ludzie grzebia bo lubia i chca miec motocykl inny niz wszystkie. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 10 |
Data: Wrzesien 05 2008 12:28:39 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: de Fresz | On 2008-09-05 07:46:16 +0200, Kuczu said: 11 |
Data: Wrzesien 05 2008 12:37:26 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kuczu | de Fresz pisze: On 2008-09-05 07:46:16 +0200, Kuczu said: ! ! ! !! Taka znam tylko :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 12 |
Data: Wrzesien 05 2008 12:45:58 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Leszek Karlik | On Fri, 05 Sep 2008 12:37:26 +0200, Kuczu wrote: Tey, Kuczu, wez moze sprawdz w jakiej encyklopedii, co to jest emota, ok? Np. taka: ;-) Tzw. "Harley wave", tak? :-) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 13 |
Data: Wrzesien 05 2008 14:24:26 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Monster |
! Palcy za mało,w tartaku pracujesz?? Monster BMW R1100S 14 |
Data: Wrzesien 05 2008 12:49:20 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: de Fresz | On 2008-09-05 07:46:16 +0200, Kuczu said: Ludzie grzebia bo lubia i chca miec motocykl inny niz wszystkie. Sie mi jeszcze skojazylo - czyli idealnie dla Maridera, nie? Przy katalogi czesci do Hadecji, te Jamahi wygladaja jak ulotka szkoly jezykowej przy Encyklopedii Britanica ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 15 |
Data: Wrzesien 05 2008 12:52:40 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kuczu | de Fresz pisze: On 2008-09-05 07:46:16 +0200, Kuczu said: no W&W ma ok 1200 stron. A to kropla w morzu jest :) -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 16 |
Data: Wrzesien 04 2008 13:52:58 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kefir | Elou! Czesc! Jezdzisz czasem w deszczu lub gdy jest chlodno? Nie bawilbym sie w dalsze podkrecanie potwora jesli odpowiedz jest twierdzaca. Dawno nie widziany BobMax wykrecil swa Buse dokladajacy( tylko) Yoshi tri-oval, PC (takze quickshifter ale to nie ma nic do rzeczy) i jakos odechcialo mu sie jezdzic po mokrym. Zgadnij dlaczego. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 17 |
Data: Wrzesien 04 2008 14:03:46 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: KJ Siła Słów | Kefir pisze: BobMax wykrecil swa Buse dokladajacy( tylko) Yoshi tri-oval, PC (takze quickshifter ale to nie ma nic do rzeczy) i jakos odechcialo mu sie jezdzic po mokrym. Zgadnij dlaczego. Wiesz, mozna sie wzorowac na BM a mozna na Garry Mc Coy. :-) KJ 18 |
Data: Wrzesien 04 2008 14:36:40 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kefir | Elou! Kefir pisze: Pojechales ;) a mozna na Garry Mc Coy. Ulicznie? W Polsce? Widze ze insomnia odpuscila ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 19 |
Data: Wrzesien 04 2008 14:51:53 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: KJ Siła Słów | Kefir pisze: Ulicznie? W Polsce? Widze ze insomnia odpuscila ;) Interpretacja ze chcialem komus pojechac to nadinterpretacja. To chyba w ktorejs gazecie Pejsera (albo na scigacz.pl) byl artykul o jezdzie jakims muscle-bikem i tam testujacy uwielbial zaciesniac sobie ciasne skrety uslizgiem tylu. KJ 20 |
Data: Wrzesien 04 2008 15:22:25 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | marider napisał(a): Macie namiar na jakiegos obeznanego z tematem specjaliste (podkreslam SPECJALISTE, Tu jest wszystko: http://powiekszanie.com.pl/ -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf 21 |
Data: Wrzesien 04 2008 15:40:45 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: | On Thu, 04 Sep 2008 15:22:25 +0200, Kamil Nowak 'Amil' Tu jest wszystko: Przeciez u Ciebie nie zadzialalo. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) Kosovo je Srbija! jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta 22 |
Data: Wrzesien 05 2008 16:58:52 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Terror | Dnia 04-09-2008 o 15:40:45 napisał(a): On Thu, 04 Sep 2008 15:22:25 +0200, Kamil Nowak 'Amil' Przestał potrzebować więcej mocy Swoją szosą ROTFL -- Trr | B12 | GG: 52182 23 |
Data: Wrzesien 04 2008 16:24:24 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: marider | Kamil Nowak 'Amil' pisze: marider napisał(a): Cyt.: "Dzieki za rzeczowe odpowiedzi (a nie pisanie bzdur i domyslow :P ) " Pzdr -- marider Wyjatkowa R1 + dodatki = sprzedam ;) http://tinyurl.com/yvjtdk 24 |
Data: Wrzesien 04 2008 20:00:59 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: WIADRO | PS: Co ? ;) turbo 25 |
Data: Wrzesien 05 2008 10:41:06 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: grzech | ejtam - biturboPS: Co ? ;) 26 |
Data: Wrzesien 05 2008 11:51:49 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: BartekGSXF |
Nitro, z wymiennymi butlami jak w magazynku rewolwerowym.ejtam - biturboPS: Co ? ;) -- pozdr BartekGSXF EL 27 |
Data: Wrzesien 05 2008 17:01:45 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Terror | Dnia 05-09-2008 o 11:51:49 BartekGSXF napisał(a): Użytkownik "grzech" napisał w wiadomościnowy dres -- Trr | B12 | GG: 52182 28 |
Data: Wrzesien 08 2008 10:37:06 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: BartekGSXF |
Dnia 05-09-2008 o 11:51:49 BartekGSXF napisał(a):I japonki z bialymi skarpetkami. Koniec licytacji, szybciej juz nie bedzie mozna ;) -- pozdr BartekGSXF EL 29 |
Data: Wrzesien 06 2008 11:54:13 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: MichałCBR |
ejtam - biturboPS: Co ? ;) to cos podobno ma biturbo :) http://videos.streetfire.net/video/76185mph-HAYABUSA-NO-BAR_180173.htm pozdr MichalCBR 30 |
Data: Wrzesien 08 2008 10:42:01 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Mariusz Kruk | epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marider" Odnosnie silnika to nie chce zadnych kutych tlokow, turbo i innych To ja tak się podłączę z pytaniem - w jaki sposób kute tłoki (mam rozumieć, że standardowo są zwykłe odlewy?) mają skracać żywotność silnika? -- [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] Microsoft Office 2000: Już nie musisz jeśli [ ] nie chcesz [ http://epsilon.eu.org/ ] [-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] 31 |
Data: Wrzesien 08 2008 10:54:01 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kefir | Elou! epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "marider" Standardowo, IMHO sa kute, autor sie nieco zapedzil. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 32 |
Data: Wrzesien 08 2008 11:32:12 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Mariusz Kruk | epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kefir" Standardowo, IMHO sa kute, autor sie nieco zapedzil.Odnosnie silnika to nie chce zadnych kutych tlokow, turbo i innychTo ja tak si? pod??cz? z pytaniem - w jaki sposób kute t?oki (mam Powiedzmy, że nie zdziwiłbym się jakoś strasznie gdyby w oryginale były kute. (chociaż pewnie można kupić inne kute - teoretycznie jakoś tam lepsze). PS: Możesz zgwałcić swojego OE żeby prawidłowo deklarował kodowanie? http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime -- \-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / Nie podcinaj gałęzi, na której siedzisz, | | chyba, że Cie chcą na niej powiesić. | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \ 33 |
Data: Wrzesien 08 2008 12:00:40 | Temat: [OT] Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kefir | Elou! PS: Możesz zgwałcić swojego OE żeby prawidłowo deklarował kodowanie? W rzeczy samej - dziekuje za przypomnienie - poprawilem. Jedno male "ale": w OS ktorego uzywam m. in. ustawienia przegladarki i czytnika ustalane sa za pomoca globalnej policy. Po przelogowaniu zatem moze byc wiec znowu "bydle jak". -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 34 |
Data: Wrzesien 08 2008 12:08:10 | Temat: Re: [OT] Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Mariusz Kruk | epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kefir" PS: Mo?esz zgwa?ci? swojego OE ?eby prawid?owo deklarowa? kodowanie?W rzeczy samej - dziekuje za przypomnienie - poprawilem. No niestety, wygląda na to, że jednak wciąż nie było deklaracji w nagłówkach. Jedno male "ale": w Uuuu... korporacyjny OE i ustawienia z GPO? -- \-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / Podwójne życie z reguły oznacza połowiczny | | sukces.(Wojtek Moszko) | http://epsilon.eu.org/ | /-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \ 35 |
Data: Wrzesien 08 2008 12:16:26 | Temat: Re: [OT] Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kefir |
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kefir" Tak sie dzieje jesli najpierw kliknie sie "Reply Group" a pozniej zadeklaruje nowe ustawienia ;) Teraz powinno byc OK. Jeszcze raz dzieki za linke - pozwolilem sobie na udate siga...
Rajt. Uuuu... Kilka razy dziennie ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 36 |
Data: Wrzesien 08 2008 12:34:32 | Temat: Re: [OT] Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Mariusz Kruk | epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Kefir" Tak sie dzieje jesli najpierw kliknie sie "Reply Group" a pozniejNo niestety, wygląda na to, że jednak wciąż nie było deklaracji wPS: Mo?esz zgwa?ci? swojego OE ?eby prawid?owo deklarowa? kodowanie?W rzeczy samej - dziekuje za przypomnienie - poprawilem. Jest OK. Jeszcze raz dzieki za linke - pozwolilem sobie na Kein problem, jak mawiali starożytni Rzymianie. Rajt. Uuuu... Kilka razy dziennie ;)Jedno male "ale": wUuuu... korporacyjny OE i ustawienia z GPO? Na szczęście u nas nie mamy OE. :-) -- d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb This kind of error happens when you say `b d' `\if...' and forget the matching `\fi'. I've d' http://epsilon.eu.org/ Yb inserted a `\fi'; this might work.(TeX) `b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d' 37 |
Data: Wrzesien 08 2008 12:54:49 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kuczu | Kefir pisze: Standardowo, IMHO sa kute, autor sie nieco zapedzil. W czym sa standardowo ? -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 38 |
Data: Wrzesien 08 2008 13:23:33 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kefir | Elou! Kefir pisze: A co Marider sprzedaje od 2 lat? Yama R1? -- Pozdrawiam, Artu / Kef & 7/4 majtasow ST 955 http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta 39 |
Data: Wrzesien 08 2008 15:04:54 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kuczu | Kefir pisze: Elou! A co Marider sprzedaje od 2 lat? Yama R1? Cos mi kolacze ze RN09 nie miala jeszcze kutych tlokow defaultowo. Dopiero pozniejsze, mocniejsze modele je dostaly. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 40 |
Data: Wrzesien 08 2008 15:36:18 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | Kuczu napisał(a): Kefir pisze: No to poczekajmy co DeFresz powie w tym temacie. Bedzie to wiazace. -- Kamil Nowak 'Amil' _motory_ pijadzio i susuki Krakuf 41 |
Data: Wrzesien 08 2008 19:34:20 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: Kefir | Kamil Nowak 'Amil' wrote: Kuczu napisał(a):Przeciez najpierw musialby zapytac. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & czarne majty ST 955 42 |
Data: Wrzesien 08 2008 19:50:08 | Temat: Re: Ekhm... gdzie by tu podtuningowac silnik? ;) | Autor: marider | Kefir pisze: Elou! Az tak sie nie znam i nie chce grzebac w silniku zeby go rozpolawiac i wymieniac wnetrznosci. Jesli sie zdecyduje na dalszy tuning sprzeta, to maja to byc gotowe rzeczy typu "kupic i zalozyc szybko/sprawnie" ale bez napalu i bylejakosci. Dodatki maja byc w dobrym guscie oraz funkcjonalne a nie tylko dla ozdoby, to nie choinka ani "kredens". W czym sa standardowo ? Nie od 2, jakos od listopada coraz powazniej mysle coby sie pozegnac z moto i wciaz mnie trzyma jakos w siodle. Ciezko sobie ta jazde na 2oo odpuscic ;P Pzdr PS: i znowu cos dokupilem do R1, tym razem padlo na aftermarketowe przednie tarcze hamulcowe wiec chyba jednak ja sobie zostawie, kupie drugi silnik na zapas za grosze i sprzedam w komplecie za jakies 20-30 lat jak ceny za "starocia" pojda w gore hehe... A niech sobie stoi, narzekac nie mam na co :) -- marider Wyjatkowa R1 + dodatki = sprzedam ;) http://tinyurl.com/yvjtdk |