Czy ktoÅ› z Was spotka³ siÄ™ z takimi pojazdami:
http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?
Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
2 |
Data: Pa?dziernik 18 2011 07:59:32 |
Temat: Re: Elektryczne jednoślady |
Autor: Monster |
W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
Czy ktoÅ› z Was spotka³ siÄ™ z takimi pojazdami:
http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?
Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przeje¿d¿a zielona Trajka robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
3 |
Data: Pa?dziernik 18 2011 08:10:31 | Temat: Re: Elektryczne jednoślady | Autor: Marcin N |
W dniu 2011-10-18 07:59, Monster pisze:
W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
Czy ktoÅ› z Was spotka³ siÄ™ z takimi pojazdami:
http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?
Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przeje¿d¿a zielona Trajka
robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)
W 2009 roku nie by³o mo¿liwoÅ›ci kupienia tego w Polsce. Kosztowa³ podobno oko³o 10 tys Euro.
Ech gdyby ten zasiÄ™g by³ z 250 km... 110 to zdecydowanie za ma³o.
4 |
Data: Pa?dziernik 18 2011 08:21:46 | Temat: Re: Elektryczne jednoślady | Autor: Andrzej Lawa |
W dniu 18.10.2011 08:10, Marcin N pisze:
Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przeje¿d¿a zielona Trajka
robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)
SAM Cree
W 2009 roku nie by³o mo¿liwoÅ›ci kupienia tego w Polsce. Kosztowa³
podobno oko³o 10 tys Euro.
Ja s³ysza³em, ¿e ko³o 15.
Ech gdyby ten zasiÄ™g by³ z 250 km... 110 to zdecydowanie za ma³o.
Mi by wystarczy³.
Tylko ta cena...
5 |
Data: Pa?dziernik 18 2011 23:11:21 | Temat: Re: Elektryczne jedno¶lady | Autor: Gr4N4c1K |
Dnia 18-10-2011 o 07:52:18 Marcin N napisa³(a):
Czy kto¶ z Was spotka³ siê z takimi pojazdami:
http://www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?
Produkowane w Polsce. Widzieli¶cie to na ulicy?
widzieæ nie widzia³em ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto przy zdrowych zmys³ach pakuje siê w przestarza³± i na dodatek niezbyt wydajn± technologiê NiMh?? ciê¿kie baterie, wymagaj±ce du¿ej uwagi, bardzo nie lubi± jak siê ich nie u¿ywa. ¿e GP bateries?? przemis³owe LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chiñskiej fabryki by³y by l¿ejsze, pojemniejsze i wydajniejsze ju¿ nie mówi±c, ¿e tañsze. 10 lat temu to mo¿na by³o takie akumulatory stosowaæ bo inne technologie by³y w powijakach, ale teraz?
pozdrawiam
6 |
Data: Pa?dziernik 18 2011 23:55:41 | Temat: Re: Elektryczne jedno¶lady | Autor: Tom01 |
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
widzieæ nie widzia³em ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
przy zdrowych zmys³ach pakuje siê w przestarza³± i na dodatek niezbyt
wydajn± technologiê NiMh??
S±dzê, ¿e mo¿na spokojnie za³o¿yæ, ¿e idioci tego nie zaprojektowali. Co z tego, ¿e litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadz± wiêcej ³adunku, kiedy maj± bardzo ma³± trwa³o¶æ, nie toleruj± g³êbokiego roz³adowania i mog± byæ niebezpieczne. W ró¿nych zastosowaniach spotyka siê akumulatory ró¿nego typu i s± ku temu powody.
--
Tom01
7 |
Data: Pa?dziernik 19 2011 01:41:13 | Temat: Re: Elektryczne jedno¶lady | Autor: B³a¿ej Zagozda |
On 18 Pa¼, 23:55, Tom01 wrote:
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
> widzieæ nie widzia³em ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
> przy zdrowych zmys³ach pakuje siê w przestarza³± i na dodatek niezbyt
> wydajn± technologiê NiMh??
S±dzê, ¿e mo¿na spokojnie za³o¿yæ, ¿e idioci tego nie zaprojektowali. Co
z tego, ¿e litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadz± wiêcej ³adunku,
kiedy maj± bardzo ma³± trwa³o¶æ, nie toleruj± g³êbokiego roz³adowania i
mog± byæ niebezpieczne. W ró¿nych zastosowaniach spotyka siê akumulatory
ró¿nego typu i s± ku temu powody.
czy te informacje odno¶nie technologii Lixx dotycz±ce ³adowania,
roz³adowania i trwa³o¶ci masz podparte do¶wiadczeniem? bo wg mnie jest
dok³adnie odwrotnie, troszkê sie inaczej ma sprawa z LiPol ale ja
mówi³em o LiJon i LiFe
pozdrawiam
8 |
Data: Pa?dziernik 19 2011 09:59:21 | Temat: Re: Elektryczne jedno¶lady | Autor: Andrzej Lawa |
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
widzieæ nie widzia³em ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
przy zdrowych zmys³ach pakuje siê w przestarza³± i na dodatek niezbyt
wydajn± technologiê NiMh?? ciê¿kie baterie, wymagaj±ce du¿ej uwagi,
bardzo nie lubi± jak siê ich nie u¿ywa. ¿e GP bateries?? przemis³owe
LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chiñskiej fabryki by³y by l¿ejsze,
pojemniejsze i wydajniejsze ju¿ nie mówi±c, ¿e tañsze. 10 lat temu to
mo¿na by³o takie akumulatory stosowaæ bo inne technologie by³y w
powijakach, ale teraz?
Podejrzewam, ¿e w przeliczeniu na z³otówki wiêcej energii i trwa³o¶ci
uzyskasz z klasycznych o³owiowych...
Swoj± szos± na codzienne
9 |
Data: Pa?dziernik 19 2011 10:01:03 | Temat: Re: Elektryczne jedno¶lady | Autor: Andrzej Lawa |
W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
widzieæ nie widzia³em ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie >
kto przy zdrowych zmys³ach pakuje siê w przestarza³± i na dodatek
niezbyt wydajn± technologiê NiMh?? ciê¿kie baterie, wymagaj±ce
du¿ej uwagi, bardzo nie lubi± jak siê ich nie u¿ywa. ¿e GP
bateries?? przemis³owe LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chiñskiej
fabryki by³y by l¿ejsze, pojemniejsze i wydajniejsze ju¿ nie
mówi±c, ¿e tañsze. 10 lat temu to
mo¿na by³o takie akumulatory stosowaæ bo inne technologie by³y w
powijakach, ale teraz?
Podejrzewam, ¿e w przeliczeniu na z³otówki wiêcej energii i trwa³o¶ci
uzyskasz z klasycznych o³owiowych...
Swoj± szos± na codzienne dojazdy to mo¿e lepszym wyj¶ciem by³by
superkondensatory?
| | | | | | | |