co po PR2CV?
1 | Data: Maj 15 2012 13:21:25 |
Temat: co po PR2CV? | |
Autor: sowa | witam, 2 |
Data: Maj 15 2012 17:25:53 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: inż. Mamoń | sowa wrote: witam, Ja mam PR3 i jestem baaardzo zadowolony -- -- Pozdrawiam inż. Mamoń GSF1200SK1 3 |
Data: Maj 15 2012 18:29:53 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: sowa | W dniu 2012-05-15 17:25, inďż˝. Mamoďż˝ pisze: Ja mam PR3 i jestem baaardzo zadowolony miales PR2? w sensie, ze "trojki" lepsze od "dwojek"? -- sowa czyHa 4 |
Data: Maj 15 2012 20:20:45 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: inż. Mamoń | sowa wrote: W dniu 2012-05-15 17:25, in?. Mamo? pisze: Dwojek nie mialem, mialem jedynki Na trojkach moto prowadzi sie bardzo neutralnie i pewnie Jeszcze ich dobrze nie dotarlem, a juz byly pozamykane A ja sie dopiero rozjezdzam po poltorarocznej przerwie -- -- Pozdrawiam inż. Mamoń GSF1200SK1 5 |
Data: Maj 15 2012 20:58:43 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: Ivam | Użytkownik "sowa" napisał w wiadomoĹci grup miales PR2? Ja mialem. w sensie, ze "trojki" lepsze od "dwojek"? Ciezko wyczuc, ale mam wrazenie ze na suchym i cieplym jest bez zmian, na suchym i zimnym bez zmian, a na mokrym jest lepiej. Inna sprawa, ze jak sie dwojki konczyly to w deszczu juz im rowkow brakowalo;). Ogolnie czytajac zagraniczne opinie to na 100% sie nie pogorszylo (tez tak twierdze), a podobno troche trwalsze sa (to jeszcze sprawdzam). -- pzdr: Ivam 6 |
Data: Maj 15 2012 09:38:04 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: Kefir | He! witam, Pomysl o DSR. -- Pozdr, R2 7 |
Data: Maj 15 2012 18:44:15 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: sowa | W dniu 2012-05-15 18:38, Kefir pisze: Pomysl o DSR. ale co mam pomyslec? i o ktorych? bo sa DSR do cizarowek czu autobusow bodajze ;) -- sowa czyHa 8 |
Data: Maj 15 2012 10:08:33 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: Kefir | On 15 Maj, 18:44, sowa wrote: W dniu 2012-05-15 18:38, Kefir pisze: Ciepło pomysl, o motocyklowych. Zimne sie uslizguja ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef 9 |
Data: Maj 15 2012 19:40:55 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: sowa | W dniu 2012-05-15 19:08, Kefir pisze: Ciepło pomysl, o motocyklowych. Zimne sie uslizguja ;)no cieplo mysle:D ale, ze polecasz? tak zerklem na przod i ...moze tylko tyl wymienie, bo mieska sporo jeszcze... jakos dlugo sie czyma ;) -- sowa czyHa 10 |
Data: Maj 15 2012 19:42:48 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: AZ | On 05/15/2012 07:40 PM, sowa wrote: no cieplo mysle:DWidocznie dużo na kole latasz ;-) -- Artur ZZR 1200 11 |
Data: Maj 15 2012 19:56:30 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: sowa | W dniu 2012-05-15 19:42, AZ pisze: Widocznie dużo na kole latasz ;-) chyba po fajki ;) komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkm -- sowa czyHa 12 |
Data: Maj 15 2012 20:00:44 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: AZ | On 05/15/2012 07:56 PM, sowa wrote: To w takim razie zamulasz :PWidocznie dużo na kole latasz ;-) -- Artur ZZR 1200 13 |
Data: Maj 15 2012 20:12:35 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: sowa | W dniu 2012-05-15 20:00, AZ pisze: To w takim razie zamulasz :P bo ja to Panie mientka faja z internetu jestem -- sowa czyHa 14 |
Data: Maj 17 2012 08:55:31 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: Kefir | On 15 Maj, 20:12, sowa wrote: W dniu 2012-05-15 20:00, AZ pisze: Powiedz cos, czego jeszcze nie wiemy ;) -- Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie sprzedam za zadne skarby) 15 |
Data: Maj 17 2012 13:19:26 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: doktorski | W dniu wtorek, 15 maja 2012 19:56:30 UTC+2 użytkownik sowa napisał: komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkmUomatko. Przy takiej trwalosci gum wez sobie PP2CT. Sa teraz w bardzo dobrych cenach (kolo tysia) a trzymaja tak, ze czternastka ma przytarty blok silnika. pzdr, dr 14/525/400 16 |
Data: Maj 17 2012 23:03:58 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: AZ | On 05/17/2012 10:19 PM, doktorski wrote: Dobrze, że nie głowicę ;-)komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkmUomatko. Przy takiej trwalosci gum wez sobie PP2CT. Sa teraz w bardzo dobrych cenach (kolo tysia) a trzymaja tak, ze czternastka ma przytarty blok silnika. -- Artur ZZR 1200 17 |
Data: Maj 17 2012 23:11:51 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: Kuczu | W dniu 2012-05-17 23:03, AZ pisze: On 05/17/2012 10:19 PM, doktorski wrote: Najlepsi przycieraja wlew paliwa -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 18 |
Data: Maj 18 2012 09:39:27 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | Kuczu napisał(a): Najlepsi przycieraja wlew paliwa Wlasnie, jakie lac paliwo do motura w ktorym wczesniej bylo tylko U95? Mozna lac 98? Nie rozszczelni to gaznika? -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke 19 |
Data: Maj 18 2012 09:48:29 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: AZ | On 05/18/2012 09:39 AM, Kamil Nowak 'Amil' wrote: Kuczu napisał(a):Hmmm... ja bym Cipo lecił kolego żebyĹ to przejĹciowo robił i wlewał za każdym tankowaniem coraz wiÄcej 98. -- Artur ZZR 1200 20 |
Data: Maj 20 2012 14:41:03 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: sowa | W dniu 2012-05-17 22:19, doktorski pisze: ...gum wez sobie PP2CT... trzymaja zawsze i nie zaskakuja? :) znakiem polecasz w ciemno?;) i, ze "bedzie pan zadowolony"? -- sowa czyHa 21 |
Data: Maj 21 2012 06:37:10 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Sun, 20 May 2012 14:41:03 +0200) ktos podajacy sie za sowa ...gum wez sobie PP2CT... Nie wiem jak na mokrym, ale na suchym trzymają fenomenalnie. Katuję już trzeci komplet. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ 22 |
Data: Maj 21 2012 13:10:48 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: kakmar | Dnia 21.05.2012 Piotr Klimek napisał/a: Dnia (Sun, 20 May 2012 14:41:03 +0200) ktos podajacy sie za sowaPP2CT to najlepsze jakie znam, opony na mokre, znaczy najbardziej mi pasujÄ . Tyle że dawno już nie sprawdzałem możliwoĹci konkurencji, wiÄc mogło siÄ sporo pozmieniaÄ. Ogólnie trzymajÄ na tyle dobrze, że jeżdżÄ c prawie codziennie po mieĹcie nie szukam alternatyw. -- kakmaragmaildotcom 23 |
Data: Maj 21 2012 13:26:14 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Mon, 21 May 2012 13:10:48 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar PP2CT to najlepsze jakie znam, opony na mokre, znaczy najbardziej mi...gum wez sobie PP2CT... Jak kiedyś będę miał okazję pojeździć po mokrym torze (na czym mi prawdę mówiąc wcale nie zależy - wolę jak jest sucho) to zdam relacje z zachowania na mokrym. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ 24 |
Data: Maj 21 2012 15:40:15 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: duddits | On 21.05.2012 15:26, Piotr Klimek wrote: na czym mi prawdę A powinno. Uślizgi jest relatywnie łatwiej "ogarnąć" doświadczając ich przy mniejszych prędkościach. W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na torze, ale po górskich serpentynach) nie pojeździłem. Pouczające i wiedza przyda się kiedy sucho. -- [GoMoto.TV] naszym motorem jest pasja 25 |
Data: Maj 21 2012 13:48:29 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Mon, 21 May 2012 15:40:15 +0200) ktos podajacy sie za duddits na czym mi prawdę Dlatego staram sie regularnie jeździć pitbajkiem. http://pitbikeracing.pl/page5.php Tam można sobie potrenować uślizgi przodu i tyłu przy małych prędkościach. Ostatnio trenowałem sobie też hajsajdy :) Poza tym enduro też uczy jazdy w uślizgu. To wszystko później przydaję się w jeździe dużym motocyklem po dużym torze. W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na Jadąc na tor wolę mieć ładną pogodę :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ 26 |
Data: Maj 21 2012 15:54:30 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: duddits | On 21.05.2012 15:48, Piotr Klimek wrote: Dlatego staram sie regularnie jeździć pitbajkiem. To oczywiście prawda, mnie bardziej chodziło o to, że nie należy się obawiać tak tej jazdy w deszczu. Czasem to pożyteczne doświadczenie, wcale niestraszne. W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na A ja wolę być odpowiednio ubrany ;) -- [GoMoto.TV] naszym motorem jest pasja 27 |
Data: Maj 21 2012 13:59:27 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Mon, 21 May 2012 15:54:30 +0200) ktos podajacy sie za duddits Dlatego staram sie regularnie jeździć pitbajkiem. Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to wybieram to drugie po prostu. W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ 28 |
Data: Maj 21 2012 16:05:32 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: duddits | On 21.05.2012 15:59, Piotr Klimek wrote: Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to Nie wiem po co mi to tłumaczysz. Przecież zrobisz jak chcesz :) Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz. No ja też nie, choć pewnie można :) -- [GoMoto.TV] naszym motorem jest pasja 29 |
Data: Maj 21 2012 16:05:59 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: duddits | On 21.05.2012 15:59, Piotr Klimek wrote: Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to Nie wiem po co mi to tłumaczysz. Przecież zrobisz jak chcesz :) Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz. No ja też nie, choć pewnie można :) -- [GoMoto.TV] naszym motorem jest pasja 30 |
Data: Maj 21 2012 16:06:35 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: duddits | On 21.05.2012 15:59, Piotr Klimek wrote: Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to Nie wiem po co mi to tłumaczysz. Przecież zrobisz jak chcesz :) Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz. No ja też nie, choć pewnie można :) -- [GoMoto.TV] naszym motorem jest pasja 31 |
Data: Maj 21 2012 16:01:34 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: AZ | On 05/21/2012 03:54 PM, duddits wrote: A czasem warto sobie poodkręcać i nauczyć się opanowywać uślizgi tyłu i np przy dojazdach do świateł poćwiczyć uślizgi przodu przy małych prędkościach i nauczyć się szybko odpuszczać - przydaje się przy uślizgach przodu przy większych prędkościach które często gęsto kończą się szlifem. -- Artur ZZR 1200 32 |
Data: Maj 22 2012 14:45:16 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: sowa | W dniu 2012-05-17 22:19, doktorski pisze: w bardzo dobrych cenach (kolo tysia) znalazlem za 954pln, ale pogrzebie jeszcze ;) -- sowa czyHa 33 |
Data: Maj 23 2012 00:45:59 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: Viking | W dniu 2012-05-22 14:45, sowa pisze: W dniu 2012-05-17 22:19, doktorski pisze: Tu brałem dopiero co : http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl ja jednak tym razem wziąłem PR2. Miąłem D. sportmax i nie raptem 7 tys. wytrzymała;/ Póki co docieram kiedy tylko mogę.. i no cóż PR2 na suchym daje rade zajebiście, na mokrym jeszcze nie sprawdzałem. -- z Komsomolskim "Czuwaj" :) Tomek "Four wheels move the body, two wheels move the soul.." XX' Czarnula 34 |
Data: Maj 23 2012 04:59:35 | Temat: Re: co po PR2CV? | Autor: doktorski | W dniu wtorek, 22 maja 2012 14:45:16 UTC+2 użytkownik sowa napisał: ale pogrzebie jeszcze ;)Bede mial 2 dniowe potorowki jak wroce z Brna. Dla Ciebie w sam raz, polatasz jeszcze ze 30 kkm :). Wbrew pozorom 14 nie rozrywa na torze cywilnych opon. No i cena bedzie odpowiednia :) Jakbyco to na priva. pzdr, dr 14/525/400 |