Grupy dyskusyjne   »   co po PR2CV?

co po PR2CV?



1 Data: Maj 15 2012 13:21:25
Temat: co po PR2CV?
Autor: sowa 

witam,
o jakiej gumce pomyslec?
na w/w bardzo milo sie mie jezdzilo i w sumie
nadal jezdzi, ale czasu juz myslec nad zmiana
i okazji wypatrywac ;)

--
sowa czyHa



2 Data: Maj 15 2012 17:25:53
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: inż. Mamoń 

sowa wrote:

witam,
o jakiej gumce pomyslec?
na w/w bardzo milo sie mie jezdzilo i w sumie
nadal jezdzi, ale czasu juz myslec nad zmiana
i okazji wypatrywac ;)

Ja mam PR3 i jestem baaardzo zadowolony


--
--

Pozdrawiam
inż. Mamoń
GSF1200SK1

3 Data: Maj 15 2012 18:29:53
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: sowa 

W dniu 2012-05-15 17:25, inďż˝. Mamoďż˝ pisze:

Ja mam PR3 i jestem baaardzo zadowolony

miales PR2?
w sensie, ze "trojki" lepsze od "dwojek"?



--
sowa czyHa

4 Data: Maj 15 2012 20:20:45
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: inż. Mamoń 

sowa wrote:

W dniu 2012-05-15 17:25, in?. Mamo? pisze:

Ja mam PR3 i jestem baaardzo zadowolony

miales PR2?
w sensie, ze "trojki" lepsze od "dwojek"?

Dwojek nie mialem, mialem jedynki
Na trojkach moto prowadzi sie bardzo neutralnie i pewnie
Jeszcze ich dobrze nie dotarlem, a juz byly pozamykane
A ja sie dopiero rozjezdzam po poltorarocznej przerwie


--
--

Pozdrawiam
inż. Mamoń
GSF1200SK1

5 Data: Maj 15 2012 20:58:43
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: Ivam 

Użytkownik "sowa"  napisał w wiadomości grup

miales PR2?

Ja mialem.

w sensie, ze "trojki" lepsze od "dwojek"?

Ciezko wyczuc, ale mam wrazenie ze na suchym i cieplym jest bez zmian, na suchym i zimnym bez zmian, a na mokrym jest lepiej. Inna sprawa, ze jak sie dwojki konczyly to w deszczu juz im rowkow brakowalo;).

Ogolnie czytajac zagraniczne opinie to na 100% sie nie pogorszylo (tez tak twierdze), a podobno troche trwalsze sa (to jeszcze sprawdzam).

--
pzdr:
Ivam

6 Data: Maj 15 2012 09:38:04
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: Kefir 

He!

On 15 Maj, 13:21, sowa  wrote:

witam,
o jakiej gumce pomyslec?
na w/w bardzo milo sie mie jezdzilo i w sumie
nadal jezdzi, ale czasu juz myslec nad zmiana
i okazji wypatrywac ;)

Pomysl o DSR.

--
Pozdr, R2

7 Data: Maj 15 2012 18:44:15
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: sowa 

W dniu 2012-05-15 18:38, Kefir pisze:

Pomysl o DSR.

ale co mam pomyslec?
  i o ktorych?
bo sa DSR do cizarowek czu autobusow bodajze ;)


--
sowa czyHa

8 Data: Maj 15 2012 10:08:33
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: Kefir 

On 15 Maj, 18:44, sowa  wrote:

W dniu 2012-05-15 18:38, Kefir pisze:

> Pomysl o DSR.

ale co mam pomyslec?
  i o ktorych?
bo sa DSR do cizarowek czu autobusow bodajze ;)

Ciepło pomysl, o motocyklowych. Zimne sie uslizguja ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

9 Data: Maj 15 2012 19:40:55
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: sowa 

W dniu 2012-05-15 19:08, Kefir pisze:

Ciepło pomysl, o motocyklowych. Zimne sie uslizguja ;)
no cieplo mysle:D
ale, ze polecasz?
tak zerklem na przod i ...moze tylko tyl wymienie, bo mieska sporo jeszcze...
jakos dlugo sie czyma ;)


--
sowa czyHa

10 Data: Maj 15 2012 19:42:48
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: AZ 

On 05/15/2012 07:40 PM, sowa wrote:

no cieplo mysle:D
ale, ze polecasz?
tak zerklem na przod i ...moze tylko tyl wymienie, bo mieska sporo
jeszcze...
jakos dlugo sie czyma ;)

Widocznie dużo na kole latasz ;-)

--
Artur
ZZR 1200

11 Data: Maj 15 2012 19:56:30
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: sowa 

W dniu 2012-05-15 19:42, AZ pisze:

Widocznie dużo na kole latasz ;-)

chyba po fajki ;)
komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkm


--
sowa czyHa

12 Data: Maj 15 2012 20:00:44
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: AZ 

On 05/15/2012 07:56 PM, sowa wrote:

Widocznie dużo na kole latasz ;-)

chyba po fajki ;)
komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkm

To w takim razie zamulasz :P

--
Artur
ZZR 1200

13 Data: Maj 15 2012 20:12:35
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: sowa 

W dniu 2012-05-15 20:00, AZ pisze:

To w takim razie zamulasz :P

bo ja to Panie mientka faja z internetu jestem




--
sowa czyHa

14 Data: Maj 17 2012 08:55:31
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: Kefir 

On 15 Maj, 20:12, sowa  wrote:

W dniu 2012-05-15 20:00, AZ pisze:

> To w takim razie zamulasz :P

bo ja to Panie mientka faja z internetu jestem

Powiedz cos, czego jeszcze nie wiemy ;)

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i (nie
sprzedam za zadne skarby)

15 Data: Maj 17 2012 13:19:26
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: doktorski 

W dniu wtorek, 15 maja 2012 19:56:30 UTC+2 użytkownik sowa napisał:

komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkm
Uomatko. Przy takiej trwalosci gum wez sobie PP2CT. Sa teraz w bardzo dobrych cenach (kolo tysia) a trzymaja tak, ze czternastka ma przytarty blok silnika.

pzdr, dr
14/525/400

16 Data: Maj 17 2012 23:03:58
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: AZ 

On 05/17/2012 10:19 PM, doktorski wrote:

komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkm
Uomatko. Przy takiej trwalosci gum wez sobie PP2CT. Sa teraz w bardzo dobrych cenach (kolo tysia) a trzymaja tak, ze czternastka ma przytarty blok silnika.

Dobrze, że nie głowicę ;-)

--
Artur
ZZR 1200

17 Data: Maj 17 2012 23:11:51
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: Kuczu 

W dniu 2012-05-17 23:03, AZ pisze:

On 05/17/2012 10:19 PM, doktorski wrote:
komplet caly (przod+tyl) dlugo jedzie juz, ponad 20kkm
Uomatko. Przy takiej trwalosci gum wez sobie PP2CT. Sa teraz w bardzo
dobrych cenach (kolo tysia) a trzymaja tak, ze czternastka ma
przytarty blok silnika.

Dobrze, że nie głowicę ;-)


Najlepsi przycieraja wlew paliwa

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

18 Data: Maj 18 2012 09:39:27
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

Kuczu napisał(a):

Najlepsi przycieraja wlew paliwa

Wlasnie, jakie lac paliwo do motura w ktorym wczesniej bylo tylko U95? Mozna lac 98? Nie rozszczelni to gaznika?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
sprzedam nerke

19 Data: Maj 18 2012 09:48:29
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: AZ 

On 05/18/2012 09:39 AM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

Kuczu napisał(a):
Najlepsi przycieraja wlew paliwa

Wlasnie, jakie lac paliwo do motura w ktorym wczesniej bylo tylko U95?
Mozna lac 98? Nie rozszczelni to gaznika?

Hmmm... ja bym Cipo lecił kolego żebyś to przejściowo robił i wlewał za każdym tankowaniem coraz więcej 98.

--
Artur
ZZR 1200

20 Data: Maj 20 2012 14:41:03
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: sowa 

W dniu 2012-05-17 22:19, doktorski pisze:

 ...gum wez sobie PP2CT...
 ...a trzymaja tak...

trzymaja zawsze i nie zaskakuja? :)
znakiem polecasz w ciemno?;)
i, ze "bedzie pan zadowolony"?


--
sowa czyHa

21 Data: Maj 21 2012 06:37:10
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Sun, 20 May 2012 14:41:03 +0200) ktos podajacy sie za sowa
wyklawiaturowal co nastepuje:

 ...gum wez sobie PP2CT...
 ...a trzymaja tak...

trzymaja zawsze i nie zaskakuja? :)
znakiem polecasz w ciemno?;)
i, ze "bedzie pan zadowolony"?

Nie wiem jak na mokrym, ale na suchym trzymają fenomenalnie. Katuję już
trzeci komplet.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

22 Data: Maj 21 2012 13:10:48
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: kakmar 

Dnia 21.05.2012 Piotr Klimek  napisał/a:

Dnia (Sun, 20 May 2012 14:41:03 +0200) ktos podajacy sie za sowa
wyklawiaturowal co nastepuje:

 ...gum wez sobie PP2CT...
 ...a trzymaja tak...

trzymaja zawsze i nie zaskakuja? :)
znakiem polecasz w ciemno?;)
i, ze "bedzie pan zadowolony"?

Nie wiem jak na mokrym, ale na suchym trzymają fenomenalnie. Katuję już
trzeci komplet.

PP2CT to najlepsze jakie znam, opony na mokre, znaczy najbardziej mi
pasują. Tyle że dawno już nie sprawdzałem możliwości konkurencji,
więc mogło się sporo pozmieniać. Ogólnie trzymają na tyle dobrze,
że jeżdżÄ…c prawie codziennie po mieście nie szukam alternatyw.

--
kakmaragmaildotcom

23 Data: Maj 21 2012 13:26:14
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Mon, 21 May 2012 13:10:48 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
wyklawiaturowal co nastepuje:

 ...gum wez sobie PP2CT...
 ...a trzymaja tak...

trzymaja zawsze i nie zaskakuja? :)
znakiem polecasz w ciemno?;)
i, ze "bedzie pan zadowolony"?

Nie wiem jak na mokrym, ale na suchym trzymają fenomenalnie. Katuję już
trzeci komplet.

PP2CT to najlepsze jakie znam, opony na mokre, znaczy najbardziej mi
pasują. Tyle że dawno już nie sprawdzałem możliwości konkurencji,
więc mogło się sporo pozmieniać. Ogólnie trzymają na tyle dobrze,
że jeżdżąc prawie codziennie po mieście nie szukam alternatyw.

Jak kiedyś będę miał okazję pojeździć po mokrym torze (na czym mi prawdę
mówiąc wcale nie zależy - wolę jak jest sucho) to zdam relacje z
zachowania na mokrym.


--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

24 Data: Maj 21 2012 15:40:15
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: duddits 

On 21.05.2012 15:26, Piotr Klimek wrote:

na czym mi prawdę
mówiąc wcale nie zależy - wolę jak jest sucho

A powinno. Uślizgi jest relatywnie łatwiej "ogarnąć" doświadczając ich przy mniejszych prędkościach.

W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na torze, ale po górskich serpentynach) nie pojeździłem. Pouczające i wiedza przyda się kiedy sucho.

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

25 Data: Maj 21 2012 13:48:29
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Mon, 21 May 2012 15:40:15 +0200) ktos podajacy sie za duddits
wyklawiaturowal co nastepuje:

na czym mi prawdę
mówiąc wcale nie zależy - wolę jak jest sucho

A powinno. Uślizgi jest relatywnie łatwiej "ogarnąć" doświadczając ich
przy mniejszych prędkościach.

Dlatego staram sie regularnie jeździć pitbajkiem.
http://pitbikeracing.pl/page5.php
Tam można sobie potrenować uślizgi przodu i tyłu przy małych prędkościach.
Ostatnio trenowałem sobie też hajsajdy :) Poza tym enduro też uczy jazdy
w uślizgu. To wszystko później przydaję się w jeździe dużym motocyklem po
dużym torze.

W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na
torze, ale po górskich serpentynach) nie pojeździłem. Pouczające i
wiedza przyda się kiedy sucho.

Jadąc na tor wolę mieć ładną pogodę :)


--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

26 Data: Maj 21 2012 15:54:30
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: duddits 

On 21.05.2012 15:48, Piotr Klimek wrote:

Dlatego staram sie regularnie jeździć pitbajkiem.
http://pitbikeracing.pl/page5.php
Tam można sobie potrenować uślizgi przodu i tyłu przy małych prędkościach.
Ostatnio trenowałem sobie też hajsajdy :) Poza tym enduro też uczy jazdy
w uślizgu. To wszystko później przydaję się w jeździe dużym motocyklem po
dużym torze.

To oczywiście prawda, mnie bardziej chodziło o to, że nie należy się obawiać tak tej jazdy w deszczu. Czasem to pożyteczne doświadczenie, wcale niestraszne.

W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na
torze, ale po górskich serpentynach) nie pojeździłem. Pouczające i
wiedza przyda się kiedy sucho.

Jadąc na tor wolę mieć ładną pogodę :)

A ja wolę być odpowiednio ubrany ;)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

27 Data: Maj 21 2012 13:59:27
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: Piotr Klimek 

Dnia (Mon, 21 May 2012 15:54:30 +0200) ktos podajacy sie za duddits
wyklawiaturowal co nastepuje:

Dlatego staram sie regularnie jeździć pitbajkiem.
http://pitbikeracing.pl/page5.php
Tam można sobie potrenować uślizgi przodu i tyłu przy małych prędkościach.
Ostatnio trenowałem sobie też hajsajdy :) Poza tym enduro też uczy jazdy
w uślizgu. To wszystko później przydaję się w jeździe dużym motocyklem po
dużym torze.

To oczywiście prawda, mnie bardziej chodziło o to, że nie należy się
obawiać tak tej jazdy w deszczu. Czasem to pożyteczne doświadczenie,
wcale niestraszne.

Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to
wybieram to drugie po prostu.

W sumie myślałem podobnie dopóki trochę w deszczu (niestety nie na
torze, ale po górskich serpentynach) nie pojeździłem. Pouczające i
wiedza przyda się kiedy sucho.

Jadąc na tor wolę mieć ładną pogodę :)

A ja wolę być odpowiednio ubrany ;)

Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz.

--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

28 Data: Maj 21 2012 16:05:32
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: duddits 

On 21.05.2012 15:59, Piotr Klimek wrote:

Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to
wybieram to drugie po prostu.

Nie wiem po co mi to tłumaczysz. Przecież zrobisz jak chcesz :)

Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz.

No ja też nie, choć pewnie można :)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

29 Data: Maj 21 2012 16:05:59
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: duddits 

On 21.05.2012 15:59, Piotr Klimek wrote:

Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to
wybieram to drugie po prostu.

Nie wiem po co mi to tłumaczysz. Przecież zrobisz jak chcesz :)

Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz.

No ja też nie, choć pewnie można :)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

30 Data: Maj 21 2012 16:06:35
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: duddits 

On 21.05.2012 15:59, Piotr Klimek wrote:

Obawiać nie, ale mając wybór jechać na trackday jak pada lub nie pada to
wybieram to drugie po prostu.

Nie wiem po co mi to tłumaczysz. Przecież zrobisz jak chcesz :)

Jakoś sobie nie wyobrażam śmigania po torze w ciuchach na deszcz.

No ja też nie, choć pewnie można :)

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

31 Data: Maj 21 2012 16:01:34
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: AZ 

On 05/21/2012 03:54 PM, duddits wrote:


To oczywiście prawda, mnie bardziej chodziło o to, że nie należy się
obawiać tak tej jazdy w deszczu. Czasem to pożyteczne doświadczenie,
wcale niestraszne.

A czasem warto sobie poodkręcać i nauczyć się opanowywać uślizgi tyłu i
np przy dojazdach do świateł poćwiczyć uślizgi przodu przy małych prędkościach i nauczyć się szybko odpuszczać - przydaje się przy uślizgach przodu przy większych prędkościach które często gęsto kończą się szlifem.

--
Artur
ZZR 1200

32 Data: Maj 22 2012 14:45:16
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: sowa 

W dniu 2012-05-17 22:19, doktorski pisze:

w bardzo dobrych cenach (kolo tysia)

znalazlem za 954pln,
ale pogrzebie jeszcze ;)


--
sowa czyHa

33 Data: Maj 23 2012 00:45:59
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: Viking 

W dniu 2012-05-22 14:45, sowa pisze:

W dniu 2012-05-17 22:19, doktorski pisze:
w bardzo dobrych cenach (kolo tysia)

znalazlem za 954pln,
ale pogrzebie jeszcze ;)



Tu brałem dopiero co :
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl ja jednak tym razem wziąłem PR2.
Miąłem D. sportmax i nie raptem 7 tys. wytrzymała;/
Póki co docieram kiedy tylko mogę.. i no cóż PR2 na suchym daje rade zajebiście, na mokrym jeszcze nie sprawdzałem.

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek
"Four wheels move the body, two wheels move the soul.."
XX' Czarnula

34 Data: Maj 23 2012 04:59:35
Temat: Re: co po PR2CV?
Autor: doktorski 

W dniu wtorek, 22 maja 2012 14:45:16 UTC+2 użytkownik sowa napisał:

ale pogrzebie jeszcze ;)
Bede mial 2 dniowe potorowki jak wroce z Brna. Dla Ciebie w sam raz, polatasz jeszcze ze 30 kkm :). Wbrew pozorom 14 nie rozrywa na torze cywilnych opon. No i cena bedzie odpowiednia :)

Jakbyco to na priva.

pzdr, dr
14/525/400

co po PR2CV?



Grupy dyskusyjne