na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:
wystarczy wcisn±ć sprzęgło - stuki znikaj±
imho kasujesz w ten sposób luz na torcie dwumasy. Pchasz dociskiem
sprzęgła koło wewnetrzne w stronę koła z wieńcem.
wystarczy wcisn±ć pedał gazu, tak aby obroty podniosły się powyżej
1000rpm - stuki znikaj±.
a tu kasujesz luz obrotami i tort się skleja na chwilę.
--
Piter
golf - 350 ty¶ km, nic nie póka nic nie stóka
Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.
3 |
Data: Pa?dziernik 29 2014 20:52:13 |
Temat: Re: co stuka na luzie? Proszę o pomoc w diagnostyce |
Autor: ToMasz |
W dniu 29.10.2014 20:02, PiteR pisze:
na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:
wystarczy wcisn±ć sprzęgło - stuki znikaj±
imho kasujesz w ten sposób luz na torcie dwumasy. Pchasz dociskiem
sprzęgła koło wewnetrzne w stronę koła z wieńcem.
wystarczy wcisn±ć pedał gazu, tak aby obroty podniosły się powyżej
1000rpm - stuki znikaj±.
a tu kasujesz luz obrotami i tort się skleja na chwilę.
czyli "wali" dwumasa? Ale umiera czy to pocz±tek zużycia? Czy w tym modelu opla 1.3 cdti da się wywalić dwumase i zamontowac zwykłe koło jednomasowe? Jaka¶ inna tania metoda naprawy?
ToMasz
4 |
Data: Pa?dziernik 30 2014 08:56:01 | Temat: Re: co stuka na luzie? Proszę o pomoc w diagnostyce | Autor: Myjk |
Wed, 29 Oct 2014 17:40:59 +0100, ToMasz
wystarczy wcisnąć sprzÄ™gło - stuki znikajÄ…. wystarczy
wcisnąć pedał gazu, tak aby obroty podniosły siÄ™ powyżej 1000rpm - stuki
znikajÄ….
Mam coĹ› podobnego samo ostatnio. Czasami dzwoni, czasami aż wali, a czasami
cisza. Jak jest lekki hałas to wciĹ›niÄ™cie sprzÄ™gła go czasem ucisza, a
czasem trzeba podnieć obroty. Byłem chwilÄ™ na kanale i prawdopodobnie
ceramika katalizatora siÄ™ urwała i mi lata po rurze wydechowej.
Także nie zakładaj, że to odrazu K2M. Ĺ»eby je zajechać, to trzeba mieć
wybitny talent. :P
--
Pozdor Myjk
5 |
Data: Listopad 03 2014 16:11:06 | Temat: Re: co stuka na luzie? Proszę o pomoc w diagnostyce | Autor: jerzu |
On Thu, 30 Oct 2014 08:56:01 +0100, Myjk wrote:
Także nie zakładaj, że to odrazu K2M. Żeby je zajechać, to trzeba mieć
wybitny talent. :P
Wystarczy stosować się do, jakże ostatnio modnych, zasad eco-drivingu.
I koło dwumasowe można szybko załatwić :)
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
6 |
Data: Listopad 03 2014 16:08:01 | Temat: Re: co stuka na luzie? Proszę o pomoc w diagnostyce | Autor: jerzu |
On Wed, 29 Oct 2014 17:40:59 +0100, ToMasz
wrote:
Czy to co¶ z łożyskiem oporowym sprzęgła czy umiera koło dwumasowe?
U mnie jest to samo. Mechanik osłuchał, stwierdził że może to być
wysprzęglik (łozysko), albo i sama dwumasa. JeĽdzić, słuchać, jak się
rozsypie to do warsztatu :)
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
| | | |