na allegro sobie siedzi takie cos:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=185932173
czy ktos z was jest w stnie napisac cos o tym ustrojstwie? czy to
typ4? czy warto sie tym interesowac [wyglada super czysciutko i
niezle...]?
jest to silnik podobny do tego z wczesnej 411-tki ale z kiepskim blokiem,
stop taki jak w typ1, dodatkowo g³owice z ma³ymi zaworami (jak 1,7) oraz
niewiadomo jaki jest tam wa³ek rozrz. i jakie jest ko³o zamachowe
pozdrawiam Karol
--
Archiwum grupy:
http://niusy.onet.pl/pl.misc.samochody.garbusy
3 |
Data: Kwiecien 16 2007 18:58:17 |
Temat: Re: co to za silnik? |
Autor: |
jest to silnik podobny do tego z wczesnej 411-tki
ta czesc brzmi niezle ;)
ale z kiepskim blokiem,
stop taki jak w typ1, dodatkowo g³owice z ma³ymi zaworami (jak 1,7) oraz
niewiadomo jaki jest tam wa³ek rozrz. i jakie jest ko³o zamachowe
a ta juz gorzej...
rozumiem, ze nie warto?
pozdrawiam
michalC
4 |
Data: Kwiecien 16 2007 19:12:32 | Temat: Re: co to za silnik? | Autor: Karol Wanelik |
rozumiem, ze nie warto?
tego nie wiem, sam z ciekawosci chcialbym go obejrzec. Info, ktore
napisalem wyczytalem na tunacan-ie. Jak uda mi sie wyrwac z pracy to pojade
go obejrzec, jednak cena 1500 zeta jest raczej zniechecajaca. Dodatkowo z
tym gaznikiem to juz totalna lipa bo napewno w 411 ani P914 to sie raczej
nie zmiesci i zapewne gaznik nie jest przystosowany do uzytkowania w
samochodzie
pozdrawiam Karol
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.samochody.garbusy
5 |
Data: Kwiecien 17 2007 14:07:35 | Temat: Re: co to za silnik? | Autor: qubek |
Gaznik mozna zmienic, silnik nienajlepszy, ale tez i nie jest to gowno. Moze nie
jest to najciekawszy typ IV, ale i tak jest lepszy od typ 1.
Jako ze takie silniki stacjonarne sa czesto w idealnym stanie, to mozna miec
przyzwoity motor za niewielkie pieniadze.
--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
6 |
Data: Kwiecien 17 2007 16:47:15 | Temat: Re: co to za silnik? | Autor: Piotr Jocek |
U¿ytkownik "qubek" napisa³ w wiadomo¶ci
Gaznik mozna zmienic, silnik nienajlepszy, ale tez i nie jest to gowno.
Moze nie
jest to najciekawszy typ IV, ale i tak jest lepszy od typ 1.
Jako ze takie silniki stacjonarne sa czesto w idealnym stanie, to mozna
miec
przyzwoity motor za niewielkie pieniadze.
co racja to racja.
poza tym ile bylo tych 411 w polsce?
malo. a lepiej jzu meic taki silnik przemyslowy niz jakis przechodzony z
411 lub z kwadrata - te to juz w ogle sa w potwornym stanie na ogol.
pozdro
k
7 |
Data: Kwiecien 17 2007 17:09:23 | Temat: Re: co to za silnik? | Autor: mysza, szczurek i T2 ;) |
a pod wroc³awiem jest do kupienia 411 nawet wiem gdzie i to za ¶mieszne
pieni±dze.
8 |
Data: Kwiecien 17 2007 18:15:43 | Temat: Re: co to za silnik? | Autor: Plewka |
a pod wroc³awiem jest do kupienia 411 nawet wiem gdzie i to za ¶mieszne
pieni±dze.
mia³em propozycje kupna tego VW411 ale nie mia³em lawety
oto mail do andrzeja (w³a¶ciciela 411)
9 |
Data: Kwiecien 17 2007 20:16:48 | Temat: Re: co to za silnik? | Autor: mysza, szczurek i T2 ;) |
ALE TO NIE TA, TAK WIÊC S¡ DWIE KO£O WROCKA
10 |
Data: Kwiecien 17 2007 18:28:24 | Temat: Re: co to za silnik? | Autor: Karol Wanelik |
a lepiej jzu meic taki silnik przemyslowy niz jakis przechodzony z
411 lub z kwadrata - te to juz w ogle sa w potwornym stanie na ogol.
pytanie tylko jak ten silnik wyglada w srodku, bo nie wszystko zloto co sie
swieci:)
pozdrawiam Karol
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.samochody.garbusy
11 |
Data: Kwiecien 17 2007 21:20:17 | Temat: Re: co to za silnik? | Autor: Piotr Jocek |
Uzytkownik "Karol Wanelik" napisal w wiadomosci
>a lepiej jzu meic taki silnik przemyslowy niz jakis przechodzony z
>411 lub z kwadrata - te to juz w ogle sa w potwornym stanie na ogol.
pytanie tylko jak ten silnik wyglada w srodku, bo nie wszystko zloto co
sie
swieci:)
zgadza sie :)
kazdy silnik uzywana to moze byc mina - zalana Moto Doktorem :)
pozdro
k
| | | | | | | | |