Grupy dyskusyjne   »   common rail w silnikach VW

common rail w silnikach VW



1 Data: Styczen 23 2008 15:10:34
Temat: common rail w silnikach VW
Autor: Marcin 

Witam,

Prosze "wiedzących" o informacje: czy jedyne silniki diesla koncernu VW to
wszystko w gore
od 3.0 V6 TDI  oraz nowy 2.0 TDI 143 KM, czy rowniez wszystkie popularne
silniki 2,5 TDI
V6 (np 163 KM) sa zrobione w technologii CR?

Dzieki i pozdrawiam
Mario



2 Data: Styczen 23 2008 15:29:10
Temat: Re: common rail w silnikach VW
Autor: Quba 


Użytkownik "Marcin"  napisał w wiadomości

Witam,

Prosze "wiedzących" o informacje: czy jedyne silniki diesla koncernu VW to
wszystko w gore
od 3.0 V6 TDI  oraz nowy 2.0 TDI 143 KM, czy rowniez wszystkie popularne
silniki 2,5 TDI
V6 (np 163 KM) sa zrobione w technologii CR?

CR to 3.0 TDI  i 2.0 TDi ale od 2008 roku,tzn w modelach na 2008

Reszta to PD - czyli pomowtryski lub VP czyli pomparotacyjna.

--
Quba

3 Data: Styczen 23 2008 16:07:24
Temat: Re: common rail w silnikach VW
Autor: nadir 


CR to 3.0 TDI  i 2.0 TDi ale od 2008 roku,tzn w modelach na 2008

Reszta to PD - czyli pomowtryski lub VP czyli pomparotacyjna.

To ja sie podlacze, pod watek.
Ktora konstrukcja, teoretycznie i praktycznie jest odporniejsza na syfiaste paliwo z coniektorych stacji benzynowych; CR, PD czy VP?

4 Data: Styczen 23 2008 16:10:48
Temat: Re: common rail w silnikach VW
Autor: Marcin 

To ja sie podlacze, pod watek.
Ktora konstrukcja, teoretycznie i praktycznie jest odporniejsza na
syfiaste paliwo z coniektorych stacji benzynowych; CR, PD czy VP?

Z tego co wiem, to VP. Moge to tez potwierdzic na podstawie swoich
doswiadczen,
bo od 3 lat jezdze Ibiza 1,9 TDI 110 KM (chip na 140), zdazylo mi sie lac
rozne
paliwa (np jesli na trasie nie bylo nic innego) i nigdy nie bylo najmniejszy
problemow,
auto gna jak szalone ;)
Mario.

5 Data: Styczen 23 2008 22:30:30
Temat: Re: common rail w silnikach VW
Autor: Quba 


Uzytkownik "nadir"  napisal w wiadomosci


To ja sie podlacze, pod watek.
Ktora konstrukcja, teoretycznie i praktycznie jest odporniejsza na
syfiaste paliwo z coniektorych stacji benzynowych; CR, PD czy VP?


VP.

--
Quba

6 Data: Styczen 23 2008 23:19:10
Temat: Re: common rail w silnikach VW
Autor: Bugatti 

Użytkownik "Quba"  napisał w wiadomości:

[....]i 2.0 TDi ale od 2008 roku,tzn w modelach na 2008

Reszta to PD - czyli pomowtryski lub VP czyli pomparotacyjna.

Bzdury piszesz....za dużo czytasz tych parchołów z Auto Świat'a

Niemalże wszystkie 2.0 TDI są na systemie wtryskowym pompowtryskiwaczy *piezoelektrycznych* ( z 1.9 TDI PD mają troszkę różnicy...nie chce mi się pisać ...Pan za karę sam sobie poszuka ;-p). Jedynym wyjątkiem jest silnik na szynie CR który zadebiutował w Tiguanie...i w nowej A4.

A co do TDI na pompie VP to nie są one produkowane już od paru lat ! ;)

Pozdrawiam

--
Bugatti

PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |
Graphic: ATi 48l/100KM | Display: eL Dźi | Keyboard: Szajusng | Mouse: Miki

7 Data: Styczen 24 2008 11:56:06
Temat: Re: common rail w silnikach VW
Autor: Hektor 

Użytkownik "Quba"  napisał

CR to 3.0 TDI  i 2.0 TDi ale od 2008 roku,tzn w modelach na 2008

Reszta to PD - czyli pomowtryski lub VP czyli pomparotacyjna.

Nie wprowadzaj zamieszania jesli nie masz wiedzy. A co z 2.7 TDI ? Pompowtryski czy VP ?

Zbigniew Kordan

8 Data: Styczen 24 2008 20:38:50
Temat: Re: common rail w silnikach VW
Autor: Bugatti 

Użytkownik "Hektor" napisał w wiadomości:L

Użytkownik "Quba"  napisał

CR to 3.0 TDI  i 2.0 TDi ale od 2008 roku,tzn w modelach na 2008

Reszta to PD - czyli pomowtryski lub VP czyli pomparotacyjna.

Nie wprowadzaj zamieszania jesli nie masz wiedzy. A co z 2.7 TDI ? Pompowtryski czy VP ?

CR.

Zbigniew Kordan

Pozdr.

--
Bugatti

PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |
Graphic: ATi 48l/100KM | Display: eL Dźi | Keyboard: Szajusng | Mouse: Miki

common rail w silnikach VW



Grupy dyskusyjne