coupe do 20k?!
1 | Data: Wrzesien 18 2008 23:22:59 |
Temat: coupe do 20k?! | |
Autor: karkow | witam 2 |
Data: Wrzesien 18 2008 23:45:19 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Grzegorz Prędki |
2) volvo vc70 Montowali tam silniki o takiej malej pojemnosci? 3 |
Data: Wrzesien 19 2008 08:25:24 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Paweł | Użytkownik "Grzegorz Prędki" napisał 2) volvo vc70Montowali tam silniki o takiej malej pojemnosci? 2,0 był. Ale za kupiony za 20k będzie wymagał kolejnych 20k inwestycji -- Paweł wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania 4 |
Data: Wrzesien 19 2008 00:24:03 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: kamil d | karkow pisze: witam Z tym budżetem to może: http://www.moto.allegro.pl/item435886668.html, nie o taki typ nadwozia ci chodzi ale ma 180KM i zjada na śniadanie wszystkich pozerów w "sportawych" coupe z 2.0 n/a pod maską ;-] -- kamil d red 206 powered by limedia.pl mysłowice 5 |
Data: Wrzesien 19 2008 00:38:16 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: karkow |
karkow pisze: no wlasnie o ten wyglad chodzi tez;-))) nie musi to miec 7sek do 100:))) pozdrawiam! 6 |
Data: Wrzesien 19 2008 14:08:56 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: ulong | karkow pisze: Mimo wszystko, jakbys sie zdecydowal na auto ktore jedzie, a nie wyglada, to mozesz napisac do mnie na priv ;)Z tym budżetem to może: http://www.moto.allegro.pl/item435886668.html, nie o taki typ nadwozia ci chodzi ale ma 180KM i zjada na śniadanie wszystkich pozerów w "sportawych" coupe z 2.0 n/a pod maską ;-] 7 |
Data: Wrzesien 18 2008 23:15:47 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Rosomaczunio | karkow pisze: witam Nie bÄdzie Ci głupio, jak moje kombi zrobi na Ĺwiatłach Twoje "sportowe coupe" o dwie długoĹci? ;-) Po co samochód, który wyglÄ da na sportowy a jeździ jak fabia? -- Rosomaczki wskakujÄ na krzaczki 8 |
Data: Wrzesien 19 2008 01:29:33 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: karkow |
karkow pisze: podoba mi sie:) tyle powinno wystarczyc:) 9 |
Data: Wrzesien 19 2008 01:30:28 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: karkow |
no i czekam ciagle na jakies merytoryczne rady (sic!) - czemu poziom grupy tak opadł????!!!! 10 |
Data: Wrzesien 19 2008 01:37:34 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: staszek | no i czekam ciagle na jakies merytoryczne rady (sic!) kupuj calibre czemu poziom grupy tak opadł????!!!! bo motylinski nie pisze. 11 |
Data: Wrzesien 18 2008 23:56:48 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Rosomaczunio | karkow pisze: no i czekam ciagle na jakies merytoryczne rady (sic!) - czemu poziom DostałeĹ ze trzy merytoryczne rady, że to nie ma sensu, to jest grupa dyskusyjna, a nie darmowe konsultacje, nikomu tu nie płacisz wiÄc każdy pisze co uważa za stosowne. -- Rosomaczki wskakujÄ na krzaczki 12 |
Data: Wrzesien 19 2008 09:35:31 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: PSYLO | Rosomaczunio pisze: DostałeĹ ze trzy merytoryczne rady, że to nie ma sensu Merytoryczne jak cholera. JeĹli chce kupiÄ, bo mu siÄ podoba, a mocnego silnika nie potrzebuje to jaki w tym widzisz problem? Napisał wyraźnie, że mu siÄ _podoba_, a widocznie nie ma przy okazji dresiarskich ambicji "robienia kombi na Ĺwiatłach", to już jego sprawa. -- _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl Gad: 5563748 | ________________________________________________________ E-mail podany w nagłówku nie jest sprawdzany regularnie. 13 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:27:37 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Rosomaczunio | PSYLO pisze: Merytoryczne jak cholera. JeĹli chce kupiÄ, bo mu siÄ podoba, a mocnego A skÄ d on wie czego potrzebuje jak to jego pierwsze auto? -- Rosomaczki wskakujÄ na krzaczki 14 |
Data: Wrzesien 19 2008 13:57:50 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: karkow |
PSYLO pisze: super;) pierwsze-własne;) jezdzilem juz roznymi autami(za sterami oczywiscie, juz prawie 4 lata) i wiem to i owo;) pozdrawiam 15 |
Data: Wrzesien 19 2008 14:10:17 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: PSYLO | Rosomaczunio pisze: A skÄ d on wie czego potrzebuje jak to jego pierwsze auto? A przepraszam, Ty wiesz lepiej czego on chce. -- _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl Gad: 5563748 | ________________________________________________________ E-mail podany w nagłówku nie jest sprawdzany regularnie. 16 |
Data: Wrzesien 19 2008 12:37:54 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Rosomaczunio | PSYLO pisze: A przepraszam, Ty wiesz lepiej czego on chce. Nie wiem, ale mam swoje zdanie na ten temat wiÄc piszÄ co uważam i nic Ci do tego. -- Rosomaczki wskakujÄ na krzaczki 17 |
Data: Wrzesien 27 2008 17:30:40 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Bartek Su | Rosomaczunio napisał(a): karkow pisze:Z tch co wymieniles wybralbym Eclipse i zdecydowanie odrzucilbym Puga, ze wzgledu na awaryjnoć. Plus - za takÄ kase możesz miec Prelude i to w bardzo dobrym stanie :) -- Pozdrawiam, ~ Honda Prelude ~ Healthy Brunettes ~ ~ WWA@NIGHT ~ Sound Engineering ~ 18 |
Data: Wrzesien 18 2008 23:45:49 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Scobowski | nie zmiesci ci sie w roczniku (max=94-95), ale przejedź się Audi Coupe 19 |
Data: Wrzesien 19 2008 01:41:35 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: staszek | nie zmiesci ci sie w roczniku (max=94-95), ale przejedź się Audi Coupe quattro (ale koniecznie quattro) - wyglada jak kupa Dla mnie - jedyna auta które mieszczą się w definicji "coupe" rotfl. dowiedz sie co znaczy 'coupe' 20 |
Data: Wrzesien 19 2008 06:37:06 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Gabriel'Varius' |
1) peugeot 406 coupeDopisz do listy Fiat Coupe - http://www.fiatcoupe.pl/ (takie male ferrari :-) ) Hyundai Coupe pozdrawiam -- -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl <-- -- -- -- -- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde 21 |
Data: Wrzesien 18 2008 22:51:29 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: hamberg | Fiat Coupe -http://www.fiatcoupe.pl/(takie male ferrari :-) ) koniecznie z silnikiem 2.0 20V TURBO :D. W fiacie qp nie jezdzilem z tym silnikiem ale w kappie tak. Jak sobie przypomne co z duzo ciezsza kappa ten silnik robil to trudno mi sobie wyobrazic jak to musi wygladac w tym fiacie. Za te pieniadze trudno cos lepszego kupic... 22 |
Data: Wrzesien 18 2008 22:14:28 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Adam Adamaszek | On 18 Wrz, 23:22, "karkow" wrote: cos innego? co o powyzszych auta mozna stwierdzic generalnie? jak te typy Jesliby lekko nagiac Twoje wymagania: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4248956 W kwocie sie miesci, nawet jakis konkretny egzemplarz z rocznika 96. -- pozdr AA 23 |
Data: Wrzesien 19 2008 08:29:23 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Boombastic |
witam Mogę za mniejszą cenę sprzedać Civica coupe 97 r. 1,6 125 KM. Celica, eclipse, cougar to tak naprawdę nie sa coupe. 24 |
Data: Wrzesien 19 2008 09:39:56 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX | niedlugo wazny wybor przede mna - zakup pierwszego auta;-) podobaja mi sie E36 Coupe /bo na E46 Ci braknie z 15/ od 2.0 w góre, jak chcesz prawdziwe Coupe. 25 |
Data: Wrzesien 19 2008 10:11:10 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: TomekB | On 2008-09-19 09:39:56 +0200, "BaX" said: E36 Coupe /bo na E46 Ci braknie z 15/ od 2.0 w góre, jak chcesz prawdziwe Popieram, juz dwa razy stawalem przed takim samym wyborem i dwa razy wybralem E36 Coupe. W tej cenie to jest najlepszy mozliwy wybor. -- Tomek 26 |
Data: Wrzesien 19 2008 09:08:06 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 19 Sep 2008 09:39:56 +0200, BaX E36 Coupe /bo na E46 Ci braknie z 15/ od 2.0 w góre, jak chcesz prawdziwe A są jakieś zalety M50B20/M52B20 w porównaniu do M42B18/M44B19? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 27 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:22:07 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX |
On Fri, 19 Sep 2008 09:39:56 +0200, BaX Zasadnicze, r6 zamiast r4 ;) 28 |
Data: Wrzesien 19 2008 09:25:32 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 BaX napisał/a: E36 Coupe /bo na E46 Ci braknie z 15/ od 2.0 w góre, jak chcesz prawdziwe A cos konkretniej? Bo w przypadku 2.0 to raczej wada moim skromnym zdaniem - wiekszy, ciezszy silnik ciazacy z przodu, a osiagi praktycznie te same... -- Jacek "AMI" Rudowski 29 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:41:51 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX |
A są jakieś zalety M50B20/M52B20 w porównaniu do M42B18/M44B19? Trzeba wsiąść do 1.8 i 2.0 , przejechać się to się poczuje i zrozumie różnice. To, że papierowe osiągi są "prawie" takie same, to to "prawie" robi wielką różnice w poruszaniu się. 30 |
Data: Wrzesien 19 2008 09:45:44 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 BaX napisał/a: Zasadnicze, r6 zamiast r4 ;) Przepraszam, ze tak draze - ale moze w takim razie opowiedz nam o tej przewadze 2.0, skoro masz wlasne przemyslenia i porownales. -- Jacek "AMI" Rudowski 31 |
Data: Wrzesien 19 2008 12:00:38 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX |
Zasadnicze, r6 zamiast r4 ;) Ale co mam Ci przelać, silnik 2.0 jest bezporównania lepszą jednostką od tego 1.8. Jak ktoś nie widzi różnicy to powinien się przejechać i poczuć, może zrozumie. A jak nie zrozumie to trudno. Co starasz się odemnie wyciągnać bo nie rozumiem? 32 |
Data: Wrzesien 19 2008 10:04:53 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 BaX napisał/a:
Argumenty - ale jak juz wyniklo z wczesniejszego Twojego postu i tak porownujesz nie te silniki co trzeba :) -- Jacek "AMI" Rudowski 33 |
Data: Wrzesien 19 2008 12:59:36 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX |
Ale co mam Ci przelać, silnik 2.0 jest bezporównania lepszą jednostką od Argumentem jest silnik R6. Minusów nie widze w stosunku do R4 1.8 34 |
Data: Wrzesien 19 2008 13:12:24 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX |
Argumentem jest silnik R6. Minusów nie widze w stosunku do R4 1.8 Skoro R6 ma lepsze osiągi to co to za minus? 35 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:15:38 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 BaX napisał/a:
To jeszcze raz - jakos nikt w praktyce tych duzo wiekszych osiagow silnika 2.0 wzgledem 1.8 (is) sie dopatrzec nie moze... A masa na przodzie samochodu sporo wieksza. A samochod czasami musi takze skrecac. I nie wyciagaj znow tego swojego 2.2litra jako argument :) bo nie tych silnikow dotyczylo pytanie o "lepszosc/gorszosc". -- Jacek "AMI" Rudowski 36 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:13:25 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 BaX napisał/a:
No widzisz, a dla mnie minusem jest masa tego R6, w porownaniu do R4, a osiagow po m50b20/m52b20 dramatycznie lepszych w stosunku do m42b18 i m44b19 raczej nie nalezy sie spodziewac. A masa na dziobie mniejsza tez lepsza :) A samo R6, bo R6 jakos mnie nie przekonuje. Tak czy inaczej przy m50/m52 jak isc w R6 to od 2.5l w gore, jak dla mnie. No dobra, zapomnialem jeszcze o tych niby 2.3 - m50b23 czy tam m52b23 - co moze byc w sumie calkiem niezlym rozwiazaniem, bo sa na aluminiowym bloku, wiec przynajmiej redukujemy mase na przodzie, a osiagi owego silnika sa podobno bardzo interesujace. No ale to juz tez nie jest 2.0 Pozdrawiam -- Jacek "AMI" Rudowski 37 |
Data: Wrzesien 19 2008 13:29:59 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: TomekB | On 2008-09-19 13:13:25 +0200, Jacek Rudowski said: No widzisz, a dla mnie minusem jest masa tego R6, w porownaniu do R4, Tylko bez przeginania w druga strone, R6 mimo ze oczywiscie ciezsze, tez dobrze skreca! A samo R6, bo R6 jakos mnie nie przekonuje. A mnie bardzo, ale ja to praktycznie tylko w trase jezdze ;) No dobra, zapomnialem jeszcze o tych niby 2.3 - m50b23 czy tam m52b23 - co moze byc w sumie Raz na zawsze zapamietac - nie ma czegos takiego jak 2.3., to co zapewnie masz na mysli to M52B25 w E36 w modelu 323i. Blok aluminiowy jak w kazdym M52, Pmax 170hp, osiagi zblizone to starszego 2.5l 190hp. -- Tomek 38 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:32:30 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 TomekB napisał/a: Raz na zawsze zapamietac - nie ma czegos takiego jak 2.3., to co Dlatego owo "niby 2.3" zapewnie masz na mysli to M52B25 w E36 w modelu 323i. Blok aluminiowy Yep Zreszta zdaje sie prosta wymiana kolektora dolotowego mozna te osiagi zwiekszyc. -- Jacek "AMI" Rudowski 39 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:23:54 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 19 Sep 2008 12:59:36 +0200, BaX Argumentem jest silnik R6. Minusów nie widze w stosunku do R4 1.8 Wyższa waga od R4? Wyższe koszty eksploatacji w porównaniu z R4? Te kilka KM i kilknaście Nm więcej mają to zrekompensować? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 40 |
Data: Wrzesien 19 2008 13:46:54 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX |
No i? Zapytaj w BMW co autor miał na myśli projektując te silniki. Widać jednak coś miał. I nadal nie wiem co się tak czepiacie wagi, 320 ma lepsze osiągi ale co gorzej się prowadzi niż 318? 41 |
Data: Wrzesien 19 2008 12:03:07 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 19 Sep 2008 13:46:54 +0200, BaX No i? Zapytaj w BMW co autor miał na myśli projektując te silniki. Widać Rozkład mas, moment bezwładności w osi pionowej, takie tam nic nie ważne głupoty. Przecie BMW jest do jazdy po prostej lub lansu na bulwarze. 320 ma lepsze O ile lepsze? Ułamki sekund? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 42 |
Data: Wrzesien 19 2008 14:08:34 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX |
No i? Zapytaj w BMW co autor miał na myśli projektując te silniki. Widać Ok, w zakresie takich porównan to oczywiście masz rację, ciekawe jak to ma się do faktycznej jazdy, a nie fizyki na papierze. Podobno X5 to jest do lansu na bulwarze. I faktycznie 3.0D w tej budzie to jakieś takie niemrawe 43 |
Data: Wrzesien 19 2008 12:18:32 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 19 Sep 2008 14:08:34 +0200, BaX Ok, w zakresie takich porównan to oczywiście masz rację, ciekawe jak to ma Faktycznie to jest tak, ze 318ti, jak dla mnie, fenomenalnie ciągnie ryjem do zakrętu i jestem w stanie sobie wyobrazić, że jak dołożyć paręnaście/parędziesiąt kg z przodu, to już nie będzie to samo. I nie jestem w tym poglądzie odosobniony. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 44 |
Data: Wrzesien 19 2008 14:26:21 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX | Ok, w zakresie takich porównan to oczywiście masz rację, ciekawe jak to Bardzo możliwe, ja tego nie przerabiałem, przesiadłem się od razu na 2x mocniejsze więc problem większej wagi przy nieco tylko większej mocy mnie nie dopadł :) pozdro. 45 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:36:35 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: TomekB | On 2008-09-19 11:08:06 +0200, Robert RÄdziak said: On Fri, 19 Sep 2008 09:39:56 +0200, BaX wrote: Kultura pracy i ciut lepsze osiÄ gi zwłaszcza przy wiÄkszych prÄdkoĹciach i sytuacjach takich jak wyprzedzanie na trasie. WadÄ może byÄ wiÄksze spalanie w mieĹcie. No i E36 R4 lepiej skrÄca i generalnie ma siÄ wrażenie że prowadzi siÄ "lżej". -- Tomek 46 |
Data: Wrzesien 19 2008 09:40:39 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 TomekB napisał/a: On 2008-09-19 11:08:06 +0200, Robert Rędziak said: A co masz do zarzucenia kulturze pracy wspomnianych czterocylindrowek? Tak z ciekawosci zapytam, bo jakos nie zauwazylem zadnego "braku kultury pracy" przez dwa lata uzytkowania, ale moze cos przegapilem :) Te "lepsze osiagi" to tez z reguly male ulamki sekund i to glownie na papierze. -- Jacek "AMI" Rudowski 47 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:45:43 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: TomekB | On 2008-09-19 11:40:39 +0200, Jacek Rudowski said: A co masz do zarzucenia kulturze pracy wspomnianych czterocylindrowek? Do zazucenia mam tylko tyle ze jest nizsza niz w R6 i zauwazam to przesiadajac sie miedzy takimi autami. Te "lepsze osiagi" to tez z reguly male ulamki sekund i to glownie na papierze. Teraz widze ze mowa o R4 16v, tu sie nie wypowiadam bo nie mam doswiadczenia. W stosunku do 8v roznica jest spora. -- Tomek 48 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:55:59 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX |
Kultura pracy i ciut lepsze osiągi zwłaszcza przy większych Jeździłem E36 z M43, pare latek, było wystarczająco, przejechałem się E46 320 /2.2 - 170KM/, potem E46 328 /193KM/ w tym samym dniu. Róznica niby tylko 23KM, oba silniki to R6, różnica w jeździe bezcenna, 328 przy tym 320 to jak dzikus wypuszczony z buszu, chce się naciskać gaz aby czuć tego kopa szczególnie jak się wysiadło z 316. :)))) Jeżeli komuś wydaje się, że 1.8 i 2.0 to to samo to polecam się przejechać. Dlatego wziąłem.... 330Ci ;)) To tylko 231KM ;))
Ale Ty mówisz o różnicy 1.8-2.0? Niech będzie, że róznice są małe ale i tak są. Dlatego napisałem od 2.0 -> ;) 49 |
Data: Wrzesien 19 2008 10:04:10 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 BaX napisał/a:
Ale chyba przegapiles fakt, ze nie mowimy o m43, ani o m54 :) m43b18 to zdaje sie raczej ok. 114-118KM Porownujac oba powyzsze na pewno widac duza roznice - tutaj sie nie ma co czarowac. Czy m54 przypadkiem nie jest tez zrobione na aluminiowym bloku? I jak sam zauwazyles - to Twoje "2 litry" to tak naprawde 2.2l. Porownanie silnikow wspomnianych przez Roberta juz nie daje takiej przewagi silnikowi 2litrowemu, a rzeklbym, ze nawet przeciwnie. Te "lepsze osiagi" to tez z reguly male ulamki sekund i to glownie na nie w E36... chyba, ze faktycznie zaczniemy rozpatrywac nowsze konstrukcje, a juz na pewno jesli zaczniemy porownywac starsze silniki w E36 z nowszymi konstrukcjami w E46 - ale to chyba troche nierozsadne. -- Jacek "AMI" Rudowski 50 |
Data: Wrzesien 19 2008 12:08:51 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX |
Ale Ty mówisz o różnicy 1.8-2.0? Niech będzie, że róznice są małe ale i Ok, temat się troche rozjechał ale pisząc o BMW w pierwszym wątku napisałem "od 2.0 w góre" mając na uwadze silniki R6 w E36. 51 |
Data: Wrzesien 19 2008 13:35:21 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: TomekB | On 2008-09-19 13:31:09 +0200, Robert RÄdziak said: On Fri, 19 Sep 2008 12:08:51 +0200, BaX wrote: B20 ma 1991cc :) -- Tomek, MSPANC 52 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:37:55 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 19 Sep 2008 13:35:21 +0200, TomekB Od 2.0 w górę jest też M52B20. 148KM i 190Nm. Nadal nie widzę Ale na klapie napisali mu 320, a nie 319.91. I mówi się o nim ,,silnik dwulitrowy''. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 53 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:44:28 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 19 Sep 2008 12:08:51 +0200, BaX Ok, temat się troche rozjechał ale pisząc o BMW w pierwszym wątku napisałem Od 2.0 w górę jest też M52B20. 148KM i 190Nm. Nadal nie widzę tej szokującej przewagi nad M42B18/M44B19. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 54 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:29:28 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 19 Sep 2008 11:55:59 +0200, BaX wrote: Jeździłem E36 z M43, pare latek, było wystarczająco, przejechałem się E46 To nie jest M52B20. Przypominam: M52B20, 148KM i 190Nm. W porównaniu do M42B18 -- 140KM i 175Nm. 2.0 to to samo to polecam się przejechać. Dlatego wziąłem.... 330Ci ;)) To Trzeba było wziąć 320, przecie już od 2.0 jest dobrze? Ale Ty mówisz o różnicy 1.8-2.0? Niech będzie, że róznice są małe ale i tak Od 2.5 się zgodzimy. Od 2.0 nie. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 55 |
Data: Wrzesien 19 2008 13:50:57 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX | 2.0 to to samo to polecam się przejechać. Dlatego wziąłem.... 330Ci ;)) W porównaniu do 1.6 jest na pewno dobrze, tyle, że ja chciałem E46 i silnik 170KM jako wyjściowy /katalogowo 320/ , a że skończyło się na 3.0. Dobrze, że do E46 Coupe nie mocniejszych. :)))
OK, ale autor wątka wspominał o czymś do 2.0 i tylko dlatego napisałem 2.0, inaczej napisał bym 2.5 albo 2.8 ;) 56 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:56:30 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 19 Sep 2008 13:50:57 +0200, BaX W porównaniu do 1.6 jest na pewno dobrze, tyle, że ja chciałem E46 i silnik Nie? A S54B32? OK, ale autor wątka wspominał o czymś do 2.0 i tylko dlatego napisałem 2.0, Do 2.0 w E36 jest tylko M50B20 i M50B25. W porównaniu do M42B18/M44B19 zalet nie widać. Było napisać wprost, że niżej M50B25/M52B25 nie ma sensu się przymierzać albo milczeć. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 57 |
Data: Wrzesien 19 2008 14:05:11 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX | W porównaniu do 1.6 jest na pewno dobrze, tyle, że ja chciałem E46 i No ta, tyle, że to tak jak by troche "inne" E46 ;)
Ale to Ty tak twierdzisz, ja ale nie autor wątku bo on chce "coupe" połgełota i silnik DO 2.0. :) 58 |
Data: Wrzesien 19 2008 12:16:30 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 19 Sep 2008 14:05:11 +0200, BaX No ta, tyle, że to tak jak by troche "inne" E46 ;) Ale też coupe. Ale to Ty tak twierdzisz, ja ale nie autor wątku bo on chce "coupe" No to niech kupi sobie P406 Coupe 2.2HDi i będzie szczęśliwy. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 59 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:25:34 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 19 Sep 2008 11:36:35 +0200, TomekB A są jakieś zalety M50B20/M52B20 w porównaniu do M42B18/M44B19? Mówimy o różnicy kilku KM i może 20 Nm. No i E36 R4 lepiej skręca i generalnie No właśnie. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 60 |
Data: Wrzesien 19 2008 17:18:31 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: ss1 | Moje typy: 61 |
Data: Wrzesien 19 2008 09:39:31 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Paweł | Użytkownik "karkow" napisał w wiadomości 2) volvo vc70 C70. 1. Budżet masz za mały. Tak mniej więcej o połowę by mieć porządne auto. 2. Mój C70 2,4 pali przy bardzo, bardzo delikatnej jeździe w trasie około 8l/100km Przy normalnej, bez ścigania po mieście potrafi nawet dwa razy tyle. Stać Cię? Czy zamierzać kaleczyć auto gazem? 3. Wiele podzespołów jest z S70, co czyni je łatwo dostępnymi. Są jednak takie, które po 10 latach lubią się zużyć, a wymiana sporo kosztuje. 4. Serwis nie jest tani, o ile nie zamierzasz wszystkiego robić sam lub u Pana Kazia. 5. Moim zdaniem ze wszystkich wymienionych C70 jest najładniejsze i z wyglądu najmniej się zestarzał. -- Paweł wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania 62 |
Data: Wrzesien 19 2008 10:09:11 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Greg | Ja swego czasu miałem Celikę - model z '91. Była świetna, tylko za mały silnik (1.6). Samochód dobrze się sprawdzał we w miarę szybkiej jeździe, pomimo tego oraz faktu, że amrtyzatory nie były już pierwszej młodości. Teraz znajomy jeździ Celiką chyba z '94 - kolejny model. Samochód też świetny - środek bardzo dobrze wykończony - po Celice ciężko potem znaleźć coś dobrego w tym względzie. Miałem okazję też jechać tym najnowszym modelem, ale to już nie to. 63 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:48:40 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Michal_K | karkow pisze: witamDo niczego nie namawiam, ale obejrzyj koniecznie Hondę Prelude V generacji zanim podejmiesz decyzję. Za 20 000zł kupisz coś sensownego. Celuj w silnik 2,0 (F20A4)- za tą kasę trafisz coś zadbanego a silnik w miarę ekonomiczny i całkowicie bezproblemowy. IMVVVHO to jedno z ładniejszych Coupe w tym przedziale cenowym. Jeśli to pierwsze auto którym będziesz jeździł, to w ogóle zastanowiłbym się nad sensem posiadania stosunkowo drogiego (sama klasa auta powoduje, że części blacharskie będą droższe) i szybkiego (znów stosunkowo) samochodu. Ale Twój wybór. -- Michał 64 |
Data: Wrzesien 19 2008 09:55:56 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 Michal_K napisał/a: karkow pisze: Szczerze mowiac nie wiem co ludzie takiego niesamowitego widza w Hondzie Prelude. Wielkie to na zewnatrz, a w srodku w sumie ciasnawo. Osiagi, o ile sie nie zainwestuje w mocniejsze wersje, tez raczej rzeklbym dosc przecietne. Skreca tez tak sobie... Szczerze mowiac wolalbym chyba juz Cifa coupe... Porownujac Prelude do Civica (niestety jezdzilem tylko hatchbakiem), Prelude jest straszliwym przerostem formy nad trescia... Pozdrawiam -- Jacek "AMI" Rudowski 65 |
Data: Wrzesien 19 2008 12:07:25 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Michal_K | Jacek Rudowski pisze: Dnia 19.09.2008 Michal_K napisał/a:Przejechać się trzeba :) Wielkie to na zewnatrz, a w srodku w sumie ciasnawo.A w którym Coupe NIE JEST ciasnawo? ;) Osiagi, o ile sie nie zainwestuje w mocniejsze wersje, tez raczej rzeklbym dosc przecietne.Zgoda, nie zawsze coupe kupuje się dla super osiągów. Skreca tez tak sobie...Co masz na myśli? Szczerze mowiac wolalbym chyba juz Cifa coupe...Jeździłeś jednym i drugim? Porownujac Prelude do Civica (niestety jezdzilem tylko hatchbakiem), PreludeNo to chyba jednak nie jeździłes, bo różnica w prowadzeniu jest KOLOSALNA. Zresztą Prelude (wersja z ATTSem) uznana została za najlepiej prowadzące się auto przednionapędowe na świecie. Nie bez przyczyny. -- Michał 66 |
Data: Wrzesien 19 2008 12:13:04 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: BaX |
Porownujac Prelude do Civica (niestety jezdzilem tylko hatchbakiem),No to chyba jednak nie jeździłes, bo różnica w prowadzeniu jest KOLOSALNA. Zresztą Prelude (wersja z ATTSem) uznana została za najlepiej prowadzące się auto przednionapędowe na świecie. Nie bez przyczyny. A co to w ogóle za coupe z napędem na przód :)))))))))) -- Michał 67 |
Data: Wrzesien 19 2008 11:31:44 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 19 Sep 2008 12:13:04 +0200, BaX KOLOSALNA. Zresztą Prelude (wersja z ATTSem) uznana została za najlepiej Od Integry TypeR też? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 68 |
Data: Wrzesien 19 2008 15:19:45 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Michal_K | Robert Rędziak pisze: On Fri, 19 Sep 2008 12:13:04 +0200, BaX wrote:Podobno właśnie też- Prelude z ATTSem prowadzi się lepiej niż Integra- przynajmniej tak twierdzą. Znajdę linki to podrzucę. -- Michał 69 |
Data: Wrzesien 19 2008 10:15:41 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 Michal_K napisał/a: Szczerze mowiac nie wiem co ludzie takiego niesamowitego widza w Hondzie Prelude.Przejechać się trzeba :) Zrobilem takim 2000km w ostatnie wakacje - nadal nic nie widze w tym samochodzie ciekawego. Wielkie to na zewnatrz, a w srodku w sumie ciasnawo.A w którym Coupe NIE JEST ciasnawo? ;) No coz, sa samochody o porownywalnej przestrzeni w srodku, a o wiele mniejszych gabarytach zewnetrznych. Osiagi, o ile sie nie zainwestuje w mocniejsze wersje, tez raczej rzeklbym dosc przecietne.Zgoda, nie zawsze coupe kupuje się dla super osiągów. Jesli dla wygladu to sie musze zgodzic - rzecz gustu - aczkolwiek sa ladniejsze samochody niz Prelude. Skreca tez tak sobie...Co masz na myśli? Dokladnie to co napisalem :) Jesli mialbym byc szczery, to jak dla mnie w ogole slabo skreca. Ale byc moze jestem juz spaczony doswiadczeniami z moich ostatnich dwoch samochodow. Szczerze mowiac wolalbym chyba juz Cifa coupe...Jeździłeś jednym i drugim? Tzn. czym nie jezdzilem? Przyznalem przeciez, ze porownuje Prelude do Civica 3d. Dla mnie jest kolosalna roznica na rzecz Civica. Przynajmiej porownujac popularniejsze modele. Byc moze te z aktywnymi/elektronicznymi bajerami skrecaja lepiej - ale nadal Prelude pozostaje dla mnie o wiele za duzym samochodem, jak na to co oferuje. Czy ATTS tak swoja droga byl/jest dostepny na rynku Europejskim? Bo na razie to sie tylko do Australijskiego dogrzebalem, ale moze sie myle. Co do popularnosci tej wersji na drogach Polski, podejrzewam, ze to tak czy inaczej raczej egzotyka - ale jesli sie myle, wyprowadz mnie z bledu. -- Jacek "AMI" Rudowski 70 |
Data: Wrzesien 19 2008 12:23:57 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Michal_K | Jacek Rudowski pisze: Dnia 19.09.2008 Michal_K napisał/a:Za kierownicą? No jeśli tak, to dziwne, że nie odczułeś dobrego prowadzenia. Być może rzecz gustu, ale ja nie jestem odosobniony w opinii (chociaż na pms pewnie tak ;) ). Też jeździłem wieloma samochodami i Prelude jest w czołówce jeśli chodzi o prowadzenie. Nie każdemu musi się podobać i nie każdy musi mieć takie odczucia :) Gabaryty zewnętrze przeszkadzają w Prelude czy jak? Rozstaw osi właśnie powoduje, że się tak fajnie prowadzi, jest bezpieczne, ale... skoro uważasz że się nie prowadzi to faktycznie rozmiar może przeszkadzać :DWielkie to na zewnatrz, a w srodku w sumie ciasnawo.A w którym Coupe NIE JEST ciasnawo? ;) Oczywiście, dlatego podałem ją tylko jako kolejną propozycję do sprawdzenia. A nuż zaskoczy, a za 20 000zł w sam raz kupi bardzo dobry egzemplarz, wcale nie z dolnych zakresów cen (co miało by miejsce pewnie w przypadku innych modeli które wymienił).Osiagi, o ile sie nie zainwestuje w mocniejsze wersje, tez raczej rzeklbym dosc przecietne.Zgoda, nie zawsze coupe kupuje się dla super osiągów. No skręca jak skręca- przedni napęd. Wszystko jest kwestią przyzwyczajenia i tego, z czego się wsiądzie :)Skreca tez tak sobie...Co masz na myśli? No to jesteś osobliwy po prostu :DPorownujac Prelude do Civica (niestety jezdzilem tylko hatchbakiem), PreludeNo to chyba jednak nie jeździłes, bo różnica w prowadzeniu jest KOLOSALNA. Zresztą Prelude (wersja z ATTSem) uznana została za najlepiej prowadzące się auto przednionapędowe na świecie. Nie bez przyczyny. Przynajmiej porownujac popularniejsze modele. Byc moze te z aktywnymi/elektronicznymiNie chcę być uszczypliwy, ale mam wrażenie, że to "skręcanie" jakoś Ci zalazło za skórę... Czy ATTS tak swoja droga byl/jest dostepny na rynku Europejskim?Jasne, ale to rzadkość wśród rzadkości jaką jest Prelude. Nazywa się to Prelude Type S. Co do popularnosci tej wersji na drogach Polski, podejrzewam, ze to tak czy inaczejRaczej na pewno. Po Krakowie jeździ nie więcej niż 10 sztuk. Ale za to kierowcy się pozdrawiają ;) Części stosunkowo niedrogie a przede wszystkim nic się nie psuje. Prelude była tłuczona tylko w Sayamie w Japonii więc charakteryzuje się bardzo dobrą jakością jak na Hondę. -- Michał 71 |
Data: Wrzesien 19 2008 10:30:55 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 Michal_K napisał/a: Jacek Rudowski pisze: Nie, w bagazniku. No naprawde... zlituj sie z takimi pytaniami :) Oczywiście, dlatego podałem ją tylko jako kolejną propozycję do I ten egzemplarz za 20tys. zlotych bedzie mial ATTS? :) Tzn. czym nie jezdzilem? Przyznalem przeciez, ze porownuje Prelude do Civica 3d.No to jesteś osobliwy po prostu :D No najwyrazniej :) Moze po prostu nie jestem "targetem" tego rozwiazania - ja bym Prelude nie kupil. Przynajmiej porownujac popularniejsze modele. Byc moze te z aktywnymi/elektronicznymiNie chcę być uszczypliwy, ale mam wrażenie, że to "skręcanie" jakoś Ci No tak - bo dla mnie samochod jest fajny, jak daje rade wywijac w zakretach sprawnie :) Prelude 2.0 nie jest idealnym samochodem do tego. Czy ATTS tak swoja droga byl/jest dostepny na rynku Europejskim?Jasne, ale to rzadkość wśród rzadkości jaką jest Prelude. Nazywa się to No i sam widzisz, ze nie bardzo jest nad czym dyskutowac :) Co do popularnosci tej wersji na drogach Polski, podejrzewam, ze to tak czy inaczejRaczej na pewno. Po Krakowie jeździ nie więcej niż 10 sztuk. Ale za to Ja nie bede twierdzil, ze samochod jest usterkowy czy cos - w tym temacie nie mam Hondzie nic do zarzucenia. Po prostu uwazam, ze maja ciekawsze propozycje. A jak juz mialbym wywalac naprawde duzo kasy, to wolalbym chyba S2000 ;) Pozdrawiam -- Jacek "AMI" Rudowski 72 |
Data: Wrzesien 19 2008 15:24:03 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Michal_K | Jacek Rudowski pisze: Dnia 19.09.2008 Michal_K napisał/a:I co, lepiej się jeździ Civikiem 3 drzwiowym? Pytanie wbrew pozorom poważne- możliwe, że z pozycji pasażera, zwłaszcza tylnych siedzeń, samochód nie robi tak dobrego wrażenia jak zza kierownicy. Jak poszuka/sprowadzi to dałoby się.Oczywiście, dlatego podałem ją tylko jako kolejną propozycję do sprawdzenia. A nuż zaskoczy, a za 20 000zł w sam raz kupi bardzo dobry egzemplarz, wcale nie z dolnych zakresów cen (co miało by miejsce pewnie w przypadku innych modeli które wymienił). Jeśli mowa o zakrętach, to zaproponuj samochód który lepiej "daje radę" w zakrętach niż Prelude- w tych pieniądzach.Nie chcę być uszczypliwy, ale mam wrażenie, że to "skręcanie" jakoś Ci zalazło za skórę... Prelude 2.0 nie jest idealnym samochodem do tego.A jak dla mnie jest. Może jeździłeś Preludą z 300 000km i fabrycznymi amorami, może sprężyny popękane albo no nie wiem co... Ja nie bede twierdzil, ze samochod jest usterkowy czy cos - w tym temacieI to już tylny napęd jest :) -- Michał 73 |
Data: Wrzesien 19 2008 13:40:06 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 Michal_K napisał/a: I co, lepiej się jeździ Civikiem 3 drzwiowym? Pytanie wbrew pozorom No przeciez juz napisalem, ze Civic dla mnie jest opcja o wiele lepsza niz popularne modele Prelude. Bo co z tego, ze gdzies tam bywaja wersje ATTS - skoro jest to egzotyka. A inicjator watku bedzie raczej chyba przebieral w samochodach dostepnych w Polsce :) Jak juz cos, to zdecydowanie chetniej bym szukal Civica 1.6vti, mocy wystarczajaco duzo, samochod jak dla mnie prowadzi sie o wiele ciekawiej. No tak - bo dla mnie samochod jest fajny, jak daje rade wywijac w zakretach sprawnie :)Jeśli mowa o zakrętach, to zaproponuj samochód który lepiej "daje radę" Jak dla mnie znow - Civic, z tych popularnych... Nie wiem jak skreca ATTS - moze i jest rewelacyjny - ale znow powtorze, jest to egzotyka, a zwykla Prelude mnie nie powalila. Dalej - do 20-25tys. zlotych BMW E36 318Ti. Podobno E36 Coupe, jak ktos wczesniej twierdzil na tym forum, skreca jeszcze lepiej, czyli wychodzi na to, ze E36 Coupe powinno skrecac jeszcze lepiej niz Prelude. Cos tam by sie jeszcze znalazlo pewnie i zwawszego, i lepiej skrecajacego. (tak wiem, w zasadzie Prelude niby ma lepsze przyspieszenie niz 318Ti, ale zupelnie jakos nadal nie robi wrazenia na mnie, a jesli juz, to negatywne) Prelude 2.0 nie jest idealnym samochodem do tego.A jak dla mnie jest. Może jeździłeś Preludą z 300 000km i fabrycznymi A moze latalem latajacym spodkiem. A autor watku na pewno kupi od razu conajmniej SiR... jasne. Po prostu - Tobie sie moze Prelude podobac, Twoja sprawa - ja widze lepsze, ciekawsze samochody w podobnej klasie i cenie. Moje opcje juz podalem, takie na szybko. -- Jacek "AMI" Rudowski 74 |
Data: Wrzesien 19 2008 15:59:32 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Michal_K | Jacek Rudowski pisze: Dnia 19.09.2008 Michal_K napisał/a:Każdy ma swój gust, moje odczucia są zgoła odmienne- i to pod kazdym względem, a IMHO właśnie pod względem prowadzenia Civic najbardziej jest w tyle za Prelude i chyba to każdy powie. Bo i inna klasa samochodu. Niezależnie od tego czy jest ATTS czy też nie- ATTS za to robi z Preludy najlepiej prowadzący się samochód świata (z przednim napędem), w Civicu chyba trzeba by jakieś łapy na gumie domontowac, coby na zakrętach przytymywał się drzew :D Jak juz cos, to zdecydowanie chetniej bym szukal Civica 1.6vti, mocy wystarczajaco duzo,No znów Twój gust. Cos tam by sie jeszcze znalazlo pewnie i zwawszego, i lepiej skrecajacego.Lepsze- sprawdzone empirycznie :D Po prostu - Tobie sie moze Prelude podobac, Twoja sprawa - ja widzeBardzo możliwe, i dlatego fajnie, że dyskutujemy. Nie daje mi tylko spokoju to, czemu Tobie lepiej się jeździło Civikiem niż Prelude- pierwszy raz się z taką opinią spotykam. Bo naprawdę różnica jest kolosalna, na korzyść Prelude, i wszyscy którzy jeździli tym i tym tak mówią. Dlatego- poważnie znowu i bez uszczypliwości- pytam, czy z tą Preludą którą jechałeś, na pewno wszystko było OK. -- Michał 75 |
Data: Wrzesien 19 2008 14:10:24 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 Michal_K napisał/a: Każdy ma swój gust, moje odczucia są zgoła odmienne- i to pod kazdym CIekaw jestem jak wyglada porownanie zeszperowanego Civica z Prelude ATTS. poza tym jak juz mamy uzywac "wspomagaczy" ciekawe, jak wygladaloby porownanie Civica wyposazonego w podobny uklad. Zreszta naprawde nie ma o czym tu dyskutowac, bo ja porownuje popularna wersje Prelude z popularna wersja Civica. Jak juz cos, to zdecydowanie chetniej bym szukal Civica 1.6vti, mocy wystarczajaco duzo,No znów Twój gust. I tego sie trzymajmy w takim razie. Pozdrawiam -- Jacek "AMI" Rudowski 76 |
Data: Wrzesien 19 2008 16:26:22 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Michal_K | No a dla inicjatora wątku mam nadzieję nasza wspólna rada, żeby przyjrzał się również Hondzie :) 77 |
Data: Wrzesien 19 2008 15:26:05 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 Michal_K napisał/a: No a dla inicjatora wątku mam nadzieję nasza wspólna rada, żeby Maly edit: Ale niekoniecznie Prelude 2.0 ;P zeby juz przedmowcy krwi nie psuc. Bo bardzo mozliwe, ze ogolnie wersje od 2.2 w gore maja inne zawieszenie, wiec i moze skrecaja inaczej - 2.0 szalu nie robi ;) Pozdrawiam -- Jacek "AMI" Rudowski 78 |
Data: Wrzesien 19 2008 17:55:27 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Boombastic |
Dnia 19.09.2008 Michal_K napisał/a: A jakie to masz te wersje od 2,2 w górę? A co do samej 2,2 to znalezienie takiej nie skłądanej z dwóch to jak szukanie igły w stogu siana. A wersje 2,0 nie sa jakieś oszałamiające. Jak dla mnie ciasne i zależy jakiego wzrostu jest pytający. Ja sie ledwo miesciłem co Cifa coupe na wysokość, a w Preludzie to już porazka, bo jest jeszcze mniej miejsca na głowę. Ale ja wsiadając do S2000 mam głowe ponad szybą. 79 |
Data: Wrzesien 19 2008 16:09:16 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 Boombastic napisał/a: A jakie to masz te wersje od 2,2 w górę? Wersji silnikowych w sensie pojemnosci pewnie nie ma za wiele, ale sa rozne opcje typu TypeS, SiR i wlasnie chocby te bajery typu wspomniganego ATTS - wierze po tej calej dyskusji, ze moga miec one inne zawieszenie niz prosta 2.0 i byc moze prowadza sie dzieki temu lepiej. Chcialbym w kazdym razie w to wierzyc po doswiadczeniach z Prelude 2.0 :) A co do samej 2,2 to znalezienie takiej nie skłądanej z dwóch to jak No i widzisz sam, ze ciasnota to nie tylko moje wrazenie w przypadku Prelude (ja szczesliwie nie jestem jakichs duzych gabarytow ;)), a jak patrzysz od zewnatrz, to wydaje sie duzy samochod, wieeeelka macha itp. Tylko po co? ;) A w S2000 to chociaz dach mozesz sobie zdjac ;) Pozdrawiam -- Jacek "AMI" Rudowski 80 |
Data: Wrzesien 19 2008 18:25:18 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Michal_K | Jacek Rudowski pisze: Dnia 19.09.2008 Boombastic napisał/a:Silnikowych trzy wersje: 2,0 2,2 190KM i 2,2 200KM i to właśnie ten TypeS który ma ATTS. Oprócz tego ATTS można było zamówić jako opcję. Faktycznie- OIDP są też trzy wersje zawieszenia :D I fakt faktem- 2,2 lepiej się prowadzi niż 2,0 ale to raczej kosmetyczna róznica. Kwestia pozycji za kierownicą. Ktoś kto preferuje pół- leżącą (np ja :D ) uważa samochód za bardzo wygodny (np ja :D ).A co do samej 2,2 to znalezienie takiej nie skłądanej z dwóch to jak szukanie igły w stogu siana. A wersje 2,0 nie sa jakieś oszałamiające. Jak dla mnie ciasne i zależy jakiego wzrostu jest pytający. Ja sie ledwo miesciłem co Cifa coupe na wysokość, a w Preludzie to już porazka, bo jest jeszcze mniej miejsca na głowę. Ale ja wsiadając do S2000 mam głowe ponad szybą. -- Michał 81 |
Data: Wrzesien 19 2008 09:54:34 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: mglod7 | A ja ze swojej strony polecam Lancia Kappa Coupe np. 82 |
Data: Wrzesien 19 2008 17:46:44 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 19 Sep 2008 09:54:34 -0700 (PDT), mglod7 Trudno o cos ladniejszego, wygodniejszego a przy okazji a moze to Przyjedź do Łodzi, to Ci pokażę takie miejsce, gdzie się trafiają :) A poważniej, rzadkość to zaleta, ale i wada, jak zaczniesz potrzebować jakiejś typowej tylko dla danego modelu części. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 83 |
Data: Wrzesien 19 2008 12:37:51 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: mglod7 | On 19 Wrz, 18:46, Robert Rędziak wrote: On Fri, 19 Sep 2008 09:54:34 -0700 (PDT), mglod7 Jesli myslisz o LanciaTeam to znam ich dobrze, sam mam od nich swoja Lybre... Z czystym sumieniem moge chlopakow polecic. 84 |
Data: Wrzesien 23 2008 00:23:49 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Michał | mglod7 napisał(a): A ja ze swojej strony polecam Lancia Kappa Coupe np. Ja moge tego sprzedawce polecić :) (kolega kupił takie auto, tylko 4 drzwi, więszy silnik bez turbo) Co do auta.. to bardziej coś innego, coś jak safrane biturbo tylko zawieszenie nie to, coś jak audi s8 tylko moc nie ta, coś jak s klasa amg tylko nie to wyciszenie :) Z poruszanych tematów - progi testowane - ze 120km/h przejdziesz tylko pokruszysz katalizator :), zawieszenie spoko nie uszkodzisz. A tak normalnie to progi 40..60km/h i jest spoko, krawężniki spoko. Częsci - nie ma problemów - zresztą takie auto za 15k i 130kkm psuć się nie będzie. Już to opisze mniej więcej bo w niej troszkę jeździłem (pasazer i kierowca). Prowadzenie: Tak z 240...260km/h powinno pojechać, powyżej 160km/h robi się głośniej, ale bez tragedii prowadzi się całkiem ok, przy niskich prędkościach rewelacja - płynie przywyższych ok, są lepsze auta ale jest ich niewiele (nie, nie coupe). Auto zrobione tak żeby dawało przyjemność z jazdy - serio :) frajda jest. Jak dla mnie troche za twarde, niektórzy móią za miękkie ogólnie to miękkie ale prowadzi się ok wchodzi prawie wszędzie brak troche kompa co by droge analizował i airmatica, aha nie mają esp ale zestrojone ok, nie wylecisz tyłem do przodu, nowoczesny abs któy powinien wyprowadzić jak by co. Sport: będzie względnie szybkie z na oko z 8 do 100. po zakrętach będzie można troche szybciej niż zwykłym autem (większy rozstaw, lepsze wielowachaczoe zawieszenie), ale bez przesady (brak esp, brak automatycznych nastawów czy regulacji wysokości). po dzirach czy progach bedzie się nieźle jeździło (mało czuć), generalnie dziur się nie omija :) Spalanie: na oko 15l/100 (11l/100 da się robić) kolega ostatnio robi 20l/100 :) (nie, nie popsuł auta). na trasie bez szaleństw 10l/100, przy większych prędkościach troszke oszczędzniejsze niż renault safrane 170km/h chyba wychodzi 19l/100. Wyposarzenie: Ciekawe choć troche brakuje z plusów: +komp ma pamięć wielu elementów do wymiany dostępne z LCD (a nie tylko licznik ile do serwisu). +fajna klima, ale tylko jedno strefowa (w nowym modelu poprawili znacznie :) ) +lusterka, "tzw. full" elektryka, itp... cztery światełka z tyłu :) +aha kanapa tylnia największa jaką widziałem, miejsca od groma (troche mniej niz merc, reno, bmw7 podobnie jak stare a8 nie L) :) minusy: -nie widzisz średnich prędkości, dystansów,spalania, iile do stacji itp.. -brak memory na fotelach/kierownicy i jej opcji -jakies takie audio dziwne troche, ale może to wina mp3playera tyle, mozna by wymieniać (bo np merc s500ma czy renault) ale tutaj celujemy w auto sportowe ogólnie ma wszyzstkiego więcej niz mieć powinno :) Bezpieczeństwo: nie testowałem :) ma napinacze i poduchy ale nie jest to super bezpieczna marka ani konstrukcja. Ściganie się ;) safrane lancia bierze na prostej (lżejsze - 1.4 tony), na zakętach się sytuacja odwraca :) (komp od zawieszenia), i większy wariat za kółkiem w reno bo ma 4 czy 5 gwiazdek i fabryczną klatke na czołowe :) generalnie jest czym pojeździć przedewsyztskim wygodnie, ale i szybko, sam nie prowadziłęm go 250km/h to nie wiem jak przy tych prędkościach. aha jakość wykonania ogólnie ok, choć pewne drobiazgi są nie takie.. ale to włoskie jest :) Jedyny minus jaki widze to pierwsze auto... "jak dobrze wiatr zawieje" to te 260km/h pojedzie - jak pojedzie to się bedzie testować..., a auto 5 gwiazdek ani ESP nie ma. (popatrz tylko na opony żebyś miał takie na 250km/h a nie 210). pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 85 |
Data: Wrzesien 23 2008 00:44:41 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Michał | > A ja ze swojej strony polecam Lancia Kappa Coupe np. I się pomyliłem :) ten model MA zmiane nastawów zawieszenia, chyba nie automatyczną :) 4 drzwiowy nie miał (albo guzika nie znalazłem - może z menu kompa ??? ) pozdrawiam. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 86 |
Data: Wrzesien 19 2008 16:58:40 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Jacek Rudowski | Dnia 19.09.2008 Michal_K napisał/a: No i widzisz sam, ze ciasnota to nie tylko moje wrazenie w przypadku PreludeKwestia pozycji za kierownicą. Ktoś kto preferuje pół- leżącą (np ja :D No, tylko do lezenia to jest lozko, a za kierownica to sie powinno siedziec :P -- Jacek "AMI" Rudowski 87 |
Data: Wrzesien 19 2008 19:16:18 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Boombastic | Kwestia pozycji za kierownicą. Ktoś kto preferuje pół- leżącą (np ja :D 88 |
Data: Wrzesien 19 2008 17:44:41 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Robert Rędziak | On Fri, 19 Sep 2008 18:25:18 +0200, Michal_K Kwestia pozycji za kierownicą. Ktoś kto preferuje pół- leżącą (np ja :D Pozycja półleżąca jest bardzo dobra na boydromie czy innym bulwarze, ale generalnie leży w sprzeczności z prawidłami efektywnego prowadzenia samochodu. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 89 |
Data: Wrzesien 20 2008 00:33:16 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Michal_K | Robert Rędziak pisze: On Fri, 19 Sep 2008 18:25:18 +0200, Michal_K wrote:No mojej "pół leżącej" to sporo brakuje do 45 stopni oparcia fotela :D Jest jakieś 20-25 stopni (na oko). Głową faktycznie się dotyka sufitu jak oparcie jest położone w około 10 stopniach. Te 20-25 stopni zapewnia mi prawidłowe trzymanie kierownicy oraz odległość do pedałów (stosunkowo nieduża). Nie widzę zagrożenia dla bezpieczeństwa. Znam zasady prawidłowego trzymania kierownicy i moja pozycja je spełnia. -- Michał 90 |
Data: Wrzesien 20 2008 16:54:52 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: .Peeter | Michal_K wrote: Do niczego nie namawiam, ale obejrzyj koniecznie Hondę Prelude V Ładne auto, podoba mi się, akurat też zastanawiam się nad jakimś Coupe w tych okolicach cenowych i zwróciłem uwagę na Prelude. Wszystko ogólnie fajnie, ale auto ma dwa koszmarne mankamenty: 1. za duże przednie lampy, dziwnie to wygląda, ale można przeboleć 2. dlaczego, u licha, w aucie z okolic 2000 roku nie ma komputera, a liczniki kilometrów są mechaniczne? O_o Bez sensu... -- Pozdrawiam __ |__)_ _|_ _ _ ..| (-(-|_(-| 91 |
Data: Wrzesien 20 2008 17:02:50 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Boombastic | 2. dlaczego, u licha, w aucie z okolic 2000 roku nie ma komputera, Taka tradyszyn Hondy. 92 |
Data: Wrzesien 19 2008 14:15:14 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | karkow pisze: witamŚliiiczny :) - Lewek, który mi się podoba :) cos innego? co o powyzszych auta mozna stwierdzic generalnie? jak te typy pasuja do moich 'wymagan'?Wszystkie powyższe niestety mają mniej, lub bardziej "sportowy" charakter - więc mogą być "zmęczone życiem" - nawet jak są bez poważnego wypadku, to po prostu o zużytych mechanizmach... zwykle bardziej niż odpowiadające im auta "rodzinne". Dodatkowo musisz wziąć pod uwagę ceny części - to były/są auta niszowe i elementy odróżniające je od cywilnych mogą być zabójcze. Dodatkowo zawieszenia - często obniżone i utwardzone - dobrze spisujące się na gładkich drogach na zachód od Odry, ale na naszych dziurach to męczarnia. W mieście też nie wjedziesz np. na wyższy krawężnik - bo stracisz spojler lub zderzak, uderzysz w próg zwalniający, czy przeszorujesz po koleinach w asfalcie... A co do 406 - zajrzyj: http://www.peugeot-klub.pl Znajdziesz praktyków - może coś ci jeszcze doradzą. -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 93 |
Data: Wrzesien 20 2008 16:52:26 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: .Peeter | Odpowiem z peryspektywy użytkownika niskiego auta (dokładka W mieście też nie wjedziesz np. na wyższy krawężnik - bo Problemu nie zauważam, podjeżdżam spokojnie pod niższe krawężniki, na wyższe szkoda mi felg. :) Nawet jak zahaczę dokładką, ta się pięknie naddaje. uderzysz w próg zwalniający Nie zdarzyło mi się, trzeba atakować lekko ukosem i dużo wolniej, niż normalnym autem. czy przeszorujesz po koleinach w asfalcie... Raz mi się zdarzyło przeszorować lekko poprzeczką pod wydechem, ale te koleiny to były dwa wąwozy... -- Pozdrawiam __ |__)_ _|_ _ _ ..| (-(-|_(-| 94 |
Data: Wrzesien 20 2008 20:16:29 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | ..Peeter pisze: Odpowiem z peryspektywy użytkownika niskiego auta (dokładkaJakoś wolę wysokie zawieszenie - ot taka moja fantazja. Jak masz wprawę w ocenie wysokości... i nie trafisz na "płytę niespodziankę...". Zdarzyło mi sie najechać na obluzowaną płytkę chodnikową i uwięznąć na chwilę - zaparła się o wahacz i półoś... ^&(66%%(&^*) A dostawcza C15 nie jest niska... Nakładka też może się oderwać - zaliczyłem to kilka razy w P206 - z normalnym zawieszeniem :( Możliwość zaparkowania na praktycznie każdym miejscu jest dla mnie ważną zaletą. W centrum miasta nie muszę się "przymierzać" do miejsca - czy wjadę, tylko po prostu wjeżdżam. Nie muszę też specjalnie polować na NISKIE miejsce... Nie zawsze jest miejsce :( - czasem przejazd jest na szerokość samochodu.. :( A i progi są różne - jak się drogowcom na poniedziałkowym kacu udało...uderzysz w próg zwalniającyNie zdarzyło mi się, trzeba atakować lekko ukosem i dużo Raz normalnie zawieszone auto powiesiłem na świeżo zrobionym progu :( był dziko wyprofilowany i każdy tam uderzał spodem ... Jak by było z niskim coupe ? Takie drogi to tylko u Nas :( -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 95 |
Data: Wrzesien 20 2008 22:18:14 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: .Peeter | Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote: Jakoś wolę wysokie zawieszenie - ot taka moja fantazja. Bo to kwestia gustu. :) Ja mam fantazję na niskie. :D Jak masz wprawę w ocenie wysokości... Na początku nie miałem, normalne. Kupiłem byle jaki zamiennik dokładki zderzaka i po 2 tyg. już nabrałem wprawy, oczywiście kosztem dokładki. :) i nie trafisz na "płytę niespodziankę...". Tu już chyba żadne zawieszenie by nie pomogło... W centrum miasta nie muszę się "przymierzać" do miejsca Na szczęście u nas nie ma specjalnych problemów z parkowaniem i specjalnie polować nie muszę. Zdarza mi się przytrzeć dokładką, ale to rzadko. Raz normalnie zawieszone auto powiesiłem na świeżo zrobionym progu :( Kierownik auta by zawrócił i pojechał inną drogą. ;) Na szczęście u mnie w mieście nie trafiłem jeszcze na próg, którego by mi się nie udało bezboleśnie pokonać. Może osobniki robiące progi mają u nas mniejszego kaca. ;) -- Pozdrawiam __ |__)_ _|_ _ _ ..| (-(-|_(-| 96 |
Data: Wrzesien 19 2008 20:14:45 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Adam Czajka | hey witam Tak jak już ktoś pisał zainteresuj się Hyundaiem Coupe. Te z silnikiem 1.6 odpuść ok.110KM to trochę mało, 2.0 to już ponad 130, a 2.7 V6 ma powyżej 165KM i daje niezłą radość z jazdy. Niestety klasa średnia niższa i mimo tego, że wszystkie z tych sportawych aut zostawia z tyłu (no może po za Celicą), to lans mniejszy. Tyle że za te same pieniądze masz słabszą 7-8 letnią Toyotę lub 3-4 letniego Hyundaia. -- Pozdrawiam Adam Czajka 97 |
Data: Wrzesien 19 2008 20:21:54 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Adam Czajka | masz słabszą 7-8 letnią Toyotę lub 3-4 letniego Hyundaia. Nie wiem czemu myślałem o cenie 30k, musisz dodać ze 2-3 lata do każdego, żeby się zmieścić. A słabszą to chodzi oczywiście o słabszą wersję silnikową 1.8, a nie słabszą od Hyundaia oczywiście. Piszę to żeby mnie tu nie zjedli miłośnicy japońskiej marki ;) -- Pozdrawiam Adam Czajka 98 |
Data: Wrzesien 23 2008 19:34:09 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: red | On 2008-09-18 23:22:59 +0200, "karkow" said: 1) peugeot 406 coupe Bardzo awaryjny... 3) ford cougar Aktualnie jeżdzÄ, całkiem fajny. 4) toyota celica Straszny maluch :( cos innego? co o powyzszych auta mozna stwierdzic generalnie? jak te typy pasuja do moich 'wymagan'? Opel Astra II Bertone (może 1-2 tyĹ przekroczyÄ 20k), silniki 1.8, 2.0 i 2.2. 99 |
Data: Wrzesien 23 2008 19:53:58 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Boombastic | Opel Astra II Bertone (może 1-2 tyĹ przekroczyÄ 20k), silniki 1.8, 2.0 i 2.2. Ale wnętrze nieco tandetne. Aż byłem zaskoczony. 100 |
Data: Wrzesien 23 2008 21:16:43 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: red | On 2008-09-23 19:53:58 +0200, "Boombastic" said: Ale wnÄtrze nieco tandetne. Aż byłem zaskoczony. Ale gorzej niż w zwykłej Astrze? Pytam bo nie wiem :) 101 |
Data: Wrzesien 23 2008 23:02:04 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Boombastic |
On 2008-09-23 19:53:58 +0200, "Boombastic" said: Akurat w zwykłej Astrze II nie miałem okazji siedzieć, więc nie mam porównania. Zraziły mnie twarde i brzydkie plastiki na tunelu środkowym i konsoli. Takie jak w tańszych amerykańcach. 102 |
Data: Wrzesien 23 2008 21:55:54 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: |
103 |
Data: Wrzesien 24 2008 10:03:26 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Boombastic |
A co w nim jest takiego boskiego? Spowalniacz czterobiegowy? 104 |
Data: Wrzesien 24 2008 13:56:39 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: | > no a Accord Coupe ? 3 litry V6, sylwetka, wyposazenie, komfort jazdy -- pozdr janku -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 105 |
Data: Wrzesien 24 2008 22:01:55 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Boombastic |
> no a Accord Coupe ? I skrzynia automatyczna czterobiegowa co kastruje te 200 KM. 106 |
Data: Wrzesien 24 2008 21:21:23 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: | >> > no a Accord Coupe ? ee, tylko troszke... ale jak juz automat uwierzy, ze naprawde chcesz przyspieszyc, wtedy z Accorda robi sie mala rakietka -- pozdr janku -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 107 |
Data: Wrzesien 25 2008 07:45:17 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Brzezi | śro, 24 wrz 2008 o 22:01 GMT, Boombastic napisał(a): I skrzynia automatyczna czterobiegowa co kastruje te 200 KM.A co w nim jest takiego boskiego? Spowalniacz czterobiegowy?3 litry V6, sylwetka, wyposazenie, komfort jazdy Ale dlaczego tak krytycznie sie wypowiadasz, skoro pewnie nawet nie jechales takim samochodem? Pozdrawiam Brzezi -- [ E-mail: ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ] [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ] [ LinuxUser: #249916 ][ Po ten i inne super programy, ] [ zajrzyj na http://www.debian.org/ ] 108 |
Data: Wrzesien 25 2008 10:06:03 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Adam Płaszczyca | On Wed, 24 Sep 2008 22:01:55 +0200, "Boombastic" 3 litry V6, sylwetka, wyposazenie, komfort jazdy Wiesz, brandzlowanie się ilością biegów zostawiam onanistom cyferkowym. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 109 |
Data: Wrzesien 25 2008 15:59:06 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Boombastic | Wiesz, brandzlowanie się ilością biegów zostawiam onanistom Nie chodzi o liczbę biegów, tylko o przestarzałą konstrukcję skrzyni. Niestety, planetarki to przeszłość, szczególnie te czterobiegowe z za długimi przełożeniami. 110 |
Data: Wrzesien 25 2008 12:58:36 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Brzezi | czw, 25 wrz 2008 o 15:59 GMT, Boombastic napisał(a): Wiesz, brandzlowanie się ilością biegów zostawiam onanistomNie chodzi o liczbę biegów, tylko o przestarzałą konstrukcję skrzyni. To ze jest to stara konstrukcja o niczym nie swiadczy... juz nie raz odpieralem podobne argumenty na przykladzie mojego samochodu, katalogowo manul ma 8sek do setki, a moj z ASB mierzony ma 8,5-7 do steki... Pozdrawiam Brzezi -- [ E-mail: ][ brzezi:~# uptime ] [ Ekg: #3781111 ][ 16:19:06 up 27 days, 20:50, 3 users, ] [ LinuxUser: #249916 ][ load average: 0.25, 0.19, 0.12 ] 111 |
Data: Wrzesien 25 2008 21:10:49 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Adam Płaszczyca | On Thu, 25 Sep 2008 15:59:06 +0200, "Boombastic" Wiesz, brandzlowanie się ilością biegów zostawiam onanistom Z za długimi dla wiertarek. W wypadku elastycznych silników sprawdzają się całkiem dobrze. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 112 |
Data: Wrzesien 25 2008 21:29:05 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Boombastic | Nie chodzi o liczbę biegów, tylko o przestarzałą konstrukcję skrzyni. Do cruisingu jak najbardziej. Ale nie jestem przekonany czy o to chodzi w aucie typu coupe. 113 |
Data: Wrzesien 26 2008 07:30:48 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: | Do cruisingu jak najbardziej. Ale nie jestem przekonany jedne coupe sa do cruisingu, a inne do prawie-sportu -- pozdr janku -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 114 |
Data: Wrzesien 29 2008 09:14:51 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Adam Płaszczyca | On Thu, 25 Sep 2008 21:29:05 +0200, "Boombastic" Do cruisingu jak najbardziej. Ale nie jestem przekonany czy o to chodzi w Do sprawnego jeżdżenia. -- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98 _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/ ___________/ PMS*PJ+S+++P++M+++W-- P++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++ 115 |
Data: Wrzesien 29 2008 10:10:35 | Temat: Re: coupe do 20k?! | Autor: Boombastic |
On Thu, 25 Sep 2008 21:29:05 +0200, "Boombastic" Nie znam tego pojęcia. |