Grupy dyskusyjne   »   cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji

cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji



1 Data: Wrzesien 27 2008 16:56:28
Temat: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Gbator 

Poszukuje motocykla 4T, w cross/enduro, do polatania po lasach i na
weekendowe wyjazdy. Prosze polecic jakis dobry sprwadzony model. Budzet od
9.000-14.000PLN. Moto koniecznie musi dac sie zarejestrowac.

GBator/



2 Data: Wrzesien 27 2008 17:54:31
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Spider A.J. 


"Gbator"  wrote

do polatania po lasach

Po lasach latac nie wolno, o!
:-P
SAJ

3 Data: Wrzesien 27 2008 16:32:46
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Martin.W 

Sprawdź Suzuki DRZ 400

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

4 Data: Wrzesien 28 2008 11:05:37
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Magic 

Gbator pisze:

Poszukuje motocykla 4T, w cross/enduro, do polatania po lasach i na
weekendowe wyjazdy. Prosze polecic jakis dobry sprwadzony model. Budzet od
9.000-14.000PLN. Moto koniecznie musi dac sie zarejestrowac.


Na początek, jak mniemam, bo inaczej byś sie nie pytał :)

Suzuki DR 350/DRZ 400
Kawa KLX 250/300
Yamcia XT 250/350 (ale stare będą) albo TT-R 250/300
Honda XLR 250

Szukaj przede wszystkim modeli z guziczkiem :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

5 Data: Wrzesien 28 2008 16:37:26
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Muti 


Poszukuje motocykla 4T, w cross/enduro, do polatania po lasach i na
weekendowe wyjazdy. Prosze polecic jakis dobry sprwadzony model. Budzet od
9.000-14.000PLN. Moto koniecznie musi dac sie zarejestrowac.


Kumpel ma zarajestrowne Suzuki RMZ 450 i chce coś koło 14000, jak jesteś
zaintereswoany to dawaj na priva  to dowiem sie dokładnie.


pozdr.
Muti

6 Data: Wrzesien 28 2008 17:20:49
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Magic 

Muti pisze:

Poszukuje motocykla 4T, w cross/enduro, do polatania po lasach i na
weekendowe wyjazdy. Prosze polecic jakis dobry sprwadzony model. Budzet od
9.000-14.000PLN. Moto koniecznie musi dac sie zarejestrowac.


Kumpel ma zarajestrowne Suzuki RMZ 450

450 na pierwsze enduro ? Nie polecam :)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

7 Data: Wrzesien 28 2008 17:31:42
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Gbator 

Poruszalem sie wczesniej juz DR 350. Podobaja mi sie KTM LC4 i EXC.
Chcialbym aby moto bylo stosunkowo silne oraz lekkie. Wiem, ze nie ma
kompromisow. Typowo amatorska jazda w terenie - zadnych torow. Jednak aby
wybrac sie w teren musze przeleciec odcinkami po drogach asfaltowych.
Chcialbym miec mozliwosc poderwac minimalnie na gume - moze byc ze sprzegla
w terenie na muldach etc.. Moto musi byc stosunkowo ciche - po prostu nie
nawidze jak schodze po 2 godzinach rozbity od ryku tlumika etc.. A moze
uderzyc w cos z 2 suwu? Jak wyglada kwestia dlugosci zycia takich silnikow?
Na jakiej pojemnosci warto sie skupic? Wracajac do EXC - czy ktos z
grupowiczow go posiada - mialbym kilka pytan.

Gb.

8 Data: Wrzesien 28 2008 22:47:45
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Jarecki [KenLee] 

Użytkownik "Gbator"napisał

Wracajac do EXC - czy ktos z grupowiczow go posiada - mialbym kilka pytan.

*** No to wal (mamy z zona EXC 400 (4T) i EXC 200 (2T). Pisalem tu na grupie
porownanie- znajdziesz w archiwum.
Pozdr
Jarecki [KenLee] +Mecha-Orange EXC 400

9 Data: Wrzesien 28 2008 17:35:25
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Gbator 

przydaloby sie cos z serii HARD ENDURO lub dobry i sprawdzony w teren SOFT
ENDURO.

Gb

10 Data: Wrzesien 28 2008 17:40:30
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Gbator 

przpraszam za tyle postow ale znalazlem cos takiego KTM LC4 SC , czy jednak
ten moto nie bedzie zbyt silny w teren?

11 Data: Wrzesien 28 2008 18:40:52
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "Gbator"  napisał w wiadomości

przpraszam za tyle postow ale znalazlem cos takiego KTM LC4 SC , czy
jednak ten moto nie bedzie zbyt silny w teren?

na początk nie ważna jest moc a poręczność, bo krową a za taką uznaje LC4 SC
słabo z poręcznością, widzisz ja rozważam sprzedaż 450exc i przesiadke na
125exc bo mocy już mam dość a za poręcznością mi sie troche teskni

kolega ma wr 400 w wyśmienitym stanie no i zarejestrowaną ( ten egzemplarz
mogę polecić i nadstawić gębę za niego jeśli chodzi o stan techniczny ) ale
nie wiem czy dać namiar bo kumpla stracę do jazdy a z tym jest ciężko:)
co do wr-ki to brak e-startera ale za to tylko 108kg i bardzo miła
charakterystyka silnika i ogólnie się fajnie prowadzi czy na początek
dobry.... na pewno lepszy niż RMZ 450:)

pozdrawiam
rafał
i chyba 450exc 2004 na wydaniu ale sie cały czas waham

12 Data: Wrzesien 28 2008 19:08:23
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: bokomaru 

Gbator wrote:

przpraszam za tyle postow ale znalazlem cos takiego KTM LC4 SC , czy jednak ten moto nie bedzie zbyt silny w teren?

ja usiluje sprzedac yamahe xt660x, zmienisz kola na enduro i mozna jechac
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M978197
cena jest bardzo promocyjna, moto bez zarzutu, zadna mina

--
Carmen F.

13 Data: Wrzesien 28 2008 11:30:14
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: kroliczy 

Jak dla mnie wybór jest tylko jeden Yamaha WR czy 250 czy 450 zdecyduj
sam, ale ważne - najlepiej rocznik od 2003 - zmienili wahacz - inne po
prostu wysiadaja! Aha na ostatnich zawodach crossowych 90 %
startujacych jezdzi takimi sprzetami.

14 Data: Wrzesien 28 2008 21:20:22
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "kroliczy"  napisał w wiadomości
Jak dla mnie wybór jest tylko jeden Yamaha WR czy 250 czy 450 zdecyduj
sam, ale ważne - najlepiej rocznik od 2003 - zmienili wahacz - inne po
prostu wysiadaja! Aha na ostatnich zawodach crossowych 90 %
startujacych jezdzi takimi sprzetami.

Że niby jakimi sprzętami latają na zawodach crossowych???? WR-ą????

 cóż za cudowna zmiana po 2003 nastąpiła że inne wysiadają? inne to starsze
WR-y czy inne motory ogólnie?

pozdrawiam
rafał-ciekawy

15 Data: Wrzesien 29 2008 06:11:59
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: kroliczy 

On 28 Wrz, 21:20, "Rafał Tomaszewski"  wrote:

Użytkownik "kroliczy"  napisał w wiadomości
Jak dla mnie wybór jest tylko jeden Yamaha WR czy 250 czy 450 zdecyduj
sam, ale ważne - najlepiej rocznik od 2003 - zmienili wahacz - inne po
prostu wysiadaja! Aha na ostatnich zawodach crossowych 90 %
startujacych jezdzi takimi sprzetami.

Że niby jakimi sprzętami latają na zawodach crossowych???? WR-ą????

 cóż za cudowna zmiana po 2003 nastąpiła że inne wysiadają? inne to starsze
WR-y czy inne motory ogólnie?

pozdrawiam
rafał-ciekawy

Tak... sam sie zdziwolem. Cala reszte Kawy, KTM i Suzyki mozna bylo
policzyc na palcach jednej reki ;/. A w 2003 zmienili wachacz na
nazwijmy to "poprawiajacy wlasnosci jeznde"- nie jest teraz taka
narwista i na kolo nie chce skakac - chociaz z tym i tak nie ma
zadnego problemu. Aha - na WR 450 zrobilem okolo 5kkm potem na 2 latka
przesiadlem sie na DRZ 400 i chce dalej jezdzic tylko WR !

16 Data: Wrzesien 29 2008 20:10:04
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "kroliczy"  napisał w wiadomości
Tak... sam sie zdziwolem. Cala reszte Kawy, KTM i Suzyki mozna bylo
policzyc na palcach jednej reki ;/.


tak i rozumie że reszta lata w motocrossie na EXC KLX i DRZ.......... no
prosze cie......... jaki ty motocross oglądasz albo widziałeś?


 A w 2003 zmienili wachacz na nazwijmy to "poprawiajacy wlasnosci jeznde"-
nie jest teraz taka
narwista i na kolo nie chce skakac - chociaz z tym i tak nie ma
zadnego problemu.

No nie skomentuje:)

Aha - na WR 450 zrobilem okolo 5kkm potem na 2 latka
przesiadlem sie na DRZ 400 i chce dalej jezdzic tylko WR !

No wiesz jak zrobiłeś krok w tył to się nie dziw.


Pozdrawiam
Rafał
450exc

17 Data: Wrzesien 28 2008 21:26:20
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "bokomaru"  napisał w wiadomości

ja usiluje sprzedac yamahe xt660x, zmienisz kola na enduro i mozna jechac
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M978197
cena jest bardzo promocyjna, moto bez zarzutu, zadna mina

Jak możesz pisać że zmieni koła na enduro i będzie można jechać?? no będzie
ale gdzie i do czego to się będzie nadawać. XT w wersji enduro ma marne
własności terenowe a w wersji X ( supermoto ) to już w ogóle jakaś pomyłka
żeby tym w teren wjechać. Ja rozumie że chcesz sprzedać ale wszytsko ma
jakiś smak. To tak jak by powiedzieć ze w enduro założe sliki i będe miał
supermoto:)

Pozdrawiam
Rafał
450exc

18 Data: Wrzesien 28 2008 22:55:33
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: bokomaru 

Rafał Tomaszewski wrote:

Jak możesz pisać że zmieni koła na enduro i będzie można jechać?? no będzie ale gdzie i do czego to się będzie nadawać.

skoro napisal ze sie zastanawia nad KTM LC4 to znaczy ze xt tez mu podejdzie. wiem ze 180 kg to kawał grata, ale nie kazdy 'teren' rozumie jako upalanie sprzeta do granic mozliwosci. sporo ludzi lata po lasach takimi motongami i daje rade.

--
bartek & xt660x

19 Data: Wrzesien 29 2008 09:55:43
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "bokomaru"  napisał w wiadomości

skoro napisal ze sie zastanawia nad KTM LC4 to znaczy ze xt tez mu
podejdzie. wiem ze 180 kg to kawał grata, ale nie kazdy 'teren' rozumie
jako upalanie sprzeta do granic mozliwosci. sporo ludzi lata po lasach
takimi motongami i daje rade.

jak to się mówi ja o dupie ty o słupie....... już nie mówie o tym że TX się
nadaje lub nie do terenu bo wychodzi w wersji terenowej a jak ktoś robi
takie coś to znaczy ze jest na to klient, czy to jeździ w lesie czy nie to
inna sprawa - wiem da sie tym jechać i do turystyki leśno szutrowej się
nadaje. Porównywanie XT660 do LC4 SC to jak by porównywać gówno do czekolady
nie obraź się ale mniej więcej są takie same podobieństwa jak i róznice
zresztą sam chyba doskonale wiesz o tym. Mnie chodziło w pierwszym poście że
jak można pisać ze do motoru który stockowo jest zrobiony na supermoto (
czyli X ) założenie kół enduro czyli opon kostkowych zrobi z niego enduro -
no wybacz ale niehuja:) Ale tak spytam jeździłęś kiedyś w terenie czy przez
małe czy wielkie T? Rozumie że takie kwestie jak zawieszenie pomijasz? Bo co
do poręczności XT już widze sie dogadaliśmy:)

Pozdrawiam
Rafał

ps. życze sprzedania XT ale niech ktoś kupi go na szose czyli do tego do
czego został stworzony.

20 Data: Wrzesien 29 2008 11:33:10
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: bokomaru 

Rafał Tomaszewski wrote:

jak to się mówi ja o dupie ty o słupie.......

no, nie ma to jak merytoryczny argument.

Mnie chodziło w pierwszym poście że jak można pisać ze do motoru który stockowo jest zrobiony na supermoto ( czyli X ) założenie kół enduro czyli opon kostkowych zrobi z niego enduro - no wybacz ale niehuja:

roznice miedzy xt660x a xt660r są niewielkie. zawieszenie, o które się tak żołądkujesz, ma raptem 10% wiekszy skok dla enduro. pol zwoju sprezyny wiecej z tylu, 8% wieksza objetosc amortyzatora.

--
bartek & koza xt660x

21 Data: Wrzesien 29 2008 12:34:11
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

bokomaru napisał(a):


roznice miedzy xt660x a xt660r są niewielkie. zawieszenie, o które się tak żołądkujesz, ma raptem 10% wiekszy skok dla enduro. pol zwoju sprezyny wiecej z tylu, 8% wieksza objetosc amortyzatora.

Brales lekcje o DrFlesza?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf

22 Data: Wrzesien 29 2008 12:42:09
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: bokomaru 

Kamil Nowak 'Amil' wrote:

Brales lekcje o DrFlesza?

nie wiem o co Ci chodzi. przeczytałem specyfikację.

--
bartek & koza xt660x

23 Data: Wrzesien 29 2008 20:20:08
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"  napisał w wiadomości

Brales lekcje o DrFlesza?

nie przekręcaj bo nie załapał:)

pozdrawiam
rafał
450exc

24 Data: Wrzesien 29 2008 12:45:04
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor:

On Mon, 29 Sep 2008 11:33:10 +0200, bokomaru
wrote:

roznice miedzy xt660x a xt660r są niewielkie. zawieszenie, o które się
tak żołądkujesz, ma raptem 10% wiekszy skok dla enduro.
pol zwoju
sprezyny wiecej z tylu, 8% wieksza objetosc amortyzatora.

10%, 8%. A powiedz cos na temat procentow ktore z czleka ulatuja jak
pierdolnie bo mu sie zawias skonczy ? Ile procent stawow bierze w tym
udzial i jaki jest procent szkodliwosci takiego dobicia.

Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

25 Data: Wrzesien 29 2008 13:13:07
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: bokomaru 

 wrote:

10%, 8%. A powiedz cos na temat procentow ktore z czleka ulatuja jak
pierdolnie bo mu sie zawias skonczy ?

acha, dwa i pół centymetra różnicy w skoku przodu (225 vs. 200 mm), to rzeczywiscie ogromna roznica! po prostu zyc albo nie zyc w terenie.
dla kronikarskiego obowiazku - z tylu roznicy w zawieszeniu brak.

sto osiemdziesiat kilo z definicji NIE NADAJE sie do skakania ani ekstremu, zatem mowimy o lekkim terenie. a do tego wystarczy w xt660x zmienic kola.

--
bartek & koza xt660x

26 Data: Wrzesien 29 2008 13:48:20
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor:

On Mon, 29 Sep 2008 13:13:07 +0200, bokomaru
wrote:

rzeczywiscie ogromna roznica! po prostu zyc albo nie zyc w terenie.
dla kronikarskiego obowiazku - z tylu roznicy w zawieszeniu brak.

A mnie by sie w terenie przydalo i te 5mm w sobote, bo jebnalem zdrowo
centalka gdy braklo paru cm.

sto osiemdziesiat kilo z definicji NIE NADAJE sie do skakania ani

W sobote jechalem afryka, wazy gdzies 250 i nie skakalem. Po prostu
chcialem szybko przejechac rozmoczona droge z duzymi dziurami :)
Zadne ekstrema, zwykla polna droga.

ekstremu, zatem mowimy o lekkim terenie. a do tego wystarczy w xt660x
zmienic kola.

Da sie, ale po cholere sie meczyc.

Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta

27 Data: Wrzesien 29 2008 20:19:17
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "bokomaru"  napisał w wiadomości

 wrote:
10%, 8%. A powiedz cos na temat procentow ktore z czleka ulatuja jak
pierdolnie bo mu sie zawias skonczy ?

acha, dwa i pół centymetra różnicy w skoku przodu (225 vs. 200 mm), to
rzeczywiscie ogromna roznica! po prostu zyc albo nie zyc w terenie.
dla kronikarskiego obowiazku - z tylu roznicy w zawieszeniu brak.

sto osiemdziesiat kilo z definicji NIE NADAJE sie do skakania ani
ekstremu, zatem mowimy o lekkim terenie. a do tego wystarczy w xt660x
zmienic kola.

Nie chodzi o centymetry tylko o charakterystyke zawieszenia to raz a dwa to
o mase motocykla jak możesz pisać że jak ktoś rozważa LC4 SC które to waży
ok 140KG jak nie przesadziłem to mu 180kg bydle xt660x podejdzie, no ni huja
nie wyobrażam sobie jechać i tak nieporęczną LC4 z plecakiem 40kg no chyba
że ty jesteś jakiś kozak to przepraszam ( Pudziana w to już nie będe
mieszał )

Pozdrawiam i mokry ręcznik polecam
Rafał

ps. Ja wiem że ty kupiłeś to i okazało sie to wielką KUPĄ ale dlaczego
chcesz w to wbić powiedzmy kolege z forum?

28 Data: Wrzesien 30 2008 21:29:11
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Piotr Rezmer 

Rafał Tomaszewski pisze:

ps. Ja wiem że ty kupiłeś to i okazało sie to wielką KUPĄ ale dlaczego chcesz w to wbić powiedzmy kolege z forum?

Dlaczego uważasz że XT660X to kupa?

--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

29 Data: Wrzesien 30 2008 22:58:12
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: bokomaru 

Piotr Rezmer wrote:

Dlaczego uważasz że XT660X to kupa?

ja odpuscilem, z koniem kopal sie nie bede. czlowiek ma swoja wizje swiata i najwyrazniej interesuje go gloszenie z ambony a nie dyskusja.

--
bartek & koza xt660x

30 Data: Pa?dziernik 01 2008 00:25:58
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "bokomaru"  napisał w wiadomości

ja odpuscilem, z koniem kopal sie nie bede. czlowiek ma swoja wizje swiata
i najwyrazniej interesuje go gloszenie z ambony a nie dyskusja.


człowieku jesteś tak ograniczony jak ta twoja XT660X w terenie, po co
próbujesz kogoś obrażać jak sam zamiast dyskutować gadasz jakieś swoje
wymysły. Nie znasz człowieka nie wiesz jak wygląda ile waży ile ma wzrostu a
twierdzisz że twój motor mu podejdzie, nosz....wa ogarnij sie troche. Jakie
ja wizje świata głosze, to że twierdze że z XT660X nigdy nie będzie lekkie
enduro a na pewno nie crosówka to są wizje świata? Czy XT660X to sprawdzony
model? Jak byś wyskoczył i powiedział że masz XR600 albo tt-r jakąś to bym
zamknął się choć lekkie crossówki to nie są ale za to sprawdzone enduro jak
żadne inne, ale niestety twoja oferta podeszła mi pod wciskanie czegoś na
zasadzie a nóż uda sie obyć kogoś kto się nie zna. Cóż jeśli myślisz że
popsułem ci interes to wiedz że akurat w tej sytuacji jestem dumny z
siebie:)

Pozdrawiam
Rafał
450exc

31 Data: Pa?dziernik 01 2008 00:13:35
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "Piotr Rezmer"  napisał w
wiadomości

ps. Ja wiem że ty kupiłeś to i okazało sie to wielką KUPĄ ale dlaczego
chcesz w to wbić powiedzmy kolege z forum?

Dlaczego uważasz że XT660X to kupa?

Ja nie twierdze że jest to złe, po prostu jest jakie jest i do tego do czego
zostało stworzone się nadaje. Napisałem "KUPĄ" dlatego że tak usilne
staranie aby sprzedać coś może nasuwac myśl że dana rzecz nie spełniła
oczekiwań. Po prostu jak sprzedawałem swoją Dr 125 to nie pisałem że nadaje
się na 1/4 mili, jak sprzedawałem trialówke to nie pieprzyłem że wystarczy
zakrzywić kierownice i będzie z tego czoper. Po prostu są jakieś granice
smaku a jak się je przekroczy to robi się z tego kupa.

Pozdrawiam
Rafał
450exc

ps. z Bokomaru dyskutował nie mam zamiaru już, bo dawanie spama z XT660X w
wątku którym ktoś szuka cross/enduro jest po prostu śmieszne.

32 Data: Pa?dziernik 01 2008 09:14:16
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Piotr Rezmer 

Rafał Tomaszewski pisze:

Ja nie twierdze że jest to złe, po prostu jest jakie jest i do tego do czego zostało stworzone się nadaje.
OK, myślałem, że konstrukcja jest nieudana. Pytam, bo kolega który do tej pory jeździł xt600, marzy o migracji na xt660r a to w zasadzie rodzeństwo z x-em.
BTW: swoją sześcsetką nie pakowałbym się w teren. To bardzo drogo kosztuje :) Na 250 w zasadzie w trakcie każdej dłuższej jazdy w terenie zaliczam glebę (chyba ze zmęczenia). Jedyne straty to szkiełka kierunkowskazów (marzę o kierunkach snap-in). W większym motocyklu byłoby drożej.


--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

33 Data: Pa?dziernik 01 2008 10:55:42
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Rafał Tomaszewski 


Użytkownik "Piotr Rezmer"  napisał w
wiadomości

BTW: swoją sześcsetką nie pakowałbym się w teren. To bardzo drogo kosztuje
:) Na 250 w zasadzie w trakcie każdej dłuższej jazdy w terenie zaliczam
glebę (chyba ze zmęczenia).

No tak tylko twoja honda w porównaniu do XT to rower a i tak męczy. Kolega
ma XT600 odkręcone boczne "skrzydełka" bo szkoda ułamać i takie tam,
jechałem tym i da się jechać ale co to za jazda, zgadzam się na grzyby do
lasu albo koleżankę wywieść w las i zrobić przyłożenie na kanapie da się bo
kanapa jest jak z Klera ale nic poza tym. Czyli do turystyki krajoznawczej
tak do enduro nie.

Pozdrawiam
Rafał

34 Data: Wrzesien 29 2008 11:51:32
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: Marek B 

Gbator pisze:

Poszukuje motocykla 4T, w cross/enduro, do polatania po lasach i na
weekendowe wyjazdy. Prosze polecic jakis dobry sprwadzony model. Budzet od
9.000-14.000PLN. Moto koniecznie musi dac sie zarejestrowac.
Posiada crf250x z 2005r wczoraj zbiłem lampę więc mogę trochę opuścić na nową :-) posiada rozrusznik i pali tyle co kot napłakał. po wymianie zaworów na stalowe więc comiesięczne regulacje zaworów odpadają ino lać benzin i latać. cena 12tys. zarejestrowany fotki mogę posłać na priv

--
pozdrawiam
Marek
crf250x

35 Data: Wrzesien 29 2008 19:01:52
Temat: Re: cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji
Autor: rychoo 

musisz pamietac ze takie wyczynowe hard enduro , wymagaja czestego i
pieszczotliwego serwisu , nie naleza to super trwalych , a kupno starszego ok
10 letniego sprzeta nie wymagajacego wkladu kasy to cu. No ale cos za cos,
jak sie ma 50 - 60 koni z 450 czy 40 z 250 to i zre troszke ( ok 10/100
450ccm) i nie pozyje dlugo . Z enduro ktore na poczatek dla amatora wystarcza
polecam w sumie 2 sprzety Honde XR 600 i Yamahe TTR 600 , z przewaga dla tej
pierwszej , motocykle odporne na gleby i nie wymagaja pieszczenia , waza 10
kilo wiecej od EXC 450 , a po roku zdecydujesz czy chcesz cos lzejszego/
mocniejszego - minusem jest niestety brak rozrusznika elektrycznego , ale
kopanie nie jest takie straszne.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

cross/enduro w 4T - lekki i sprawdzowny model - do rejestracji



Grupy dyskusyjne