czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
1 | Data: Czerwiec 14 2008 13:41:57 |
Temat: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | |
Autor: Tomasz Gwiazdowski | Podoba mi sie KTM Lc4. Widze ze sa one w pojemnosciach okolo 600 cm. Czy te 2 |
Data: Czerwiec 14 2008 13:48:51 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Jarecki [KenLee] | Użytkownik "Tomasz Gwiazdowski" napisał Podoba mi sie KTM Lc4. Widze ze sa one w pojemnosciach okolo 600 cm. Czy *** Oryginalny wydech stosunkowo cichy. Silnik mechanicznie glosniejszy niz japonia ale bez tragedii. Jak oceniacie to moto w terenie? *** Temat rzeka- zalezy co rozumiesz pod pojeciem "teren". Zreszta zaraz dowiesz sie od niektorych ze nie ma nic lepszego :P Czy 600 da sie jezdzic w terenie - jak crossem? *** Nie da sie. Pozdr Jarecki [KenLee] + Mecha -Orange EXC 400 3 |
Data: Czerwiec 14 2008 14:21:03 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Tomasz Gwiazdowski |
4 |
Data: Czerwiec 14 2008 06:04:49 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: kroliczy |
czy mozna np majac 2 kpl kol przerzucic go szybko na szose lub ewentualnie Można nawet wrzucic szosowki i miec supermoto - kiedys sprzedawali KTM i w promocji do nowych dawali włąśnie komplet na szose 5 |
Data: Czerwiec 14 2008 16:08:40 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Tomasz Gwiazdowski | czy takie moto nadaje sie do podrozowania do 100-200 km? 6 |
Data: Czerwiec 14 2008 17:38:43 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Monster |
czy takie moto nadaje sie do podrozowania do 100-200 km? do takich podróży nadaje się każde moto,nie zdążysz się dobrze zmęczyć:-) Monster BMW R1100S 7 |
Data: Czerwiec 16 2008 20:47:52 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Jacek Krzyzanowski | Tomasz Gwiazdowski napisali: czy takie moto nadaje sie do podrozowania do 100-200 km? Na miekko. Powyzej 130 troche plywa. 8 |
Data: Czerwiec 15 2008 19:06:14 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: de Fresz | On 2008-06-14 14:21:03 +0200, "Tomasz Gwiazdowski" said: wymyslilem cos takiego. widze ze tym moto mozna normalnie w swiecie W kazdym moto okoloendurowym da sie zrobic cos takiego. Pomysl tylko o 2 rzeczach: - koszty - drugi komplet kol z tysia bedzie kosztowal, plus z 500 na opony, - jak czesto bedzie Ci sie chcailo robic przekladki. oczywiscie bez skokow, blota po pachy?? A dlaczego bez? ;-) Tak serio - LC4 to bardzo sprawna terenowo maszyna, naprawde niewiele mozliwosciami ustepujaca wyczynowym 450. Glowna jej wada jest masa - szybciej meczy i trudniej sie na niej uczyc. W starszych 620 moc tez jest oddawana dosc brutalnie i niektorzy maja z tym problem (ja akurat nie zauwazylem ;-). To co wg mnie jest pewnym utrudnieniem, to zajebisty moment hamujacy silnika - odjecie gazu dziala jak wyrzucenie spadochronu hamujacego, co np. w blocie albo kopnym piachu moze sie latwo przelozyc na momentalne zakopanie. Generalnie to czego szukasz, sadzac po tym co piszesz, to tzw dual sport - endurak o duzych mozliwosciach terenowych, ale bez upierdliwego serwisu wyczynowych maszyn, dobry do zaczecia przygody z offroadem. Klasa dosc nieliczna, obecnie w sumie wymarla. Inne warte rozwazenia modele, to Suzuki DRZ 400 (najlepiej E lub bez literki, tylko kopana) oraz staruszek DR350, Honda XR 400/600/650, Kawasaki KLX 250/300 i moze jeszcze Yamaha TTR600, no i oczywiscie LC4, ale tez jest pare modeli i generacji. W zaleznosci od Twojego doswiadczenia, ilosci kasy, wymiarow (zwlaszcza wagi) mozna pomyslec o odrzuceniu tych czy innych, ale dales za malo danych. czy ktos wykorzystuje go aktualnie w takiej Ja planowalem ale na razie skonczylo sie na lataniu tylko w terenie. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 9 |
Data: Czerwiec 15 2008 19:54:09 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Karambol | W starszych 620 moc tez jest oddawana dosc brutalnie i niektorzy maja z Kazdy LC4 oddaje moc brutalnie jesli ma odpowiedni gaznik, odpowiednio dostrojony. Po 2000 Austriacy zaczeli montowac w nich chujowe na maxa gazniki Mikuni ktore kastruja 640'ke do poziomu mula zeby moto byl bardziej "dla ludzi". Najtaniej jest wymienic gaznik na stary PHM38 lub PHM40 i tyle (poza tym te gazniki latwo poddaja sie tuningowi) LC4 to silnik ktory bardzo lubi tuning i w necie mozna znalesc kity ktore z fabrycznych 50koni robia 72. Nie ma mocniejszych singli na swiecie. Jakos zima na Discovery lecial program "Prawdziwi Motocyklisci". W jednym z odcinkow byl Hill Climbing. Gosc u ktorego uczyl sie bohater programu mial wlasnie tak stunigowanego LC4 (nie mowie o dlugim wachaczu a o silniku wlasnie). Kto sie przypatrzyl ten dojrzal:) -- Pozdro Karambol KTM LC4 EGS-E 620 http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat 10 |
Data: Czerwiec 15 2008 20:03:06 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: de Fresz | On 2008-06-15 19:54:09 +0200, "Karambol" said: W starszych 620 moc tez jest oddawana dosc brutalnie i niektorzy maja z No wiec fabrycznie - nie kazdy ;-) Po 2000 Austriacy zaczeli montowac w nich chujowe na maxa gazniki Mikuni Dodajmy - BST40. Bo sa jeszcze zajebiste (i dosc rzadkie) mechaniczne Mikuni TM40, troszke tylko nizej cenione niz Keihiny FCR. Co do chujowosci - spokojne sa, IMHO przyjemniejsze dla kogos zaczynajacego. Ilekroc dam sie przejechac komus moja LC4 z PHM, to slysze: "co za wscieklizana!" - ja to juz tego nie zauwazam, bo sie przyzywyczailem, ale jesli slyszalem to od paru osob, to musi cos w tym byc. Najtaniej jest wymienic gaznik na stary PHM38 lub PHM40 Dodajmy ze sa one dosc trudne w regulacjach i miewaja swoje himery. Moj np. lubi se raz na jakis czas kaszlnac na wolnych obrotach i zgasnac. No i do ekonomicznych to one nie naleza ;-) LC4 to silnik ktory bardzo lubi tuning i w necie mozna znalesc kity ktore z Oj, to juz chyba przesada. 60 KM jeszcze rozumiem, ale powyzej to juz IMO moze byc trudno to to kontrolowac. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 11 |
Data: Czerwiec 15 2008 20:15:28 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Karambol |
Dodajmy - BST40. Bo sa jeszcze zajebiste (i dosc rzadkie) mechaniczne PHM38 faktycznie ekonomiczny nie jest ze wzgledu na swoja papke przyspieszenia. Ale PHM40 to juz inna bajka i np moj pali teraz okolo 6.3 po tuningu, a wczesniej palil 5L. Pewnie jak bym zrobil jeszcze tuning na dyszach wolnych obrotow, ktore decyduja za "dol" to palil by wiecej ale 6.3 w terenie z moca ok 56 koni to dlamnie zajebiscie, no i moment duzo leprzy:)) Ludzie kombinuja z tymi PHM40 tak, ze pala im po 13L bez zadnego efektu, ale jak sie dobrze zrobi to jest calkiem ekonomicznie. LC4 to silnik ktory bardzo lubi tuning i w necie mozna znalesc kity ktore LC4 Rally na Paryz Dakar mialy 65 koni - mi by taki styknol;P -- Pozdro Karambol KTM LC4 EGS-E 620 http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat 12 |
Data: Czerwiec 15 2008 20:26:14 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Kuczu | Karambol pisze: ze wzgledu na swoja papke przyspieszenia. A co to takiego ta papka ? ;) Bo moj S&S ma na przyklad pompke przyspieszajaca. -- Kuczu LOUD PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 13 |
Data: Czerwiec 15 2008 20:58:12 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Karambol |
przyspieszajaca. Faktycznie to fo'pa pomniejszylo wartosc merytoryczna mojego posta;P -- Pozdro Karambol KTM LC4 EGS-E 620 http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat 14 |
Data: Czerwiec 15 2008 22:46:38 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: | On Sun, 15 Jun 2008 20:26:14 +0200, Kuczu A co to takiego ta papka ? ;) Bo moj S&S ma na przyklad pompke Czyli masz krosufke. Pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) Kosovo je Srbija! 15 |
Data: Czerwiec 15 2008 21:02:53 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: de Fresz | On 2008-06-15 20:15:28 +0200, "Karambol" said: PHM38 faktycznie ekonomiczny nie jest ze wzgledu na swoja papke Ale on zdaje sie byl fabrycznie glownie w LC4 400, nie? Ale PHM40 to juz inna bajka i np moj pali teraz okolo 6.3 po A jaki tuning mu zrobiles? 6.3 w terenie z moca ok 56 koni to dlamnie zajebiscie, no i moment duzo A skad wiesz ze tyle ma, hamowales go? Ktore masz kolektory (ciensze czy grubsze), jaki wydech? Oj, to juz chyba przesada. 60 KM jeszcze rozumiem, ale powyzej to juz IMO Eeeee, ale ze po co? Jak dla mnie w fabrycznej 620 mocy jest w brod, nie specjalnie widze sens jeszcze jej podnoszenia. Juz predzej jakies magiczne odchudzenie (baloniki z helem? ;-) - to to chetnie ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 16 |
Data: Czerwiec 15 2008 22:06:52 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Karambol |
On 2008-06-15 20:15:28 +0200, "Karambol" said: Prawda, ale sprawdza sie znakomicie takze w 620 i 640 - moj brat ma wlasnie 38 w 640'tce z 2000roku. Poza tym PHM38 wyciaga z 400'ki az 41 koni, wyobraz sobie ile by tych koni bylo na Mikuni;)? Ta 400setka z tym gaznikiem ma taka moc jak XT 600 i oddaje ja duzo lepiej- to chyba swiadczy o jego wydajnosci. Ale PHM40 to juz inna bajka i np moj pali teraz okolo 6.3 po Na iglicy, ktora odpowiada za oddawanie mocy od 1/4 do 3/4 otwarcia przepustnicy. 6.3 w terenie z moca ok 56 koni to dlamnie zajebiscie, no i moment duzo kolektory mam grubsze, wydech sportowy przelotowy, gruba pucha. Nie hamowalem go ale mam zamiar, to , ze ma taka moc oceniam po testach, ktore robilismy z LC4 mojego brata, ktorego moc akurat jest znana i wynosi akurat 56 koni. Jak to robilismy to juz nie bede sie rozposywal bo po 3 piwach mi sie niechce;P ale raczej niezawyzam tych liczb. Poza tym po zrobieniu ponad 30tys km na LC4 i obejzdzeniu kilku wersji wiem jak jedzie fabryczna 37Kw w porownaniu z tuningowana.
Powinienes przejechac sie wzmocnionym LC4:) Ja jezdze po piachcach, bardzo sypkich, czesto wchodze w zakret za ktorym jest bardzo grzasko i wychodzac z niego na 2'ce na obrotach, wbijam 3'ke i wtedy..no wlasnie gaz do dechy a silnik jeczy z wysilku, a ja wole jak odrazy jest ryk;) -- Pozdro Karambol KTM LC4 EGS-E 620 http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat 17 |
Data: Czerwiec 15 2008 23:00:16 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: de Fresz | On 2008-06-15 22:06:52 +0200, "Karambol" said: Ale on zdaje sie byl fabrycznie glownie w LC4 400, nie? Pewnie wcale nie duzo mniej. Ino przebieg krzywych bylby inny (zwlaszcza na niskich obrotach). Ale PHM40 to juz inna bajka i np moj pali teraz okolo 6.3 po Ale ze co, spilowales ja pilnikiem, czy jak? A jakie dysze? Poza tym po zrobieniu ponad 30tys km na LC4 i obejzdzeniu kilku wersji wiem Shamuj go, bo ciekaw jestem niezmiernie wyniku na tylnym kole. A co do pomiaru "na oko" IMHO jest on howno wart, bo moc, a zwlaszcza moment maks jest dosc ciezko sprawdzic, wyraznie odczuwalne za to sa inne przebiegi krzywych - i te odczuciowo mocniejsze wcale nie musza miec wyzszych wartosci maksymalnych. LC4 Rally na Paryz Dakar mialy 65 koni - mi by taki styknol;P Chetnie bym sie karnal SC, a najchetniej 625 SXC - najfajnieszym LC4 jaki powstal. Ja jezdze po piachcach, bardzo Jeczy z wysilku? Na sypkim? Pewnie sie mocno kopie, co wlasnie jest skutkiem masy. Sprobuj sie tam przejechac czym lzejszym - np. jakas 450, ze juz o czyms 2T nie wspomne. Na takim podlozu roznica (zwlaszcza w zmeczeniu) jest kolosalna. A jakie masz przelozenia? -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 18 |
Data: Czerwiec 15 2008 23:26:37 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Karambol |
skutkiem masy. Sprobuj sie tam przejechac czym lzejszym - np. jakas 450, No wlasnie mocno kopie, ale to wszysto dzieje sie wpedzie, pewnie dla obserwatora z obku wyglada to inaczej ale dla mnie juz nie. Oczywiscie, ze to skutek masy, dlatego wlasnie potrzebna jest wieksza moc;). Jezdzilem na EXC 450 i na EXC 525 - one leca po grzaskim a LC4 jedzie w tym. przelozenia mam 15/44..nie mow ze powinno byc 15/48 czy wiecej;)))Bo i tak nie zmienie bo to dla mnie optymalne do tego jak go uzywam. -- Pozdro Karambol KTM LC4 EGS-E 620 http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat 19 |
Data: Czerwiec 15 2008 23:43:22 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: de Fresz | On 2008-06-15 23:26:37 +0200, "Karambol" said: przelozenia mam 15/44.. No to juz wiem czemu Ci "nie idzie" ;-) nie mow ze powinno byc 15/48 czy wiecej;))) Ja jak kupilem swojego mialem 14/50 - jedynka byla wlasciwie nieuzywalna, ruszalo sie normalnie z 2., biegi byly krotkie, strasznie mielil tylnym kolem. Teraz mam 15/48 i w sumie jest lepiej, na 1. da sie juz z gazu postawic na gume (wczesniej sie konczyla zanim silnik wszedl na odpowiednie obroty), ale elastycznosc 2. spadla, a dla mnie w ciezszym terenie (grzasko, strome podjazdy) to podstawowy bieg, wiec pewnie wrzuce na przod 14. Bo i tak nie zmienie bo to dla mnie optymalne do tego jak go uzywam. Oszczedzilbys na tuningu silnika ;-) -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 20 |
Data: Czerwiec 16 2008 03:52:11 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Ron | bardzo ciekawy watek sie zrobil. 21 |
Data: Czerwiec 15 2008 23:50:00 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Karambol | > Ale ze co, spilowales ja pilnikiem, czy jak? A jakie dysze? pomiaru "na oko" IMHO jest on howno wart, bo moc, a zwlaszcza moment maks Nie wiem czy jechales kiedys na jakas wyprawe swoim LC4, objuczonym i jeszcze z pasarzerem..? Wtedy najlatiwje stwierdzic czy to lepiej idzie czy nie. A idzie zdecydowanie lepiej. Dlatego jestem zadowolony:) > Chetnie bym sie karnal SC, a najchetniej 625 SXC - najfajnieszym LC4 jaki powstal. Bede mial okazje sprawdzic sie z takim wlasnie:) gwarantowane 60 koni, high flow + Keihin za 3 tys, to ci powiem jak bylo:)) -- Pozdro Karambol KTM LC4 EGS-E 620 http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat 22 |
Data: Czerwiec 14 2008 19:59:39 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: de Fresz | On 2008-06-14 13:48:51 +0200, "Jarecki [KenLee]" said: Jak oceniacie to moto w terenie? Sa lepsze. Przedewszystkim lzejsze ;-) Co do terenu - da sie wjechac wszedzie, przynajmniej sprzet daje rade, bo kierownik nie zawsze. Ze wzgledu na mase wymaga dobrej techniki, a i tak szybciej meczy niz lzejsze sprzety. Czy 600 da sie jezdzic w terenie - jak crossem? Eeee, da sie (przynajmniej ta). Na torze ze 2-3 kolka tez idzie zrobic. Pozniej zgon ;-) W terenie - wrecz naklania do agresywnej jazdy i jezdzac z 450 czy 125 2T to nie ze wzgledu na sprzet sie odstaje ;-) -- Pozdrawiam de Fresz 23 |
Data: Czerwiec 14 2008 13:39:07 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: robertbig | On 14 Cze, 13:48, "Jarecki [KenLee]" wrote: >To najwidoczniej kiedyś byli lepsi jezdzcy , niz obecnie. Bo takie moto jak KTM 600 motocross , czy Huska 610 TC byly dosyc popularne ??? Bo im jakos dawalo sie.. -- Big 24 |
Data: Czerwiec 14 2008 23:39:22 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Karambol |
25 |
Data: Czerwiec 15 2008 01:07:58 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Ron | On 14 Cze, 23:39, "Karambol" wrote: Pozdro mam pytanie do karambola: mam 620sc ktory pracuje jak sieczkarnia, masz podobne wrazenia z jazdy/ pracy silnika? zauwazylem, ze mam w karterze puste miejsce na walek, myslisz ze dodalby troche kultury pracy? http://youtube.com/profile_videos?user=marcinrosz pozdr ron 26 |
Data: Czerwiec 15 2008 10:46:40 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Karambol |
mam 620sc ktory pracuje jak sieczkarnia, masz podobne wrazenia z jazdy/ To moze byc skonczony napinacz lancuszka razrzadu. Wtedy jest tak charakterystyczny dziwiek chrobotania, bardzo glosny. A tak wogole to silnik LC4 chodzi glosno i zalezy co uwazasz za chalas, ktorym nalezy sie przejmowac. Musial bym to uslyszec. -- Pozdro Karambol KTM LC4 EGS-E 620 http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat 27 |
Data: Czerwiec 26 2008 13:34:27 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: robertbig | On 14 Cze, 23:39, "Karambol" wrote: To najwidoczniej kiedyś byli lepsi jezdzcy , niz obecnie. Bo takieDzien dobry . Jestem ! Otoz pytanie bylo "czy da sie jezdzic jak krosem w terenie ? " Tzn sportowo , ostro , wyczynowo . Odpowiedz brzmi da sie . A ty odpowiedzsz - NIE da sie . To ja ci mowie ,ze da sie. Bo 4T w erze wielkiej dominacji 2T ( zreszta one dominuja i tak nadal , tylko sa dyskredytowane . Dzieki tendencyjnym przepisom. A przypominam , ze w SB jednoczesnie powiedziano- dosyc faworyzowania R3, V2 itp. Wszyscy maja miec jednakowa pojemnosc !! Jednakowe szanse ! A w MX pojechano w druga strone. W obu przypadkach chdzilo o tzw "SPRAWIEDLIWOSC" :))) Dobre co ??? Czy to nie pachnie skrajna hipokryzja, ukladami , korupcja i innym gownem . Od ktorego "wspanialy swiat motocykli" nie jest wolny jak widac ???? ) , zdobywaly rowniez mistrzostwo swiata w klasie open. A ty mi mowisz , ze motocross 4T istnieje od czasu Yzf 400 . Kolego . Nie jestes glupi . I znasz temat . Co wiec chcesz udowodnic ?? Co ? Nowe konstrukcje , to tylko postep techniczy ,przy ktorym stare konstrukcje wygladaja blado . Ale chlopie . Na TC 610 , KTM 600 i paru innych mniej znanych maszynach swiat jezdzil calkiem niedawno . I to na bardzo technicznych torach. I nie mow nie da sie , bo sie da. Tylko nowe konstrukcje sa lepsze. Ja ci nie pisze ,że twjo Husabero-KTM jest smiec . Bo nowe XC 4 sa rewelacyjne !!!?? ?????????? Po huj takie gadanie? do czego prowadzi?? Chlopak ma kilka pln . Chce sobie cos kupic . Pyta w naiwny sposob , czy da rade w terenie . Tak da. Bo on sie nie pyta . Czy ma na tym szanse na mistrzostwo w MX ? Teraz w obecnej rzeczywistosci ? Na lekko archaicznym sprzecie. Tak wiec twoje posumowanie jest plytsze od tego pytania. A przeciez powtarzam ,ze nie jestes dyletantem. Tak wiec troche cie nie rozumiem...??? -- Big 28 |
Data: Czerwiec 27 2008 18:35:55 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Karambol |
To najwidoczniej kiedyś byli lepsi jezdzcy , niz obecnie. Bo takieDzien dobry . Jestem ! Otoz pytanie bylo "czy da sie jezdzic jak krosem w terenie ? " Tzn sportowo , ostro , wyczynowo . Odpowiedz brzmi da sie . A ty odpowiedzsz - NIE da sie . To ja ci mowie ,ze da sie. Kurcze, ja nie wiem teraz czy to mi sie oberwalo, bo piszesz posta pod moim cytatem. Ja przeciez caly czas mowie, ze oczywiscie, ze da rade. Ze KTM jest super w terenie i wogole. Takze niewiem dlaczego mnie cytujesz, ze niby sie nie zgadzam???? Wlasnie dlatego pisalem, ze jeszcze niedawno - bo w latach 90'tych - LC4 startowaly w rajdzie Paryz Dakar, i wogole w zawodach..jako dowod ZE DAJA RADE:) -- Pozdro Karambol KTM LC4 EGS-E 620 http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat 29 |
Data: Czerwiec 27 2008 11:09:27 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: robertbig | On 27 Cze, 18:35, "Karambol" wrote: Użytkownik "robertbig" napisał w Sorki. To była pomyłka i została poprawiona. Tylko ty byles ciut za szybki w czytaniu ... : ) -- Big 30 |
Data: Czerwiec 15 2008 17:33:54 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Jarecki [KenLee] | From: "robertbig" > Czy 600 da sie jezdzic w terenie - jak crossem?To najwidoczniej kiedyś byli lepsi jezdzcy , niz obecnie. Bo takie moto jak KTM 600 motocross , czy Huska 610 TC byly dosyc popularne ??? Bo im jakos dawalo sie.. *** Przeczytaj jeszcze raz pytanie. Kluczem dla mnie jest stwierdzenie "jak crossem". A potem pomysl: jaki bylby wynik wyscigu lub porownania na torze i opinie jezdzcow "starej daty"- powiedzmy Evertsa na SX 525 i Carmichaela na dowolnym LC4. Sadzisz ze Carmichael stwierdzilby: "Stephan byl dzis stosunkowo wolny na swojej YZ, ale nie moglem go dojsc tylko dlatego ze jestem amerykanskim leszczem pedzonym na fast foodach, a to nie sprzet byl za ciezki, tylko ja sam"? Kiedys Kwas wysilal sie w TV aby pokazac, ze ze po terenie (wygladalo to na kawalek toru) da sie przejechac nawet na ZX-7 RR. Da sie? Da. A ma to sens? LC4 ma do crossu znacznie wiecej sensu niz Ninja. Ale jak dla mnie ciagle za malo. I o dziwo- jak patrze na rozne zawody i treningi, to wydaje mi sie, ze ze sporo osob tez tak uwaza. Pozdr Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400 31 |
Data: Czerwiec 15 2008 18:22:40 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: de Fresz | On 2008-06-15 17:33:54 +0200, "Jarecki [KenLee]" said: *** Przeczytaj jeszcze raz pytanie. Kluczem dla mnie jest stwierdzenie "jak A dla mnie kluczowe bylo "w terenie". Bo zadziwiajaca wiele osob nie odroznia crossow od endurakow i uzywa tych pojec wymiennie. Wiec stawiam dolary przeciwko orzechom, ze chodzilo tu o jakikolwiek motocykl z gatunku wyczynowych (czy to np. EXC lub SX), a nie stricte latanie po torze crossowym. Ale najlepiej by bylo, jakby autor sam rozwinal co mial na mysli. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 32 |
Data: Czerwiec 16 2008 20:05:03 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: rychoo | ja sie przymierzam do zmiany swojego KLR 650 na jakis model LC4 , najszybciej 33 |
Data: Czerwiec 16 2008 22:28:41 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: de Fresz | On 2008-06-16 22:05:03 +0200, "rychoo" said: ja sie przymierzam do zmiany swojego KLR 650 na jakis model LC4 , To niezly apgrejt, choc jesli myslisz o powazniejszym lataniu offroadowym, to IMHO jednak warto pomyslec o wycznowce. najszybciej kupie 620 GS/gs-e , ale moze i SC sie trafi - SC ma jedna, IMHO powazna wade - przeglady jak w wyczynowce, a w dalszym ciagu jest dosc ciezki. IMHO jak rozpatrujesz ta wersje, to juz lepiej pomysl o jakiejs 450 (lub np. EXC 400). interesuja mnie roczniki od 96 (kilka udoskonalen silnika), AFAIK wcale nie tak duzo. Glownie autodeko, ulatwiajace znacznie odpalanie na zimno. I kanapa na 1 srube. ale moze lepiej kupic 625 sxc albo jakis model 640? Najfajniejszy model to 625 SXC od (bodaj) 2004 - podwojny obieg oleju, byly wersje z subframem alu, gaznik Keihin FCR, miodne zawiasy, pstryczek-elektryczek, najbardziej dojzaly model LC4. Wiekszosc 640 ma gaznik Mikuni BST, ktory niezle muli ten motocykl - Keihiny i Mikuni TM osiagaja u niemcow ceny powyzej 150 ojro. , jak mozna porownac trwalosc 620 do 640? 640 z racji mlodszego wieku mozesz kupic mniej przechodzona. Tak dramatycznie wiele, to sie nie zmienilo. mozna tym jezdzic po lasach, polach i asfaltach bezawaryjnie przez 2 - 3 lata ? Bezawaryjnosc nigdy nie byla najmocniejsza strona tej firmy, choc bardzo przykladaja sie do tych opinii warsztaty nie majace pojecia o serwisowaniu motocykli tej marki. Jak trafisz dobrze utrzymany egzmplarz, to masz na to szanse. Cenie sobie E guziczek elepstryczek , ale odpalalem juz LC4 z kopa i dalem rade :)/ Raz czy dwa, to nie sztuka. Odpal go po sciagnieciu z nieudanego 15-metrowego, piaszczystego podjazdu ;-) P.s czasem trafia sie na allego 540 SXC co to za model ? Krotko go robili (2-3 lata?), AFAIK konstrukcyjnie zblizony do LC4 SC. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco 34 |
Data: Czerwiec 26 2008 13:45:05 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: robertbig | On 15 Cze, 17:33, "Jarecki [KenLee]" wrote: > Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400*** Przeczytaj jeszcze raz pytanie. Dzien dobry . Jestem ! Otoz pytanie bylo "czy da sie jezdzic jak krosem w terenie ? " Tzn sportowo , ostro , wyczynowo . Odpowiedz brzmi da sie . A ty odpowiedzsz - NIE da sie . To ja ci mowie ,ze da sie. Bo 4T w erze wielkiej dominacji 2T ( zreszta one dominuja i tak nadal , tylko sa dyskredytowane . Dzieki tendencyjnym przepisom. A przypominam , ze w SB jednoczesnie powiedziano- dosyc faworyzowania R3, V2 itp. Wszyscy maja miec jednakowa pojemnosc !! Jednakowe szanse ! A w MX pojechano w druga strone. W obu przypadkach chdzilo o tzw "SPRAWIEDLIWOSC" :))) Dobre co ??? Czy to nie pachnie skrajna hipokryzja, ukladami , korupcja i innym gownem . Od ktorego "wspanialy swiat motocykli" nie jest wolny jak widac ???? ) , zdobywaly rowniez mistrzostwo swiata w klasie open. A ty mi mowisz , ze motocross 4T istnieje od czasu Yzf 400 . Kolego . Nie jestes glupi . I znasz temat . Co wiec chcesz udowodnic ?? Co ? Nowe konstrukcje , to tylko postep techniczy ,przy ktorym stare konstrukcje wygladaja blado . Ale chlopie . Na TC 610 , KTM 600 i paru innych mniej znanych maszynach swiat jezdzil calkiem niedawno . I to na bardzo technicznych torach. I nie mow nie da sie , bo sie da. Tylko nowe konstrukcje sa lepsze. Ja ci nie pisze ,że twjo Husabero-KTM jest smiec . Bo nowe XC 4 sa rewelacyjne !!!?? ?????????? Po huj takie gadanie? do czego prowadzi?? Chlopak ma kilka pln . Chce sobie cos kupic . Pyta w naiwny sposob , czy da rade w terenie . Tak da. Bo on sie nie pyta . Czy ma na tym szanse na mistrzostwo w MX ? Teraz w obecnej rzeczywistosci ? Na lekko archaicznym sprzecie. Tak wiec twoje posumowanie jest plytsze od tego pytania. A przeciez powtarzam ,ze nie jestes dyletantem. Tak wiec troche cie nie rozumiem...??? -- Big 35 |
Data: Czerwiec 27 2008 03:46:51 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: Kefir | Elou! On 15 Cze, 17:33, "Jarecki [KenLee]" wrote: Czesc Robert. Ciesze sie ze wrociles. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & czarne majty ST 955 36 |
Data: Czerwiec 27 2008 11:10:49 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: robertbig | On 27 Cze, 12:46, Kefir wrote: Elou! Czesc Arturo . Przybywam tylko na chwile . Brak czasu , niestety... -- Big 37 |
Data: Czerwiec 16 2008 20:06:42 | Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc? | Autor: rychoo | ja sie przymierzam do zmiany swojego KLR650A na jakis model LC4 , najszybciej |