Grupy dyskusyjne   »   czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?

czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?



1 Data: Czerwiec 14 2008 13:41:57
Temat: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Tomasz Gwiazdowski 

Podoba mi sie KTM Lc4. Widze ze sa one w pojemnosciach okolo 600 cm. Czy te
wydechy, silniki sa glosne? Jak oceniacie to moto w terenie? Czy 600 da sie
jezdzic w terenie - jak crossem?

f.



2 Data: Czerwiec 14 2008 13:48:51
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Jarecki [KenLee] 

Użytkownik "Tomasz Gwiazdowski" napisał

Podoba mi sie KTM Lc4. Widze ze sa one w pojemnosciach okolo 600 cm. Czy
te wydechy, silniki sa glosne?

*** Oryginalny wydech stosunkowo cichy. Silnik mechanicznie glosniejszy niz
japonia ale bez tragedii.

 Jak oceniacie to moto w terenie?

*** Temat rzeka- zalezy co rozumiesz pod pojeciem "teren". Zreszta zaraz
dowiesz sie od niektorych ze nie ma nic lepszego :P

Czy 600 da sie jezdzic w terenie - jak crossem?

*** Nie da sie.

Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha -Orange EXC 400

3 Data: Czerwiec 14 2008 14:21:03
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Tomasz Gwiazdowski 


wymyslilem cos takiego. widze ze tym moto mozna normalnie w swiecie
podrozowac a wiec...

czy mozna np majac 2 kpl kol przerzucic go szybko na szose lub ewentualnie
zarzucic gumy terenowe i wybrac sie w sredni teren po lasach??? oczywiscie
bez skokow, blota po pachy?? czy ktos wykorzystuje go aktualnie w takiej
formie?

f.

4 Data: Czerwiec 14 2008 06:04:49
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: kroliczy 


czy mozna np majac 2 kpl kol przerzucic go szybko na szose lub ewentualnie
zarzucic gumy terenowe i wybrac sie w sredni teren po lasach???

Można nawet wrzucic szosowki i miec supermoto - kiedys sprzedawali KTM
i w promocji do nowych dawali włąśnie komplet na szose

5 Data: Czerwiec 14 2008 16:08:40
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Tomasz Gwiazdowski 

czy takie moto nadaje sie do podrozowania do 100-200 km?

f/

6 Data: Czerwiec 14 2008 17:38:43
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Monster 


Użytkownik "Tomasz Gwiazdowski"  napisał w wiadomości

czy takie moto nadaje sie do podrozowania do 100-200 km?

do takich podróży nadaje się każde moto,nie zdążysz się dobrze zmęczyć:-)

Monster
BMW R1100S

7 Data: Czerwiec 16 2008 20:47:52
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Jacek Krzyzanowski 

Tomasz Gwiazdowski  napisali:

czy takie moto nadaje sie do podrozowania do 100-200 km?

Na miekko.
Powyzej 130 troche plywa.

8 Data: Czerwiec 15 2008 19:06:14
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: de Fresz 

On 2008-06-14 14:21:03 +0200, "Tomasz Gwiazdowski"  said:

wymyslilem cos takiego. widze ze tym moto mozna normalnie w swiecie
podrozowac a wiec...

czy mozna np majac 2 kpl kol przerzucic go szybko na szose lub ewentualnie
zarzucic gumy terenowe i wybrac sie w sredni teren po lasach???

W kazdym moto okoloendurowym da sie zrobic cos takiego. Pomysl tylko o 2 rzeczach:
- koszty - drugi komplet kol z tysia bedzie kosztowal, plus z 500 na opony,
- jak czesto bedzie Ci sie chcailo robic przekladki.


oczywiscie bez skokow, blota po pachy??

A dlaczego bez? ;-)
Tak serio - LC4 to bardzo sprawna terenowo maszyna, naprawde niewiele mozliwosciami ustepujaca wyczynowym 450. Glowna jej wada jest masa - szybciej meczy i trudniej sie na niej uczyc. W starszych 620 moc tez jest oddawana dosc brutalnie i niektorzy maja z tym problem (ja akurat nie zauwazylem ;-). To co wg mnie jest pewnym utrudnieniem, to zajebisty moment hamujacy silnika - odjecie gazu dziala jak wyrzucenie spadochronu hamujacego, co np. w blocie albo kopnym piachu moze sie latwo przelozyc na momentalne zakopanie.

Generalnie to czego szukasz, sadzac po tym co piszesz, to tzw dual sport - endurak o duzych mozliwosciach terenowych, ale bez upierdliwego serwisu wyczynowych maszyn, dobry do zaczecia przygody z offroadem. Klasa dosc nieliczna, obecnie w sumie wymarla. Inne warte rozwazenia modele, to Suzuki DRZ 400 (najlepiej E lub bez literki, tylko kopana) oraz staruszek DR350, Honda XR 400/600/650, Kawasaki KLX 250/300 i moze jeszcze Yamaha TTR600, no i oczywiscie LC4, ale tez jest pare modeli i generacji.
W zaleznosci od Twojego doswiadczenia, ilosci kasy, wymiarow (zwlaszcza wagi) mozna pomyslec o odrzuceniu tych czy innych, ale dales za malo danych.


czy ktos wykorzystuje go aktualnie w takiej
formie?

Ja planowalem ale na razie skonczylo sie na lataniu tylko w terenie.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

9 Data: Czerwiec 15 2008 19:54:09
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Karambol 

W starszych 620 moc tez jest oddawana dosc brutalnie i niektorzy maja z
tym problem (ja akurat nie zauwazylem ;-).

Kazdy LC4 oddaje moc brutalnie jesli ma odpowiedni gaznik, odpowiednio
dostrojony.
Po 2000 Austriacy zaczeli montowac w nich chujowe na maxa gazniki Mikuni
ktore kastruja 640'ke do poziomu mula zeby moto byl bardziej "dla ludzi".
Najtaniej jest wymienic gaznik na stary PHM38 lub PHM40 i tyle (poza tym te
gazniki latwo poddaja sie tuningowi)
LC4 to silnik ktory bardzo lubi tuning i w necie mozna znalesc kity ktore z
fabrycznych 50koni robia 72.
Nie ma mocniejszych singli na swiecie.

Jakos zima na Discovery lecial program "Prawdziwi Motocyklisci". W jednym z
odcinkow byl Hill Climbing. Gosc u ktorego uczyl sie bohater programu mial
wlasnie tak stunigowanego LC4 (nie mowie o dlugim wachaczu a o silniku
wlasnie). Kto sie przypatrzyl ten dojrzal:)



--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat

10 Data: Czerwiec 15 2008 20:03:06
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: de Fresz 

On 2008-06-15 19:54:09 +0200, "Karambol"  said:

W starszych 620 moc tez jest oddawana dosc brutalnie i niektorzy maja z
tym problem (ja akurat nie zauwazylem ;-).

Kazdy LC4 oddaje moc brutalnie jesli ma odpowiedni gaznik, odpowiednio
dostrojony.

No wiec fabrycznie - nie kazdy ;-)


Po 2000 Austriacy zaczeli montowac w nich chujowe na maxa gazniki Mikuni

Dodajmy - BST40. Bo sa jeszcze zajebiste (i dosc rzadkie) mechaniczne Mikuni TM40, troszke tylko nizej cenione niz Keihiny FCR.
Co do chujowosci - spokojne sa, IMHO przyjemniejsze dla kogos zaczynajacego. Ilekroc dam sie przejechac komus moja LC4 z PHM, to slysze: "co za wscieklizana!" - ja to juz tego nie zauwazam, bo sie przyzywyczailem, ale jesli slyszalem to od paru osob, to musi cos w tym byc.


Najtaniej jest wymienic gaznik na stary PHM38 lub PHM40

Dodajmy ze sa one dosc trudne w regulacjach i miewaja swoje himery. Moj np. lubi se raz na jakis czas kaszlnac na wolnych obrotach i zgasnac. No i do ekonomicznych to one nie naleza ;-)


LC4 to silnik ktory bardzo lubi tuning i w necie mozna znalesc kity ktore z
fabrycznych 50koni robia 72.

Oj, to juz chyba przesada. 60 KM jeszcze rozumiem, ale powyzej to juz IMO moze byc trudno to to kontrolowac.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

11 Data: Czerwiec 15 2008 20:15:28
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Karambol 


>

Dodajmy - BST40. Bo sa jeszcze zajebiste (i dosc rzadkie) mechaniczne
Mikuni TM40, troszke tylko nizej cenione niz Keihiny FCR.
Co do chujowosci - spokojne sa, IMHO przyjemniejsze dla kogos
zaczynajacego. Ilekroc dam sie przejechac komus moja LC4 z PHM, to slysze:
"co za wscieklizana!" - ja to juz tego nie zauwazam, bo sie
przyzywyczailem, ale jesli slyszalem to od paru osob, to musi cos w tym
byc.


Najtaniej jest wymienic gaznik na stary PHM38 lub PHM40

Dodajmy ze sa one dosc trudne w regulacjach i miewaja swoje himery. Moj
np. lubi se raz na jakis czas kaszlnac na wolnych obrotach i zgasnac. No i
do ekonomicznych to one nie naleza ;-)

PHM38 faktycznie ekonomiczny nie jest ze wzgledu na swoja papke
przyspieszenia. Ale PHM40 to juz inna bajka i np moj pali teraz okolo 6.3 po
tuningu, a wczesniej palil 5L. Pewnie jak bym zrobil jeszcze tuning na
dyszach wolnych obrotow, ktore decyduja za "dol" to palil by wiecej ale 6.3
w terenie z moca ok 56 koni to dlamnie zajebiscie, no i moment duzo
leprzy:))
Ludzie kombinuja z tymi PHM40 tak, ze pala im po 13L bez zadnego efektu, ale
jak sie dobrze zrobi to jest calkiem ekonomicznie.


LC4 to silnik ktory bardzo lubi tuning i w necie mozna znalesc kity ktore
z
fabrycznych 50koni robia 72.

Oj, to juz chyba przesada. 60 KM jeszcze rozumiem, ale powyzej to juz IMO
moze byc trudno to to kontrolowac.

LC4 Rally na Paryz Dakar mialy 65 koni - mi by taki styknol;P



--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat

12 Data: Czerwiec 15 2008 20:26:14
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Kuczu 

Karambol pisze:

ze wzgledu na swoja papke  przyspieszenia.

A co to takiego ta papka ? ;) Bo moj S&S ma na przyklad pompke przyspieszajaca.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

13 Data: Czerwiec 15 2008 20:58:12
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Karambol 


> A co to takiego ta papka ? ;) Bo moj S&S ma na przyklad pompke

przyspieszajaca.


Faktycznie to fo'pa pomniejszylo wartosc merytoryczna mojego posta;P


--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat

14 Data: Czerwiec 15 2008 22:46:38
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor:

On Sun, 15 Jun 2008 20:26:14 +0200, Kuczu
wrote:

A co to takiego ta papka ? ;) Bo moj S&S ma na przyklad pompke
przyspieszajaca.

Czyli masz krosufke.

Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!

15 Data: Czerwiec 15 2008 21:02:53
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: de Fresz 

On 2008-06-15 20:15:28 +0200, "Karambol"  said:

PHM38 faktycznie ekonomiczny nie jest ze wzgledu na swoja papke
przyspieszenia.

Ale on zdaje sie byl fabrycznie glownie w LC4 400, nie?


 Ale PHM40 to juz inna bajka i np moj pali teraz okolo 6.3 po
tuningu, a wczesniej palil 5L.

A jaki tuning mu zrobiles?


 6.3 w terenie z moca ok 56 koni to dlamnie zajebiscie, no i moment duzo
leprzy:))

A skad wiesz ze tyle ma, hamowales go? Ktore masz kolektory (ciensze czy grubsze), jaki wydech?


Oj, to juz chyba przesada. 60 KM jeszcze rozumiem, ale powyzej to juz IMO
moze byc trudno to to kontrolowac.

LC4 Rally na Paryz Dakar mialy 65 koni - mi by taki styknol;P

Eeeee, ale ze po co? Jak dla mnie w fabrycznej 620 mocy jest w brod, nie specjalnie widze sens jeszcze jej podnoszenia. Juz predzej jakies magiczne odchudzenie (baloniki z helem? ;-) - to to chetnie ;-)


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

16 Data: Czerwiec 15 2008 22:06:52
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Karambol 


Użytkownik "de Fresz"  napisał w wiadomości

On 2008-06-15 20:15:28 +0200, "Karambol"  said:

PHM38 faktycznie ekonomiczny nie jest ze wzgledu na swoja papke
przyspieszenia.

Ale on zdaje sie byl fabrycznie glownie w LC4 400, nie?

Prawda, ale sprawdza sie znakomicie takze w 620 i 640 - moj brat ma wlasnie
38 w 640'tce z 2000roku. Poza tym PHM38 wyciaga z 400'ki az 41 koni, wyobraz
sobie ile by tych koni bylo na Mikuni;)? Ta 400setka z tym gaznikiem ma taka
moc jak XT 600 i oddaje ja duzo lepiej- to chyba swiadczy o jego wydajnosci.



 Ale PHM40 to juz inna bajka i np moj pali teraz okolo 6.3 po
tuningu, a wczesniej palil 5L.

A jaki tuning mu zrobiles?

Na iglicy, ktora odpowiada za oddawanie mocy od 1/4 do 3/4 otwarcia
przepustnicy.

 6.3 w terenie z moca ok 56 koni to dlamnie zajebiscie, no i moment duzo
leprzy:))

A skad wiesz ze tyle ma, hamowales go? Ktore masz kolektory (ciensze czy
grubsze), jaki wydech?

kolektory mam grubsze, wydech sportowy przelotowy, gruba pucha. Nie
hamowalem go ale mam zamiar, to , ze ma taka moc oceniam po testach, ktore
robilismy z LC4 mojego brata, ktorego moc akurat jest znana i wynosi akurat
56 koni.
Jak to robilismy to juz nie bede sie rozposywal bo po 3 piwach mi sie
niechce;P ale raczej niezawyzam tych liczb.
Poza tym po zrobieniu ponad 30tys km na LC4 i obejzdzeniu kilku wersji wiem
jak jedzie fabryczna 37Kw w porownaniu z tuningowana.



Oj, to juz chyba przesada. 60 KM jeszcze rozumiem, ale powyzej to juz
IMO
moze byc trudno to to kontrolowac.

LC4 Rally na Paryz Dakar mialy 65 koni - mi by taki styknol;P

Eeeee, ale ze po co? Jak dla mnie w fabrycznej 620 mocy jest w brod, nie
specjalnie widze sens jeszcze jej podnoszenia. Juz predzej jakies magiczne
odchudzenie (baloniki z helem? ;-) - to to chetnie ;-)

Powinienes przejechac sie wzmocnionym LC4:) Ja jezdze po piachcach, bardzo
sypkich, czesto wchodze w zakret za ktorym jest bardzo grzasko i wychodzac z
niego na 2'ce na obrotach, wbijam 3'ke i wtedy..no wlasnie gaz do dechy a
silnik jeczy z wysilku, a ja wole jak odrazy jest ryk;)





--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat

17 Data: Czerwiec 15 2008 23:00:16
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: de Fresz 

On 2008-06-15 22:06:52 +0200, "Karambol"  said:

Ale on zdaje sie byl fabrycznie glownie w LC4 400, nie?

Prawda, ale sprawdza sie znakomicie takze w 620 i 640 - moj brat ma wlasnie
38 w 640'tce z 2000roku. Poza tym PHM38 wyciaga z 400'ki az 41 koni, wyobraz
sobie ile by tych koni bylo na Mikuni;)?

Pewnie wcale nie duzo mniej. Ino przebieg krzywych bylby inny (zwlaszcza na niskich obrotach).


Ale PHM40 to juz inna bajka i np moj pali teraz okolo 6.3 po
tuningu, a wczesniej palil 5L.

A jaki tuning mu zrobiles?

Na iglicy, ktora odpowiada za oddawanie mocy od 1/4 do 3/4 otwarcia
przepustnicy.

Ale ze co, spilowales ja pilnikiem, czy jak? A jakie dysze?


Poza tym po zrobieniu ponad 30tys km na LC4 i obejzdzeniu kilku wersji wiem
jak jedzie fabryczna 37Kw w porownaniu z tuningowana.

Shamuj go, bo ciekaw jestem niezmiernie wyniku na tylnym kole. A co do pomiaru "na oko" IMHO jest on howno wart, bo moc, a zwlaszcza moment maks jest dosc ciezko sprawdzic, wyraznie odczuwalne za to sa inne przebiegi krzywych - i te odczuciowo mocniejsze wcale nie musza miec wyzszych wartosci maksymalnych.


LC4 Rally na Paryz Dakar mialy 65 koni - mi by taki styknol;P

Eeeee, ale ze po co? Jak dla mnie w fabrycznej 620 mocy jest w brod, nie
specjalnie widze sens jeszcze jej podnoszenia. Juz predzej jakies magiczne
odchudzenie (baloniki z helem? ;-) - to to chetnie ;-)

Powinienes przejechac sie wzmocnionym LC4:)

Chetnie bym sie karnal SC, a najchetniej 625 SXC - najfajnieszym LC4 jaki powstal.


Ja jezdze po piachcach, bardzo
sypkich, czesto wchodze w zakret za ktorym jest bardzo grzasko i wychodzac z
niego na 2'ce na obrotach, wbijam 3'ke i wtedy..no wlasnie gaz do dechy a
silnik jeczy z wysilku, a ja wole jak odrazy jest ryk;)

Jeczy z wysilku? Na sypkim? Pewnie sie mocno kopie, co wlasnie jest skutkiem masy. Sprobuj sie tam przejechac czym lzejszym - np. jakas 450, ze juz o czyms 2T nie wspomne. Na takim podlozu roznica (zwlaszcza w zmeczeniu) jest kolosalna.
A jakie masz przelozenia?


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

18 Data: Czerwiec 15 2008 23:26:37
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Karambol 


> Jeczy z wysilku? Na sypkim? Pewnie sie mocno kopie, co wlasnie jest

skutkiem masy. Sprobuj sie tam przejechac czym lzejszym - np. jakas 450,
ze juz o czyms 2T nie wspomne. Na takim podlozu roznica (zwlaszcza w
zmeczeniu) jest kolosalna.
A jakie masz przelozenia?

No wlasnie mocno kopie, ale to wszysto dzieje sie wpedzie, pewnie dla
obserwatora z obku wyglada to inaczej ale dla mnie juz nie.
Oczywiscie, ze to skutek masy, dlatego wlasnie potrzebna jest wieksza moc;).
Jezdzilem na EXC 450 i na EXC 525 - one leca po grzaskim a LC4 jedzie w tym.

przelozenia mam 15/44..nie mow ze powinno byc 15/48 czy wiecej;)))Bo i tak
nie zmienie bo to dla mnie optymalne do tego jak go uzywam.


--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat

19 Data: Czerwiec 15 2008 23:43:22
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: de Fresz 

On 2008-06-15 23:26:37 +0200, "Karambol"  said:

przelozenia mam 15/44..

No to juz wiem czemu Ci "nie idzie" ;-)


nie mow ze powinno byc 15/48 czy wiecej;)))

Ja jak kupilem swojego mialem 14/50 - jedynka byla wlasciwie nieuzywalna, ruszalo sie normalnie z 2., biegi byly krotkie, strasznie mielil tylnym kolem. Teraz mam 15/48 i w sumie jest lepiej, na 1. da sie juz z gazu postawic na gume (wczesniej sie konczyla zanim silnik wszedl na odpowiednie obroty), ale elastycznosc 2. spadla, a dla mnie w ciezszym terenie (grzasko, strome podjazdy) to podstawowy bieg, wiec pewnie wrzuce na przod 14.


Bo i tak nie zmienie bo to dla mnie optymalne do tego jak go uzywam.

Oszczedzilbys na tuningu silnika ;-)

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

20 Data: Czerwiec 16 2008 03:52:11
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Ron 

bardzo ciekawy watek sie zrobil.
dzieki za odpowiedz, karambol.

21 Data: Czerwiec 15 2008 23:50:00
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Karambol 

> Ale ze co, spilowales ja pilnikiem, czy jak? A jakie dysze?
Nie trzeba nic pilowac, wystarczy ja uniesc. Iglica ma od 4 do 5 polozen w
zaleznosci od gaznika. Przewaznie jest opuszczona albo wyposrodkowana - zeby
jechalo i malo palilo.
Dysze mam 155. Wogole tuning gaznika powinno zaczynac sie wlasnie od iglicy,
nie od dyszy glownej. Ewewntualnie mozna jeszcze ingrowac w dysze wolnych
obrotow, ktora odpowoada za zbieranie sie silnika do 1/4 otwarcia
przepustnicy czyli w sytuacjach kiedy moto sie kopie w grzaskim a LC4 czesto
kopie i wtedy potrzeba tej mocy.
W efekcie daje to baaardzo odczuwalny wzrost mocy i tylko torszke bardziej
odczuwalny na kieszeni:)

> Shamuj go, bo ciekaw jestem niezmiernie wyniku na tylnym kole. A co do

pomiaru "na oko" IMHO jest on howno wart, bo moc, a zwlaszcza moment maks
jest dosc ciezko sprawdzic, wyraznie odczuwalne za to sa inne przebiegi
krzywych - i te odczuciowo mocniejsze wcale nie musza miec wyzszych
wartosci maksymalnych.

Nie wiem czy jechales kiedys na jakas wyprawe swoim LC4, objuczonym i
jeszcze z pasarzerem..?  Wtedy najlatiwje stwierdzic czy to lepiej idzie czy
nie. A idzie zdecydowanie lepiej. Dlatego jestem zadowolony:)



> Chetnie bym sie karnal SC, a najchetniej 625 SXC - najfajnieszym LC4
jaki powstal.

Bede mial okazje sprawdzic sie z takim wlasnie:) gwarantowane 60 koni, high
flow + Keihin za 3 tys, to ci powiem jak bylo:))


--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat

22 Data: Czerwiec 14 2008 19:59:39
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: de Fresz 

On 2008-06-14 13:48:51 +0200, "Jarecki [KenLee]"  said:

 Jak oceniacie to moto w terenie?

*** Temat rzeka- zalezy co rozumiesz pod pojeciem "teren". Zreszta zaraz
dowiesz sie od niektorych ze nie ma nic lepszego :P

Sa lepsze. Przedewszystkim lzejsze ;-)
Co do terenu - da sie wjechac wszedzie, przynajmniej sprzet daje rade, bo kierownik nie zawsze. Ze wzgledu na mase wymaga dobrej techniki, a i tak szybciej meczy niz lzejsze sprzety.


Czy 600 da sie jezdzic w terenie - jak crossem?

*** Nie da sie.

Eeee, da sie (przynajmniej ta). Na torze ze 2-3 kolka tez idzie zrobic. Pozniej zgon ;-)
W terenie - wrecz naklania do agresywnej jazdy i jezdzac z 450 czy 125 2T to nie ze wzgledu na sprzet sie odstaje ;-)

--
Pozdrawiam
de Fresz

23 Data: Czerwiec 14 2008 13:39:07
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: robertbig 

On 14 Cze, 13:48, "Jarecki [KenLee]"  wrote:

>
> Czy 600 da sie jezdzic w terenie - jak crossem?

*** Nie da sie.

To najwidoczniej kiedyś byli lepsi jezdzcy , niz obecnie. Bo takie
moto jak KTM 600 motocross , czy Huska 610 TC byly dosyc popularne ???
Bo im jakos dawalo sie..
--
Big

24 Data: Czerwiec 14 2008 23:39:22
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Karambol 


 To najwidoczniej kiedyś byli lepsi jezdzcy , niz obecnie. Bo takie
moto jak KTM 600 motocross , czy Huska 610 TC byly dosyc popularne ???
Bo im jakos dawalo sie..
--
Big

Zalezy od wersji, generalnie Lc4 ma bardzo dobre wlasciwosci terenowe nawet
w najciezaszych wersjach. Jazda po torze crosswoym nie jestes jego zywiolem,
oczywiscie da rade ale nie, ze tak powiem, w tempie;)
Lc4 to przelajowiec, przeciez jeszcze w latach 90'tych w rajdzie Paryz Dakar
jezdzily wlasnie LC4 w wersji Raly, mialy podniesiana moc w stosunku do
wersji cywilnej i w sumie nic pozatym. Wlasciwie moc to i tak mozna sobie
samemu podniesc w prosty sposob.
W tym roku, kiedy Paryz Dakar sie nie odbyl na Eurosporcie lecialy relacje z
poprzednich rajdow od lat 90'tych do 2007, moza bylo sobie obejrzec jak LC4
dawaly sobie rade w terenie.


--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat

25 Data: Czerwiec 15 2008 01:07:58
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Ron 

On 14 Cze, 23:39, "Karambol"  wrote:

Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat

mam pytanie do karambola:
mam 620sc ktory pracuje jak sieczkarnia, masz podobne wrazenia z jazdy/
pracy silnika?
zauwazylem, ze mam w karterze puste miejsce na walek, myslisz ze
dodalby troche kultury pracy?
http://youtube.com/profile_videos?user=marcinrosz

pozdr
ron

26 Data: Czerwiec 15 2008 10:46:40
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Karambol 


> mam pytanie do karambola:

mam 620sc ktory pracuje jak sieczkarnia, masz podobne wrazenia z jazdy/
pracy silnika?
zauwazylem, ze mam w karterze puste miejsce na walek, myslisz ze
dodalby troche kultury pracy?
http://youtube.com/profile_videos?user=marcinrosz

To moze byc skonczony napinacz lancuszka razrzadu. Wtedy jest tak
charakterystyczny dziwiek chrobotania, bardzo glosny.
A tak wogole to silnik LC4 chodzi glosno i zalezy co uwazasz za chalas,
ktorym nalezy sie przejmowac.
Musial bym to uslyszec.


--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat

27 Data: Czerwiec 26 2008 13:34:27
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: robertbig 

On 14 Cze, 23:39, "Karambol"  wrote:

 To najwidoczniej kiedyś byli lepsi jezdzcy , niz obecnie. Bo takie
moto jak KTM 600 motocross , czy Huska 610 TC byly dosyc popularne ???
Bo im jakos dawalo sie..
--
Big

Zalezy od wersji, generalnie Lc4 ma bardzo dobre wlasciwosci terenowe nawet
w najciezaszych wersjach. Jazda po torze crosswoym nie jestes jego zywiolem,
oczywiscie da rade ale nie, ze tak powiem, w tempie;)
Lc4 to przelajowiec, przeciez jeszcze w latach 90'tych w rajdzie Paryz Dakar
jezdzily wlasnie LC4 w wersji Raly, mialy podniesiana moc w stosunku do
wersji cywilnej i w sumie nic pozatym. Wlasciwie moc to i tak mozna sobie
samemu podniesc w prosty sposob.
W tym roku, kiedy Paryz Dakar sie nie odbyl na Eurosporcie lecialy relacje z
poprzednich rajdow od lat 90'tych do 2007, moza bylo sobie obejrzec jak LC4
dawaly sobie rade w terenie.

Dzien dobry . Jestem !
Otoz pytanie bylo "czy da sie jezdzic jak krosem w terenie ? " Tzn
sportowo , ostro , wyczynowo . Odpowiedz brzmi da  sie .
A ty odpowiedzsz -  NIE da sie .
To ja ci mowie ,ze da sie.

Bo 4T w erze wielkiej dominacji 2T
( zreszta one dominuja i tak nadal , tylko sa dyskredytowane . Dzieki
tendencyjnym przepisom. A przypominam , ze w SB jednoczesnie
powiedziano- dosyc faworyzowania R3, V2  itp. Wszyscy maja miec
jednakowa pojemnosc !! Jednakowe szanse !
 A w MX pojechano w druga strone.
W obu przypadkach chdzilo o tzw "SPRAWIEDLIWOSC" :)))  Dobre co ???
Czy to nie pachnie skrajna hipokryzja, ukladami , korupcja i innym
gownem . Od ktorego "wspanialy swiat motocykli" nie jest wolny jak
widac ???? )

, zdobywaly rowniez mistrzostwo swiata w klasie open.
A ty mi mowisz , ze motocross 4T istnieje od czasu Yzf 400 . Kolego .
Nie jestes glupi . I znasz temat . Co wiec chcesz udowodnic ?? Co ?
Nowe konstrukcje , to tylko postep techniczy  ,przy ktorym stare
konstrukcje wygladaja blado .
Ale chlopie . Na TC 610 , KTM 600 i paru innych mniej znanych
maszynach swiat jezdzil calkiem niedawno . I to na bardzo technicznych
torach.
I nie mow nie da sie , bo sie da. Tylko nowe konstrukcje sa lepsze.
Ja ci nie pisze ,że twjo Husabero-KTM jest smiec . Bo nowe XC 4 sa
rewelacyjne !!!??
?????????? Po huj takie gadanie?  do czego prowadzi??
Chlopak ma kilka pln . Chce sobie cos kupic . Pyta w naiwny sposob ,
czy da rade w terenie . Tak da.
Bo on sie nie pyta . Czy ma na tym szanse na mistrzostwo w MX ? Teraz
w obecnej rzeczywistosci ? Na lekko archaicznym sprzecie.
Tak wiec twoje posumowanie jest plytsze od tego pytania. A przeciez
powtarzam ,ze nie jestes dyletantem. Tak wiec troche cie nie
rozumiem...???
--
Big

28 Data: Czerwiec 27 2008 18:35:55
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Karambol 


Użytkownik "robertbig"  napisał w wiadomości

On 14 Cze, 23:39, "Karambol"  wrote:

To najwidoczniej kiedyś byli lepsi jezdzcy , niz obecnie. Bo takie
moto jak KTM 600 motocross , czy Huska 610 TC byly dosyc popularne ???
Bo im jakos dawalo sie..
--
Big

Zalezy od wersji, generalnie Lc4 ma bardzo dobre wlasciwosci terenowe
nawet
w najciezaszych wersjach. Jazda po torze crosswoym nie jestes jego
zywiolem,
oczywiscie da rade ale nie, ze tak powiem, w tempie;)
Lc4 to przelajowiec, przeciez jeszcze w latach 90'tych w rajdzie Paryz
Dakar
jezdzily wlasnie LC4 w wersji Raly, mialy podniesiana moc w stosunku do
wersji cywilnej i w sumie nic pozatym. Wlasciwie moc to i tak mozna sobie
samemu podniesc w prosty sposob.
W tym roku, kiedy Paryz Dakar sie nie odbyl na Eurosporcie lecialy relacje
z
poprzednich rajdow od lat 90'tych do 2007, moza bylo sobie obejrzec jak
LC4
dawaly sobie rade w terenie.

Dzien dobry . Jestem !
Otoz pytanie bylo "czy da sie jezdzic jak krosem w terenie ? " Tzn
sportowo , ostro , wyczynowo . Odpowiedz brzmi da  sie .
A ty odpowiedzsz -  NIE da sie .
To ja ci mowie ,ze da sie.




Kurcze, ja nie wiem teraz czy to mi sie oberwalo, bo piszesz posta pod moim
cytatem. Ja przeciez caly czas mowie, ze oczywiscie, ze da rade. Ze KTM jest
super w terenie i wogole.
Takze niewiem dlaczego mnie cytujesz, ze niby sie nie zgadzam????
Wlasnie dlatego pisalem, ze jeszcze niedawno - bo w latach 90'tych - LC4
startowaly w rajdzie Paryz Dakar, i wogole w zawodach..jako dowod ZE DAJA
RADE:)




--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620
http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat

29 Data: Czerwiec 27 2008 11:09:27
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: robertbig 

On 27 Cze, 18:35, "Karambol"  wrote:

Użytkownik "robertbig"  napisał w
On 14 Cze, 23:39, "Karambol"  wrote:



> To najwidoczniej kiedyś byli lepsi jezdzcy ,>
Kurcze, ja nie wiem teraz czy to mi sie oberwalo, bo piszesz posta pod moim
cytatem. Ja przeciez caly czas mowie, ze oczywiscie, ze da rade. Ze KTM jest
super w terenie i wogole.
Takze niewiem dlaczego mnie cytujesz, ze niby sie nie zgadzam????
Wlasnie dlatego pisalem, ze jeszcze niedawno - bo w latach 90'tych - LC4
startowaly w rajdzie Paryz Dakar, i wogole w zawodach..jako dowod ZE DAJA
RADE:)

--
Pozdro
Karambol
KTM LC4 EGS-E 620http://www.youtube.com/profile?user=MarcinKabat- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Sorki. To była pomyłka i została poprawiona.
Tylko ty byles ciut za szybki w czytaniu   ...   : )
--
Big

30 Data: Czerwiec 15 2008 17:33:54
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Jarecki [KenLee] 

From: "robertbig"

> Czy 600 da sie jezdzic w terenie - jak crossem?

*** Nie da sie.

To najwidoczniej kiedyś byli lepsi jezdzcy , niz obecnie. Bo takie
moto jak KTM 600 motocross , czy Huska 610 TC byly dosyc popularne ???
Bo im jakos dawalo sie..

*** Przeczytaj jeszcze raz pytanie. Kluczem dla mnie jest stwierdzenie "jak
crossem". A potem pomysl: jaki bylby wynik wyscigu lub porownania na torze i
opinie jezdzcow "starej daty"- powiedzmy Evertsa na SX 525 i Carmichaela
na dowolnym LC4. Sadzisz ze Carmichael stwierdzilby: "Stephan byl dzis
stosunkowo wolny na swojej YZ, ale nie moglem go dojsc tylko dlatego ze
jestem amerykanskim leszczem pedzonym na fast foodach, a to nie sprzet byl
za ciezki, tylko ja sam"?
Kiedys Kwas wysilal sie w TV aby pokazac, ze ze po terenie (wygladalo to na
kawalek toru) da sie przejechac nawet na ZX-7 RR.
Da sie? Da. A ma to sens?
LC4 ma do crossu znacznie wiecej sensu niz Ninja. Ale jak dla mnie ciagle za
malo. I o dziwo- jak patrze na rozne zawody i treningi, to wydaje mi sie, ze
ze sporo osob tez tak uwaza.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

31 Data: Czerwiec 15 2008 18:22:40
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: de Fresz 

On 2008-06-15 17:33:54 +0200, "Jarecki [KenLee]"  said:

*** Przeczytaj jeszcze raz pytanie. Kluczem dla mnie jest stwierdzenie "jak
crossem".

A dla mnie kluczowe bylo "w terenie". Bo zadziwiajaca wiele osob nie odroznia crossow od endurakow i uzywa tych pojec wymiennie. Wiec stawiam dolary przeciwko orzechom, ze chodzilo tu o jakikolwiek motocykl z gatunku wyczynowych (czy to np. EXC lub SX), a nie stricte latanie po torze crossowym.
Ale najlepiej by bylo, jakby autor sam rozwinal co mial na mysli.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

32 Data: Czerwiec 16 2008 20:05:03
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: rychoo 

ja sie przymierzam do zmiany swojego KLR 650 na jakis model LC4 , najszybciej
kupie 620 GS/gs-e , ale moze i SC sie trafi - interesuja mnie roczniki od 96 (
kilka udoskonalen silnika), ale moze lepiej kupic 625 sxc albo jakis model 640 ?
 , jak mozna porownac trwalosc 620 do 640 ? mozna tym jezdzic po lasach, polach i
asfaltach bezawaryjnie przez 2 - 3 lata ? robiac dosc spore przebiegi po 10 - 15
tys rocznie ? W terenie jezdze sam , wiec nie jest to jakis hardcor , ot lesne/
polne drogi , czasem jakies pole sie poora. Cenie sobie E guziczek elepstryczek ,
ale odpalalem juz LC4 z kopa i dalem rade :)/

P.s czasem trafia sie na allego 540 SXC co to za model ? 

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

33 Data: Czerwiec 16 2008 22:28:41
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: de Fresz 

On 2008-06-16 22:05:03 +0200, "rychoo"  said:

ja sie przymierzam do zmiany swojego KLR 650 na jakis model LC4 ,

To niezly apgrejt, choc jesli myslisz o powazniejszym lataniu offroadowym, to IMHO jednak warto pomyslec o wycznowce.


najszybciej kupie 620 GS/gs-e , ale moze i SC sie trafi -

SC ma jedna, IMHO powazna wade - przeglady jak w wyczynowce, a w dalszym ciagu jest dosc ciezki. IMHO jak rozpatrujesz ta wersje, to juz lepiej pomysl o jakiejs 450 (lub np. EXC 400).


interesuja mnie roczniki od 96 (kilka udoskonalen silnika),

AFAIK wcale nie tak duzo. Glownie autodeko, ulatwiajace znacznie odpalanie na zimno. I kanapa na 1 srube.


ale moze lepiej kupic 625 sxc albo jakis model 640?

Najfajniejszy model to 625 SXC od (bodaj) 2004 - podwojny obieg oleju, byly wersje z subframem alu, gaznik Keihin FCR, miodne zawiasy, pstryczek-elektryczek, najbardziej dojzaly model LC4. Wiekszosc 640 ma gaznik Mikuni BST, ktory niezle muli ten motocykl - Keihiny i Mikuni TM osiagaja u niemcow ceny powyzej 150 ojro.


 , jak mozna porownac trwalosc 620 do 640?

640 z racji mlodszego wieku mozesz kupic mniej przechodzona. Tak dramatycznie wiele, to sie nie zmienilo.


mozna tym jezdzic po lasach, polach i asfaltach bezawaryjnie przez 2 - 3 lata ?

Bezawaryjnosc nigdy nie byla najmocniejsza strona tej firmy, choc bardzo przykladaja sie do tych opinii warsztaty nie majace pojecia o serwisowaniu motocykli tej marki. Jak trafisz dobrze utrzymany egzmplarz, to masz na to szanse.


Cenie sobie E guziczek elepstryczek , ale odpalalem juz LC4 z kopa i dalem rade :)/

Raz czy dwa, to nie sztuka. Odpal go po sciagnieciu z nieudanego 15-metrowego, piaszczystego podjazdu ;-)


P.s czasem trafia sie na allego 540 SXC co to za model ?

Krotko go robili (2-3 lata?), AFAIK konstrukcyjnie zblizony do LC4 SC.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

34 Data: Czerwiec 26 2008 13:45:05
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: robertbig 

On 15 Cze, 17:33, "Jarecki [KenLee]"  wrote:


*** Przeczytaj jeszcze raz pytanie.
> Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

Dzien dobry . Jestem !
Otoz pytanie bylo "czy da sie jezdzic jak krosem w terenie ? " Tzn
sportowo , ostro , wyczynowo . Odpowiedz brzmi da  sie .
A ty odpowiedzsz -  NIE da sie .
To ja ci mowie ,ze da sie.

Bo 4T w erze wielkiej dominacji 2T
( zreszta one dominuja i tak nadal , tylko sa dyskredytowane . Dzieki
tendencyjnym przepisom. A przypominam , ze w SB jednoczesnie
powiedziano- dosyc faworyzowania R3, V2  itp. Wszyscy maja miec
jednakowa pojemnosc !! Jednakowe szanse !
 A w MX pojechano w druga strone.
W obu przypadkach chdzilo o tzw "SPRAWIEDLIWOSC" :)))  Dobre co ???
Czy to nie pachnie skrajna hipokryzja, ukladami , korupcja i innym
gownem . Od ktorego "wspanialy swiat motocykli" nie jest wolny jak
widac ???? )

, zdobywaly rowniez mistrzostwo swiata w klasie open.
A ty mi mowisz , ze motocross 4T istnieje od czasu Yzf 400 . Kolego .
Nie jestes glupi . I znasz temat . Co wiec chcesz udowodnic ?? Co ?
Nowe konstrukcje , to tylko postep techniczy  ,przy ktorym stare
konstrukcje wygladaja blado .
Ale chlopie . Na TC 610 , KTM 600 i paru innych mniej znanych
maszynach swiat jezdzil calkiem niedawno . I to na bardzo
technicznych
torach.
I nie mow nie da sie , bo sie da. Tylko nowe konstrukcje sa lepsze.
Ja ci nie pisze ,że twjo Husabero-KTM jest smiec . Bo nowe XC 4 sa
rewelacyjne !!!??
?????????? Po huj takie gadanie?  do czego prowadzi??
Chlopak ma kilka pln . Chce sobie cos kupic . Pyta w naiwny sposob ,
czy da rade w terenie . Tak da.
Bo on sie nie pyta . Czy ma na tym szanse na mistrzostwo w MX ? Teraz
w obecnej rzeczywistosci ? Na lekko archaicznym sprzecie.
Tak wiec twoje posumowanie jest plytsze od tego pytania. A przeciez
powtarzam ,ze nie jestes dyletantem. Tak wiec troche cie nie
rozumiem...???
--
Big

35 Data: Czerwiec 27 2008 03:46:51
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: Kefir 

Elou!
On 26 Cze, 22:45, robertbig  wrote:

On 15 Cze, 17:33, "Jarecki [KenLee]"  wrote:

> *** Przeczytaj jeszcze raz pytanie.

 > Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

Dzien dobry . Jestem !

Czesc Robert. Ciesze sie ze wrociles.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955

36 Data: Czerwiec 27 2008 11:10:49
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: robertbig 

On 27 Cze, 12:46, Kefir  wrote:

Elou!

> Dzien dobry . Jestem !

Czesc Robert. Ciesze sie ze wrociles.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& czarne majty ST 955

Czesc Arturo . Przybywam tylko na chwile . Brak czasu , niestety...
--
Big

37 Data: Czerwiec 16 2008 20:06:42
Temat: Re: czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?
Autor: rychoo 

ja sie przymierzam do zmiany swojego KLR650A na jakis model LC4 , najszybciej
kupie 620 GS/gs-e , ale moze i SC sie trafi - interesuja mnie roczniki od 96 (
kilka udoskonalen silnika), ale moze lepiej kupic 625 sxc albo jakis model 640 ?
 , jak mozna porownac trwalosc 620 do 640 ? mozna tym jezdzic po lasach, polach i
asfaltach bezawaryjnie przez 2 - 3 lata ? robiac dosc spore przebiegi po 10 - 15
tys rocznie ? W terenie jezdze sam , wiec nie jest to jakis hardcor , ot lesne/
polne drogi , czasem jakies pole sie poora. Cenie sobie E guziczek elepstryczek ,
ale odpalalem juz LC4 z kopa i dalem rade :)/

P.s czasem trafia sie na allego 540 SXC co to za model ? 

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

czy KTM LC 4 - jest glosny? czy mozna go wyciszyc?



Grupy dyskusyjne