dlaczego mam zakręcać kranik?
1 | Data: Sierpien 03 2010 22:06:00 |
Temat: dlaczego mam zakręcać kranik? | |
Autor: Vir | Tak mnie jako¶ do tej pory życie rozpieszczało, że dotychczasowe moto miałem na wtrysku, więc bez kranika. Ostatni nabytek jednak ma gaĽniki, co idzie w parze z kranikiem. Odwykłem już nieco od tego wynalazku, więc pytam: 2 |
Data: Sierpien 03 2010 22:26:40 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Kuczu | W dniu 2010-08-03 22:06, Vir pisze: dlaczego mam zakręcać kranik? Bo tak kaze Ksiega. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 3 |
Data: Sierpien 03 2010 20:29:11 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: masti | Dnia piÄ™knego Tue, 03 Aug 2010 22:06:00 +0200, osobnik zwany Vir wystukał: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik?nie musisz. Tylko potem nie miej pretensji do nikogo. -- BMW R1100GS '95 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄ™k gruntu! -Chyba wysokoĹ›ci? -Wiem co mówiÄ™, to grunt zabija!" T.Pratchett 4 |
Data: Sierpien 03 2010 22:34:14 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Grzybol | Użytkownik "Vir" napisał w wiadomo¶ci dlaczego mam zakręcać kranik? KAŻDY motocyklista to wie. Wie to nawet ten, który tylko jeĽdzi motocyklem. Ta bawarka to jaki¶ rower chyba jest? -- Grzybol 5 |
Data: Sierpien 03 2010 22:46:39 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Kuczu | W dniu 2010-08-03 22:34, Grzybol pisze: Ta bawarka to jakiś rower chyba jest? herbata z mlekiem tak sie nazywala gdy chodzilem do przedszkola. A teraz to nie wiem, tak sie czasy pozmienialy... -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 6 |
Data: Sierpien 03 2010 21:45:49 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: zarafiq | On 03/08/10 21:06, Vir wrote: Tak mnie jako¶ do tej pory życie rozpieszczało, że dotychczasowe moto [...] Trzy lata nie zakręcałem (Honda NT400 '89). Efekt: ukradli mi moto :( Innych przypadło¶ci nie stwierdziłem. Pozdrawiam, zarafiq 7 |
Data: Sierpien 03 2010 23:12:38 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Mustafa | dlaczego mam zakręcać kranik? bo prawdziwni motuży¶ci tak robi± :) nie chce mi się go zakręcać, bo: mnie też się nie chce i od 3 lat nie zakręcam skutków ubocznych brak 8 |
Data: Sierpien 03 2010 14:12:42 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 3 Sie, 22:06, Vir wrote: No popatrz, mam kranik i służy on tylko do: - przeł±czania z/na rezerwe, - zamknięcia w przypadku zdejmowania zbiornika lub dłuższego postoju. Widziałem ostatnio MZ ETZ i ten czerwony napis KRANIK, pod kluczykiem i tak mi się przypomniały czasy WSK-i. To było to gdy się przychodziło na drugi dzień do moto, woń wachy z 10 metrów i dużo kopania/ pchania... W ogóle co to za moto? -- Artur ZZR 1200 9 |
Data: Sierpien 03 2010 23:21:06 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: Kuczu | W dniu 2010-08-03 23:12, AZ pisze: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik?No popatrz, mam kranik i służy on tylko do: Bo ZZR ma elektryczna pompe paliwa ?
We wspolczesnych tez sie to zdarza. Zwlaszcza gdy kranik jest zwykly, przelotowy lub jest podcisnieniowy ale membranka przezyla juz to i owo. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 10 |
Data: Sierpien 03 2010 14:40:12 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 3 Sie, 23:21, Kuczu wrote: Zgadza się, ma nawet dwie :-) Ale autor nie powiedział co to za moto. Z ciekawo¶ci, jakie wspólczesne moto nie maj± elektrycznej pompy? Pewnie wszystko gdzie dół zbiornika jest wyżej od gaĽników? -- Artur ZZR 1200 11 |
Data: Sierpien 03 2010 23:43:14 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: Kuczu | W dniu 2010-08-03 23:40, AZ pisze: Bo ZZR ma elektryczna pompe paliwa ?Zgadza siÄ™, ma nawet dwie :-) Ale autor nie powiedział co to za moto. Widocznie nie moze sie zdecydowac. We wspolczesnych tez sie to zdarza. Zwlaszcza gdy kranik jest zwykly,Z ciekawoĹ›ci, jakie wspólczesne moto nie majÄ… elektrycznej pompy? Zasadniczo masz racje. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ 12 |
Data: Sierpien 04 2010 20:33:31 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Ivam | Użytkownik "AZ" napisał w wiadomo¶ci grup Z ciekawo¶ci, jakie wspólczesne moto nie maj± elektrycznej pompy? A mnie ciekawi po co elektryczna pompa w przypadku gdy zbiornik jest wyzej od gaznikow (np. fazer, bez pompy jezdzi jak z pompa, tylko nic nie cyka przy odpalaniu). -- pzdr: Ivam 13 |
Data: Sierpien 04 2010 20:40:58 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: | On Wed, 4 Aug 2010 20:33:31 +0200, "Ivam" A mnie ciekawi po co elektryczna pompa w przypadku gdy zbiornik jest wyzej Omin pompe i sprawdz :) w AT AFAIK nie da sie szybko jechac bez pompy (no i trzeba czesto tankowac bo sporo zbiornika jest ponizej gaznikow). pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 14 |
Data: Sierpien 04 2010 20:49:17 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Ivam | Użytkownik napisał w wiadomo¶ci grup Omin pompe i sprawdz :) Sprawdzalem. w AT AFAIK nie da sie szybko jechac bez pompy (no i trzeba czesto U mnie ok. Padl kabelek od pompy (w trasie sie konektorek urwal), wiec przepialem przewody bezposrednio i nie stwierdzilem roznicy. -- pzdr: Ivam 15 |
Data: Sierpien 04 2010 20:50:34 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: | On Wed, 4 Aug 2010 20:49:17 +0200, "Ivam" U mnie ok. Padl kabelek od pompy (w trasie sie konektorek urwal), wiec No to chyba nie podlaczales jej spowrotem, nie ? Po cholere wozic zbedny element :) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 16 |
Data: Sierpien 04 2010 21:12:01 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Ivam | Użytkownik napisał w wiadomo¶ci grup No to chyba nie podlaczales jej spowrotem, nie ? Podlaczylem. Po cholere wozic No wlasnie nie wiem - dlatego pytam. -- pzdr: Ivam 17 |
Data: Sierpien 04 2010 22:40:57 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: | On Wed, 4 Aug 2010 21:12:01 +0200, "Ivam" Podlaczylem. skoro nie widac roznicy to po co przeplacac ? No wlasnie nie wiem - dlatego pytam. Jak pytasz jak twierdziles ze zauwazyles brak roznicy :) Moze w biurze projketowym jamachachachachy w Xinxiang sie kartki pomieszaly i wyszlo stad ta pompa ? pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 18 |
Data: Sierpien 04 2010 10:41:44 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: de Fresz | On 2010-08-03 23:21:06 +0200, Kuczu said: Widziałem ostatnio MZ ETZ i ten czerwony napis KRANIK, pod kluczykiem Kurna, w żadnym z moich 4 motocykli nigdy nie zakręcałem (poza zdejmowaniem baku) i nigdy nic nie pociekło. 2x kranik podci¶nieniowy i 2x zwykły opadowy. Jestem w czepku urodzony czy jak? -- Pozdrawiam de Fresz 19 |
Data: Sierpien 04 2010 11:13:10 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: | On Wed, 4 Aug 2010 10:41:44 +0200, de Fresz Kurna, w żadnym z moich 4 motocykli nigdy nie zakręcałem (poza No widzisz, a "u mnie" lalo w Estrelli (syfek w gniezdzie i zuzyty zaworek, po wymianie jak reka odjal.) dwa razy :) pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 20 |
Data: Sierpien 04 2010 11:23:00 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: de Fresz | On 2010-08-04 11:13:10 +0200, said: Kurna, w żadnym z moich 4 motocykli nigdy nie zakręcałem (poza No ale to nie był chyba objaw zdrowego motocykla, nie? Czyli postawiłbym tezę, że jak nie cieknie z kranika i/lub gaĽników, to można dać se siana z zakręcaniem. Jak cieknie, to do czasu usunięcia usterki zakręcać, a po usunięciu patrz pkt. pierwszy. Ale je¶li kto¶ bardzo lubi se pokręcić kranikiem, to wszak zakazu nie ma. -- Pozdrawiam de Fresz 21 |
Data: Sierpien 04 2010 11:44:34 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: | On Wed, 4 Aug 2010 11:23:00 +0200, de Fresz No ale to nie był chyba objaw zdrowego motocykla, nie? Czyli Zakreca sie na wszelki wypadek, znaczy jakby akurat w tym momencie pocieklo to zeby sie zrobilo kuku. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 22 |
Data: Sierpien 04 2010 12:01:33 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: KLOSZ |
23 |
Data: Sierpien 04 2010 21:38:39 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: blur | Użytkownik "KLOSZ" napisał w wiadomoĹ›ci grup
Dokładnie mam takie samo zdanie, też stwierdziłem że nie bÄ™dÄ™ zakrÄ™cał i nie zakrÄ™całem, jadÄ™ sobie w mieĹ›cie i kurna moto zaczyna siÄ™ dławić, no to krÄ™cÄ™ i za cholerÄ™ nie mogÄ™ przekrÄ™cić na rezerwÄ™, moto zgasło a ja wyszedłem na buraka co mu sie moto psuje :) pozdro blur to było w xt350 :) 24 |
Data: Sierpien 04 2010 08:18:38 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Vir |
25 |
Data: Sierpien 04 2010 02:26:21 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :) > W ogóle co to za moto? Chlopaku, odpowiedzial Ci kto w koncu, bo tak przejrzalem watek i jakos nie znalazlem :( Moze troche Kuczu temat naswietlil. Generalnie, nie pamietam, jaki kranik jest w CeBuli. Jesli podcisnieniowy, to w zasadzie nie musisz zakrecac, bo zamyka go za Ciebie brak podcisnienia, ale z dokladnoscia do tego, co pisal Kuczu (zuzycie uszczelek itp.). Ktorys z moich poprzednich moto (Cebra1000F albo zuzia gsxf nawet nie miala pozycji off na kraniku podcisnieniowym. Jesli zakrecasz, to na wszelki (jaki, to dalej) wypadek. W kraniku zwyklym ('mechanicznym') powinienes zawsze zakrecac, chociaz w dobrej wierze, ze gaznik masz szczelny, a zawor iglicowy nie popuszcza, tez tego sie czesto nie robi (tak, jak ja lata temu w Etce;) ). Dlaczego zakrecac? Bo: 1. jak masz nieszczelny gaznik, moze wylac na zewnatrz - kwestia bezpieczenstwa itepe. 2. jak masz nieszczelny zawor iglicowy, paliwo moze przesaczyc sie do cylindra (-drow) i po sciankach dojsc do oleju, rozrzedzajac go (utrata wlasciwosci smarnych). Sa co prawda teorie, ze paliwo jest lotne i zaraz po zagrzaniu odparuje, ale wiecej slyszalem/czytalem o szkodliwosci takiej mieszanki dla silnika. Mam nadzieje, ze to jest ospowiedz na Twoje pytanie. Pozdrawiam, Tomek 26 |
Data: Sierpien 04 2010 09:31:03 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 2010-08-04, zuzka600f wrote: No chyba ze ma elektryczna pompe paliwa to nie musi :-) -- Artur ZZR 1200 27 |
Data: Sierpien 04 2010 02:37:46 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :)
Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem jeszcze moto z tradycyjnym kranikiem i pompa - moze jakas samorobe??? Vir zadal normalne pytanie, ma prawo do normalnej odpowiedzi IMO :) Pozdrawiam :) Tomek 28 |
Data: Sierpien 04 2010 09:39:45 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 2010-08-04, zuzka600f wrote: Mojego Zygzaka nie widziales? :-) -- Artur ZZR 1200 29 |
Data: Sierpien 04 2010 02:42:19 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :) On 2010-08-04, zuzka600f wrote: A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to podcisnieniowka jest ;) Pozdrawiam :) Tomek 30 |
Data: Sierpien 04 2010 09:44:18 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 2010-08-04, zuzka600f wrote: Jest zwykly kranik ON/OFF/RES, zadnego podcisnienia. -- Artur ZZR 1200 31 |
Data: Sierpien 04 2010 02:48:44 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :) On 2010-08-04, zuzka600f wrote: W Cebrze albo gsxf tez byl "on/off/res", ale podcisnieniowy - na 'on' mogles spokojnie zdjac bak i odpiac rurki. Nie wiem, ale nie chce mi sie wierzyc, ze nie dali sterowania podcisnieniem. Pozdrawiam :) Tomek 32 |
Data: Sierpien 04 2010 09:52:40 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 2010-08-04, zuzka600f wrote: Nie porownuj Hondy i Suzuki do Kawasaki to po pierwsze! <http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/%5BZX1200-C2%5D%20-- %20%5BFUEL%20TANK%5D.gif> Gdzie tu jest podcisnienie? ;-) -- Artur ZZR 1200 33 |
Data: Sierpien 04 2010 02:59:44 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :) ....
Nie bardzo mam jak zajrzec, ale ok. przyjmuje, ze w Kawie masz po prostu hebel, ktory zamyka wyplyw ze zbiornika i juz. Nie zmienia to jednak powodu, dla ktorego powinno sie kranik zakrecac, wiec pozwole sobie ze swojej strony zakonczyc dyspute ;D Pozdrawiam :) Tomek 34 |
Data: Sierpien 04 2010 10:10:28 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Wed, 4 Aug 2010 02:48:44 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za zuzka600f > A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to W Suzuki RF600R tez byl zwykly kranik grawitacyjny i elektryczna pompa paliwa. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ 35 |
Data: Sierpien 04 2010 03:48:12 | Temat: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :)
Tak swoja droga, to ciekawy temat sie skroil przez przypadek... Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy RF. Czy pompy w tych (Waszych) moto sa zabudowane w baku, czy zewnetrzne? Jesli zewnetrzne, to w sumie zwykly kranik zamykajacy wyplyw ma jak najbardziej sens - przynajmniej dla serwisujacych. Nie mam tylko pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i po co to w ogole wystawiac na zewnatrz. W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co uzasadni montaz kranika. Bedzie z tego megawatek? ;D Droga 'Tino' - do dziela :) Pozdrawiam :) Tomek 36 |
Data: Sierpien 04 2010 10:56:25 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 2010-08-04, zuzka600f wrote: Sa zewnetrzne a calosc idzie tak: kranik ON/RES/OFF, rurka, filterek, trojnik, jedna pompa, druga pompa. Jesli zewnetrzne, to w sumie zwykly kranik zamykajacy wyplyw ma jakJak to po co jest RES? Zebym wiedzial kiedy zaczela sie rezerwa i nie zorientowal sie o tym gdy w zbiorniku zostanie pol litra paliwa albo i nic. Mi sie ostatnio zgubilo pokretelko wiec tylko przekrecilem na RES i patrze czesciej na wskazowke od paliwa :-) -- Artur ZZR 1200 37 |
Data: Sierpien 04 2010 04:04:53 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :) Sa zewnetrzne , No i wszystko jasne :) Kranik masz po to, zeby sie nie pochlapal mechanik ;) a calosc idzie tak: kranik ON/RES/OFF, rurka, filterek, trojnik jedna pompa, druga pompa A z ciekawosci - nie wiesz po co dwie pompy? Jak to po co jest RES? Zebym wiedzial kiedy zaczela sie rezerwa i nie IMHO w momencie, jak masz pompe i wtrysk, to najzasadniejsza jest po prostu lampka rezerwy szczegolnie, ze z tego, co wiem, pompy sa zwykle smarowane paliwem, ktore pompuja, wiec kazdorazowo, jak dochodzisz do rezerwy, pompa pracuje, powiedzmy, kiepsko smarowana. Mi sie ostatnio zgubilo pokretelko wiec tylko przekrecilem na RES i patrze No wlasnie - podlacz zaroweczke pod wskazowke - jak dotknie ogranicznika niech sie zapala i bedziesz wiedzial wszystko ;D Pozdrawiam :) Tomek 38 |
Data: Sierpien 04 2010 11:11:08 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: AZ | On 2010-08-04, zuzka600f wrote: Otoz to, no i rezerwa. Cholera wie, jedna zasila gazniki 1 i 2 a druga 3 i 4. Ale jaki wtrysk panie? Gazniki mam :-) No i nie wiem co sucha benzyna tam za bardzo nasmaruje, poza tym ile one tak pracuja? Szczatkowa ilosc czasu w porownaniu do pracy jaka wykonuja caly czas. Wtedy to juz zostaje z liter paliwa, rezerwa jest jeszcze troche przed koncem na wskazniku. -- Artur ZZR 1200 39 |
Data: Sierpien 04 2010 04:32:07 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :)
na to, to juz wymyslili lampke rezerwy ;) Ale jaki wtrysk panie? Gazniki mam :-) No i nie wiem co sucha benzyna tam no dobra :) przyjalem :) za bardzo nasmaruje, poza tym ile one tak pracuja? Szczatkowa ilosc czasu wiesz, nie medrkowalbym, gdybym sobie w ten sposob nie zalatwil pompy w samochodzie ;) Zostalem wtedy 'uswiadomiony' w temacie smarowania pomp ;) Wtedy to juz zostaje z liter paliwa, rezerwa jest jeszcze troche przed mialbys wieksza motywacje do oszczednej jazdy :-p Pozdrawiam :) Tomek 40 |
Data: Sierpien 04 2010 13:30:09 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: KJ Siła Słów | zuzka600f pisze: IMHO w momencie, jak masz pompe i wtrysk, to najzasadniejsza jest po ej, a nie chodzilo Ci o chlodzenie ? Ale to chyba w autach pompy padaja od permamantnego jezdzenia na rezerwie, w moto nie slyszalem. KJ 41 |
Data: Sierpien 04 2010 13:14:28 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: | On Wed, 4 Aug 2010 03:48:12 -0700 (PDT), zuzka600f Czesc :) 6 Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy AT - pompa zew. W przeciwnym wypadku kranik jest przeciez bez sensu. pojecia, po chorobe w takim rozwiazaniu stosuje sie pozycje RES, no i Np. nowsze AT nie maja kontrolki rezerwy. W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co Fajnie, oldskulowo wyglada! Konia se zostaw, a rz±d ukrzyzuj w moim imieniu. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html 42 |
Data: Sierpien 04 2010 11:22:17 | Temat: Re: Pompa a kranik - czego tak? bylo: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Piotr Klimek | Dnia (Wed, 4 Aug 2010 03:48:12 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za zuzka600f Nasunelo mi sie jedno pytanko po uwagach w temacie Zygzaka, AT, czy Tego to juz nie pamietam, ale raczej poza bakiem. W przypadku pompy zabudowanej w zbiorniku, to konia z rzedem temu, co Zeby wiedziec kiedy jest rezerwa jesli nie masz wskaznika paliwa? Chociaz w RF *chyba* byla lampka od rezerwy. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ 43 |
Data: Sierpien 04 2010 12:17:46 | Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik? | Autor: Bartlomiej Kacprzak |
Jest zwykly kranik ON/OFF/RES, zadnego podcisnienia. A jestes pewien ze tam jest pozycja OFF? a nie PRI? Moj GSXF nie mial OFF tylko wlasnie PRI do przelewania gaznika. pozdr -- Bartek Niebieska9'99 Ave1,8 EL 44 |
Data: Sierpien 04 2010 03:30:15 | Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :) Uzytkownik "zuzka600f" napisal w Bartek, Zuzie sprzedalem w 2000, a CBR w 2006. Wybacz, ale nie pamietam, w ktorym z nich, jak bylo. W jednym byly pozycje ON - podcisnieniowo otwierany powyzej rezerwy, RES - jak ON, ale na rezerwie, PRI - wolny przeplyw, a w drugim ON i RES jak w tym wczesniej i OFF - hebel zamykajacy wyplyw (niby do zostawiania moto na zime itp.). Skoro w GSXF masz ON/RES/PRI, znaczy, ze w CBR bylo z OFF :) Ale dywagacje dlaczego w jednych sprzetach jest tak, a w innych inaczej, to juz IMO inny temat, niz ten. Pozdrawiam :) Tomek 45 |
Data: Sierpien 04 2010 11:44:19 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: KJ Siła Słów | zuzka600f pisze: A jestes pewien, ze masz tam zwykly rygiel? Bo cos mi mowi, ze to Mnie sie mocno wydaje ze u mnie byl zwykly kranik a pare razy ten bak zdejmowalem, ale to dawno temu bylo. KJ 46 |
Data: Sierpien 04 2010 20:36:04 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Ivam | Użytkownik "AZ" napisał w wiadomo¶ci grup On 2010-08-04, zuzka600f wrote: A ja moge pokazac fazera;) I od razu odpowiadam - tam nie jest podcisnieniowka. -- pzdr: Ivam 47 |
Data: Sierpien 04 2010 11:42:03 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: KJ SiĹ‚a SĹ‚Ăłw | zuzka600f pisze: Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem ale jak to nie ? Wiele moto ma (albo miało) pompe na prÄ…d i oprócz tego kranik przy baku - na przykład ZX10. KJ 48 |
Data: Sierpien 06 2010 21:05:00 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: Hinek | Użytkownik "KJ Siła Słów" napisał Albo np. Honda Deauville itd, itp. -- Hinek 49 |
Data: Sierpien 04 2010 11:42:03 | Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik? | Autor: Tmek | zuzka600f wrote: Czesc :) To malo widziales. Afryka, tenera itd ma i kranik i pompe. Tmek 50 |
Data: Sierpien 04 2010 02:45:17 | Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik? | Autor: zuzka600f | Czesc :)
Mozesz miec racje - nie przygladalem sie im pod tym katem. Natomiast raczej spodziewam sie tam kranika podcisnieniowego, a nie zwyklego rygla. Pozdrawiam :) Tomek 51 |
Data: Pa?dziernik 13 2010 19:46:49 | Temat: Re: dlaczego mam zakrecac kranik? | Autor: Wojtek SobociĹ„ski | W dniu 2010-08-04 11:45, zuzka600f pisze: Czesc :) W Super Tenerze jest zwykły. Sprawdzone :). Poprzednio jeĽdziłem na motorze z jednym kranikiem i jak kupiłem taki z dwoma to 4 razy polałem sobie silnik benzynÄ… :D -- Wojtek SobociĹ„ski GG#3101892 52 |
Data: Sierpien 04 2010 14:08:45 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Leszek Karlik | On Wed, 04 Aug 2010 11:37:46 +0200, zuzka600f wrote: Artur, sorry, ja nie wszystkie moto widzialem, ale nie widzialem Honda NTV ma zwykly kranik i pompę. :-) -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 53 |
Data: Wrzesien 02 2010 04:37:04 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: Gravel | On 4 Sie, 11:26, zuzka600f wrote: Czesc :) 2. jak masz nieszczelny zawor iglicowy, paliwo moze przesaczyc sie do True, mialem taki case, wylalem ponad 5 litrow oleju a wczesniej moto gaslo i plulo olejopaliwem po filtrze powietrza. W sumie nic dziwnego, przez zime wyparowalo jakies 10l paliwa. Nie radze wylaczac pompki podcisnienowej na dluzej. Pozdr, Gravel 54 |
Data: Sierpien 04 2010 00:09:42 | Temat: Re: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? | Autor: souti | Vir wrote: dlaczego mam zakrÄ™cać kranik? IMHO najważniejsze jest tu zagrożenie p.poż. wynikajÄ…ce z wyciekajÄ…cego paliwa przez odpowietrzenie gaĽnika w razie: -zatopienia pływaków -zablokowania siÄ™ pływaków -dostania siÄ™ syfu do zaworu iglicowego. Fakt, że zdarza sie raz na milion, ale... -- souti 55 |
Data: Sierpien 04 2010 07:41:45 | Temat: Re: dlaczego mam zakręcać kranik? | Autor: | On Tue, 03 Aug 2010 22:06:00 +0200, Vir wrote: dlaczego mam zakręcać kranik? Na wszelki wypadek. pzodr newrom co nie zakreca bo ma skleroze :-) -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |