dlaczego nie w203/T203 270CDI?
1 | Data: Czerwiec 21 2012 01:37:25 |
Temat: dlaczego nie w203/T203 270CDI? | |
Autor: scobowski | Zielony coraz mocniej przypomina, że jest już pełnoleni(a?) i czas pomyĹ›leć o wymianie pojazdu na Ĺ›wieższy. 2 |
Data: Czerwiec 21 2012 17:06:36 | Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI? | Autor: Lewis | W dniu 2012-06-21 01:37, scobowski pisze: A może szukać czego¶ innego? Nie musi być merc, ale nie może być sedan Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi. -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 3 |
Data: Czerwiec 21 2012 19:10:07 | Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI? | Autor: marcin | Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi. ale tylko z zaciskami od porsze i adapterem z alegro. 4 |
Data: Czerwiec 21 2012 19:32:00 | Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI? | Autor: Lewis | W dniu 2012-06-21 19:10, marcin pisze: Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi. Od malucha będ± lepsze... Czy w powyższym po¶cie, w którym podsun±łem pomysł zakupu auta, które spełnia wszystkie postawione przez autora wymagania było co¶ nie tak? Jak masz jakie¶ wycieczki personalne to proszę bardzo @ znasz. Naprawdę wniosłe¶ bardzo dużo i pomogłe¶ koledze wyżej, w nagrodę dostaniesz w±ż ogrodowy. -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 5 |
Data: Czerwiec 21 2012 19:32:55 | Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI? | Autor: marcin | W dniu 2012-06-21 19:32, Lewis pisze: W dniu 2012-06-21 19:10, marcin pisze: jezeli w moim poscie widzisz wycieczki osobiste to masz cos z glowa. 6 |
Data: Czerwiec 21 2012 19:33:47 | Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI? | Autor: Lewis | W dniu 2012-06-21 19:32, marcin pisze: W dniu 2012-06-21 19:32, Lewis pisze: Znaj±c Twoje wypowiedzi z innego w±tku nie mam w±tpliwo¶ci. EOT aby nie ¶miecić. -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 7 |
Data: Czerwiec 21 2012 21:05:25 | Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI? | Autor: scobowski | W dniu 2012-06-21 17:06, Lewis pisze: Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi. W sumie - wszystko si, tylko - relatywnie rzadki - z założenia i "urodzenia" kosztowny 8 |
Data: Czerwiec 21 2012 21:14:47 | Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI? | Autor: Lewis | W dniu 2012-06-21 21:05, scobowski pisze: W dniu 2012-06-21 17:06, Lewis pisze: Rzadki - owszem, kosztowny - na pewno nieco kosztowniejszy niż pasztet czy golf ale też nie jako¶ specjalnie drogi. Wszelkie czę¶ci s± dostępne bez najmniejszego problemu. Ich ceny też s± jak najbardziej do przełknięcia. Najdroższe elementy to listwa DI - jakie¶ 1100zł i turbo. -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 9 |
Data: Czerwiec 21 2012 21:31:03 | Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI? | Autor: scobowski | W dniu 2012-06-21 21:14, Lewis pisze: Rzadki - owszem, kosztowny - na pewno nieco kosztowniejszy niż pasztet ... no i vectra.. ;-) 10 |
Data: Czerwiec 21 2012 21:37:51 | Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI? | Autor: Lewis | W dniu 2012-06-21 21:31, scobowski pisze: W dniu 2012-06-21 21:14, Lewis pisze: Mówisz że 9-5 to vectra? Vectra to 9-3 SS. -- Czę¶ci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis 11 |
Data: Czerwiec 21 2012 21:34:02 | Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI? | Autor: Przembo | *scobowski* w wiadomoĹ›ci napisał(a): Zielony coraz mocniej przypomina, że jest już pełnoleni(a?) i czas pomyĹ›leć o wymianie pojazdu na Ĺ›wieższy. Skoro masz rozrzut taki, że myĹ›lałeĹ› o kompakcie z dieslem 1.6 i jednoczeĹ›nie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i przemyĹ›l S4 2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej wiÄ™kszÄ… benzynÄ™ brać. Pozdr PS. W203 270CDI ma około 9s do setki 12 |
Data: Czerwiec 22 2012 01:33:07 | Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI? | Autor: scobowski | W dniu 2012-06-21 21:34, Przembo pisze: Skoro masz rozrzut taki, że myĹ›lałeĹ› o kompakcie z dieslem 1.6 i toż pisałem, że genialny motór, ale znaczÄ…co za słaby :) jednoczeĹ›nie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi iTrochÄ™ już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym bÄ™dzie bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też) ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej ZasugerowałeĹ› siÄ™ tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć spalanie nie jest bez znaczenia) Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi siÄ™ do kraju benzyniaków, nie ma za bardzo z czego wybierać. a to Ľle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coĹ› ca 350Nm) 13 |
Data: Czerwiec 23 2012 10:28:36 | Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI? | Autor: Przembo | *scobowski* w wiadomoĹ›ci napisał(a): jednoczeĹ›nie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi iTrochÄ™ już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym bÄ™dzie bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też) Od 5cio letniego Focusa itp wolałbym nawet 15 letnie Audi, a odpowiednia wersja Audi bÄ™dzie czasem sporo droższa ;-) ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiejZasugerowałeĹ› siÄ™ tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć spalanie nie jest bez znaczenia) A jak siÄ™ zapatrujesz na LPG, jeĹ›li jesteĹ› na nie to nie czytaj dalej bo spalanie w mieĹ›cie moich propozycji to 14-16 l LPG... z drugiej strony kurduple turboklekoty w kompktach też pala 7-8l ON wiÄ™c na jedno wychodzi. Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi siÄ™ do kraju benzyniaków, nie ma za bardzo z czego wybierać. Powyższe jest prawdÄ… jeĹ›li patrzysz na pojemnoĹ›ci ~2.0. W przypadku modeli w których były wiÄ™ksze silniki można już coĹ› znaleĽÄ‡. Z własnego doĹ›wiadczenia mogÄ™ powiedzieć że silniki BMW sÄ… bardzo ekonomiczne, przyĹ›pieszenie 525 to około 8s AFAIR, a zadbane E39 lub odpowiednik W203 czyli E46 kupisz w swoim budżecie bez problemu, a przy okazji okaże siÄ™ że spala to tyle co jakieĹ› podłe 2.0, jednak w przeciwieĹ„stwie do niego choć jedzie. Druga doć dobra opcja to Mondeo 2.0 lub któreĹ› V6 PS. W203 270CDI ma około 9s do setkia to Ľle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coĹ› ca 350Nm) Ja jak kupowałem auto to też zwracałem uwagÄ™ na osiÄ…gi i jak to siÄ™ skoĹ„czyło? Autem które przyĹ›piesza od 100 do 200 niewiele dłużej niż od 0 do 100, permanentnym bananem na twarzy i spalaniem... no tu mie ma siÄ™ czym chwalić/żalić. Może spraw sobie coĹ› co ma poniżej 10s do setki, to i tak nie jest zły wynik, poza tym wydaje mi siÄ™ że takie 270cdi i tak bÄ™dzie siÄ™ zbierać ;-) Pozdr |