Grupy dyskusyjne   »   dlaczego nie w203/T203 270CDI?

dlaczego nie w203/T203 270CDI?



1 Data: Czerwiec 21 2012 01:37:25
Temat: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Autor: scobowski 

Zielony coraz mocniej przypomina, że jest już pełnoleni(a?) i czas pomyĹ›leć o wymianie pojazdu na Ĺ›wieższy.

PoczÄ…tkowo oglÄ…dałem z wypiekami na twarzy platformÄ™ C1 (foka, mazda3, V50), ale patrzÄ…c na silniki i ceny - zniechÄ™całem siÄ™ coraz bardziej: 1,6HDI jest genialnÄ… jednostkÄ…,ale sprawdziłby siÄ™ w c-C2/fieĹ›cie, a nie w takim pojeĽdzie.

Szukałem wiÄ™c dalej: klasa Ĺ›rednie (niższa, może być) - mam już minivana, mój pojazd ma starczyć do latania "po mieĹ›cie", acz robić to w miarÄ™ dynamicznie.

I okazało siÄ™, że w przedziale -powiedzmy- 7-11 "Ĺ›rednichkrajowych" znajdziemy takie fajne rzeczy, jak:
E46 z poczÄ…tku produkcji
A4 B6
A3 8d?e? sportback
W203, T203 :D - do -powiedzmy - 2004 roku

Audi miałem w życiu z 8 różnych - stÄ…d rezerwa (nie chce mi siÄ™ przepłacać za golfa/passata)
Paska B5 odrzucam - bo jeĽdzi tym każdy bamber, b6 wychodzi poza zasiÄ™g cenowy
Golfer kombi 130KM - praktycznie nie-do-znalezienia, a czteropÄ™dny już w ogóle..
Bumcia - genialne auto, ale stereotypowe...
i pojawia siÄ™ c-klasa: chyba zestarzałem siÄ™ już wystarczajÄ…co, żeby pooglÄ…dać, ale opinie ma skrajne.
Warto/nie warto? czegoś się bać, unikać?

A może szukać czegoĹ› innego? Nie musi być merc, ale nie może być sedan (kundel, 35-kilowy: jak kolanem dopchnÄ™, zmieĹ›ci siÄ™ i pod klapÄ… w w203 coupe) - czyli podnoszona klapa tylna, chÄ™tniej 5 drzwi niż 3 (fotelik z tyłu) i <8, a jeszcze lepiej <7s do setki...

Pomożecie? ;)



2 Data: Czerwiec 21 2012 17:06:36
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Autor: Lewis 

W dniu 2012-06-21 01:37, scobowski pisze:

A może szukać czego¶ innego? Nie musi być merc, ale nie może być sedan
(kundel, 35-kilowy: jak kolanem dopchnę, zmie¶ci się i pod klap± w w203
coupe) - czyli podnoszona klapa tylna, chętniej 5 drzwi niż 3 (fotelik z
tyłu) i <8, a jeszcze lepiej <7s do setki...

Pomożecie? ;)

Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

3 Data: Czerwiec 21 2012 19:10:07
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Autor: marcin 

Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.


ale tylko z zaciskami od porsze i adapterem z alegro.

4 Data: Czerwiec 21 2012 19:32:00
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Autor: Lewis 

W dniu 2012-06-21 19:10, marcin pisze:

Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.


ale tylko z zaciskami od porsze i adapterem z alegro.


Od malucha będ± lepsze...

Czy w powyższym po¶cie, w którym podsun±łem pomysł zakupu auta, które spełnia wszystkie postawione przez autora wymagania było co¶ nie tak?

Jak masz jakie¶ wycieczki personalne to proszę bardzo @ znasz.

Naprawdę wniosłe¶ bardzo dużo i pomogłe¶ koledze wyżej, w nagrodę dostaniesz w±ż ogrodowy.

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

5 Data: Czerwiec 21 2012 19:32:55
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Autor: marcin 

W dniu 2012-06-21 19:32, Lewis pisze:

W dniu 2012-06-21 19:10, marcin pisze:
Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.


ale tylko z zaciskami od porsze i adapterem z alegro.


Od malucha będ± lepsze...

Czy w powyższym po¶cie, w którym podsun±łem pomysł zakupu auta, które
spełnia wszystkie postawione przez autora wymagania było co¶ nie tak?

Jak masz jakie¶ wycieczki personalne to proszę bardzo @ znasz.

Naprawdę wniosłe¶ bardzo dużo i pomogłe¶ koledze wyżej, w nagrodę
dostaniesz w±ż ogrodowy.


jezeli w moim poscie widzisz wycieczki osobiste to masz cos z glowa.

6 Data: Czerwiec 21 2012 19:33:47
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Autor: Lewis 

W dniu 2012-06-21 19:32, marcin pisze:

W dniu 2012-06-21 19:32, Lewis pisze:
W dniu 2012-06-21 19:10, marcin pisze:
Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.


ale tylko z zaciskami od porsze i adapterem z alegro.


Od malucha będ± lepsze...

Czy w powyższym po¶cie, w którym podsun±łem pomysł zakupu auta, które
spełnia wszystkie postawione przez autora wymagania było co¶ nie tak?

Jak masz jakie¶ wycieczki personalne to proszę bardzo @ znasz.

Naprawdę wniosłe¶ bardzo dużo i pomogłe¶ koledze wyżej, w nagrodę
dostaniesz w±ż ogrodowy.


jezeli w moim poscie widzisz wycieczki osobiste to masz cos z glowa.


Znaj±c Twoje wypowiedzi z innego w±tku nie mam w±tpliwo¶ci.
EOT aby nie ¶miecić.

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

7 Data: Czerwiec 21 2012 21:05:25
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Autor: scobowski 

W dniu 2012-06-21 17:06, Lewis pisze:

Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.

W sumie - wszystko si, tylko
- relatywnie rzadki
- z założenia i "urodzenia" kosztowny

8 Data: Czerwiec 21 2012 21:14:47
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Autor: Lewis 

W dniu 2012-06-21 21:05, scobowski pisze:

W dniu 2012-06-21 17:06, Lewis pisze:

Saab 9-5, nawet wersja Aero się trafi.

W sumie - wszystko si, tylko
- relatywnie rzadki
- z założenia i "urodzenia" kosztowny

Rzadki - owszem, kosztowny - na pewno nieco kosztowniejszy niż pasztet czy golf ale też nie jako¶ specjalnie drogi.

Wszelkie czę¶ci s± dostępne bez najmniejszego problemu. Ich ceny też s± jak najbardziej do przełknięcia. Najdroższe elementy to listwa DI - jakie¶ 1100zł i turbo.


--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

9 Data: Czerwiec 21 2012 21:31:03
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Autor: scobowski 

W dniu 2012-06-21 21:14, Lewis pisze:

Rzadki - owszem, kosztowny - na pewno nieco kosztowniejszy niż pasztet
czy golf ale też nie jako¶ specjalnie drogi.

Wszelkie czę¶ci s± dostępne bez najmniejszego problemu. Ich ceny też s±
jak najbardziej do przełknięcia. Najdroższe elementy to listwa DI -
jakie¶ 1100zł i turbo.

... no i vectra.. ;-)

10 Data: Czerwiec 21 2012 21:37:51
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Autor: Lewis 

W dniu 2012-06-21 21:31, scobowski pisze:

W dniu 2012-06-21 21:14, Lewis pisze:

Rzadki - owszem, kosztowny - na pewno nieco kosztowniejszy niż pasztet
czy golf ale też nie jako¶ specjalnie drogi.

Wszelkie czę¶ci s± dostępne bez najmniejszego problemu. Ich ceny też s±
jak najbardziej do przełknięcia. Najdroższe elementy to listwa DI -
jakie¶ 1100zł i turbo.

... no i vectra.. ;-)


Mówisz że 9-5 to vectra?
Vectra to 9-3 SS.

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

11 Data: Czerwiec 21 2012 21:34:02
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Autor: Przembo 

*scobowski* w wiadomoĹ›ci  napisał(a):

Zielony coraz mocniej przypomina, że jest już pełnoleni(a?) i czas pomyĹ›leć o wymianie pojazdu na Ĺ›wieższy.
PoczÄ…tkowo oglÄ…dałem z wypiekami na twarzy platformÄ™ C1 (foka, mazda3, V50), ale patrzÄ…c na silniki i ceny - zniechÄ™całem siÄ™ coraz bardziej: 1,6HDI jest genialnÄ… jednostkÄ…,ale sprawdziłby siÄ™ w c-C2/fieĹ›cie, a nie w takim pojeĽdzie.
Szukałem wiÄ™c dalej: klasa Ĺ›rednie (niższa, może być) - mam już minivana, mój pojazd ma starczyć do latania "po mieĹ›cie", acz robić to w miarÄ™ dynamicznie.
I okazało siÄ™, że w przedziale -powiedzmy- 7-11 "Ĺ›rednichkrajowych" znajdziemy takie fajne rzeczy, jak:
E46 z poczÄ…tku produkcji
A4 B6
A3 8d?e? sportback
W203, T203 :D - do -powiedzmy - 2004 roku
Audi miałem w życiu z 8 różnych - stÄ…d rezerwa (nie chce mi siÄ™ przepłacać za golfa/passata)
Paska B5 odrzucam - bo jeĽdzi tym każdy bamber, b6 wychodzi poza zasiÄ™g cenowy
Golfer kombi 130KM - praktycznie nie-do-znalezienia, a czteropÄ™dny już w ogóle..
Bumcia - genialne auto, ale stereotypowe...
i pojawia siÄ™ c-klasa: chyba zestarzałem siÄ™ już wystarczajÄ…co, żeby pooglÄ…dać, ale opinie ma skrajne.
Warto/nie warto? czegoś się bać, unikać?
A może szukać czegoĹ› innego? Nie musi być merc, ale nie może być sedan (kundel, 35-kilowy: jak kolanem dopchnÄ™, zmieĹ›ci siÄ™ i pod klapÄ… w w203 coupe) - czyli podnoszona klapa tylna, chÄ™tniej 5 drzwi niż 3 (fotelik z tyłu) i <8, a jeszcze lepiej <7s do setki...
Pomożecie? ;)

Skoro masz rozrzut taki, że myĹ›lałeĹ› o kompakcie z dieslem 1.6 i jednoczeĹ›nie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i przemyĹ›l S4 2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej wiÄ™kszÄ… benzynÄ™ brać.

Pozdr

PS. W203 270CDI ma około 9s do setki

12 Data: Czerwiec 22 2012 01:33:07
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Autor: scobowski 

W dniu 2012-06-21 21:34, Przembo pisze:

Skoro masz rozrzut taki, że myĹ›lałeĹ› o kompakcie z dieslem 1.6 i

toż pisałem, że genialny motór, ale znaczÄ…co za słaby :)

jednoczeĹ›nie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i
przemyśl S4 2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo
TrochÄ™ już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym bÄ™dzie bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też)

ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej
większą benzynę brać.

ZasugerowałeĹ› siÄ™ tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć spalanie nie jest bez znaczenia)
Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi siÄ™ do kraju benzyniaków, nie ma za bardzo z czego wybierać.


Pozdr

PS. W203 270CDI ma około 9s do setki
a to Ľle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coĹ› ca 350Nm)

13 Data: Czerwiec 23 2012 10:28:36
Temat: Re: dlaczego nie w203/T203 270CDI?
Autor: Przembo 

*scobowski* w wiadomoĹ›ci  napisał(a):

jednoczeĹ›nie chcesz poniżej 7s do 100kmph to może wróć do Audi i
przemyśl S4 2.7 biturbo, albo S6 4.2? Bo inaczej zostaje Ci baaardzo
TrochÄ™ już rzygam audi ;) no i w zakładanym przedziale cenowym bÄ™dzie bliższe 10 lat niż 5-ciu (fakt, merol też)

Od 5cio letniego Focusa itp wolałbym nawet 15 letnie Audi, a odpowiednia wersja Audi bÄ™dzie czasem sporo droższa ;-)

ostro dłubane ~2.0 td lub mniej dłubane ~3.0 td... IMHO już lepiej
większą benzynę brać.
ZasugerowałeĹ› siÄ™ tym 1,6HDI. Nie pisałem, że musi być dizel (choć spalanie nie jest bez znaczenia)

A jak siÄ™ zapatrujesz na LPG, jeĹ›li jesteĹ› na nie to nie czytaj dalej bo spalanie w mieĹ›cie moich propozycji to 14-16 l LPG... z drugiej strony kurduple turboklekoty w kompktach też pala 7-8l ON wiÄ™c na jedno wychodzi.

Z drugiej strony - praktycznie nie przywozi siÄ™ do kraju benzyniaków, nie ma za bardzo z czego wybierać.

Powyższe jest prawdÄ… jeĹ›li patrzysz na pojemnoĹ›ci ~2.0. W przypadku modeli w których były wiÄ™ksze silniki można już coĹ› znaleĽÄ‡.
Z własnego doĹ›wiadczenia mogÄ™ powiedzieć że silniki BMW sÄ… bardzo ekonomiczne, przyĹ›pieszenie 525 to około 8s AFAIR, a zadbane E39 lub odpowiednik W203 czyli E46 kupisz w swoim budżecie bez problemu, a przy okazji okaże siÄ™ że spala to tyle co jakieĹ› podłe 2.0, jednak w przeciwieĹ„stwie do niego choć jedzie.
Druga doć dobra opcja to Mondeo 2.0 lub któreĹ› V6

PS. W203 270CDI ma około 9s do setki
a to Ľle ;> sugerowałem sie relatywnie wysokim momentem (coĹ› ca 350Nm)

Ja jak kupowałem auto to też zwracałem uwagÄ™ na osiÄ…gi i jak to siÄ™ skoĹ„czyło? Autem które przyĹ›piesza od 100 do 200 niewiele dłużej niż od 0 do 100, permanentnym bananem na twarzy i spalaniem... no tu mie ma siÄ™ czym chwalić/żalić. Może spraw sobie coĹ› co ma poniżej 10s do setki, to i tak nie jest zły wynik, poza tym wydaje mi siÄ™ że takie 270cdi i tak bÄ™dzie siÄ™ zbierać ;-)

Pozdr

dlaczego nie w203/T203 270CDI?



Grupy dyskusyjne