On Thu, 08 Mar 2012 18:36:00 +0100, Jacek wrote:
W dniu 2012-03-08 16:48, BearBag pisze:
16% amortyzatorów... ja kiedys pojechałem z jednym totalnie wylanym (okazało sie przy wymianie) a ten śmieszny test pokazał mi na stacji 55% :)
A mi kiedyś nie podbili przeglądu z powodu amortyzatora mającego 38%. Po
wymianie na nowy oryginalny z ASO ta sama stacja zmierzyła go na 44%.
Te procenty to jedyna wartość jaką niosą to taka że jak z lewej i z prawej
strony jest różnica, to oznacza że z lewej lub prawej jest coś nie tak.
Wraz z pogarszeniam się stanu zawieszenia te procenty potrafią równie
dobrze rosnąć jak i spadać.
Seryjny tył w Cinquecento dawał 40%, a fajne sportowe zawieszenie (strojony
gwintowany bilstein B6 na sportowych sprężynach) dawał około 30%.
8 |
Data: Marzec 08 2012 23:26:12 |
Temat: Re: dowiecie się wszystkiego o pracy w komisie |
Autor: AZ |
On 03/08/2012 10:14 PM, Tomasz Pyra wrote:
Te procenty to jedyna wartość jaką niosą to taka że jak z lewej i z prawej
strony jest różnica, to oznacza że z lewej lub prawej jest coś nie tak.
Wraz z pogarszeniam się stanu zawieszenia te procenty potrafią równie
dobrze rosnąć jak i spadać.
Seryjny tył w Cinquecento dawał 40%, a fajne sportowe zawieszenie (strojony
gwintowany bilstein B6 na sportowych sprężynach) dawał około 30%.
>
Bo to żadna mierzalna wartość, generalnie chodzi o to by nie było większych różnic, nie pamiętam dokładnie ile.
--
Artur
ZZR 1200
9 |
Data: Marzec 08 2012 23:23:30 | Temat: Re: dowiecie się wszystkiego o pracy w komisie | Autor: inigo |
On Thu, 08 Mar 2012 23:26:12 +0100, AZ wrote:
On 03/08/2012 10:14 PM, Tomasz Pyra wrote:
Te procenty to jedyna wartoć jakÄ
niosÄ
to taka że jak z lewej i z
prawej strony jest różnica, to oznacza że z lewej lub prawej jest coĹ
nie tak. Wraz z pogarszeniam siÄ stanu zawieszenia te procenty potrafiÄ
równie dobrze rosnÄ
Ä jak i spadaÄ.
Seryjny tył w Cinquecento dawał 40%, a fajne sportowe zawieszenie
(strojony gwintowany bilstein B6 na sportowych sprÄżynach) dawał około
30%.
>
Bo to żadna mierzalna wartoć, generalnie chodzi o to by nie było
wiÄkszych różnic, nie pamiÄtam dokładnie ile.
A to nie jest czas styku z podłożem czy coĹ w ten deseĹ? Wtedy by siÄ
zgadzało, że zależy od obciÄ
żenia, ciĹnienia w oponach itd., ale lewa z
prawÄ
w miarÄ powinna siÄ zgodziÄ.
--
inigo
10 |
Data: Marzec 09 2012 00:36:18 | Temat: Re: dowiecie się wszystkiego o pracy w komisie | Autor: Tomasz Pyra |
On Thu, 8 Mar 2012 23:23:30 +0000 (UTC), inigo wrote:
On Thu, 08 Mar 2012 23:26:12 +0100, AZ wrote:
On 03/08/2012 10:14 PM, Tomasz Pyra wrote:
Te procenty to jedyna wartość jaką niosą to taka że jak z lewej i z
prawej strony jest różnica, to oznacza że z lewej lub prawej jest coś
nie tak. Wraz z pogarszeniam się stanu zawieszenia te procenty potrafią
równie dobrze rosnąć jak i spadać.
Seryjny tył w Cinquecento dawał 40%, a fajne sportowe zawieszenie
(strojony gwintowany bilstein B6 na sportowych sprężynach) dawał około
30%.
>
Bo to żadna mierzalna wartość, generalnie chodzi o to by nie było
większych różnic, nie pamiętam dokładnie ile.
A to nie jest czas styku z podłożem czy coś w ten deseń? Wtedy by się
zgadzało, że zależy od obciążenia, ciśnienia w oponach itd., ale lewa z
prawą w miarę powinna się zgodzić.
To jest stosunek nacisku statycznego koła do minimalnego zanotowanego
podczas całęgo testu który polega na poddaniu koła drganiom o jakimś tam
zakresie częstotliwości i dość niewielkiej amplitudzie.
| | |